Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από Γιωργάκος Χθες στις 9:50

» Τιμές camping στο Γύθειο
από triptec Χθες στις 0:04

» Μπρατισλάβα, ....η πόλη των βασιλέων.
από caminador Δευ 22 Ιουλ 2019 - 21:29

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από caminador Δευ 22 Ιουλ 2019 - 21:10

» Ανεμιστήρας 12v
από Γιωργάκος Δευ 22 Ιουλ 2019 - 19:59

» Φρένα στη ρυμούλκηση τροχόσπιτου
από aisxylos Πεμ 18 Ιουλ 2019 - 17:54

» ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
από caminador Τρι 16 Ιουλ 2019 - 11:11

» Η μανία της φύσης .
από Georgedim Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 13:08

» Καταστροφή αυτοκινούμενου με νεκρούς στη Χαλκιδική
από caminador Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 11:57

» Δίπλωμα οδήγησης με κοινοτικό κωδικό αριθμό "96"
από ladakias Σαβ 13 Ιουλ 2019 - 17:25

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από traveller Τετ 10 Ιουλ 2019 - 6:28

» Διασταυρώσεις - Προτεραιότητα
από Georgedim Τρι 9 Ιουλ 2019 - 11:56

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από aisxylos Τρι 2 Ιουλ 2019 - 12:50

» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
από Georgedim Κυρ 30 Ιουν 2019 - 13:18

» Ιράν
από Georgedim Κυρ 30 Ιουν 2019 - 12:46

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:28

» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από Georgedim Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:23

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Σαβ 10 Οκτ 2015 - 21:28

Φέτος μείναμε  Ελλάδα, καθηλωμένοι, δεμένοι σταυροπόδαρα αλλά, δεν θα μείνουμε και με σταυρωμένα χέρια! Ας είναι καλά τα παλιά κιτάπια και όποιος διαθέτει ας τα ανοίξει, να τα μοιραστoύμε με τους  φίλους μας.
Καταθέτω  εικόνες  και όχι μόνο, σε μια απόπειρα γνωριμίας με τη  Bologna πρωτεύουσα της  Emilia-Romagna,  πόλη ανθρώπινη, κορυφαία στη ποιότητα ζωής στην Ιταλία. Την «Κόκκινη» Μπολόνια, από τα κεραμίδια της , το χρώμα των σπιτιών της, και ως προς τη πολιτική, προτίμηση και παράδοση. Ελεύθερη Κομμούνα το 11οαι. τον επόμενο κατάργησε τη φεουδαρχική δουλοπαροικία, είχε δημοκρατικές κυβερνήσεις από τον 14οαι, βασικό κέντρο αντίστασης  κατά του φασισμού, του ναζισμού και προπύργιο του παλαιού Κ.Κ.Ι.
Το ότι έχω περπατήσει  λιγότερο από το μισό  “κέντρο ιστόρικο”, δεν είναι λόγος να μην αρχίσουμε. Από το 1994 μέχρι σήμερα έχω κατασκηνώσει εδώ, πραγματικά και μεταφορικά 6 φορές  και την αισθάνομαι οικία πόλη.
154 Km.από Βενετία και  210 Km. από Ανκόνα, για εμένα σταθμός ανασυγκρότησης , λιγότερο στην αρχή κάθε εξόρμησης  προς δυτική Ευρώπη, Εξαρτάτε από την ώρα άφιξης στην Ανκόνα, για να ξεκινήσω πρωί προς δυσμάς,  Πάντα όμως στο τέλος αυτών των περιηγήσεων  και περιπλανήσεων στην Ιταλία, όταν επιστρέφουμε από Ανκόνα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Τangenziale di Bologna, ή “τόξο” της Μπολόνια από το 1967.   Ο  αυτοκινητόδρομος  Α14  από το Taranto, με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση, περνά από τις  βόρειες παρυφές της  πόλης σε σχήμα τόξου και  δυτικά στο τέλος της πόλης  ενώνεται με τον Α1-Νάπολι- Ρώμη- Μιλάνο. Στο μήκος που περνά από τις παρυφές της πόλης, στην ίδια χάραξη έχουν προστεθεί εφαπτόμενες στον Α14, τρεις επίσης λωρίδες ανά  κατεύθυνση με τις εξόδους για την πόλη, tangente= εφαπτομένη, εξ`ου και το όνομα.  Αν το δεις από πάνω, στο Google Erth, είναι 12 λωρίδες  6 ανά κατεύθυνση. Ερχόμενοι από Ανκόνα στον Α14, έχει  έξοδο για Bologna- Direzione ( κατεύθυνση) Borgo Panigale, πληρώνεις διόδια και είσαι στον Tangenziale μετρώντας εξόδους για τη πόλη. Ερχόμενοι από δυτικά,τη Μόντενα, έξοδος για Bologna-Direzione San Lazzaro, είναι αν μπορώ να πω, η πιο απομακρυσμένη   συνοικία  της πόλης που συναντάς στα ανατολικά. Το Borgo Panigale είναι το  αντίστοιχο στα δυτικά, απλά η αναφορά σου υπενθυμίζει προς τα πού κατευθύνεσαι και η ένδειξη είναι απαραίτητη όταν μπαίνεις από τις ενδιάμεσες εισόδους, για να επιλέξεις κατεύθυνση. Σε κάθε έξοδο  μπορείς να κάνεις αναστροφή.  Παραπάνω από 14 εξόδοι, μερικές είναι διπλές π.χ. uscita 7  και η επόμενη uscita 7 bis.  Εάν παραμείνεις τον Α14,στη μέση περίπου του τόξου, υπάρχει απ` ευθείας έξοδος για τον Α13 - Πάντοβα-Βενετία.  Αν έρχεσαι από Βενετία- Πάντοβα μπορείς να επιλέξεις να μπεις και στις δυο κατευθύνσεις του τόξου της Μπολόνια ή απ`ευθείας και στις δυο κατευθύνσεις του Α14.  Πέρσι, μέσα στο τόξο,  έφτιαξαν μια ακόμη απ`ευθείας έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο και για τη Fiera, εκθεσιακό χώρο της πόλης.  Εύλογη  ερώτηση, γιατί σας κουράζω  ενώ υπάρχει ο πλοηγός;  Γιατί κι`εμένα μου τα είπανε, και είναι πολύ καλύτερα να είσαι υποψιασμένος για να διαχειριστείς αυτή την “πατέντα» αν μείνεις για λίγο στη πόλη.
Το ακανόνιστο πολύγωνο στο κέντρο είναι το “κέντρο ιστόρικο” από τα μεγαλύτερα και καλύτερα διατηρημένα της Ιταλίας, μια παλαιά πόλη χωρίς σύγχρονες  δομικές παρεμβάσεις, τόπος κατοικίας, με  εμπορική δραστηριότητα, υπηρεσίες  και ότι έχει μια σύγχρονη πόλη. Για το κάμπινγκ  βγαίνεις στην έξοδο 8, στις πινακίδες σήμανσης δείχνει και τη σκηνή. Στο χάρτη, το κάμπινγκ είναι το “Centro Turistiko Cita Di Bologna”. Είναι προσβάσιμο και από τη via Stalingrado που ξεκινά από τον περιφερειακό του κέντρου ιστόρικο, περνά κάθετα κάτω από τo “τόξο” και συνεχίζει σαν  via Ferrareze, SS64 για  Φερράρα.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
1994, η κατασκήνωση που λέγαμε, τότε τσάκιζε περισσότερο  η μέση και τα γόνατα… Dacia SW. πρώτη επιστροφή από την Ιβηρική.To κτίσμα είναι  οι εγκαταστάσεις καθαριότητας κλπ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η πρώτη και η τελευταία, με την καλή έννοια…  Μόλις πηγαίνω λέω ότι είμαι πελάτης από το 1994, ρίχνουν μια διακριτική ματιά στον υπολογιστή και κάνουν έκπτωση 10% χωρίς να το ζητήσω. Να σημειώσω εδώ ότι από χρόνια πάντοτε δίνω στις ρεσεψιόν διαβατήρια που έχουν λήξει, θέλω να έχουμε τις ταυτότητες  πάντα επάνω μας, ποτέ και πουθενά δεν είχαμε πρόβλημα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
1994, Τότε οι περισσότεροι ένοικοι ήταν σκηνίτες…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τους νεώτερους χρόνους τα Campers είναι πλειοψηφία και οι σκηνίτες  ελάχιστη μειοψηφία…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αρκετές θέσεις  έχουν στο δάπεδο τσιμεντένια στοιχεία “πλέγμα”  πολύ καλό όταν βρέχει.  Το Βaleno wagon, αποσύρθηκε πρόσφατα μετά από 19 χρόνια, με πόνο καρδιάς.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ένα μέρος του κάμπινγκ, δεξιά τα τέσσερα κτίσματα τα σέρβις των “κατασκηνωτών”. Τα κτίσματα στη σειρά, διαμερίσματα στυλ ξενοδοχείου. Έ χει και ξύλινα μπαγκαλόουζ, είναι κάτω από τα δέντρα στο πάνω  και κάτω μέρος της φωτογραφίας. Έχει πισίνα και γενικά δεν του λείπει τίποτε. Καλά οργανωμένο, από τα καλύτερα  που έχω επισκεφτεί.


συνεχιζεται...
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Σαβ 10 Οκτ 2015 - 22:43

Γεια σου Κώστα με τα ωραία σου !
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Κυρ 11 Οκτ 2015 - 11:01

Κώστα, περιμένουμε την συνέχεια....

Όντως ιστορική πολη η Μπολώνια, ....με πολλές ομορφιές  cheers .
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Κυρ 11 Οκτ 2015 - 12:33

Δυστυχώς η Μπολόνια θεωρείται η πιό αφιλόξενη πόλη για τα αυτοκινούμενα.Οι τοπικές αρχές δεν τα θέλουν.Ξεχάστε τα κάμπερ στοπ.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Κυρ 11 Οκτ 2015 - 14:03

kukosg έγραψε:Δυστυχώς η Μπολόνια θεωρείται η πιό αφιλόξενη πόλη για τα αυτοκινούμενα.Οι τοπικές αρχές δεν τα θέλουν.Ξεχάστε τα κάμπερ στοπ.

Γιώργο, το 2009, ...αν δεν κάνω λάθος, είχαμε μείνει στο parking των "Κήπων Μαργαρίτα" ("Giardini Margherita"), που βρίσκεται πολύ κοντά στο ιστορικό κέντρο της πόλης (...πηγαίνεις με τα πόδια), ...με χρέωση βεβαίως, ...χωρίς πρόβλημα. 
Δεν ήταν βεβαίως camper stop, ...αλλά μπορούσες να εφοδιαστείς με νερό.

Απαγορεύεται πλέον ;;
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Κυρ 11 Οκτ 2015 - 15:20

κωστα  merci παρα πολυ .


1994, η κατασκήνωση που λέγαμε, τότε τσάκιζε περισσότερο  η μέση και τα γόνατα…
δεν πειραζει που τωρα δεν τσακιζουν τοσο πολυ.αλλα πειραζει που λογω της t mon καταστασης δεν μπορουμε να τα κανουμε.ας ελπισουμε πως καποια στιγμη θα μπορουμε.


και παλι ευχαριστουμε παρα πολυ than1 yes2 camp
ladakias
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Κυρ 11 Οκτ 2015 - 18:34

Μπράβο Κώστα ... πολύ ωραία ... cheers

Ξεκίνα τώρα τις ξεναγήσεις σου, επί Ιταλικού εδάφους, με αυτή την υπέροχα και άκρως ταξιδιωτική ματιά σου.
Βλέπεις η Ιταλία, τις περισσότερες φορές, είναι κάτι σαν γέφυρα ...
... και η Μπολόνια, κυρίως κοντά στη δεκαετία του '90, ήταν το αναγκαίο κακό ...
Πολύ μεγάλη κυκλοφορία αυτοκινήτων, φοβερά μποτιλιαρίσματα, αγχωτικές καταστάσεις, μέχρι να την προσπεράσεις ...
... αλλά και σχετικά "μονόδρομος", όταν ήθελες να κινηθείς πιο δυτικά ή πιο βόρεια ...!

Περιμένουμε τις συνέχειες ...
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από traveller Την / Το Κυρ 11 Οκτ 2015 - 19:08

Κι'εμεις σεκεινη την περιοχη οταν κινουμαστε (επιστρεφωντας απο κεντρικη ευρωπη )στην Εmilia Romagna προτιμουσαμε τα θερμα λουτρα του Riollo-Therme  στο IMOLA ... 
Πολυ ομορφη περιοχη και με πολλα τροχοσπιτομαγαζα..που ειχαν πολυ φτηνες τιμες στα ειδη camping......
Aαααααα ......... ρε Κωστα τι μας θυμησες  ... sad1
traveller
traveller


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 13 Οκτ 2015 - 20:07

Πράγματι ανεβαίνοντας τον Α14 από Ανκόνα και πάνω και στη συνέχεια ο Α1, είναι ο δρόμος με τη μεγαλύτερη κίνηση στην Ιταλία και λόγω των φορτηγών. Αν ξεκινήσεις από Βενετία τη πορεία προς δυσμάς, μέσω Α4—Α21 η όλη διαδρομή είναι 122 Χμ. λιγότερη απ`ότι αν ξεκινήσεις από Ανκόνα,Το πλοίο συνήθως στη Βενετία φτάνει πρωί κι` έχεις το χρόνο να κάνεις χιλιόμετρα αλλά ξοδεύεις μια νύχτα παραπάνω στο πλοίο, το έχω κάνει μια φορά αλλά γύρισα από Ανκόνα.   Να σημειώσω ακόμη ότι το κάμπινγκ της Μπολόνια, έξω, απέναντι από τη ρεσεψιόν, έχει πάρκινγκ 40 θέσεων  και αρκετές φορές παρκάρουν Campers όπως φαίνεται  και στο Google Earth. Δεν σκέφτηκα ποτέ να ρωτήσω  αν χρεώνουν κάτι και τι, έστω για μια ασφαλή διανυκτέρευση, αλλά υπάρχει τηλέφωνο.
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τρι 13 Οκτ 2015 - 20:40

caminador έγραψε:.....το κάμπινγκ της Μπολόνια, έξω, απέναντι από τη ρεσεψιόν, έχει πάρκινγκ 40 θέσεων  και αρκετές φορές παρκάρουν Campers όπως φαίνεται  και στο Google Earth. Δεν σκέφτηκα ποτέ να ρωτήσω  αν χρεώνουν κάτι και τι,.....

Κώστα, δεν γνωρίζω για το συγκεκριμένο camping, ...αλλά σε αρκετά campings σε Ιταλία και Αυστρία, υπάρχει η δυνατότητα διανυκτέρευσης αυτοκινουμένων, σε οριοθετημένο χώρο έξω από το camping, ...έναντι μιας συμβολικής αμοιβής (τιμές camper-stop), ....που σου επιτρέπουν όμως να χρησιμοποιήσεις τις δομές υγιεινής και αποβολής "γκρίζων και μαύρων" εντός του camping.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Παρ 16 Οκτ 2015 - 19:38

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ο  ακανόνιστος πολυγωνικός περιφερειακός είναι στα χνάρια του τείχους που προστάτευε τη παλαιά πόλη. Από το τείχος σήμερα διασώζονται  μόνο τα 12κτίσματα πόρτες, εισόδου-εξόδου. Το  μπλε κτήριο επάνω, είναι ο κεντρικός Σ.Σ.της πόλης, εκεί στις 12/8/1980 συνέβη ένα τραγικό γεγονός. Δεν αναφέρω από ποιους και γιατί… «η Σφαγή της Μπολόνια» το θυμάμαι καλά, ήμουν στη Κρήτη στο  κάμπινγκ στα Μάλια. Εκδικητική; βομβιστική επίθεση κατέστρεψε ένα μέρος του σταθμού, 85 νεκροί 200 τραυματίες  μεταξύ τους πολλά παιδιά… Η ώρα ήταν 10.25 πρωί, Το ρολόι του σταθμού σταματημένο στην κακιά εκείνη ώρα, σε ανάμνηση του γεγονότος .

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ανήλικα θύματα της συνοικίας Corticella, βόρεια του “τοξου”κοντά στο κάμπινγκ.  Κυκλοφορώ στη Κορτισέλλα, έχω βρει εκεί ένα καλό Σ. μάρκετ της COOP  για τροφοδοσία, στη via Maxim Gorgi, εκεί που γεμίζεις πλαστικά εναμισόλιτρα πόσιμο νερό δωρεάν ή νερό φριζάντε με 20 λεπτά.  Λιγότερη κυκλοφορία, πιο εξοχική διαδρομή, στην ίδια απόσταση,5 Χμ, από αυτό που είναι σημειωμένο  στο χάρτη. Θα σας συνιστούσα αν έχετε έστω κι`ελάχιστη καταναλωτική διάθεση, μια επίσκεψη στο ΙperCoop, Centro Lame Via della Beverara,50.  Ρωτήστε στη ρεσεψιόν.

Λεωφορείο από το κάμπινγκ   σε πάει στη Piazza Maggiore στο κέντρο ιστόρικο.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μερικές από τις “πόρτες” της πόλης, η τελευταία είναι στη βία Σαραγόσα στην ομώνυμη συνοικία

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κοντά στο Σ.Σταθμό  το πάρκο Montagniola  χώρος για πικ νικ, ξεκούραση και αναψυχή.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Απομεινάρι ενός από τους 180 περ. χαμένους πια, μεσαιωνικούς πύργους της πόλης.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ένας μουσικός του δρόμου δέχεται κέρασμα από έναν ιδιοκτήτη; διπλανού μπαρ, τι ακριβώς δεν γνωρίζω, πάντως το ποτήρι είναι  κρασιού…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Santa  Regina…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Συνεχίζεται.
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Aigagros Την / Το Σαβ 17 Οκτ 2015 - 23:27

Αναμένουμε τη συνέχεια!
Aigagros
Aigagros


http://www.taxidiarides.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τετ 21 Οκτ 2015 - 13:04

Mέρος  3ο

Από την περίοδο της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας η Μπολόνια  θεωρείτο μαζί με τη Ρώμη ως πρωτεύουσες της τέχνης και της μουσικής.  Η λίστα των διάσημων ανθρώπων που γεννήθηκαν ή έζησαν και διέπρεψαν  στη πόλη είναι μεγάλη,  μεταξύ αυτών  οι αδελφοί ζωγράφοι Ανιμπάλε, Λουντοβίκο, και Αγκοστίνο Καράτσι, ο Γκουίντο Ρένι, Giacomo Bolonini,  Ιωακείμ Ροσίνι, Πιέρ Πάολο Παζολίνι,  Ουμπέρτο Έκο,  Gianni Morandi, Lucio Dalla,  οι φυσικοί Λουίτζι Γκαλβάνι και Γουλιέλμος Μαρκόνι, ο  Πάπας Γρηγόριος ο 8ος,  που θεσμοθέτησε το ημερολόγιο κ.α.  Η Μπολόνια όμως είναι διάσημη και για τις στοές της,  portici. Μια αρχιτεκτονική και πολιτιστική κληρονομιά.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Συνεχόμενες στοές με καμάρες,  “ένας πολιτισμός των στοών”. Η γερουσία από το 13ο αι. έκανε τη κατασκευή τους υποχρεωτική, είχε ορίσει και το ύψος τους ώστε να επιτρέπει και τη διέλευση εφίππου. Προσφέρουν προστασία από τις καιρικές συνθήκες, ήλιο, βροχή, είναι καθαρές από χιόνι το χειμώνα. Το απίστευτο! 38 Χμ. στοών μέσα στο κέντρο ιστόρικο και 53 Χμ, συνολικά και με αυτές εκτός του κέντρου.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το δημοτικό θέατρο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
 Στοές και έξω από το κέντρο, κάθετες στη βία Σαραγόσα. Στην ίδια οδό, ένα χιλιόμετρο  από τη πόρτα Σαραγόσα, αριστερά, αρχίζει η μνημειώδης στεγασμένη στοά του San Luca,  μήκους 3.800m με 666 καμάρες!?. Χτίστηκε μεταξύ του 1.674—1793 και οδηγεί στο Ιερό της Παναγίας του αποστόλου Λουκά, στη κορυφή ενός λόφου υψ.300 μ.περ. με θέα στη πόλη. Φιλοξενεί μια Βυζαντινή εικόνα της Παναγίας με το βρέφος, “την εικόνα σου την σεπτήν, την ιστορηθείσαν υπό του αποστόλου Λουκά,την Οδηγήτριαν” που έφερε  ένας Έλληνας προσκυνητής από τη Κωνσταντινούπολη.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ανεβαίνουμε από τη βία σαν Λούκα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στα σημεία που έχει η στοά αετώματα , υπάρχουν παρεκκλήσια.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πολλοί ανεβοκατεβαίνουν με τα πόδια, τη νύχτα η στοά εσωτερικά, είναι φωτισμένη.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πρωτότυπο, δεξιά κι`αριστερά, τα πεντάγωνα περίπτερα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Γιατί φτιάχτηκε η στοά του σαν Λούκα; Η εικόνα ήρθε το 12οαι.σε ένα ιερό της Παναγίας που προϋπήρχε εκεί, και το Βυζάντιο ήταν εκεί, η Ραβένα είναι πολύ κοντά. Η σημερινή εκκλησία άρχισε να κτίζεται το 17οαι.  Από το 1433 όμως έχει καθιερωθεί μια παραδοσιακή πομπή. Το 5ο Σάββατο μετά το Πάσχα η εικόνα μεταφερόταν και μεταφέρεται ακόμη, από το ιερό της Παναγίας  στον εκάστοτε καθεδρικό της πόλης. Μετά από 8 νύχτες, την επόμενη Κυριακή, επιστρέφει στο ιερό της Παναγίας, πάντα με συνοδεία πλήθους πιστών. Τις ημέρες  μεταφοράς πάντα βρέχει, το θαύμα της βροχής… υποθέτω ότι ίσως να συμβαίνει αυτό που γίνεται κι`εδώ κάθε Μεγάλη Παρασκευή,  πάντα  βρέχει ή θα ψιχαλίζει ή θα έχει συννεφιά. Για την Ιταλική εκδοχή, προσωπική μου εμπειρία για αυτό, είναι μαρτυρίες γνωστών, ένα σχετικό ντοκιμαντέρ πριν πολλά χρόνια, στη δημόσια τηλεόραση που κατέβαζαν μια εικόνα δια μέσου μιας στοάς και μια φωτογραφία που είδα τυχαία στο Google Earth παρατηρώντας την πόλη από ψηλά, το συνοδεύον τη πομπή πλήθος κατά τη λιτανεία κρατούσε ανοιχτές ομπρέλες. Απ`ότι λεν τα νούμερα η στοά άρχισε να κτίζεται λίγο πριν τελειώσει ο σημερινός καθεδρικός του San Petronio,  με τη συμμετοχή όλων των πολιτών της πόλης. Από τις μεγαλύτερες στοές του κόσμου και τις παλαιότερες της πόλης. Ας γυρίσουμε πίσω…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Εκεί που τελειώνει η στοά του Σαν Λούκα αρχίζουν οι στοές της πόλης…



Συνεχίζεται.
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τετ 21 Οκτ 2015 - 19:35

Κώστα πολύ όμορφη περιγραφή και αντιπροσωπευτικές εικόνες, ....στα αξιοθέατα αυτής της πόλης !!!

Επέτρεψε μου την προσθήκη ...ενός ακόμη θρύλου   Very Happy , ...που αιτιολογεί την λιτανεία της εικόνας καθώς και την πίστη και ευλάβεια των Μπολονέζων, προς το πρόσωπο της Παναγίας.

Ας θυμηθούμε ότι η αυγή του 15ου αιώνα αποτελεί μια πολύ δύσκολη περίοδο για όλη την Ευρώπη, λόγω της συνεχιζόμενης επιδημίας πανώλους, λόγω των πολέμων μεταξύ πόλεων και δυναστειών (κατάπτωση της φεουδαρχίας), καθώς και λόγω γενικότερων πολιτικών και κοινωνικών ανακατατάξεων. 

Σύμφωνα λοιπόν με τα Χρονικά, που βρίσκονται αρχεία της πόλης, το 1433 ήταν μια ιδιαιτέρως δύσκολη χρονιά για την πόλη, πέραν των γενικότερων λόγων που προανέφερα, αλλά και λόγω της παρατεταμένης ανομβρίας το χειμώνα και την άνοιξη.

Οι συνθήκες αυτές απειλούσαν την πόλη με φοβερό λοιμό, μιας και δεν θα υπήρχε καθόλου γεωργική σοδειά.

Έτσι αποφασίζεται να περιφέρουν με λιτανεία την εικόνα της Παναγίας σε όλη την πόλη, όπερ και έγινε.

Σύμφωνα πάντα με την παράδοση, όταν η εικόνα περνούσε από τη πύλη Σαραγόσα της πόλης, ξεκίνησε να βρέχει.
Έκτοτε και κάθε χρόνο η εικόνα της Παναγίας, με λιτανεία  μπαίνει στην πόλη από τη συγκεκριμένη πύλη, την εβδομάδα της Αναλήψεως (που ανέφερε και ο Κώστας) και η παράδοση θέλει όταν η εικόνα της Παναγίας, περνά τη πύλη να ξεκινά να βρέχει.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Πεμ 22 Οκτ 2015 - 21:46

Αγαπητέ Γιώργο σ`ευχαριστλω γι`αυτές τις πληροφορίες, έτσι εξηγούνται ορισμένα πράγματα. Όσο για την πίστη και ευλάβεια των Μπολονέζων εξαντλείται, πράγματι, στο πρόσωπο της Παναγίας... νομίζω ότι η επίσημη καθολική εκκλησία τους έχει γραμμένους στο μαυροπίνακα... θα το δούμε στη συνέχεια...
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 27 Οκτ 2015 - 22:35

Μέρος 4ο

 Ο παλαιός μπλε οδηγός αναφέρει την Εμιλία Ρωμανία ως αυτοκρατορία της γεύσης… οπότε η Μπολόνια είναι η πρωτεύουσα μιας εξαιρετικής γαστρονομικής παράδοσης. To πάθος της Εμίλια Ρομάνα είναι η Κουζίνα, τοπικές σπεσιαλιτέ και συνταγές, μπολονέζ, εσκαλόπ, τορτελίνια- λαζάνια- ταλιατέλες, γαρνιρισμένα με ραγκού, φανταστείτε  τα με τριμμένη παρμεζάνα από τη Πάρμα, κι`από πάνω  φλοιούς τρούφας, αυτό το “υπόγειο μανιτάρι”.  Προσούτα, σαλάμια  με κορυφαίο το Κουλατέλλο, το Κόππα  από κρέας λαιμού, το ζαμπόνε είδος χοιρινού λουκάνικου, τη μοναδική Μορταδέλα  di Bologna  και πολλά άλλα. Το μυστικό της χώνεψης είναι τα  εξαιρετικά κρασιά της Εμίλια Ρ, ποιο γνωστά, κοκ. Labrusco της Μόντενα, νέο και αφρώδες, Pignioletto,  Sangioveze, Trebiano, Barbera , και για ενίσχυση της  χώνεψης  μια Γκράπα με απόσταξη σε σταθερή υψηλή θερμοκρασία. Τα αγροτουριστικά εστιατόρια στα πέριξ της πόλης είναι θεσμός, λειτουργούν Τετάρτες και Σ.Κ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Προς το Cento στις όχθες του ποταμού Reno.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ορεινό προς Sasso Marconi. Ότι προσφέρουν είναι από την ελεγχόμενη παραγωγή του αγροκτήματος των. Ζητώντας το λογαριασμό μαζεύουν ότι δεν μπόρεσες να φας,  φέρνουν Γκράπα ή γλυκό και όταν επιστρέψουν τα ρέστα, φέρνουν μαζί  σε πλαστικές συσκευασίες μιας  χρήσης τα “αποφάγια” και λέν …εμείς δεν πετάμε φαί…και  εννοούν, αν θέλετε μπορείτε να το κάνετε εσείς…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Από τα “Πρόχειρα” της πόλης…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σε φιλόξενο σπίτι, λευκό Πινιολέτο και κόκκινο Μπαρμπέρα σε “έκδοση” φριζάντε,  12% και 12,7% Vol. Εμφιάλωση φυσικά από παραγωγό, για ιδιωτική, μπορώ  να ειπώ  καθημερινή χρήση.  Κάνεις τα κουμάντα σου για πόσα μπουκάλια, και ποικιλία  χρειάζεσαι να βγάλεις τη χρονιά, τα βάζεις στο υπόγειο και σου στοιχίζει αρκετά λιγότερο…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

2005,έξω από το κέντρο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

2006,Κοντά στο Σ.Σταθμό…


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Εξακύλινδρη…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Στο βάθος η βασιλική του San Francesco, από το 1263,δεξιά με τη πράσινη οροφή, περίεργο μνημείο…


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Είναι τρία στη σειρά, τρεις τάφοι τοποθετημένοι σε κολόνες , “φιλοξενούν” τρεις εξέχοντες νομομαθείς του 13ου.αι.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τάματα στον Άγιο Αντώνιο, προστάτη των παιδιών, για τους Καθολικούς…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Η κλίμακα του άμβωνα…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Πολύ παλαιά πράγματα… πρόκειται για Πάπα, φοράει τιάρα…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ταφικό μνημείο του Πάπα Αλεξάνδρου του 5ου. Που απεβίωσε  στη Μπολόνια  μεταξύ του 13ου. και 14ου. αι. δεν φαίνονται καλά τα “νούμερα”…   Ο συγκεκριμένος ήταν από τη Κρήτη! ο μοναδικός Κρητικός Πάπας. Είχε εκλεγεί από το κογκλάβιο αλλά δεν
πρόλαβε να φτάσει ποτέ στη Ρώμη να ασκήσει τα καθήκοντά του…
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Στο αίθριο της μονής γινόταν ένα φιλανθρωπικό παζάρι όπου βρήκα ένα ενδιαφέρον βιβλίο να συμπληρώσω το υλικό μου για τον Δομήνικο… εκεί που
είναι θαμμένος  ένας άλλος εξέχων Κρητικός …

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Συνεχίζεται… 
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τετ 28 Οκτ 2015 - 20:42

Ενδιαφέρουσα παρουσίαση.
Δυστυχώς, την Μπολόνια κάθε φορά (... και δεν είναι λίγες οι φορές) ... την προσπερνάμε ... !
Κώστα, σ' ευχαριστούμε ... και περιμένουμε ...
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Πεμ 29 Οκτ 2015 - 9:27

Κώστα το "ευχαριστώ" για την τόσο ωραία περιήγηση είναι λίγο .
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 29 Οκτ 2015 - 10:17

Κώστα, ....πολύ αναλυτική παρουσίαση, ....με ωραίες πολύπλευρες εικόνες τουριστικού, ιστορικού, γαστριμαργικού περιεχομένου.

Ευχαριστούμε και ....αναμένουμε την συνέχεια  cheers
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Πεμ 29 Οκτ 2015 - 11:52

κωστα  merci
ladakias
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Πεμ 29 Οκτ 2015 - 17:34

Κώστα μου,αυτό το "νιόκο φρίττο" που  έβαλες φωτογραφία αλλά δεν το εμνημόνευσες,μισή παράλληψη !!!!!!

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Παρ 30 Οκτ 2015 - 13:19

Ήμαρτον... laf6
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Σαβ 7 Νοε 2015 - 12:12

Μέρος  5ο

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τα λεωφορεία  φτάνουν μέχρι τη piazza  Nettuno, μέρος της πιάτσα Ματζιόρε, με τη κρήνη του Ποσειδώνα, μπροστά στο palazzo  Enzo.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με τέσσερεις γοργόνες στις γωνίες …


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
…και δυο γοργονουρές εκάστη…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στη via Santo Stefano που οδηγεί στην ομώνυμη πόρτα, συγκρότημα τριών εκκλησιών, το αναφέρουν με το όνομα της οδού. Στην πραγματικότητα είναι περισσότερες εκκλησίες, μια ιστορία κατασκευών που ξεκινά  τον 5ο μέχρι 13οαι. Ένα συγκρότημα επτά θρησκευτικών κτηρίων που κανένα δεν έχει το όνομα του Αγίου Στεφάνου,  αφιερωμένες σε  αγίους, πρόσωπα και γεγονότα,  πιο γνωστές  Ιωάννη του Βαπτιστή,  Αγία τριάδα, San Vitale, του Γολγοθά, της Αναστάσεως , η αυλή του Πιλάτου κ.α.  Επικοινωνούν μεταξύ τους και η επίσκεψη στο εσωτερικό του συγκροτήματος, κάθε φορά αναβάλλεται  για  επόμενη φορά που θα βρεθούμε  στη πόλη… Ασυνήθιστο για εμάς ο εξωτερικός άμβωνας…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δυο φωτογραφίες , στο Σαν Στέφανο και στο Σαν Λούκα, απέχουν μεταξύ τους 8-9 χρόνια και δείχνουν ότι οι άντρες μεγαλώνουν πιο γρήγορα από τις κυρίες  που συνήθως μένουν στάσιμες ή στη καλλίτερη περίπτωση, δείχνουν και νεότερες…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στη δυτική πλευρά της πλατείας το Δημαρχείο στο Palazzo D`Accurcio.  Το αριστερό τμήμα είναι  παλαιότερο, δεξιά το νεότερο τμήμα  σε διαφορετικό ρυθμό. Στο επιστέγασμα της εισόδου πίσω από τη σημαία της Εμιλία Ρομάνα, καθήμενος  ο Μπολονέζος Πάπας  Γρηγόριος ο ανακαινιστής του ημερολογίου, πάνω αριστερά η Παναγία με το βρέφος. Ενδιαφέρον συγκρότημα μέσα έξω…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στο αίθριο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Επί της πλατείας…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Sala Borsa, πολιτιστικό κέντρο, βιβλιοθήκη, εκθετήριο, μικρά καταστήματα, καφέ, κ.α. ένας δημόσιος χώρος  για μικρούς και μεγάλους, όλες τις εποχές καί με φυσικό φωτισμό, και γυάλινο δάπεδο να φαίνονται τα Ρωμαϊκά αρχαία.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στην αγορά… αριστερά μες στο κύκλο, ο Ερμής…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Loggia dei Mercanti, μπροστά στην ομώνυμη πλατεία, η έδρα της συντεχνίας των εμπόρων 14οςαι. Από το λευκό σκεπαστό μπαλκόνι οι μάγιστροι της πόλης κήρυσσαν τις πτωχεύσεις…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Camara di Comercio…

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πιάτσα Ματζιόρε,  στη γωνία δημαρχείου και Palazzo dei Notai, των συμβολαιογράφων, χτίστηκε τον 14οαι. ως έδρα τους,  2006 τέλη Ιουνίου,  ημέρα των ενόπλων δυνάμεων.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η πρόσοψη στη πλατεία  της βασιλικής του S. Petronio , επισκόπου της πόλης τον 5οαι. Δημοτική μητρόπολις, κατασκευάστηκε μεταξύ 14ου -16ουαι. με χρηματοδότηση  δήμου και  πολιτών, για να γιορταστεί η ανάκτηση της ελευθερίας από το λαό, στη πρώτη ή τη δεύτερη δεκάδα των μεγαλυτέρων εκκλησιών της Χριστιανοσύνης, 135 x 66μ. ιδιοκτησία κοινοτικής εξουσίας.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δυναμικοί διαφωνούντες ,από τη μια εμβατήρια κι` από την άλλη συνθήματα, γιορτή για όλους!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Συνεχίζεται
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Σαβ 7 Νοε 2015 - 13:31

Καταπληκτική ξενάγηση, ....μου άρεσε πολύ και η ..."συγκριτική" φωτογραφία με το εύστοχο σχόλιο. 

Στον αντίποδα όμως, ...ο άντρας όμως είναι σαν το καλό κρασί,  ....όσο περνούν τα χρόνια ανεβαίνει η αξία του ή ....αντιθέτως (κατά τη φεμινιστική άποψη) ...."καλά κρασιά".  Very Happy Very Happy Very Happy

Κώστα thk  ....περιμένουμε την συνέχεια !!!
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador. Empty Απ: BOLOGNA. 1994--2014. Πόλεις της Ιταλίας με τη ματιά του caminador.

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Σαβ 7 Νοε 2015 - 14:23

Κώστα ζωγραφίζεις !!! bravo
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης