Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
+13
pilot
adria 502
tabbert
Georgedim
Γιωργάκος
yianisk
ktRinity
Masterless
Aggeliki
athanase
george
traveller
Maximos
17 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ... ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ... :: Το ρυμουλκούμενο και το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Επειδή, η αγορά ενός καινούργιου τροχόσπιτου ... όπως άλλωστε και γενικά η "αγορά" ... έχει δυσκολέψει ...
... είναι πολύ πιθανό, αρκετοί, να στραφούν προς την αγορά του μεταχειρισμένου.
Ευκαιρία λοιπόν, να αναφερθούν κάποια πράγματα, που πιστεύω, ότι θα διευκολύνουν κάποια από τα μέλη μας.
Όπως σε κάθε αγορά μας, έτσι και στην αγορά ενός τροχόσπιτου,
... θα πρέπει να εξετάσουμε και να προσέξουμε κάποια βασικά σημεία.
Είναι προφανές, ότι ο κυρίαρχος παράγων είναι ο οικονομικός, τα χρήματα με λίγα λόγια ...
και εκεί οφείλεται, το ότι κάποιος καταλήγει, να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο, αντί ενός καινούργιου.
Είναι επίσης γεγονός, ότι τα τροχόσπιτα, δεν έχουν αντίστοιχες φθορές, όπως πχ. ένα αυτοκίνητο,
με αποτέλεσμα, να μην ακολουθούν, την αισθητά πιο γρήγορη απαξίωση των αυτοκινήτων.
Σίγουρα, έχει υπάρξει αρκετή εξέλιξη … δύσκολα όμως, υπάρχουν τροχόσπιτα,
που θα μπορούσαν να θεωρηθούν … “ξεπερασμένα”, ακόμη και όταν πλησιάζουν, ή έχουν ξεπεράσει την δεκαετία.
Τι πρέπει λοιπόν να προσέξουμε …
1. Ανάρτηση , σασί και ροδάκι .
Πρέπει να είναι καθαρά και χωρίς σκουριά.
Αν και τα περισσότερα σασί είναι γαλβανισμένα, καλό θα είναι να ρίξουμε μια ματιά, κάτω από το τροχόσπιτο.
Ιδιαίτερη προσοχή και στο “V” , εκεί που συγκλίνει το σασί και συνδέεται με την χούφτα … για τυχόν κτυπήματα …
Εάν υπάρχουν, θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις, στην καλή οδική συμπεριφορά του τροχόσπιτου…
Τα ποδαράκια, δεν πρέπει να είναι κτυπημένα ή να έχουν στραβώσει … και φυσικά, πρέπει να "δουλεύουν" σωστά.
Καλή θα είναι και μια ματιά στα λάστιχα, αυτά τουλάχιστον, δείχνουν την ηλικία τους …
Στο σασί, είναι “κτυπημένος” και ο αριθμός πλαισίου του τροχόσπιτου, τον οποίο και θα πρέπει να ελέγξουμε,
ότι είναι ο σωστός, αυτός που αναγράφεται δηλαδή … στα “χαρτιά” του τροχόσπιτου.
Το ροδάκι και όλο το σύστημα που το συγκρατεί, πρέπει να είναι καθαρό, χωρίς σκουριές ...
... και να ανεβοκατεβαίνει άνετα και ελεύθερα.
2. Αδρανειακός μηχανισμός – χούφτα (σταμπιλιζατέρ).
Πρέπει να λειτουργεί άψογα, όπως και το χειρόφρενο, χωρίς την ύπαρξη φθοράς, ή κάποιας σκουριάς γενικότερα.
Εκεί υπάρχει και ένα ταμπελάκι, με τον τύπο και τα χαρακτηριστικά του, που πρέπει να είναι ευανάγνωστα …
Η ύπαρξη σταμπιλιζατέρ (αντί της χούφτας), είναι πλεονέκτημα.
Εδώ, θα πρέπει να ρίξουμε και μια ματιά, στην κατάσταση των θερμουϊτ ( … των ανταλλακτικών του),
από τον σχετικό δείκτη φθοράς τους (αν υπάρχει).
Το συρματόσχοινο ασφαλείας, να μην έχει φθορές ή σκουριά.
3. Οπτικός, εξωτερικός έλεγχος.
Μια λεπτομερής ματιά στα πλαϊνά, για τυχόν κτυπήματα στο αλουμίνιο …
και κυρίως σημεία, που πιθανόν να καλύπτουν κάποιες αμαρτίες … θα μας βοηθήσει, από πιθανά τρεχάματα αργότερα …
4. Οροφή .
Καλό θα είναι να ρίξουμε μια προσεκτική ματιά και στην οροφή.
Τα πλαστικά των αεραγωγών, δεν πρέπει να έχουν σπασίματα, ραγίσματα, ή άλλες αβαρίες.
Επίσης, επειδή αρκετά από τα μεταχειρισμένα τροχόσπιτα της Ελληνικής αγοράς, προέρχονται από τη Γερμανία,
να προσέξουμε, αν υπάρχουν σοβαρές ζημιές από χαλάζι ...
5. Πόρτα και παράθυρα.
Τα λάστιχα της πόρτας, πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και η πόρτα να κλείνει χωρίς πρόβλημα και χωρίς κάποιο ζόρι.
Τα παράθυρα, να μην έχουν σπασίματα … ή ραγίσματα, να ανοιγοκλείνουν σωστά και άνετα ...
... και τα μπράτσα που τα συγκρατούν, να είναι σε καλή κατάσταση, όπως επίσης και τα λάστιχα των πλαισίων.
6. Φώτα.
Ένας έλεγχος στα φώτα, εξωτερικά και εσωτερικά, είναι αναγκαίος.
7. Εσωτερικός έλεγχος.
Η εσωτερική ... αισθητικά, κατάσταση του τροχόσπιτου, είναι ένα πολύ καλό δείγμα,
... για την νοικοκυροσύνη, των προηγούμενων ιδιοκτητών του …
Τα καλύμματα, οι επενδύσεις, καθώς και η κατάσταση των επίπλων, δείχνουν εύγλωττα, τον τρόπο χρήσης τους.
Εάν υπάρχουν σίτες και συσκοτίσεις, να μην έχουν σχισίματα και να ανεβοκατεβαίνουν σωστά.
8. Λειτουργία συσκευών.
Καλό είναι να λειτουργήσετε όλες τις συσκευές, με το υγραέριο … εστίες, σόμπα, ψυγείο.
Το ψυγείο, συνήθως, δουλεύει με το ρεύμα χωρίς κάποιο πρόβλημα … αν δουλεύει σωστά με το υγραέριο ...
9. Μονώσεις.
Ο μεγαλύτερος εχθρός στα τροχόσπιτα, είναι η υγρασία. Δύσκολα θεραπεύεται και όταν υπάρξει ανάγκη … κοστίζει … !
Ένας σχολαστικός έλεγχος, σίγουρα θα μας γλυτώσει από πολλά ...
Πιθανά σημεία εμφάνισής της και που πρέπει να προσέξουμε, είναι …
• οι ενώσεις των αεραγωγών και των “μανιταριών”, στην οροφή, η "μαστίχα" δηλαδή, να μην έχει φθαρεί ...
• η εφαρμογή των λαστιχένιων πλαισίων στα παράθυρα,
• οι γωνίες, στο δάπεδο (εξωτερικά, από κάτω),
• οι ενώσεις των πλαϊνών τοιχωμάτων .
• τυχόν τρύπες ή σχισίματα στα πλαϊνά ή στην οροφή (… στο αλουμίνιο).
10. Υδραυλικά.
Ένας έλεγχος λειτουργίας στα υδραυλικά, πχ. τρόμπες νερού και βρύσες, καλό είναι να γίνει,
... θα σας γλυτώσει από τυχόν μετέπειτα μπελάδες και σίγουρα έξοδα ...
Τέλος, αφού καταλήξετε σε όλα ... και είστε έτοιμοι πλέον για την αγορά, μην ολοκληρώσετε την διαδικασία,
... αν δεν ελέγξετε και τα “χαρτιά” του τροχόσπιτου …
Αν υπάρχει το σημείωμα έλξης του προηγούμενου ιδιοκτήτη,
... πρέπει να συμφωνεί ... απαραίτητα, ο αναγραφόμενος αριθμός πλαισίου του τροχόσπιτου.
Ελπίζω ... να συμπληρωθούν και άλλα σημεία, έτσι ώστε να είναι πιο πλήρης,
ο έλεγχος ... και συνεπώς η βοήθεια, για τους νέους φίλους μας ...
... είναι πολύ πιθανό, αρκετοί, να στραφούν προς την αγορά του μεταχειρισμένου.
Ευκαιρία λοιπόν, να αναφερθούν κάποια πράγματα, που πιστεύω, ότι θα διευκολύνουν κάποια από τα μέλη μας.
Όπως σε κάθε αγορά μας, έτσι και στην αγορά ενός τροχόσπιτου,
... θα πρέπει να εξετάσουμε και να προσέξουμε κάποια βασικά σημεία.
Είναι προφανές, ότι ο κυρίαρχος παράγων είναι ο οικονομικός, τα χρήματα με λίγα λόγια ...
και εκεί οφείλεται, το ότι κάποιος καταλήγει, να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο, αντί ενός καινούργιου.
Είναι επίσης γεγονός, ότι τα τροχόσπιτα, δεν έχουν αντίστοιχες φθορές, όπως πχ. ένα αυτοκίνητο,
με αποτέλεσμα, να μην ακολουθούν, την αισθητά πιο γρήγορη απαξίωση των αυτοκινήτων.
Σίγουρα, έχει υπάρξει αρκετή εξέλιξη … δύσκολα όμως, υπάρχουν τροχόσπιτα,
που θα μπορούσαν να θεωρηθούν … “ξεπερασμένα”, ακόμη και όταν πλησιάζουν, ή έχουν ξεπεράσει την δεκαετία.
Τι πρέπει λοιπόν να προσέξουμε …
1. Ανάρτηση , σασί και ροδάκι .
Πρέπει να είναι καθαρά και χωρίς σκουριά.
Αν και τα περισσότερα σασί είναι γαλβανισμένα, καλό θα είναι να ρίξουμε μια ματιά, κάτω από το τροχόσπιτο.
Ιδιαίτερη προσοχή και στο “V” , εκεί που συγκλίνει το σασί και συνδέεται με την χούφτα … για τυχόν κτυπήματα …
Εάν υπάρχουν, θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις, στην καλή οδική συμπεριφορά του τροχόσπιτου…
Τα ποδαράκια, δεν πρέπει να είναι κτυπημένα ή να έχουν στραβώσει … και φυσικά, πρέπει να "δουλεύουν" σωστά.
Καλή θα είναι και μια ματιά στα λάστιχα, αυτά τουλάχιστον, δείχνουν την ηλικία τους …
Στο σασί, είναι “κτυπημένος” και ο αριθμός πλαισίου του τροχόσπιτου, τον οποίο και θα πρέπει να ελέγξουμε,
ότι είναι ο σωστός, αυτός που αναγράφεται δηλαδή … στα “χαρτιά” του τροχόσπιτου.
Το ροδάκι και όλο το σύστημα που το συγκρατεί, πρέπει να είναι καθαρό, χωρίς σκουριές ...
... και να ανεβοκατεβαίνει άνετα και ελεύθερα.
2. Αδρανειακός μηχανισμός – χούφτα (σταμπιλιζατέρ).
Πρέπει να λειτουργεί άψογα, όπως και το χειρόφρενο, χωρίς την ύπαρξη φθοράς, ή κάποιας σκουριάς γενικότερα.
Εκεί υπάρχει και ένα ταμπελάκι, με τον τύπο και τα χαρακτηριστικά του, που πρέπει να είναι ευανάγνωστα …
Η ύπαρξη σταμπιλιζατέρ (αντί της χούφτας), είναι πλεονέκτημα.
Εδώ, θα πρέπει να ρίξουμε και μια ματιά, στην κατάσταση των θερμουϊτ ( … των ανταλλακτικών του),
από τον σχετικό δείκτη φθοράς τους (αν υπάρχει).
Το συρματόσχοινο ασφαλείας, να μην έχει φθορές ή σκουριά.
3. Οπτικός, εξωτερικός έλεγχος.
Μια λεπτομερής ματιά στα πλαϊνά, για τυχόν κτυπήματα στο αλουμίνιο …
και κυρίως σημεία, που πιθανόν να καλύπτουν κάποιες αμαρτίες … θα μας βοηθήσει, από πιθανά τρεχάματα αργότερα …
4. Οροφή .
Καλό θα είναι να ρίξουμε μια προσεκτική ματιά και στην οροφή.
Τα πλαστικά των αεραγωγών, δεν πρέπει να έχουν σπασίματα, ραγίσματα, ή άλλες αβαρίες.
Επίσης, επειδή αρκετά από τα μεταχειρισμένα τροχόσπιτα της Ελληνικής αγοράς, προέρχονται από τη Γερμανία,
να προσέξουμε, αν υπάρχουν σοβαρές ζημιές από χαλάζι ...
5. Πόρτα και παράθυρα.
Τα λάστιχα της πόρτας, πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και η πόρτα να κλείνει χωρίς πρόβλημα και χωρίς κάποιο ζόρι.
Τα παράθυρα, να μην έχουν σπασίματα … ή ραγίσματα, να ανοιγοκλείνουν σωστά και άνετα ...
... και τα μπράτσα που τα συγκρατούν, να είναι σε καλή κατάσταση, όπως επίσης και τα λάστιχα των πλαισίων.
6. Φώτα.
Ένας έλεγχος στα φώτα, εξωτερικά και εσωτερικά, είναι αναγκαίος.
7. Εσωτερικός έλεγχος.
Η εσωτερική ... αισθητικά, κατάσταση του τροχόσπιτου, είναι ένα πολύ καλό δείγμα,
... για την νοικοκυροσύνη, των προηγούμενων ιδιοκτητών του …
Τα καλύμματα, οι επενδύσεις, καθώς και η κατάσταση των επίπλων, δείχνουν εύγλωττα, τον τρόπο χρήσης τους.
Εάν υπάρχουν σίτες και συσκοτίσεις, να μην έχουν σχισίματα και να ανεβοκατεβαίνουν σωστά.
8. Λειτουργία συσκευών.
Καλό είναι να λειτουργήσετε όλες τις συσκευές, με το υγραέριο … εστίες, σόμπα, ψυγείο.
Το ψυγείο, συνήθως, δουλεύει με το ρεύμα χωρίς κάποιο πρόβλημα … αν δουλεύει σωστά με το υγραέριο ...
9. Μονώσεις.
Ο μεγαλύτερος εχθρός στα τροχόσπιτα, είναι η υγρασία. Δύσκολα θεραπεύεται και όταν υπάρξει ανάγκη … κοστίζει … !
Ένας σχολαστικός έλεγχος, σίγουρα θα μας γλυτώσει από πολλά ...
Πιθανά σημεία εμφάνισής της και που πρέπει να προσέξουμε, είναι …
• οι ενώσεις των αεραγωγών και των “μανιταριών”, στην οροφή, η "μαστίχα" δηλαδή, να μην έχει φθαρεί ...
• η εφαρμογή των λαστιχένιων πλαισίων στα παράθυρα,
• οι γωνίες, στο δάπεδο (εξωτερικά, από κάτω),
• οι ενώσεις των πλαϊνών τοιχωμάτων .
• τυχόν τρύπες ή σχισίματα στα πλαϊνά ή στην οροφή (… στο αλουμίνιο).
10. Υδραυλικά.
Ένας έλεγχος λειτουργίας στα υδραυλικά, πχ. τρόμπες νερού και βρύσες, καλό είναι να γίνει,
... θα σας γλυτώσει από τυχόν μετέπειτα μπελάδες και σίγουρα έξοδα ...
Τέλος, αφού καταλήξετε σε όλα ... και είστε έτοιμοι πλέον για την αγορά, μην ολοκληρώσετε την διαδικασία,
... αν δεν ελέγξετε και τα “χαρτιά” του τροχόσπιτου …
Αν υπάρχει το σημείωμα έλξης του προηγούμενου ιδιοκτήτη,
... πρέπει να συμφωνεί ... απαραίτητα, ο αναγραφόμενος αριθμός πλαισίου του τροχόσπιτου.
Ελπίζω ... να συμπληρωθούν και άλλα σημεία, έτσι ώστε να είναι πιο πλήρης,
ο έλεγχος ... και συνεπώς η βοήθεια, για τους νέους φίλους μας ...
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Πολύ χρήσιμο αυτό το θέμα Μάξιμε για πολλούς. Μπράβο σου που το άνοιξες. Οι παλιότεροι έχουν το λόγο εδώ......
????????- Επισκέπτης
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Ενα ακομη που θα πρεπει να προσεξει ο υποψηφιος αγοραστης ειναι η ηλικια του τροχοσπιτου...
Οι εδω εμποροι δεν συνηθιζουν να λενε την αληθεια .
Οταν τους ρωτας για το ετος κατασκευης ,αυτοι σου λενε την ημερομηνια εισαγωγης του οχηματος,δειχνωντας σου τα χαρτια του τελωνειου.
Ο χρονος κατασκευης αναφερεται μονο στην πρωτη αδεια κυκλοφοριας , την οποια και δεν σου δειχνουν , παρα μονο οταν το εχεις αγορασει.
Τοτε ........... παει πεταξε το πουλι ...
Ας το προσεξει λοιπον καλα ο καθενας απο εμας αυτη τη λεπτομερεια , ειναι απο τις βασικοτερες...
Οι εδω εμποροι δεν συνηθιζουν να λενε την αληθεια .
Οταν τους ρωτας για το ετος κατασκευης ,αυτοι σου λενε την ημερομηνια εισαγωγης του οχηματος,δειχνωντας σου τα χαρτια του τελωνειου.
Ο χρονος κατασκευης αναφερεται μονο στην πρωτη αδεια κυκλοφοριας , την οποια και δεν σου δειχνουν , παρα μονο οταν το εχεις αγορασει.
Τοτε ........... παει πεταξε το πουλι ...
Ας το προσεξει λοιπον καλα ο καθενας απο εμας αυτη τη λεπτομερεια , ειναι απο τις βασικοτερες...
traveller
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
traveller έγραψε:Ενα ακομη που θα πρεπει να προσεξει ο υποψηφιος αγοραστης ειναι η ηλικια του τροχοσπιτου...
Οι εδω εμποροι δεν συνηθιζουν να λενε την αληθεια .
Οταν τους ρωτας για το ετος κατασκευης ,αυτοι σου λενε την ημερομηνια εισαγωγης του οχηματος,δειχνωντας σου τα χαρτια του τελωνειου.
Ο χρονος κατασκευης αναφερεται μονο στην πρωτη αδεια κυκλοφοριας , την οποια και δεν σου δειχνουν , παρα μονο οταν το εχεις αγορασει.
Τοτε ........... παει πεταξε το πουλι ...
Ας το προσεξει λοιπον καλα ο καθενας απο εμας αυτη τη λεπτομερεια , ειναι απο τις βασικοτερες...
Αυτό που γράφεις Γιώργο είναι πραγματικότητα και πάρα πολύ σοβαρό . Έχεις απόλυτο δίκιο. Μου έχει τύχει να μου το κάνει ένας ''Κύριος'' στο κέντρο Τροχόσπιτου στο Ζούμπερι όταν είχα πάει να δώ κάτι μεταχειρισμένα. Συγκεκριμένα μου έδειξε ένα Hobby de luxe παμπάλαιο και μου είπε πως ήταν μοντέλο 2003. Και μάλιστα όταν του είπα ότι με κοροϊδεύει γιατί τα ξέρω πολύ καλά τα μοντέλα της Hobby ανά χρονολογίες εκείνος νευρίασε. Όταν πήγα σπίτι μου και έψαξα για άλλη μια φορά αντιλήφθηκα πώς το μοντέλο που αυτός ο κύριος το πούλαγε για μοντέλο 2003 ήταν του 1992. Τραγικό δηλαδή για όποιον το αγόρασε....
????????- Επισκέπτης
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Η ηλικία ενός τροχόσπιτου, σίγουρα είναι ένα ζητούμενο ...
Όμως, έχω την εντύπωση, ότι δεν θα πρέπει είναι και ο πρωταρχικός λόγος για την επιλογή μας.
Αυτό , για να μην παρεξηγηθώ, είναι τελείως άσχετο, με την αλήθεια, που πιθανόν να κρύβουν κάποιοι, στο θέμα της ηλικίας ...
Άλλωστε σήμερα, υπάρχουν "εργαλεία", όπου η ηλικία ενός τροχόσπιτου, βρίσκεται με σχετικά μεγάλη προσέγγιση ...
ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις, όπου την βρίσκουμε ... με πολύ μεγάλη ακρίβεια ... !
Πχ. για τα Hobby , γνωρίζοντας τον αριθμό πλαισίου, μπορούμε να την μάθουμε ... ακριβώς ...! [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] .
Εάν λοιπόν, είναι σε καλή κατάσταση το τροχόσπιτο, μας αρέσει η εσωτερική του διάταξη ... και μας καλύπτει το κόστος του,
... δεν θεωρώ, ότι η ηλικία του, θα πρέπει να είναι ... ο κύριος αποτρεπτικός παράγοντας, για μια αγορά ...
Επαναλαμβάνω, είναι άλλη περίπτωση ... κατακριτέα σίγουρα ... η απόκρυψη, της αληθινής ημερομηνίας κατασκευής του ...
Ας έχουμε λοιπόν κατά νου, ότι ... ο σωστά ενημερωμένος πελάτης, δύσκολα κάνει λάθος στις επιλογές του ... !
Όμως, έχω την εντύπωση, ότι δεν θα πρέπει είναι και ο πρωταρχικός λόγος για την επιλογή μας.
Αυτό , για να μην παρεξηγηθώ, είναι τελείως άσχετο, με την αλήθεια, που πιθανόν να κρύβουν κάποιοι, στο θέμα της ηλικίας ...
Άλλωστε σήμερα, υπάρχουν "εργαλεία", όπου η ηλικία ενός τροχόσπιτου, βρίσκεται με σχετικά μεγάλη προσέγγιση ...
ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις, όπου την βρίσκουμε ... με πολύ μεγάλη ακρίβεια ... !
Πχ. για τα Hobby , γνωρίζοντας τον αριθμό πλαισίου, μπορούμε να την μάθουμε ... ακριβώς ...! [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] .
Εάν λοιπόν, είναι σε καλή κατάσταση το τροχόσπιτο, μας αρέσει η εσωτερική του διάταξη ... και μας καλύπτει το κόστος του,
... δεν θεωρώ, ότι η ηλικία του, θα πρέπει να είναι ... ο κύριος αποτρεπτικός παράγοντας, για μια αγορά ...
Επαναλαμβάνω, είναι άλλη περίπτωση ... κατακριτέα σίγουρα ... η απόκρυψη, της αληθινής ημερομηνίας κατασκευής του ...
Ας έχουμε λοιπόν κατά νου, ότι ... ο σωστά ενημερωμένος πελάτης, δύσκολα κάνει λάθος στις επιλογές του ... !
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Πολύ χρήσιμο Μάξιμε. Και όλοι όσοι συμπληρώνουν και συμβάλλουν σ` αυτές τις γνώσεις, ακουμπάνε το κέντρο του ενδιαφέροντος του φόρουμ μας και παρά το γεγονός ότι έπαψα να ανήκω στην οικογένεια των τροοχοσπιτάδων (η καρδιά μου θα μείνει αιώνια εκεί), οι πληροφορίες αυτές διαβάζονται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
athanase
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Πολύ χρήσιμη ενότητα...
Ευχαριστούμε Μάξιμε
Ευχαριστούμε Μάξιμε
Aggeliki
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Με βάζετε ιδέες............
Για να δόυμε................
Για να δόυμε................
Masterless
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Νίκο, αν κατάλαβα καλά ... οι ιδέες ... μάλλον θα αφορούν στο σύστημα ATC της ALKO ...Masterless έγραψε:Με βάζετε ιδέες............
Για να δόυμε................
... και όχι στο μεταχειρισμένο τροχόσπιτο, αφού το δικό σου είναι καινούργιο ... !!
Θεωρώ, ότι είναι ο ιδανικός συνδυασμός, για ένα ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο ...
... η ύπαρξη ενός σταμπιλιζατέρ και ενός συστήματος σταθεροποίησης, όπως το ATC .
Περισσότερες λεπτομέρειες ... θα βρείς εδώ ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ...
... μαζί με σχετικά videάκια ...
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Βρήκα μερικά ενδιαφέροντα video, σχετικά με μεταχειρισμένα τροχόσπιτα.
Κάποια σημεία, που θα πρέπει να επικεντρωθεί η προσοχή ενός αγοραστή μεταχειρισμένου.
Αναφέρονται βέβαια σε Αγγλικά τροχόσπιτα, αλλά τα σημεία που χρειάζονται προσοχή, είναι τα ίδια ...
Κάποια σημεία, που θα πρέπει να επικεντρωθεί η προσοχή ενός αγοραστή μεταχειρισμένου.
Αναφέρονται βέβαια σε Αγγλικά τροχόσπιτα, αλλά τα σημεία που χρειάζονται προσοχή, είναι τα ίδια ...
Αγορά Τροχοσπιτου
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα σας.
Δεν έχω ασχοληθεί πότε μου με κάμπινγκ ούτε με σκηνή ούτε με τροχόσπιτο. Διακαής πόθος από μικρός ήταν η αγορά τροχόσπιτου,φαίνεται ότι ο καιρός ήρθε.
Το αυτοκίνητο μου βάσει την βεβαίωση της εταιρίας μπορεί να έλξη 1300 kg με φρενα ήμαστε τετραμελής οικογένεια με δυο μικρά παιδιά τεσσάρων και δυόμιση ετών.
Με την ερευνά αγοράς που έχω κάνει στην αθηνα έχω καταλήξει στην αγορά ενός τροχόσπιτου 1000kg μικτό τις εταιρίας caravelier στα 4.80 μετρά στα 9.500 ευρό χωρίς την άδεια έλξης,μας άρεσε η εσωτερική διακόσμηση που είχε.
Τι γνωρίζεται για την εταιρία caravelier? αξίζει σαν αγορά?
Είναι ισάξια σαν της Γερμανικές.
Σας ευχαριστώ με εκτίμηση Καστανάς Γιάννης.
yianisk
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δεν έχω ασχοληθεί πότε μου με κάμπινγκ ούτε με σκηνή ούτε με τροχόσπιτο. Διακαής πόθος από μικρός ήταν η αγορά τροχόσπιτου,φαίνεται ότι ο καιρός ήρθε.
Το αυτοκίνητο μου βάσει την βεβαίωση της εταιρίας μπορεί να έλξη 1300 kg με φρενα ήμαστε τετραμελής οικογένεια με δυο μικρά παιδιά τεσσάρων και δυόμιση ετών.
Με την ερευνά αγοράς που έχω κάνει στην αθηνα έχω καταλήξει στην αγορά ενός τροχόσπιτου 1000kg μικτό τις εταιρίας caravelier στα 4.80 μετρά στα 9.500 ευρό χωρίς την άδεια έλξης,μας άρεσε η εσωτερική διακόσμηση που είχε.
Τι γνωρίζεται για την εταιρία caravelier? αξίζει σαν αγορά?
Είναι ισάξια σαν της Γερμανικές.
Σας ευχαριστώ με εκτίμηση Καστανάς Γιάννης.
yianisk
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
yianisk
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Γιάννη αφού σας άρεσε και σας εξυπηρετεί η εσωτερική διάταξη αγόρασε το.
Σε αυτά τα μέτρα με αυτά τα κιλά δεν θα βρεις Γερμανικό τροχόσπιτο .
Γιωργάκος
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Γιάννη, όπως ήδη σου έγραψα στο π.μ., για την συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχω προσωπική άποψη.
Όπως ήδη έχει γράφει και πιο πάνω, σε ένα μεταχειρισμένο τροχόσπιτο δεν παίζει τον κυρίαρχο λόγο επιλογής η εταιρεία κατασκευής του.
Σαφώς και η ποιότητα κατασκευής παίζει κάποιο ρόλο στην μακροβιότητα ενός οχήματος, ...θεωρώ όμως πως τον σημαντικότερο ρόλο παίζει ο ανθρώπινος παράγοντας (...ο-οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες), ...με την έννοια της χρήσης και της συντήρησης που του έχουν (...ή δεν του έχουν) κάνει.
Από τα λίγα που μπορώ να γνωρίζω, ....είναι κάτι εντελώς διαφορετικό η όποια φθορά-αστοχία μπορεί να συμβεί σε ένα τροχόσπιτο λόγω προϊόντος χρόνου με σωστή χρήση, ...από την φθορά-αστοχία που συμβαίνει λόγω αδιαφορίας, εγκατάλειψης, κακής χρήσης εκ μέρους του ιδιοκτήτη του.
Σίγουρα ο οικονομικός παράγων (τιμή), είναι καθοριστικός στις επιλογές αγοράς που μπορεί να έχουμε, ...από εκεί και πέρα όμως εξίσου σημαντικό ρόλο στην επιλογή μας πρέπει να παίζουν και
- η εσωτερική διαρρύθμιση του,
- ο προσεκτικός έλεγχος της συνολικής κατάστασης-λειτουργίας του,
- η υποστήριξη από τον έμπορο σε περίπτωση άμεσης βλάβης ή αστοχίας κάποιας συσκευής (κάτι σαν εγγύηση δηλαδή),
- ο σκοπός χρήσης του (μόνιμα παρκαρισμένο κάπου ή για περιοδεύοντα τουρισμό)
- και με βάση τις τελευταίες νομοθετικές ρυθμίσεις ή ύπαρξη "έγκρισης τύπου" (άν βεβαίως πρόκειται να κινείται), η οποία αποτελεί ενα επίσης σημαντικό έξοδο για τον υποψήφιο αγοραστή (εφόσον δεν υπάρχει).
Αυτά από εμένα, ...οι παλαιότεροι και εμπειρότεροι έχουν τον λόγο .
Όπως ήδη έχει γράφει και πιο πάνω, σε ένα μεταχειρισμένο τροχόσπιτο δεν παίζει τον κυρίαρχο λόγο επιλογής η εταιρεία κατασκευής του.
Σαφώς και η ποιότητα κατασκευής παίζει κάποιο ρόλο στην μακροβιότητα ενός οχήματος, ...θεωρώ όμως πως τον σημαντικότερο ρόλο παίζει ο ανθρώπινος παράγοντας (...ο-οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες), ...με την έννοια της χρήσης και της συντήρησης που του έχουν (...ή δεν του έχουν) κάνει.
Από τα λίγα που μπορώ να γνωρίζω, ....είναι κάτι εντελώς διαφορετικό η όποια φθορά-αστοχία μπορεί να συμβεί σε ένα τροχόσπιτο λόγω προϊόντος χρόνου με σωστή χρήση, ...από την φθορά-αστοχία που συμβαίνει λόγω αδιαφορίας, εγκατάλειψης, κακής χρήσης εκ μέρους του ιδιοκτήτη του.
Σίγουρα ο οικονομικός παράγων (τιμή), είναι καθοριστικός στις επιλογές αγοράς που μπορεί να έχουμε, ...από εκεί και πέρα όμως εξίσου σημαντικό ρόλο στην επιλογή μας πρέπει να παίζουν και
- η εσωτερική διαρρύθμιση του,
- ο προσεκτικός έλεγχος της συνολικής κατάστασης-λειτουργίας του,
- η υποστήριξη από τον έμπορο σε περίπτωση άμεσης βλάβης ή αστοχίας κάποιας συσκευής (κάτι σαν εγγύηση δηλαδή),
- ο σκοπός χρήσης του (μόνιμα παρκαρισμένο κάπου ή για περιοδεύοντα τουρισμό)
- και με βάση τις τελευταίες νομοθετικές ρυθμίσεις ή ύπαρξη "έγκρισης τύπου" (άν βεβαίως πρόκειται να κινείται), η οποία αποτελεί ενα επίσης σημαντικό έξοδο για τον υποψήφιο αγοραστή (εφόσον δεν υπάρχει).
Αυτά από εμένα, ...οι παλαιότεροι και εμπειρότεροι έχουν τον λόγο .
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Georgedim στις Σαβ 21 Απρ 2018 - 18:17, 1 φορά
Georgedim- Admin
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
γιαννη σου ειπαν φανταζομαι για το 1500 επιλεον την εκδοση της αδειας ελξης .....
tabbert
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
tabbert έγραψε:γιαννη σου ειπαν φανταζομαι για το 1500 επιλεον την εκδοση της αδειας ελξης .....
Μανώλη, ...μάλλον θα εννοείς τα έξοδα της "έγκρισης τύπου", που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Georgedim- Admin
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Με την ερευνά αγοράς που έχω κάνει στην αθηνα έχω καταλήξει στην αγορά ενός τροχόσπιτου 1000kg μικτό τις εταιρίας caravelier στα 4.80 μετρά στα 9.500 ευρό χωρίς την άδεια έλξης,
με την προταση που εγραψε ο φιλος γιαννης καταλαβαινω οτι μαλλον δεν αναφερετε στα χρηματα η εγκριση τυπου....για αυτο και το αναφερα και βασικα αυτονοητο οτι γιανα βγει η αδεια ελξης απαιτειτε εγκριση τυπου
για να βγει η εγκριση τυπου θελει το 1500αρι και για να βγει η αδεια ελξης σχεδον τιποτα
με την προταση που εγραψε ο φιλος γιαννης καταλαβαινω οτι μαλλον δεν αναφερετε στα χρηματα η εγκριση τυπου....για αυτο και το αναφερα και βασικα αυτονοητο οτι γιανα βγει η αδεια ελξης απαιτειτε εγκριση τυπου
για να βγει η εγκριση τυπου θελει το 1500αρι και για να βγει η αδεια ελξης σχεδον τιποτα
tabbert
Προταση για αγορα τροχοσπιτου.
yianisk έγραψε:Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα σας.
Δεν έχω ασχοληθεί πότε μου με κάμπινγκ ούτε με σκηνή ούτε με τροχόσπιτο. Διακαής πόθος από μικρός ήταν η αγορά τροχόσπιτου,φαίνεται ότι ο καιρός ήρθε.
Το αυτοκίνητο μου βάσει την βεβαίωση της εταιρίας μπορεί να έλξη 1300 kg με φρενα ήμαστε τετραμελής οικογένεια με δυο μικρά παιδιά τεσσάρων και δυόμιση ετών.
Με την ερευνά αγοράς που έχω κάνει στην αθηνα έχω καταλήξει στην αγορά ενός τροχόσπιτου 1000kg μικτό τις εταιρίας caravelier στα 4.80 μετρά στα 9.500 ευρό χωρίς την άδεια έλξης,μας άρεσε η εσωτερική διακόσμηση που είχε.
Τι γνωρίζεται για την εταιρία caravelier? αξίζει σαν αγορά?
Είναι ισάξια σαν της Γερμανικές.
Σας ευχαριστώ με εκτίμηση Καστανάς Γιάννης.
yianisk
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κ.Καστανά βλεποντας οτι ενδιαφερεστε για τροχοσπιτο και μιας και εγώ δεν ενδιαφερομαι πλεον η εστω με το τροχοσπιτο που εχω ,λογω του οτι τα παιδια μου εχου πλεον μεγαλώσει και δεν μας βλέπω για άλλες διακοπές σαν αυτες που καναμε σκευτηκα να το πουλήσω.
Εχω ένα ADRIA DK 502 του 2003 ειναι σε αριστη κατάσταση, για μένα ειναι όμορφο και πολύ λειτουργικό έχει 2 κουκέτες πίσω ,ένα καθιστικό που γινεται κρεβάτι και ένα μεγάλο σαλόνι που γίνεται διπλο κρεβάτι,εχω εγκαταστήσει και κλιματιστικο TRUMA ,εχει ακόμα πολλά extra .σκηνη δωμάτιο ,τέντα κ.α.
Εχει κάνει πολλά- πολλά χιλιομετρα ,πάνω απο 10 χρόνια ταξιδευαμε στο εξωτερικό, μας έχει χαρίσει ευτυχισμένες στιγμές ,ανετες δικοπές και με αίσθηση ασφάλειας .Το βάρος του ειναι λίγο κάτω απο 1000 κιλά και επιτρέπει εως 1300 kgr ,είναι άριστα συντηρημένο και προσεγμένο.
Θα χαιρόμουνα να το έπαιρνε κάποιος και να του έκανε τη χρήση που του έχουμε κάνει οικογενειακώς εμείς .Εάν ενδιαφερεστε μπορέιτε να επικοινωνήσετε στο τηλ. 6977223963 για να σας δώσω πληροφορίες ,foto κλπ.Το όνομά μου ειναι Γιάννης.
adria 502
Απ: Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
Με τον Γιάννη είμαστε συνάδελφοι -αυτός με έβαλε στην πρίζα να πάρω τροχόσπιτο (!) - οπότε τις λεπτομέρειες για άδειες κλπ τις ξέρει. Το θέμα είναι οι τύποι και οι ποιότητες τροχόσπιτων που χρειάζεται.
pilot
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Είναι ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο
» Γρασάρισμα ... στο ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο
» Αεροπλάνο ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο .
» Ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο ... παντός εδάφους !
» Απαραίτητος εξοπλισμός ... για ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο .
» Γρασάρισμα ... στο ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο
» Αεροπλάνο ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο .
» Ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο ... παντός εδάφους !
» Απαραίτητος εξοπλισμός ... για ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο .
www.taxidiarides.gr :: ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ... ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ... :: Το ρυμουλκούμενο και το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|