Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Suzuki New Vitara Micro Camper.
από caminador Χθες στις 21:38

» Προσφορά τροχόσπιτου
από Γιωργάκος Χθες στις 17:55

» Υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα diesel?
από Batfalcon Χθες στις 14:54

» Πωλειται Τροχοσκηνη
από ladakias Κυρ 9 Δεκ 2018 - 15:53

» Νομιμότητα τροχόσπιτου σε εκτός σχεδίου οικόπεδο
από friar Σαβ 8 Δεκ 2018 - 19:40

» citroen 2cv camper
από vzol48 Παρ 7 Δεκ 2018 - 21:57

» ΠΑΦΟΣ 2018, με τη ματιά του caminador.
από gsalonica Τρι 4 Δεκ 2018 - 11:47

» Μύθοι & Αλήθειες για τα Τέλη Κυκλοφορίας ΙΧΕ
από ladakias Κυρ 2 Δεκ 2018 - 18:44

» 10 νέα μικρά......
από tabbert Σαβ 1 Δεκ 2018 - 10:39

» Σημείωμα έλξης αυτή η πονεμένη ιστοριουλα
από tabbert Σαβ 1 Δεκ 2018 - 10:17

» Τέλη Κυκλοφορίας 2019
από Γιωργάκος Παρ 30 Νοε 2018 - 11:45

» Απεγκλωβισμός από τη λάσπη
από Batfalcon Τετ 28 Νοε 2018 - 22:52

» Decathlon
από Batfalcon Τετ 28 Νοε 2018 - 22:41

» Μια πρωτη προσεγγιση για εξωτερικο
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 28 Νοε 2018 - 10:23

» Διαδικτυακή πλατφόρμα για τις ελληνικές παραλίες
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 28 Νοε 2018 - 10:18

» Ένα ιδιαίτερο τροχόσπιτο
από pilot Παρ 23 Νοε 2018 - 13:56

» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
από krokodeilos Τρι 20 Νοε 2018 - 11:45

» Σκωτζέζικο ασανσέρ ποταμόπλοιων !!!
από vzol48 Δευ 19 Νοε 2018 - 17:23

» Ακραία δοκιμασία τροχόσπιτου
από Batfalcon Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:28

» Για να γελάμε. Ανέκδοτα και άλλα videoαστεία .
από Γιωργάκος Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:11

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Πήγαινε κάτω

τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από lander474 Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 1:44

Ένα θέμα που με έβαλε σε σκέψη είναι αν όλα τα τροχόσπιτα έχουν αμορτισέρ .Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται ένα τροχόσπιτο μάρκας dethleffs να μην έχει αμορτισέρ καθόλου.Γιατί??????? Μήπως  η ράβδος στρέψης κάνει την δουλειά του αμορτισέρ???????????  Επίσης είναι ένα τροχόσπιτο τουλάχιστον 20αετίας δε φαίνεται να έχει αλλάξει άξονα η να έχει γίνει κάποια τροποποίηση ??????????????? επίσης δε φαίνεται να έχει κάποια βάση για αμορτισέρ ο άξονας η κάποια τρύπα το σασί Δείτε φωτογραφίες και σχολιάστε


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
lander474


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 9:33


Η ράβδος στρέψης δεν λειτουργεί και σαν αμορτισέρ.
Πολύ περίεργο να μην έχει και να κυκλοφορεί.

Απορώ πως πήρε "έγκριση τύπου" στη Γερμανία.
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 11:21

Γερμανία
Χωρίς φρένα η/και χωρίς αμορτισέρ όριο ταχύτητας 80 Km/h
Με φρένα και αμορτισέρ η χαρτάκι TÜV όριο ταχύτητας 100 Km/h


Προσοχή, οι Φρίτσιδες (VoPo) είναι πολύ ιδιότροποι με τα τροχόσπιτα και τα αυτοκινούμενα ειδικά με το επιτρεπόμενο βάρος.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 11:29

lander 474 έγραψε:Μήπως  η ράβδος στρέψης κάνει την δουλειά του αμορτισέρ??????????? 

Τάσο η ράβδος στρέψης (μεμονωμένα) είχε χρησιμοποιηθεί παλαιότερα σαν τύπος ανάρτησης.


Τα πλεονεκτήματα ήταν η απλότητα κατασκευής, το χαμηλό κόστος και η ανύπαρκτη απαίτηση εξειδικευμένης συντήρησης. Επιπρόσθετα η διάταξη αντέχει απροβλημάτιστα μεγάλα φορτία, όταν χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα υλικά. 


Τα μειονεκτήματα ήταν ότι ο κάθε τροχός κινείτο ανεξάρτητα, πράγμα που είναι μεν θεμιτό, αλλά χωρίς να μπορεί να περιορίζει τις κλίσεις και τις ταλαντώσεις του οχήματος.
 Ο μοναδικός τρόπος για να μετριαστεί η ταλάντωση στις λακκούβες ήταν η σύνθεση του ελαστικού υλικού που έμπαινε στα κενά που δημιουργούνταν εσωτερικά στις δύο κοιλοδοκους, έτσι ώστε να δημιουργήσουν την απαραίτητη ελαστική δύναμη που αποσβαίνει τους κραδασμούς.


Γι' αυτό και οι περιορισμοί στην ταχύτητα που ανέφερε ο Στάθης.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 12:27



Η ράβδος στρέψης είναι ανάρτηση που χωρίς αμορτισέρ δεν έχεις απόσβεση κραδασμών.
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 16:36

Είναι ακριβώς όπως τα λέει ο Georgedim και ναι, έχεις απόσβεση κραδασμών.



avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 19:17


Δηλαδή Στάθη το τροχόσπιτο που λέει ο Τάσος έχει τέτοια ράβδο στρέψης και δεν θέλει αμορτισέρ;

Μήπως και τα τροχόσπιτα που είχα, ένα μοντέλο 1982, ένα μοντελο 1985 και αυτό που έχω τώρα μοντέλο 2008 είχαν κάνει λάθος και τους είχαν βάλει αμορτισέρ παρόλο που δεν είχαν καρόσουστες

Όσο για τις ταχύτητες που ανέφερες :
Τα τροχόσπιτα που έχουν αμορτισέρ αλλά δεν έχουν σταμπιλιζαντέρ έχουν ανώτερη ταχύτητα 80 χλμ τα τροχόσπιτα που έχουν σταμπιλιζαντέρ έχουν ανώτερη ταχύτητα 100 χλμ.
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 19:53

Δεν φαίνεται στις φωτό. 
Που να ξέρω πως ήταν τα παλιά σου τροχόσπιτα χωρίς έγγραφα η φωτογραφίες.
Μην ανακατεύεις το σταμπιλαζατέρ δεν έχει να κάνει τίποτα..
Ρίξε μια ματιά στο site που αναφέρω.
Τα βασικά είναι φρένα και αμορτισέρ, αποσβεστήρες κραδασμών ακόμα και με ράβδους στρέψης.
Αλλά και χωρίς αυτά μπορεί να βγεί πιστοποίηση για 100 Km/h, εξαρτάται από το πιστοποιητικό συμμόρφωσης COC του κατασκευαστή και τον τεχνικό έλεγχο από DEKRA η TUV.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την friar στις Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 19:57, 1 φορά
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 19:56

Γιώργο και Στάθη, αν δεν κάνω λάθος Embarassed ,στις δυο πρώτες φωτογραφίες του Τάσου, φαίνονται χαρακτηριστικά τα στηρίγματα της ράβδου στρέψης (από τον τρόπο σύνδεσης του τροχού).

Όπως ήδη έγραψα, παλαιότερα το συγκεκριμένο σύστημα ανάρτησης, το χρησιμοποιούσαν σαν μοναδικό σύστημα ανάρτησης (....χωρίς αμορτισέρ), με τα υπέρ και κατά που ήδη γράφηκαν.

Τα σουστόφυλλα ήταν ....και είναι Very Happy , ένας άλλος τύπος ανάρτησης, που χρησιμοποιείται σε συνδυασμό ή όχι με τα αμορτισέρ (όπως πλέον και η ράβδος στρέψης).

Για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις, η ράβδος στρέψης επ' ουδενί δεν υποκαθιστά τα αμορτισέρ (αποσβεστήρες).

Το ένα σύστημα δρα συμπληρωματικά και συνεργικά στο άλλο, ενισχύοντας και τα δύο την οδική ασφάλεια και την ομαλή συμπεριφορά του οχήματος στο ταξίδι.



Η ράβδος στρέψης ή αντιστρεπτική δοκός, συνδέει τον άξονα των τροχών με το πλαίσιο του τροχόσπιτου (εν προκειμένω). 
Σκοπός της είναι να περιορίσει, στις στροφές, την μετατόπιση του κέντρου βάρος του οχήματος προς την εξωτερική πλευρά της στροφής.
Αυτό το καταφέρνει (όπως δηλώνει και το όνομα της) με την συστροφή της, που παράγεται όταν ο εξωτερικός τροχός (ως προς τη στροφή) συμπιέζεται, αποθηκεύει ενέργεια και τείνει να επανέλθει στην αρχική της θέση, προκειμένου να εκτονωθεί, ανασηκώνοντας όμως το άκρο που συνδέεται με τον απέναντι (εσωτερικό) τροχό του άξονα. Τα ελαστικά παρεμβύσματα που περιέχει φροντίζουν ώστε να μετριάζονται οι ταλαντώσεις του οχήματος. 
Το βάρος του τροχόσπιτου φροντίζει να διατηρηθεί η επαφή του ανασηκωμένου (εσωτερικού) τροχού με το έδαφος και έτσι συμβάλλει στη μείωση των κλίσεων του τροχόσπιτου.

Από την άλλη τα αμορτισέρ (....αποσβεστήρες ελληνιστί  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]), όπως δηλώνει και το όνομα τους, σκοπό έχουν να αποσβένουν (....να καταλαγιάζουν δηλαδή), τις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις που μπορεί να παραχθούν από την συμπίεση-αποσυμπίεση της ράβδου στρέψης (ή και των ελατηρίων προκειμένου για αυτοκίνητο).


Ο συνδυασμός τους, όπως ήδη ειπώθηκε, προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά στις αναρτήσεις.  cheers cheers


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Georgedim στις Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 20:27, 1 φορά
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 20:21

Georgdim με μπέρδεψες,

Ράβδος στρέψεως = αντιστρεπτική = antiroll Bar = stabilizater

Η περιγραφή της σημερινής δημοσίευσής σου στις 11:39 είναι το βιντεάκι που σας έδωσα.

Άλλο το ένα άλλο το άλλο...

Όποιος θέλει να δει μια ανάρτηση ράβδων στρέψεως να ψάξει για Citroen Traction Avant για Leopard 1 και 2 αλλά επειδή αυτά είναι δυσεύρετα ας δοκιμάσει την μπροστινή ανάρτηση του σκαραβαίου της φολκςβάγκεν.
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 20:36

Στάθη, στο 0:32 του video που ανέβασες φαίνεται πολύ παραστατικά, ο τρόπος σύνδεσης των τροχών (με τους βραχίονες διπλής κίνησης), ....όπου μέσα στην κοιλοδοκό του άξονα, υπάρχει το σύστημα των ελαστικών παρεμβυσμάτων της αντιστρεπτικής.

Εγώ αυτό εννοούσα, όταν έγραψα ότι φαίνεται στις φωτογραφίες το "σύστημα της ράβδου στρέψης", από τον τρόπο της σύνδεσης του τροχού. Λάθος ; 
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 20:52

Δεν μπορώ να το διακρίνω με σιγουριά σε αυτές τις φωτό σόρρυ.
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Παρ 20 Ιουλ 2018 - 9:11

friar έγραψε:
Μην ανακατεύεις το σταμπιλαζατέρ δεν έχει να κάνει τίποτα..

Σταμπιλιζαντέρ είναι ένας μηχανισμός στη "χούφτα" του τροχόσπιτου που με φερμουίτ σφίγγουν τη χούφτα πάνω στη μπίλια του αυτ/του μετριάζοντας  τις ταλαντεύσεις του τροχόσπιτου  σε μεγάλες ταχύτητες.

Μεγάλες ταχύτητες στην ρυμούλκηση είναι πάνω απο 80 χλμ.
avatar
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ

Δημοσίευση από caminador Την / Το Παρ 20 Ιουλ 2018 - 21:42

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Από το Manual του ROLER μου, μετά από 32χρόνια, το 2014, φάνηκε ότι τα 3 ελαστικά ¨καρούλια¨απόσβεσης κραδασμών είχαν  ξεραθεί, ήθελαν αντικατάσταση και γενικό σέρβις όλο το όχημα, μετά ήρθε η ληστεία των συντάξεων...
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης