Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Νομοθεσία περί Στάθμευσης & Εγκατάστασης
από alfa romeo Δευ 19 Αυγ 2019 - 15:33

» Γύθειο- Μάνη
από Γιωργάκος Τρι 13 Αυγ 2019 - 10:16

» Διακοπές στο Δρέπανο
από Γιωργάκος Τρι 13 Αυγ 2019 - 10:14

» camping or parking?
από Georgedim Δευ 12 Αυγ 2019 - 21:40

» Πωλείται τροχόσπιτο
από apostolos Δευ 12 Αυγ 2019 - 11:40

» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από ladakias Τρι 30 Ιουλ 2019 - 17:31

» ΑΓΚΙΣΤΡΙ, με τη ματιά του camidador.
από caminador Σαβ 27 Ιουλ 2019 - 20:27

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από caminador Σαβ 27 Ιουλ 2019 - 20:23

» Μπρατισλάβα, ....η πόλη των βασιλέων.
από caminador Σαβ 27 Ιουλ 2019 - 20:16

» Δεν είναι δυνατόν!!!
από Aigagros Πεμ 25 Ιουλ 2019 - 22:21

» Τιμές camping στο Γύθειο
από triptec Τρι 23 Ιουλ 2019 - 0:04

» Ανεμιστήρας 12v
από Γιωργάκος Δευ 22 Ιουλ 2019 - 19:59

» Φρένα στη ρυμούλκηση τροχόσπιτου
από aisxylos Πεμ 18 Ιουλ 2019 - 17:54

» ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
από caminador Τρι 16 Ιουλ 2019 - 11:11

» Η μανία της φύσης .
από Georgedim Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 13:08

» Καταστροφή αυτοκινούμενου με νεκρούς στη Χαλκιδική
από caminador Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 11:57

» Δίπλωμα οδήγησης με κοινοτικό κωδικό αριθμό "96"
από ladakias Σαβ 13 Ιουλ 2019 - 17:25

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από traveller Τετ 10 Ιουλ 2019 - 6:28

» Διασταυρώσεις - Προτεραιότητα
από Georgedim Τρι 9 Ιουλ 2019 - 11:56

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από aisxylos Τρι 2 Ιουλ 2019 - 12:50

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από panos Την / Το Τρι 14 Μάης 2019 - 12:46

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
panos
panos


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από gsalonica Την / Το Τρι 14 Μάης 2019 - 14:59

Πολύ κατατοπιστικό το βίντεο. Στο τέλος έχω την εντύπωση ότι ξαναχρησιμοποήσαν το ήδη τρακαρισμένο όχημα γιαυτό και ξηλώθηκε και ολόκληρο το σπίτι από το σασί. Πάντως στο μπροστινό τμήμα η ασφάλεια δεν μου φάνηκε καθόλου ικανοποιητική. Μήπως οι εταιρίες κατασκευής εστιάζουν πλέον περισσότερο στην εμφάνιση, την άνεση και την πολυτέλεια και λιγότερο στην ασφάλεια?
gsalonica
gsalonica


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 14 Μάης 2019 - 19:18

Είναι και μεγάλη η μάζα του οχήματος, μπράβο στους Σουηδούς κάτι καλό θα βγεί από αυτό
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τετ 15 Μάης 2019 - 21:13

Ενδιαφέρον video, αλλά θυμίζω ότι παρόμοιες δοκιμές (με ανάλογα αποτελέσματα Shocked ), έχουν γίνει και στο παρελθόν από αντίστοιχους οργανισμούς, ακόμη και από κατασκευάστριες εταιρείες (π.χ. Hymer, Niesmann & Bischoff κλπ), ....αλλά απ' ότι φαίνεται υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος για βελτιώσεις.


Ο τρόπος κατασκευής των οχημάτων αυτών, ....ειδικά των λεγόμενων "ενιαίων" (όπως το δεύτερο αυτοκινούμενο στο video που σχεδόν διαλύεται), ....όπου η κάθε εταιρεία παίρνει ένα "γυμνό" σασί μόνο με μηχανή και εκεί επάνω "χτίζει" το αυτοκινούμενο της, ....επιδρά δραματικά στο τελικό αποτέλεσμα ....σε θέματα ασφαλείας.


Όταν ο ανταγωνισμός της "αγοράς" προκρίνει ως προτεραιότητα τον περιορισμό του συνολικού βάρους και το τελικό κόστος πώλησης, ....τότε αναγκαστικά γίνονται κάποιες "κρυφές" εκπτώσεις, ....που αποκαλύπτονται με τραγικό τρόπο σε περίπτωση ατυχήματος.


Μάλιστα είναι αξιοσημείωτο ότι η FIAT με το Ducato, ....που σημειωτέον μονοπωλεί ως όχημα βάσης, ....την μεγαλύτερη μερίδα κατασκευαστών αυτοκινουμένων, ....αποφεύγει την δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων σύγκρουσης (...ελληνιστί "crash test") του συγκεκριμένου μοντέλου της. Rolling Eyes scratch


Στον αντίποδα το Ford Transit, ....όπου επίσης χρησιμοποιείται ως όχημα βάσης για κατασκευή μερίδας αυτοκινούμενων, ....έχει ελεγχθεί από το Euro NCAP και έχει βαθμολογηθεί με 5 αστέρια.


Βεβαίως όλα τα ανωτέρω αναφέρονται στο θάλαμο οδήγησης ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ, ....γιατί η αντοχή της "κυψέλης" σε περίπτωση σύγκρουσης, για την πλειονότητα των κατασκευαστών, ....ακολουθεί τα πρότυπα των "πασχαλινών αυγών" ....δυστυχώς.  Sad Sad Sad
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από Scout Την / Το Τετ 15 Μάης 2019 - 21:25

Ορμώμενος απο τα παραπάνω και ψάχνοντας, βρήκα crash test του δικού μου Dethlefss A521, δείτε τα δραματικά αποτελέσματα μόνο με 48 χλμ/ώρα



Επικό είναι το πρώτο σχόλιο στο βίντεο... παρμένο απο την 6η αίσθηση....I see dead people  Neutral Neutral Neutral
Scout
Scout


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τετ 15 Μάης 2019 - 21:38

Παύλο, ....ο Θεός να μας φυλάει. 

Δυστυχώς τα οχήματα αναψυχής μας, κατασκευαστικά υπολείπονται σε ασφάλεια ....δραματικά ή εγκληματικά (διαλέγεται όποιο θέλετε)affraid
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από Scout Την / Το Τετ 15 Μάης 2019 - 21:50

Μα μόνο 48 χλμ ??? ανατριχιαστικό... δεν έχω και αερόσακους.... μόνο η πολύ μπύρα σώζει πια What a Face
Scout
Scout


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από Batfalcon Την / Το Πεμ 16 Μάης 2019 - 16:03

Οταν σε ένα σασι Χ φορτώνεις τόσες μάζες, με τέτοια κινητική ενέργεια, είναι επόμενο να μην υπακούσουν στις μελετημένες από τον κατασκευαστή παραμορφώσεις, δεδομένης της ανομοιογένειας των υλικών.
Το αξιοπερίεργο είναι πως οι Γερμανοί, που τόσα χρόνια ηγούνται στον τομέα, πιάστηκαν αμελέτητοι!
Batfalcon
Batfalcon


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από caminador Την / Το Πεμ 16 Μάης 2019 - 21:12

Εγρήγορση, τεράστια προσοχή και εκπαιδεύστε την ή το συνοδηγό σας, αυτή η δημοσίευση του Πάνου έχει πολύ μεγάλη αξία...
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 17 Μάης 2019 - 0:12

Επειδή κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του και για να μην κατηγορούμε τους πάντες αδίκως, ....ιδού ένα παράδειγμα "δοκιμών ασφαλείας", από μια κορυφαία εταιρεία του χώρου :





Είναι από εκείνες τις περιπτώσεις, όπου το συνολικό βάρος οχήματος και η "ακριβή" τιμή πώλησης του, ....παίζουν δευτερεύοντα ρόλο, ....μιας και απευθύνονται σε πολύ "γεμάτες" τσέπες .  eye
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από Scout Την / Το Κυρ 19 Μάης 2019 - 12:08

Για να είμαι ειλικρινής ως ιδιοκτήτης αυτοκινούμενου ξαναβλέποντας τα βίντεο, δεν μπορώ να πω ότι με εκπλήσσουν τα αποτελέσματα των crash tests. Είναι πραγματικά ανατριχιαστικό να το βλέπεις, αλλά εάν σκεφτείς ότι ένα αυτοκινούμενο είναι βασικά ένα πολύ ευαίσθητο αυτοκίνητόσπιτο με τροχούς με μία καμπίνα οδηγού που εχει χάσει πολλές απο τις δομικές τις ενισχύσεις κατά το κόψιμο με το υπόλοιπο αμάξωμα η την ολική κατασκευή και βέβαια μια μηχανή. Έχοντας πίσω ένα πολύ ελαφρύ και ευαίσθητο κέλυφος  φορτωμένο πραγματικά με έπιπλα, συσκευές, εκρηκτικά δοχεία και 100δες πράγματα οσο και να είναι τακτοποιημένα και κλειστά σε ντουλάπια σε μία βίαια σύγκρουση απλά θα πετάξουν προς τον οδηγό. 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Τα αυτοκινούμενα μας είναι διασκέδαση, χαρά ευχαρίστηση, αλλά δυστυχώς σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραπλανούμαστε ότι σαν οχήματα έχουν ικανή παθητική και ενεργητική ασφάλεια οσο και εάν η κατασκευή του κοκπιτ και της βασικής συμπεριφοράς τους μας δίνει αυτή την ψευδαίσθηση. 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Εάν αποδεχθούμε την έλλειψη πραγματικής ασφάλειας στα οχήματά αυτά  και τα οδηγούμε με τον ανάλογο τρόπο (αργά, προσεκτικά, προσέχοντας Χ4 ), έχοντας πάντα στο μυαλό μας τι πραγματικά οδηγούμε και όχι το μοντέρνο ΙΧ μας με πολύ καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια, ίσως είναι το κάτι παραπάνω που χρειάζεται ώστε ελαττώσουμε τα ποσοστά "ανασφάλειας" και να κάνουμε αυτά τα πράγματα λίγο ασφαλέστερο.,

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Scout
Scout


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Κυρ 19 Μάης 2019 - 13:28

Στην τοποθέτηση του Παύλου (Scout), θα προσθέσω μερικά πραγματικά στατιστικά στοιχεία, ....που επισημαίνουν και υπογραμμίζουν τα λεγόμενα του. Ας τα λάβουμε σοβαρά υπ' όψιν μας, ....μας αφορά όλους. Very Happy

Είναι σε όλους μας γνωστό, ...το έχουμε ακούσει, ...το έχουμε διαβάσει, ...πως η οδική ασφάλεια σε συνάρτηση με τα τροχαία ατυχήματα, είναι πολυπαραγοντικό θέμα (άνθρωπος, όχημα, οδόστρωμα, περιβάλλον, συνθήκες κλπ, κλπ).

Ψάχνοντας λίγο παραπάνω και βαθύτερα τις αναλύσεις αυτές, ....παρατηρούμε πως σε όλες σχεδόν τις μελέτες (= μεταναλύσεις, δηλαδή στατιστικές αναλύσεις, που συνδυάζουν τα αποτελέσµατα πολλών ανεξάρτητων µελετών), έχει αποδειχθεί και καταγραφεί ότι ....ο ανθρώπινος παράγων (= η συμπεριφορά του οδηγού) ευθύνεται για την προκληση τροχαίου ατυχήματος σε ποσοστά που κυμαίνονται στις διάφορες μελέτες από 65-95%.

Στον ανθρώπινο παράγοντα υπεισέρχονται :
- ο τρόπος οδήγησης, όπως σωστά ανέφερε ο Παύλος (scout) πιο πάνω, με την επιθετική οδήγηση να αυξάνει τις πιθανότητες ατυχήματος,
- η σωστή τήρηση του Κ.Ο.Κ. (ταχύτητα, ζώνες, κινητά τηλ., κλπ) 
- η κούραση & ο εκνευρισμός του οδηγού (δημιουργούν απόσπαση προσοχής του οδηγού), 
- η κατανάλωση αλκοόλ ή άλλων ψυχοτρόπων ουσιών,
- η ηλικία (όραση, αντίληψη, αντιδράσεις, εμπειρία)
- η οδηγική παιδεία - προσωπικότητα μας (....ίσως αυτό να είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα στη χώρα μας, που μας κατατάσσει ψηλά στη λίστα των χωρών με θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα  Rolling Eyes ).

Αντιθέτως στις διάφορες μετα-αναλύσεις ο παράγων όχημα (μεμονωμένα) ευθύνεται μόλις για το 2,5-3% και ο παράγων οδόστρωμα (παρομοίως μεμονωμένα) για το 2,5-4% των τροχαίων ατυχημάτων.
Επίσης οι συνδυασμοί των τριών αυτών παραγόντων σε καμμιά ανάλυση δεν ξεπερνούν σε ποσοστό ευθύνης (για τροχαίο ατύχημα), το 15-20%.

Εξ΄όλων αυτών το συμπέρασμα είναι ένα :
Να προσέχουμε εμείς και να οδηγούμε όπως πρέπει και οφείλουμε, .....προσευχόμενοι πάντοτε και ελπίζοντας (= παράγων τύχη), ....μην βρεθεί στο δρόμο μας κάποιος ασυνείδητος.

Καλά και ασφαλή ταξίδια !!!
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από tabbert Την / Το Παρ 24 Μάης 2019 - 7:49

οταν πριν χρονια ο πατερας μου αγορασε μια βαρκα για ψαρεμα του ειπε πολυ καλος φιλος...η θαλασσα οπως και ο δρομος θελουν σεβασμο....σεβασου τα αυτα και ποτε δεν θα βγεις χαμενος
απο την αλλη βεβαια καποια πραγματα ειναι και θεμα τυχης.....

tabbert


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος  Empty Απ: Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος

Δημοσίευση από caminador Την / Το Παρ 24 Μάης 2019 - 19:59

Σωστός ο φίλος! Δυστυχώς ή ευτυχώς ο παράγοντας τύχη είναι καθοριστικός...
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης