Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
+11
teonakos
Γιωργάκος
antreas hobby
Aigagros
VAGOS
athanase
george
Masterless
Νικόλας Μητσόπουλος
diamantino
Maximos
15 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 3
Σελίδα 2 από 3 • 1, 2, 3
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Νίκο, τελικά το μαγαζί που λές ... δεν είναι στην Ιερά Οδό ... !nastyzuki έγραψε:ΑΑΑΑ..ξεχασα Μαξιμε...παρτο στο χερι..κατεβα Ιερα οδο και Σπ.Πατση...και θα δεις στο ρευμα απο Αθηνα.(δεξι χερι...ενα μαγαζι που εχει μονο τετοια.
Πρεπει να τοχεις στο χερι για να διαβασει τα...Din... του αμορτισερ να σου δωσει ιδιο......(αναγραφοναι πανω στο αμορτισερ σε ενα μικρο ταμπελακι καπου στην βαση του..η χτηπημενα πανω στο σιδερο )
... είναι στη Λεωφ. Αθηνών ... στο δεξί σου χέρι, με πλάτη την ... Ομόνοια και λίγο πριν την Σπ. Πάτση ...
Όμως δεν είναι μόνο αυτός ... υπάρχουν και άλλοι ... στη Σπ. Πάτση ...
Έκανα μια βόλτα σήμερα ... αλλά ...
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
σοορυ..Μαξιμε...μπερδευω της οδους....πιο καλα εχω να παρω καποιον απο το χερι...η να παω ο ιδιος.
Πιο πολυ στεναχωριεμαι που δεν εκανες δουλεια.
Τι σκεφτεσε τωρα?
και αν τον ρωτησες για κατι αντιστοιχο τι σου προτεινε?
Πιο πολυ στεναχωριεμαι που δεν εκανες δουλεια.
Τι σκεφτεσε τωρα?
και αν τον ρωτησες για κατι αντιστοιχο τι σου προτεινε?
nastyzuki
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Νίκο, κατ' αρχή ... δεν υπάρχει θέμα ... σόρυ ... !nastyzuki έγραψε:σοορυ..Μαξιμε...μπερδευω της οδους....πιο καλα εχω να παρω καποιον απο το χερι...η να παω ο ιδιος.
Πιο πολυ στεναχωριεμαι που δεν εκανες δουλεια.
Τι σκεφτεσε τωρα?
και αν τον ρωτησες για κατι αντιστοιχο τι σου προτεινε?
Το έγραψα απλά, αν το διαβάσει κάποιος, να μην ψάξει στην Ιερά οδό ...
... άλλωστε, μου ο εξήγησες στο πμ.
Δουλειά γενικά έκανα ...
Αποφάσισα, να το ψάξω ακόμη ... ... όσα βρήκα, κανένα δεν ήταν ακριβώς το ίδιο ...
Ήθελαν όλα ... κάποιες τροποποιήσεις ...
... άλλο να το κοντύνω σε τόρνο, άλλο να κάνω νέες βόλτες στο έμβολο κλπ.
Όλα αυτά, μου ανέβαζαν σχετικά το κόστος ... μαζί και την αμφιβολία, όσον αφορά στο τελικό αποτέλεσμα ...
Μου είπαν μάλιστα (... όχι εκεί) ... ότι ένα αμορτισέρ, που δουλεύει κάθετα ...
... αν το βάλεις να δουλέψει οριζόντια, δεν θα αποδίδει ... ...
Αυτό όμως, δεν αναφέρεται σαν ένδειξη ή σαν χαρακτηριστικό επάνω στο αμορτισέρ ...
... επαφίεται, στον λόγο και στην εμπιστοσύνη του πωλητή ... και αυτό με προβλημάτισε κάπως ...
Οπότε, αποφάσισα να κοιτάξω ... για ακριβώς το ίδιο ...
Ήδη, το βρήκα στην Ολλανδία ... έστειλα e-mail χθές ...
.. και σήμερα ήρθε η απάντηση ... ! ... υπάρχουν τρία κομμάτια ...
Περιμένω απάντηση, για το κόστος αποστολής ...
Θα ρωτήσω επίσης και από Γερμανία μεριά ...
Κριτήριο, όπως πάντα ... το τελικό κόστος ... !
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
αρα....ξηλωνω..και βουρ για ψαξιμο....το δικο μου ειναι τρυπα-τρυπα που λενε οι αμορτισεραδες ..οχι τρυπα βιδα σαν το δικο σου.
nastyzuki
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Συνάδελφε αυτό είναι αλήθεια πρόσεχε !!
Πές μου όμως υπάρχει κάποιο ελατήριο στο σύστημα ;
Πές μου όμως υπάρχει κάποιο ελατήριο στο σύστημα ;
teonakos
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Τι έγινες σε χάσαμε ... λόγω ... "Ακρόπολις" ... ;teonakos έγραψε:Συνάδελφε αυτό είναι αλήθεια πρόσεχε !!
Πές μου όμως υπάρχει κάποιο ελατήριο στο σύστημα ;
Λοιπόν, το αμορτισέρ αυτό το έχω βγάλει φωτογραφία ... και φαίνεται στην αρχή .
Στο όλο σύστημα δεν υπάρχει κάποιο ελατήριο ...
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
το ποιο πιθανο ειναι οτι αυτο που ονομαζεις τρυπα πανω στον αξονα του αμορτισερ ειναι προσθετο και συγκρατιεται ειτε βιδωτα ειτε με καπια ασφαλεια.nastyzuki έγραψε:αρα....ξηλωνω..και βουρ για ψαξιμο....το δικο μου ειναι τρυπα-τρυπα που λενε οι αμορτισεραδες ..οχι τρυπα βιδα σαν το δικο σου.
αυτο στο λεω γιατι πιθανον να μην βρης το ιδιο -τρυπα τρυπα- αλλα να βρης τρυπα βιδα και να χρησιμοποιησης το δικο σου κομματι απο το παλιο ωστε να γινη τρυπα τρυπα.
εαν το κομματι αυτο ειναι βιδωτο στον αξονα φυσιολογικα θα εχει ακριβως μπροστα του κοντρα παξιμαδι η καποια καβιλια για να μην ξεβιδωνει.
ελπιζω να εγινα κατανοητος !!!
kapros
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
κατι σαν κι αυτα !!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
kapros
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Το δεύτερο αμορτισέρ χρησιμοποιεί το Adria 350 , που το βρήκες και μήπως ξέρεις τιμές ;
Γιωργάκος
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
στον ιστο του picasa σε αλμπουμ για τα rapido.Γιωργάκος έγραψε:Το δεύτερο αμορτισέρ χρησιμοποιεί το Adria 350 , που το βρήκες και μήπως ξέρεις τιμές ;
kapros
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Αυτά τα δύο αμορτισέρ έχουν διαφορετικό μήκος διαδρομής.
Επομένως δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ένα το άλλο.
Συνάδελφε καλά κατάλαβες
Επομένως δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ένα το άλλο.
Συνάδελφε καλά κατάλαβες
Έχει επεξεργασθεί από τον/την teonakos στις Τρι 8 Μάης 2012 - 16:10, 1 φορά
teonakos
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
teonakos έγραψε:Αυτά τα δύο αμορτισέρ έχουν διαφορετικό μήκος διαδρομής.
Επομένως δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ένα το άλλο.
kapros έγραψε:το ποιο πιθανο ειναι οτι αυτο πουnastyzuki έγραψε:αρα....ξηλωνω..και βουρ για
ψαξιμο....το δικο μου ειναι τρυπα-τρυπα που λενε οι αμορτισεραδες ..οχι
τρυπα βιδα σαν το δικο σου.
ονομαζεις τρυπα πανω στον αξονα του αμορτισερ ειναι προσθετο και
συγκρατιεται ειτε βιδωτα ειτε με καπια ασφαλεια.
αυτο στο λεω γιατι
πιθανον να μην βρης το ιδιο -τρυπα τρυπα- αλλα να βρης τρυπα βιδα και να
χρησιμοποιησης το δικο σου κομματι απο το παλιο ωστε να γινη τρυπα
τρυπα.
εαν το κομματι αυτο ειναι βιδωτο στον αξονα φυσιολογικα θα
εχει ακριβως μπροστα του κοντρα παξιμαδι η καποια καβιλια για να μην
ξεβιδωνει.
ελπιζω να εγινα κατανοητος !!!
kapros έγραψε:κατι σαν κι αυτα !!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
kapros
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Τέτοια αμορτισέρ, έχει ο Καλλιμάνης, στη Σπ. Πάτση ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Έχει διάφορους τύπους ... έχει και της AL-KO.
Όπως έγραψε και ο kapros, υπάρχουν σχετικά εξαρτήματα, τα οποία βιδώνουν στο στέλεχος του αμορτισέρ ...
... είτε στο έμβολο, είτε στη μπουκάλα.
Τέτοια "πρόσθετα"... βρήκα στο μαγαζί, που ανέφερε πιο πάνω ο Νίκος (nastyzuki),
... στη Λ. Αθηνών, στο δεξί μας χέρι, με πλάτη την Ομόνοια, λίγο πριν τη Σπ. Πάτση.
"Πρόσθετο", σαν αυτό, που βιδώνει στο έμβολο, στο δεύτερο αμορτισέρ της φωτογραφίας του kapros, δεν είδα ...
... όμως, χωρίς αυτό να σημαίνει και ότι δεν υπάρχει ...
Όσο για τις τιμές ... υπάρχει μια ποικιλία ... ανάλογα πιστεύω με τα newton ... και το είδος - ποιότητα.
Πάντως, αρχίζουν από χαμηλά ... πχ. 15 με 20 € ... και κάποια ... πλησιάζουν τα 90 - 100 € ... !!
Έχει διάφορους τύπους ... έχει και της AL-KO.
Όπως έγραψε και ο kapros, υπάρχουν σχετικά εξαρτήματα, τα οποία βιδώνουν στο στέλεχος του αμορτισέρ ...
... είτε στο έμβολο, είτε στη μπουκάλα.
Τέτοια "πρόσθετα"... βρήκα στο μαγαζί, που ανέφερε πιο πάνω ο Νίκος (nastyzuki),
... στη Λ. Αθηνών, στο δεξί μας χέρι, με πλάτη την Ομόνοια, λίγο πριν τη Σπ. Πάτση.
"Πρόσθετο", σαν αυτό, που βιδώνει στο έμβολο, στο δεύτερο αμορτισέρ της φωτογραφίας του kapros, δεν είδα ...
... όμως, χωρίς αυτό να σημαίνει και ότι δεν υπάρχει ...
Όσο για τις τιμές ... υπάρχει μια ποικιλία ... ανάλογα πιστεύω με τα newton ... και το είδος - ποιότητα.
Πάντως, αρχίζουν από χαμηλά ... πχ. 15 με 20 € ... και κάποια ... πλησιάζουν τα 90 - 100 € ... !!
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
ακριβως ετσι.
ψαχνεις...ψαχνεις...βρισκεις και με οσα διαθετεις κανεις την δουλεια σου.
Τα αμοριτισερ ειναι αμορτισερ.(ανα ειδος)
Δηλ..αμορτισερ του σεατ δεν κανει σε γολφ? παραδειγμα λεω.
Εμενα ηδη ειναι στην θεση του καινουργιο.....αμα σας πω που ακριβως χρησημοποητε ιδιο με τιμη..27 ευρω...θα γελασετε....σε καπω απο φορτηγο μερσεντες.(τρακτορα)
Αν δεν θελετε να δωσετε 60-100 ευρω....ψαχτε.....με το συνκεκριμενο που φορατε ανα χειρας......και σιγουρα θα βρειτε.....στην μιση τιμη.
ψαχνεις...ψαχνεις...βρισκεις και με οσα διαθετεις κανεις την δουλεια σου.
Τα αμοριτισερ ειναι αμορτισερ.(ανα ειδος)
Δηλ..αμορτισερ του σεατ δεν κανει σε γολφ? παραδειγμα λεω.
Εμενα ηδη ειναι στην θεση του καινουργιο.....αμα σας πω που ακριβως χρησημοποητε ιδιο με τιμη..27 ευρω...θα γελασετε....σε καπω απο φορτηγο μερσεντες.(τρακτορα)
Αν δεν θελετε να δωσετε 60-100 ευρω....ψαχτε.....με το συνκεκριμενο που φορατε ανα χειρας......και σιγουρα θα βρειτε.....στην μιση τιμη.
nastyzuki
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Καπρε..το δευτερο φοραω...αλλα και το πρωτο ειναι ακριβως ιδιο με αλλαγη ακρου μονο.... με δυσκολεψε αφανταστα η "ασφαλεια πυρος" που εχει για δεσιμο........εριξα καντιλια.....πιο πολλα απο αυτα που εχει η μητροπολη......................................
nastyzuki
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Τελικά, έμεινα με το ίδιο ... δεν το αντικατέστησα το αμορτισέρ.
Φόρεσα το παλιό πάλι, για να βρεθώ στη συνάντηση στο Δρέπανο ...
... και "μετέθεσα" την αγορά, για αργότερα ... έως πολύ αργότερα ...
Αυτή τη φορά, είχε άψογη συμπεριφορά, σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής ...
... δεν άκουσα κανένα "κτύπημα" ... σε κανένα σημείο, μέχρι και την επιστροφή στη βάση ...
Βέβαια, πριν το τοποθετήσω, το "δούλεψα" ... πέντε - έξι φορές μέσα έξω ...
Ακολούθησα ακριβώς, την αντίστροφη διαδικασία, από αυτήν της αφαίρεσης ...
... ξεκινώντας από εδώ ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πέρασα το αμορτισέρ, εσωτερικά στη σωλήνα, ενώ είχα αφαιρέσει το παξιμάδι ...
... ( δεν περνάει με το παξιμάδι βιδωμένο).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Βίδωσα μετά το παξιμάδι (το οποίο λειτουργεί σαν stop) ... όπως φαίνεται στον κύκλο ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μετά βίδωσα τη γωνία, που χρησιμεύει σαν βάση, του πίσω άκρου του αμορτισέρ.
Εδώ, η σχετική γωνία - βάση ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αυτή τη φορά δεν με δυσκόλεψε καθόλου ...
Βίδωσα και το άλλο παξιμάδι μετά, στερεώνοντας πλήρως το αμορτισέρ.
Στη φάση αυτή, καλό είναι, να έχει τραβηχθεί το χειρόφρενο ...
... καθόσον, η σωλήνα ... "λειτουργεί" ελεύθερα και δεν εμποδίζεται από το φρένο,
... το οποίο, την σπρώχνει προς τα εμπρός .
Επόμενο βήμα, η τοποθέτηση του σταμπιλιζατέρ.
Εδώ, το σταμπιλιζατέρ ... όπου στον κύκλο, φαίνεται ο δείκτης φθοράς των θερμουϊτ του ...
... και δίπλα του οι δύο βίδες, με τις οποίες στερεώνεται στη σωλήνα .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εδώ, βλέπουμε καθαρά τα δύο θερμουϊτ του ... το ένα εμπρός ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
... και άλλο πίσω, προσαρμοσμένο, στο μάνταλο που ασφαλίζει και κουμπώνει στην μπίλια ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
... τα οποία, δεν δείχνουν σημάδια έντονης φθοράς ...αντέχουν ακόμη ... !
Στη φάση αυτή,έβαλα και το γράσο από τους δύο γρασαδόρους, για να ελέγξω, ότι έγινε σωστά το γρασάρισμα ...
... πριν περάσω στη θέση της τη φούσκα ...
Στη φωτογραφία, στον κύκλο, φαίνεται καθαρά, το πρόσθετο γράσο ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Έβαλα και γράσο στη σωλήνα, εκεί που καλύπτει η φούσκα ... πέρασα τη φούσκα και τοποθέτησα το σταμπιλιζατέρ.
Για να μπεί το σταμπιλιζατέρ στη θέση του εύκολα ...
... έσπρωξα το αμορτισέρ προς τα μέσα, μέχρι να ευθυγραμμισθεί με την μέσα (κάθετη) τρύπα της σωλήνας .
Όταν ήρθε στη ίδια ευθεία, πέρασα την βίδα, από την κάτω πλευρά (με το κεφάλι της από κάτω) .
Στη φάση αυτή, αν υπάρχει ένας πίρος, βολεύει καλύτερα ... ή έστω ένα χοντρό κατσαβίδι ...
Τοποθετώντας στη θέση του το σταμπιλιζατέρ, έσπρωξα με την άλλη βίδα, αυτή που είχα βάλει σαν πίρο ...
... την οποία μετά, πέρασα στη θέση της (στην πρώτη, την οριζόντια τρύπα) ...
Εδώ, θα πρέπει να επισημάνω, ότι η κάθετη βίδα, έχει μια ροδέλα,
... όπου, από την μία μεριά είναι επίπεδη και από την άλλη, έχει μορφή (εσωτερικού) κυκλικού τόξου ...
... προκειμένου, να "δέσει" σωστά, με την σωλήνα του αδρανειακού μηχανισμού ...
... και φυσικά, δεν πρέπει να χάσουμε ... !
Τις έσφιξα ... πέρασα και ένα πλαστικό δεματικό για να στερεώσω τη φούσκα ... και τέλος ...
... έτοιμος, για αναχώρηση ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Φόρεσα το παλιό πάλι, για να βρεθώ στη συνάντηση στο Δρέπανο ...
... και "μετέθεσα" την αγορά, για αργότερα ... έως πολύ αργότερα ...
Αυτή τη φορά, είχε άψογη συμπεριφορά, σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής ...
... δεν άκουσα κανένα "κτύπημα" ... σε κανένα σημείο, μέχρι και την επιστροφή στη βάση ...
Βέβαια, πριν το τοποθετήσω, το "δούλεψα" ... πέντε - έξι φορές μέσα έξω ...
Ακολούθησα ακριβώς, την αντίστροφη διαδικασία, από αυτήν της αφαίρεσης ...
... ξεκινώντας από εδώ ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πέρασα το αμορτισέρ, εσωτερικά στη σωλήνα, ενώ είχα αφαιρέσει το παξιμάδι ...
... ( δεν περνάει με το παξιμάδι βιδωμένο).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Βίδωσα μετά το παξιμάδι (το οποίο λειτουργεί σαν stop) ... όπως φαίνεται στον κύκλο ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μετά βίδωσα τη γωνία, που χρησιμεύει σαν βάση, του πίσω άκρου του αμορτισέρ.
Εδώ, η σχετική γωνία - βάση ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αυτή τη φορά δεν με δυσκόλεψε καθόλου ...
Βίδωσα και το άλλο παξιμάδι μετά, στερεώνοντας πλήρως το αμορτισέρ.
Στη φάση αυτή, καλό είναι, να έχει τραβηχθεί το χειρόφρενο ...
... καθόσον, η σωλήνα ... "λειτουργεί" ελεύθερα και δεν εμποδίζεται από το φρένο,
... το οποίο, την σπρώχνει προς τα εμπρός .
Επόμενο βήμα, η τοποθέτηση του σταμπιλιζατέρ.
Εδώ, το σταμπιλιζατέρ ... όπου στον κύκλο, φαίνεται ο δείκτης φθοράς των θερμουϊτ του ...
... και δίπλα του οι δύο βίδες, με τις οποίες στερεώνεται στη σωλήνα .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εδώ, βλέπουμε καθαρά τα δύο θερμουϊτ του ... το ένα εμπρός ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
... και άλλο πίσω, προσαρμοσμένο, στο μάνταλο που ασφαλίζει και κουμπώνει στην μπίλια ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
... τα οποία, δεν δείχνουν σημάδια έντονης φθοράς ...αντέχουν ακόμη ... !
Στη φάση αυτή,έβαλα και το γράσο από τους δύο γρασαδόρους, για να ελέγξω, ότι έγινε σωστά το γρασάρισμα ...
... πριν περάσω στη θέση της τη φούσκα ...
Στη φωτογραφία, στον κύκλο, φαίνεται καθαρά, το πρόσθετο γράσο ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Έβαλα και γράσο στη σωλήνα, εκεί που καλύπτει η φούσκα ... πέρασα τη φούσκα και τοποθέτησα το σταμπιλιζατέρ.
Για να μπεί το σταμπιλιζατέρ στη θέση του εύκολα ...
... έσπρωξα το αμορτισέρ προς τα μέσα, μέχρι να ευθυγραμμισθεί με την μέσα (κάθετη) τρύπα της σωλήνας .
Όταν ήρθε στη ίδια ευθεία, πέρασα την βίδα, από την κάτω πλευρά (με το κεφάλι της από κάτω) .
Στη φάση αυτή, αν υπάρχει ένας πίρος, βολεύει καλύτερα ... ή έστω ένα χοντρό κατσαβίδι ...
Τοποθετώντας στη θέση του το σταμπιλιζατέρ, έσπρωξα με την άλλη βίδα, αυτή που είχα βάλει σαν πίρο ...
... την οποία μετά, πέρασα στη θέση της (στην πρώτη, την οριζόντια τρύπα) ...
Εδώ, θα πρέπει να επισημάνω, ότι η κάθετη βίδα, έχει μια ροδέλα,
... όπου, από την μία μεριά είναι επίπεδη και από την άλλη, έχει μορφή (εσωτερικού) κυκλικού τόξου ...
... προκειμένου, να "δέσει" σωστά, με την σωλήνα του αδρανειακού μηχανισμού ...
... και φυσικά, δεν πρέπει να χάσουμε ... !
Τις έσφιξα ... πέρασα και ένα πλαστικό δεματικό για να στερεώσω τη φούσκα ... και τέλος ...
... έτοιμος, για αναχώρηση ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Μάξιμε αυτό το αμορτισέρ κρατάει πολλά χρόνια. Κάποια στιγμή όταν ξεκινούσα από στάση άκουγα ένα ξερό χτύπημα υπέθεσα ότι ήταν το αμορτισέρ ρώτησα ειδικούς μου είπαν ότι δεν είναι αμορτισέρ,αλά κάτι άλλο το έψαξα μόνος και βρήκα ότι ήταν ένα λάστιχο περίπου ένα εκατοστό πάχος για την απόσβεση- εξάλειψη αυτού του χτυπήματος που είχε καταστραφεί και δεν υπήρχε καθόλου έκοψα και τοποθέτησα ένα καινούργιο, ο χτύπος σταμάτησε και όλα εντάξει αυτό έγινε πρίν τρία χρόνια.Το τροχόσπιτο το πήρα το 1981.
caminador
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Κώστα, ενδιαφέρον αυτό με το λαστιχάκι, για γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος ...
Σε ποιό σημείο βρίσκεται ;
Στη δική μου περίπτωση, δεν πρόσεξα κάτι τέτοιο ... καθόσον το "έλυσα" σχεδόν όλο το σύστημα ...
... και δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο.
Το μόνο που δεν έχω "πειράξει" ... και δεν πρόκειται ... ...
... είναι τα σημεία στερέωσης, της σωλήνας που ολισθαίνει ο αδρανειακός μηχανισμός ...
Εκεί το μόνο που υπάρχει, είναι μια "ασφάλεια", έτσι ώστε το σταμπιλιζατέρ (ή η χούφτα) ...
... να έχει ένα μικρό μόνο περιθώριο κίνησης , δεξιά - αριστερά (ως προς τον άξονα ).
Στην επιφάνεια δηλαδή, όπου "κυκλοφορεί" το γράσο και βοηθάει στη λίπανση και στην ολίσθηση του.
Αυτήν την κίνηση εννοώ ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σε ποιό σημείο βρίσκεται ;
Στη δική μου περίπτωση, δεν πρόσεξα κάτι τέτοιο ... καθόσον το "έλυσα" σχεδόν όλο το σύστημα ...
... και δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο.
Το μόνο που δεν έχω "πειράξει" ... και δεν πρόκειται ... ...
... είναι τα σημεία στερέωσης, της σωλήνας που ολισθαίνει ο αδρανειακός μηχανισμός ...
Εκεί το μόνο που υπάρχει, είναι μια "ασφάλεια", έτσι ώστε το σταμπιλιζατέρ (ή η χούφτα) ...
... να έχει ένα μικρό μόνο περιθώριο κίνησης , δεξιά - αριστερά (ως προς τον άξονα ).
Στην επιφάνεια δηλαδή, όπου "κυκλοφορεί" το γράσο και βοηθάει στη λίπανση και στην ολίσθηση του.
Αυτήν την κίνηση εννοώ ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Μάξιμε έχω την εντύπωση ότι τα φερμουιτ τις 6ης και 7ης φωτογραφίας είναι πολύ κατεβασμένα και αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις μόνο αν έχεις στα χέρια σου τα καινούρια ,η άποψη μου είναι ότι πρέπει να τα αλλάξεις το γρηγορότερο…….
Απ: Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
Αντρέα, είναι στα υπόψη ... η αντικατάσταση ...antreas hobby έγραψε:Μάξιμε έχω την εντύπωση ότι τα φερμουιτ τις 6ης και 7ης φωτογραφίας είναι πολύ κατεβασμένα και αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις μόνο αν έχεις στα χέρια σου τα καινούρια ,η άποψη μου είναι ότι πρέπει να τα αλλάξεις το γρηγορότερο…….
... απλά την καθυστερώ, αφού για φέτος ... δεν προβλέπεται ... μεγάλη κινητικότητα ...!
Από την άλλη, ο δείκτης φθοράς τους, είναι στη δεύτερη θέση (μετά το + της πρώτης).
... δεν έχω και πρόχειρη φωτογραφία ...
Άλλος ένας ... "δείκτης φθοράς" , είναι και η "χαλαρότητα" (ή η δυσκολία) στο "κούμπωμα" του σταμπιλιζατέρ.
... και εκεί πράγματι ... δεν συναντώ μεγάλη δυσκολία, εξ ου και μιλάω για αντικατάσταση .
Σελίδα 2 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
» Αμορτισερ Τροχοσπιτου
» τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
» Αντικατάσταση θερμουϊτ φρένων τροχόσπιτου ...
» Αντικατάσταση αεραγωγού ...
» Αμορτισερ Τροχοσπιτου
» τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
» Αντικατάσταση θερμουϊτ φρένων τροχόσπιτου ...
» Αντικατάσταση αεραγωγού ...
Σελίδα 2 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|