Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
+11
diomil
mightywing
jimasimak
Aigagros
Νικόλας Μητσόπουλος
Cissy 242
Γιωργάκος
Georgedim
Maximos
nikospav
magbas
15 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Θέματα της καθημερινότητας, ειδήσεις και άλλα νέα.
Σελίδα 4 από 4
Σελίδα 4 από 4 • 1, 2, 3, 4
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Maximos έγραψε:Με βάση όσα έχουν προαναφερθεί, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής.
Το ήρεμο και ήπιο κλίμα του φόρουμ μας, όπως ανέφερε ο Νικόλας, δε νομίζω ότι κινδυνεύει ,
εφόσον συζητάμε με ψυχραιμία, σεβασμό και αλληλοκατανόηση, κάτι που το έχουμε καταφέρει όλοι μας.
Όμως, θα είναι πολύ καλύτερα, αν πριν δημοσιεύσουμε την άποψή μας, της ρίχνουμε άλλη μια ματιά,
για να διαπιστώσουμε, αν πράγματι αναφέρεται, αυτό που θέλουμε να παρουσιάσουμε.
Ούτε πάλι με τις διατυπώσεις μας, να επιτρέπουμε να αιωρούνται και άλλα, εκτός αυτών που θέλουμε ...
Τα θέματα πάντως, που αφορούν στην ΕΛΑΤ και κυρίως, όσα σχετίζονται με τον τρόπο λειτουργίας της,
πρέπει να αναφέρονται εκεί ... και κατά τη γνώμη μου, μόνον εκεί .
Φυσικά, δεν αναφέρομαι σε θέματα ενημέρωσης, όπως για εκδρομές, συναντήσεις κλπ,
αφού στο φόρουμ μας έχουμε αρκετά μέλη της ΕΛΑΤ.
+1
joskem
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Ο Πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κων. Μίχαλος διαμαρτυρήθηκε στο Υπουργείο Οικονομικών για τον καινούργιο φόρο στα αυτοκίνητα άνω των 1929cc λέγωντας ότι "θα δώσει τη χαριστική βολή στην χειμαζόμενη αγορά αυτοκινήτου, προκαλώντας σωρεία νέων λουκέτων και κατακόρυφη αύξηση της ανεργίας σε ένα κλάδο που μέχρι πριν μερικά χρόνια ήταν από τους δυναμικότερους της ελληνικής οικονομίας», και ζήτησε αναστολή του μέτρου. Τώρα βέβαια, στου κουφού την πόρτα κλπ....
Ο Μίχαλος υπενθυμίζει «ότι τα τελευταία πέντε χρόνια, ο συνδυασμός της δραματικής μείωσης των εισοδημάτων των πολιτών και της κατακόρυφης αύξησης φόρων και τελών στα αυτοκίνητα, είχε ως αποτέλεσμα την εξαΰλωση των πωλήσεων αυτοκινήτων, ιδιαίτερα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού, με συνέπεια να έχουν χαθεί περισσότερες από 25.000 θέσεις εργασίας και να έχουν κλείσει χιλιάδες σημεία πώλησης τόσο των επίσημων δικτύων όσο και ανεξάρτητων εμπόρων σε όλη τη χώρα».
Το ΕΒΕΑ θεωρεί ότι "η απόφαση για επιβολή φόρου πολυτελούς διαβίωσης, στερείται κοινής λογικής, καθώς θα οξύνει περισσότερο την κρίση στην αγορά αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα θα επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα στο πεδίο της είσπραξης εσόδων και όπως σημειώνεται στην επιστολή: «από την υπερφορολόγηση των αυτοκινήτων όχι μόνο δεν αυξήθηκαν τα έσοδα, αντίθετα χάθηκαν για το 2013 περισσότερα από 150 εκατομμύρια ευρώ μόνο από τέλη κυκλοφορίας, λόγω της ακινησίας 700.000 αυτοκινήτων. Όσον αφορά το φόρο πολυτελείας που ήδη επιβάλλεται δεν απέφερε και αυτός το αναμενόμενο δημοσιονομικό αποτελέσματα αποδίδοντας μόλις 2,2 εκατ. ευρώ από 70 εκατ. ευρώ που είχε προϋπολογισθεί."
Από την άλλη όμως, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι από τα τέλη κυκλοφορίας για το 2013 είχε αύξηση εσόδων, παρά την μαζική κατάθεση πινακίδων. Σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών, συνολικά εισπράχθηκαν έως την 8η Ιανουαρίου 2013, 1.130 εκ. ευρώ, έναντι 1.080 εκ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί κατά το ίδιο διάστημα πέρσι. Δεδομένου ότι το ύψος των τελών κυκλοφορίας παρέμεινε το ίδιο, αποδεικνύεται ότι η αλλαγή από έντυπη ειδοποίηση σε ηλεκτρονική πληροφόρηση είχε τόσο υψηλή αποδοχή, που δεν επηρέασε ουσιαστικά τα προσδοκώμενα έσοδα.
Τώρα πως εξηγείται αυτό το μυστήριο, εμένα μου διαφεύγει......
C
Ο Μίχαλος υπενθυμίζει «ότι τα τελευταία πέντε χρόνια, ο συνδυασμός της δραματικής μείωσης των εισοδημάτων των πολιτών και της κατακόρυφης αύξησης φόρων και τελών στα αυτοκίνητα, είχε ως αποτέλεσμα την εξαΰλωση των πωλήσεων αυτοκινήτων, ιδιαίτερα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού, με συνέπεια να έχουν χαθεί περισσότερες από 25.000 θέσεις εργασίας και να έχουν κλείσει χιλιάδες σημεία πώλησης τόσο των επίσημων δικτύων όσο και ανεξάρτητων εμπόρων σε όλη τη χώρα».
Το ΕΒΕΑ θεωρεί ότι "η απόφαση για επιβολή φόρου πολυτελούς διαβίωσης, στερείται κοινής λογικής, καθώς θα οξύνει περισσότερο την κρίση στην αγορά αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα θα επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα στο πεδίο της είσπραξης εσόδων και όπως σημειώνεται στην επιστολή: «από την υπερφορολόγηση των αυτοκινήτων όχι μόνο δεν αυξήθηκαν τα έσοδα, αντίθετα χάθηκαν για το 2013 περισσότερα από 150 εκατομμύρια ευρώ μόνο από τέλη κυκλοφορίας, λόγω της ακινησίας 700.000 αυτοκινήτων. Όσον αφορά το φόρο πολυτελείας που ήδη επιβάλλεται δεν απέφερε και αυτός το αναμενόμενο δημοσιονομικό αποτελέσματα αποδίδοντας μόλις 2,2 εκατ. ευρώ από 70 εκατ. ευρώ που είχε προϋπολογισθεί."
Από την άλλη όμως, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι από τα τέλη κυκλοφορίας για το 2013 είχε αύξηση εσόδων, παρά την μαζική κατάθεση πινακίδων. Σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών, συνολικά εισπράχθηκαν έως την 8η Ιανουαρίου 2013, 1.130 εκ. ευρώ, έναντι 1.080 εκ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί κατά το ίδιο διάστημα πέρσι. Δεδομένου ότι το ύψος των τελών κυκλοφορίας παρέμεινε το ίδιο, αποδεικνύεται ότι η αλλαγή από έντυπη ειδοποίηση σε ηλεκτρονική πληροφόρηση είχε τόσο υψηλή αποδοχή, που δεν επηρέασε ουσιαστικά τα προσδοκώμενα έσοδα.
Τώρα πως εξηγείται αυτό το μυστήριο, εμένα μου διαφεύγει......
C
Cissy 242
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
περίεργα μαθηματικά βρε παιδί μου...
Πάντως τα ίδια λέει ο Σταικουρας και για το πετρέλαιο θέρμανσης...
το 70% δεν έβαλε πετρέλαιο αλλά τα έσοδα αυξήθηκαν!
Μάλλον μας έχουν τρελάνει στο ψεμμα...
παλιά τους τέχνη κόσκινο!...
Πάντως τα ίδια λέει ο Σταικουρας και για το πετρέλαιο θέρμανσης...
το 70% δεν έβαλε πετρέλαιο αλλά τα έσοδα αυξήθηκαν!
Μάλλον μας έχουν τρελάνει στο ψεμμα...
παλιά τους τέχνη κόσκινο!...
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Το πρόβλημα, όπως είναι γνωστό, είναι ευρύτερο πέραν των τελών κυκλοφορίας, αφού τα λιγότερα αυτοκίνητα σημαίνει λιγότερη δουλειά σε συνεργεία, ασφαλιστκές κλπ, επομένως μικρότερη απόδοση φόρου και περαιτέρω απόκλιση από τους οικονομικούς στόχους. Αυτό δεν το έχουν υπολογίσει οι εκτός και εντός συνόρων ειδήμονες;
Aigagros
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Δεν έχω υπόψη μου όλη την κυβερνητική ανακοίνωση, αλλά ίσως το μυστήριο να έχει σχέσηCissy 242 έγραψε:
Από την άλλη όμως, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι από τα τέλη κυκλοφορίας για το 2013 είχε αύξηση εσόδων, παρά την μαζική κατάθεση πινακίδων. Σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών, συνολικά εισπράχθηκαν έως την 8η Ιανουαρίου 2013, 1.130 εκ. ευρώ, έναντι 1.080 εκ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί κατά το ίδιο διάστημα πέρσι. Δεδομένου ότι το ύψος των τελών κυκλοφορίας παρέμεινε το ίδιο, αποδεικνύεται ότι η αλλαγή από έντυπη ειδοποίηση σε ηλεκτρονική πληροφόρηση είχε τόσο υψηλή αποδοχή, που δεν επηρέασε ουσιαστικά τα προσδοκώμενα έσοδα.
Τώρα πως εξηγείται αυτό το μυστήριο, εμένα μου διαφεύγει......
C
με το κόστος της έντυπης διαδικασίας (ενημέρωση, αποστολή εντύπων κλπ).
Έχει αναφερθεί το ύψος του ;
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Maximos έγραψε:
Δεν έχω υπόψη μου όλη την κυβερνητική ανακοίνωση, αλλά ίσως το μυστήριο να έχει σχέση
με το κόστος της έντυπης διαδικασίας (ενημέρωση, αποστολή εντύπων κλπ).
Έχει αναφερθεί το ύψος του ;
Δεν βγαίνουν τα νούμερα...... Είχαν πει κάτι για 8 εκατομμύρια όφελος από την κατάργηση του αυτοκόλητου.
C
Cissy 242
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Τελικά, το μυστήριο παραμένει, τα νούμερα έχουν αποστάσεις ...
Ίσως, η πρακτική αριθμητική ... να μην έχει διδαχθεί και κατανοηθεί το ίδιο σε όλους .
Ίσως πάλι, οι αρμόδιοι, να έχουν και άλλες ... ίσως μαγικές ικανότητες ...
Τι άλλο να πω ...
Ίσως, η πρακτική αριθμητική ... να μην έχει διδαχθεί και κατανοηθεί το ίδιο σε όλους .
Ίσως πάλι, οι αρμόδιοι, να έχουν και άλλες ... ίσως μαγικές ικανότητες ...
Τι άλλο να πω ...
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
εγω αναρωτιεμαι ακομα αν εχει πεσει και ποσο ο τζιρος στην αγορα των αυτοκινουμενων και τι προσδοκιες εχει ο κλαδος...ωστε να μην χαλουν την ησυχια τους...
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Διονύση γιατί αναφέρεσαι στα αυτοκινούμενα; και αναφέρεσαι γενικά σε όλα τα ΙΧΕ
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
diomil έγραψε:εγω αναρωτιεμαι ακομα αν εχει πεσει και ποσο ο τζιρος στην αγορα των αυτοκινουμενων και τι προσδοκιες εχει ο κλαδος...ωστε να μην χαλουν την ησυχια τους...
Εχει πέσει κάτω από το μηδέν σύμφωνα με δηλώσεις τους. Αλλά τι μπορούν να κάνουν, άλλο από το προσπαθήσουν να επιβιώσουν με άλλα είδη, ή άλλες διεξόδους όπως όλοι μας ?
Ολοι ανεξαιρέτως έχουμε πληγεί από την κρίση, άλλοι περισσότερο και άλλοι πολύ περισσότερο, και όλοι προσπαθούμε να επιβιώσουμε με αυτούς τους τρόπους (εξαιρουμένων των δικαστών που ακόμη απεργούν, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, εκτός θεμάτων του παρόντος φόρουμ).
C
Cissy 242
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Maximos έγραψε:
Τελικά, το μυστήριο παραμένει, τα νούμερα έχουν αποστάσεις ...
Ίσως, η πρακτική αριθμητική ... να μην έχει διδαχθεί και κατανοηθεί το ίδιο σε όλους .
Ίσως πάλι, οι αρμόδιοι, να έχουν και άλλες ... ίσως μαγικές ικανότητες ...
Τι άλλο να πω ...
Μάξιμε, Σίσσυ πιστεύω πως δεν είναι θέμα .....μυστηρίου και μαγικών ικανοτήτων, αλλά ......σύγχρονης κυβερνητικής τακτικής που επιβάλλει οι ανακοινώσεις των αρμοδίων στα διάφορα τηλεπαράθυρα (κυρίως) και σε μερίδα έντυπου τύπου (δευτερευόντως) να παρουσιάζουν τη τρέχουσα ......"καυτή" επικαιρότητα, διευθετημένη, καλώς έχουσα και χωρίς προβλήματα .
Παλιές εφαρμοσμένες πρακτικές που ακολουθούν τη ρήση : " Διαίρει και βασίλευε ".
Georgedim- Admin
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
@georgedim
Διαφωνώ ως προς την εξήγησή σου, γιατί ζούμε σε μία χώρα με απόλυτη ελευθερία πληροφόρησης και με τόσο πολλές πηγές ενημέρωσης, που "διευθέτηση" της πραγματικότητας είναι αδύνατον να γίνει. Οι δε έλεγχοι ως προς τα νούμερα είναι συστηματικοί. Η επωνομαζόμενη τεχνική "Greek statistics" μας τελείωσε.
Το δε "διαίρει και βασίλευε ως ρήση" καλό είναι, αλλά η πραγματικότητα λέει ότι υπάρχουν όντως αντικρουόμενα συμφέροντα σε πολλές και διάφορες κοινωνικές ομάδες.
Μερικές που μου έρχονται εκ του προχείρου: Οι δικές μου εισφορές προς το ΙΚΑ παράγουν άλλο ποσόν σύνταξης, από τις ισόποσες ή και λιγώτερες εισφορές κάποιου εργαζόμενου σε επιχείρηση κοινής ωφέλειας. Αν πληρώνω μηνιαία κάρτα για να πηγαίνω στις δουλειές μου, και τις μισές μέρες τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν λειτουργούν, έχω αντικρουόμενα συμφέροντα με τους απεργούς. Αν πληρώνω φόρους μέχρι και το τελευταίο σέντς του εισοδήματός μου, έχω αντικρουόμενα συμφέρονται ως προς αυτούς που πληρώνουν όσα θέλουν αλλά χρησιμοποιούν τους ίδιους δρόμους, τα ίδια σχολεία και τις ίδιες δημόσιες υπηρεσίες με μένα. Και ούτω καθ΄εξής.
Αλλά ξεφεύγουμε από τους σκοπούς του φόρουμ και δεν μου αρέσει καθόλου. Ας συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση κάπου αλλού και με κανένα τσίπουρο στο χέρι.
C
Διαφωνώ ως προς την εξήγησή σου, γιατί ζούμε σε μία χώρα με απόλυτη ελευθερία πληροφόρησης και με τόσο πολλές πηγές ενημέρωσης, που "διευθέτηση" της πραγματικότητας είναι αδύνατον να γίνει. Οι δε έλεγχοι ως προς τα νούμερα είναι συστηματικοί. Η επωνομαζόμενη τεχνική "Greek statistics" μας τελείωσε.
Το δε "διαίρει και βασίλευε ως ρήση" καλό είναι, αλλά η πραγματικότητα λέει ότι υπάρχουν όντως αντικρουόμενα συμφέροντα σε πολλές και διάφορες κοινωνικές ομάδες.
Μερικές που μου έρχονται εκ του προχείρου: Οι δικές μου εισφορές προς το ΙΚΑ παράγουν άλλο ποσόν σύνταξης, από τις ισόποσες ή και λιγώτερες εισφορές κάποιου εργαζόμενου σε επιχείρηση κοινής ωφέλειας. Αν πληρώνω μηνιαία κάρτα για να πηγαίνω στις δουλειές μου, και τις μισές μέρες τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν λειτουργούν, έχω αντικρουόμενα συμφέροντα με τους απεργούς. Αν πληρώνω φόρους μέχρι και το τελευταίο σέντς του εισοδήματός μου, έχω αντικρουόμενα συμφέρονται ως προς αυτούς που πληρώνουν όσα θέλουν αλλά χρησιμοποιούν τους ίδιους δρόμους, τα ίδια σχολεία και τις ίδιες δημόσιες υπηρεσίες με μένα. Και ούτω καθ΄εξής.
Αλλά ξεφεύγουμε από τους σκοπούς του φόρουμ και δεν μου αρέσει καθόλου. Ας συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση κάπου αλλού και με κανένα τσίπουρο στο χέρι.
C
Cissy 242
Απ: Επανέρχεται το χαράτσι στα δίλιτρα αυτοκίνητα σε πισίνες και σκάφη
Cissy 242 έγραψε:@georgedim
........Αλλά ξεφεύγουμε από τους σκοπούς του φόρουμ και δεν μου αρέσει καθόλου. Ας συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση κάπου αλλού και με κανένα τσίπουρο στο χέρι.
C
Συμφωνώ και επαυξάνω !!!
Georgedim- Admin
Σελίδα 4 από 4 • 1, 2, 3, 4
Παρόμοια θέματα
» Οι ελληνικές πισίνες την εποχή του ΔΝΤ.
» Πόσο είναι το διπλό χαράτσι του φόρου πολυτελείας και των τελών κυκλοφορίας
» Αυτοκίνητα ... και αυτοκίνητα ...
» Υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα diesel?
» Ξύλινα αυτοκίνητα
» Πόσο είναι το διπλό χαράτσι του φόρου πολυτελείας και των τελών κυκλοφορίας
» Αυτοκίνητα ... και αυτοκίνητα ...
» Υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα diesel?
» Ξύλινα αυτοκίνητα
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Θέματα της καθημερινότητας, ειδήσεις και άλλα νέα.
Σελίδα 4 από 4
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|