Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Πωλειται Αυτοκινουμενο FIAT DUCATO 2.8 tdi
από Batfalcon Σήμερα στις 20:54

» Ένα διαφορετικό είδος οργανωμένου ταξιδιού.
από Batfalcon Σήμερα στις 16:56

» Κατι εχει αλλαξει στα διοδια
από Batfalcon Σήμερα στις 16:49

» Νέο Φόρουμ για Drone (UAV's)
από vzol48 Σήμερα στις 5:20

» Να πιούμε μια μπύρα
από gsalonica Χθες στις 19:51

» τεντα πατεντα 2σε1
από ladakias Σαβ 19 Οκτ 2019 - 9:09

» Προσπάθεια ... για βελτίωση, απόδοσης του ψυγείου ...
από ladakias Σαβ 19 Οκτ 2019 - 8:47

» 4,6 εκ. χιλιόμετρα
από Batfalcon Πεμ 17 Οκτ 2019 - 22:41

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από Patrinos Τετ 16 Οκτ 2019 - 20:12

» Chinese Diesel vehicle air heaters
από Georgedim Τετ 16 Οκτ 2019 - 19:40

» Διόδια στο εξωτερικό ... Βινιέτες ...
από Aigagros Τετ 16 Οκτ 2019 - 10:50

» Πτήση με drone ... πάνω από την Μεθώνη ...
από ktRinity Δευ 14 Οκτ 2019 - 11:51

» Ηλεκτρονικά...μαραφέτια....
από vzol48 Κυρ 13 Οκτ 2019 - 16:31

» Καλοκαίρι 2019
από Batfalcon Παρ 11 Οκτ 2019 - 23:12

» Τα 8 καλύτερα μέρη της Ευρώπης από το CNN
από Georgedim Παρ 11 Οκτ 2019 - 22:20

» Φωτιά σε τροχόσπιτο στην Ασπροβάλτα Θεσσαλονίκης
από Batfalcon Παρ 11 Οκτ 2019 - 21:06

» Το μεγαλύτερο πλοίο.........
από Γιωργάκος Τετ 9 Οκτ 2019 - 15:29

» KNAUS ΚΑΙ BOSCH
από Batfalcon Κυρ 6 Οκτ 2019 - 21:52

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από Patrinos Κυρ 6 Οκτ 2019 - 20:13

» Spring buffer
από Γιωργάκος Κυρ 6 Οκτ 2019 - 12:39

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Γενικά για μπαταρίες ...

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 26 Δεκ 2014 - 21:39

Η μπαταρία, είναι μια βασική πηγή ενέργειας, κυρίως σε όσους ασχολούνται με το ελεύθερο camping.
Επειδή όμως, όλες οι μπαταρίες δεν είναι ίδιες ...
... και επειδή υπάρχουν διάφορες μπαταρίες για να καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες,
κάνοντας μια μικρή έρευνα στην "βιβλιοθήκη" του διαδικτύου ... Cool ... βρήκα μερικούς χρήσιμους συνδέσμους.

1. Από το ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
2. Από την εφημερίδα "Το συνεργείο του αυτοκινήτου"
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Πιστεύω, ότι ρίχνοντας μια ματιά στους παραπάνω συνδέσμους,
θα λυθούν αρκετές από τις όποιες απορίες υπάρχουν αναφορικά με το θέμα των μπαταριών.
Από την άλλη, είναι και μια ευκαιρία να αναφερθούν και διάφορες υποδείξεις-προτάσεις από τα μέλη μας,
σε μπαταρίες που εξυπηρετούν κυρίως ... τροχοσπιτίσιες ανάγκες, όπου  υπάρχουν και σχετικές ιδιαιτερότητες.
Για παράδειγμα ... μπαταρίες  τύπου "βαθείας εκφόρτισης", όπως και στον παράγοντα βάρος,
έναν παράγοντα πολύ βασικό για το τροχόσπιτο (είτε ρυμουλκούμενο είτε αυτοκινούμενο).  
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Σαβ 27 Δεκ 2014 - 19:39

Μάξιμε πολύ ενδιαφέρον και εξόχως χρηστικό το θέμα που άνοιξες.

Σίγουρα η ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων, ....θα μας βοηθήσει όλους μας !!!
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Σαβ 27 Δεκ 2014 - 21:08

Γιώργο, το θέμα "μπαταρία", είναι κάτι που ενδιαφέρει αρκετό κόσμο.
Εδώ τουλάχιστον, εννοώ σ' αυτή την ενότητα, θα ανατρέξει κάποιος για σχετικές πληροφορίες.
Ας ... "ξεδιπλώσουμε" λοιπόν εδώ, τις δικές μας εμπειρίες.
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από athanase Την / Το Σαβ 27 Δεκ 2014 - 23:17

Μάξιμε οποίος δεν... βαρεθεί να... μελετήσει σε βάθος και όχι απλά μια γρήγορη ανάγνωση του συνδέσμου1 που παραθέτει θα έχει το (Α) και το (Ω)  σε ότι αφορά το Κεφάλαιο "μπαταρία". Διαβάζοντας αυτό ξέρεις τα πάντα, δεν έχεις απορίες... τα ξέρεις ΌΛΑ. 
athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Κυρ 28 Δεκ 2014 - 19:59

Θανάση, έχεις δίκιο.
Πράγματι, ο πρώτος σύνδεσμος, έχει αρκετά ενδιαφέρουσες πληροφορίες,
κυρίως, λόγω του ότι αναφέρονται απόψεις, από άνθρωπο σχετικό με το τροχόσπιτο.
Οι άλλοι (σύνδεσμοι), είναι πιο γενικοί.
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Batfalcon Την / Το Τρι 30 Δεκ 2014 - 18:52

Nομίζω πως το ξανα έβαλα αυτό το link, αλλά δεν το βρίσκω.

Στην Αγγλική, πραγματικό Πανεπιστήμιο για το θέμα των συσσωρευτών, κάθε τύπου.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Batfalcon
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Τρι 31 Μαρ 2015 - 20:58

Έχει τοποθετήσει κάποιος μπαταρία αυτοκινήτου (σκαφών) σε τροχόσπιτο που δεν είχε? Αυτό που είπε φίλος είναι οτι μπορείς να βάλεις και να φορτίζει από το δυναμό του αυτοκινήτου κατά την κίνηση.
Σκοπός μου είναι να έχω φωτισμό το βράδυ χωρίς να χρειάζεται να τραβάει από τη μπαταρία του αυτοκινήτου.
Προβληματισμός: Το δυναμό δεν θα ζορίζεται περισσότερο??
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από tabbert Την / Το Τρι 31 Μαρ 2015 - 21:37

ktRinity έγραψε:Έχει τοποθετήσει κάποιος μπαταρία αυτοκινήτου (σκαφών) σε τροχόσπιτο που δεν είχε? Αυτό που είπε φίλος είναι οτι μπορείς να βάλεις και να φορτίζει από το δυναμό του αυτοκινήτου κατά την κίνηση.
Σκοπός μου είναι να έχω φωτισμό το βράδυ χωρίς να χρειάζεται να τραβάει από τη μπαταρία του αυτοκινήτου.
Προβληματισμός: Το δυναμό δεν θα ζορίζεται περισσότερο??

και πως θα κοψεις την υπερφορτιση της μπαταριας από τον δυναμο του αυτοκινητου?
δες πρωτα από όλα τι θες να δουλεψεις με την μπαταρια πχ μονο φωτα? καμια τηλεοραση? κανα ραδιοσιντι?όλα αυτά μαζι η ξεχωριστα?με μια καλη μπαταρια 100ΑΗ αν την εχεις φορτωμενη από το σπιτι σε καλυπτει ανετα....και αργοτερα με συνδυασμο φοτοβολταικων λυνεις το πρόβλημα σου...εξου και οι καλωδιώσεις για τα φωτοβολταικα που σου εγραψα σε άλλο ποστ..

tabbert


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Τρι 31 Μαρ 2015 - 21:56

Tα φωτοβολταϊκά τα έχω στο νου μου σε δεύτερη φάση!
Εχω την εντύπωση (ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων είμαι όχι αυτοκινήτων) οτι αν συνδέσεις μπαταρία παράλληλα με του αυτοκινήτου, κόβει ο αυτόματος του δυναμό όταν έχεις πλήρη φόρτιση. Αλλα είναι κάτι που θα πρέπει να το σιγουρέψω από ηλ. αυτ/των.. Όπως επίσης και το αν θα τραβήξει ζόρι το δυναμό..
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από antreas hobby Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 0:48

Το αλτενειτορ (δυναμό ) ενός αυτοκινήτου πρέπει να ξέρεις ότι βγάζει ένα ημιτονοειδές ρεύμα
(( όχι συνεχές για να είναι πιο εύκολη και μεγάλη η παραγωγή του από ένα συνεχούς ρεύματος ))
 αυτό στην συνέχεια μετατρέπεται σε συνεχές τις τάξης τον 14 V περίπου ακριβός μετά και πριν πάει στην μπαταρία σου μεσολαβή ο αυτόματος ( υπερφόρτισης  ) έτσι δεν υπερφορτώνεται η μπαταρία  ενώ όλες η καταναλώσεις στην ουσία ξεκινούν από την μπαταρία ..

Αν λιπών πάρεις πριν τον αυτόματο(υπερφόρτισης ) μια καλωδίωση και την οδηγήσεις προς το τροχόσπιτο και εκεί τοποθετήσεις έναν δεύτερο αυτόματο (υπερφόρτισης ) τότε θα μπορείς να φορτίζεις και τις δυο μπαταρίες σου ανεξάρτητα (όπια γεμίσει πρώτη θα κόψη ο αυτόματος.
Το αλτενειτορ (δυναμό ) πάντα παράγει το ίδιο ρεύμα  όσο για το αν ζορίζετε αυτό δεν ισχύει απλός θα φορτίζει λίγο αργότερα  τις μπαταρίες όταν και η δυο χρειάζονται  φόρτιση


Στο τροχόσπιτο καλό είναι να  χρησιμοποιήσεις μπαταρία μακράς εκφορτώσεις ανάλογα με τα αμπερόρια (Αh) που χρειάζεσαι   ,,……. 80 Ah   = 85 ευρώ   ,,…… 100Ah= 120 ευρώ  αρχικές τιμές (χθεσινές ).
antreas hobby
antreas hobby


http://www.netcomms.eu

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 1:01

O αυτόματος αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι  πάνω στο δυναμό ενσωματωμένος??
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από antreas hobby Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 9:05

Όχι πάντα και ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου.
Αυτό που είναι επάνω στο αλτενειτορ είναι αυτό που μετατρέπει το ρεύμα σε συνεχές.
antreas hobby
antreas hobby


http://www.netcomms.eu

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 10:45

Aντρέα σου έχω στείλει και pm.
Θα το κοιτάξω και θα κάνω ένα προσεκτικό σχέδιο για το τροχόσπιτο πιθανότατα και με αναμονές για Φ/Β.
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 13:10

antreas hobby έγραψε:Το αλτενειτορ (δυναμό ) ενός αυτοκινήτου πρέπει να ξέρεις ότι βγάζει ένα ημιτονοειδές ρεύμα
(( όχι συνεχές για να είναι πιο εύκολη και μεγάλη η παραγωγή του από ένα συνεχούς ρεύματος ))
 αυτό στην συνέχεια μετατρέπεται σε συνεχές τις τάξης τον 14 V περίπου ακριβός μετά και πριν πάει στην μπαταρία σου μεσολαβή ο αυτόματος ( υπερφόρτισης  ) έτσι δεν υπερφορτώνεται η μπαταρία  ενώ όλες η καταναλώσεις στην ουσία ξεκινούν από την μπαταρία ..

Αν λιπών πάρεις πριν τον αυτόματο(υπερφόρτισης ) μια καλωδίωση και την οδηγήσεις προς το τροχόσπιτο και εκεί τοποθετήσεις έναν δεύτερο αυτόματο (υπερφόρτισης ) τότε θα μπορείς να φορτίζεις και τις δυο μπαταρίες σου ανεξάρτητα (όπια γεμίσει πρώτη θα κόψη ο αυτόματος.
Το αλτενειτορ (δυναμό ) πάντα παράγει το ίδιο ρεύμα  όσο για το αν ζορίζετε αυτό δεν ισχύει απλός θα φορτίζει λίγο αργότερα  τις μπαταρίες όταν και η δυο χρειάζονται  φόρτιση


Στο τροχόσπιτο καλό είναι να  χρησιμοποιήσεις μπαταρία μακράς εκφορτώσεις ανάλογα με τα αμπερόρια (Αh) που χρειάζεσαι   ,,……. 80 Ah   = 85 ευρώ   ,,…… 100Ah= 120 ευρώ  αρχικές τιμές (χθεσινές ).
Στην λύση που προτείνεις και είναι καλή,θα πρέπει να βάλει στο τροχόσπιτο μπαταρία αυτοκινήτου (εκκίνησης) πού φορτίζει με τα 13,8-14 V του ενναλλάκτη και όχι βαθιάς εκφόρτισης που θέλει 14,4-14,8 V,γιατί τότε θέλει κάτι σαν το Power Service της  NDS,που επιπλέον στέλνει ρεύμα στην μπαταρία του τροχόσπιτου,μόνο και αφού φορτίσει αυτή του αυτοκινήτου.
Αν θέλει μόνο λίγο ρεύμα για τα φώτα,μπορεί να βάλει,ένα κόφτη μετά την πρίζα του κοτσαδόρου και να μην βάλει δεύτερη μπαταρία.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 13:14

Tι εννοούμε "κόφτη"? Κάτι σαν διακόπτη?
Επίσης όταν μετράμε δυναμό εν λειτουργία, βγάζει 14,7volt.
To Power Service της  NDS τι κόστος έχει?
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 13:25

Ο "κόφτης" κόβη το ρεύμα όταν πέσει κάτω από μιά τιμ.η (συνήθως 11 βόλτ),για να μην μείνει το αυτοκίνητο χωρίς μίζα.
Η μπαταρία των 13,8-14 βόλτ θέλει γύρω στα 14,5 για να φορτίσει,ενώ αυτές των 14,4-14,8 θέλουν πάνω από 15 βόλτ.
Γιά το Power Service της  NDS ρώτα έναν εισαγωγέα.Ίσως,περισότερο από ένα φωτοβολταικό με ρυθμιστή.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 20:15

kukosg έγραψε:....να βάλεις στο τροχόσπιτο μπαταρία αυτοκινήτου (εκκίνησης) πού φορτίζει με τα 13,8-14 V του εναλλάκτη και όχι βαθιάς εκφόρτισης που θέλει 14,4-14,8 V....

Γιώργο, με άγχωσες. 

Αν θέλουν τόσο πολλά Volt, για να φορτίσουν οι μπαταρίες βαθείας εκφόρτισης, πως καταφέρνει το φωτοβολταϊκό να τις φορτίζει ;

Στο λέω αυτό, γιατί ο πίνακας ελέγχου στο αυτοκινούμενο, με πλήρη "καλοκαιρινή" ηλιοφάνεια, δίνει μέγιστη ένδειξη μέχρι 14,3 - 14,4 V, ενώ το χειμώνα δεν ξεπερνά τα 13,5 - 13,6 V (....με Φ/Β πάνελ 85 Wp).


Αντίστοιχα με σύνδεση στο ρεύμα (δίκτυο πόλης), η ένδειξη είναι 14,4 - 14,5 V.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από sudwind Την / Το Τετ 1 Απρ 2015 - 20:32

georgedim έγραψε:


Αντίστοιχα με σύνδεση στο ρεύμα (δίκτυο πόλης), η ένδειξη είναι 14,4 - 14,5 V.
think εμενα γιατι δειχνη 12,0 ακριβως??
sudwind
sudwind


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Πεμ 2 Απρ 2015 - 21:37

georgedim έγραψε:
kukosg έγραψε:....να βάλεις στο τροχόσπιτο μπαταρία αυτοκινήτου (εκκίνησης) πού φορτίζει με τα 13,8-14 V του εναλλάκτη και όχι βαθιάς εκφόρτισης που θέλει 14,4-14,8 V....

Γιώργο, με άγχωσες. 

Αν θέλουν τόσο πολλά Volt, για να φορτίσουν οι μπαταρίες βαθείας εκφόρτισης, πως καταφέρνει το φωτοβολταϊκό να τις φορτίζει ;

Στο λέω αυτό, γιατί ο πίνακας ελέγχου στο αυτοκινούμενο, με πλήρη "καλοκαιρινή" ηλιοφάνεια, δίνει μέγιστη ένδειξη μέχρι 14,3 - 14,4 V, ενώ το χειμώνα δεν ξεπερνά τα 13,5 - 13,6 V (....με Φ/Β πάνελ 85 Wp).


Αντίστοιχα με σύνδεση στο ρεύμα (δίκτυο πόλης), η ένδειξη είναι 14,4 - 14,5 V.
Αυτά που γράφω είναι για AGM και για κρύα (10 κελσίου)    Για GEL οι τιμές σου είναι ανεκτές αλλα ανάποδα.Δηλ.το χειμώνα χρειάζεσαι τα 14,4 V και το καλοκαίρι τα 13,5 V.
Εσύ τι μπαταρίες έχεις;Πως ρύθμισες τον ρυθμιστή σου;Ενδέχεται να φορτίζονται στο 80-90%.
Τα φωτοβολταικα βγαζουν συνήθως περισότερα,και ο ρυθμιστής τα κατεβάζει στα σωστά.
Οι τιμές που μου λες τι αφορούν;το ρευμα που έχουν οι μπαταρίες (τις μετράμε στους πόλους χωρίς φορτίο) ή συνδεδεμένες στο ρυθμιστή;Το ιδανικό είναι να ξέρεις τιμές εισόδου και εξόδου από τον ρυθμιστή και τιμές όταν σκοτεινιάση.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 2 Απρ 2015 - 22:30

Τι εννοείς "πως ρύθμισες τον ρυθμιστή σου" ;

Ο ρυθμιστής που έχω είναι ο SunSaverDuo της MorningStar και είναι στην επιλογή 14.4 V ( η μόνη άλλη επιλογή είναι 14.1 V ), στους 25ο C.

Οι τιμές αφορούν αυτές που δίνει ο πίνακας ελέγχου του ρυθμιστή, σε ηλιοφάνεια, άρα όταν τη φορτίζει. Επομένως και οι τιμές και στους πόλους της μπαταρίας.

Όταν υπάρχει συννεφιά οι τιμές αυτές δεν υπερβαίνουν τα 13,1-13,2 V και όταν σκοτεινιάζει πέφτουν στα 12,8 - 12,9 V. 

Με τις τιμές που αναφέρεις ως απαραίτητες για "σωστή" φόρτιση, υπάρχει απόκλιση.


Τι κάνουμε ;;;  scratch scratch scratch
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Παρ 3 Απρ 2015 - 18:18

Με τον δικό σου φορτιστή,που δεν μπορεί να αυτορυθμιστεί,η παροχή 14,4 V είναι για τις AGM  και της μηχανής,ενώ η 14,1 V είναι για τις GEL
Το ότι πέφτει όταν μειώνεται το φως είναι παράξενο,γιατί το φωτοβολταίκό βγάζει περισότερα από 18V.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Batfalcon Την / Το Παρ 3 Απρ 2015 - 21:27

Φυσικο ειναι να πεφτει. 
Το Φ/Β δεν μπορει να ανεβαζει επ' αοριστον την ταση της μπαταριας.Δεν ειναι μονιμως καθετο στις ηλιακες ακτινες που συνεπαγεται οτι η ταση εξοδου του πεφτει.
Μολις σταματησει να εφαρμοζεται η ταση που βγαινει απο τον ρυθμιστη, η μπαταρια τεινει να ξανα παει στην ταση ηρεμιας της.
.
Batfalcon
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 3 Απρ 2015 - 21:54

Χωρίς να είμαι ειδικός, η άποψη του Μιχάλη, ακούγεται πιο λογική.

Γιώργο (kukosg), ....θεωρητικά τουλάχιστον Very Happy Very Happy , ο "ρυθμιστής φόρτισης" είναι μια συσκευή που φροντίζει για τη σωστή φόρτιση των μπαταριών που είναι συνδεδεμένες με το Φ/Β.

Απ΄όσα ξέρω,στο εμπόριο κυκλοφορούν δύο βασικοί τύποι φορτιστών οι τύπου MPPT και οι τύπου PWM, που είναι και ο δικός μου.

Η κύρια διαφορά τους, είναι το πως διαχειρίζονται την παραγόμενη ηλιακή ενέργεια, καθώς και στο ποσοστό απωλειών ενέργειας που έχουν, με τους MPPT να υπερτερούν.

Τι ακριβώς εννοείς όταν λες να ...."αυτορυθμιστεί" ;;  scratch 
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Σαβ 4 Απρ 2015 - 22:21

Η αυτορύθμιση γίνεται ως εξής.Φορτίζεις πλήρως τήν μπαταρία σου στο 100% με το ρεύμα και κατόπιν την συνδέεις με τον ρυθμιστή,έχοντας τα Φ/Β αποσυνδεδεμένα.Τον αφήνεις για λίγο και αφού διαβάσει την τάση των μπαταριών ξέρει πλέον πόση τάση πρέπει να τους δίνει.Κατόπιν μμπορείς να συνδέσεις το Φ/Β και το ιδανικό είναι να γίνει νύκτα ώστε να μην έχουν τάση.Κάθε φορά που αποσυνδέεις την μπαταρία για πολύ ώρα,πρέπει να ξανακάνεις το ίδιο.
Ο δικός σου όμως ρυθμιστής είναι προρυθμισμένος στις 2 επιλογές που ανέφερες.Πάντως και με τον δικό σου,συνδέεις πρώτα την μπαταρία.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γενικά για μπαταρίες ... Empty Απ: Γενικά για μπαταρίες ...

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Κυρ 5 Απρ 2015 - 0:14

georgedim έγραψε:Χωρίς να είμαι ειδικός, η άποψη του Μιχάλη, ακούγεται πιο λογική.

Γιώργο (kukosg), ....θεωρητικά τουλάχιστον Very Happy Very Happy , ο "ρυθμιστής φόρτισης" είναι μια συσκευή που φροντίζει για τη σωστή φόρτιση των μπαταριών που είναι συνδεδεμένες με το Φ/Β.

Απ΄όσα ξέρω,στο εμπόριο κυκλοφορούν δύο βασικοί τύποι φορτιστών οι τύπου MPPT και οι τύπου PWM, που είναι και ο δικός μου.

Η κύρια διαφορά τους, είναι το πως διαχειρίζονται την παραγόμενη ηλιακή ενέργεια, καθώς και στο ποσοστό απωλειών ενέργειας που έχουν, με τους MPPT να υπερτερούν.

Τι ακριβώς εννοείς όταν λες να ...."αυτορυθμιστεί" ;;  scratch 
Αν το πάνελ σου έχει 30 κυψέλες (12V/18V  ),τότε το MPPT   δεν σου προσφέρει όφελος.Αν έχει περισσότερες ( 12 V /21V,ή περισσότερα ) τότε ναι.Είναι τόσο πιο ακριβό όμως που αγοράζεις ένα ακόμη πάνελ.Συμφέρει μόνο αν ο χώρος είναι περιορισμένος.
Για να μην ψάχνεις πιο  είναι πιο λογικό,μέτρα τα με ένα πολύμετρο,στην είσοδο του ρυθμιστή.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης