Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Οδική συμπεριφορά
+10
Masterless
tabbert
ladakias
caminador
gsalonica
Maximos
Γιωργάκος
Georgedim
friar
Aigagros
14 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Slideshow ... και video ...
Σελίδα 5 από 6
Σελίδα 5 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Απ: Οδική συμπεριφορά
Και το άλλο άκρο/.... μα τελείως άκρο....
Δουλειά δεν είχανε βγήκανε να σου χαλάσουν την μέρα....
Δουλειά δεν είχανε βγήκανε να σου χαλάσουν την μέρα....
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Θα ηθελα να ευρισκα καποια στατιστικα στοιχεια σχετικα με το ποσοστο των δυστυχηματων που συμβαινουν στους Γερμανικους δρομους, σε συγκριση με των υπολοιπων κρατων, που δεν ειναι απελπιστικα σχολαστικοι.
Batfalcon
Απ: Οδική συμπεριφορά
Μπααα ... δεν νομίζω να γέλαγε κανείς ...Aigagros έγραψε:Έτσι και το έκαναν αυτό εδώ θα είχαμε πολλά γέλια!
Κλάμα ... πολύ κλάμα θα είχαμε ... και μάλιστα με μαύρο δάκρυ !!
Απ: Οδική συμπεριφορά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Batfalcon έγραψε:Θα ηθελα να ευρισκα καποια στατιστικα στοιχεια σχετικα με το ποσοστο των δυστυχηματων που συμβαινουν στους Γερμανικους δρομους, σε συγκριση με των υπολοιπων κρατων, που δεν ειναι απελπιστικα σχολαστικοι.
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Οι δρόμοι που αναφέρονται δεν είναι στο Νέο Ψυχικό είναι στην περιοχή του Γηροκομείου Αθηνών .
Όχι ότι δεν γίνεται και στους μονόδρομους του Νέου Ψυχικού .
Θα μου πείτε σε ποια περιοχή της Ελλάδας δεν γίνεται .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Οδική συμπεριφορά
Ολυμπία οδός Πατρών Κορίνθου είσοδος Αρχαίας Κορίνθου προς Ισθμό λωρίδες δυο, μπαίνω ακολουθώντας το Υπεραστικό Λεωφορείο για Αθήνα, κινούμαι προς την αριστερή λωρίδα για να το προσπεράσω και νάσουτον τον παππούλη να θέλει να πάει Πάτρα οδηγώντας ανάποδα στο ρεύμα προς Αθήνα. Η μεγάλη ανατριχίλα.
Πως τα κατάφερε και μπήκε ανάποδα ακόμα δεν έχω καταλάβει.
Πως τα κατάφερε και μπήκε ανάποδα ακόμα δεν έχω καταλάβει.
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Στάθη, καλός ο πίνακας, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον είναι και αληθινά, αυτά που αναφέρουν οι αριθμοί ...
Πιθανολογώ, ότι μάλλον δεν ελέγχονται με την ίδια σχολαστικότητα όλες οι παραβάσεις !
Για παράδειγμα ...
1. Είναι πολύ λίγες οι παραβιάσεις προτεραιότητας, όταν κατά κοινή διαπίστωση ...
... κανείς δεν σέβεται την προτεραιότητα ... και φυσικά, κανείς δεν ελέγχεται γι' αυτό ...
2. Η κίνηση στην αριστερή λωρίδα ...
... σε πάμπολλες περιπτώσεις, η αριστερή είναι "γεμάτη" ... και δεξιά υπάρχει άνεση ...
... για να μη αναφερθώ στην ΛΕΑ ... όπου δεν αναφέρεται καν σαν παράβαση ...!
(... ενώ βλέπω, ότι η παράβαση των διαφημιστικών πινακίδων, είναι πιο σημαντική και ελέγχεται ... !).
3. Η χρήση παιδικών καθισμάτων ...
... πόσοι δεν έχουμε δει, μικρά παιδιά, να κάθονται σε μπροστινές θέσεις ...?
κλπ
Είναι προφανές, ότι δεν θέλω να "μειώσω" τα μεγάλα νούμερα της υπερβολικής ταχύτητας,
αλλά θεωρώ εξίσου σημαντικές, την παραβίαση της προτεραιότητας (STOP) και του ερυθρού σηματοδότη !
Όσο αφορά τώρα, στην χρήση των κινητών τηλεφώνων, όλοι έχουμε μάτια και βλέπουμε ...
Πιθανολογώ, ότι μάλλον δεν ελέγχονται με την ίδια σχολαστικότητα όλες οι παραβάσεις !
Για παράδειγμα ...
1. Είναι πολύ λίγες οι παραβιάσεις προτεραιότητας, όταν κατά κοινή διαπίστωση ...
... κανείς δεν σέβεται την προτεραιότητα ... και φυσικά, κανείς δεν ελέγχεται γι' αυτό ...
2. Η κίνηση στην αριστερή λωρίδα ...
... σε πάμπολλες περιπτώσεις, η αριστερή είναι "γεμάτη" ... και δεξιά υπάρχει άνεση ...
... για να μη αναφερθώ στην ΛΕΑ ... όπου δεν αναφέρεται καν σαν παράβαση ...!
(... ενώ βλέπω, ότι η παράβαση των διαφημιστικών πινακίδων, είναι πιο σημαντική και ελέγχεται ... !).
3. Η χρήση παιδικών καθισμάτων ...
... πόσοι δεν έχουμε δει, μικρά παιδιά, να κάθονται σε μπροστινές θέσεις ...?
κλπ
Είναι προφανές, ότι δεν θέλω να "μειώσω" τα μεγάλα νούμερα της υπερβολικής ταχύτητας,
αλλά θεωρώ εξίσου σημαντικές, την παραβίαση της προτεραιότητας (STOP) και του ερυθρού σηματοδότη !
Όσο αφορά τώρα, στην χρήση των κινητών τηλεφώνων, όλοι έχουμε μάτια και βλέπουμε ...
Απ: Οδική συμπεριφορά
Είναι οι διαπιστωμένες βεβαιωμένες, είναι αυτές που δούλεψε μαυρομύτα.
Προσωπική εμπειρία, με άφησαν με σύσταση μια φορά για ζώνη και μια άλλη φορά για BAC 1,2 κοινώς λιώμα αλλά μου την χαρίσανε χάρη στο μπλαμπλά που κατάφερα εκείνη τη στιγμή. Ο μπαρμπαστρουμφ δεν πίστευε στα μάτια του όταν του έδειξα το δικό μου αλκοολόμετρο και βοήθησε και μια ταυτότητα Τεχνικού Εφόρου της ΕΛΠΑ. οουυυφφφφ...
Προσωπική εμπειρία, με άφησαν με σύσταση μια φορά για ζώνη και μια άλλη φορά για BAC 1,2 κοινώς λιώμα αλλά μου την χαρίσανε χάρη στο μπλαμπλά που κατάφερα εκείνη τη στιγμή. Ο μπαρμπαστρουμφ δεν πίστευε στα μάτια του όταν του έδειξα το δικό μου αλκοολόμετρο και βοήθησε και μια ταυτότητα Τεχνικού Εφόρου της ΕΛΠΑ. οουυυφφφφ...
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Στάθη, δεν διαφωνώ, με τους υπάρχοντες αριθμούς.friar έγραψε:Είναι οι διαπιστωμένες βεβαιωμένες, είναι αυτές που δούλεψε μαυρομύτα.
Ίσως, με το "αληθινά" που έγραψα, δεν εκφράστηκα σωστά και οδήγησα σε λάθος εντύπωση.
Το "αληθινά", έχει να κάνει με τον πραγματικό αριθμό των παραπτωμάτων που γίνονται και δεν έχουν ελεγχθεί ...
Το να έχουν υπάρξει κάποιες "χαριστικές" κινήσεις (καλής θέλησης), δεν διαφοροποιεί το (κατ' εμε) τελικό αποτέλεσμα.
Με "πειράζει" όμως, που δεν ελέγχεται (στον βαθμό που θα έπρεπε) η παραβίαση του STOP και του κόκκινου φαναριού,
παραβάσεις δηλαδή, οι οποίες ενέχουν σοβαρότατο κίνδυνο για την σωματική ακεραιότητα των εμπλεκομένων,
όπως επίσης, και το ότι δεν ελέγχεται και η κίνηση στη ΛΕΑ ...
(κάτι που δείχνει την κοινωνική μας ανεπάρκεια και το μέγεθος του "εαυτούλη" και της "μαγκιάς" μας ...).
Εκείνο πάντως που μου έκανε εντύπωση, είναι ... η παράβαση για φθαρμένα ελαστικά ...
Απ: Οδική συμπεριφορά
Πέραν από τις πολύ σωστές παρατηρήσεις του Μάξιμου, ....να προσθέσω με την σειρά μου (....μιας και κάθε στατιστική έχει πολλές αναγνώσεις ), ....ότι κοιτώντας τον πίνακα διαπιστώνει κανείς ότι οι παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. παραμένουν, ....με πολύ μικρές αυξομειώσεις, ....ταυτάριθμες στα δύο έτη.
Αυτό με τη σειρά του μεταφράζεται με την γνωστή λαϊκή ρήση : "....στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα...", ....την θλιβερή δηλαδή διαπίστωση ότι τόσο η οδηγική μας παιδεία, όσο και η οδηγική συμπεριφορά μας, ....παραμένουν σταθερές & αμετάβλητες.
Φαίνεται πως κανείς Έλληνας οδηγός δεν συνετίζεται από τις τραγικές εικόνες, που παρουσιάζουν κατά καιρούς τα ΜΜΕ και αφορούν θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, ....ούτε από τις κατά καιρούς συστάσεις του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως, ....θεωρώντας βεβαίως πως σε εμάς δεν πρόκειται να συμβεί το παραμικρό, μιας και πάντα οι άλλοι οδηγοί είναι οι φταίχτες, ενώ εμείς οδηγοί υψηλών ικανοτήτων .
Επίσης κοιτώντας τον πίνακα, διαπιστώνει κανείς πως ο κύριος όγκος των διαπιστωμένων παραβάσεων αφορά "υπέρβαση ταχύτητας",
....ενώ η "αντικανονική προσπέραση" και η "παραβίαση προτεραιότητας" δείχνουν πολύ χαμηλά ποσοστά διαπιστωμένων παραβάσεων, .....γεγονός που δεν εξηγεί επαρκώς & ικανώς, ....τον αριθμό των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων που συμβαίνουν ανά έτος στους Ελληνικούς δρόμους.
Η εξήγηση στο γεγονός αυτό θα μπορούσε να είναι ....είτε η μεθοδολογία και το σκεπτικό των ελέγχων (....καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα), ....είτε το γεγονός ότι στα σοβαρά τροχαία ατυχήματα η Αστυνομία καταφθάνει πάντοτε εκ των υστέρων ....και απλά ρυθμίζει την κίνηση.
Πάντως όσοι έλεγχοι και να γίνονται, ....όσα πρόστιμα και να καταλογίζονται, ....αν δεν καταφέρουμε να αλλάξουμε τη νοοτροπία και την οδηγική παιδεία μας, ....τίποτε δεν πρόκειται να διορθωθεί και οι στατιστικές, όσο και οι αριθμοί των τροχαίων παραβάσεων & των επακόλουθων ατυχημάτων ....θα παραμένουν δυστυχώς "ηχηρά" υψηλοί & αποκαρδιωτικοί.
Αυτό με τη σειρά του μεταφράζεται με την γνωστή λαϊκή ρήση : "....στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα...", ....την θλιβερή δηλαδή διαπίστωση ότι τόσο η οδηγική μας παιδεία, όσο και η οδηγική συμπεριφορά μας, ....παραμένουν σταθερές & αμετάβλητες.
Φαίνεται πως κανείς Έλληνας οδηγός δεν συνετίζεται από τις τραγικές εικόνες, που παρουσιάζουν κατά καιρούς τα ΜΜΕ και αφορούν θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, ....ούτε από τις κατά καιρούς συστάσεις του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως, ....θεωρώντας βεβαίως πως σε εμάς δεν πρόκειται να συμβεί το παραμικρό, μιας και πάντα οι άλλοι οδηγοί είναι οι φταίχτες, ενώ εμείς οδηγοί υψηλών ικανοτήτων .
Επίσης κοιτώντας τον πίνακα, διαπιστώνει κανείς πως ο κύριος όγκος των διαπιστωμένων παραβάσεων αφορά "υπέρβαση ταχύτητας",
....ενώ η "αντικανονική προσπέραση" και η "παραβίαση προτεραιότητας" δείχνουν πολύ χαμηλά ποσοστά διαπιστωμένων παραβάσεων, .....γεγονός που δεν εξηγεί επαρκώς & ικανώς, ....τον αριθμό των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων που συμβαίνουν ανά έτος στους Ελληνικούς δρόμους.
Η εξήγηση στο γεγονός αυτό θα μπορούσε να είναι ....είτε η μεθοδολογία και το σκεπτικό των ελέγχων (....καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα), ....είτε το γεγονός ότι στα σοβαρά τροχαία ατυχήματα η Αστυνομία καταφθάνει πάντοτε εκ των υστέρων ....και απλά ρυθμίζει την κίνηση.
Πάντως όσοι έλεγχοι και να γίνονται, ....όσα πρόστιμα και να καταλογίζονται, ....αν δεν καταφέρουμε να αλλάξουμε τη νοοτροπία και την οδηγική παιδεία μας, ....τίποτε δεν πρόκειται να διορθωθεί και οι στατιστικές, όσο και οι αριθμοί των τροχαίων παραβάσεων & των επακόλουθων ατυχημάτων ....θα παραμένουν δυστυχώς "ηχηρά" υψηλοί & αποκαρδιωτικοί.
Georgedim- Admin
Απ: Οδική συμπεριφορά
Την υπερβολική ταχύτητα την ελέγχει σε ανοικτούς δρόμους όπου το αρμόδιο συνεργείο μπορεί να δουλεύει χωρίς να παρεμποδίζει την ροή της κυκλοφορίας.
Φανταστείτε τώρα να έχουν βγει για stop η για κόκκινο φανάρι και πιάσουν έναν δύο, που θα τους βάλουν μέχρι να ολοκληρώσουν ότι έχουν να κάνουν, στο πεζοδρόμιο, δεν γίνεται, έτσι θα μπλοκάρουν την κυκλοφορία που είναι ανεπιθύμητο. Το ίδιο και για την ΛΕΑ. Αυτή η παράβαση παρατηρείται με βαρειά κυκλοφορία. Μέλημα της Τροχαίας είναι να αδειάσει ο δρόμος, όχι να μπλοκάρει περισσότερο.
Είναι όπως τα λέγει Georgedim, η μεθολογία και το σκεπτικό των ελέγχων που μας δίνει τέτοια νούμερα.
άλλο ωραίο είναι η σύγκριση στα νούμερα για ζώνη και για μέθη που είναι παρόμοια, και υπάρχει λόγος, άμα τάχεις τσούξει βρίσκεις να βάλεις την ζώνη, αμ δεν την βρίσκεις χικκκ
Φανταστείτε τώρα να έχουν βγει για stop η για κόκκινο φανάρι και πιάσουν έναν δύο, που θα τους βάλουν μέχρι να ολοκληρώσουν ότι έχουν να κάνουν, στο πεζοδρόμιο, δεν γίνεται, έτσι θα μπλοκάρουν την κυκλοφορία που είναι ανεπιθύμητο. Το ίδιο και για την ΛΕΑ. Αυτή η παράβαση παρατηρείται με βαρειά κυκλοφορία. Μέλημα της Τροχαίας είναι να αδειάσει ο δρόμος, όχι να μπλοκάρει περισσότερο.
Είναι όπως τα λέγει Georgedim, η μεθολογία και το σκεπτικό των ελέγχων που μας δίνει τέτοια νούμερα.
άλλο ωραίο είναι η σύγκριση στα νούμερα για ζώνη και για μέθη που είναι παρόμοια, και υπάρχει λόγος, άμα τάχεις τσούξει βρίσκεις να βάλεις την ζώνη, αμ δεν την βρίσκεις χικκκ
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Διάβασα...
Επειδή πλησιάζει Πάσχα και υποθέτουμε ότι θα αναβιώσει το... παραδοσιακό έθιμο της επιστροφής πινακίδων κυκλοφορίας σε όσους τις έχουν στερηθεί μετά από παραβάσεις, δεν μπορούμε παρά να επισημάνουμε την εξωφρενική αντίφαση που υπάρχει σ’ αυτήν την απόφαση (που συνηθίζουν όλες οι κυβερνήσεις). Από τη μία υπάρχει εδώ και πολύ καιρό μία δημόσια συζήτηση για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, με διάφορους φορείς μάλιστα να προτείνουν τελευταία την αύξηση των προστίμων.
Κι από την άλλη επιστρέφουμε πινακίδες σε οδηγούς που έχουν κάνει επικίνδυνες παραβάσεις, για να αρχίσουν πάλι να οδηγούν ακριβώς την εποχή που ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος και τα ατυχήματα περισσότερα, αφού όλη η Ελλάδα βγαίνει στους δρόμους! Χωρίς μάλιστα τον παραμικρό διαχωρισμό ανάλογα με τη βαρύτητα των παραβάσεων. Αν επιστρέφαμε πινακίδες σε όσους έχουν π.χ. παρκάρει παράνομα, θα λέγαμε ότι είναι ένα δείγμα επιείκειας λόγω εορτών. Αλλά η επιστροφή πινακίδων σε παραβάτες STOP, προτεραιότητας, κόκκινου φαναριού, κατανάλωσης οινοπνεύματος κλπ., είναι δείγμα τουλάχιστον... μαζοχισμού!
Επειδή πλησιάζει Πάσχα και υποθέτουμε ότι θα αναβιώσει το... παραδοσιακό έθιμο της επιστροφής πινακίδων κυκλοφορίας σε όσους τις έχουν στερηθεί μετά από παραβάσεις, δεν μπορούμε παρά να επισημάνουμε την εξωφρενική αντίφαση που υπάρχει σ’ αυτήν την απόφαση (που συνηθίζουν όλες οι κυβερνήσεις). Από τη μία υπάρχει εδώ και πολύ καιρό μία δημόσια συζήτηση για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, με διάφορους φορείς μάλιστα να προτείνουν τελευταία την αύξηση των προστίμων.
Κι από την άλλη επιστρέφουμε πινακίδες σε οδηγούς που έχουν κάνει επικίνδυνες παραβάσεις, για να αρχίσουν πάλι να οδηγούν ακριβώς την εποχή που ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος και τα ατυχήματα περισσότερα, αφού όλη η Ελλάδα βγαίνει στους δρόμους! Χωρίς μάλιστα τον παραμικρό διαχωρισμό ανάλογα με τη βαρύτητα των παραβάσεων. Αν επιστρέφαμε πινακίδες σε όσους έχουν π.χ. παρκάρει παράνομα, θα λέγαμε ότι είναι ένα δείγμα επιείκειας λόγω εορτών. Αλλά η επιστροφή πινακίδων σε παραβάτες STOP, προτεραιότητας, κόκκινου φαναριού, κατανάλωσης οινοπνεύματος κλπ., είναι δείγμα τουλάχιστον... μαζοχισμού!
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Εδώ επιστρέφουν "πινακίδες" ελεύθερης κυκλοφορίας, έξω από τα κάγκελα της φυλακής, σε ληστές και υποψήφιους δολοφόνους!
caminador
Απ: Οδική συμπεριφορά
Και τα στοιχεία του 2016
Τα ίδια και χειρότερα...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τα ίδια και χειρότερα...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
friar έγραψε:Και τα στοιχεία του 2016
Τα ίδια και χειρότερα...
Όσο ....η νοοτροπία μας, ως οδηγοί και ....το σκεπτικό-μέθοδοι ελέγχων, εκ μέρους της Τροχαίας, ....παραμένουν σταθερές & αμετάβλητες, ....τόσο οι στατιστικές θα είναι ....ίδιες, απαράλλακτες και βεβαίως ....άνευ ουσίας και σημασίας.
Georgedim- Admin
Απ: Οδική συμπεριφορά
Οδηγώ με μία μόνον σκέψη.
Όσο δεν έχω ατύχημα, τόσο το πλησιάζω.
Σκεφτείτε το...
Έχουμε και άλλο ένα είδος παράβασης που επιδεικνύει την αδιαφορία μας αφού διαπιστώθηκε ότι (35.958) οχήματα διαφόρων τύπων (αυτοκίνητα - φορτηγά - μοτοσικλέτες) κυκλοφορούσαν χωρίς να διαθέτουν την απαραίτητη από το νόμο ασφαλιστική κάλυψη.....
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Όσο δεν έχω ατύχημα, τόσο το πλησιάζω.
Σκεφτείτε το...
Έχουμε και άλλο ένα είδος παράβασης που επιδεικνύει την αδιαφορία μας αφού διαπιστώθηκε ότι (35.958) οχήματα διαφόρων τύπων (αυτοκίνητα - φορτηγά - μοτοσικλέτες) κυκλοφορούσαν χωρίς να διαθέτουν την απαραίτητη από το νόμο ασφαλιστική κάλυψη.....
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Είναι μια σκέψη που κανονίζει το επίπεδο του συναγερμού, την ένταση της προσοχής.
caminador
Απ: Οδική συμπεριφορά
Αυτό και αν είναι ........
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Σελίδα 5 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Παρόμοια θέματα
» Ποδηλατιέρα & συμπεριφορά τροχόσπιτου
» Συμπεριφορά Γερμανού τουρίστα στη Ροδινή
» οδικη βοηθεια
» οδική βοήθεια
» Οδική βοήθεια ADAC
» Συμπεριφορά Γερμανού τουρίστα στη Ροδινή
» οδικη βοηθεια
» οδική βοήθεια
» Οδική βοήθεια ADAC
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Slideshow ... και video ...
Σελίδα 5 από 6
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|