Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Φρένα στη ρυμούλκηση τροχόσπιτου
από spyrosbhta Σήμερα στις 19:09

» ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
από caminador Σήμερα στις 11:11

» Μπρατισλάβα, ....η πόλη των βασιλέων.
από Patrinos Χθες στις 14:10

» Η μανία της φύσης .
από Georgedim Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 13:08

» Καταστροφή αυτοκινούμενου με νεκρούς στη Χαλκιδική
από caminador Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 11:57

» Δίπλωμα οδήγησης με κοινοτικό κωδικό αριθμό "96"
από ladakias Σαβ 13 Ιουλ 2019 - 17:25

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από traveller Τετ 10 Ιουλ 2019 - 6:28

» Διασταυρώσεις - Προτεραιότητα
από Georgedim Τρι 9 Ιουλ 2019 - 11:56

» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από Georgedim Παρ 5 Ιουλ 2019 - 17:57

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από caminador Τρι 2 Ιουλ 2019 - 21:31

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από aisxylos Τρι 2 Ιουλ 2019 - 12:50

» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
από Georgedim Κυρ 30 Ιουν 2019 - 13:18

» Ιράν
από Georgedim Κυρ 30 Ιουν 2019 - 12:46

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:28

» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από Georgedim Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:23

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

» Hoppy Pub Θεσσαλονίκη στις καλύτερες μπυραρίες του κόσμου.
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 12:15

» Camper Stop στα Τζουμέρκα
από friar Πεμ 13 Ιουν 2019 - 0:03

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από gsalonica Την / Το Παρ 15 Απρ 2016 - 9:29

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
gsalonica
gsalonica


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από pilot Την / Το Παρ 15 Απρ 2016 - 14:12

Είναι για γέλια αν περίμενε κανείς οτι Η Γερμανία θα βγάλει σκάρτα τα Γερμανικά. Το ίδιο κάνει και το autotriti που συνεχώς "ευννοεί" τα Γερμανικά. Χωρίς να θέλω να αναφερθώ σε μάρκες και τύπους κι οτι για μένα πρώτη έρχεται μια Γερμανική σε βλάβες, θα αναφερθώ σε αξιοπιστία αυτοκινήτων που αν και λάτρης των Γαλλικών και συγκεκριμένα στην υδροπνευματική ανάρτηση της CITROEN, τη 1η θέση στην αξιοπιστία παίρνουν οι Κορεάτικες Hundai και Kia. Κι αυτές οι απόψεις δεν είναι από περιοδικά και site αλλά από ανθρώπους γύρω μου. Επίσης η σύγκριση είναι λίγο άκυρη γιατί στα αξιόπιστα βάζουν αυτοκίνητα των 50-60.000€ και στα ζημιογόνα των 10-20.000€.
pilot
pilot


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 15 Απρ 2016 - 16:14

Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω αυτή την έρευνα,
θεωρώ, ότι πιο "αξιόπιστη" πηγή είναι τα στοιχεία που έχουν οι εταιρείες οδικής βοήθειας ...
... εξαιρουμένων βέβαια, αυτών που αφορούν σε ατυχήματα και λαμαρινοδουλειές.
Τα στοιχεία των ΚΤΕΟ ... ναι μεν ... αλλά ... !
Από την άλλη, κρίνοντας την αξιοπιστία στα "ηλικιωμένα" αυτοκίνητα, από 7 μέχρι 11 έτη,
εκεί βλέπουμε ότι τα Γιαπωνέζικα πλεονεκτούν.
Διαβάζοντας και άλλες σχετικές έρευνες, πάλι ... Ιαπωνία και Κορέα προηγούνται ...
Τα Γαλλικά πάντως και τα Ιταλικά, δεν διεκδικούν δάφνες ...  
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 15 Απρ 2016 - 19:12

Όταν το "μεθοδευμένο" ψέμα απέκτησε ....επιστημονική βάση, προέκυψε η ...."στατιστική ανάλυση"  Very Happy Very Happy Very Happy.

Ανάλογα με το αναλυόμενο "δείγμα" και την ερευνητική μέθοδο, ....προκύπτουν και τα συμπεράσματα.

Στο ίδιο "δείγμα", ....διαφορετικές "παράμετροι" ανάλυσης, ....οδηγούν σε διαφορετικά συμπεράσματα.

Παράδειγμα :
- Αναλύουμε τη συχνότητα βλαβών σε ΙΧΕ, συγκεκριμένης μάρκας, ....που κυκλοφορουν σε μια χώρα, ....σε συνάρτηση με το συνολικό αριθμό τους, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Αν στο "ακριβό" μοντέλο Χ, ....από τα 100 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν παρουσιάσουν βλάβη τα 2, ....το ποσοστό είναι μόλις 2%.

Αν στο "φθηνό" μοντέλο Ψ, ....απο τα 10 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν παρουσιάσουν βλάβη τα 2 (ίδιος αριθμός), ....το ποσοστό είναι 20% (δεκαπλάσιο δηλαδή).

- Αν τώρα στο παραπάνω παράδειγμα μας, ....στην υποθετική ανάλυση μας συμπεριλάβουμε ....το κόστος επισκευής, ....η στατιστική διαφορά ....μεταβάλλεται ....υπερ του "φθηνού" μοντέλου, κ.ο.κ.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Παρ 15 Απρ 2016 - 19:26

Πολυ πολυ σωστα...
Κι αν ...καλοδιαβασει κανεις τα...τεκταινόμενα της εν λογω χωρας τα τελευταια 100 χρονια...θα εννοησει πως προεκυψε το....Γερμανικο....θαυμα...που συνεχως...μεσουρανει....
vzol48
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από tabbert Την / Το Σαβ 16 Απρ 2016 - 10:06

από το 1990 εως το 2000 αγοραζα περιοδικα αυτοκινητου....οπου πλεον εδώ και 16 χρονια δεν εχω διαβασει δεν εχω ξαναγορασει διοτι οι δημοσιογραφικες κλικες δινουν και παιρνουν...για παράδειγμα ετος 1991 τεστ 3 οχημάτων 1400 κυβικων...γκολφ εποχης με 60 αλογα και χωρις εξοπλισμο οπλε αστρα 80 αλογα και σιτροεν ζχ 75 αλογα δεν μπορει τα 2 τελευταια να εχουν παραπανω ιπποδυναμη εξοπλισμο και να βγαινει πρωτο το γκολφ......
να πουμε τι για μεσερντε που πληρωνεις 50% τιμη το αστερι και αν το αστερι δεν λαμψει και βγαλει ζημια τοτε ασε καλυτερα (μαρτυρια ανθρωπου προσωπικου φιλου με εξιδεικευμενο συνεργειο μεσερντε μινι)
 να πουμε για τα αυτοκίνητα του λαου που θελουν 1 κιλο λαδι αθηνα θεσαλονικη? για βλαβες στο σασμαν και το τσεκ εντζιν κανει υπερωριες?
ζημιαρικο για μενα ένα αμαξι είναι όταν σου παρουσιαζει συνεχως προβλήματα και όχι παροδικα που όλα παρουσιαζουν αμφισβητω λοιπον την συγκεκριμενη εκθεση διοτι εξυπηρετει συμφεροντα....
να πω και το άλλο....πια γερμανικη εταιρια δινει αν θυμαμε καλα 5 χρονια εγγυηση με δωρεαν σερβις εκτος από τους κορεατες? καμια.....
εδώ τα κατατρεγμένα χιουνται εχουν βγει πιο αξιοπιστα και από τα ποδήλατα....

tabbert


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Σαβ 16 Απρ 2016 - 15:18

Στον παράγοντα "αξιοπιστία αυτοκινήτου", .....πέραν όλων των άλλων παραμέτρων .....που προσμετρώνται ή οχι, .....καθοριστικής σημασίας είναι και ο παράγων ...."οδηγός".

Δύο ίδιας μάρκας και μοντέλου αυτοκίνητα, αγορασμένα την ιδια ημέρα, από δύο διαφορετικούς οδηγούς, .....είναι μαθηματικώς βέβαιο, ....ότι θα παρουσιάσουν διαφορετικά προβλήματα ....στη χρήση τους.

Καλό είναι λοιπόν, ....ούτε να "δαιμονοποιούμε & κατηγορούμε" άτομα & καταστάσεις, ....ούτε πάλι να τις θεωρούμε ως "θέσφατο", ....γιατί τα αποτελέσματα κάθε έρευνας, ....εξαρτώνται άμεσα απο τις παραμέτρους, που αποφασίζουμε να υπολογίσουμε ως "μετρήσιμες".
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Κυρ 17 Απρ 2016 - 12:45

Και κάτι άλλο.Το λαίκό αυτοκίνητο που έχει ο μικρομεσαίος το πέρνει όλη η οικογένεια,7 μέρες την εβδομάδα.Ο πλούσιος έχει άλλο για κάθε μέλος,άλλο για Σ/Κ ( 911),κάμπερ ή πολυμορφικό για ταξίδια,Σμαρτ για την πόλη κλπ.Επομένως τι νόημα έχει η ταξινόμηση ανα έτος;Να μην πούμε για φόρτωμα,σέρβις κτλ.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Κυρ 17 Απρ 2016 - 17:04

τα καλα και συμφεροντα ταις ψυχαις ημων.[για το αρθρο το λεω].


πολλα παιζουν ρολο οπως ειπατε πολλοι πιο επανω- οδηγος- σερβις -χιλιομετρα .

για τα ιαπωνικα λεω οτι εχουν στηριχθει στο ρητο ,οτι δεν υπαρχει δεν χαλαει.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ladakias
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από tabbert Την / Το Δευ 18 Απρ 2016 - 8:55

τακη διαφωνω 100% με το ρητο για τα ιαπωνικα.....είναι πολύ αξιοπιστα σαν μηχανικα μερη δεν σπανε δεν χαλανε.....αλλα....αλλα....αμα χαλασουν το κοστος είναι πανακριβο.....
επιπλέον τα τζαπαν εχουν μηδενικη ποιοτητα κυλισης και γενικα μειωμενη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια σε σχεση με τα ευρωπαικα....πιστευω ότι σε λιγα ακομη χρονια τα κορεατικα θα ξεπερασουν σε ποιοτητα και αντοχή τα ιαπωνικα και η σχεση χρημα/ποιοτητα/αξιοπιστια θα είναι καλυτερα τα κορεατικα...

tabbert


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Δευ 18 Απρ 2016 - 9:39

tabbert έγραψε:τακη διαφωνω 100% με το ρητο για τα ιαπωνικα.....είναι πολύ αξιοπιστα σαν μηχανικα μερη δεν σπανε δεν χαλανε.....αλλα....αλλα....αμα χαλασουν το κοστος είναι πανακριβο.....

Σε σύγκριση με την επισκευή ενός Γαλλικού ;

tabbert έγραψε:
επιπλέον τα τζαπαν εχουν μηδενικη ποιοτητα κυλισης και γενικα μειωμενη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια σε σχεση με τα ευρωπαικα...

Μανώλη καλό θα είναι να ενημερωνόμαστε και μετά να λέμε …….

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Και εδώ οι υπόλοιπες μάρκες

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από hobby560 Την / Το Δευ 18 Απρ 2016 - 12:09

Καλημερα!!!
γνωμη μου ειναι οτι απο το 2000 και μετα ολα τα αυτοκινητα ειναι ζημιαρικα καπου. 
κανενα δεν ειναι απολυτος αξιοπιστο και αυτο για λογους οικονομικους καθε εταιρειας.
παραδειγμα suzuki samurai lada niva audi 100 και πολλα αλλα (μην αναφερω τωρα ολα τα αυτοκινητα) αθανατα. 
πειτε μου μια εταιρεια σημερα που δεν βγαζει καποιο προβλημα ειτε σε μηχανικο ειτε στο εσωτερικο καπου?
ολα καπου εχουν καποιο προβλημα. 
και ειναι και λογικο ετσι αλλιως θα περναμε ολοι απο ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο που οντως θα ηταν καλυτερο απο ολα τα αλλα θα το κραταγαμε ο καθενας 20-30 χρονια και θα οταν θα πηγαιναμε για σερβις θα πουλαγαμε και το σπιτι μας απο το μονοπωλειο που θα υπηρχε.
το καλυτερο αμαξι για μενα ειναι αυτο που μπορεις να το συντηρησεις χωρις να αγκωμαχας και που σου καλυπτει τις αναγκες σου.

hobby560


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV Empty Απ: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα αυτοκίνητα από το γερμανικό TUV

Δημοσίευση από pilot Την / Το Δευ 18 Απρ 2016 - 16:11

Αυτή είναι και η καλύτερη απάντηση hobby560. Για αρκετούς φίλους πιο πάνω βλέπω ένα φανατισμό ως προς του καθενός το αυτοκίνητο που σ' αυτό το forum δε νομίζω οτι χρειάζεται. Τα crash tests πλέον βγαίνουν αρκετά καλά και στα ιαπωνικά απλώς δικαιολογώντας τον tabbert αυτό δεν ίσχυε πριν 20 χρόνια. Και προσθέτω οτι κάποια Γαλλικά έχουν την εξής ιδιομορφία: Σου παρέχουν όχι μόνο ασφάλεια στο crash test αλλά πριν χρειαστεί να φτάσεις εκεί! Εγω είμαι λάτρης του αυτοκινήτου και κάτοχος Γαλλικού και Κορεάτικου μοντέλου. Τα Γαλλικά έχουν όντως κακής ποιότητας διακοπτάκια μοτεράκια κλπ σε σύγκριση με αυτά της Κορεάτικης εταιρίας που είναι στιβαρά και φαινομενικά αθάνατα! Αν όμως πάθεις κάτι στους σκισομάτηδες την πάτησες! Έπαθα μόνο μια ζημιά: Όταν έβαζα εμπρός είχα 2 δευτερόλεπτα να επιλέξω ταχύτητα στον ανεμηστήρα του ψηφιακού a/c. Μετά κόλλαγε εκεί. Μου ζήτησαν 1200€ μόνο το ανταλακτικό! Με κλάψα μου έκαναν μεγάλη έκπτωση και μου το έφτιαχναν με 1160€ μαζί με εργασία. Στο Γαλλικό θα κατέβαζα και μηχανή μ'αυτά τα λεφτά! Το κάθε αυτοκίνητο όμως από τα δικά μου έχουν τη χάρη τους κι εγώ απλώς... τα απολαμβάνω και τα δύο!
pilot
pilot


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης