Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Ένα ιδιαίτερο τροχόσπιτο
από gsalonica Σήμερα στις 20:06

» Απεγκλωβισμός από τη λάσπη
από gsalonica Σήμερα στις 10:03

» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
από krokodeilos Χθες στις 11:45

» Σκωτζέζικο ασανσέρ ποταμόπλοιων !!!
από vzol48 Δευ 19 Νοε 2018 - 17:23

» Ακραία δοκιμασία τροχόσπιτου
από Batfalcon Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:28

» Για να γελάμε. Ανέκδοτα και άλλα videoαστεία .
από Γιωργάκος Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:11

» Περιφέρεια ΠΑΦΟΥ 2018 με τη ματιά του caminador.
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:06

» ΔΕΗ: Ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί – Επιβάρυνση ένα ευρώ στους έγχαρτους
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:03

» Λιβαδειά
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 18:59

» Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά σε λίμνη με τροχόσπιτο
από Patrinos Κυρ 18 Νοε 2018 - 18:54

» μπριζα τροχοσπιτου
από ladakias Σαβ 17 Νοε 2018 - 23:20

» Διαδικτυακή πλατφόρμα για τις ελληνικές παραλίες
από caminador Πεμ 15 Νοε 2018 - 19:36

» Δοκιμασία αξιολόγησης κινδύνου Σακχαρώδη Διαβήτη
από caminador Πεμ 15 Νοε 2018 - 19:24

» Μια πρωτη προσεγγιση για εξωτερικο
από gsalonica Τετ 14 Νοε 2018 - 9:43

» Suzuki New Vitara Micro Camper.
από gsalonica Τετ 14 Νοε 2018 - 9:40

» Έκθεση Αυτοκινήτου "Αυτοκίνηση 2018"
από Batfalcon Τρι 13 Νοε 2018 - 18:57

» Opel Vivaro 1.9D μετατροπη για καμπινγκ.
από Georgedim Κυρ 11 Νοε 2018 - 21:12

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από caminador Πεμ 8 Νοε 2018 - 20:09

» starckeman 470pe 2002
από ladakias Πεμ 8 Νοε 2018 - 20:06

» Νέοι ποδηλατόδρομοι στην Αθήνα.
από Georgedim Τετ 7 Νοε 2018 - 20:39

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Offroad-Expedition-Overland Camper

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 11:40

Καλημέρα, καλημέρα!
Τελειώνει σιγά σιγά η ανακατασκευή του τροχόσπιτου και μπήκε το ζιζάνιο μέσα μου να ψάξω για αυτό που σκεφτόμουν οτι θα ήθελα κάποια στιγμή να φτιάξω..

Το project: 
Ένα αυτοκινούμενο βασισμένο σε σασί Mercedes - Benz μοντέλου Unimog, σχεδιασμένο να πηγαίνει παντού.

Ποιο είναι αυτό το.. Unimog??

Αυτό:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


Το έχετε δει σίγουρα σε πυροσβεστικό, ίσως σε κανένα χωράφι, να τραβάει σκάφη σε γλίστρες μέσα και έξω από το νερό.



Θετικά:

  1. Είναι όχημα παντός εδάφους
  2. Το στήνεις εξ'αρχής όπως θέλεις
  3. Το εξοπλίζεις με ότι θέλεις
  4. Είναι ήδη diesel
  5. Η καρότσα (αναλόγως του μοντέλου) μπορεί να αντέξει από 2 έως 3 τόνους φορτίο.
  6. Ξεκινάνε από 2200cc
  7. Έχει πολλές σχέσεις μετάδοσης, αργά-γρήγορα για να μην κολλάει πουθενά
  8. Ελάχιστο ύψος από έδαφος 40 εκατοστά.


Αρνητικά:

  1. Θα υπάρχει γραφειοκρατία με την άδειά του σαν camper
  2. Είναι βαρύ με.. το καλημέρα σας! (Από 2.800κιλά έως 4.400)
  3. Είναι Γερμανικό.. 
  4. Πιθανότατα κατανάλωση καυσίμου λόγω βάρους


Κοστολόγιο:
Ξεκινάμε με το σασί που μπορεί να βρεθεί από 8.000€ - 15.000€
Για το πλαίσιο του "οικήματος" υπολογίζω 1.000€ 
Για τους "τοίχους" του και τις μονώσεις τους περίπου 1.000€ ακόμα.
Για εσωτερικό εξοπλισμό (σόμπα, κουζίνα, υγραέρια, θερμοσίφωνα κτλ) περίπου 3.000€
Για ηλεκτρολογικά και φωτοβολταϊκά άλλα 2.000€ (με ικανή παροχή για ελεύθερο camping)
Κρεβάτια, πόρτες, καταπακτές, αεραγωγοί 1.500€
Μπογιατίσματα-φινιρίσματα 2.000€
Λοιπά έξοδα 2.000€
Ένα ΚΑΛΟ service και λάστιχα 4.000€
ΣΟΥΜΑ: 13.500€ χωρίς να υπολογίζω το σασί.
Με μια ακριβή καρότσα και "φουσκωμένο" κοστολόγιο πάμε κοντά στα 30.000€ χωρίς την άδεια του για camper και.. τις κατάλληλες "αμοιβές" σε μηχανικό και υπουργείο...



Κάποιες (αρκετές) πληροφορίες σχετικά με τα unimog υπάρχουν [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.].


Μερικά βίντεο σχετικά με αυτοκινούμενα Unimog..








Δεν θέλω να κουράσω (πιό πολύ να μπούμε σε σκέψεις) οπότε όποιος είναι περίεργος βλέπει και άλλα προτεινόμενα βίντεο. (Έχω ήδη κατεβάσει αρκετά). Ο στὀχος είναι πιο πολύ να προβληματιστώ και να απασχολήσω το κεφάλιμου στον ελεύθερό μου χρόνο και ποιός ξέρει, ίσως κάποτε το βάλω μπρος (μεταφορικά και κυριολεκτικά)..
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 11:58

Πω ! πω ! Καλό και καλές σκέψεις για ανήσυχους νέους .
Εγώ είμαι ήσυχος ......
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 12:00

Δες και αυτό...

avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 12:07

Κώστα καλή η σκέψη σου, ....συμφωνώ μαζί σου, ....αλλά χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, ....μην ξεχνάς οτι θα πρέπει να υλοποιηθεί ....στην Ελλάδα.

Οπότε στα αρνητικά θα πρέπει να συμπεριλάβεις και την παλαιότητα του οχήματος (με οτι συνεπάγεται φορολογικά & τεχνικά), ....τη δυσκολία, λόγω υπάρχουσας νομολογίας, στην αλλαγή χρήσης του οχήματος (τα περισσότερα που κυκλοφορούν έχουν άδεια για αγροτική ή επαγγελματική χρήση), ....καθώς και την έλλειψη ενός σταθερού-δίκαιου φορολογικού συστήματος, ....όπου άλλα ισχύουν σήμερα και εντελώς διαφορετικά μετά λίγο καιρό ....και με αναδρομική μάλιστα ισχύ  agr1 .

Ενδεχομένως τέτοιες "παραγωγικές" σκέψεις ....να έχουν νόημα σε χώρες όπου ....ο περιοδεύων τουρισμός αποτελεί καθολική συνείδηση και ....η νομοθεσία τους προβλέπει ανάλογες δράσεις.

Προσωπικά πάντως σου εύχομαι να μπορέσεις να υλοποιήσεις κάποια στιγμή τα όνειρα σου.

