Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» ΛΕΜΕΣΌΣ και περίχωρα 2018, με τη ματιά του caminador.
από caminador Χθες στις 22:27

» Εγκρίσεις τύπου Οχημάτων Ειδικής Χρήσης - Ειδικού Σκοπού...(και Τροχόσπιτα)
από ladakias Χθες στις 20:18

» οι τιμες στα διοδια αθηνων πατρων
από Batfalcon Τετ 17 Οκτ 2018 - 23:40

» Σόφια, ....ταξίδι στη Βαλκανική μεγαλοπρέπεια και την αντίθεση.
από Georgedim Τρι 16 Οκτ 2018 - 8:04

» Μεταχειρισμένο τροχόσπιτο (... ρυμουλκούμενο).
από caminador Δευ 15 Οκτ 2018 - 19:49

» Χημική τουαλέτα ...
από ladakias Κυρ 14 Οκτ 2018 - 22:32

» Κρίμα !
από Asterios Κυρ 14 Οκτ 2018 - 22:22

» Βάρος (μικτό) τροχοσπίτου
από tabbert Κυρ 14 Οκτ 2018 - 18:24

» Περιβαλλοντικό σήμα και Πετρελαιοκίνηση (σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
από Georgedim Κυρ 14 Οκτ 2018 - 14:02

» Οδική βοήθεια ADAC
από pilot Παρ 12 Οκτ 2018 - 14:37

» Μόνιμα Ζεστό νερό ...My Free Boiler Project !
από Batfalcon Παρ 12 Οκτ 2018 - 11:57

» Αθήνα, ένας ....."διαφορετικός" περίπατος στο ιστορικό κέντρο της !!!
από Patrinos Πεμ 11 Οκτ 2018 - 20:20

» Ρέμα Ορλιάς - Δίον (Όλυμπος)
από Νικόλας Μητσόπουλος Πεμ 11 Οκτ 2018 - 12:07

» Δάσος Ελατιάς (Καρα Ντερέ) Δράμας
από Georgedim Τετ 10 Οκτ 2018 - 22:27

» Μηχανή -ρομπότ η νέα γενιά της BMW
από Georgedim Τετ 10 Οκτ 2018 - 22:03

» ΚΥΠΡΟΣ- Κατεχόμενα.
από Georgedim Τετ 10 Οκτ 2018 - 21:53

» Sygic truck navigation ... (RV, caravan and camper navigation).
από Georgedim Τετ 10 Οκτ 2018 - 21:33

» ΠΛΕΟΥΜΕΝΟ = cardioviagra
από tabbert Κυρ 7 Οκτ 2018 - 21:52

» Παγομηχανή
από Γιωργάκος Παρ 5 Οκτ 2018 - 12:09

» Παράθυρα!
από Batfalcon Δευ 1 Οκτ 2018 - 20:12

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από gsalonica Την / Το Τρι 23 Μάης 2017 - 12:50

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
gsalonica


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Τρι 23 Μάης 2017 - 13:03

Πολυ χρησιμο Γεωργιε...ευχαριστουμε.
Βαλτικες και Μπορντα...αργοπεθαινουν....
Για παιζε...ενδοχωρα.... sad1
avatar
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από friar Την / Το Τρι 23 Μάης 2017 - 13:25


Για παιζε...ενδοχωρα.... sad1
Κυρίως για το μαμ, βαρέθηκα τις πιτσομακαρονάδες τους και τα ζαβά ωράρια τους που κλείναν μόλις πείναγα.
Θα γυρίσω πάλι στα νησιά μας και στα βουνά μας που ξέρω να συννενοηθώ τι θα φάω και τι θα πιώ, καθόσον στα ταξίδια μας παρά την πλήρη κουζίνα μας το μόνο που μαγειρεύει η καλή μου είναι νερό για ξύρισμα.....
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τρι 23 Μάης 2017 - 18:34

Πολύ καλές και κατατοπιστικές οι οδηγίες ... Γιώργο (gsalonica), σ' ευχαριστούμε.

off
vzol48 έγραψε: ... Βαλτικες και Μπορντα...αργοπεθαινουν....
Για παιζε...ενδοχωρα.... sad1
Τι έγινε Βασίλη ... γιατί τόση απαισιοδοξία ?
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τρι 23 Μάης 2017 - 20:01

Γιώργο (gsalonica), ....αν και οι τιμές των Σ.Δ. είναι οι τρέχουσες, ....οι πληροφορίες αποφυγής είναι αρκετά παλαιότερες, ....κάποιες δεν ισχύουν πλέον, ....ενώ υπάρχουν και νέοι Σ.Δ. (όπως της Μαυρομαντήλας, πριν την Στυλίδα, ερχόμενοι από Αθήνα, που δεν τους περιγράφει).


Μόλις βρω λίγο χρόνο θα επανέλθω ....με τις απαραίτητες διορθώσεις Very Happy Very Happy .


Είναι μια διαδρομή που κάνω ....αρκετά συχνά Cool ,
....η αποφυγή όλων των Σ.Δ. έχει μεν το όφελος των τελών, .....αλλά σε χρόνο υπολογίστε 1,5-2 ώρες τουλάχιστον επιπλέον (...αναλόγως κίνησης) και περίπου 80Km επιπλέον, ....εκτός και αν πάμε από Δομοκό (για Λάρισα), ....οπότε περιορίζουμε τις παρακάμψεις σε 40Km και επιμηκύνουμε το χρόνο κατά 40'.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 23 Μάης 2017 - 20:22

Όμορφη διαδρομή που σπάει τη μονοτονία του αυτοκινητοδρόμου,το Εθνική Οδός δεν μπορώ να το χωνέψω, όσο για το Βασίλη τον καταλαβαίνω γιατί ο κουμπαράς του ταξιδιάρη είναι διακοσμητικός και κενός πλέον, ψάχνουμε για εναλλακτικές και υπάρχουν...
Στάθη!!! η καλή σου τα διαβάζει αυτά;
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από friar Την / Το Τρι 23 Μάης 2017 - 21:40

caminador έγραψε:Στάθη!!! η καλή σου τα διαβάζει αυτά;
Evil or Very Mad  Ποτέ
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Τρι 23 Μάης 2017 - 23:35

cl
avatar
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από triptec Την / Το Παρ 13 Ιουλ 2018 - 8:33

Καλημέρα κύριοι, τελικά θα πάμε διακοπούλες στην Χαλκιδική, αλλά θέλω να αποφύγω τα διόδια και πήγαινε και έλα, προτιμώ να πάω με τα χρήματα που θα περισσέψουν βόλτα στην Αμμουλιανή και στα Γαιδουρονήσια, οπότε όποιος γνωρίζει ας ενημερώσει, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
avatar
triptec


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 13 Ιουλ 2018 - 9:17

Κώστα, μπορείς να πάς μέχρι Θεσσαλονίκη, αποφεύγοντας όλους τους Σ.Δ., ....αρκεί να είσαι διατεθιμένος να αφιερώσεις παραπάνω χρόνο και χιλιόμετρα.

Το απόγευμα που θα έχω χρόνο, ....θα γράψω αναλυτικά τις διαδρομές αποφυγής διοδίων στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη "up to date" Razz , ....μιας και όσα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο είναι πολύ παλαιότερα και δεν περιλαμβάνουν τους νέους Σ.Δ., μετωπικούς και πλευρικούς και τις αλλαγές στις εξόδους-εισόδους του αυτοκινητόδρομου.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Παρ 13 Ιουλ 2018 - 12:28

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
avatar
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 13 Ιουλ 2018 - 18:08

Η διαδρομή που πρότεινε παραπάνω ο Τάκης, επιλέγοντας στην εφαρμογή "vriskoapostasi.gr", την επιλογή "χωρίς αυτοκινητοδρόμους", είναι μια απλή & εύκολη λύση, ....δεν είναι όμως η προσφορότερη, ευκολότερη και συντομότερη χρονικά.
Ο λόγος απλός. Η εφαρμογή αδυνατεί να σχεδιάσει διαδρομή ακολουθώντας τους παράλληλους παραδρόμους της ΠΑΘΕ.

Κάνοντας την συγκεκριμένη διαδρομή τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο, θα μου επιτρέψετε μια άλλη πρόταση, ....πιο αναλυτική.  Very Happy Razz
Η επικαιροποιημένη λοιπόν διαδρομή αποφυγής διοδίων έχει ως εξής :

1) Σ.Δ. Αφιδνών :
Βγαίνουμε στην έξοδο του Αγ. Στεφάνου, στρίβουμε δεξιά (προς Αγ. Στέφανο) και αμέσως στα πρώτα φανάρια στρίβουμε αριστερά, ακολουθώντας τον παράδρομο της Ε.Ο., μέχρι το Σχηματάρι, οπότε και ξαναβγαίνουμε στην Ε.Ο..
Σημείο εξόδου :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σημείο εισόδου : 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Παρατήρηση : Δρόμος με αυξημένη κίνηση, σχεδόν όλες τις ώρες, στο κομμάτι μέχρι την Μαλακάσα.
Επιπλέον διαδρομή : 3  χλμ., χρονική καθυστέρηση : 25'-30'.
Κόστος Σ.Δ. Αφιδνών : ΙΧΕ = 3.25 ευρώ, Αυτοκινούμενα = 8.20 ευρώ.

2) Σ.Δ. Θήβας :
Βγαίνουμε στην έξοδο για τον κόμβο Ριτσώνας, αγνοούμε την πρώτη κάθετη διασταύρωση και συνεχίζοντας ευθεία, βρισκόμαστε στον παράπλευρο της Ε.Ο., τον οποίο και ακολουθούμε μέχρι το «καφέ 90», οπότε και ξαναμπαίνουμε στην Ν.Ε.Ο.
Σημείο εξόδου :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Προσοχή : στο κόμβο της Θήβας (κινούμενοι στο παράδρομο), μόλις περάσουμε πλάϊ από τον πλευρικό Σ.Δ.  συνεχίζουμε ευθεία. 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σημείο εισόδου :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Επιπλέον διαδρομή : 14  χλμ., χρονική καθυστέρηση : 20'-25'.
Κόστος Σ.Δ. Θήβας : ΙΧΕ = 3.85 ευρώ, Αυτοκινούμενα = 9.60 ευρώ.
 
Εναλλακτικά (...το προτιμώ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] ) μπορείτε να βγείτε από τον πλευρικό Σ.Δ. Θήβας στη ΝΕΟ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Στην περίπτωση αυτή, επιπλέον διαδρομή : 0.5  χλμ., χρονική καθυστέρηση : 5'.
Κόστος πλευρικού Σ.Δ. Θήβας : ΙΧΕ = 1.5 ευρώ, Αυτοκινούμενα = 3.80 ευρώ.

Άν τυχόν μένουμε στη Δυτική Αττική, βολεύει και η διαδρομή μέσω Μάνδρας - Αγ. Σωτήρας - Ερυθρών -Θήβας. Είναι συντομότερη σε χιλιόμετρα (55 χλμ. μέχρι Θήβα), αλλά όχι σε χρόνο, λόγω στροφών και αυξημένης κυκλοφορίας σε νταλίκες και φορτηγά.
 
3) Σ.Δ. Τραγάνας :
Βγαίνουμε στην έξοδο για «Μαλεσίνα – Θεολόγο», στρίβουμε δεξιά, περνάμε κάτω από την γέφυρα της ΝΕΟ και στην πρώτη διασταύρωση κάνουμε πάλι δεξιά, ακολουθώντας τις πινακίδες προς «Προσκυνά». 
Σημείο εξόδου :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Συνεχίζουμε τον παράδρομο περνώντας από Τραγάνα και
ξαναβγαίνουμε στην ΝΕΟ, στον κόμβο Αταλάντης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επιπλέον διαδρομή : 1,5  χλμ., χρονική καθυστέρηση : 15'-20'.
Κόστος Σ.Δ. Τραγάνας : ΙΧΕ = 3.80 ευρώ, Αυτοκινούμενα = 9.60 ευρώ.
 
4) Σ.Δ. Αγ. Τριάδας 
Βγαίνουμε στην έξοδο για Καμένα Βούρλα και στην διασταύρωση κάνουμε αριστερά, ακολουθώντας τον περιφερειακό δρόμο των Καμένων Βούρλων, με κατεύθυνση προς Μώλο - Θερμοπύλες.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Συνεχίζουμε στον παράδρομο για 33Km, μέχρι την Ανθήλη (Goody’s), οπότε και ξαναβγαίνουμε στην ΝΕΟ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Ο δρόμος πλέον είναι όλος ασφαλτοστρωμένος και άνετος.
Επιπλέον διαδρομή : 2,5 χλμ., χρονική καθυστέρηση : 20'-25'.
Κόστος Σ.Δ. Αγ. Τριάδας : ΙΧΕ = 1.75 ευρώ, Αυτοκινούμενα = 4.40 ευρώ.
 
Από το σημείο αυτό έχουμε δύο επιλογές.
Ή συνεχίζουμε μέσω Λαμίας – Δομοκού - Φαρσάλων, για Λάρισα (το προτιμότερο, λόγω της λειτουργίας των νέων πλευρικών Σ.Δ. στο Μοσχοχώρι), αποφεύγοντας τους δύο επόμενους Σ.Δ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Επιλέγοντας τη διαδρομή αυτή γλυτώνουμε περίπου 40 χλμ., αλλά επιμηκύνουμε το ταξίδι κατά 20'-30', αναλόγως της κίνησης που θα συναντήσουμε, ειδικά στο κομμάτι πριν τον Δομοκό (οι ανηφόρες μετά τη διασταύρωση για Θαυμακό).

Εναλλακτικά παραμένουμε στην Ν.Ε.Ο., μπαινοβγαίνοντας στις εξόδους (....για όσο ακόμα θα είναι ανοικτές).  bounce
 
5) Σ.Δ. Μαυρομαντήλας :
Πρόκειται για νέο Σ.Δ., που λειτούργησε την άνοιξη του 2015 και βρίσκεται αμέσως πριν την νέα παράκαμψη Στυλίδας και λίγο μετά τη Λαμία (…ερχόμενοι από Αθήνα).
Για να τον παρακάμψουμε βγαίνουμε μετά την Λαμία, στην έξοδο της Αγ. Παρασκευής προς "ΒΙ.ΠΕ Λαμίας" και ακολουθούμε την ΠΕΟ, προς Στυλίδα για 5.5 χλμ., μέχρι το Αυλάκι.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μετά το χωριό Αυλάκι στρίβουμε δεξιά και ακολουθούμε τις πινακίδες «Αθήνα-Θεσσαλονίκη άνευ διοδίων», μέχρι τον Αχινό, οπότε και ξαναμπαίνουμε στην ΝΕΟ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Στην ουσία το κομμάτι αυτό είναι η Ε.Ο. πριν γίνει η νέα παράκαμψη της Στυλίδας.
Κόστος διοδίων : ΙΧΕ = 1.90 ευρώ , Αυτοκινούμενα & τροχόσπιτα = 4.75 ευρώ .
Επιπλέον διαδρομή = 0 χλμ., χρονική καθυστέρηση 10'-15'.

 
6) Σ.Δ. Πελασγίας :
Μετά τις Ράχες, βγαίνουμε στην έξοδο για Αχλάδι και ακολουθούμε τον παράδρομο της ΝΕΟ για 19 χλμ., μέχρι την έξοδο των Αγ. Θεοδώρων.

Σημείο εξόδου :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Σημεία προσοχής :
1) 2,5 χλμ. μετά την έξοδο μας από τον κόμβο Ραχών (στο εργοστάσιο της Agroinvest), στρίβουμε αριστερά περνώντας κάτω από γέφυρα και συνεχίζουμε έχοντας την ΝΕΟ στα δεξιά μας. Προσοχή γιατί αμέσως μετά έχει ανηφόρα με αρκετή κλίση (πάνω από10%), για 1.5 χλμ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ακολουθούμε τις πινακίδες «Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια».

2) Πριν και μετά τον οικισμό "Παραλία Πελασγίας" για 2 χλμ., ο δρόμος είναι σε πολλά σημεία στενός και χρειάζεται προσοχή ιδίως αν διασταυρωθούμε με νταλίκες (...συχνό φαινόμενο, παρά την απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών στους παραδρόμους).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Σημείο εξόδου :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Κόστος διοδίων : ΙΧΕ = 3.40 ευρώ , Αυτοκινούμενα & τροχόσπιτα = 8.6 ευρώ .
Επιπλέον διαδρομή = 4,5 χλμ., χρονική καθυστέρηση 20'-25'.

 
7) Σ.Δ. Μοσχοχωρίου :
Εδώ υπάρχει πρόβλημα (γι’ αυτό και προτείνω την διαδρομή μέσω Λαμίας-Δομοκού), γιατί στην πλευρική έξοδο του Κιλελέρ, έχουν πλέον τοποθετηθεί νέα διόδια (κόστος για ΙΧΕ = 2.40 ευρώ , αυτοκινούμενα & τροχόσπιτα = 5.9 ευρώ).

Για να τα αποφύγουμε βγαίνουμε στην προηγούμενη έξοδο για Μεγάλο Μοναστήρι – Στεφανοβίκειο.
Σημείο εξόδου :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
κατευθυνόμαστε προς Στεφανοβίκειο και από εδώ στρίβουμε αριστερά ακολουθώντας την ΠΕΟ Βόλου –Λάρισας, μέχρι την Λάρισα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κόστος μετωπικών διοδίων : ΙΧΕ = 4 ευρώ , αυτοκινούμενα & τροχόσπιτα = 9.90 ευρώ .
Επιπλέον διαδρομή = 12 χλμ., χρονική καθυστέρηση 20'-25'.

8. Σ.Δ. Μακρυχωρίου & Λεπτοκαρυάς :

Από την Λάρισα συνεχίζουμε ακολουθώντας την Π.Ε.Ο., που περνά στα όρια της πόλης μέχρι το σημείο που αυτή συναντάτε με την καινούργια παράκαμψη της Ε.Ο., στο ύψος της Γυρτώνης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στην έξοδο με ένδειξη  «Λαμία – ΒΙ.ΠΕ. Λάρισας» βγαίνουμε δεξιά, πάνω στη γέφυρα, όπου στρίβουμε αριστερά περνώντας πάνω από την γέφυρα και αμέσως μόλις περάσουμε την γέφυρα στρίβουμε δεξιά, ακολουθώντας τον παράδρομο της ΝΕΟ (που πλέον βρίσκεται στα δεξιά μας) μέχρι το χωριό Ευαγγελισμός.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Λόγω της κατασκευής των τούνελ στα Τέμπη, μετά τον Ευαγγελισμό ο δρόμος συνεχίζει ακολουθώντας την γνωστή μας ΠΕΟ που περνούσε από την κοιλάδα των Τεμπών.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Για ένα αδιευκρίνιστο λόγο  Rolling Eyes ο Σ.Δ. Πυργετού, παρότι δεν εξυπηρετεί στο ρεύμα προς Θες/νίκη, την Ν.Ε.Ο. εν τούτοις παραμένει σε λειτουργία.
Για να τον αποφύγουμε ακολουθούμε την έξοδο για «Πυργετό – Κρανιά» και στο 1 χλμ. στρίβουμε δεξιά και καταλήγουμε και πάλι στον παράδρομο της ΝΕΟ (την οποία έχουμε στα δεξιά μας).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Συνεχίζουμε για 5χλμ. μέχρι την Κάτω Αιγάνη, όπου πλέον ακολουθούμε την Π.Ε.Ο. προς Ν. Πόρους – Ν. Παντελεήμονα - Λεπτοκαρυά (αυτή που υπήρχε πριν την κατασκευή της σήραγγας των Τεμπών).

Προσοχή SOS : φθάνοντας στην Λεπτοκαρυά (πριν μπούμε στο χωριό) στρίβουμε δεξιά, περνώντας κάτω από την γέφυρα του ΟΣΕ και αμέσως μετά στρίβουμε αριστερά.
Αν μπούμε στο χωριό, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, υπάρχει δυσκολία και πρόβλημα στο πέρασμα μεγάλων οχημάτων.
Προτεινόμενη διαδρομή :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ακολουθώντας το δρόμο που βρισκόμαστε, αποφεύγουμε και το Σ.Δ. Λεπτοκαρυάς και φθάνουμε μέχρι το Λιτόχωρο (έχοντας τις σιδηροδρομικές γραμμές πάντα στα αριστερά μας) όπου βγαίνουμε πάλι στην ΝΕΟ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μήκος παράκαμψης επιπλέον 4 χλμ. και χρονική καθυστέρηση 25-30'.
Συνολικό κόστος των δύο σταθμών διοδίων για ΙΧΕ : 5,70 ευρώ, ενώ για αυτοκινούμενα – τροχόσπιτα : 14,20 ευρώ


9) Σ.Δ. Αιγινίου :
Κατά την προσωπική μου γνώμη μου, θεωρώ πως δεν αξίζει τον κόπο η παράκαμψη για να τον αποφύγουμε (από πλευράς τελικού κόστους – ταλαιπωρίας και έχοντας ήδη αρκετές ώρες οδήγησης).
 
Αν παρ’ όλα ταύτα θέλουμε να τον αποφύγουμε, θα πρέπει να βγούμε στην έξοδο της Ν. Αγαθούπολης (μιας που εδώ και 3 ή 4 χρόνια πραξικοπηματικά έχουν κλείσει την έξοδο του Μακρύγιαλου) και να ακολουθήσουμε την ΠΕΟ Κατερίνης-Αλεξάνδρειας, μέχρι το Νησέλι όπου πλέον ακολουθούμε την Εγνατία οδό, προς Θεσσαλονίκη.

Επιπλέον απόσταση : 22 χλμ., με χρονική καθυστέρηση περίπου 30'-40'.
Κόστος διοδίων : 2,20 ευρώ ΙΧΕ, 5,40 ευρώ αυτοκινούμενα.


10)Σ.Δ. Μαλγάρων :
Επίσης θεωρώ πως δεν αξίζει ο κόπος της παράκαμψης.
Κόστος διοδίων : 1, 20 ευρώ ΙΧΕ και 3,00 ευρώ για αυτοκινούμενα.

Μήκος παράκαμψης επιπλέον 8-9 χλμ., από δρόμο που σε μεγάλο μέρος του είναι γεμάτος λακούβες και σκαψίματα (τελευταία διέλευση Οκτώβριος 2017), ...λόγω έργων μέσα στη Χαλάστρα και τα Μάλγαρα.

Χρονική καθυστέρηση : περίπου 30'.
 
Για την μετάβαση από Θεσ/νίκη – Αθήνα, ….ισχύουν ακριβώς οι ίδιες παρακάμψεις με αντίθετη φορά.
 
Συγκεντρωτικά τώρα  (...η ώρα του απολογισμού Very Happy ) :
-Από Αθήνα – Θεσ/νίκη ή αντιστρόφως και  αποφεύγοντας όλους τους σταθμούς διοδίων γλυτώνουμε με ΙΧΕ = 31,05 ευρώ, ενώ με αυτοκινούμενο = 77,65 ευρώ.
 
- Ακολουθώντας την ΠΑΘΕ, σε όλο το μήκος της κάνουμε επιπλέον 59,5 χλμ. και χρειαζόμαστε περίπου 3 ½ - 4 ώρες επιπλέον χρόνο (με στάσεις).
 
- Πηγαίνοντας μέσω Δομοκού κάνουμε επιπλέον 19,5 χλμ. και χρειαζόμαστε περίπου 4 – 4 ¼ ώρες επιπλέον χρόνο (με στάσεις).
 
Οι χρόνοι αυτοί έχουν υπολογιστεί με βάσει το δικό μου ρυθμό οδήγησης, ήτοι :
α) στην ΠΑΘΕ : μέγιστη ταχ. 120-130 χλμ./ώρα (με ΙΧΕ),
                          »              100-110 χλμ/ώρα (με αυτοκινούμενο),
β) στους παραδρόμους : max. 80-90 χλμ./ώρα (με ΙΧΕ)
                                    max. 60-80 χλμ./ώρα (με αυτοκινούμενο).
 
Ελπίζω να βοήθησα λίγο.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Georgedim στις Παρ 13 Ιουλ 2018 - 18:33, 3 φορές συνολικά
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από gsalonica Την / Το Παρ 13 Ιουλ 2018 - 18:25

Γιώργο ευχαριστούμε πολύ.
avatar
gsalonica


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Παρ 13 Ιουλ 2018 - 19:00


Πολύ καλές οι προτάσεις σου Γιώργο αλλά σε αρκετές παρακάμψεις βλέπω μεγάλο βαθμό δυσκολίας για ρυμουλκούμενο.

Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 13 Ιουλ 2018 - 19:53

Γιώργο η μόνη δυσκολία βρίσκεται στην παράκαμψη των διοδίων της Πελασγίας. Γι΄αυτό και έγραψα ότι είναι προτιμότερη η διαδρομή μέσω Δομοκού για Λάρισα.

Σε όλες τις άλλες παρακάμψεις δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα, τουλάχιστον όσον αφορά το κομμάτι κλίσεων και φάρδους οδοστρώματος.

Ίσως ένα πρόβλημα είναι η αυξημένη κυκλοφορία σε κάποια σημεία, κυρίως κοντά στην Αθήνα, ....αλλά προσωπικά προτιμώ την όποια χρονική καθυστέρηση, ....από το να με θεωρούν καθυστερημένο και να με "ληστεύουν" απροκάλυπτα οι διάφοροι εργολάβοι, με τις "ευλογίες" των βο(υ)λευτών μας, που φροντίζουν να τους υποστηρίζουν ανερυθρίαστα σε ότι τους ζητήσουν.  agr1

Άσχετο, ....αλλά τραγικό.
Σε ένα πλάνο που έχω βγάλει για το επικείμενο ταξίδι του καλοκαιριού, το κόστος βινιετών και διοδίων (μετ' επιστροφής), για έξη χώρες που σκοπεύουμε να επισκεφθούμε, είναι συνολικά 90 ευρώ, ....όταν για να πάω από την Αθήνα μέχρι τα βόρεια συνορά μας, πρέπει να πληρώσω 83,65 ευρώ (one-way). Το θεωρώ επιεικώς κοροϊδία και απαράδεκτο.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από caminador Την / Το Παρ 13 Ιουλ 2018 - 20:41

Ούτε κοροΪδία είναι ούτε απαράδεκτο, είναι Ληστεία! κι`ένας από τους λόγους που είχα κόψει τις περιηγήσεις στη πατρίδα μας...
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από triptec Την / Το Σαβ 14 Ιουλ 2018 - 13:07

Καλά Γιώργο είναι πολύ παραπάνω από αυτό που περίμενα η περιγραφή σου! Σε ευχαριστώ πολύ! Το έχω βάλει στο μυαλό μου ότι πάω διακοπές και δεν βιάζομαι, ότι ώρα φτάσω, συνολικά υπολογίζω να κάνω γύρω στις 15 ώρες με στάσεις για φαγητό, μπάνιο, ξεκούραση κλπ. Θα πάω από παλιά εθνική αθηνών Θήβας μιας και μένω Κορυδαλλό, και ξεκινάμε από θήβα τις παρακάμψεις μετά δομοκό-φάρσαλα- λάρισα, ίσως να μπω στα τούνελ των τεμπών γιατί δεν τα έχω δει ακόμα και με το καλό μετά βουρ για Χαλκιδική! Οτι βρήκα στο δίκτυο ήταν παλιό και ελειπές και δίσταζα να πάω χωρίς, αλλά τώρα με τις οδηγίες σου μια χαρά το βλέπω, βέβαια θα πάω με ρυμουλκούμενο οπότε θα είναι και μικρότερες οι ταχύτητες.

Ευχαριστώ και πάλι!
avatar
triptec


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από jimasimak Την / Το Σαβ 14 Ιουλ 2018 - 17:08

ευχαριστουμε Γιωργο .μια μικρη πινελια και απο μενα.Ο georgadim εγραψε''Άν τυχόν μένουμε στη Δυτική Αττική, βολεύει και η διαδρομή μέσω Μάνδρας - Αγ. Σωτήρας - Ερυθρών - στη θηβα''αντι να  βγητε κατευθυνθητε προς Βαγια και στην γεφυρα πατε δεξια προς μοναστηρι αγιου ιωαννη και βγαινετε στο ανισοπεδο κομβο του 101κμ
avatar
jimasimak


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Σαβ 14 Ιουλ 2018 - 23:43

 από [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] Χθες στις 18:08

Η διαδρομή που πρότεινε παραπάνω ο Τάκης, επιλέγοντας στην εφαρμογή "vriskoapostasi.gr", την επιλογή "χωρίς αυτοκινητοδρόμους", είναι μια απλή & εύκολη λύση, ....δεν είναι όμως η προσφορότερη, ευκολότερη και συντομότερη χρονικά.
Ο λόγος απλός. Η εφαρμογή αδυνατεί να σχεδιάσει διαδρομή ακολουθώντας τους παράλληλους παραδρόμους της ΠΑΘΕ.

Κάνοντας την συγκεκριμένη διαδρομή τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο, θα μου επιτρέψετε μια άλλη πρόταση, ....πιο αναλυτική.  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Η επικαιροποιημένη λοιπόν διαδρομή αποφυγής διοδίων έχει ως εξής :


γιωργο πολυ καλη η διαδρομη που λες και σε ευχαριστω .
αλλα εγω επειδη λογω τροχοσκηνης δεν εχω το κοστος των εμποδιων [διοδια ετσι τα ελεγε ο γιος μου οταν ηταν μικρος ]σχεδον παντα παω απο διοδια και για αυτο ψαχνω με το [vriskoapostasi.gr].
avatar
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Σαβ 14 Ιουλ 2018 - 23:48

Τάκη, αλίμονο. Κάθε πρόταση είναι δεκτή και σεβαστή. Αυτό άλλωστε προσπαθούμε μέσα από την κατάθεση των εμπειριών, των γνώσεων και των απόψεων μας.

Σκοπός μας είναι στο τέλος κάθε δημοσίευσης να έχουμε όλοι μας, ....όσον το δυνατόν γίνεται, ....σωστή, σφαιρική και έγκυρη ενημέρωση, ώστε να μπορεί ο καθένας μας να αποφασίζει τι τον βολεύει και τι όχι.
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Κυρ 15 Ιουλ 2018 - 9:12


Μην ξεχνάμε Αθηνά - Λαμία, Αντίρριο - Γιάννενα καθώς και Αττική οδό τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα ΔΕΝ πληρώνουν.
Άλλη μια απόδειξη ότι στην Ελλάδα ότι και όσο θέλει ο καθένας  χρεώνει.............

Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Κυρ 15 Ιουλ 2018 - 12:52

Γιωργάκος έγραψε:Άλλη μια απόδειξη ότι στην Ελλάδα ότι και όσο θέλει ο καθένας  χρεώνει.............

Γιώργο, αυτή είναι άλλη μια περίτρανη απόδειξη του πόσο σκανδαλώδεις, επαίσχυντες, άνισες και διαβλητές είναι οι συμβάσεις που έχουν υπογράφει για την παραχώρηση των αυτοκινητοδρόμων.

Το επίσης απογοητευτικό είναι ότι στο υπάρχον Δικαστικό σύστημα, με τις "εξωθεν" πιέσεις που δέχεται, πολύ δύσκολα μπορείς σαν μεμονωμένο άτομο, να προσπαθήσεις να τα βάλεις νομικά, με την "μαφία" που νέμεται τους αυτοκινητόδρομους και να διεκδικήσεις το "Δίκαιο" και λογικό.

Δυστυχώς μεθοδευμένα και επι σειρά ετών (....πάντα στο όνομα της καημένης της "Δημοκρατίας" μας), έχει παγιωθεί μια "εξωθεσμική", νοσηρά καρκινική κατάσταση ελέγχου του δημόσιου βίου, όπου μετατρέπει τις κρατικές λειτουργίες και τα δημόσια αξιώματα σε θύλακες διαφθοράς και μέσων εξυπηρέτησης ιδιωτικών συμφερόντων των εκάστοτε "ημετέρων" και όχι μόνον.

agr1 agr1 agr1 agr1
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Κυρ 15 Ιουλ 2018 - 22:09

Γιωργάκος έγραψε:Μην ξεχνάμε Αθηνά - Λαμία, Αντίρριο - Γιάννενα καθώς και Αττική οδό τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα ΔΕΝ πληρώνουν.

Το κομμάτι των αυτοκινητοδρόμων Αθήνα-Λαμία (μέχρι την Σκάρφεια), καθώς και το κομμάτι Αντίριο-Ιωάννινα ("Ιονία οδός"), το διαχειρίζεται η ίδια εταιρεία ("Νέα Οδός"), ....γι' αυτό και υπάρχει ίδια τιμολογιακή πολιτική στα συρόμενα τροχόσπιτα (πληρώνουν στην κατηγορία "Β", ως ΙΧΕ με ύψος < 2,20μ.).
Το ίδιο ακριβώς ισχύει για την Αττική οδό και την Γέφυρα Α.Ε. (γέφυρα Ρίου-Αντιρίου).

Και για να γνωρίζουμε με ποιούς έχουμε να κάνουμε, ....μια [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] στην μετοχική σύνθεση των εταιρειών που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους μας, ....αποκαλύπτει πολλά.  affraid

Συγκεκριμένες εταιρείες (κάποιες με σκοτεινό και ένοχο παρελθόν), ....κάποιες θυγατρικές μεταξύ τους, ....με διαφορετικά όμως ποσοστά συμμετοχής ανά οδό (...για να "τρώμε" όλοι και να είμαστε ευχαριστημένοι), ....απαρτίζουν τις ολιγομετοχικές κοινοπραξίες διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων μας.

Οι σκέψεις δικές σας.lol!
avatar
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από Roland Την / Το Δευ 16 Ιουλ 2018 - 0:08

Με τις συγκεκριμένες παρακάμψεις κατέβηκα στην Αθήνα τον Απρίλιο με το ΙΧ για μία δουλειά.
Και με την ευκαιρία ήθελα να δω πόσο βολεύει να το κάνω με το αυτοκινουμενο.
Το σίγουρο είναι ότι με το αυτοκινουμενο θα πληρωνα την Πελασγια και των Αφίδνων .
Και οι λόγοι είναι αυτοί που αναφέρει ο Γιώργος στην αναλυτική του αναφορά στις παρακάμψεις
avatar
Roland


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια 21/5/2017 με χαρτογράφηση

Δημοσίευση από caminador Την / Το Δευ 16 Ιουλ 2018 - 21:48

Στη Κύπρο στους αυτοκινητοδρόμους δεν πληρώνουν διόδια και όταν τους το τόνισα  μου είπαν ότι πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας...
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης