Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
+4
Georgedim
friar
Γιωργάκος
lander474
8 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Ένα θέμα που με έβαλε σε σκέψη είναι αν όλα τα τροχόσπιτα έχουν αμορτισέρ .Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται ένα τροχόσπιτο μάρκας dethleffs να μην έχει αμορτισέρ καθόλου.Γιατί??????? Μήπως η ράβδος στρέψης κάνει την δουλειά του αμορτισέρ??????????? Επίσης είναι ένα τροχόσπιτο τουλάχιστον 20αετίας δε φαίνεται να έχει αλλάξει άξονα η να έχει γίνει κάποια τροποποίηση ??????????????? επίσης δε φαίνεται να έχει κάποια βάση για αμορτισέρ ο άξονας η κάποια τρύπα το σασί Δείτε φωτογραφίες και σχολιάστε
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
lander474
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Η ράβδος στρέψης δεν λειτουργεί και σαν αμορτισέρ.
Πολύ περίεργο να μην έχει και να κυκλοφορεί.
Απορώ πως πήρε "έγκριση τύπου" στη Γερμανία.
Γιωργάκος
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Γερμανία
Χωρίς φρένα η/και χωρίς αμορτισέρ όριο ταχύτητας 80 Km/h
Με φρένα και αμορτισέρ η χαρτάκι TÜV όριο ταχύτητας 100 Km/h
Προσοχή, οι Φρίτσιδες (VoPo) είναι πολύ ιδιότροποι με τα τροχόσπιτα και τα αυτοκινούμενα ειδικά με το επιτρεπόμενο βάρος.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Χωρίς φρένα η/και χωρίς αμορτισέρ όριο ταχύτητας 80 Km/h
Με φρένα και αμορτισέρ η χαρτάκι TÜV όριο ταχύτητας 100 Km/h
Προσοχή, οι Φρίτσιδες (VoPo) είναι πολύ ιδιότροποι με τα τροχόσπιτα και τα αυτοκινούμενα ειδικά με το επιτρεπόμενο βάρος.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
lander 474 έγραψε:Μήπως η ράβδος στρέψης κάνει την δουλειά του αμορτισέρ???????????
Τάσο η ράβδος στρέψης (μεμονωμένα) είχε χρησιμοποιηθεί παλαιότερα σαν τύπος ανάρτησης.
Τα πλεονεκτήματα ήταν η απλότητα κατασκευής, το χαμηλό κόστος και η ανύπαρκτη απαίτηση εξειδικευμένης συντήρησης. Επιπρόσθετα η διάταξη αντέχει απροβλημάτιστα μεγάλα φορτία, όταν χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα υλικά.
Τα μειονεκτήματα ήταν ότι ο κάθε τροχός κινείτο ανεξάρτητα, πράγμα που είναι μεν θεμιτό, αλλά χωρίς να μπορεί να περιορίζει τις κλίσεις και τις ταλαντώσεις του οχήματος.
Ο μοναδικός τρόπος για να μετριαστεί η ταλάντωση στις λακκούβες ήταν η σύνθεση του ελαστικού υλικού που έμπαινε στα κενά που δημιουργούνταν εσωτερικά στις δύο κοιλοδοκους, έτσι ώστε να δημιουργήσουν την απαραίτητη ελαστική δύναμη που αποσβαίνει τους κραδασμούς.
Γι' αυτό και οι περιορισμοί στην ταχύτητα που ανέφερε ο Στάθης.
Georgedim- Admin
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Η ράβδος στρέψης είναι ανάρτηση που χωρίς αμορτισέρ δεν έχεις απόσβεση κραδασμών.
Γιωργάκος
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Είναι ακριβώς όπως τα λέει ο Georgedim και ναι, έχεις απόσβεση κραδασμών.
friar
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Δηλαδή Στάθη το τροχόσπιτο που λέει ο Τάσος έχει τέτοια ράβδο στρέψης και δεν θέλει αμορτισέρ;
Μήπως και τα τροχόσπιτα που είχα, ένα μοντέλο 1982, ένα μοντελο 1985 και αυτό που έχω τώρα μοντέλο 2008 είχαν κάνει λάθος και τους είχαν βάλει αμορτισέρ παρόλο που δεν είχαν καρόσουστες
Όσο για τις ταχύτητες που ανέφερες :
Τα τροχόσπιτα που έχουν αμορτισέρ αλλά δεν έχουν σταμπιλιζαντέρ έχουν ανώτερη ταχύτητα 80 χλμ τα τροχόσπιτα που έχουν σταμπιλιζαντέρ έχουν ανώτερη ταχύτητα 100 χλμ.
Γιωργάκος
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Δεν φαίνεται στις φωτό.
Που να ξέρω πως ήταν τα παλιά σου τροχόσπιτα χωρίς έγγραφα η φωτογραφίες.
Μην ανακατεύεις το σταμπιλαζατέρ δεν έχει να κάνει τίποτα..
Ρίξε μια ματιά στο site που αναφέρω.
Τα βασικά είναι φρένα και αμορτισέρ, αποσβεστήρες κραδασμών ακόμα και με ράβδους στρέψης.
Αλλά και χωρίς αυτά μπορεί να βγεί πιστοποίηση για 100 Km/h, εξαρτάται από το πιστοποιητικό συμμόρφωσης COC του κατασκευαστή και τον τεχνικό έλεγχο από DEKRA η TUV.
Που να ξέρω πως ήταν τα παλιά σου τροχόσπιτα χωρίς έγγραφα η φωτογραφίες.
Μην ανακατεύεις το σταμπιλαζατέρ δεν έχει να κάνει τίποτα..
Ρίξε μια ματιά στο site που αναφέρω.
Τα βασικά είναι φρένα και αμορτισέρ, αποσβεστήρες κραδασμών ακόμα και με ράβδους στρέψης.
Αλλά και χωρίς αυτά μπορεί να βγεί πιστοποίηση για 100 Km/h, εξαρτάται από το πιστοποιητικό συμμόρφωσης COC του κατασκευαστή και τον τεχνικό έλεγχο από DEKRA η TUV.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την friar στις Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 19:57, 1 φορά
friar
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Γιώργο και Στάθη, αν δεν κάνω λάθος ,στις δυο πρώτες φωτογραφίες του Τάσου, φαίνονται χαρακτηριστικά τα στηρίγματα της ράβδου στρέψης (από τον τρόπο σύνδεσης του τροχού).
Όπως ήδη έγραψα, παλαιότερα το συγκεκριμένο σύστημα ανάρτησης, το χρησιμοποιούσαν σαν μοναδικό σύστημα ανάρτησης (....χωρίς αμορτισέρ), με τα υπέρ και κατά που ήδη γράφηκαν.
Τα σουστόφυλλα ήταν ....και είναι , ένας άλλος τύπος ανάρτησης, που χρησιμοποιείται σε συνδυασμό ή όχι με τα αμορτισέρ (όπως πλέον και η ράβδος στρέψης).
Για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις, η ράβδος στρέψης επ' ουδενί δεν υποκαθιστά τα αμορτισέρ (αποσβεστήρες).
Το ένα σύστημα δρα συμπληρωματικά και συνεργικά στο άλλο, ενισχύοντας και τα δύο την οδική ασφάλεια και την ομαλή συμπεριφορά του οχήματος στο ταξίδι.
Η ράβδος στρέψης ή αντιστρεπτική δοκός, συνδέει τον άξονα των τροχών με το πλαίσιο του τροχόσπιτου (εν προκειμένω).
Σκοπός της είναι να περιορίσει, στις στροφές, την μετατόπιση του κέντρου βάρος του οχήματος προς την εξωτερική πλευρά της στροφής.
Αυτό το καταφέρνει (όπως δηλώνει και το όνομα της) με την συστροφή της, που παράγεται όταν ο εξωτερικός τροχός (ως προς τη στροφή) συμπιέζεται, αποθηκεύει ενέργεια και τείνει να επανέλθει στην αρχική της θέση, προκειμένου να εκτονωθεί, ανασηκώνοντας όμως το άκρο που συνδέεται με τον απέναντι (εσωτερικό) τροχό του άξονα. Τα ελαστικά παρεμβύσματα που περιέχει φροντίζουν ώστε να μετριάζονται οι ταλαντώσεις του οχήματος.
Το βάρος του τροχόσπιτου φροντίζει να διατηρηθεί η επαφή του ανασηκωμένου (εσωτερικού) τροχού με το έδαφος και έτσι συμβάλλει στη μείωση των κλίσεων του τροχόσπιτου.
Από την άλλη τα αμορτισέρ (....αποσβεστήρες ελληνιστί [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]), όπως δηλώνει και το όνομα τους, σκοπό έχουν να αποσβένουν (....να καταλαγιάζουν δηλαδή), τις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις που μπορεί να παραχθούν από την συμπίεση-αποσυμπίεση της ράβδου στρέψης (ή και των ελατηρίων προκειμένου για αυτοκίνητο).
Ο συνδυασμός τους, όπως ήδη ειπώθηκε, προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά στις αναρτήσεις.
Όπως ήδη έγραψα, παλαιότερα το συγκεκριμένο σύστημα ανάρτησης, το χρησιμοποιούσαν σαν μοναδικό σύστημα ανάρτησης (....χωρίς αμορτισέρ), με τα υπέρ και κατά που ήδη γράφηκαν.
Τα σουστόφυλλα ήταν ....και είναι , ένας άλλος τύπος ανάρτησης, που χρησιμοποιείται σε συνδυασμό ή όχι με τα αμορτισέρ (όπως πλέον και η ράβδος στρέψης).
Για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις, η ράβδος στρέψης επ' ουδενί δεν υποκαθιστά τα αμορτισέρ (αποσβεστήρες).
Το ένα σύστημα δρα συμπληρωματικά και συνεργικά στο άλλο, ενισχύοντας και τα δύο την οδική ασφάλεια και την ομαλή συμπεριφορά του οχήματος στο ταξίδι.
Η ράβδος στρέψης ή αντιστρεπτική δοκός, συνδέει τον άξονα των τροχών με το πλαίσιο του τροχόσπιτου (εν προκειμένω).
Σκοπός της είναι να περιορίσει, στις στροφές, την μετατόπιση του κέντρου βάρος του οχήματος προς την εξωτερική πλευρά της στροφής.
Αυτό το καταφέρνει (όπως δηλώνει και το όνομα της) με την συστροφή της, που παράγεται όταν ο εξωτερικός τροχός (ως προς τη στροφή) συμπιέζεται, αποθηκεύει ενέργεια και τείνει να επανέλθει στην αρχική της θέση, προκειμένου να εκτονωθεί, ανασηκώνοντας όμως το άκρο που συνδέεται με τον απέναντι (εσωτερικό) τροχό του άξονα. Τα ελαστικά παρεμβύσματα που περιέχει φροντίζουν ώστε να μετριάζονται οι ταλαντώσεις του οχήματος.
Το βάρος του τροχόσπιτου φροντίζει να διατηρηθεί η επαφή του ανασηκωμένου (εσωτερικού) τροχού με το έδαφος και έτσι συμβάλλει στη μείωση των κλίσεων του τροχόσπιτου.
Από την άλλη τα αμορτισέρ (....αποσβεστήρες ελληνιστί [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]), όπως δηλώνει και το όνομα τους, σκοπό έχουν να αποσβένουν (....να καταλαγιάζουν δηλαδή), τις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις που μπορεί να παραχθούν από την συμπίεση-αποσυμπίεση της ράβδου στρέψης (ή και των ελατηρίων προκειμένου για αυτοκίνητο).
Ο συνδυασμός τους, όπως ήδη ειπώθηκε, προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά στις αναρτήσεις.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Georgedim στις Πεμ 19 Ιουλ 2018 - 20:27, 1 φορά
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη ΝΙΚΟΣ486
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Georgdim με μπέρδεψες,
Ράβδος στρέψεως = αντιστρεπτική = antiroll Bar = stabilizater
Η περιγραφή της σημερινής δημοσίευσής σου στις 11:39 είναι το βιντεάκι που σας έδωσα.
Άλλο το ένα άλλο το άλλο...
Όποιος θέλει να δει μια ανάρτηση ράβδων στρέψεως να ψάξει για Citroen Traction Avant για Leopard 1 και 2 αλλά επειδή αυτά είναι δυσεύρετα ας δοκιμάσει την μπροστινή ανάρτηση του σκαραβαίου της φολκςβάγκεν.
Ράβδος στρέψεως = αντιστρεπτική = antiroll Bar = stabilizater
Η περιγραφή της σημερινής δημοσίευσής σου στις 11:39 είναι το βιντεάκι που σας έδωσα.
Άλλο το ένα άλλο το άλλο...
Όποιος θέλει να δει μια ανάρτηση ράβδων στρέψεως να ψάξει για Citroen Traction Avant για Leopard 1 και 2 αλλά επειδή αυτά είναι δυσεύρετα ας δοκιμάσει την μπροστινή ανάρτηση του σκαραβαίου της φολκςβάγκεν.
friar
Αρέσει στον χρήστη ΝΙΚΟΣ486
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Στάθη, στο 0:32 του video που ανέβασες φαίνεται πολύ παραστατικά, ο τρόπος σύνδεσης των τροχών (με τους βραχίονες διπλής κίνησης), ....όπου μέσα στην κοιλοδοκό του άξονα, υπάρχει το σύστημα των ελαστικών παρεμβυσμάτων της αντιστρεπτικής.
Εγώ αυτό εννοούσα, όταν έγραψα ότι φαίνεται στις φωτογραφίες το "σύστημα της ράβδου στρέψης", από τον τρόπο της σύνδεσης του τροχού. Λάθος ;
Εγώ αυτό εννοούσα, όταν έγραψα ότι φαίνεται στις φωτογραφίες το "σύστημα της ράβδου στρέψης", από τον τρόπο της σύνδεσης του τροχού. Λάθος ;
Georgedim- Admin
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
friar έγραψε:
Μην ανακατεύεις το σταμπιλαζατέρ δεν έχει να κάνει τίποτα..