Υ.Γ. : για τις ικανότητες σου ....ουδέν σχόλιον  Very Happy Very Happy Very Happy, ....μας τις έχεις αποδείξει.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 12:12

Αν θέλει η νύφη και ο γαμπρός που λέει η παροιμία...
Υποκατάστημα της διαφημιστικής στην Ιταλία, Βουλγαρία, Αγγλία, Κύπρο κτλ και τα μυαλά στα κάγκελα.. χεχεχε

Το μόνο σίγουρο είναι οτι θέλει ΠΟΛΥ ψάξιμο, κάποια έξοδα σε λαδάαααακια, άδειες, μηχανολόγους κτλ. και βλέπουμε.. Σαν project είναι πολύ εντυπωσιακό το άτιμο και πολλά υποσχόμενο....
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 14:19

Δυστυχώς ... οι επιφυλάξεις του Γιώργου (georgedim), δεν προσπερνιούνται εύκολα.
Ίσως, θα πρέπει αυτές να ξεκαθαρίσουν πρώτα από όλα, πριν ξεκινήσει το αντίστοιχο "project".

Σαν ιδέα μου αρέσει, προσωπικά, πάντα με ενθουσίαζε κάτι τέτοιο ... με "φρέναραν" τα όποια διαδικαστικά ...
Σίγουρα, μετράει πολύ το ... όταν θέλει η νύφη και ο γαμπρός ...
... αλλά ... πολλές φορές, εμπλέκονται και μερικά "πεθερικά", που ανατρέπουν το όλο σκηνικό !
Εύχομαι πάντως, στην περίπτωσή σου, τα ... όποια "πεθερικά" να μην δημιουργήσουν αναχώματα.

Έχεις εξετάσει και την λύση (πρώην) "στρατιωτικού" οχήματος ;  
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 14:31

Δεν έχω ψάξει σχεδόν καθόλου..
Είναι κάτι που είχα καιρό στο μυαλό μου, σίγουρα όχι υλοποιήσιμο αυτή την περίοδο, ίσως σε 10 χρόνια..

Τα διαδικαστικά όμως θα τα ψάξω εν καιρό και σίγουρα πριν ξεκινήσω οτιδήποτε..
Με τον Αντρέα την έχω κάνει αυτή τη συζήτηση και μου μετέφερε τους ίδιους ενδοιασμούς σχετικά με άδειες κτλ.. Ευτυχώς ή δυστυχώς όμως σε αυτή τη χώρα υπάρχουν παντού παραθυράκια για να προσπεράσεις τη γραφειοκρατεία οπότε η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία..

Σιγά σιγά σαν σκέψη στο πίσω μέρος του μυαλού μου....
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 17:48

Λοιπόν,
Στην οδήγηση αφού καταφέρεις να "ανέβεις" θα πρέπει να μπορείς να ανέχεσαι το ουρλιαχτό της μηχανής, την πάνσκληρη ανάρτηση, τα άβολα καθίσματα, την ασάφεια του τιμονιού, την ανυπαρξία κλιματισμού να μάθεις να ξεχωρίζεις τους τρεις βασικούς λεβιέδες για τις οκτώ ταχύτητες τα τρία αργά του βοηθητικού και την ρεβέρσα για όπισθεν καθώς και τους βοηθητικούς για το κλείδωμα των τριών διαφορικών και αφού καταφέρεις αυτά τα βασικά να αρκεστείς στην τρομερή τελική των 50 ΜΑΩ, η αν επιθυμείς ηχομόνωση κλιματισμό και αυτόματο κιβώτιο, να ξεκινήσεις με ένα U500 Brabus Black Edition με μηχανή 6,4 λίτρα και την απίστευτη τελική των 70ΜΑΩ στα 242,138€ 
Σε κάθε περίπτωση θα διαπιστώσεις ότι οι φυσικές του διαστάσεις είναι υπερβολικά μεγάλες για την Ελλάδα, τα Βαλκάνια κι την Ευρώπη.
Το φυσικό του περιβάλλον είναι η Υποσαχάρια Αφρική και η Κεντρική Ασία. Εκεί που δεν υπάρχουν δρόμοι και σε περιμένουν να τους ανοίξεις.
Αυτά

Proud owner of a 1952 U302
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 18:26

Πιο πολύ για απελπισμένος owner παρά για proud μου ακουγεσαι!  
Ο θόρυβος του κινητήρα και τα άβολα καθίσματα είναι κάτι που ξεπερνιέται σχετικά εύκολα.. Οι λεβιεδες μαθαινονται.. Η τελική δεν μου ακούγεται αρκετή. Όχι για να το τρέχεις αλλά για να μη ζορίζεται όταν ταξιδεύει με 80 χλμ. Σχετικά με το ac δεν ήμουν ποτέ φαν αλλά και αυτό φτιάχνεται πιστεύω.. Τι αλλα θετικά -  αρνητικά έχει σαν όχημα?
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 20:21

Σαν όχημα έχει μόνον αρνητικά.
Σαν εργαλείο έχει όλα τα θετικά.
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 9 Ιουλ 2015 - 20:44

Μια εικόνα χίλιες λέξεις


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Παρ 10 Ιουλ 2015 - 10:52

Είναι σαν το μνημόνιο.. 2 ταχυτήτων! χεχεχε

Πόσους από αυτούς χρησιμοποιείς στη νορμάλ εντός δρόμου οδήγηση?? 

Είχα δει ήδη αυτή:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Παρ 10 Ιουλ 2015 - 11:39

Πω πω ! το δικό μου έχει μια κουτάλα για να ανακατεύω τη βενζίνη αυτό τι τις θέλει τόσες κουτάλες ;.......... think
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Παρ 10 Ιουλ 2015 - 12:08

Μαζεμένα μερικά σε ένα βίντεο... 



Highlight στο 1:22" (αυτό που φαίνεται στο preview) που πρέπει η καρότσα να είναι κομμένο VW transporter..
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 10 Ιουλ 2015 - 12:34

Δεν είναι καθόλου τυχαία η κατ' εξοχήν χρήση-προσανατολισμός του συγκεκριμένου οχήματος ως ....αγροτικού μηχανήματος ή για εκτέλεση ιδιαιτέρως βαρέων εργασιών (....απροβλημάτιστη ροπή, ....τεράστια ελκτική δύναμη, ....υψηλή απόσταση από το έδαφος,....συνδυασμός χαρακτηριστικών ισχυρού γεωργικού ελκυστήρα (...τρακτέρ νεοελληνιστί Razz  ) με χαρακτηριστικά φορτηγού, ....παντελής απουσία συνήθων οδηγικών ευκολιών, ....μικτό βάρος πολύ πάνω από 3,5t., ...."σεβαστή" κατανάλωση καυσίμου).


Ακόμη και ως αυτοκινούμενο, ....η τυπολογία του ανήκει στα "οχήματα αποστολών" (expedition trucks), ....καθώς απευθύνεται κυρίως για χρήση "εκτός δρόμου" ή ....όπου δεν υπάρχουν δρόμοι ....και προσωπικά θεωρώ ότι ξεφεύγει πολύ από τις συνηθισμένες απαιτήσεις ενός ιδιοκτήτη οχήματος αναψυχής.


Σαφώς αποτελεί κάτι ξεχωριστό και πολύ ιδιαίτερο, ...αλλά προσωπικά πιστεύω ότι θα πρέπει να σκεφτούμε πολύ σοβαρά την αγορά ή ...κατασκευή Very Happy ενός τέτοιου οχήματος, για όλες αυτές τις ...."επιπλέον" ικανότητες του, ....ΠΟΥ και ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ θα μας χρειαστούν και τελικά ....αν πραγματικά αξίζει μια τέτοια επένδυση (....πέραν βεβαίως της απόλυτα σεβαστής επιθυμίας της εκπληρώσεως ενός ονείρου cheers  ). 




Y.Γ. : Κάτι χρηστικό για τον Κώστα (ktRinity)  Very Happy Very Happy Very Happy :  ...από μια γρήγορη ματιά στη "υπάρχουσα" Ελληνική νομοθεσία, το συγκεκριμένο όχημα ταξινομείται είτε ως  γεωργικός ελκυστήρας, ...είτε ως μηχάνημα έργων, ...είτε ως φορτηγό ιδιωτικής χρήσης. 
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Παρ 10 Ιουλ 2015 - 15:21

ktRinity έγραψε:Είναι σαν το μνημόνιο.. 2 ταχυτήτων! χεχεχε

Πόσους από αυτούς χρησιμοποιείς στη νορμάλ εντός δρόμου οδήγηση?? 
lol! lol! lol!

Δεν υπάρχει νορμάλ εντός δρόμου οδήγηση, πάει από χαντάκι σε χαντάκι, η αν θέλεις από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο......

Μια διαφήμιση, μάλλον αυτή που είδες μας λέει

Το κιβώτιο ταχυτήτων σε λειτουργία 2X4 δίνει 8 μπροστινές ταχύτητες σε αργό και γρήγορο και 4 ταχύτητες όπισθεν σε αργό. Το 4X4 μπαίνει σε λειτουργία με βαλβίδα υπό πίεσης αέρα. Το diff lock, το λεγόμενο Κάρο δίνει άλλες 16 ταχυτήτες σε αργό και γρήγορο συν τα δύο επιπλέον ταχύτητες σε αργό για όπισθεν. Μπαίνει σε λειτουργία επίσης με συμπιεστή αέρα
Το όχημα έχει το βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων για το εμπρόσθιο και οπίσθιο PTO ( προσθήκη εργαλείων-μηχανημάτων), που μπαίνει σε λειτουργία με τον ειδικό μοχλό-λεβιέ..



Μαύρο καφέ και κόκκινο, με σημειώσεις με μπλάνκο στο καπάκι της μηχανής.
Στην άσφαλτο βάζεις τα γρήγορα αν θες να πας με περισσότερα από  10ΜΑΩ.
Και έρχεται η μαγική στιγμή της όπισθεν. Νεκρά στο κιβώτιο (μαύρος), κατέβασμα στα αργά (καφέ), ρεβέρσα για την όπισθεν (κόκκινος),  δευτέρα στο κιβώτιο η πρώτη δεν πάει πουθενά (μαύρος) κάνεις όπισθεν, βγάζεις ταχύτητα (μαύρος), αλλάζεις ρεβέρσα (κόκκινος), ανεβάζεις στα γρήγορα (καφέ), βάζεις τρίτη η τετάρτη, πρώτη δευτέρα σέρνονται,(μαύρος)και φεύγεις μπροστά. Αν δεν σε χώρεσε η μανούβρα δεν πειράζει το ξανακάνεις.....  

lol! lol! lol!

Caveat: Αυτός ο χρωματικός κώδικας μπορεί να αλλάζει από όχημα σε όχημα λόγω παρεμβάσεων επεμβάσεων ιδιοκτητών και ταλαντούχων μηχανικών. Το αντιλαμβάνεσαι από την απροθυμία του κιβωτίου να συνεργαστεί καθώς και από την τριγμό οδόντων διαμαρτυρία....

και να φοράτε ζώνες ασφαλείας......
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Παρ 10 Ιουλ 2015 - 15:41

Επιπλέον δεν ταξιδεύει με 80χλμ, 80 είναι η τελική του πως το λένε που πάει τσίτα, σαν βόμβα έτοιμο να εκραγεί ανά πάσα στιγμή......
Μια λογική ταχύτητα ασφαλούς πορείας είναι τα 50χλμ.
Ο συνδυασμός των τεράστιων ελαστικών το μικρό μεταξόνιο και η αεροδυναμική του τσιμεντόλιθου το καθιστούν ασταθέστατο.....
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από caminador Την / Το Παρ 10 Ιουλ 2015 - 23:02

Είναι ειδικό όχημα για συγκεκριμένη κατηγορία ταξιδιάρηδων...
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Σαβ 11 Ιουλ 2015 - 9:33

Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω. 
Είναι άχρηστο σαν όχημα και ειδικότερα ως Camper. Έχει κουλτούρα μα τίποτε άλλο. Εξάπτει τα πνεύματα αλλά δεν φέρνει αποτελέσματα.  Άλλη είναι η δουλειά του, είναι μηχάνημα, μηχάνημα έργων είναι αγροτικό μηχάνημα είναι στρατιωτικό ειδικών εφαρμογών. Δεν κάνει για μετακινήσεις. 
Λένε ότι οι αγώνες είναι δείκτης ποιότητας ενός προϊόντος.
Δείτε τα αποτελέσματα του φετινού Dakar που πιστεύω να συμφωνείτε ότι είναι το απόλυτο τέστ οχημάτων εκτός δρόμου.
Λοιπόν φέτος στους 43 τερματίσαντες τα 3 Unimog που τα καταφέρανε ήσαν στην ουρά. 
Επιπλέον η Unicat κορυφαίος βελτιωτής αν και Γερμανική εταιρεία δεν ασχολείται και πολύ μαζί τους.
Αν αυτό δεν λέει κάτι, τότε τι????
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από Scout Την / Το Κυρ 12 Ιουλ 2015 - 11:59

Παρόλο που ο Κώστας εάν βάλει κάτι στο μυαλό του μπορεί να το φτιάξει...(το έμαθα στα 5 χρόνια που τον γνωρίζω) εδω δεν θα καταφέρει τίποτα παραπάνω απο το να χαλάσει λεφτά σε κάτι που δεν θα είναι καθόλου χρηστικό  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
 
Οι παραπάνω λόγοι που σου ανέφεραν οι φίλοι ... για νομιμότητα, χρηστικότητα κλπ είναι ένα μικρό μέρος απο το βουνό των προβλημάτων που θα βρεις στην πορεία.
Όπως ίσως οι περισσότεροι έχουν περάσει από αυτό το μονοπάτι της αναζήτησης έτσι και εγώ κάποια στιγμή (προ κρίσης) το πέρασα σκεπτόμενος να αλλάξω το camper που έχω με κάποιο που θα μπορεί να με πάει λίγο πιο έρημα σε σημεία που δεν θα πάει εύκολα κάποιο άλλο camper
Ψάχνοντας λοιπόν τι άλλο τετρακίνητο όχημα και τι εναλλακτική έχω έκτος από αυτή την ασύμφορη λύση του γερμανικού δεινόσαυρου βρήκα τα παρακάτω…
 
1ον λύση πιο εύκολη…. (Και σχετικά νομιμότερη)

Αγορά τετρακίνητου επαγγελματικού τύπου Navara (με ac,υδραυλικα,κλπ) και τοποθέτηση μόνιμου η αποσπώμενου camper από πίσω,


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Πλεονεκτήματα..Μοντέρνα τετρακίνηση, οδήγηση κανονικού αυτοκινήτου, πιο κοντά στο νόμιμο..χαμηλότερο κόστος και βελτιώσεις πολλές !!!

Λύση 2η
Αγορά από τον ΟΔΥΥ  ενός  στρατιωτικού η άλλης υπηρεσίας GWAGEN…Όχι το κοντό … αλλά το φορτηγάκι.. σαν αυτό που πηγαίναμε στα ώνια, η ενός Land Rover 110…(δύσκολο να βρεθεί, τα περισσότερα είναι 103)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ανακατασκευή οχήματος από την αρχή…(πολυυυυ κλάμα) agr1 και μετά κατασκευή  σπιτιού πίσω…, αγορά τροχόσπιτου για χρήση των συστημάτων εσωτερικά και ταλαιπωρία με το Ελληνικό κράτος για έκδοση αδείας κλπ…


 
Σημείωση… η κατασκευές των σπιτιών στα τετρακίνητα camper δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ σχέση με τα συμβατικά στρεβλώσεις είναι τρελές… και οι δυνάμεις που εξασκούνται απίστευτες !!!
avatar
Scout


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Κυρ 12 Ιουλ 2015 - 13:22

Weight is the enemy
Air resistance the obstacle

Add lightness

Μεγάλο IVECO DAILY 35-15 4x4, 
Μεσαίο SPRINTER 315 4X4, 
Μικρό VITO 115 4x4.

Στην άσφαλτο 170 στο χώμα παντού.....
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από caminador Την / Το Κυρ 12 Ιουλ 2015 - 14:24

Καθόλου άσχημη επιλογή, για δυο άτομα,οι δύο πρώτοι συνδιασμοί. Όσο για την αεροδυναμική δεν γίνεταινα τα έχεις όλα...
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Κυρ 12 Ιουλ 2015 - 19:15

Moυ αρέσει το brainstorming (αυτό το.. συμβούλιο ιδεών ρε παιδί μου) που κάνουμε και αυτός ήταν ο σκοπός μου. Χαίρομαι ιδιαίτερα που και άλλοι έχουν σκεφτεί κάτι ανάλογο και που μπορούμε να το συζητήσουμε.. Ίσως έτσι να μην είναι το κατάλληλο όχημα (παρόλες τις off road δυνατότητές του) λόγω κατανάλωσης καυσίμου και μέγιστης ωριαίας ταχύτητας.. Θα μελετήσω τις προτάσεις σα για τζίπ, αγροτικά και φορτηγάκια..
avatar
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Κυρ 12 Ιουλ 2015 - 20:00

ktRinity έγραψε:Moυ αρέσει το brainstorming (αυτό το.. συμβούλιο ιδεών ρε παιδί μου) που κάνουμε και αυτός ήταν ο σκοπός μου.

Κώστα, αυτός πιστεύω, ότι είναι και ο κυρίαρχος ρόλος ενός φόρουμ ... η  κατάθεση - ανταλλαγή απόψεων.
Όσο περισσότεροι οι συμμετέχοντες στην συζήτηση, τόσο πιο πλούσια τα συμπεράσματα.

Όλα αυτά τα οχήματα (... και συμφωνώ με τον Στάθη, στον όρο "εργαλεία", όπως και στο "ειδικού τύπου" του Γιώργου),
τα χαίρεται κανείς, όταν φτάσει στον προορισμό του ...
Εκεί, όπου θα απολαμβάνει την φύση, με περισσότερη ηρεμία και με πολύ λιγότερο κόσμο.
Όμως, για να φτάσει μέχρι εκεί, θα έχει υποστεί, όλα τα "αρνητικά" του χαρακτηριστικά ...
... χαμηλή ταχύτητα ταξιδιού, θόρυβος, άνεση σχεδόν στα όρια του ανεκτού, κατανάλωση ... κλπ
χωρίς να αναφερθούν τα υπόλοιπα, που σχετίζονται με το κόστος συντήρησης και κυκλοφορίας τους.
Επίσης και ο χρόνος, όπου θα έχει κανείς στην διάθεσή, για να το χαρεί, δεν θα πρέπει να είναι σχετικά ολιγοήμερος ...
Σε αντίθετη περίπτωση, θα υπάρχει, μια σχετική δέσμευση ικανού κεφαλαίου, με χαμηλή αντίστοιχα απόδοση.

Είναι εντυπωσιακά οχήματα, αλλά απαιτούν αρκετή και συνετή σκέψη, πριν την απόφαση.  
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Offroad-Expedition-Overland Camper

Δημοσίευση από friar Την / Το Κυρ 12 Ιουλ 2015 - 20:40

Maximos έγραψε:τα χαίρεται κανείς, όταν φτάσει στον προορισμό του ...
Εκεί, όπου θα απολαμβάνει την φύση, με περισσότερη ηρεμία και με πολύ λιγότερο κόσμο.
Εδώ κολλάει παλαιό ανέκδοτο για τα σκληροτράχηλα Land Rover που θα περάσουν λόγγους και βουνά να σε φέρουν μέσα στη φύση σε απόμακρη κορφή που σταματάς, σβήνεις, κατεβαίνεις να αφουγκραστείς την ηρεμία και να θαυμάσεις το μεγαλείο της δημιουργίας και όταν πλέον έχεις γεμίσει νου και σώμα με εντυπώσεις ανεβαίνεις πάλι στο Land Rover πας να βάλεις μπροστά και δεν παίρνει με τίποτα...... Evil or Very Mad Shocked
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης