Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Ένα ιδιαίτερο τροχόσπιτο
από gsalonica Σήμερα στις 20:06

» Απεγκλωβισμός από τη λάσπη
από gsalonica Σήμερα στις 10:03

» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
από krokodeilos Χθες στις 11:45

» Σκωτζέζικο ασανσέρ ποταμόπλοιων !!!
από vzol48 Δευ 19 Νοε 2018 - 17:23

» Ακραία δοκιμασία τροχόσπιτου
από Batfalcon Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:28

» Για να γελάμε. Ανέκδοτα και άλλα videoαστεία .
από Γιωργάκος Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:11

» Περιφέρεια ΠΑΦΟΥ 2018 με τη ματιά του caminador.
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:06

» ΔΕΗ: Ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί – Επιβάρυνση ένα ευρώ στους έγχαρτους
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:03

» Λιβαδειά
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 18:59

» Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά σε λίμνη με τροχόσπιτο
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 18:54

» μπριζα τροχοσπιτου
από ladakias Σαβ 17 Νοε 2018 - 23:20

» Διαδικτυακή πλατφόρμα για τις ελληνικές παραλίες
από caminador Πεμ 15 Νοε 2018 - 19:36

» Δοκιμασία αξιολόγησης κινδύνου Σακχαρώδη Διαβήτη
από caminador Πεμ 15 Νοε 2018 - 19:24

» Μια πρωτη προσεγγιση για εξωτερικο
από gsalonica Τετ 14 Νοε 2018 - 9:43

» Suzuki New Vitara Micro Camper.
από gsalonica Τετ 14 Νοε 2018 - 9:40

» Έκθεση Αυτοκινήτου "Αυτοκίνηση 2018"
από Batfalcon Τρι 13 Νοε 2018 - 18:57

» Opel Vivaro 1.9D μετατροπη για καμπινγκ.
από Georgedim Κυρ 11 Νοε 2018 - 21:12

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από caminador Πεμ 8 Νοε 2018 - 20:09

» starckeman 470pe 2002
από ladakias Πεμ 8 Νοε 2018 - 20:06

» Νέοι ποδηλατόδρομοι στην Αθήνα.
από Georgedim Τετ 7 Νοε 2018 - 20:39

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Offroad-Expedition-Overland Camper

Σελίδα 3 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3

Πήγαινε κάτω

Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 30 Αυγ 2018 - 12:39

Γιατί όλοι αγαπάμε ένα Unimog
Είναι μεγάλο, κακό και συνήθως λασπώδες - και η Mercedes-Benz το παράγει. Τι είναι αυτό;
Το Unimog βέβαια που όργωσε το δικό του αυλάκι από το 1947

Πολλές καλές μηχανικές ιδέες σχεδιάζονται κατά τη διάρκεια του πολέμου. Μια στρατιωτική σύγκρουση επιταχύνει κάθε εξέλιξη, παραβλέποντας το κόστος και η νίκη γίνεται ο πρωταρχικός στόχος. Στον τομέα της τεχνολογίας, η αναζήτηση καινοτομιών διεγείρει την πλευρική σκέψη. Χωρίς έναν ταλαντούχο στρατιωτικό μηχανικό που είχε μια τάση για αυτό ακριβώς, το Unimog δεν θα υπήρχε.

Ο Albert Friedrich, γεννημένος το 1902 στο Μόναχο, ο μηχανικός. Αφού ολοκλήρωσε το πτυχίο του, πήγε να εργαστεί σε αερόψυκτους αεροπορικούς κινητήρες για τον Argus, κατασκευάζοντας τα πολυτελή αυτοκίνητα Horch 8 και 12 και έτσι σχεδίασε φορτηγά για έναν ελβετό κατασκευαστή. Από το 1933 εργάστηκε στην Mercedes-Benz στο τμήμα μηχανών αεροπορίας, όπου γρήγορα ανέβηκε στη θέση αρχιμηχανικού και στη συνέχεια σε τεχνικό διευθυντή.

Ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη των σειρών αεροσκαφών DB 601, 603 και 605, οι οποίοι είναι γνωστότεροι για την απασχόλησή τους στα μαχητικά μαχητικά Messerschmitt Bf-109 και σε άλλα σημαντικά αεροσκάφη που κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια του Τρίτου Ράιχ.

Το Gullwing και το 300SLR που κέρδισαν το Mille Miglia του Sir Stirling Moss δεν θα ήταν σε θέση να το κάνουν εως κινητήρες τους χρησιμοποίησαν ένα σύστημα άμεσης έγχυσης και πολλή τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε από το τμήμα αεροπλάνων της μάρκας.

Όταν τελείωσε ο πόλεμος, ο Φρίντριχ - όπως τόσοι πολλοί μηχανικοί που συνέβαλαν στη δημιουργία της στρατιωτικής δύναμης της Γερμανίας - απαγορεύτηκε από τους Συμμάχους να εργάζονται στη βιομηχανία. Ορισμένες πηγές λένε ότι βρίσκεται σε καταυλισμό διεθνούς εμβολιασμού, περιμένοντας να διερευνηθεί ότι ο Άλμπερτ συναντήθηκε με έναν παλαιό γνωστό γνωστό σχεδιαστή μηχανών της Mercedes, τον Heinrich Roessler. Άλλες πηγές υποστηρίζουν ότι συνέβη αργότερα και ότι ο Roessler εργαζόταν εκείνη την εποχή ως εργάτης σε αγρόκτημα, οπότε απαγορεύτηκε από μια βιομηχανική δουλειά.

Έχει αναφερθεί ότι ο Φρίντριχ είχε ήδη την ιδέα να σχεδιάσει ένα πολυδύναμο γεωργικό ελκυστήρα κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, αλλά διάβασα επίσης ότι έτσι δημιουργήθηκε ένα παρόμοιο όχημα με το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Βερολίνο-Marienfelde. Η ιστορία της Mercedes που αγγίζει την περίοδο του τέλος του πολέμου είναι πάντα ασαφής. Οι ιστορικοί προτιμούν να μην σκάψουν πολύ βαθιά και ίσως να ακολουθήσω το παράδειγμά τους.

Ο Friedrich δημιουργεί μια μηχανολογική εταιρεία και αρχίζει να σκιαγραφεί την ιδέα του για μια μηχανοκίνητη καθολική μηχανή εργασίας για τη γεωργία. Οι δυνάμεις κατοχής αποφάσισαν να ανοικοδομήσουν τη Γερμανία και να το ξεκινήσουν φέρνοντας πίσω στη ζωή τη γεωργία του έθνους.

Η παραγωγή γεωργικών μηχανημάτων θα εγκριθεί συνήθως από τους Συμμάχους. Η ιδέα του μηχανικού, η οποία αργότερα μετασχηματίζεται στην καθολική συσκευή κινητήρα, ταιριάζει απόλυτα με το υπάρχον νομικό πλαίσιο. Το 1945, οι πιθανότητες ενός πρώην ναζιστικού μηχανικού να λάβει άδεια να χτίσει κάτι σαν αυτοκίνητο ήταν μηδενική.

Ο Friedrich εφάρμοσε το μοντέλο με όχι μόνο τη λειτουργικότητα, την ευκολία χρήσης και την τεράστια ικανότητα εκτός δρόμου, αλλά και τη διατήρηση της παραγωγής φθηνής και απλής. Το ανεπιτήδευτο και εντυπωσιακά άσχημο όχημα έχει τέσσερις τροχούς και τέσσερις τροχούς ίσου μεγέθους. Με απόδοση 25bhp, πρόκειται να αποτελέσει υποκατάστατο ελκυστήρα, μια ευέλικτη γεωργική μηχανή εργασίας, μια κινητή μονάδα οδήγησης για γεωργικά μηχανήματα και ένα γεωργικό όχημα παράδοσης ... και τίποτα άλλο.

Προγραμματίστηκε ένα κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων, το οποίο επιτρέπει μια πιθανή ταχύτητα μεταξύ του ρυθμού πορείας και των 50kph - πολύ ταχύτερα από τους συνηθισμένους ελκυστήρες. Ο Friedrich προέβλεψε μια μπροστινή σύνδεση εξαρτημάτων, ένα χώρο φορτίου κοντά στο κέντρο βάρους και ένα αγκίστρι στο πίσω μέρος. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, με την ίδια σχεδίαση για τους εμπρόσθιους και τους πίσω άξονες, με τα ίδια κιβώτια κιβωτίου τα εμπρός και πίσω στους άξονες των πύργων (με γρανάζια μετατόπισης που επιτρέπουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος) και μόνο τέσσερις αρθρώσεις.

