Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Οδική συμπεριφορά
+10
Masterless
tabbert
ladakias
caminador
gsalonica
Maximos
Γιωργάκος
Georgedim
friar
Aigagros
14 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Slideshow ... και video ...
Σελίδα 2 από 6
Σελίδα 2 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Απ: Οδική συμπεριφορά
Στάθη ... πλάκα έχει το τέστ.
Βέβαια με ένα πληκτρολόγιο ή ένα ποντίκι, δεν θεωρώ ότι βγαίνουν συμπεράσματα.
Με το ποντίκι, έφτασα ... και 75 χρονών ... !
Με το πληκτρολόγιο ... δυό φορές στα 33 ... !!
Βέβαια με ένα πληκτρολόγιο ή ένα ποντίκι, δεν θεωρώ ότι βγαίνουν συμπεράσματα.
Με το ποντίκι, έφτασα ... και 75 χρονών ... !
Με το πληκτρολόγιο ... δυό φορές στα 33 ... !!
Απ: Οδική συμπεριφορά
Παιδαρά μου εσύ,.... Χμμμ. να το κάνουμε σωστά. Το χέρι δίπλα έξω από το πληκτρολόγιο σαν να είναι το πόδι πάνω στο γκάζι, όταν βγει το STOP τότε σηκώνουμε το δάκτυλο από το πλάϊ και πατάμε ένα πλήκτρο, τα ξαναλέμε
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Από 33 έως 50. Λέω να πιω κάνα δύό τρία τσίπουρα και να το ξαναδοκιμάσω. Μάλλον θα πάω για αιωνόβιος.
gsalonica
Απ: Οδική συμπεριφορά
Στάθη καλό. .
Διαδοχικά αποτελέσματα 36 έως 42, ....με εξαίρεση την αποκαρδιωτική πρώτη φορά : "very, very old person" .
Ένας έμμεσος τρόπος μέτρησης, ....της καλής λειτουργίας του εγκεφαλικού φλοιού μας (αιμάτωση, λειτουργικότητα) και των ..."αποθηκευμένων" αντανακλαστικών που μαθαίνει να παράγει.
Διαδοχικά αποτελέσματα 36 έως 42, ....με εξαίρεση την αποκαρδιωτική πρώτη φορά : "very, very old person" .
Ένας έμμεσος τρόπος μέτρησης, ....της καλής λειτουργίας του εγκεφαλικού φλοιού μας (αιμάτωση, λειτουργικότητα) και των ..."αποθηκευμένων" αντανακλαστικών που μαθαίνει να παράγει.
Georgedim- Admin
Απ: Οδική συμπεριφορά
Με το ποντίκι με έβγαλε από 25-35 ετών.
Με το πληκτρολόγιο We are not sure if you actual a Human being! Σα χαλασμένο φαίνεται.
Με το πληκτρολόγιο We are not sure if you actual a Human being! Σα χαλασμένο φαίνεται.
spyrosbhta
Απ: Οδική συμπεριφορά
Οδηγικής συμεριφοράς συνέχεια...
Στον άδειο αυτοκινητόδρομο οδηγούμε δεξιά, εξαιρούνται τα στρουμφάκια...
και προσπερνάμε από αριστερά, εξαιρούνται όλοι οι άλλοι....
Το επιμύθιον, βρε μπας και είμαι και μα΄.......
Στον άδειο αυτοκινητόδρομο οδηγούμε δεξιά, εξαιρούνται τα στρουμφάκια...
και προσπερνάμε από αριστερά, εξαιρούνται όλοι οι άλλοι....
Το επιμύθιον, βρε μπας και είμαι και μα΄.......
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Κι εγώ μονίμως δεξιά κινούμαι, αλλά αν κάθεται στη μέση δεν αλλάζω λωρίδα για να τον περάσω. Ούτε αυτό που κάνω είναι σωστό ούτε το δικό σου. Εφόσον δεν έχεις να προσπεράσεις κανέναν στη δεξιά λωρίδα πως βγαίνεις στη μεσαία; σύμφωνα με τον κοκ (διορθώστε με αν κάνω λάθος) πρέπει να περιμένεις να πάει δεξιά για να τον περάσεις μια που είναι και παράνομο να οδηγά στη μεσαία χωρίς λόγο...
spyrosbhta
Απ: Οδική συμπεριφορά
αυτό δεν το γνωρίζω και θα ήθελα να το δω κάπου γραμμένο......spyrosbhta έγραψε:μια που είναι και παράνομο να οδηγά στη μεσαία χωρίς λόγο...
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
friar έγραψε:αυτό δεν το γνωρίζω και θα ήθελα να το δω κάπου γραμμένο......spyrosbhta έγραψε:μια που είναι και παράνομο να οδηγά στη μεσαία χωρίς λόγο...
Άρθρο 16 του ΚΟΚ, παρ. 1 :
" ....ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6, να οδηγεί το όχημα του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, ακόμη και αν ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο...."
Άρθρο 17 του ΚΟΚ, παρ. 2 :
" ....το προσπέρασμα επιτρέπεται κατα κανόνα απο αριστερά. Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται απο δεξιά ΜΟΝΟ όταν ο προπορευόμενος οδηγός εχει δώσει σήμα οτι προτίθεται να στρίψει αριστερά και εχει μετακινήσει το όχημα του στην πλευρά αυτή.... "
Άρθρο 17 του ΚΟΚ, παρ. 6 :
" ....ο οδηγός υποχρεούται μετά το προσπέρασμα να επαναφέρει το όχημα του, πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος ...."
Άρθρο 12 του ΚΟΚ, παρ 1 :
" ....αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να θέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλοφορία ....."
Georgedim- Admin
Απ: Οδική συμπεριφορά
Πράγματι, το να κινείται κανείς στην μεσαία λωρίδα, όταν η δεξιά είναι κενή, είναι λάθος.
Ένα λάθος, που γίνεται τακτικά στους ελληνικούς δρόμους ... το έχω κάνει και εγώ ...
Αυτό το λάθος όμως, "αναγκάζει" κάποιες φορές να γίνει παράνομος και αυτός που έρχεται από πίσω ...
αφού θα "αναγκαστεί" να προσπεράσει από δεξιά,
στο ενδεχόμενο, όπου άλλο αυτοκίνητο, που κινείται αριστερά, είναι σε φάση προσπεράσματος.
Ένα λάθος, που γίνεται τακτικά στους ελληνικούς δρόμους ... το έχω κάνει και εγώ ...
Αυτό το λάθος όμως, "αναγκάζει" κάποιες φορές να γίνει παράνομος και αυτός που έρχεται από πίσω ...
αφού θα "αναγκαστεί" να προσπεράσει από δεξιά,
στο ενδεχόμενο, όπου άλλο αυτοκίνητο, που κινείται αριστερά, είναι σε φάση προσπεράσματος.
Απ: Οδική συμπεριφορά
Πολύ καλά και όμορφα όλα αυτά πλην όμως το θέμα μας είναι κίνηση σε αυτοκινητόδρομο..... γιαυτό ας πάμε λίγο παρακάτω να δούμε....
Άρθρo 29 Kίνηση oχημάτων σε αυτoκινητόδρoμoυς, oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας και σήραγγες
4. Σε αυτoκινητόδρoμoυς ή oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας τριών ή περισσότερων λωρίδων κυκλoφoρίας πρoς την αυτή κατεύθυνση απαγoρεύεται στoυς oδηγoύς των φoρτηγών αυτoκινήτων, μέγιστoυ επιτρεπόμενoυ βάρoυς πάνω από 3,5 τόννoυς, των λεωφoρείων ή των συνδυασμών oχημάτων (συρμών), μήκoυς μεγαλύτερoυ των 7 μέτρων, να καταλαμβάνoυν άλλη λωρίδα εκτός των δύo πλησιέστερων πρoς τo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς.
Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Από αυτό καταλαβαίνω ότι αφού η ακραία αριστερά είναι λωρίδα προσπέρασης και μπορεί και αυτή να γίνει λωρίδα κυκλοφορίας τότε οι δύο δεξιές είναι λωρίδες κυκλοφορίας και διαλέγω όποια με βολεύει.
Δεν μας λέει τίποτε άλλο. Μήπως υπάρχει κάποιο κενό εδώ εκτός του εγκεφαλικού μου κενού???
Άρθρo 29 Kίνηση oχημάτων σε αυτoκινητόδρoμoυς, oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας και σήραγγες
4. Σε αυτoκινητόδρoμoυς ή oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας τριών ή περισσότερων λωρίδων κυκλoφoρίας πρoς την αυτή κατεύθυνση απαγoρεύεται στoυς oδηγoύς των φoρτηγών αυτoκινήτων, μέγιστoυ επιτρεπόμενoυ βάρoυς πάνω από 3,5 τόννoυς, των λεωφoρείων ή των συνδυασμών oχημάτων (συρμών), μήκoυς μεγαλύτερoυ των 7 μέτρων, να καταλαμβάνoυν άλλη λωρίδα εκτός των δύo πλησιέστερων πρoς τo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς.
Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Από αυτό καταλαβαίνω ότι αφού η ακραία αριστερά είναι λωρίδα προσπέρασης και μπορεί και αυτή να γίνει λωρίδα κυκλοφορίας τότε οι δύο δεξιές είναι λωρίδες κυκλοφορίας και διαλέγω όποια με βολεύει.
Δεν μας λέει τίποτε άλλο. Μήπως υπάρχει κάποιο κενό εδώ εκτός του εγκεφαλικού μου κενού???
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Στάθη, ενδεχόμενα να υπάρχει ένα κενό στη διατύπωση για τους αυτοκινητόδρομους.
Όμως, από την στιγμή, που αναφέρεται σαφώς, στο άρθρο 16,
ότι το όχημα πρέπει να κινείται στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, ακόμα και αν το οδόστρωμα είναι ελεύθερο,
βγαίνει το συμπέρασμα, ότι κυκλοφορούμε πάντα δεξιά (όσο δεξιά μας επιτρέπει η κυκλοφορία).
Δεν νομίζω, ότι "δίνεται" σε κάποιο σημείο, η επιλογή, να επιλέξει ο οδηγός όποια λωρίδα κυκλοφορίας θέλει.
Έτσι, μπορεί κάποιος να ισχυρισθεί, ότι βρίσκεται σε φάση προσπέρασης και κινείται μόνιμα αριστερά.
Από την άλλη, δεν μπορώ να θεωρήσω ότι είναι σωστό το σενάριο ...
... η δεξιά λωρίδα άδεια, όλοι οι οδηγοί να έχουν επιλέξει την μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας ...
... και στην αριστερή να υπάρχουν αυτοκίνητα που προσπερνούν, σε τέτοιες αποστάσεις μεταξύ τους,
που δυσκολεύουν κάποιους οδηγούς (από την μεσαία) να βγούν αριστερά και να προσπεράσουν.
Δημιουργείται έτσι ένα μποτιλιάρισμα, από το πουθενά, ενώ ταυτόχρονα γίνονται παραβάτες, όσοι οδηγοί προσπεράσουν από δεξιά.
Όμως, από την στιγμή, που αναφέρεται σαφώς, στο άρθρο 16,
ότι το όχημα πρέπει να κινείται στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, ακόμα και αν το οδόστρωμα είναι ελεύθερο,
βγαίνει το συμπέρασμα, ότι κυκλοφορούμε πάντα δεξιά (όσο δεξιά μας επιτρέπει η κυκλοφορία).
Δεν νομίζω, ότι "δίνεται" σε κάποιο σημείο, η επιλογή, να επιλέξει ο οδηγός όποια λωρίδα κυκλοφορίας θέλει.
Έτσι, μπορεί κάποιος να ισχυρισθεί, ότι βρίσκεται σε φάση προσπέρασης και κινείται μόνιμα αριστερά.
Από την άλλη, δεν μπορώ να θεωρήσω ότι είναι σωστό το σενάριο ...
... η δεξιά λωρίδα άδεια, όλοι οι οδηγοί να έχουν επιλέξει την μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας ...
... και στην αριστερή να υπάρχουν αυτοκίνητα που προσπερνούν, σε τέτοιες αποστάσεις μεταξύ τους,
που δυσκολεύουν κάποιους οδηγούς (από την μεσαία) να βγούν αριστερά και να προσπεράσουν.
Δημιουργείται έτσι ένα μποτιλιάρισμα, από το πουθενά, ενώ ταυτόχρονα γίνονται παραβάτες, όσοι οδηγοί προσπεράσουν από δεξιά.
Απ: Οδική συμπεριφορά
Maximos έγραψε:Στάθη, ενδεχόμενα να υπάρχει ένα κενό στη διατύπωση για τους αυτοκινητόδρομους.
Όμως, από την στιγμή, που αναφέρεται σαφώς, στο άρθρο 16,
ότι το όχημα πρέπει να κινείται στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, ακόμα και αν το οδόστρωμα είναι ελεύθερο,
βγαίνει το συμπέρασμα, ότι κυκλοφορούμε πάντα δεξιά (όσο δεξιά μας επιτρέπει η κυκλοφορία).
Δεν νομίζω, ότι "δίνεται" σε κάποιο σημείο, η επιλογή, να επιλέξει ο οδηγός όποια λωρίδα κυκλοφορίας θέλει.
Έτσι, μπορεί κάποιος να ισχυρισθεί, ότι βρίσκεται σε φάση προσπέρασης και κινείται μόνιμα αριστερά.
παραμένει υπό διερεύνηση
Maximos
Από την άλλη, δεν μπορώ να θεωρήσω ότι είναι σωστό το σενάριο ...
... η δεξιά λωρίδα άδεια, όλοι οι οδηγοί να έχουν επιλέξει την μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας ...
... και στην αριστερή να υπάρχουν αυτοκίνητα που προσπερνούν, σε τέτοιες αποστάσεις μεταξύ τους,
που δυσκολεύουν κάποιους οδηγούς (από την μεσαία) να βγούν αριστερά και να προσπεράσουν.
Δημιουργείται έτσι ένα μποτιλιάρισμα, από το πουθενά, ενώ ταυτόχρονα γίνονται παραβάτες, όσοι οδηγοί προσπεράσουν από δεξιά.
Μόνιμος κατάσταση αθεράπευτη
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
friar έγραψε:Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Στάθη, σαφώς και υπάρχει "κενό διατύπωσης" στον τρόπο κίνησης των οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους.
Όμως η παράγραφος του άρθρου 29 που ήδη έγραψες, ....σε συνδυασμό με την παρ. 1 του άρθρου 16 του ΚΟΚ (" ....ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6, να οδηγεί το όχημα του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, ακόμη και αν ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο...." ),
....οδηγεί στο λογικό συμπέρασμα ότι : η κίνηση γίνεται πάντα στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, ....πλην των περιπτώσεων αυξημένης κυκλοφορίας, όπου τότε επιτρέπεται η κίνηση και στις υπόλοιπες λωρίδες κυκλοφορίας των αυτοκινητοδρόμων (....που υπάρχουν για αυτόν ακριβώς το λόγο).
Βεβαίως ...η "λογική" ειδικά στην χώρα μας, είναι "α λα κάρτ" & σχετική για τον καθένα μας, ....αλλά αυτό αποτελεί άλλο μεγάλο θέμα .
Georgedim- Admin
Απ: Οδική συμπεριφορά
Πολύ καλά και όμορφα.
Δείτε τώρα και την άποψη ενός ειδικού.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Δείτε τώρα και την άποψη ενός ειδικού.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Στάθη η απάντηση του ειδικού δεν αντικρούει όσα έχουν γραφεί.
Η παραπομπή του μιλά για όταν υπάρχει κίνηση σε στοίχους, όπερ σημαίνει (αν καταλαβαίνω καλά ), ...αυξημένη κυκλοφορία (και συνεπώς σε αυτή την περίπτωση " ....ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δεν θεωρείται ότι αποτελεί προσπέραση....", όπως αναφέρει το ίδιο άρθρο, λίγο παρακάτω στο 8γ).
Όταν το οδόστρωμα είναι άδειο (όπως στο video), ....τότε τι ισχύει ;
Η παραπομπή του μιλά για όταν υπάρχει κίνηση σε στοίχους, όπερ σημαίνει (αν καταλαβαίνω καλά ), ...αυξημένη κυκλοφορία (και συνεπώς σε αυτή την περίπτωση " ....ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δεν θεωρείται ότι αποτελεί προσπέραση....", όπως αναφέρει το ίδιο άρθρο, λίγο παρακάτω στο 8γ).
Όταν το οδόστρωμα είναι άδειο (όπως στο video), ....τότε τι ισχύει ;
Georgedim- Admin
Απ: Οδική συμπεριφορά
Έλα ντε, τι ισχύει?????
Σημείωση το αυτοκινητάκι που αρμένιζε καταμεσής ήταν της τροχαίας συνεργείο ελέγχου καυσαερίων με πινακίδα Ελληνική Αστυνομία. Πιθανόν αυτοί να γνωρίζουν καλίτερα.
Σημείωση το αυτοκινητάκι που αρμένιζε καταμεσής ήταν της τροχαίας συνεργείο ελέγχου καυσαερίων με πινακίδα Ελληνική Αστυνομία. Πιθανόν αυτοί να γνωρίζουν καλίτερα.
friar
Απ: Οδική συμπεριφορά
Μία παράμετρος, που χαλάει τη "σούπα" είναι ότι εδώ η δεξιά λωρίδα των αυτοκινητοδρόμων όπου κυκλοφορούν και τα βαρέα οχήματα, είναι γεμάτη με μπαλώματα και όχι λίγες φορές κακότεχνα.
caminador
Απ: Οδική συμπεριφορά
Μη εκκλίνης την καρδίαν μου εις λόγους πονηρίας, του προφασίζεσθαι προφάσεις εν αμαρτίαις.
Ψαλμοί του προφήτου και Βασιλέως Δαυίδ ΡΜ΄. 140
Ψαλμοί του προφήτου και Βασιλέως Δαυίδ ΡΜ΄. 140
friar
Σελίδα 2 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Παρόμοια θέματα
» Ποδηλατιέρα & συμπεριφορά τροχόσπιτου
» Συμπεριφορά Γερμανού τουρίστα στη Ροδινή
» οδικη βοηθεια
» οδική βοήθεια
» Οδική βοήθεια ADAC
» Συμπεριφορά Γερμανού τουρίστα στη Ροδινή
» οδικη βοηθεια
» οδική βοήθεια
» Οδική βοήθεια ADAC
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Slideshow ... και video ...
Σελίδα 2 από 6
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|