Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
+6
Scout
traveller
ladakias
gsalonica
tsiggeno
friar
10 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
Αν κατάλαβα θες να αγοράσεις λεωφορείο σαν Ι.Χ...
Για δες εάν γίνεται και πες μας, ακούγετε καλή περίπτωση
Για δες εάν γίνεται και πες μας, ακούγετε καλή περίπτωση
Antonioz
Απ: Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
Χωρίς να θέλω να απογοητεύσω και να χαλάσω τα όνειρα των φίλων μας (...άλλωστε κάποτε αυτό ήταν και δικό μου όνειρο ), ....θα επαναλάβω κάτι που έγραψα και παραπάνω, ....μιας και ζούμε στην Ελλάδα και όχι στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Πέραν λοιπόν της όποιας νομοθεσίας και του όποιου "εφ' άπαξ" κόστους απόκτησης ή μετατροπής ενός οχήματος σε αυτοκινούμενο, ....υπάρχει και το διόλου ευκαταφρόνητο ...."διαρκές - ετήσιο" κόστος χρήσης του ονείρου μας.
Κοντολογίς, ...επειδή μιλάμε για ΙΧΕ και όχι για επαγγελματικά αυτοκίνητα, ...αναφέρομαι :
α)....στα τέλη κυκλοφορίας βάσει κυβισμού (....όπου τσούζουν όσο απομακρυνόμαστε πάνω από τα 2.000 cc) και οσονούπω και παλαιότητος (....βάσει των προσφάτων εξαγγελιών),
β)....στο φόρο πολυτελούς διαβίωσης (....σε οχήματα κάτω της 10/ετίας και πάνω από 2.000cc) και
γ)....στα δυσβάσταχτα πλέον "τεκμήρια διαβίωσης" (....υπολογίζονται βάσει κυβισμού και παλαιότητος του αυτοκινήτου μας, όπου μειώνονται μέχρις του 50% του αρχικού ποσού καταλογισμού).
Αυτό το τελευταίο αν τελικά καταργηθεί (πάλι βάσει εξαγγελιών) ....θα ανακουφίσει πολλούς ιδιοκτήτες οχημάτων μεγάλου κυβισμού.
Ένα λεωφορείο λοιπόν, ....που σημαίνει πως μετρά αρκετές χιλιάδες κυβικά εκατοστά μηχανής, ....με τα σημερινά πάντοτε δεδομένα (...ζήτω η Ελλάς ), ....δεν γνωρίζω πόσο συμφέρουσα επιλογή είναι να κυκλοφορήσει ως Ι.Χ.Ε..
Εκτός και αν μιλάμε για mini-bus 2.0 με 2.2 κυβ. εκ., ...αλλά και πάλι .
Στο ετήσιο κόστος χρήσης δεν έχω συμπεριλάβει ασφάλιστρα, συντήρηση και ασφαλώς τα ληστρικά διόδια, ....μιας και για τα τελευταία υπάρχουν ακόμη τρόποι αποφυγής τους. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Δυστυχώς φίλοι μου, στη πατρίδα μας, θα πρέπει να συνυπολογίζουμε τα πάντα, ....ώστε να μην βρισκόμαστε πρό εκπλήξεων, ....εκ των υστέρων.
Πέραν λοιπόν της όποιας νομοθεσίας και του όποιου "εφ' άπαξ" κόστους απόκτησης ή μετατροπής ενός οχήματος σε αυτοκινούμενο, ....υπάρχει και το διόλου ευκαταφρόνητο ...."διαρκές - ετήσιο" κόστος χρήσης του ονείρου μας.
Κοντολογίς, ...επειδή μιλάμε για ΙΧΕ και όχι για επαγγελματικά αυτοκίνητα, ...αναφέρομαι :
α)....στα τέλη κυκλοφορίας βάσει κυβισμού (....όπου τσούζουν όσο απομακρυνόμαστε πάνω από τα 2.000 cc) και οσονούπω και παλαιότητος (....βάσει των προσφάτων εξαγγελιών),
β)....στο φόρο πολυτελούς διαβίωσης (....σε οχήματα κάτω της 10/ετίας και πάνω από 2.000cc) και
γ)....στα δυσβάσταχτα πλέον "τεκμήρια διαβίωσης" (....υπολογίζονται βάσει κυβισμού και παλαιότητος του αυτοκινήτου μας, όπου μειώνονται μέχρις του 50% του αρχικού ποσού καταλογισμού).
Αυτό το τελευταίο αν τελικά καταργηθεί (πάλι βάσει εξαγγελιών) ....θα ανακουφίσει πολλούς ιδιοκτήτες οχημάτων μεγάλου κυβισμού.
Ένα λεωφορείο λοιπόν, ....που σημαίνει πως μετρά αρκετές χιλιάδες κυβικά εκατοστά μηχανής, ....με τα σημερινά πάντοτε δεδομένα (...ζήτω η Ελλάς ), ....δεν γνωρίζω πόσο συμφέρουσα επιλογή είναι να κυκλοφορήσει ως Ι.Χ.Ε..
Εκτός και αν μιλάμε για mini-bus 2.0 με 2.2 κυβ. εκ., ...αλλά και πάλι .
Στο ετήσιο κόστος χρήσης δεν έχω συμπεριλάβει ασφάλιστρα, συντήρηση και ασφαλώς τα ληστρικά διόδια, ....μιας και για τα τελευταία υπάρχουν ακόμη τρόποι αποφυγής τους. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Δυστυχώς φίλοι μου, στη πατρίδα μας, θα πρέπει να συνυπολογίζουμε τα πάντα, ....ώστε να μην βρισκόμαστε πρό εκπλήξεων, ....εκ των υστέρων.
Georgedim- Admin
Απ: Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
Για να βοηθήσω μετά από αρκετό ψαξιμο λόγω ιδιότητας (Αρχιτέκτονας Μηχανικός), αλλά και από ίδιο ενδιαφέρον, θα σας ενημερώσω για την απόκτηση Βαν απο ιδιώτη.
Γενικά βαν ή φορτηγακι στην Ελλάδα επιτρέπεται μονο απο επαγγελματία - ΚΑΙ ΜΟΝΟ.... το τονιζω - και ως επαγγελματικό όχι επιβατικό, με ότι αυτό συνεπάγεται ( συνολικός αριθμός καθισμάτων - έλεγχος στην διαδρομη απο ΣΔΟΕ κλπ).
Δεν υπαρχει θεσμικό πλάισιο για να αλλαξει καποιος το φορτηγό και να πληρώσει εξτρα φόρο ή δασμούς ή διαφορά ΣΤΟ ΦΠΑ για να το μετατρέψει σε επιβατικό. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΤΟ 2014 ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
καθορίστηκαν οι όροι και οι προϋποθέσεις για την απόκτηση φορτηγού από ιδιώτες. Σύμφωνα με τον νόμο 4313 (ΦΕΚ Α 261/17.12.2014) που ψηφίστηκε από την Βουλή των Ελλήνων στις 17/12/14 ένα φυσικό πρόσωπο(ιδιώτης) μπορεί να βγάλει στο όνομα του μια άδεια κυκλοφορίας κλειστού φορτηγού κάτω των 2.5t
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ:
Άρθρο 38
Χορήγηση αδειών κυκλοφορίας Φ.Ι.Χ. Αυτοκινήτων
1. Σε φυσικά πρόσωπα, που δεν ασκούν επιχείρηση ή επάγγελμα και έχουν την κατοικία τους στην Ελλάδα, μπορεί να χορηγείται έως μία άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου μεικτής χρήσης, μεικτού βάρους κάτω των 2,5 τόνων με κλειστό αμάξωμα μη ειδικοποιημένο, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά των προσωπικών τους αναγκών, απαγορευομένης της άμεσης ή έμμεσης μεταφοράς με είσπραξη κομίστρου και με καταβολή τελών κυκλοφορίας ύψους αντίστοιχου των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων.
2. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι όροι, προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας, σύμφωνα με αυτό το άρθρο, οι καταχωρίσεις στην άδεια κυκλοφορίας και κάθε άλλο θέμα που είναι αναγκαίο για την εφαρμογή αυτής της διάταξης.
3. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις ρυμούλκησης οχημάτων κατηγορίας 01 με ΜΑΜΦΟ η οποία δεν υπερβαίνει τα 750 kg, καθώς και τροχόσπιτων ανεξαρτήτου ΜΑΜΦΟ
ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ 4313/2014 ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 38-39-40 ΚΛΠ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ (ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ) ΚΑΙ ΕΩΣ 2500 ΜΕΙΚΤΟ
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΡΙΑ Η ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΉ ΣΑΣ
Γενικά βαν ή φορτηγακι στην Ελλάδα επιτρέπεται μονο απο επαγγελματία - ΚΑΙ ΜΟΝΟ.... το τονιζω - και ως επαγγελματικό όχι επιβατικό, με ότι αυτό συνεπάγεται ( συνολικός αριθμός καθισμάτων - έλεγχος στην διαδρομη απο ΣΔΟΕ κλπ).
Δεν υπαρχει θεσμικό πλάισιο για να αλλαξει καποιος το φορτηγό και να πληρώσει εξτρα φόρο ή δασμούς ή διαφορά ΣΤΟ ΦΠΑ για να το μετατρέψει σε επιβατικό. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΤΟ 2014 ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
καθορίστηκαν οι όροι και οι προϋποθέσεις για την απόκτηση φορτηγού από ιδιώτες. Σύμφωνα με τον νόμο 4313 (ΦΕΚ Α 261/17.12.2014) που ψηφίστηκε από την Βουλή των Ελλήνων στις 17/12/14 ένα φυσικό πρόσωπο(ιδιώτης) μπορεί να βγάλει στο όνομα του μια άδεια κυκλοφορίας κλειστού φορτηγού κάτω των 2.5t
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ:
Άρθρο 38
Χορήγηση αδειών κυκλοφορίας Φ.Ι.Χ. Αυτοκινήτων
1. Σε φυσικά πρόσωπα, που δεν ασκούν επιχείρηση ή επάγγελμα και έχουν την κατοικία τους στην Ελλάδα, μπορεί να χορηγείται έως μία άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου μεικτής χρήσης, μεικτού βάρους κάτω των 2,5 τόνων με κλειστό αμάξωμα μη ειδικοποιημένο, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά των προσωπικών τους αναγκών, απαγορευομένης της άμεσης ή έμμεσης μεταφοράς με είσπραξη κομίστρου και με καταβολή τελών κυκλοφορίας ύψους αντίστοιχου των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων.
2. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι όροι, προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας, σύμφωνα με αυτό το άρθρο, οι καταχωρίσεις στην άδεια κυκλοφορίας και κάθε άλλο θέμα που είναι αναγκαίο για την εφαρμογή αυτής της διάταξης.
3. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις ρυμούλκησης οχημάτων κατηγορίας 01 με ΜΑΜΦΟ η οποία δεν υπερβαίνει τα 750 kg, καθώς και τροχόσπιτων ανεξαρτήτου ΜΑΜΦΟ
ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ 4313/2014 ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 38-39-40 ΚΛΠ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ (ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ) ΚΑΙ ΕΩΣ 2500 ΜΕΙΚΤΟ
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΡΙΑ Η ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΉ ΣΑΣ
alfa romeo
Απ: Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
Κώστα, ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση !!!
Είναι ακόμη ένας τομέας που "πονάει" πολλούς και ....όπου δυστυχώς η ιδιοκτησία και οι μετατροπές οχημάτων, που επιτρέπονται να γίνουν σε άλλες χώρες, ....στη δική μας νομοθετικά απαγορεύονται, περιορίζονται ή δεν προβλέπονται.
Είναι ακόμη ένας τομέας που "πονάει" πολλούς και ....όπου δυστυχώς η ιδιοκτησία και οι μετατροπές οχημάτων, που επιτρέπονται να γίνουν σε άλλες χώρες, ....στη δική μας νομοθετικά απαγορεύονται, περιορίζονται ή δεν προβλέπονται.
Georgedim- Admin
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Μετατροπή αγροτικού σε αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
» Μετατροπή πούλμαν σε αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
» Μετατροπή μικρού φορτηγού σε αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
» Μετατροπή συντεταγμένων
» Κλείνει η παλιά εθνική ;
» Μετατροπή πούλμαν σε αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
» Μετατροπή μικρού φορτηγού σε αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
» Μετατροπή συντεταγμένων
» Κλείνει η παλιά εθνική ;
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|