Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
+18
teonakos
caminador
traveller
Aigagros
ladakias
espresso
gsalonica
Γιωργάκος
Batfalcon
Masterless
kukosg
tabbert
vzol48
Georgedim
lander474
Maximos
antreas hobby
ktRinity
22 απαντήσεις
Σελίδα 4 από 13
Σελίδα 4 από 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Έχει τον έξω ρυθμιστή πάνω από τη μπουκάλα και έχει και μέσα (ή μήπως οι μέσα ειναι απλά διακόπτες?) Εχω ανεβάσει φωτό πιο πάνω.
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] θελει στο ξηλωμα βρηκατε προβλήματα?με δεδομενο την πρωτη φορα που εγινε το εγχείρημα δυσκολευτικατε καπου?
για έναν αρχαριο αλλα που του πιανουν τα χερια εχει μεγαλο βαθμο δυσκολιας?
για έναν αρχαριο αλλα που του πιανουν τα χερια εχει μεγαλο βαθμο δυσκολιας?
tabbert
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Έχοντας τα κατάλληλα εργαλεία, βασικές τεχνικές γνώσεις, ροπή προς το: "ὁτι δεν λύνει κόβεται & ότι δεν κόβεται, σπάει, ένα καλό φιλαράκι που να πιάνουν τα χέρια του, είναι πιο πολύ εκπαιδευτικό παρά κουραστικό.. Όπως ξαναείπα, έγιναν 2 χαζοζημιές σε 2 ξύλα μη εμφανή τα οποία και θα φτιαχτούν..
Άσχετη ερώτηση: Ο άξονας τι διαδρομή πρέπει να έχει??
Άσχετη ερώτηση: Ο άξονας τι διαδρομή πρέπει να έχει??
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Τί ενωείς όταν λές τι διαδρομή πρέπι να έχει γίνε λίγο πιο σαφής?????????????
lander474
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Από όσο είδα, στην μπουκάλα επάνω δεν έχει ρυθμιστή.
Είδα μια σωλήνα, που καταλήγει σε κάτι διπλό, που δεν γνωρίζω τι μπορεί να είναι ...
Πιθανόν να είναι ρυθμιστής (-ές) ... αλλά ότι και να είναι, θα είναι άχρηστο, σαν εξάρτημα ... !
Αν για ρυθμιστή εννοείς αυτό ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
... ούτε αυτό μου μοιάζει για ρυθμιστής ...
Πιο πολύ το βλέπω για διακόπτη, που του λείπει μάλιστα και το κουμπί, μπροστά ...
Όπως και να 'χει, πάρε έναν ρυθμιστή, με ελληνικό πάσο, που θα τον συνδέσεις επάνω στην μπουκάλα.
Μετά, η σωλήνα από τον ρυθμιστή, θα συνδεθεί με την κύρια εγκατάσταση (την μεταλλική σωλήνα),
που πηγαίνει στο εσωτερικό του τροχόσπιτου.
Πρόσεξε, η σωλήνα αυτή, έχει μια ιδιαιτερότητα, δεν βιδώνει ακριβώς το ίδιο και στις δυο άκρες της.
Το ένα άκρο είναι για τον ρυθμιστή, βιδώνεται σ' αυτόν,
ενώ το άλλο άκρο, έχει ένα μικρό μεταλλικό δακτυλίδι, για να "κουμπώσει" - βιδώσει, με τον μεταλλικό σωλήνα.
Εσωτερικά, θα πρέπει να συναντήσεις, μια διακλάδωση, με τρεις ή δύο συνήθως κόκκινους διακόπτες-ασφάλειες,
που μοιράζουν την παροχή, ανάλογα, είτε σε δύο είτε σε τρεις συσκευές (πχ. ψυγείο, εστίες ή ψυγείο, εστίες, σόμπα).
Είδα μια σωλήνα, που καταλήγει σε κάτι διπλό, που δεν γνωρίζω τι μπορεί να είναι ...
Πιθανόν να είναι ρυθμιστής (-ές) ... αλλά ότι και να είναι, θα είναι άχρηστο, σαν εξάρτημα ... !
Αν για ρυθμιστή εννοείς αυτό ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
... ούτε αυτό μου μοιάζει για ρυθμιστής ...
Πιο πολύ το βλέπω για διακόπτη, που του λείπει μάλιστα και το κουμπί, μπροστά ...
Όπως και να 'χει, πάρε έναν ρυθμιστή, με ελληνικό πάσο, που θα τον συνδέσεις επάνω στην μπουκάλα.
Μετά, η σωλήνα από τον ρυθμιστή, θα συνδεθεί με την κύρια εγκατάσταση (την μεταλλική σωλήνα),
που πηγαίνει στο εσωτερικό του τροχόσπιτου.
Πρόσεξε, η σωλήνα αυτή, έχει μια ιδιαιτερότητα, δεν βιδώνει ακριβώς το ίδιο και στις δυο άκρες της.
Το ένα άκρο είναι για τον ρυθμιστή, βιδώνεται σ' αυτόν,
ενώ το άλλο άκρο, έχει ένα μικρό μεταλλικό δακτυλίδι, για να "κουμπώσει" - βιδώσει, με τον μεταλλικό σωλήνα.
Εσωτερικά, θα πρέπει να συναντήσεις, μια διακλάδωση, με τρεις ή δύο συνήθως κόκκινους διακόπτες-ασφάλειες,
που μοιράζουν την παροχή, ανάλογα, είτε σε δύο είτε σε τρεις συσκευές (πχ. ψυγείο, εστίες ή ψυγείο, εστίες, σόμπα).
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Το τροχόσπιτο για τις εργασίες είναι τακαρισμένο χωρίς ρόδες.
Έβαλα ένα υδραυλικό γρύλο κάτω από το ταμπούρο και το σήκωσα αργά αργά για να δω τι διαδρομή έχει. Τα αμορτισέρ τα είχα ήδη βγάλει. Η διαδρομή που μέτρησα πριν αρχίσει να σηκώνεται το τροχόσπιτο ήταν 1cm.. Πολύ λίγη μου φάνηκε...
Έβαλα ένα υδραυλικό γρύλο κάτω από το ταμπούρο και το σήκωσα αργά αργά για να δω τι διαδρομή έχει. Τα αμορτισέρ τα είχα ήδη βγάλει. Η διαδρομή που μέτρησα πριν αρχίσει να σηκώνεται το τροχόσπιτο ήταν 1cm.. Πολύ λίγη μου φάνηκε...
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Από τον διακόπτη δεν λείπει το κουμπί, το έβγαλα και το έχω φυλαγμένο..
Σκέφτηκα μήπως αυτό έξω είναι βαλβίδα εκτόνωσης??
Σκέφτηκα μήπως αυτό έξω είναι βαλβίδα εκτόνωσης??
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
To αμορτισέρ του φρένου έχει κωδικό 207.745.04. Το έχω βρει μόνο σε διάφορα site όπως αυτό:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ή αυτό:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στην Ελλάδα υπάρχει κάποιος που να έχει κάτι αντίστοιχο?
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ή αυτό:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στην Ελλάδα υπάρχει κάποιος που να έχει κάτι αντίστοιχο?
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Πάρε τηλ στον Ζαμπέτα. Εχοντας τον κωδικό η αναζήτηση θα είναι εύκολη.
Batfalcon
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Έχω στείλει ήδη από το πρωί τη λίστα των εξαρτημάτων που χρειάζομαι!
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Επιστρέψαμε μετἀ από ένα λίιιιγο κουραστικό τριήμερο...
Προχωρήσαμε αρκετά όμως..
Να προειδοποιήσω πως στις εικόνες που ακολουθούν περιέχονται σκηνές βίας και πάθους οπότε παρακαλείσθε να απομακρύνετε μικρά παιδιά και ευπαθείς ομάδες....
Μαζέψαμε τα απαραίτητα εργαλεία (ίσως και κάμποσα παραπάνω για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο), μπόλικη όρεξη, σημειώσεις και καφέ και αρχίσαμε..
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το εύκολο κομμάτι και άσχετο με τη ζημιά του πατώματος ήταν η επαναφορά των ζαντών σε καλή κατάσταση αφού επιφανειακά είχαν σκουριάσει.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Σχετικά με το πάτωμα:
Όπου είχε σάπια αφαιρέθηκαν (δυστυχώς είχε ζημιά σε όλη τη "μούρη" και πάνω από τα εμπρός πόδια και έπρεπε να αφαιρεθεί. Το σχέδιο είναι να αντικατασταθεί από κάτω το ξύλο όπου χρειάζεται και από πάνω σε όσα σημεία είχαν εμφανή σημάδια από νερό (παρότι ξερά πλέον) όπως επίσης και τα φελιζόλ που είχαν "κάτσει" ή φαγωθεί από το πάτημα. Τέλος από πάνω θα πέσει ένα ενιαίο (3φύλλα) πάτωμα 12mm για να δέσει με το παλιό και ανακατασκευασμένο πάτωμα. Και πάνω από το 12άρι θα μπεί pvc ρολό 2,5mm.
Kάποια ξύλα παρόλο που από πάνω φαίνονταν "ποτισμένα", ήταν καθαρά και στεγνά χωρίς καν να έχουν ποτίσει νερό. Στη φωτό φαίνονται κάποια από τα σάπια που βγάλαμε και από τις 2 πλευρές.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Πισσώσαμε τα 6άρια ξύλα που θα είναι ανάμεσα από την πάνω πλευρά του παλιού πατώματος και το νέο 12άρι πάτωμα που θα πέσει σε όλο το τροχόσπιτο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Αρχίζουν οι.. σκληρές σκηνές που λέγαμε....
Τακάραμε τη μούρη για να ανταπεξέλθει στο βάρος που δεν πατούσε πλέον στο σασί και αφαιρέσαμε τα σάπια από μπροστά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Επ'ἐυκαιρίας πέρασα με μίνιον τη βάση του πατώματος στο σασί αφού δεν θα ξαναέχω τη δυνατότητα να το κάνω.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα "νερά"στο φελιζόλ είναι καθαρά επιφανειακά και δεν δημιουργούν πρόβλημα.
Ρίξαμε 3 περισσότερα δοκάρια από πλευρά σε πλευρά για να δέσει καλύτερα όλη η κατασκευή αφού δεν υπήρχαν καθόλου. Επίσης ρίξαμε και κάθετα δοκαράκια με "αυτιά" σαν αυτό της φωτογραφίας και για να δέσουν τα οριζόντια μεταξύ τους αλλά και για καλύτερη κατανομή του βάρους από το πάτημα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Όλα πισσώθηκαν και αντικαταστάθηκαν τα φελιζολ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελικά από πάνω έπεσε το 6άρι για να αντικαταστήσει το παλιό σπασμένο-σάπιο πάτωμα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το ίδιο έγινε και στη μέση του τροχόσπιτου όπου και προστέθηκαν δοκάρια για να ενισχυθεί το πάτωμα εκεί που πάσχουν πολλά τροχόσπιτα από τη συνεχή κίνηση..
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Την ερχόμενη εβδομάδα ελπίζουμε να πιάσουμε το πίσω κομμάτι που έχει σαφώς λιγότερες ζημιές και να ρίξουμε τα 12άρια από πάνω..
To be continued.......
Προχωρήσαμε αρκετά όμως..
Να προειδοποιήσω πως στις εικόνες που ακολουθούν περιέχονται σκηνές βίας και πάθους οπότε παρακαλείσθε να απομακρύνετε μικρά παιδιά και ευπαθείς ομάδες....
Μαζέψαμε τα απαραίτητα εργαλεία (ίσως και κάμποσα παραπάνω για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο), μπόλικη όρεξη, σημειώσεις και καφέ και αρχίσαμε..
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το εύκολο κομμάτι και άσχετο με τη ζημιά του πατώματος ήταν η επαναφορά των ζαντών σε καλή κατάσταση αφού επιφανειακά είχαν σκουριάσει.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Σχετικά με το πάτωμα:
Όπου είχε σάπια αφαιρέθηκαν (δυστυχώς είχε ζημιά σε όλη τη "μούρη" και πάνω από τα εμπρός πόδια και έπρεπε να αφαιρεθεί. Το σχέδιο είναι να αντικατασταθεί από κάτω το ξύλο όπου χρειάζεται και από πάνω σε όσα σημεία είχαν εμφανή σημάδια από νερό (παρότι ξερά πλέον) όπως επίσης και τα φελιζόλ που είχαν "κάτσει" ή φαγωθεί από το πάτημα. Τέλος από πάνω θα πέσει ένα ενιαίο (3φύλλα) πάτωμα 12mm για να δέσει με το παλιό και ανακατασκευασμένο πάτωμα. Και πάνω από το 12άρι θα μπεί pvc ρολό 2,5mm.
Kάποια ξύλα παρόλο που από πάνω φαίνονταν "ποτισμένα", ήταν καθαρά και στεγνά χωρίς καν να έχουν ποτίσει νερό. Στη φωτό φαίνονται κάποια από τα σάπια που βγάλαμε και από τις 2 πλευρές.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Πισσώσαμε τα 6άρια ξύλα που θα είναι ανάμεσα από την πάνω πλευρά του παλιού πατώματος και το νέο 12άρι πάτωμα που θα πέσει σε όλο το τροχόσπιτο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Αρχίζουν οι.. σκληρές σκηνές που λέγαμε....
Τακάραμε τη μούρη για να ανταπεξέλθει στο βάρος που δεν πατούσε πλέον στο σασί και αφαιρέσαμε τα σάπια από μπροστά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Επ'ἐυκαιρίας πέρασα με μίνιον τη βάση του πατώματος στο σασί αφού δεν θα ξαναέχω τη δυνατότητα να το κάνω.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα "νερά"στο φελιζόλ είναι καθαρά επιφανειακά και δεν δημιουργούν πρόβλημα.
Ρίξαμε 3 περισσότερα δοκάρια από πλευρά σε πλευρά για να δέσει καλύτερα όλη η κατασκευή αφού δεν υπήρχαν καθόλου. Επίσης ρίξαμε και κάθετα δοκαράκια με "αυτιά" σαν αυτό της φωτογραφίας και για να δέσουν τα οριζόντια μεταξύ τους αλλά και για καλύτερη κατανομή του βάρους από το πάτημα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Όλα πισσώθηκαν και αντικαταστάθηκαν τα φελιζολ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελικά από πάνω έπεσε το 6άρι για να αντικαταστήσει το παλιό σπασμένο-σάπιο πάτωμα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το ίδιο έγινε και στη μέση του τροχόσπιτου όπου και προστέθηκαν δοκάρια για να ενισχυθεί το πάτωμα εκεί που πάσχουν πολλά τροχόσπιτα από τη συνεχή κίνηση..
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Την ερχόμενη εβδομάδα ελπίζουμε να πιάσουμε το πίσω κομμάτι που έχει σαφώς λιγότερες ζημιές και να ρίξουμε τα 12άρια από πάνω..
To be continued.......
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Δουλειά με μπόλικο μεράκι, .....και επαγγελματικές προδιαγραφές.
Μπράβο σας !!!
Αναμένουμε την συνέχεια.
Μπράβο σας !!!
Αναμένουμε την συνέχεια.
Georgedim- Admin
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Μπραβο ρε φιλαρακο !!!!
............Επαγγελματικη τελεια εργασια !!! Συγχαρητηρια !!!
............Επαγγελματικη τελεια εργασια !!! Συγχαρητηρια !!!
traveller
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Nα είστε καλά παιδιά για τα καλά σας λόγια.. Το πόσο καλή δουλειά γίνεται θα δείξει στο test run.. Αν δε σκορπίσει μάλλον το πετύχαμε....
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Μια χαρά το προχωράς ... συνέχισε.
Πρόσεξε, όπως σου έχω ξαναγράψει, τα σημεία σύνδεσης σασί και πατώματος.
Δεν πρέπει να "ξεφύγεις" ούτε χιλιοστό από τα υπάρχοντα σημεία, για να μην "χαθεί" η ισορροπία του.
Επίσης, το πάχος του πατώματος, πρέπει να παραμείνει ίδιο με το προηγούμενο.
Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα ταιριάξουν τα εσωτερικά τμήματα, ως προς το ύψος.
Αν και πιστεύω ότι το έχεις κατά νου αυτό, θεώρησα σωστό να το επισημάνω.
Τέλος, υπολόγισε τώρα, στη φάση αυτή εννοώ και τις σωληνώσεις-διακλαδώσεις του υγραερίου,
όπως και τα υδραυλικά, σωλήνες, καλώδια κλπ.
Περιμένουμε τη συνέχεια.
Πρόσεξε, όπως σου έχω ξαναγράψει, τα σημεία σύνδεσης σασί και πατώματος.
Δεν πρέπει να "ξεφύγεις" ούτε χιλιοστό από τα υπάρχοντα σημεία, για να μην "χαθεί" η ισορροπία του.
Επίσης, το πάχος του πατώματος, πρέπει να παραμείνει ίδιο με το προηγούμενο.
Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα ταιριάξουν τα εσωτερικά τμήματα, ως προς το ύψος.
Αν και πιστεύω ότι το έχεις κατά νου αυτό, θεώρησα σωστό να το επισημάνω.
Τέλος, υπολόγισε τώρα, στη φάση αυτή εννοώ και τις σωληνώσεις-διακλαδώσεις του υγραερίου,
όπως και τα υδραυλικά, σωλήνες, καλώδια κλπ.
Περιμένουμε τη συνέχεια.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Maximos στις Δευ 20 Απρ 2015 - 22:50, 1 φορά
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Το πάχος του πατώματος θα αλλάξει κατα 12mm + 2,5mm PVC.
Όλοι οι εσωτερικοί τοίχοι όμως θα κοπούν όσο χρειαστεί (περίπου 14,5χιλ.) για να χωρέσουν ξανά. Οι βίδες του πατώματος βγαίνουν σε ομάδες ώστε να μη χαλάσει η θέση της καμπίνας πάνω στο σασί. Μόλις βάλουμε τις μπροστά θα βγούν οι μεσαίες κ.ο.κ. Σωληνώσεις υγραερίου έχω μετρήσει ήδη για να αντικατασταθούν με νέες. (Ο Ζαμπέτας πρότεινε κατάργηση όλων των ρυθμιστών-βανών και αλλαγή με έναν κεντρικό στη μπουκάλα, οπότε φεύγουν όλα) Επίσης θα αλλαχτούν οι σωληνώσεις νερού με νέες.
Ερώτηση: Αφού θα αλλάξω όλες τις σωληνώσεις, τι πάσο μπουκάλας να διαλέξω? Ελληνικό φαντάζομαι ε??
Όλοι οι εσωτερικοί τοίχοι όμως θα κοπούν όσο χρειαστεί (περίπου 14,5χιλ.) για να χωρέσουν ξανά. Οι βίδες του πατώματος βγαίνουν σε ομάδες ώστε να μη χαλάσει η θέση της καμπίνας πάνω στο σασί. Μόλις βάλουμε τις μπροστά θα βγούν οι μεσαίες κ.ο.κ. Σωληνώσεις υγραερίου έχω μετρήσει ήδη για να αντικατασταθούν με νέες. (Ο Ζαμπέτας πρότεινε κατάργηση όλων των ρυθμιστών-βανών και αλλαγή με έναν κεντρικό στη μπουκάλα, οπότε φεύγουν όλα) Επίσης θα αλλαχτούν οι σωληνώσεις νερού με νέες.
Ερώτηση: Αφού θα αλλάξω όλες τις σωληνώσεις, τι πάσο μπουκάλας να διαλέξω? Ελληνικό φαντάζομαι ε??
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Σωστά σου είπε ο Ζαμπέτας, στο ότι είναι ευκαιρία να αλλαχθούν όλα με νέα.
Ο ρυθμιστής υγραερίου, να είναι Προπανίου - Βουτανίου και με ελληνικό πάσο.
Πρόσεξε μόνο την πίεση που έχουν οι συσκευές σου (ψυγείο, εστίες κουζίνας, σόμπα).
Πρέπει να πάρεις αντίστοιχο ρυθμιστή, είτε στα 30, είτε στα 50 mbar.
Πιθανολογώ, λόγω ηλικίας πρέπει να είναι στα 50 mbar, (τον ίδιο χρησιμοποιώ και 'γώ).
Ο ρυθμιστής υγραερίου, να είναι Προπανίου - Βουτανίου και με ελληνικό πάσο.
Πρόσεξε μόνο την πίεση που έχουν οι συσκευές σου (ψυγείο, εστίες κουζίνας, σόμπα).
Πρέπει να πάρεις αντίστοιχο ρυθμιστή, είτε στα 30, είτε στα 50 mbar.
Πιθανολογώ, λόγω ηλικίας πρέπει να είναι στα 50 mbar, (τον ίδιο χρησιμοποιώ και 'γώ).
Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN
Οι μέσα ρυθμιστές έγραφαν 37mbar οπότε θεωρώ οτι οι συσκευές είναι 30mbar..
Σελίδα 4 από 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Σελίδα 4 από 13
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|