Όλα ήταν υπαγορευμένα από την αναγκαιότητα. Για παράδειγμα, το πλάτος των 1270mm αντιστοιχεί στο τυπικό πλάτος δύο σειρών πατάτας. Κάνοντας το όχημα πιο γρήγορα από τους κανονικούς ελκυστήρες, ο Friedrich εξασφάλισε ότι δεν θα αποτελούσε εμπόδιο στους αυτοκινητόδρομους. Χρησιμοποιώντας ελατήρια σπειρώματος και αποσβεστήρες και στους δύο άξονες, έκανε Παρεμπιπτόντως, το Universal Motor Appliance θα μπορούσε να ξεπεράσει κάθε υπάρχοντα ελκυστήρα. Εν τω μεταξύ, ο PTO είναι προσβάσιμος σε τρία σημεία (μπροστά, στο κέντρο και στο πίσω μέρος) καθώς και στια τυποποιημένα κλειδώματα διαφορικού.


Βοηθούμενος εκτενώς από την κόρη του Ursula, που μιλούσε αγγλικά, ο Friedrich κατάφερε να αποκτήσει μια «Παραγγελία Παραγωγής» από τις αμερικανικές δυνάμεις κατοχής. Ο συνεργάτης που επιλέχθηκε για την παραγωγή του νέου οχήματος ήταν η εταιρεία χρυσού και αργυροχρυσοχοΐας της Erhard & Söhne στο Schwäbisch Gmünd. Εκεί, κατά την απόπειρα παραγωγής έγινε και στη συνέχεια το 1949 βρέθηκε ο επόμενος παραγωγός συνεργάτης, Gebr. Boehringer. Εδώ χτίστηκαν τα Unimogs (όπως ονομαζόταν τώρα, με συντομογραφία της UNIversal-engine-device), το καθένα διακοσμημένο με τα χαρακτηριστικά διακριτικά κεφαλής στο μπροστινό μέρος του οχήματος.

Σε αυτό το σημείο, η Unimog δεν είχε απολύτως καμία σχέση με τα οχήματα Mercedes-Benz AWD. Ωστόσο, ένας νέος κινητήρας ντίζελ, OM636, που επεξεργάστηκε η Mercedes για να προμηθεύσει το Unimog. Γύρω στα τέλη της δεκαετίας του 1950 -51, η ομάδα μηχανικών Unimog και ο εξοπλισμός παραγωγής μεταφέρθηκαν από το Göppingen στο Gaggenau. Η παραγωγή του Unimog ξεκίνησε στις 3 Ιουνίου, ακόμα με το εμπορικό σήμα του βοδιού και χωρίς το αστέρι της Mercedes.

Οι πελάτες γνώριζαν ότι το Unimog ήταν κάτι πολύ ξεχωριστό, και η αγορά, λιμοκτονούμενη από οχήματα παντός εδάφους, ζητούσε περισσότερες εκδόσεις του ελκυστήρα. Gebr. Boehringer ενσωματώθηκαν σταδιακά στην οργάνωση πωλήσεων της Mercedes-Benz και εξορθολογούσαν την παραγωγή με σκοπό να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Παρ 'όλα αυτά, το Unimog είχε το δικαίωμα να φέρει μόνο το αστέρι της Mercedes στη μάσκα του ψυγείου του από το 1953, και μόνο μέχρι το 1956 το έμβλημα αντικατέστησε το προηγούμενο εμπορικό σήμα του βοδιού. Το 1953 προσφέρθηκε για πρώτη φορά μια πλήρως κλειστή καμπίνα και το 1955 παράχθηκε το πρώτο Unimog S.

Το S, με το μακρύ μεταξόνιο και την πιο φορτηγίσια συμπεριφορά του στο δρόμο, χρησιμοποίησε πολλά μέρη από τα επιβατικά αυτοκίνητα που παράγει η Mercedes εκείνη τη στιγμή και η άφιξή του δεν ήταν τυχαία. Το 1956, δημιουργήθηκε η Bundeswehr - οι νέες γερμανικές ένοπλες δυνάμεις, και παρήγγειλε το νέο Unimog (καθώς και πολλές παραλλαγές από τότε) σε εξαιρετικά μεγάλους αριθμούς.

Σύντομα, οι στρατιωτικές δυνάμεις άλλων χωρών έλαβαν γνώση των δυνατοτήτων αυτού του νέου οχήματος, οπότε οι μεγάλες εντολές του Bundeswehr τους έδωσαν εμπιστοσύνη για να παραγγείλουν και κάποιες. Με τη σειρά τους, οι μη στρατιωτικοί πελάτες εμπιστεύτηκαν τη στρατιωτική αξιοπιστία της γερμανικής ομάδας εργασίας και άρχισαν να παραγγέλνουν πολιτικές εκδόσεις.

Ο βασικός ελκυστήρας Unimog εκσυγχρονίστηκε συνεχώς και η βασική ιδέα εξυπηρετούσε την επιχείρηση καλά μέχρι τη δεκαετία του 1970. Πολλά νέα μοντέλα εμφανίστηκαν στη δεκαετία του 1960, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βρίσκονταν σε μια νέα μεσαία-βαριά κλίμακα βάρους, η οποία ήταν μακριά από τα βασικά και στρατιωτικά μοντέλα. Η συνολική παραγωγή πέρασε το σήμα 200.000 το 1977 και οι Unimogs χτίστηκαν στο Gaggenau μέχρι το 2002, όταν η παραγωγή μεταφέρθηκε στο τεράστιο συγκρότημα φορτηγών της Mercedes στο Wörth.

Με την πάροδο του χρόνου, το Unimog s έγινε το βασικό όχημα για πολλαπλές δημοτικές χρήσεις. Χρησιμοποιήθηκαν από τους στρατιωτικούς σε όλο τον κόσμο, για εκστρατείες, ανακούφιση από καταστροφές, εξερεύνηση παντός εδάφους, πυρόσβεση ... σχεδόν κάθε έργο που απαιτεί ένα εξαιρετικά κινητό όχημα με τεράστια ταχύτητα. Ένα Unimog μπορεί να σέρνει στο βάθος, να σκουπίσει τους δρόμους ή να ρυμουλκήσει ένα τρένο, χωρίς πρόσθετη φθορά στα εξαρτήματά του, και μπορεί να οδηγήσει σε αυτοκινητόδρομο τόσο γρήγορα όσο τα κανονικά φορτηγά.

Ο Φρίντριχ ποτέ δεν φανταζόταν ότι ο μικρός αγροτικός ελκυστήρας, ο οποίος γεννήθηκε από μια πραγματική αγροτική ανάγκη και επιθυμούσε να παρακάμψει τους περιορισμούς των συμμάχων στην παραγωγή οχημάτων στη μεταπολεμική Γερμανία, να γίνει τόσο διαφοροποιημένος και επιτυχημένος. Τα βασικά δόγματα του ιδιοφυούς σχεδιασμού του ισχύουν ακόμα και σήμερα για την πλειοψηφία των μοντέλων της Unimog - τους τέσσερις ίσους τροχούς, την τετρακίνηση, τους άξονες πυλών και την ανώτατη αξιοπιστία.
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 30 Αυγ 2018 - 14:19


Να συμπληρώσω εγώ μια το ξέχασε ο Στάθης να βάλει τη "πηγή" της δημοσίευσής του.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 30 Αυγ 2018 - 17:18

κι' έχει και άλλα ακόμα πολλά, μα πάρα πολλά....
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Παρ 31 Αυγ 2018 - 19:25

από το ίδιο δημοσίευμα


Η εθνική οδός απέδειξε την ανατροπή της φτωχής Unimog Black Edition, καθώς αισθάνθηκε τρομερά έξω από το στοιχείο της. Στο χαρτί ήταν ικανό να φτάσει τα 100 χιλιόμετρα / ώρα, αλλά δεν έχω ιδέα για το τι θα έπρεπε να είναι η κλίση προς τα κάτω για να την πείσει να φτάσει εκείνη την ταχύτητα. Μετά από ό, τι φαινόταν σαν μια εβδομάδα, έφτασα στα 80 χλμ. / Ώρα και τα τεράστια, τακουνάτα ελαστικά, προκάλεσαν το μαραφέτι να περιπλανιέται σε όλο τον χώρο, απαιτώντας συνεχή επαγρύπνηση και συχνές διορθώσεις.

Πρέπει να ήταν η πρώτη φορά που βρισκόμουν σε γερμανική Autobahn με κάτι που φορούσε ένα τριάκτινο αστέρι και τα φορτηγά με πέρναγαν με ευκολία ... Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Πεμ 6 Σεπ 2018 - 10:59

Kαι ήρθε και το βιβλίο οπότε αρχίζει η μελέτη!!!...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από babis@ Την / Το Παρ 7 Σεπ 2018 - 12:47

Καλή αρχή! 
Μακάρι να μπορέσεις κάποια στιγμή να το φτιάξεις..
avatar
babis@


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Παρ 7 Σεπ 2018 - 15:03

Να είσαι καλά Μπάμπη! Οι συνθήκες θα δούμε αν θα μας το επιτρέψουν..
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από lander474 Την / Το Παρ 7 Σεπ 2018 - 16:34

ktRinity έγραψε:Kαι ήρθε και το βιβλίο οπότε αρχίζει η μελέτη!!!...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αμάν σε λίγο θα τον κυνηγάμε τον Κωστάκη  στα όρη και στα άγρια βουνά
avatar
lander474


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης