Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Γεια χαρά σε όλους.
+5
antreas hobby
Masterless
traveller
gsalonica
vzol48
9 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Ας γνωριστούμε μεταξύ μας ... Συστάσεις και καλωσορίσματα μελών ...
Σελίδα 1 από 1
Γεια χαρά σε όλους.
Αγόρασα την άνοιξη ένα hobby αυτοκινούμενο.
Το μοντέλο T 650 Ak gflc. του 2008
Δεν θα σας πω ότι ήταν για πάντα το όνειρο μου , η το έψαχνα εδώ και καιρό. Ήταν μια απόφαση της στιγμής να πω.
Ήταν και η περίπτωση πιστεύω κάπως. Σαν ευκαιρία να πω.
Ένας γνωστό μου λοιπόν το είχε. Ο παππούς αυτός του είχε γράψει 1789χλμ!Και από το 2010 παρέδωσε τις πινακίδες.
Όταν παρατάς κάτι σε παρατάει όποτε ήθελε λίγη δουλίτσα για το συνεφέρουν.
Όλα καλά όμως. Το καλοκαίρι κάναμε τις βόλτες μας από Χαλκιδικη μέχρι γύρω τις Πελλοπόνησου.
Είμαστε 5 μέλη οικογένεια. Ήταν λίγο ζόρικα στο θέμα χώρου.
Και τα κορίτσια τις “παρέας” δεν ξετρελάθηκαν.
Ήθελα παρακαλώ να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει να μου πει αν χρειάζεται δίπλωμα κατηγορίας γ για το το hobby
Ρώτησα 2-3 σχολές οδηγών και ούτε αυτή ειχαν σαφή απάντηση.
Ο δε αντιπρόσωπος μου είπε κατηγορία γ χρειάζεται!!
Το βάρος το αναφέρει 3400-3500kgr μέσα στα χαρτιά του. Και φορτωμένο 3850 kgr. ?
Το μοντέλο T 650 Ak gflc. του 2008
Δεν θα σας πω ότι ήταν για πάντα το όνειρο μου , η το έψαχνα εδώ και καιρό. Ήταν μια απόφαση της στιγμής να πω.
Ήταν και η περίπτωση πιστεύω κάπως. Σαν ευκαιρία να πω.
Ένας γνωστό μου λοιπόν το είχε. Ο παππούς αυτός του είχε γράψει 1789χλμ!Και από το 2010 παρέδωσε τις πινακίδες.
Όταν παρατάς κάτι σε παρατάει όποτε ήθελε λίγη δουλίτσα για το συνεφέρουν.
Όλα καλά όμως. Το καλοκαίρι κάναμε τις βόλτες μας από Χαλκιδικη μέχρι γύρω τις Πελλοπόνησου.
Είμαστε 5 μέλη οικογένεια. Ήταν λίγο ζόρικα στο θέμα χώρου.
Και τα κορίτσια τις “παρέας” δεν ξετρελάθηκαν.
Ήθελα παρακαλώ να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει να μου πει αν χρειάζεται δίπλωμα κατηγορίας γ για το το hobby
Ρώτησα 2-3 σχολές οδηγών και ούτε αυτή ειχαν σαφή απάντηση.
Ο δε αντιπρόσωπος μου είπε κατηγορία γ χρειάζεται!!
Το βάρος το αναφέρει 3400-3500kgr μέσα στα χαρτιά του. Και φορτωμένο 3850 kgr. ?
bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
[[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στον όρο 12.1 και 14.1 είναι η επεξήγηση που με
Μπερδεύει
Στον όρο 12.1 και 14.1 είναι η επεξήγηση που με
Μπερδεύει
Έχει επεξεργασθεί από τον/την bazz στις Σαβ 14 Νοε 2020 - 17:11, 3 φορές συνολικά
bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Καλως τον..."νεο"....
Ειχα την ιδια εμπειρια με τα κοριτσια της δικης μου ''παρεας''...Απο το 2008...
τα γυρισα σε ολη την Ευρωπη σχεδον...Εχουν....στρωσει....σε σημειο να αναρωτιουνται...ποτε θα τελειωνουμε με τον ^$%$@%$^covit 19.....Πιασαμε 2021 μου λενε...
Εχει μεγαλη σημασια και η παρεα με αλλους συνταξιδιωτες...
Αν η αδεια αναγραφει 3500 kg.εισαι ενταξει με το Β.Απλα μη το παραφορτωνεις....για λογους ασφαλειας.
Αν ειναι παραπανω χρειαζεσαι διπλωμα Γ κατηγοριας....
Ειχα την ιδια εμπειρια με τα κοριτσια της δικης μου ''παρεας''...Απο το 2008...
τα γυρισα σε ολη την Ευρωπη σχεδον...Εχουν....στρωσει....σε σημειο να αναρωτιουνται...ποτε θα τελειωνουμε με τον ^$%$@%$^covit 19.....Πιασαμε 2021 μου λενε...
Εχει μεγαλη σημασια και η παρεα με αλλους συνταξιδιωτες...
Αν η αδεια αναγραφει 3500 kg.εισαι ενταξει με το Β.Απλα μη το παραφορτωνεις....για λογους ασφαλειας.
Αν ειναι παραπανω χρειαζεσαι διπλωμα Γ κατηγοριας....
vzol48
Αρέσει στον χρήστη bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.][uπ
bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
vzol48 έγραψε:Καλως τον..."νεο"....
Ειχα την ιδια εμπειρια με τα κοριτσια της δικης μου ''παρεας''...Απο το 2008...
τα γυρισα σε ολη την Ευρωπη σχεδον...Εχουν....στρωσει....σε σημειο να αναρωτιουνται...ποτε θα τελειωνουμε με τον ^$%$@%$^covit 19.....Πιασαμε 2021 μου λενε...
Εχει μεγαλη σημασια και η παρεα με αλλους συνταξιδιωτες...
Αν η αδεια αναγραφει 3500 kg.εισαι ενταξει με το Β.Απλα μη το παραφορτωνεις....για λογους ασφαλειας.
Αν ειναι παραπανω χρειαζεσαι διπλωμα Γ κατηγοριας....
Ευχαριστώ για την απάντηση
Μου δίνει κουράγιο χα χα
Η άδεια δεν γράφει τπτ.
Αυτό το COC το έγγραφο πρέπει να κρατάει το μυστικό
bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
καλως ηρθες στην παρεα και καλοταξιδο
οσο για το διπλωμα νομιζω οτι μεχρι 3500 κιλα ειναι το β
οσο για το διπλωμα νομιζω οτι μεχρι 3500 κιλα ειναι το β
ladakias
Αρέσει στους χρήστες traveller και bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Καλως ηρθες στη παρεα μας ! ! !
Το συγκεκριμενο camper λογω οτι εχει και 4 τροχους πισω
στην Ευρωπη το βγαζουν εως μικτο 3850 κιλ.( το λεει το χαρτι σου )
Εδω μας το φερνουν εως 3500 κιλ. για να μπορεις να το οδηγησεις με διπλωμα Β.
Τωρα αν κυκλοφορεις στην Ελλαδα εισαι κατα 90 % καλυμενος με το διπλωμα Β
γιατι κανεις δε θα σε σταματησει να σε ζυγισει.
Στην Ευρωπη ομως με το που θα δουν το συγκεκριμενο μοντελο
εχεις 50 % πιθανοτητα να σε ζυγισουν.
Αν σε σταματησουν πρεπει να ξεφορτωθεις τα πανω απο τα 3500κιλ.
Προτεινω να κατεβασεις τις γκρινιαρες ! ! ! χα χα χα
Αλλη λυση ειναι να επεκτεινεις το διπλωμα σου
σε Β+Ε ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
Το συγκεκριμενο camper λογω οτι εχει και 4 τροχους πισω
στην Ευρωπη το βγαζουν εως μικτο 3850 κιλ.( το λεει το χαρτι σου )
Εδω μας το φερνουν εως 3500 κιλ. για να μπορεις να το οδηγησεις με διπλωμα Β.
Τωρα αν κυκλοφορεις στην Ελλαδα εισαι κατα 90 % καλυμενος με το διπλωμα Β
γιατι κανεις δε θα σε σταματησει να σε ζυγισει.
Στην Ευρωπη ομως με το που θα δουν το συγκεκριμενο μοντελο
εχεις 50 % πιθανοτητα να σε ζυγισουν.
Αν σε σταματησουν πρεπει να ξεφορτωθεις τα πανω απο τα 3500κιλ.
Προτεινω να κατεβασεις τις γκρινιαρες ! ! ! χα χα χα
Αλλη λυση ειναι να επεκτεινεις το διπλωμα σου
σε Β+Ε ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
diamantino
Αρέσει στους χρήστες traveller, syncro89 και bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Καλώς όρισες στην παρέα μας. Όσο για τα κορίτσια της παρέας ...... υπομονή.
gsalonica
Αρέσει στον χρήστη bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!
@diamantino
Χα χα μόνο την κυρα μου να κατεβάσω και οποίος θέλει ας μας ζυγίσει!
Μην το δει το μήνυμα μόνο.
Όσο αφορα την άδεια κάπως έτσι μου τα είπε και ο αντιπρόσωπος της hobby. Ότι δηλ. στην Ελλάδα δεν έχω να φοβηθώ κάτι. Αλλά Γερμανία ιδίως, και Ιταλία μπορεί να το ψάξουν το θέμα.Πάντως η ασφάλεια μου δεν είπε κάτι. Μάλιστα είχα και ένα μικρό ατύχημα χωρίς πρόβλημα στο να με καλύψει. Βέβαια σε κανένα σοβαρό συμβάν δεν ξέρω.. μακρυά από εμάς.
@diamantino
Χα χα μόνο την κυρα μου να κατεβάσω και οποίος θέλει ας μας ζυγίσει!
Μην το δει το μήνυμα μόνο.
Όσο αφορα την άδεια κάπως έτσι μου τα είπε και ο αντιπρόσωπος της hobby. Ότι δηλ. στην Ελλάδα δεν έχω να φοβηθώ κάτι. Αλλά Γερμανία ιδίως, και Ιταλία μπορεί να το ψάξουν το θέμα.Πάντως η ασφάλεια μου δεν είπε κάτι. Μάλιστα είχα και ένα μικρό ατύχημα χωρίς πρόβλημα στο να με καλύψει. Βέβαια σε κανένα σοβαρό συμβάν δεν ξέρω.. μακρυά από εμάς.
bazz
Αρέσει στους χρήστες diamantino και ladakias
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Καλώς όρισες στην παρέα μας !!!
Εύχομαι πολλά και ανέμελα ταξίδια με το "εξοχικό" σας.
Καλή επιλογή οχήματος.
Τώρα όσον αφορά την κατηγορία διπλώματος για το συγκεκριμένο όχημα (βάσει του CoC), ....το σωστό είναι αυτό που σου είπε ο αντιπρόσωπος της Hobby : Κατηγορία Γ' (C1).
Το ίδιο πρόβλημα, δυστυχώς αντιμετωπίζω και εγώ , ....αλλά στο Ελλαδιστάν, ....με τα πολλά παραθυράκια στην εφαρμογή της νομοθεσίας, ....ποιος ασχολείται.
Στην δική μου άδεια γράφει μόνο το απόβαρο : 3075kgr.
Εδώ, όσον αφορά την κατ. Β' του διπλώματος, ....είμαστε "νομότυποι" βάση της αδείας κυκλοφορίας (εφόσον αυτή αναγράφει < 3500Kgr), ....αφού κανείς δεν πρόκειται να ζυγίσει το όχημα, ....αλλά ελέγχουν απλά τα έγγραφα κυκλοφορίας.
Το αυτό ισχύει και με τα ασφαλιστήρια.
Στο εξωτερικό όμως (ιδίως στη Γερμανία) ....θέλει τύχη, μην πέσεις σε μπλόκο που ζυγίζουν, ....γιατί τότε το δίπλωμα κατ. Β' δεν καλύπτει, το βάρος που θα προκύψει ....και εκεί αρχίζουν τα δύσκολα.
Πάντως στα 12 χρόνια που έχω το αυτοκινούμενο, έχοντας κάνει πολλές χιλιάδες χλμ. στο εξωτερικό, ....δεν έτυχε ακόμη να αντιμετωπίσω τέτοιο έλεγχο.
Αλλά για όλα πάντα υπάρχει μια πρώτη φορά.
Το "μεσοβέζικο" που έχω κάνει, ....κάτι το οποίο "ισχύει" για την Γερμανική νομοθεσία (....αλλά δεν προβλέπεται στη δική μας ), ....είναι ότι έβαλα πιο ενισχυμένα αμορτισέρ μπροστά και τοποθέτησα αερόσουστες, διπλής σπείρας και διπλού κυκλώματος, στον πίσω άξονα,...που επιτρέπουν (βάσει προδιαγραφών των Γερμανικών ΚΤΕΟ), δικαίωμα αύξησης του μικτού βάρους κατά 350kgr.
Επομένως σε τυχόν έλεγχο εκεί, το όχημα είναι νόμιμο (βάσει της αδείας κυκλοφορίας) ....μέχρι τα 3850kgr.
Αλήθεια στην άδεια κυκλοφορίας σου, στους κωδικούς F1 (μέγιστη επιτρεπτή μάζα) και F2 (μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος σε κυκλοφορία) .....τι αριθμούς γράφει ;
Υ.Γ. 1 : Τα "κορίτσια" μας ....γεννήθηκαν για να γκρινιάζουν και να μας θυμίζουν πόσο όμορφη είναι η ζωή. Μην στεναχωριέσαι.
Είναι θέμα διαφορετικής "οπτικής" των καταστάσεων.
Υ.Γ. 2 : Όσον αφορά την κατ. ΒΕ, που ανέφερε ο Γιώργος (diamantino), ....έχω τις επιφυλάξεις μου στον τρόπο που μας νομιμοποιεί.
Βάσει της διατύπωσης του νόμου, ....αφορά σε συνδυασμό οχήματος με συρόμενο, βάρους πάνω από 750kgr :
"Δικαίωμα οδήγησης σε σύνολα συζευγμένων οχημάτων, που αποτελούνται από έλκον όχημα της κατηγορίας Β (<3500kgr) και από ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο (>750 kg), όταν η μέγιστη επιτρεπόμενη μάζα του συνδυασμού υπερβαίνει τα 4.250 kg".
Όταν μάλιστα ο συνδυασμός αυτός είναι < 4250kgr, αρκεί η επέκταση σε δίπλωμα κατ. Β96, ....χωρίς εξετάσεις
Γιώργη για εξήγησε το μας.
Εύχομαι πολλά και ανέμελα ταξίδια με το "εξοχικό" σας.
Καλή επιλογή οχήματος.
Τώρα όσον αφορά την κατηγορία διπλώματος για το συγκεκριμένο όχημα (βάσει του CoC), ....το σωστό είναι αυτό που σου είπε ο αντιπρόσωπος της Hobby : Κατηγορία Γ' (C1).
Το ίδιο πρόβλημα, δυστυχώς αντιμετωπίζω και εγώ , ....αλλά στο Ελλαδιστάν, ....με τα πολλά παραθυράκια στην εφαρμογή της νομοθεσίας, ....ποιος ασχολείται.
Στην δική μου άδεια γράφει μόνο το απόβαρο : 3075kgr.
Εδώ, όσον αφορά την κατ. Β' του διπλώματος, ....είμαστε "νομότυποι" βάση της αδείας κυκλοφορίας (εφόσον αυτή αναγράφει < 3500Kgr), ....αφού κανείς δεν πρόκειται να ζυγίσει το όχημα, ....αλλά ελέγχουν απλά τα έγγραφα κυκλοφορίας.
Το αυτό ισχύει και με τα ασφαλιστήρια.
Στο εξωτερικό όμως (ιδίως στη Γερμανία) ....θέλει τύχη, μην πέσεις σε μπλόκο που ζυγίζουν, ....γιατί τότε το δίπλωμα κατ. Β' δεν καλύπτει, το βάρος που θα προκύψει ....και εκεί αρχίζουν τα δύσκολα.
Πάντως στα 12 χρόνια που έχω το αυτοκινούμενο, έχοντας κάνει πολλές χιλιάδες χλμ. στο εξωτερικό, ....δεν έτυχε ακόμη να αντιμετωπίσω τέτοιο έλεγχο.
Αλλά για όλα πάντα υπάρχει μια πρώτη φορά.
Το "μεσοβέζικο" που έχω κάνει, ....κάτι το οποίο "ισχύει" για την Γερμανική νομοθεσία (....αλλά δεν προβλέπεται στη δική μας ), ....είναι ότι έβαλα πιο ενισχυμένα αμορτισέρ μπροστά και τοποθέτησα αερόσουστες, διπλής σπείρας και διπλού κυκλώματος, στον πίσω άξονα,...που επιτρέπουν (βάσει προδιαγραφών των Γερμανικών ΚΤΕΟ), δικαίωμα αύξησης του μικτού βάρους κατά 350kgr.
Επομένως σε τυχόν έλεγχο εκεί, το όχημα είναι νόμιμο (βάσει της αδείας κυκλοφορίας) ....μέχρι τα 3850kgr.
Αλήθεια στην άδεια κυκλοφορίας σου, στους κωδικούς F1 (μέγιστη επιτρεπτή μάζα) και F2 (μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος σε κυκλοφορία) .....τι αριθμούς γράφει ;
Υ.Γ. 1 : Τα "κορίτσια" μας ....γεννήθηκαν για να γκρινιάζουν και να μας θυμίζουν πόσο όμορφη είναι η ζωή. Μην στεναχωριέσαι.
Είναι θέμα διαφορετικής "οπτικής" των καταστάσεων.
Υ.Γ. 2 : Όσον αφορά την κατ. ΒΕ, που ανέφερε ο Γιώργος (diamantino), ....έχω τις επιφυλάξεις μου στον τρόπο που μας νομιμοποιεί.
Βάσει της διατύπωσης του νόμου, ....αφορά σε συνδυασμό οχήματος με συρόμενο, βάρους πάνω από 750kgr :
"Δικαίωμα οδήγησης σε σύνολα συζευγμένων οχημάτων, που αποτελούνται από έλκον όχημα της κατηγορίας Β (<3500kgr) και από ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο (>750 kg), όταν η μέγιστη επιτρεπόμενη μάζα του συνδυασμού υπερβαίνει τα 4.250 kg".
Όταν μάλιστα ο συνδυασμός αυτός είναι < 4250kgr, αρκεί η επέκταση σε δίπλωμα κατ. Β96, ....χωρίς εξετάσεις
Γιώργη για εξήγησε το μας.
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη traveller
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
..... ..... Καλως ορισες στην ταξιδιαρικη παρεα μας καινουριε μας φιλε ..
Μεινε εδω μαζι μας , κανε τις ερωτησεις σου για τα θεματα που σε ενδιαφερουν , και να'σαι σιγουρος πως οι απαντησεις απο τα μελη μας θα πεφτουν βροχη ..
............................................. Και παλι καλως ηρθες !!!
Μεινε εδω μαζι μας , κανε τις ερωτησεις σου για τα θεματα που σε ενδιαφερουν , και να'σαι σιγουρος πως οι απαντησεις απο τα μελη μας θα πεφτουν βροχη ..
............................................. Και παλι καλως ηρθες !!!
traveller
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Καλώς όρισες στην παρέα μας
Κάνε την ζωή ωραία ακόμα και όταν τα κορίτσια γκρινιάζουν
Και τα δικά μου γρινιαζαν πρώτα.....
Και τώρα γκρινιάζουν γιατί δεν πάμε κάπου με τον
Covid
Καλό ταξίδο και με όλους μαζί
Κάνε την ζωή ωραία ακόμα και όταν τα κορίτσια γκρινιάζουν
Και τα δικά μου γρινιαζαν πρώτα.....
Και τώρα γκρινιάζουν γιατί δεν πάμε κάπου με τον
Covid
Καλό ταξίδο και με όλους μαζί
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Σας ευχαριστώ όλους
Φίλε Georgedim ευχαριστώ για τα φώτα σου.
Τσεκάροντας τώρα την άδεια στα σημεία που αναφέρεις ανακάλυψα το εξής παράδοξο. Στην άδεια του πρώτου κατόχου στα σημεία F1 και F2, αναφέρει 3850 kgr.
Στην δικιά μου όμως μετά την μεταβίβαση τα σημεία αυτά είμαι κενά??
Αυτό που είπες για αεροφουσκες, αναρτήσεις κλπ νομίζω μου τα ανάφερε και ο πρώτος κάτοχος ότι τα έχει το καμπερ Ίσως Για αυτό και τα επιτρεπόμενα 3850 kgr. Θα επισυνάψω τις 2 άδειες.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω καλά είναι αυτές οι τεχνικές προσθέσεις που έκανες,και ισως και στο δικό μου,για φορτώνεις περισσότερα κιλά δεν σε καθιστούν παράνομο αν περάσεις το επιτρεπτό όριο τον 3500 που μπορείς με το β κατηγορίας?
Το ρωτάω αυτό γιατί στο post σου λες για το εξωτερικό:
“Επομένως σε τυχόν έλεγχο εκεί, το όχημα είναι νόμιμο (βάσει της αδείας κυκλοφορίας) ....μέχρι τα 3850kgr.”
Από το μανιουαλ του καμπερ μου βρίσκω πληροφορίες σχετικά με τα κιλά του μοντέλου μου. Μα και εκεί δεν είμαι σίγουρος το εννοεί.
Αν δηλαδή σε τυχών ζύγισμα του δικού μου δεν ξεπερνά τα 3500 kgr θα είναι νομίμως; Και μόνο στην αντίθετη περίπτωση παράνομος;Η εφόσον αν λάβουνε υπόψην την παλιά άδεια που λέει παντού 3850, τότε είμαι στάνταρ παράνομος με το β
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Φίλε Georgedim ευχαριστώ για τα φώτα σου.
Τσεκάροντας τώρα την άδεια στα σημεία που αναφέρεις ανακάλυψα το εξής παράδοξο. Στην άδεια του πρώτου κατόχου στα σημεία F1 και F2, αναφέρει 3850 kgr.
Στην δικιά μου όμως μετά την μεταβίβαση τα σημεία αυτά είμαι κενά??
Αυτό που είπες για αεροφουσκες, αναρτήσεις κλπ νομίζω μου τα ανάφερε και ο πρώτος κάτοχος ότι τα έχει το καμπερ Ίσως Για αυτό και τα επιτρεπόμενα 3850 kgr. Θα επισυνάψω τις 2 άδειες.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω καλά είναι αυτές οι τεχνικές προσθέσεις που έκανες,και ισως και στο δικό μου,για φορτώνεις περισσότερα κιλά δεν σε καθιστούν παράνομο αν περάσεις το επιτρεπτό όριο τον 3500 που μπορείς με το β κατηγορίας?
Το ρωτάω αυτό γιατί στο post σου λες για το εξωτερικό:
“Επομένως σε τυχόν έλεγχο εκεί, το όχημα είναι νόμιμο (βάσει της αδείας κυκλοφορίας) ....μέχρι τα 3850kgr.”
Από το μανιουαλ του καμπερ μου βρίσκω πληροφορίες σχετικά με τα κιλά του μοντέλου μου. Μα και εκεί δεν είμαι σίγουρος το εννοεί.
Αν δηλαδή σε τυχών ζύγισμα του δικού μου δεν ξεπερνά τα 3500 kgr θα είναι νομίμως; Και μόνο στην αντίθετη περίπτωση παράνομος;Η εφόσον αν λάβουνε υπόψην την παλιά άδεια που λέει παντού 3850, τότε είμαι στάνταρ παράνομος με το β
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Έχει επεξεργασθεί από τον/την bazz στις Κυρ 15 Νοε 2020 - 11:01, 1 φορά
bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
επειδη εχω αδεια οδηγησης μεχρι κατηγορια Ε . σας λεω οτι το ΒΕ ειναι για ρυμουλκο και ρυμουλκομενοGeorgedim έγραψε:
Υ.Γ. 2 : Όσον αφορά την κατ. ΒΕ, που ανέφερε ο Γιώργος (diamantino), ....έχω τις επιφυλάξεις μου στον τρόπο που μας νομιμοποιεί.
Βάσει της διατύπωσης του νόμου, ....αφορά σε συνδυασμό οχήματος με συρόμενο, βάρους πάνω από 750kgr :
"Δικαίωμα οδήγησης σε σύνολα συζευγμένων οχημάτων, που αποτελούνται από έλκον όχημα της κατηγορίας Β (<3500kgr) και από ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο (>750 kg), όταν η μέγιστη επιτρεπόμενη μάζα του συνδυασμού υπερβαίνει τα 4.250 kg".
Όταν μάλιστα ο συνδυασμός αυτός είναι < 4250kgr, αρκεί η επέκταση σε δίπλωμα κατ. Β96, ....χωρίς εξετάσεις
Γιώργη για εξήγησε το μας.
Β | 18 | Αυτοκίνητo μάζας έως 3.500 Kg και έως 8 θέσεων εκτός του οδηγού. Επιτρέπεται ο συνδυασμός του, με ρυμουλκούμενο μάζας έως 750 Kg. | |
Τετράκυκλο, εκτός του ελαφρου τετρακύκλου, μάζας κενού οχήματος έως 400 Kg ή έως 500 Kg στη περίπτωση οχημάτων για τη μεταφορά εμπορευμάτων και του οποίου η μέγιστη ισχύς του κινητήρα δεν υπερβαίνει τα 15 kW. | |||
Β96 | 18 | Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας Β με ρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 750 Kg και υπό την προυπόθεση ότι, η μάζα του συνδυασμού αυτού κειμένεται από τα 3.500 Kg έως τα 4.250 Kg. | |
ΒΕ | 18 | Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας Β με ρυμουλκούμενο μάζας έως τα 3.500 Kg. | |
C1 | 18 | Αυτοκίνητο μεταφοράς εμπορευμάτων (Φορτηγό) μάζας από 3.500 Kg έως 7.500 Kg και έως 8 θέσεων εκτός του οδηγού. Επιτρέπεται ο συνδυασμός του, με ρυμουλκούμενο μάζας έως 750 Kg. | |
C1E | 18 | Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας C1 με ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 750 Kg και υπό την προυπόθεση ότι, η μάζα του συνδυασμού αυτού δεν υπερβαίνει τα 12.000 Kg. | |
Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας Β με ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 3.500 Kg και υπό την προυπόθεση ότι, η μάζα του συνδυασμού αυτού δεν υπερβαίνει τα 12.000 Kg. | |||
C | 21 | Αυτοκίνητο μεταφοράς εμπορευμάτων (Φορτηγό) μάζας από 3.500 Kg και έως 8 θέσεων εκτός του οδηγού. Επιτρέπεται ο συνδυασμός του, με ρυμουλκούμενο μάζας έως 750 Kg. | |
ή 18 ΜΕ ΠΕΙ (ΚΩΔΙΚΟΣ 95) | |||
CE | 21 | Συνδυασμός αυτοκινήτoυ κατηγορίας C με ρυμουλκούμενο ή ημιρυμουλκούμενο μάζας που υπερβαίνει τα 750 Kg. | |
ή 18 ΜΕ ΠΕΙ (ΚΩΔΙΚΟΣ 95) |
ladakias
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
bazz έγραψε:
....Τσεκάροντας τώρα την άδεια στα σημεία που αναφέρεις ανακάλυψα το εξής παράδοξο. Στην άδεια του πρώτου κατόχου στα σημεία F1 και F2, αναφέρει 3850 kgr.
Στην δικιά μου όμως μετά την μεταβίβαση τα σημεία αυτά είμαι κενά??
Αυτό που είπες για αεροφουσκες, αναρτήσεις κλπ νομίζω μου τα ανάφερε και ο πρώτος κάτοχος ότι τα έχει το καμπερ Ίσως Για αυτό και τα επιτρεπόμενα 3850 kgr. Θα επισυνάψω τις 2 άδειες.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω καλά είναι αυτές οι τεχνικές προσθέσεις που έκανες,και ισως και στο δικό μου,για φορτώνεις περισσότερα κιλά δεν σε καθιστούν παράνομο αν περάσεις το επιτρεπτό όριο τον 3500 που μπορείς με το β κατηγορίας?
Το ρωτάω αυτό γιατί στο post σου λες για το εξωτερικό:
“Επομένως σε τυχόν έλεγχο εκεί, το όχημα είναι νόμιμο (βάσει της αδείας κυκλοφορίας) ....μέχρι τα 3850kgr.”....
Παύλο, αυτό που μετράει ....είναι το τι γράφει η δική σου άδεια κυκλοφορίας (....εν προκειμένω έχει κενό και στα 3 πεδία βάρους : F1, F2 και G (απόβαρο).
Στη δική μου, όπως ήδη έγραψα, έχει συμπληρωμένο μόνο το απόβαρο (G).
Εντύπωση πάντως μου κάνει ότι στην άδεια του προηγούμενου ιδιοκτήτη, τα πεδία αυτά είναι συμπληρωμένα.
Φαίνεται πως στη δική σου άδεια ....αποφάσισαν να κάνουν οικονομία στη μελάνη , ....υπέρ σου.
Απ' ότι βλέπω στις φωτογραφίες, έχουμε τις ίδιες αερόσουστες (διπλού κυκλώματος).
Η απορία η δική σου, ....υπήρξε και δική μου απορία, ....με απαντήσεις εκ των αρμοδίων "ήξεις-αφίξεις", ....που προσωπικά δεν με έπεισαν.
Γι' αυτό και έγραψα παραπάνω για "μεσοβέζικη λύση" (= κάτι όχι απόλυτα ξεκαθαρισμένο και σαφές).
Σου αναφέρω εν ολίγοις ότι έχω ακούσει, ....ως απαντήσεις.
- Τυπικά αν το όχημα υπερβαίνει τα 3500kgr, ....απαιτείται για οδήγηση δίπλωμα κατ. C1.
- Οι άδειες κυκλοφορίας μας όμως ....εφ' όσον δεν αναφέρουν επισήμως το βάρος, ....θεωρητικά καλύπτονται από το δίπλωμα κατ. Β. (....οι Ελληνικές "ματσακονιές" που λέγαμε , ....μιας και στη χώρα μας ότι δεν απαγορεύεται, θεωρητικά επιτρέπεται ).
- Η προσθήκη αερόσουστων και ενισχυμένων αμορτισέρ, ....επιτρέπει νομίμως (βάσει πάντα της "έγκρισης τύπου" των Γερμανικών προδιαγραφών), την επιπλέον "ασφαλή" φόρτωση με 350kgr, ....χωρίς να μεταβάλει την κατηγοριοποίηση του οχήματος μας, ....άρα και την ανάγκη διπλώματος άλλης κατηγορίας.
Όπως καταλαβαίνεις απόλυτη νομική "σαφήνεια" στο θέμα δεν υπάρχει, ....παρά μόνον "ενίσχυση" της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς του υπέρβαρου (για την κατηγορία διπλώματος μας ) οχήματος μας, ....με εγκεκριμένες (στη Γερμανία ) λύσεις.
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Παρασυρομενος από τη σκέψη μου να βάλω ρυμουλκα για το δικό μου,
Μπέρδεψα τα διπλώματα.
Σορυ, το σωστό είναι, ότι βάσει βάρους,θέλεις Γ .
Τώρα αν κανεις ότι και ο Γιώργης και βγάλεις και Γ,
Τότε θα είσαι ΟΚ ,μεσα-εξω .
Για τις ασφάλειες δεν υπάρχει πρόβλημα..... προς το παρόν ! ! !
Μπέρδεψα τα διπλώματα.
Σορυ, το σωστό είναι, ότι βάσει βάρους,θέλεις Γ .
Τώρα αν κανεις ότι και ο Γιώργης και βγάλεις και Γ,
Τότε θα είσαι ΟΚ ,μεσα-εξω .
Για τις ασφάλειες δεν υπάρχει πρόβλημα..... προς το παρόν ! ! !
diamantino
Αρέσει στον χρήστη bazz
Απ: Γεια χαρά σε όλους.
Georgedim έγραψε:bazz έγραψε:
....Τσεκάροντας τώρα την άδεια στα σημεία που αναφέρεις ανακάλυψα το εξής παράδοξο. Στην άδεια του πρώτου κατόχου στα σημεία F1 και F2, αναφέρει 3850 kgr.
Στην δικιά μου όμως μετά την μεταβίβαση τα σημεία αυτά είμαι κενά??
Αυτό που είπες για αεροφουσκες, αναρτήσεις κλπ νομίζω μου τα ανάφερε και ο πρώτος κάτοχος ότι τα έχει το καμπερ Ίσως Για αυτό και τα επιτρεπόμενα 3850 kgr. Θα επισυνάψω τις 2 άδειες.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω καλά είναι αυτές οι τεχνικές προσθέσεις που έκανες,και ισως και στο δικό μου,για φορτώνεις περισσότερα κιλά δεν σε καθιστούν παράνομο αν περάσεις το επιτρεπτό όριο τον 3500 που μπορείς με το β κατηγορίας?
Το ρωτάω αυτό γιατί στο post σου λες για το εξωτερικό:
“Επομένως σε τυχόν έλεγχο εκεί, το όχημα είναι νόμιμο (βάσει της αδείας κυκλοφορίας) ....μέχρι τα 3850kgr.”....
Παύλο, αυτό που μετράει ....είναι το τι γράφει η δική σου άδεια κυκλοφορίας (....εν προκειμένω έχει κενό και στα 3 πεδία βάρους : F1, F2 και G (απόβαρο).
Στη δική μου, όπως ήδη έγραψα, έχει συμπληρωμένο μόνο το απόβαρο (G).
Εντύπωση πάντως μου κάνει ότι στην άδεια του προηγούμενου ιδιοκτήτη, τα πεδία αυτά είναι συμπληρωμένα.
Φαίνεται πως στη δική σου άδεια ....αποφάσισαν να κάνουν οικονομία στη μελάνη , ....υπέρ σου.
Απ' ότι βλέπω στις φωτογραφίες, έχουμε τις ίδιες αερόσουστες (διπλού κυκλώματος).
Η απορία η δική σου, ....υπήρξε και δική μου απορία, ....με απαντήσεις εκ των αρμοδίων "ήξεις-αφίξεις", ....που προσωπικά δεν με έπεισαν.
Γι' αυτό και έγραψα παραπάνω για "μεσοβέζικη λύση" (= κάτι όχι απόλυτα ξεκαθαρισμένο και σαφές).
Σου αναφέρω εν ολίγοις ότι έχω ακούσει, ....ως απαντήσεις.
- Τυπικά αν το όχημα υπερβαίνει τα 3500kgr, ....απαιτείται για οδήγηση δίπλωμα κατ. C1.
- Οι άδειες κυκλοφορίας μας όμως ....εφ' όσον δεν αναφέρουν επισήμως το βάρος, ....θεωρητικά καλύπτονται από το δίπλωμα κατ. Β. (....οι Ελληνικές "ματσακονιές" που λέγαμε , ....μιας και στη χώρα μας ότι δεν απαγορεύεται, θεωρητικά επιτρέπεται ).
- Η προσθήκη αερόσουστων και ενισχυμένων αμορτισέρ, ....επιτρέπει νομίμως (βάσει πάντα της "έγκρισης τύπου" των Γερμανικών προδιαγραφών), την επιπλέον "ασφαλή" φόρτωση με 350kgr, ....χωρίς να μεταβάλει την κατηγοριοποίηση του οχήματος μας, ....άρα και την ανάγκη διπλώματος άλλης κατηγορίας.
Όπως καταλαβαίνεις απόλυτη νομική "σαφήνεια" στο θέμα δεν υπάρχει, ....παρά μόνον "ενίσχυση" της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς του υπέρβαρου (για την κατηγορία διπλώματος μας ) οχήματος μας, ....με εγκεκριμένες (στη Γερμανία ) λύσεις.
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.
Όχι δεν με μπέρδεψες καθόλου
Υπάρχει μια ασάφεια στο θέμα αυτό
Η προσέγγιση σου όμως είναι όσο πιο πραγματική σε αυτό που συμβαίνει με την μάζα φόρτωσης. Αυτό που θα προσπαθήσω να μάθω είναι γιατί η παλιότερη άδεια ήταν συμπληρωμένη.
Θα σας ενημερώσω
Ευχαριστώ ξανά.
bazz
Παρόμοια θέματα
» Γεια και χαρά σας...
» γεια σε ολους τους ταξιδιαριδες και λατρεις του camping
» ΓΕΙΑ ΣΑΣ
» Γεια σας...
» Γεια σας.
» γεια σε ολους τους ταξιδιαριδες και λατρεις του camping
» ΓΕΙΑ ΣΑΣ
» Γεια σας...
» Γεια σας.
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Ας γνωριστούμε μεταξύ μας ... Συστάσεις και καλωσορίσματα μελών ...
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|