Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
+6
Georgedim
Aigagros
sudwind
Γιωργάκος
caminador
Νικόλας Μητσόπουλος
10 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 3
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
ΠΡΟΣΟΧΉ! ΔΗΜΟΣΙΕΎΤΗΚΕ ΤΟ ΦΕΚ! Πως περνάμε μετά την αλλαγή του ΚΟΚ;
Το είδα σήμερα. Δεν δοκίμασα...Ρίξτε μια ματιά δείχνει περίπλοκο είναι όμως; [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το είδα σήμερα. Δεν δοκίμασα...Ρίξτε μια ματιά δείχνει περίπλοκο είναι όμως; [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Νικόλας Μητσόπουλος
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Αγαπητοί φίλοι,έτυχε να βρεθώ στη Bitola της FYROM για τρεις ημέρες. Επήγα δια μέσου Δελφών Μετεώρων και Βεργίνας,και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω αυτοκινητόδρομους.Στην επιστροφή,υπέροχη η Εγνατία στο τμήμα Κοζάνης μέχρι τη σύνδεση με τη Θεσσαλονίκης-Αθήνας,πλήρωσα σ`έναν Στ.Διοδ.
Στη συνέχεια ακολούθησε η εξής Οδύσσεια.
1. Σ.Δ.Λεπτοκαρυάς 13:21:54 3,10
2. Σ.Δ.Πυργετός 13:37:01 2,30
3. Σ.Δ.Μακρυχώρι 13:52:00 1,10
4. Σ.Δ.Μόσχοχωρι 14:13:12 3,00
5. Σ.Δ.Πελασγίας 15:05:19 2,60
6. Σ.Δ.Αγ.Τριάδας 16:16:00 1,65
7. Σ.Δ.Τραγάνας 16:51:37 2,45
8. Σ.Δ.Θήβας 17:17:08 2,55
9. Σ.Δ.Αφιδνών 18:03:19 2,10
Έχασα τελείως τον ειρμό του ταξιδίου ,δεν είμουν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο,κάθε τρείς και λίγο ψάχνε για ψιλά όταν τελείωσαν τα ψιλά ψάχνε για χοντρά εκεί αρχίσαν και τα πεντάλεπτα,πάρε δώσε πέφτανε και κάτω.Προς το τέλος άρχισα να το διασκεδάζω και γελούσα,είπα να το ανεβάσω στα ανέκδοτα για να γελάμε,αλλά υπήρχε topic
Τώρα ξέρω δεν πρόκειται να ξαναπαίξω τέτοιο παιχνίδι.
Στη συνέχεια ακολούθησε η εξής Οδύσσεια.
1. Σ.Δ.Λεπτοκαρυάς 13:21:54 3,10
2. Σ.Δ.Πυργετός 13:37:01 2,30
3. Σ.Δ.Μακρυχώρι 13:52:00 1,10
4. Σ.Δ.Μόσχοχωρι 14:13:12 3,00
5. Σ.Δ.Πελασγίας 15:05:19 2,60
6. Σ.Δ.Αγ.Τριάδας 16:16:00 1,65
7. Σ.Δ.Τραγάνας 16:51:37 2,45
8. Σ.Δ.Θήβας 17:17:08 2,55
9. Σ.Δ.Αφιδνών 18:03:19 2,10
Έχασα τελείως τον ειρμό του ταξιδίου ,δεν είμουν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο,κάθε τρείς και λίγο ψάχνε για ψιλά όταν τελείωσαν τα ψιλά ψάχνε για χοντρά εκεί αρχίσαν και τα πεντάλεπτα,πάρε δώσε πέφτανε και κάτω.Προς το τέλος άρχισα να το διασκεδάζω και γελούσα,είπα να το ανεβάσω στα ανέκδοτα για να γελάμε,αλλά υπήρχε topic
Τώρα ξέρω δεν πρόκειται να ξαναπαίξω τέτοιο παιχνίδι.
caminador
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Σκέτο το αυτ/το καλά είναι ....... αν πας με τροχόσπιτο δεν σου χρειάζονται τα ψιλά θες μόνο χοντρά .
Γιωργάκος
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
και πολλααααααα χοντρα μαλιστα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Γιωργάκος έγραψε:Σκέτο το αυτ/το καλά είναι ....... αν πας με τροχόσπιτο δεν σου χρειάζονται τα ψιλά θες μόνο χοντρά .
sudwind
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Aυτό πάλι που το βάζεις; διπλή χρέωση αντί για τρεις άξονες,Πελοπόννησο και πολύ είναι!
caminador
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
caminador έγραψε: διπλή χρέωση
Δεν είναι διπλή είναι πολύ περισσότερη ................
Γιωργάκος
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Και δυστυχώς με το τροχόσπιτο οι εθνικοί οδοί είναι πολύ βολικοί.
Αυτό να μπεί στα υπέρ των ...αυτοκινουμένων.
Αυτό να μπεί στα υπέρ των ...αυτοκινουμένων.
Aigagros
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Στον αξονα Αθηνων-Θεσ/νικης, η διαδρομη μεσω διοδιων με αυτοκινουμενο στοιχιζει περιπου 55 ευρω να πας και αλλα τοσα να γυρισεις.
Προσωπικα την μετακινηση μεσω διοδιων την εχω καταργησει απο 2/ετιας γιατι περαν του οικονομικου και για λογους ιδεολογιας (αρνουμαι να πληρωνω .....ιδιωτες...... για να μετακινουμαι στην χωρα μου) και επειδη το επισημο Ελληνικο κρατος αντι να υπερασπιζεται τον Ελληνα πολιτη, νομοθετει υπερ .....εργολαβων και επειδη επισης ιδεολογικα μου αρεσει να συμορφωνομαι με τους νομους, αποφασισα απλα να διαγραψω απο το πλανο μετακινησεων μου τις Ε.Ο..
Οσον αφορα την διαδικασια μη πληρωμης, θα απαντησω με τη γνωστη ρηση απο παλια: διαφημιση : "...μια δοκιμη θα σας πεισει !!!....."
Προσωπικα την μετακινηση μεσω διοδιων την εχω καταργησει απο 2/ετιας γιατι περαν του οικονομικου και για λογους ιδεολογιας (αρνουμαι να πληρωνω .....ιδιωτες...... για να μετακινουμαι στην χωρα μου) και επειδη το επισημο Ελληνικο κρατος αντι να υπερασπιζεται τον Ελληνα πολιτη, νομοθετει υπερ .....εργολαβων και επειδη επισης ιδεολογικα μου αρεσει να συμορφωνομαι με τους νομους, αποφασισα απλα να διαγραψω απο το πλανο μετακινησεων μου τις Ε.Ο..
Οσον αφορα την διαδικασια μη πληρωμης, θα απαντησω με τη γνωστη ρηση απο παλια: διαφημιση : "...μια δοκιμη θα σας πεισει !!!....."
Georgedim- Admin
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Aigagros έγραψε :
Και δυστυχώς με το τροχόσπιτο οι εθνικοί οδοί είναι πολύ βολικοί.
Αυτό να μπεί στα υπέρ των ...αυτοκινουμένων
Γιώργο, επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Στον παρακατω σύνδεσμο υπάρχουν αναλυτικά οι παρακάμψεις :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
και αν τις χρησιμοποιήσεις θα δείς οτι πέραν του περιορισμού στην ταχύτητα κινήσεως, δεν υπάρχει καμμία άλλη δυσκολία.
Υ.Γ. : Αποφεύγω τα διόδια δεν σημαίνει οτι δεν χρησιμοποιώ καθόλου τις Ε.Ο.. Απλά "βγαίνω" στην κατάλληλη έξοδο πρίν τα διόδια και επιστρέφω αμέσως μετά (για όσο καιρό θα είναι εφικτό ακόμα).
Georgedim- Admin
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
georgedim έγραψε:
Υ.Γ. : Αποφεύγω τα διόδια δεν σημαίνει οτι δεν χρησιμοποιώ καθόλου τις Ε.Ο.. Απλά "βγαίνω" στην κατάλληλη έξοδο πρίν τα διόδια και επιστρέφω αμέσως μετά (για όσο καιρό θα είναι εφικτό ακόμα).
Σωστος ! ! !
diamantino
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
georgedim έγραψε: (αρνουμαι να πληρωνω .....ιδιωτες...... για να μετακινουμαι στην χωρα μου)
Τα παράξενα του Ελληνικού κράτους που γελάνε μαζί μας οι τουρίστες : Στην Αττική οδό και στην Αθηνών Λαμίας το ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο ΔΕΝ πληρώνει . Στα άλλα τμήματα της Εθνικής Οδού πληρώνει .
Γιωργάκος
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
κι εγω χρησιμοποιουσα παρα πολυ τις παρακαμπτηριες,η οταν μπορουσα σηκωνα την μπαρα,,,θεωρουσα και θεωρω κοροιδια αυτες τις τιμες διοδιων και το πληθος τους που εγινε,,καθυστερουσα βεβαια ,,αλλα το προτιμουσα,,ωσπου ο καλος θεουλης με λυπηθηκε να ταλαιπωρουμε και εχω βγαλει μια ειδικη καρτα,που περναω ελευθερα απο ολα τα διοδια ,εκτος αττικης οδου που δεν την δεχοντε ακομα..
υγ.υπαρχει στo oxidiodia.gr καταγγελια δικια μου πριν βγαλω την καρτα με διαπληκτισμο με αστυνομικους που πηραν το μεροςτης εταιρειας επειδη δεν πληρωνα και σηκωνα την μπαρα
υγ.υπαρχει στo oxidiodia.gr καταγγελια δικια μου πριν βγαλω την καρτα με διαπληκτισμο με αστυνομικους που πηραν το μεροςτης εταιρειας επειδη δεν πληρωνα και σηκωνα την μπαρα
sudwind
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Γιωργάκος έγραψε:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]georgedim έγραψε: (αρνουμαι να πληρωνω .....ιδιωτες...... για να μετακινουμαι στην χωρα μου)
Τα παράξενα του Ελληνικού κράτους που γελάνε μαζί μας οι τουρίστες : Στην Αττική οδό και στην Αθηνών Λαμίας το ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο ΔΕΝ πληρώνει . Στα άλλα τμήματα της Εθνικής Οδού πληρώνει . [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
τωρα νομιζω μεχρι την θηβα..απο εκει και περα αν και ιδια εταιρεια,,,πληρωνεις Γ' κατηγορια [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
sudwind
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
georgedim έγραψε:Γιώργο, επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Στον παρακατω σύνδεσμο υπάρχουν αναλυτικά οι παρακάμψεις :............
και αν τις χρησιμοποιήσεις θα δείς οτι πέραν του περιορισμού στην ταχύτητα κινήσεως, δεν υπάρχει καμμία άλλη δυσκολία.
Είμαι σύμφωνος μαζί σου, όταν είμαι μόνο με αυτοκίνητο αποφεύγω τις "ιδιωτικές οδούς", έχω εκθέσει την άποψή μου και σε άλλο topic.
Όταν όμως είσαι με δύο παιδιά μέσα για 5, 6 ή 7 ώρες και ταξιδεύεις επειδή δεν μπορείς να προσπεράσεις ένα φορτηγό, πίστεψέ με οι 2 ή 3 λωρίδες και τα 100 χλμ την ώρα είναι η μοναδική λύση...
Aigagros
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
sudwind έγραψε:
τωρα νομιζω μεχρι την θηβα..απο εκει και περα αν και ιδια εταιρεια,,,πληρωνεις Γ' κατηγορια [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τέλος Οκτωβρίου 2011 που είχαμε κάνει την συνάντηση στη Στυλίδα πλήρωνα διόδια μόνο για το αυτ/το δεν ξέρω από τότε αν άλλαξε κάτι .
Γιωργάκος
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Δεν έχω να πω και πολλά ... αναλογιζόμενος, την ανταποδοτικότητα των δικών μας διοδίων ...
... με αυτή των άλλων χωρών της Ευρωπαϊκής οικογένειας, που θέλουμε να είμαστε μέλος.
Επίσης, αγανακτώ, όταν η ίδια η πολιτεία, μου βάζει "προσκόμματα" ...
... και με "σπρώχνει" για να μπω σε δρόμο με διόδια ...
... ενώ από την άλλη, δεν μου παρέχει εναλλακτική λύση ...
Γιώργο (georgedim) ... πολύ χρήσιμος ο σύνδεσμος που έβαλες, σχετικά με την αποφυγή διοδίων.
Ίσως να πρέπει να αναπτύξουμε κάπως περισσότερο, ένα θέμα που είχε ξεκινήσει ο Νικόλας (Μητσ.) ...
... για τις εναλλακτικές διαδρομές ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
... με αυτή των άλλων χωρών της Ευρωπαϊκής οικογένειας, που θέλουμε να είμαστε μέλος.
Επίσης, αγανακτώ, όταν η ίδια η πολιτεία, μου βάζει "προσκόμματα" ...
... και με "σπρώχνει" για να μπω σε δρόμο με διόδια ...
... ενώ από την άλλη, δεν μου παρέχει εναλλακτική λύση ...
Γιώργο (georgedim) ... πολύ χρήσιμος ο σύνδεσμος που έβαλες, σχετικά με την αποφυγή διοδίων.
Ίσως να πρέπει να αναπτύξουμε κάπως περισσότερο, ένα θέμα που είχε ξεκινήσει ο Νικόλας (Μητσ.) ...
... για τις εναλλακτικές διαδρομές ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Με αφορμή την δημοσίευση του Νικόλα και τα σχόλια όλων και κάνοντας μια μικρή ερευνα, παρατήρησα τα εξής ενδιαφέροντα έως παράξενα τα οποία και καταθέτω πρός σχολιασμό :
1) Όταν τα διόδια ήταν υπο την εποπτεία του Τ.Ε.Ο., η κατηγοριοποίηση - κοστολόγηση γινόνταν με βάσει το Προεδρικό διάταγμα 39 που βρίσκεται στο Φ.Ε.Κ. 13/τευχος Α'/17-2-86
2) Όταν τα διόδια παραχωρήθηκαν σε ιδιώτες, η κατηγοριοποίηση - κοστολόγηση αλλάζει, ανασύρεται ενα Βασιλικό διάταγμα της δεκαετίας του '50 από το χρονοντούλαπο (εποχές που στην χώρα μας τα ζωήλατα οχήματα ήταν πολύ περισσότερα από τα τροχοφόρα και για να διακριθούν τα Ι.Χ. (...οι κούρσες κατα την ορολογία της εποχής) από τα υπόλοιπα οχήματα υπήρχε ο διαχωρισμός του ύψους και όχι του μικτού βάρους και κανείς από τους κρατικούς λειτουργούς που "διάβασαν" (διατηρώ επιφυλάξεις επ' αυτού) την σύμβαση παραχώρησης και ακολούθως υπέγραψαν δεν "ερυθρίασε" για την υπογραφή του.
3) Η σύμβαση παραχώρησης της "Νεας Οδού-Ιονίας Οδού" (ν. 3555/2007) Φ.Ε.Κ 81/τεύχος Α/2007 στην σελίδα 1878 αφήνει ελευθερη και στην κρίση του παραχωρησιούχου την δημιουργία νέων σταθμών διοδίων και υπογράφτηκε ομοίως ανερυθρίαστα. Κάτι παρόμοιο ισχύει και στην παραχώρηση της "Ολυμπίας οδού" (ν.3621/2007) Φ.Ε.Κ. 279/τεύχος Α'/2007.
