www.taxidiarides.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42

» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43

» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22

» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15

» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50

» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11

» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04

» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47

» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32

» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07

» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16

» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59

» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33

» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44

» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35

» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24

» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17

» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37

» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05

» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
About Us

Welcome to the forum www.taxidiarides.gr

Welcome to the forum  www.taxidiarides.gr

Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...


Γενικά για μπαταρίες ...

+5
ktRinity
Batfalcon
athanase
Georgedim
Maximos
9 απαντήσεις

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Maximos Παρ 26 Δεκ 2014 - 21:39

Η μπαταρία, είναι μια βασική πηγή ενέργειας, κυρίως σε όσους ασχολούνται με το ελεύθερο camping.
Επειδή όμως, όλες οι μπαταρίες δεν είναι ίδιες ...
... και επειδή υπάρχουν διάφορες μπαταρίες για να καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες,
κάνοντας μια μικρή έρευνα στην "βιβλιοθήκη" του διαδικτύου ... Cool ... βρήκα μερικούς χρήσιμους συνδέσμους.

1. Από το ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
2. Από την εφημερίδα "Το συνεργείο του αυτοκινήτου"
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Πιστεύω, ότι ρίχνοντας μια ματιά στους παραπάνω συνδέσμους,
θα λυθούν αρκετές από τις όποιες απορίες υπάρχουν αναφορικά με το θέμα των μπαταριών.
Από την άλλη, είναι και μια ευκαιρία να αναφερθούν και διάφορες υποδείξεις-προτάσεις από τα μέλη μας,
σε μπαταρίες που εξυπηρετούν κυρίως ... τροχοσπιτίσιες ανάγκες, όπου  υπάρχουν και σχετικές ιδιαιτερότητες.
Για παράδειγμα ... μπαταρίες  τύπου "βαθείας εκφόρτισης", όπως και στον παράγοντα βάρος,
έναν παράγοντα πολύ βασικό για το τροχόσπιτο (είτε ρυμουλκούμενο είτε αυτοκινούμενο).  
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Georgedim Σαβ 27 Δεκ 2014 - 19:39

Μάξιμε πολύ ενδιαφέρον και εξόχως χρηστικό το θέμα που άνοιξες.

Σίγουρα η ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων, ....θα μας βοηθήσει όλους μας !!!
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Maximos Σαβ 27 Δεκ 2014 - 21:08

Γιώργο, το θέμα "μπαταρία", είναι κάτι που ενδιαφέρει αρκετό κόσμο.
Εδώ τουλάχιστον, εννοώ σ' αυτή την ενότητα, θα ανατρέξει κάποιος για σχετικές πληροφορίες.
Ας ... "ξεδιπλώσουμε" λοιπόν εδώ, τις δικές μας εμπειρίες.
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από athanase Σαβ 27 Δεκ 2014 - 23:17

Μάξιμε οποίος δεν... βαρεθεί να... μελετήσει σε βάθος και όχι απλά μια γρήγορη ανάγνωση του συνδέσμου1 που παραθέτει θα έχει το (Α) και το (Ω)  σε ότι αφορά το Κεφάλαιο "μπαταρία". Διαβάζοντας αυτό ξέρεις τα πάντα, δεν έχεις απορίες... τα ξέρεις ΌΛΑ. 
athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Maximos Κυρ 28 Δεκ 2014 - 19:59

Θανάση, έχεις δίκιο.
Πράγματι, ο πρώτος σύνδεσμος, έχει αρκετά ενδιαφέρουσες πληροφορίες,
κυρίως, λόγω του ότι αναφέρονται απόψεις, από άνθρωπο σχετικό με το τροχόσπιτο.
Οι άλλοι (σύνδεσμοι), είναι πιο γενικοί.
Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Batfalcon Τρι 30 Δεκ 2014 - 18:52

Nομίζω πως το ξανα έβαλα αυτό το link, αλλά δεν το βρίσκω.

Στην Αγγλική, πραγματικό Πανεπιστήμιο για το θέμα των συσσωρευτών, κάθε τύπου.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Batfalcon
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Τρι 31 Μαρ 2015 - 20:58

Έχει τοποθετήσει κάποιος μπαταρία αυτοκινήτου (σκαφών) σε τροχόσπιτο που δεν είχε? Αυτό που είπε φίλος είναι οτι μπορείς να βάλεις και να φορτίζει από το δυναμό του αυτοκινήτου κατά την κίνηση.
Σκοπός μου είναι να έχω φωτισμό το βράδυ χωρίς να χρειάζεται να τραβάει από τη μπαταρία του αυτοκινήτου.
Προβληματισμός: Το δυναμό δεν θα ζορίζεται περισσότερο??
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από tabbert Τρι 31 Μαρ 2015 - 21:37

ktRinity έγραψε:Έχει τοποθετήσει κάποιος μπαταρία αυτοκινήτου (σκαφών) σε τροχόσπιτο που δεν είχε? Αυτό που είπε φίλος είναι οτι μπορείς να βάλεις και να φορτίζει από το δυναμό του αυτοκινήτου κατά την κίνηση.
Σκοπός μου είναι να έχω φωτισμό το βράδυ χωρίς να χρειάζεται να τραβάει από τη μπαταρία του αυτοκινήτου.
Προβληματισμός: Το δυναμό δεν θα ζορίζεται περισσότερο??

και πως θα κοψεις την υπερφορτιση της μπαταριας από τον δυναμο του αυτοκινητου?
δες πρωτα από όλα τι θες να δουλεψεις με την μπαταρια πχ μονο φωτα? καμια τηλεοραση? κανα ραδιοσιντι?όλα αυτά μαζι η ξεχωριστα?με μια καλη μπαταρια 100ΑΗ αν την εχεις φορτωμενη από το σπιτι σε καλυπτει ανετα....και αργοτερα με συνδυασμο φοτοβολταικων λυνεις το πρόβλημα σου...εξου και οι καλωδιώσεις για τα φωτοβολταικα που σου εγραψα σε άλλο ποστ..

tabbert


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Τρι 31 Μαρ 2015 - 21:56

Tα φωτοβολταϊκά τα έχω στο νου μου σε δεύτερη φάση!
Εχω την εντύπωση (ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων είμαι όχι αυτοκινήτων) οτι αν συνδέσεις μπαταρία παράλληλα με του αυτοκινήτου, κόβει ο αυτόματος του δυναμό όταν έχεις πλήρη φόρτιση. Αλλα είναι κάτι που θα πρέπει να το σιγουρέψω από ηλ. αυτ/των.. Όπως επίσης και το αν θα τραβήξει ζόρι το δυναμό..
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από antreas hobby Τετ 1 Απρ 2015 - 0:48

Το αλτενειτορ (δυναμό ) ενός αυτοκινήτου πρέπει να ξέρεις ότι βγάζει ένα ημιτονοειδές ρεύμα
(( όχι συνεχές για να είναι πιο εύκολη και μεγάλη η παραγωγή του από ένα συνεχούς ρεύματος ))
 αυτό στην συνέχεια μετατρέπεται σε συνεχές τις τάξης τον 14 V περίπου ακριβός μετά και πριν πάει στην μπαταρία σου μεσολαβή ο αυτόματος ( υπερφόρτισης  ) έτσι δεν υπερφορτώνεται η μπαταρία  ενώ όλες η καταναλώσεις στην ουσία ξεκινούν από την μπαταρία ..

Αν λιπών πάρεις πριν τον αυτόματο(υπερφόρτισης ) μια καλωδίωση και την οδηγήσεις προς το τροχόσπιτο και εκεί τοποθετήσεις έναν δεύτερο αυτόματο (υπερφόρτισης ) τότε θα μπορείς να φορτίζεις και τις δυο μπαταρίες σου ανεξάρτητα (όπια γεμίσει πρώτη θα κόψη ο αυτόματος.
Το αλτενειτορ (δυναμό ) πάντα παράγει το ίδιο ρεύμα  όσο για το αν ζορίζετε αυτό δεν ισχύει απλός θα φορτίζει λίγο αργότερα  τις μπαταρίες όταν και η δυο χρειάζονται  φόρτιση


Στο τροχόσπιτο καλό είναι να  χρησιμοποιήσεις μπαταρία μακράς εκφορτώσεις ανάλογα με τα αμπερόρια (Αh) που χρειάζεσαι   ,,……. 80 Ah   = 85 ευρώ   ,,…… 100Ah= 120 ευρώ  αρχικές τιμές (χθεσινές ).
antreas hobby
antreas hobby


http://www.netcomms.eu

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Τετ 1 Απρ 2015 - 1:01

O αυτόματος αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι  πάνω στο δυναμό ενσωματωμένος??
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από antreas hobby Τετ 1 Απρ 2015 - 9:05

Όχι πάντα και ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου.
Αυτό που είναι επάνω στο αλτενειτορ είναι αυτό που μετατρέπει το ρεύμα σε συνεχές.
antreas hobby
antreas hobby


http://www.netcomms.eu

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Τετ 1 Απρ 2015 - 10:45

Aντρέα σου έχω στείλει και pm.
Θα το κοιτάξω και θα κάνω ένα προσεκτικό σχέδιο για το τροχόσπιτο πιθανότατα και με αναμονές για Φ/Β.
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Τετ 1 Απρ 2015 - 13:10

antreas hobby έγραψε:Το αλτενειτορ (δυναμό ) ενός αυτοκινήτου πρέπει να ξέρεις ότι βγάζει ένα ημιτονοειδές ρεύμα
(( όχι συνεχές για να είναι πιο εύκολη και μεγάλη η παραγωγή του από ένα συνεχούς ρεύματος ))
 αυτό στην συνέχεια μετατρέπεται σε συνεχές τις τάξης τον 14 V περίπου ακριβός μετά και πριν πάει στην μπαταρία σου μεσολαβή ο αυτόματος ( υπερφόρτισης  ) έτσι δεν υπερφορτώνεται η μπαταρία  ενώ όλες η καταναλώσεις στην ουσία ξεκινούν από την μπαταρία ..

Αν λιπών πάρεις πριν τον αυτόματο(υπερφόρτισης ) μια καλωδίωση και την οδηγήσεις προς το τροχόσπιτο και εκεί τοποθετήσεις έναν δεύτερο αυτόματο (υπερφόρτισης ) τότε θα μπορείς να φορτίζεις και τις δυο μπαταρίες σου ανεξάρτητα (όπια γεμίσει πρώτη θα κόψη ο αυτόματος.
Το αλτενειτορ (δυναμό ) πάντα παράγει το ίδιο ρεύμα  όσο για το αν ζορίζετε αυτό δεν ισχύει απλός θα φορτίζει λίγο αργότερα  τις μπαταρίες όταν και η δυο χρειάζονται  φόρτιση


Στο τροχόσπιτο καλό είναι να  χρησιμοποιήσεις μπαταρία μακράς εκφορτώσεις ανάλογα με τα αμπερόρια (Αh) που χρειάζεσαι   ,,……. 80 Ah   = 85 ευρώ   ,,…… 100Ah= 120 ευρώ  αρχικές τιμές (χθεσινές ).
Στην λύση που προτείνεις και είναι καλή,θα πρέπει να βάλει στο τροχόσπιτο μπαταρία αυτοκινήτου (εκκίνησης) πού φορτίζει με τα 13,8-14 V του ενναλλάκτη και όχι βαθιάς εκφόρτισης που θέλει 14,4-14,8 V,γιατί τότε θέλει κάτι σαν το Power Service της  NDS,που επιπλέον στέλνει ρεύμα στην μπαταρία του τροχόσπιτου,μόνο και αφού φορτίσει αυτή του αυτοκινήτου.
Αν θέλει μόνο λίγο ρεύμα για τα φώτα,μπορεί να βάλει,ένα κόφτη μετά την πρίζα του κοτσαδόρου και να μην βάλει δεύτερη μπαταρία.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Τετ 1 Απρ 2015 - 13:14

Tι εννοούμε "κόφτη"? Κάτι σαν διακόπτη?
Επίσης όταν μετράμε δυναμό εν λειτουργία, βγάζει 14,7volt.
To Power Service της  NDS τι κόστος έχει?
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Τετ 1 Απρ 2015 - 13:25

Ο "κόφτης" κόβη το ρεύμα όταν πέσει κάτω από μιά τιμ.η (συνήθως 11 βόλτ),για να μην μείνει το αυτοκίνητο χωρίς μίζα.
Η μπαταρία των 13,8-14 βόλτ θέλει γύρω στα 14,5 για να φορτίσει,ενώ αυτές των 14,4-14,8 θέλουν πάνω από 15 βόλτ.
Γιά το Power Service της  NDS ρώτα έναν εισαγωγέα.Ίσως,περισότερο από ένα φωτοβολταικό με ρυθμιστή.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Georgedim Τετ 1 Απρ 2015 - 20:15

kukosg έγραψε:....να βάλεις στο τροχόσπιτο μπαταρία αυτοκινήτου (εκκίνησης) πού φορτίζει με τα 13,8-14 V του εναλλάκτη και όχι βαθιάς εκφόρτισης που θέλει 14,4-14,8 V....

Γιώργο, με άγχωσες. 

Αν θέλουν τόσο πολλά Volt, για να φορτίσουν οι μπαταρίες βαθείας εκφόρτισης, πως καταφέρνει το φωτοβολταϊκό να τις φορτίζει ;

Στο λέω αυτό, γιατί ο πίνακας ελέγχου στο αυτοκινούμενο, με πλήρη "καλοκαιρινή" ηλιοφάνεια, δίνει μέγιστη ένδειξη μέχρι 14,3 - 14,4 V, ενώ το χειμώνα δεν ξεπερνά τα 13,5 - 13,6 V (....με Φ/Β πάνελ 85 Wp).


Αντίστοιχα με σύνδεση στο ρεύμα (δίκτυο πόλης), η ένδειξη είναι 14,4 - 14,5 V.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από sudwind Τετ 1 Απρ 2015 - 20:32

georgedim έγραψε:


Αντίστοιχα με σύνδεση στο ρεύμα (δίκτυο πόλης), η ένδειξη είναι 14,4 - 14,5 V.
think εμενα γιατι δειχνη 12,0 ακριβως??
sudwind
sudwind


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Πεμ 2 Απρ 2015 - 21:37

georgedim έγραψε:
kukosg έγραψε:....να βάλεις στο τροχόσπιτο μπαταρία αυτοκινήτου (εκκίνησης) πού φορτίζει με τα 13,8-14 V του εναλλάκτη και όχι βαθιάς εκφόρτισης που θέλει 14,4-14,8 V....

Γιώργο, με άγχωσες. 

Αν θέλουν τόσο πολλά Volt, για να φορτίσουν οι μπαταρίες βαθείας εκφόρτισης, πως καταφέρνει το φωτοβολταϊκό να τις φορτίζει ;

Στο λέω αυτό, γιατί ο πίνακας ελέγχου στο αυτοκινούμενο, με πλήρη "καλοκαιρινή" ηλιοφάνεια, δίνει μέγιστη ένδειξη μέχρι 14,3 - 14,4 V, ενώ το χειμώνα δεν ξεπερνά τα 13,5 - 13,6 V (....με Φ/Β πάνελ 85 Wp).


Αντίστοιχα με σύνδεση στο ρεύμα (δίκτυο πόλης), η ένδειξη είναι 14,4 - 14,5 V.
Αυτά που γράφω είναι για AGM και για κρύα (10 κελσίου)    Για GEL οι τιμές σου είναι ανεκτές αλλα ανάποδα.Δηλ.το χειμώνα χρειάζεσαι τα 14,4 V και το καλοκαίρι τα 13,5 V.
Εσύ τι μπαταρίες έχεις;Πως ρύθμισες τον ρυθμιστή σου;Ενδέχεται να φορτίζονται στο 80-90%.
Τα φωτοβολταικα βγαζουν συνήθως περισότερα,και ο ρυθμιστής τα κατεβάζει στα σωστά.
Οι τιμές που μου λες τι αφορούν;το ρευμα που έχουν οι μπαταρίες (τις μετράμε στους πόλους χωρίς φορτίο) ή συνδεδεμένες στο ρυθμιστή;Το ιδανικό είναι να ξέρεις τιμές εισόδου και εξόδου από τον ρυθμιστή και τιμές όταν σκοτεινιάση.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Georgedim Πεμ 2 Απρ 2015 - 22:30

Τι εννοείς "πως ρύθμισες τον ρυθμιστή σου" ;

Ο ρυθμιστής που έχω είναι ο SunSaverDuo της MorningStar και είναι στην επιλογή 14.4 V ( η μόνη άλλη επιλογή είναι 14.1 V ), στους 25ο C.

Οι τιμές αφορούν αυτές που δίνει ο πίνακας ελέγχου του ρυθμιστή, σε ηλιοφάνεια, άρα όταν τη φορτίζει. Επομένως και οι τιμές και στους πόλους της μπαταρίας.

Όταν υπάρχει συννεφιά οι τιμές αυτές δεν υπερβαίνουν τα 13,1-13,2 V και όταν σκοτεινιάζει πέφτουν στα 12,8 - 12,9 V. 

Με τις τιμές που αναφέρεις ως απαραίτητες για "σωστή" φόρτιση, υπάρχει απόκλιση.


Τι κάνουμε ;;;  scratch scratch scratch
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης