Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
+8
pilot
Batfalcon
Georgedim
tabbert
ladakias
vzol48
Γιωργάκος
krokodeilos
12 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Ενώ περιηγούμουν στο internet, διάβασα σε μια σελίδα ότι από 1/11/2014, ισχύουν νομοθετικές ρυθμίσεις (έχει υπάρξει τροποποίηση της οδηγίας 94/20 / EC) σχετικά με την σύνδεση ρυμουλκού - ρυμουλκούμενου. Συγκεκριμένα για την Γερμανία, Ελβετία και Ολλανδία, θα πρέπει όταν συνδέουμε το συρματόσχοινο ασφαλείας (που επενεργεί στο φρένο του τροχοσπίτου), να μην γίνεται βρόγχος στην μπίλια του κοτσαδόρου, αλλά θα πρέπει απαραίτητα να κουμπώνει σε κάποια οπή στον κοτσαδόρο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αυτό απαγορεύεται και αποτελεί παράβαση με πρόστιμο.
Σύμφωνα με την νομοθεσία η προβλεπόμενη σύνδεση είναι η παρακάτω:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ή
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κάτοχος τροχοσπίτου, διερχόμενος την Ελβετία, ακινητοποιήθηκε από τροχονόμο, και ύστερα από ενημέρωση και βεβαίωση της παράβασης, του δόθηκε κλήση έναντι των 460 Ελβετικών φράγκων (403 Euro).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αυτό απαγορεύεται και αποτελεί παράβαση με πρόστιμο.
Σύμφωνα με την νομοθεσία η προβλεπόμενη σύνδεση είναι η παρακάτω:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ή
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κάτοχος τροχοσπίτου, διερχόμενος την Ελβετία, ακινητοποιήθηκε από τροχονόμο, και ύστερα από ενημέρωση και βεβαίωση της παράβασης, του δόθηκε κλήση έναντι των 460 Ελβετικών φράγκων (403 Euro).
krokodeilos
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
krokodeilos
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Ποτέ δεν μου άρεσε αυτός ο "βρόγχος" στη μπίλια του κοτσαδόρου .
Όταν άλλαζα αυτ/το και του έβαζα κοτσαδόρο αν δεν είχε τρύπα για το συρματόσκοινο έλεγα και μου κόλλαγαν ένα κρίκο απο μια χοντρή αλυσίδα.
Μου λέγανε ότι είμαι υπερβολικός για αυτή την απαίτησή μου .........
Διαβάζοντας τη δημοσίευσή σου βλέπω πόσο δίκιο είχα.
Άγγελε σε ευχαριστούμε για αυτή τη σημαντική ενημέρωση !
Γιωργάκος
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Πολυ σωστα....αν ..."ξε...κουμπωσει"η χουφτα... ..
καλιστα μπορει να φυγει και η θηλεια απο την μπιλια....
καλιστα μπορει να φυγει και η θηλεια απο την μπιλια....
vzol48
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
δεν εισαι μονος και εμενα υπερβολικο με λενε με τις δυο αλυσιδεςΓιωργάκος έγραψε:
Ποτέ δεν μου άρεσε αυτός ο "βρόγχος" στη μπίλια του κοτσαδόρου .
Όταν άλλαζα αυτ/το και του έβαζα κοτσαδόρο αν δεν είχε τρύπα για το συρματόσκοινο έλεγα και μου κόλλαγαν ένα κρίκο απο μια χοντρή αλυσίδα.
Μου λέγανε ότι είμαι υπερβολικός για αυτή την απαίτησή μου .........
Διαβάζοντας τη δημοσίευσή σου βλέπω πόσο δίκιο είχα.
Άγγελε σε ευχαριστούμε για αυτή τη σημαντική ενημέρωση !
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
ladakias
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
το στγκεκριμενο συρματοσχοινο το εχει και το δικ μου...ομως το κλιπ τυπου ναυτικου κλειδιου ηταν για κλαματα που ειχε και μαλιστα ειναι ιδιο στην φωτο....
σε μια περιπτωση που το ξεχασα κουμπωμενο στην τρυπα οταν ξεκιησα να φυγω παραμορθωθηκε....
οποτε για να μην εχω καποιο θεμα καταργησα το κλιπ το περνω μεσα αποτη τρυπα και το στρογγυλο που κανει το συρματοσχοινο το περναω στην βιδα που σφιγγεις τον γαντζο
με το τροπο αυτο μεν δε φευγει σε περοπτωση απωλειας και οπως και να εχει για λιγο θα το τραβα το αυτοκινητο μεχρι να φυγει και απο τον αλλο μοχλο...τωρα σωστο λαθος δεν μου εχει τυχει κατι στραβο για να παρω θεση και να εχω πληρη αποψη
σε μια περιπτωση που το ξεχασα κουμπωμενο στην τρυπα οταν ξεκιησα να φυγω παραμορθωθηκε....
οποτε για να μην εχω καποιο θεμα καταργησα το κλιπ το περνω μεσα αποτη τρυπα και το στρογγυλο που κανει το συρματοσχοινο το περναω στην βιδα που σφιγγεις τον γαντζο
με το τροπο αυτο μεν δε φευγει σε περοπτωση απωλειας και οπως και να εχει για λιγο θα το τραβα το αυτοκινητο μεχρι να φυγει και απο τον αλλο μοχλο...τωρα σωστο λαθος δεν μου εχει τυχει κατι στραβο για να παρω θεση και να εχω πληρη αποψη
tabbert
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Το κλιπ του συγκεκριμένου συρματόσχοινου είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε σε περίπτωση αποσύνδεσης του ρυμουλκούμενου από την μπίλια του κοτσαδόρου, να ενεργοποιεί το φρένο και να σπάει, έτσι ώστε να αποσυνδέεται και το συρματόσχοινο από το ρυμουλκό. Με άλλα λόγια, η διάταξη ασφαλείας ορίζει ότι σε περίπτωση που "ξεκοτσάρει" το ρυμουλκούμενο, να μην συνεχίσει να είναι συνδεμένο με το ρυμουλκό, αλλά να αποσυνδέεται πλήρως και να ενεργοποιούνται τα φρένα του, έτσι ώστε να διανύσει την μικρότερη δυνατή απόσταση μόνο του και να σταματήσει.
krokodeilos
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
krokodeilos
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Άγγελε σ' ευχαριστούμε πολύ για αυτή την πολύ χρήσιμη και σημαντική ενημέρωση.
Η οδική ασφάλεια και ....η "σωστή" γνώση και χρήση των εξαρτημάτων ασφαλείας, ....πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα όλων μας, ίδιως όταν έχουμε συρόμενο.
Η οδική ασφάλεια και ....η "σωστή" γνώση και χρήση των εξαρτημάτων ασφαλείας, ....πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα όλων μας, ίδιως όταν έχουμε συρόμενο.
Georgedim- Admin
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Φέτος την πάτησα δυο φορές για τον ίδιο λόγο μ αυτό το συρματόσχοινο και βεβαίως έρχομαι να επιβεβαιώσω ότι πράγματι περίπου έτσι δουλεύει αυτό το πράγμα.
Εν συντομία, και τις δύο φορές, ξέχασα να βγάλω το κλιπ από την αντίστοιχη τρύπα, αφού ξεκοτσάρτισα!!! Ξεκίνησα το αυτοκίνητο και ουσιαστικά έκανα δοκιμαστικό στο αν εργάζεται το σύστημα και πως.
Το κλιπ που πιανει στην τρύπα του κοτσαδόρου ΔΕΝ σπάει.
Αυτό που ανοίγει,ξετραντένει και ξεπερνιέται, η σπάει, είναι ο κρίκος που πιάνει στην αντίστοιχη τρύπα του χειρόφρενου.
Το κόστος αντικατάστασης είναι αστείο 6 η 7 € όλο το σύστημα.
Εν συντομία, και τις δύο φορές, ξέχασα να βγάλω το κλιπ από την αντίστοιχη τρύπα, αφού ξεκοτσάρτισα!!! Ξεκίνησα το αυτοκίνητο και ουσιαστικά έκανα δοκιμαστικό στο αν εργάζεται το σύστημα και πως.
Το κλιπ που πιανει στην τρύπα του κοτσαδόρου ΔΕΝ σπάει.
Αυτό που ανοίγει,ξετραντένει και ξεπερνιέται, η σπάει, είναι ο κρίκος που πιάνει στην αντίστοιχη τρύπα του χειρόφρενου.
Το κόστος αντικατάστασης είναι αστείο 6 η 7 € όλο το σύστημα.
Batfalcon
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
συμφωνω 100% μαζι σου αλλα θεωρω (και να μην συμβει σε κανεναν )οτι αν το συρματοσχοινο δε φυγει απο πανω απο την κοτσαδουρα δεν ξερεις τι πορεια θα κανει το σπιτι με τον τροπο που δεν φευγει το συρμα εσυω και για λιγο δεν θα παρεκλινει της πορειας του αυτα τα μετρα που θελει να σταματησει οποτε εφοσον δεν εισε μπουφος και το παρεις χαμπαρι κανεις μαλακες κινησεις και αφηνεις το σπιτι να σε σταματησειkrokodeilos έγραψε:Το κλιπ του συγκεκριμένου συρματόσχοινου είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε σε περίπτωση αποσύνδεσης του ρυμουλκούμενου από την μπίλια του κοτσαδόρου, να ενεργοποιεί το φρένο και να σπάει, έτσι ώστε να αποσυνδέεται και το συρματόσχοινο από το ρυμουλκό. Με άλλα λόγια, η διάταξη ασφαλείας ορίζει ότι σε περίπτωση που "ξεκοτσάρει" το ρυμουλκούμενο, να μην συνεχίσει να είναι συνδεμένο με το ρυμουλκό, αλλά να αποσυνδέεται πλήρως και να ενεργοποιούνται τα φρένα του, έτσι ώστε να διανύσει την μικρότερη δυνατή απόσταση μόνο του και να σταματήσει.
με το τροπο αυτο ουτε το τροχοσπιτο δεν παρεκλινει εχεις την δυνατοτητα να εχεις αλαρμ για προειδοποιηση στοςυ πισω αν φυγει το σπιτι παει και η τροφοδοσια για αλαρμ και εστω το φρενο σε καποιες περιπτωσεις...
και παλι να μην τυχει σε κανεναν
tabbert
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Δηλαδη εννοείς ότι υπάρχει περίπτωση να ξεκοτσάρει το σπίτι και επειδή το πήρες χαμπάρι έγκαιρα, και είσαι και ψύχραιμος, θα καταφέρεις να σταματήσεις γλυκά και μαλακά χωρις να σπάσει ο κρίκος;
Batfalcon
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
αν ξεκοτσαριστει το σπιτι ο κρικος αν αντεξει αρχικα θα σηκωσει χειροφρενο....
οποτε αφηνεις το σπιτι να φρεναρει και το αυτοκινητο...εφοσον ειναι ακομα ο κρικος στην θεση του...το σπιτι πλεον ανεξελεγκτο δε θα παρεκλινει πολυ απο την πορεια του δεξια η αριστερα με την προυποθεση οτι ο κρικος ειναι στην θεση του.....
με φρεναρισμενους τροχους ποσα μετρα θα κανει το αυτοκινητο?
το σημαντικο ειναι οτι δεν πρεπει να φυγει το σπιτι στο αντιθετο ρευμα η ακομα και να στριψει αποτομα και να τουμπαρει....
ολα αυτα με 2 προυποθεσεις
1. ψυχραιμια
2.τυχη....
αναφερα οτι ολα αυτα ειναι σκεψεις μου που μπορει να ειναι λαθος....δεν εχω αποψη...να μην συμβει σε κανεναν παντως
οποτε αφηνεις το σπιτι να φρεναρει και το αυτοκινητο...εφοσον ειναι ακομα ο κρικος στην θεση του...το σπιτι πλεον ανεξελεγκτο δε θα παρεκλινει πολυ απο την πορεια του δεξια η αριστερα με την προυποθεση οτι ο κρικος ειναι στην θεση του.....
με φρεναρισμενους τροχους ποσα μετρα θα κανει το αυτοκινητο?
το σημαντικο ειναι οτι δεν πρεπει να φυγει το σπιτι στο αντιθετο ρευμα η ακομα και να στριψει αποτομα και να τουμπαρει....
ολα αυτα με 2 προυποθεσεις
1. ψυχραιμια
2.τυχη....
αναφερα οτι ολα αυτα ειναι σκεψεις μου που μπορει να ειναι λαθος....δεν εχω αποψη...να μην συμβει σε κανεναν παντως
tabbert
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Δεν υπάρχει ούτε ΜΙΑ στο εκατομμύριο να αντέξει. Διάβασες πιο πάνω τι έγραφα?
ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ την πάτησα με τον πιο χαζό τρόπο. Ξεκοτσάρισα, δεν έβγαλα το συρματόσχοινο, και ξεκίνησα μαλακά να τραβήξω λίγο το αυτοκίνητο για να ξεφορτώσω. Γκαπ και τελος. Πόση δύναμη βάζεις για να τσουλήσει το αυτοκίνητο? Τίποτα, τρίχες. Κι ομως αυτό, τράβηξε το χειρόφρενο και άνοιξε ο κρίκος στο χειρόφρενο, όχι το κλιπακι.
ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ την πάτησα με τον πιο χαζό τρόπο. Ξεκοτσάρισα, δεν έβγαλα το συρματόσχοινο, και ξεκίνησα μαλακά να τραβήξω λίγο το αυτοκίνητο για να ξεφορτώσω. Γκαπ και τελος. Πόση δύναμη βάζεις για να τσουλήσει το αυτοκίνητο? Τίποτα, τρίχες. Κι ομως αυτό, τράβηξε το χειρόφρενο και άνοιξε ο κρίκος στο χειρόφρενο, όχι το κλιπακι.
Batfalcon
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Κι εγώ πάντα σε τρύπα στο σασί του κοτσαδόρου το περνάω χωρίς να ξέρω νόμους και άρθρα γιατί ο κοτσαδόρος μου είναι αποσπόμενος βιδωτός και λέω "κι αν φύγει?"
Επίσης κάτι που προσέχω πάντα είναι το μπροστινό ροδάκι του τροχόσπιτου να είναι πάντα στην ευθεία γιατί αν φύγει (το τροχόσπιτο) και είναι έστω λίγο στριμμένο με την ταχύτητα θα υπάρξει τουμπάρισμα άσε και το που θα πάει... αλλά αυτά ούτε να τα σκέφτομαι δεν θέλω κι όπως είπατε είναι μη μας τύχει!
Επίσης κάτι που προσέχω πάντα είναι το μπροστινό ροδάκι του τροχόσπιτου να είναι πάντα στην ευθεία γιατί αν φύγει (το τροχόσπιτο) και είναι έστω λίγο στριμμένο με την ταχύτητα θα υπάρξει τουμπάρισμα άσε και το που θα πάει... αλλά αυτά ούτε να τα σκέφτομαι δεν θέλω κι όπως είπατε είναι μη μας τύχει!
pilot
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
μιχαλη προσωπικα εχω αντικαταστησει τον κρικο με ναυτικο κλειδι....αν καποιο απο τα 2 ναυτικα κλειδια δεν αντεξουν οκ θα μεινει ανεξελεγκτο το σπιτι...εγω αναφερω μονο στην περιπτωση που δεν κοπει κατι...
tabbert
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Όλα τα εξαρτήματα ασφαλείας έχουν τοποθετηθεί όχι τυχαία από τους κατασκευαστές, που φυσικά είναι εναρμονισμένοι με τις εκάστοτε νομοθεσίες. Τα εξαρτήματα ασφαλείας έχουν περάσει τεστ και δοκιμασίες, και η σωστή χρήση τους θα δημιουργήσει το μικρότερο κακό σε περίπτωση ατυχήματος. Η τοποθέτηση όλων αυτών των εξαρτημάτων, για να λειτουργήσουν σωστά (μακριά από μας), θα πρέπει να συνδέονται και σωστά από τους χρήστες. Σε ότι αφορά το θέμα των προστίμων, θεωρώ ότι στην Ελλάδα θα ήταν "επιστημονική φαντασία" μια τέτοια παράβαση! Για όσους όμως ταξιδεύουν στην Ευρώπη, καλό θα ήταν να γνωρίζουν ότι οι παραβάσεις και οι έλεγχοι σε θέματα ασφαλείας είναι πολύ συχνοί και τα πρόστιμα τσουχτερά. Αυτοί ήταν και οι λόγοι της ανάρτησής μου.
krokodeilos
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
tabbert έγραψε:προσωπικα εχω αντικαταστησει τον κρικο με ναυτικο κλειδι....αν καποιο απο τα 2 ναυτικα κλειδια δεν αντεξουν οκ θα μεινει ανεξελεγκτο το σπιτι...εγω αναφερω μονο στην περιπτωση που δεν κοπει κατι...
Από τα site που ενημερώθηκα για το συγκεκριμένο θέμα, διαπίστωσα ότι μόνο η μπίλια του κοτσαδόρου συνδέει το ρυμουλκό με το ρυμουλκούμενο. Από την στιγμή πού ξεκοτσάρει από την μπίλια το ρυμουλκούμενο, θα πρέπει να μην παραμείνει με κανένα άλλο τρόπο συνδεμένο στο ρυμουλκό διότι (σύμφωνα με crush tests που έχουν γίνει) ο συνδυασμός με την ταχύτητα, τον αέρα, την κλίση του οδοστρώματος και πολλών άλλων παραγόντων, ασκούνται διάφορες δυνάμεις που είναι τεράστιες! Πιστεύω ούτε το ροδάκι θα κρατήσει στην ευθεία ένα τροχόσπιτο, ούτε η εμπειρία κάποιου οδηγού θα καταφέρει ουσιαστικά να ελέγξει ένα ρυμουλκούμενο π.χ. με 60 χιλιόμετρα την ώρα, όταν αυτό "έρχεται" από πίσω του συνδεμένο με μια αλυσίδα! Μακριά από μας.. ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω!
krokodeilos
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
ναι αλλα αν ξεκοτσαριστει το χειροφρενο θαεναι ηδη σηκωμενο με τους τροχους φρεναριστουςkrokodeilos έγραψε:tabbert έγραψε:προσωπικα εχω αντικαταστησει τον κρικο με ναυτικο κλειδι....αν καποιο απο τα 2 ναυτικα κλειδια δεν αντεξουν οκ θα μεινει ανεξελεγκτο το σπιτι...εγω αναφερω μονο στην περιπτωση που δεν κοπει κατι...
Από τα site που ενημερώθηκα για το συγκεκριμένο θέμα, διαπίστωσα ότι μόνο η μπίλια του κοτσαδόρου συνδέει το ρυμουλκό με το ρυμουλκούμενο. Από την στιγμή πού ξεκοτσάρει από την μπίλια το ρυμουλκούμενο, θα πρέπει να μην παραμείνει με κανένα άλλο τρόπο συνδεμένο στο ρυμουλκό διότι (σύμφωνα με crush tests που έχουν γίνει) ο συνδυασμός με την ταχύτητα, τον αέρα, την κλίση του οδοστρώματος και πολλών άλλων παραγόντων, ασκούνται διάφορες δυνάμεις που είναι τεράστιες! Πιστεύω ούτε το ροδάκι θα κρατήσει στην ευθεία ένα τροχόσπιτο, ούτε η εμπειρία κάποιου οδηγού θα καταφέρει ουσιαστικά να ελέγξει ένα ρυμουλκούμενο π.χ. με 60 χιλιόμετρα την ώρα, όταν αυτό "έρχεται" από πίσω του συνδεμένο με μια αλυσίδα! Μακριά από μας.. ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω!
tabbert
Απ: Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
Από αυτά που έχω παρατηρήσει:
- Σε Ρυμουλκούμενα από 750 kg και πάνω επιβάλλεται η τοποθέτηση φρένων.
- Στα ρυμουλκούμενα με φρένο προβλέπεται η τοποθέτηση του συρματόσχοινου, αρχικά για να τραβήξει τα φρένα και σε δεύτερο χρόνο να ακινητοποιήσει το ρυμουλκούμενο. Όταν ένα τροχόσπιτο ζυγίζει 1,2 ή 1,5 t, σε περίπτωση απαγκίστρωσης το βάρος του λόγω της ταχύτητας πολλαπλασιάζεται και αν παραμείνει δεμένο με το όχημα οι δυνάμεις θα είναι ανεξέλεγκτες, όπως και οι συνέπειες.
- Επειδή οι γνώμες που λέμε είναι απλές θεωρίες άνευ μελέτης και ανήκουν στην επιστήμη της... μπακαλικής, καλό είναι να ακολουθούμε τις υποδείξεις των αρμόδιων, που είναι αποτέλεσμα αρκετών μελετών και μετρήσεων.
Για να μην γίνουμε σαν εκείνους που βάζουν τα παιδιά τους στο μπροστινό κάθισμα χωρίς ζώνες και στο φρενάρισμα τα πιάνουν με το χέρι, πιστεύοντας ότι μπορούν έτσι να ανακόψουν την απογείωσή τους σε περίπτωση στραβής.
Άγγελε, ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
- Σε Ρυμουλκούμενα από 750 kg και πάνω επιβάλλεται η τοποθέτηση φρένων.
- Στα ρυμουλκούμενα με φρένο προβλέπεται η τοποθέτηση του συρματόσχοινου, αρχικά για να τραβήξει τα φρένα και σε δεύτερο χρόνο να ακινητοποιήσει το ρυμουλκούμενο. Όταν ένα τροχόσπιτο ζυγίζει 1,2 ή 1,5 t, σε περίπτωση απαγκίστρωσης το βάρος του λόγω της ταχύτητας πολλαπλασιάζεται και αν παραμείνει δεμένο με το όχημα οι δυνάμεις θα είναι ανεξέλεγκτες, όπως και οι συνέπειες.
- Επειδή οι γνώμες που λέμε είναι απλές θεωρίες άνευ μελέτης και ανήκουν στην επιστήμη της... μπακαλικής, καλό είναι να ακολουθούμε τις υποδείξεις των αρμόδιων, που είναι αποτέλεσμα αρκετών μελετών και μετρήσεων.
Για να μην γίνουμε σαν εκείνους που βάζουν τα παιδιά τους στο μπροστινό κάθισμα χωρίς ζώνες και στο φρενάρισμα τα πιάνουν με το χέρι, πιστεύοντας ότι μπορούν έτσι να ανακόψουν την απογείωσή τους σε περίπτωση στραβής.
Άγγελε, ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Aigagros
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Για το συρματόσχοινο ασφαλείας του ρυμουλκούμενου ...
» Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
» Σύνδεση ρυμουλκού με ρυμουλκούμενου
» Κανόνες ασφάλειας κατά την πτήση.
» Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
» Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
» Σύνδεση ρυμουλκού με ρυμουλκούμενου
» Κανόνες ασφάλειας κατά την πτήση.
» Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|