4) Ομοίως προβλέπονται κατ' έτος αυξήσεις για τα επόμενα 30 χρόνια περίπου που θα ισχύει η παραχώρηση (άρθρο 24.2.9)
5) Βεβαίως υπάρχουν και "κυρώσεις" εκ μέρους του Δημοσίου, αν ο παραχωρησιούχος δεν τηρήσει εμπρόθεσμα τις ημερομηνίες που προβλέπονται για την κατασκευή - παράδοση του έργου , οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις έχουν εκπνεύσει από τα τέλη 2008 και 2009, αλλά δεν έχει πέσει στην αντιληψή μου κάποια κύρωση προς τους .....κυρίους εργολάβους.
6) Επίσης προβλέπεται οτι μεχρι να αποπερατωθεί η κατασκευή δεν εισπράτονται διόδια (στη σύμβαση για τον αξονα Αθηνων-Θεσ/νικης ) αλλά πρόπερσι στα Τέμπη (όταν εκλεισαν λόγω βραχοπτώσεως) πλήρωνες κανονικά στα διόδια Μοσχοχωρίου και σε 15Km έβγαινες σε παρακαμπτήριο προς Αγιά-Στόμιο-Ομόλιο κάνοντας οδική αναγνώριση στο Ν. Λαρίσης και επίσης ουδείς υπεύθυνος πήρε θέση.
Τέλος πάντων, θα μπορούσα να γράφω ώρες αλλά απλά θα γκρινιάζαμε χωρίς αποτέλεσμα. Το θέμα είναι οτι ζούμε σε ένα κράτος που απαιτεί συνεχώς από τους πολίτες του χωρίς να προσφέρει αντισταθμιστικά ωφέλη και εδώ βρίσκεται και το επικίνδυνο της υποθέσεως : την φτώχεια και την οικονομική συρίκνωση την αντέχεις και την παλεύεις, η κοινωνική αποσάθρωση όμως αποτελεί ωρολογιακή βόμβα με απρόβλεπτες συνέπειες .
Καλό βράδυ.
Υ.Γ. : όσοι θέλουν λεπτομερέστερες πληροφορίες πάνω σε θέματα νόμων, Π.Δ., κλπ θα βρούν στον σύνδεσμο:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
1) Όταν τα διόδια ήταν υπο την εποπτεία του Τ.Ε.Ο., η κατηγοριοποίηση - κοστολόγηση γινόνταν με βάσει το Προεδρικό διάταγμα 39 που βρίσκεται στο Φ.Ε.Κ. 13/τευχος Α'/17-2-86
2) Όταν τα διόδια παραχωρήθηκαν σε ιδιώτες, η κατηγοριοποίηση - κοστολόγηση αλλάζει, ανασύρεται ενα Βασιλικό διάταγμα της δεκαετίας του '50 από το χρονοντούλαπο (εποχές που στην χώρα μας τα ζωήλατα οχήματα ήταν πολύ περισσότερα από τα τροχοφόρα και για να διακριθούν τα Ι.Χ. (...οι κούρσες κατα την ορολογία της εποχής) από τα υπόλοιπα οχήματα υπήρχε ο διαχωρισμός του ύψους και όχι του μικτού βάρους και κανείς από τους κρατικούς λειτουργούς που "διάβασαν" (διατηρώ επιφυλάξεις επ' αυτού) την σύμβαση παραχώρησης και ακολούθως υπέγραψαν δεν "ερυθρίασε" για την υπογραφή του.
3) Η σύμβαση παραχώρησης της "Νεας Οδού-Ιονίας Οδού" (ν. 3555/2007) Φ.Ε.Κ 81/τεύχος Α/2007 στην σελίδα 1878 αφήνει ελευθερη και στην κρίση του παραχωρησιούχου την δημιουργία νέων σταθμών διοδίων και υπογράφτηκε ομοίως ανερυθρίαστα. Κάτι παρόμοιο ισχύει και στην παραχώρηση της "Ολυμπίας οδού" (ν.3621/2007) Φ.Ε.Κ. 279/τεύχος Α'/2007.
4) Ομοίως προβλέπονται κατ' έτος αυξήσεις για τα επόμενα 30 χρόνια περίπου που θα ισχύει η παραχώρηση (άρθρο 24.2.9)
5) Βεβαίως υπάρχουν και "κυρώσεις" εκ μέρους του Δημοσίου, αν ο παραχωρησιούχος δεν τηρήσει εμπρόθεσμα τις ημερομηνίες που προβλέπονται για την κατασκευή - παράδοση του έργου , οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις έχουν εκπνεύσει από τα τέλη 2008 και 2009, αλλά δεν έχει πέσει στην αντιληψή μου κάποια κύρωση προς τους .....κυρίους εργολάβους.
6) Επίσης προβλέπεται οτι μεχρι να αποπερατωθεί η κατασκευή δεν εισπράτονται διόδια (στη σύμβαση για τον αξονα Αθηνων-Θεσ/νικης ) αλλά πρόπερσι στα Τέμπη (όταν εκλεισαν λόγω βραχοπτώσεως) πλήρωνες κανονικά στα διόδια Μοσχοχωρίου και σε 15Km έβγαινες σε παρακαμπτήριο προς Αγιά-Στόμιο-Ομόλιο κάνοντας οδική αναγνώριση στο Ν. Λαρίσης και επίσης ουδείς υπεύθυνος πήρε θέση.
Τέλος πάντων, θα μπορούσα να γράφω ώρες αλλά απλά θα γκρινιάζαμε χωρίς αποτέλεσμα. Το θέμα είναι οτι ζούμε σε ένα κράτος που απαιτεί συνεχώς από τους πολίτες του χωρίς να προσφέρει αντισταθμιστικά ωφέλη και εδώ βρίσκεται και το επικίνδυνο της υποθέσεως : την φτώχεια και την οικονομική συρίκνωση την αντέχεις και την παλεύεις, η κοινωνική αποσάθρωση όμως αποτελεί ωρολογιακή βόμβα με απρόβλεπτες συνέπειες .
Καλό βράδυ.
Υ.Γ. : όσοι θέλουν λεπτομερέστερες πληροφορίες πάνω σε θέματα νόμων, Π.Δ., κλπ θα βρούν στον σύνδεσμο:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Georgedim- Admin
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Γιώργο για άλλη μια φορά τα είπες όλα και έτσι όπως είναι .
Γιωργάκος
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Γιωργο (georgedim),
εχεις απολυτο δικιο ! ! !
εχεις απολυτο δικιο ! ! !
diamantino
Απ: Διόδια χωρίς πληρωμή μετά την αλλαγή του ΚΟΚ
Μαζί σουgeorgedim έγραψε:Στον αξονα Αθηνων-Θεσ/νικης, η διαδρομη μεσω διοδιων με αυτοκινουμενο στοιχιζει περιπου 55 ευρω να πας και αλλα τοσα να γυρισεις.
Προσωπικα την μετακινηση μεσω διοδιων την εχω καταργησει απο 2/ετιας γιατι περαν του οικονομικου και για λογους ιδεολογιας (αρνουμαι να πληρωνω .....ιδιωτες...... για να μετακινουμαι στην χωρα μου) και επειδη το επισημο Ελληνικο κρατος αντι να υπερασπιζεται τον Ελληνα πολιτη, νομοθετει υπερ .....εργολαβων και επειδη επισης ιδεολογικα μου αρεσει να συμορφωνομαι με τους νομους, αποφασισα απλα να διαγραψω απο το πλανο μετακινησεων μου τις Ε.Ο..
Οσον αφορα την διαδικασια μη πληρωμης, θα απαντησω με τη γνωστη ρηση απο παλια: διαφημιση : "...μια δοκιμη θα σας πεισει !!!....."
Νικόλας Μητσόπουλος
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» Αθήνα - Χαλκίδα ... χωρίς διόδια.
» Αθήνα - Πάτρα χωρίς διόδια.
» Παραγραφή τελών κυκλοφορίας μετά 5 έτη
» Αθηνα - Κατερινη - Θεσσαλονικη χωρις διοδια
» Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση
» Αθήνα - Πάτρα χωρίς διόδια.
» Παραγραφή τελών κυκλοφορίας μετά 5 έτη
» Αθηνα - Κατερινη - Θεσσαλονικη χωρις διοδια
» Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση
Σελίδα 1 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|