Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
Τη παλιά Εθ. οδό για αποφυγή διοδίων την χρησιμοποιούν αρκετοί δυστυχώς όμως έχει αρκετούς κινδύνους.
Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το τροχόσπιτο σε ανοικτή στροφή μετά τους Αγ. Θεοδώρους προς Κόρινθο μου βγήκε απο στοπ αγροτικό "στην επαρχία προτεραιότητα έχουν οι μόνιμοι κάτοικοι" ευτυχώς που λειτούργησε το A.T.C .......
Έτσι για μένα απο δω και πέρα μόνο "Εθνική" ιδιωτική οδός.
Γιωργάκος
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
"στην επαρχία προτεραιότητα έχουν οι μόνιμοι κάτοικοι"Γιωργάκος έγραψε:
Τη παλιά Εθ. οδό για αποφυγή διοδίων την χρησιμοποιούν αρκετοί δυστυχώς όμως έχει αρκετούς κινδύνους.
Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το τροχόσπιτο σε ανοικτή στροφή μετά τους Αγ. Θεοδώρους προς Κόρινθο μου βγήκε απο στοπ αγροτικό "στην επαρχία προτεραιότητα έχουν οι μόνιμοι κάτοικοι" ευτυχώς που λειτούργησε το A.T.C .......
Έτσι για μένα απο δω και πέρα μόνο "Εθνική" ιδιωτική οδός.
Έτσι για μένα απο δω και πέρα μόνο "Εθνική" ιδιωτική οδός.
ladakias
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
Και που να δείτε τι συρόμενα, και βυτιοφόρα, κυκλοφορούν στην παλαιά οδό, από Ελευσίνα - Μέγαρα. Και ο "νόμος" καλά κρατεί, άραγε είναι σε ισχύ; η είναι μονο λόγια του αέρα;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
aisxylos
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
Κρίμα... να ήταν τουλάχιστον συσκευασμένες σε αλουμινένια κονσέρβα...
caminador
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
aisxylos έγραψε:Και που να δείτε τι συρόμενα, και βυτιοφόρα, κυκλοφορούν στην παλαιά οδό, από Ελευσίνα - Μέγαρα. Και ο "νόμος" καλά κρατεί, άραγε είναι σε ισχύ; η είναι μονο λόγια του αέρα;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δημήτρη, πολύ σωστά θίγεις ένα σοβαρό θέμα ....αλλά δυστυχώς , διαχρονικά, η Πολιτεία μας εμπαίζει με ευήκοες εξαγγελίες και νομοθετήματα "μερικής" ισχύος & εφαρμογής, ....ενώ αντιστοίχως σπεύδει με τηλεοπτικές φιέστες, κορδέλλες, νταούλια και ζουρνάδες να πανηγυρίζει την άψογη "παράδοση & λειτουργία" των έργων αυτών.
Ας ρίξουμε μια ματιά στα γεγονότα, ....όπου αποσαφηνίζουν αυτά τα "παράδοξα".
Ο νόμος στο σύνδεσμο που παρέθεσες, ....αναφέρεται στο "παράπλευρο οδικό δίκτυο" των αυτοκινητοδρόμων, ....κοντολογίς στους παρακείμενους βοηθητικούς δρόμους, ένθεν κακείθεν των αυτοκινητοδρόμων, ....που θα έπρεπε (...βάσει των αρχικών συμβάσεων) να υπάρχουν σε όλο το μήκος των νέων αυτοκινητοδρόμων.
Εδώ όμως αρχίζουν τα ωραία και "παράδοξα".
Οι διεργασίες των "αρχικών" συμβάσεων παραχώρησης (....που εκτός των άλλων προέβλεπαν και την κατασκευή παραδρόμων σε όλο το μήκος) ξεκίνησαν το 2001, νομοθετήθηκαν την περίοδο 2004-2007, κυρώθηκαν από το Ελληνικό κοινοβούλιο το 2007-2008, ενώ τα πρώτα έργα από τους παραχωρησιούχους ξεκίνησαν την περίοδο 2008-2009.
Σημαντική παρένθεση : τα έργα στον άξονα ΠΑΘΕ (αυτοκινητόδρομος Αθηνών-Θεσσαλονίκης) και στο τμήμα της Αθηνών-Κορίνθου, είχαν ξεκινήσει "τμηματικά" από τη δεκαετία του 1980 και ολοκληρώθηκαν μέχρι και το 2004, στα περισσότερα τμήματα τους.
Το 2010 η χώρα μας προσφεύγει στο ΔΝΤ και λόγω της οικονομικής κρίσης και της απουσίας πόρων τα έργα εγκαταλείπονται μέχρι το καλοκαίρι του 2012. Στο διετές αυτό διάστημα με την απραξία και αδιαφορία των αρμοδίων (σ.σ. : οι ιθύνοντες του Υπ. Υποδομών, που δεν φρόντισαν να "παγώσουν" νομικά τις συμβάσεις, ως ώφειλαν), ....συσσωρεύτηκαν βάσει των "συμβάσεων", μεγάλες οικονομικές απαιτήσεις από τους παραχωρησιούχους έναντι του Ελληνικού Δημοσίου.
Το 2013, η τότε κυβέρνηση ξεκίνησε νέες επαναδιαπραγματεύσεις όλων των συμβάσεων παραχώρησης (πλην του αυτοκινητοδρόμου "Μορέα", οι εργασίες του οποίου δεν είχαν σταματήσει) και τα έργα επανεκκινήθησαν, ....με νέες όμως συμφωνίες παραχώρησης και ακολουθώντας το μοντέλο "win to win", ....το οποίο βεβαίως μπορεί να ωφέλησε το Δημόσιο, στην μη καταβολή αποζημειώσεων, κάποια εκατομύρια ευρώ ( σ.σ. : οι αρχικές απαιτήσεις των παραχωρησιούχων μειώθηκαν κατά μέσο όρο 50%), ....αλλά οι παραχωρησιούχοι και οι κατασκευαστές πέτυχαν, με το αζημείωτο, σημαντικότερες "εκπτώσεις" υποχρεώσεων κατασκευών, στα προς παράδοσιν έργα.
Μια από αυτές τις "εκπτώσεις" ήταν και η υποχρέωση ολοκλήρωσης του παράπλευρου δικτύου των αυτοκινητοδρόμων, ....όπου σε σημεία όπου θα υπήρχαν πολυδάπανες εργασίες λόγω μορφολογίας εδάφους ή άλλων κατασκευαστικών παραγόντων, εγκαταλείφθησαν παντελώς και οριστικά, ....αξιοποιώντας το υπάρχον οδικό δίκτυο των παλαιών Εθνικών και δημιουργώντας κατάλληλες (....και οικονομικότερες) παρακαμπτηρίους σύζευξης.
Εξ όλων των ανωτέρω συνάγεται ότι μπορεί ο παραπάνω νόμος απαγόρευσης κυκλοφορίας των φορτηγών να ισχύει για τις παραπλεύρους οδούς (όπου υπεύθυνοι συντήρησης είναι οι παραχωρησιούχοι), ....δεν ισχύει όμως για τις παραπλεύρους οδούς που εξυπηρετούνται από το προϋπάρχον δίκτυο των παλαιών Εθνικών οδών (όπου σημειωτέον υπεύθυνος συντήρησης είναι το Υπ. Υποδομών & οι Νομαρχίες, δηλαδή το Ελληνικό Δημόσιο, ....για να μην ξεχνιώμαστε και ως προς αυτή την παράμετρο ).
Εξ ού και το νομικό "παράδοξο" ....που ευλόγως δημιουργεί την αγανάκτηση μας.
Georgedim- Admin
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
Σωστά και γιαυτό γελάω στο τέλος από το πολύ..κλάμα..caminador έγραψε:Εδώ είναι Ελλάδα δεν είναι παίξε-γέλασε...
aisxylos
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
Μήπως φρόντισαν κάτι "άλλο";Georgedim έγραψε:
: οι ιθύνοντες του Υπ. Υποδομών, που δεν φρόντισαν να "παγώσουν" νομικά τις συμβάσεις, ως ώφειλαν), ....
Σωστά τα λες αγαπητέ Georgedim, αλλά δεν παύει να είναι επικίνδυνο να κυκλοφορούν αυτού του μεγέθους οχήματα στους στενούς παλιούς εθνικούς δρόμους, μέσα σε χωριά και κωμοπόλεις.
aisxylos
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
aisxylos έγραψε:....... αλλά δεν παύει να είναι επικίνδυνο να κυκλοφορούν αυτού του μεγέθους οχήματα στους στενούς παλιούς εθνικούς δρόμους, μέσα σε χωριά και κωμοπόλεις.
Συμφωνούμε απολύτως, ....και μακάρι να ήταν το μοναδικό λάθος.
Αλλά δυστυχώς τα "απλά" & "αυτονόητα" για όλους εμάς τους απλούς πολίτες ....ΔΕΝ συνάδουν με τις προτεραιότητες & τα συμφέροντα των κρατούντων & διοικούντων ημάς.
Ας ελπίζουμε ότι κάποια ημέρα ....θα γίνουμε πολιτισμένο κράτος.
Georgedim- Admin
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
aisxylos έγραψε:Georgedim έγραψε:
: οι ιθύνοντες του Υπ. Υποδομών, που δεν φρόντισαν να "παγώσουν" νομικά τις συμβάσεις, ως ώφειλαν), ....
Μήπως φρόντισαν κάτι "άλλο";
Αγαπητέ Δημήτρη, θεωρώ ότι το πιο επικίνδυνο φαινόμενο στην χώρα μας είναι οτι .....συνεχίζουμε να δεχόμαστε & ανεχόμαστε, ....ως κάτι το απολύτως φυσιολογικό & δεδομένο, ....την ατιμωρησία των εκάστοτε ανευθυνο-υπεύθυνων, ....οι οποίοι όντας (....στην πλειοψηφία τους ) μια ζωή άεργοι και κρατικοδίαιτοι, ....αδυνατούν να ανταποκριθούν στοιχειωδώς στα καθήκοντα τους, ....κρυμμένοι πίσω από πρωτοφανείς για Δημοκρατίες (....όπου θα έπρεπε να υπάρχει ισονομία και ισοπολιτεία), ....κατάπτυστους νόμους περί ευθύνης Υπουργών και συναφή φληναφήματα, όπου οι ίδιοι δημιούργησαν.
Και ο "λογαριασμός" ....πάντοτε στους πολίτες, ....μιας και μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου ( ....ή της κάλπης ), ....ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Georgedim- Admin
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
Αγαπητέ Γεώργιε τώρα ξύνεις ΜΕΓΑΑΛΗ ΠΛΗΓΗ,Georgedim έγραψε:
....κατάπτυστους νόμους περί ευθύνης Υπουργών και συναφή φληναφήματα, όπου οι ίδιοι δημιούργησαν.
Και ο "λογαριασμός" ....πάντοτε στους πολίτες, ....μιας και μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου ( ....ή της κάλπης ), ....ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Εγώ λέω στο κόλπο, και όχι της κάλπης.
aisxylos
Απ: ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
Και ολ`αυτά ενώ έχουμε να αντιμετωπίσουμε και 80 000.000 Τούρκους...
caminador
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|