Σταμπιλιζαντέρ είναι ένας μηχανισμός στη "χούφτα" του τροχόσπιτου που με φερμουίτ σφίγγουν τη χούφτα πάνω στη μπίλια του αυτ/του μετριάζοντας τις ταλαντεύσεις του τροχόσπιτου σε μεγάλες ταχύτητες.
Μεγάλες ταχύτητες στην ρυμούλκηση είναι πάνω απο 80 χλμ.
Γιωργάκος
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Από το Manual του ROLER μου, μετά από 32χρόνια, το 2014, φάνηκε ότι τα 3 ελαστικά ¨καρούλια¨απόσβεσης κραδασμών είχαν ξεραθεί, ήθελαν αντικατάσταση και γενικό σέρβις όλο το όχημα, μετά ήρθε η ληστεία των συντάξεων...
Από το Manual του ROLER μου, μετά από 32χρόνια, το 2014, φάνηκε ότι τα 3 ελαστικά ¨καρούλια¨απόσβεσης κραδασμών είχαν ξεραθεί, ήθελαν αντικατάσταση και γενικό σέρβις όλο το όχημα, μετά ήρθε η ληστεία των συντάξεων...
caminador
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
Το δικό μου όταν το πήρα δεν είχε αμορτισέρ επάνω, ταξίδευα έτσι για δυο χρόνια περίπου χωρίς να νοιώσω φόβο για την ευστάθειά του, αλλά όταν τοποθέτησα τα αμορτισέρ η διαφορά ήταν τεράστια και σε ευθεία και σε στροφές αλλά ειδικά σε λακούβες και σαμαράκια, χωρίς αμορτισέρ ανεβοκατέβαινε όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και η παρέα που ακολουθούσε μου έλεγε άμα δεις πως πάει από πίσω δεν θα το ξανατραβήξεις, με αμορτισέρ στις ευθείες σχεδόν το ξεχνάω ότι το τραβάω και έχει σταματήσει το ανεβοκατέβασμα, επίσης δεν μου ξανά άνοιξαν τα ντουλάπια στην διάρκεια του ταξιδιού και στις στροφές για βόρεια Εύβοια ταξιδεύω πολύ πιο γρήγορα.
triptec
Αρέσει στους χρήστες Νικόλας Μητσόπουλος και ladakias
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
ειναι ενα απο τα επομενα πραγματα που θελω να κανω .triptec έγραψε:Το δικό μου όταν το πήρα δεν είχε αμορτισέρ επάνω, ταξίδευα έτσι για δυο χρόνια περίπου χωρίς να νοιώσω φόβο για την ευστάθειά του, αλλά όταν τοποθέτησα τα αμορτισέρ η διαφορά ήταν τεράστια και σε ευθεία και σε στροφές αλλά ειδικά σε λακούβες και σαμαράκια, χωρίς αμορτισέρ ανεβοκατέβαινε όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και η παρέα που ακολουθούσε μου έλεγε άμα δεις πως πάει από πίσω δεν θα το ξανατραβήξεις, με αμορτισέρ στις ευθείες σχεδόν το ξεχνάω ότι το τραβάω και έχει σταματήσει το ανεβοκατέβασμα, επίσης δεν μου ξανά άνοιξαν τα ντουλάπια στην διάρκεια του ταξιδιού και στις στροφές για βόρεια Εύβοια ταξιδεύω πολύ πιο γρήγορα.
ladakias
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
ειχε βασεις για αμορτοσερ ? πως τα βιδωσες επανω με τι στοιχεια τα αγορασες μηκος μπουκαλας βαρους οχηματος....?
tabbert
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
εχω βαλει βιντεο πιο επανωtabbert έγραψε:ειχε βασεις για αμορτοσερ ? πως τα βιδωσες επανω με τι στοιχεια τα αγορασες μηκος μπουκαλας βαρους οχηματος....?
ladakias
Απ: τροχόσπιτο χωρίς αμορτισέρ
σε επικοινωνια που ειχα με την trigano [με αριθμο πλαισιου ]μου ειπαν τα αμορτισερ κωδικους που πρεπει να βαλω.tabbert έγραψε: με τι στοιχεια τα αγορασες μηκος μπουκαλας βαρους οχηματος....?
ladakias
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Ρώμη, η αιώνια πόλη... χωρίς τροχόσπιτο ή αυτοκινούμενο
» Κατανάλωση αυτοκινούμενου / αυτοκινήτου (με & χωρίς τροχόσπιτο) ... και κάθε είδους καύσιμο.
» Αμορτισερ Τροχοσπιτου
» Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
» Χωρίς τίτλο
» Κατανάλωση αυτοκινούμενου / αυτοκινήτου (με & χωρίς τροχόσπιτο) ... και κάθε είδους καύσιμο.
» Αμορτισερ Τροχοσπιτου
» Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
» Χωρίς τίτλο
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|