Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από Γιωργάκος Χθες στις 20:15

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Χθες στις 18:28

» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από Georgedim Χθες στις 18:23

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από Γιωργάκος Κυρ 16 Ιουν 2019 - 12:51

» Ιράν
από caminador Σαβ 15 Ιουν 2019 - 22:34

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

» Hoppy Pub Θεσσαλονίκη στις καλύτερες μπυραρίες του κόσμου.
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 12:15

» Camper Stop στα Τζουμέρκα
από friar Πεμ 13 Ιουν 2019 - 0:03

» Αμερικανίδα 21 χρονών ταξίδεψε σε 196 χώρες.
από caminador Τετ 12 Ιουν 2019 - 22:13

» Γκράζ, το σταυροδρόμι των πολιτισμών.
από Patrinos Τρι 11 Ιουν 2019 - 13:23

» Retro τροχόσπιτα
από Georgedim Τρι 11 Ιουν 2019 - 10:24

» Thetford C200
από ladakias Κυρ 9 Ιουν 2019 - 19:16

» Lada για τις διακοπές
από vzol48 Κυρ 2 Ιουν 2019 - 16:23

» Sterckeman 470pe 2002
από vzol48 Πεμ 30 Μάης 2019 - 20:11

» Η Ελληνική πρόταση για ταξίδια.
από sudwind Τρι 28 Μάης 2019 - 17:39

» Ιδιοκατασκευή για τους λάτρεις της μπύρας
από caminador Δευ 27 Μάης 2019 - 23:31

» ακτοπλοϊκή σύνδεση Τσεσμέ – Λαυρίου
από espresso Κυρ 26 Μάης 2019 - 18:55

» Κίνδυνος-θάνατος τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα σε περίπτωση τρακαρίσματος
από caminador Παρ 24 Μάης 2019 - 19:59

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Σελίδα 7 από 11 Επιστροφή  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από antreas hobby Την / Το Δευ 8 Ιουν 2015 - 16:36

Εκτός τις τεχνικής φλέβας crash1

                updown                                 υπάρχει και καλλιτεχνική   par                                                                                                                                                                                                                                                                                        updown
antreas hobby
antreas hobby


http://www.netcomms.eu

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Δευ 8 Ιουν 2015 - 17:19

Μπράβο ... και πάλι Μπράβο Κώστα.

Έχει υπάρξει θετικότατη εισήγηση, για την συμμετοχή σου στην ομάδα του συνεργείου του φόρουμ ...
Συνεπώς, δεν χρειάζεται να ανησυχείς, θεώρησέ το δεδομένο !!

Τα συγκεκριμένα αμορτισέρ, καθόσον λειτουργούν σε οριζόντια θέση, γνωρίζω, ότι έχουν λίγο "τσιμπημένη" τιμή.
Το καινούργιο, είναι ίδιων προδιαγραφών με το παλιό ; (σε μήκος και δύναμη ; )
Το ρωτάω, γιατί δείχνει λίγο διαφορετικό.
Θέλει αρκετή προσοχή το συγκεκριμένο σημείο ...
... ένα μη κατάλληλο αμορτισέρ, θα επηρεάζει αρνητικά την διαδικασία του φρεναρίσματος,
ενώ θα υπάρχουν και "κτυπήματα",  στο ξεκίνημα και στο φρενάρισμα.

Τέλος, οι "καλλιτεχνικές πινελιές",  άψογες και με νοήματα ... ! 
Το δε έτος "2020" ... δείχνει μια συγκρατημένη αισιοδοξία και αδικεί λίγο την προβλεπόμενη πορεία ...
Θέλω να πιστεύω, ότι οι ταξιδιωτικές βλέψεις, θα έχουν μεγαλύτερο βεληνεκές ... Cool
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Δευ 8 Ιουν 2015 - 21:02

Μετά θα κολλήσουμε σε άλλα σημεία! Πόρτα μπάνιου, ντουλάπι κουζίνας κτλ! 
Το αμορτισέρ το έστειλα στον ζαμπετα φωτογραφίες και είπε πως η αλκο αυτό προτείνει για αντικατασταση του παλιού! Οπότε τον πιστεύω! Στην πρώτη βόλτα θα ξέρω! 
Εμπρος για το συνεργείο λοιπόν! Χαχαχα 
Αντε να σας γνωρίσω να τα πούμε απο κοντά! 2 κσήμερα!  ση
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από lander474 Την / Το Τρι 9 Ιουν 2015 - 0:14

Φιλαράκο μπράβο μπράβο μπράβο και πάλι μπράβο έχεις κάνει πολύ άψογη δουλειά
lander474
lander474


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από vzol48 Την / Το Τρι 9 Ιουν 2015 - 6:41

Εκτος απο τα χερια σου πιανει και το ...μυαλο σου.... Very Happy
vzol48
vzol48


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Τρι 9 Ιουν 2015 - 11:20

ωραια  yesδουλεια  bravo

και τωρα θα πω κατι  χωρις να παρεξηγηθω.


τα φτερα που εχεις  ειναι οπως βλεπω πλαστικα και ο πολυεστερας σε λιγο θα ξεκοληση απο το πλαστικο,την εχω παθει και εγω .για αυτο τωρα που ειναι σε καλη κατασταση βγαλε καλουπι σε ενα απο τα δυο[ γιατι οπως βλεπω ειναι ιδια ]και καποια στιγμη που θα εχεις χρονο φτιαξτα απο πολυεστερα.


Υ.Γ. αυτα τα πλαστικα θελουν ειδικο κολημα και το κανουν καποιοι που επισκευαζουν πλαστικους προφυλακτηρες αυτ/των
ladakias
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Τρι 9 Ιουν 2015 - 12:09

Δεν παρεξηγώ παιδιά! Κάθε σχόλιο είναι καλοπροαίρετο και το ξέρω!!

Για φέτος λέω να τελειώσω με τα μερεμέτια, του χρόνου πάλι! χεχε
Του χρόνου αν έχω όρεξη σκεφτόμουν να τα κάνω κόπια από ανθρακόνημα.. Σαν τον πολυεστέρα δουλεύεται αλλά με άλλες ρυτίνες, κόστος και περισσότερη προσοχή γιατί η κάθε μ@λ@κία φαίνεται στις ίνες...
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τρι 9 Ιουν 2015 - 14:01

ladakias έγραψε:
... τα φτερα που εχεις  ειναι οπως βλεπω πλαστικα και ο πολυεστερας σε λιγο θα ξεκοληση απο το πλαστικο,την εχω παθει και εγω ...

Υ.Γ. αυτα τα πλαστικα θελουν ειδικο κολημα και το κανουν καποιοι που επισκευαζουν πλαστικους προφυλακτηρες αυτ/των
Τελικά, όλο και κάτι μαθαίνουμε ...
Είχα την εντύπωση, ότι πλαστικά και πολυεστέρας "συνεργάζονται", με την έννοια ότι ανήκουν στην ίδια "οικογένεια" ...
Συνεπώς, είχα λάθος άποψη ... Τάκη ... yes5  
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Τρι 9 Ιουν 2015 - 14:21

και εγω ετσι νομιζα οτι ειναι ιδια αλλα μετα απο 2 περιπου χρονια χωρις να τα βλεπει ο ηλιος ξεκολησαν .εχω δουλεψει πολυ πολυεστερα στο αυτ/το
ladakias
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από lander474 Την / Το Τρι 9 Ιουν 2015 - 23:33

Πάντως εγω σε πλαστικά μέρη που έβαλα πολυεστέρα  μετα απο καλό τρίψιμο που έκανα στην επιφάνεια δεν αντιμετόποισα κανένα θέμα αποκόλησης
lander474
lander474


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τετ 10 Ιουν 2015 - 10:31

Maximos έγραψε:Είχα την εντύπωση, ότι πλαστικά και πολυεστέρας "συνεργάζονται", με την έννοια ότι ανήκουν στην ίδια "οικογένεια" ...

Μάξιμε σωστή εντύπωση είχες.

Με τον όρο "Πλαστικά", περιγράφεται μια μεγάλη ποικιλία υλικών με εντελώς διαφορετικές μηχανικές ιδιότητες και συμπεριφορά και στην ουσία πρόκειται για πολυμερείς ενώσεις, μεγάλου μοριακού βάρους.

Κατά κανόνα παρασκευάζονται από ρητίνες, οι οποίες με τη σειρά τους μπορεί να είναι "ακρυλικές" ή "εποξικές"

Από την άλλη λέγοντας "Πολυεστέρας", στην ουσία εννοούμε την πολυεστερική ή εποξική ρητίνη. που χρησιμοποιείται είτε μόνη, είτε σε συνδυασμό με ενισχυτικά υφάσματα για την κατασκευή ενισχυμένων δομών. 

Η αποτυχία ή όχι, στον συνδυασμό των δύο υλικών, πιστεύω οφείλεται κυρίως :

α) στην ποιότητα της εφαρμοζόμενης πολυεστερικής ρητίνης (οι φθηνότερες που λέγονται "ορθοφθαλικές", δεν αντέχουν σε ηλιακή ακτινοβολία και μηχανικές καταπονήσεις και υδρόλυση) και δεν είναι κατάλληλες για "εξωτερικές" εφαρμογές στα τροχόσπιτα-αυτοκινούμενα, 

β) τον τρόπο εφαρμογής της. Η πολυεστερική ρητίνη, στην τελική της μορφή έχει στερεά μορφή. Στο εμπόριο, κυκλοφορεί σε υγρή μορφή. Για να γίνει αυτό, χρησιμοποιούνται δύο ακόμη υλικά, ο καταλύτης και ο επιταχυντής, που δρούν με εντελώς διαφορετική λειτουργία.
Ο καταλύτης, είναι το υλικό, πάνω στο οποίο τοποθετείται ο πολυεστέρας για περαιτέρω επεξεργασία και ο επιταχυντής, είναι ο … μεσάζων που προκαλεί τη χημική αντίδραση, για να "πήξει" το σύνολο.

Βασικός παράγοντας που επηρεάζει την αντίδραση, ...το "πήξιμο" του πολυεστέρα, είναι η θερμοκρασία. Ο επιταχυντής, είναι από τη φύση του υλικό ευαίσθητο στη θερμοκρασία.

γ) Τρίτον, πιστεύω, έχει να κάνει με την ποιότητα του "πλαστικού" υποστρώματος. Τα "θερμοσυστελλόμενα" πλαστικά δεν είναι κατάλληλα, ενώ τα "θερμοσκληρυνόμενα" πλαστικά έχουν μηχανικές ιδιότητες πιο κοντά με τις πολυεστερικές ρητίνες.

Στα τροχόσπιτα-αυτοκινούμενα, χρησιμοποιείται ευρέως το GFK (δηλαδή "πλαστικό" ενισχυμένο με υαλοϋφανση) που επιτρέπει την επιδιόρθωση με πολυεστερική ρητίνη.

Επειδή με είχε απασχολήσει στο παρελθόν το θέμα, ...με κάτι "αραχνιάσματα", που είχαν παρουσιαστεί στο gel-coat του αυτοκινούμενου, το είχα ψάξει και ....εν ολίγοις είχα καταλήξει σε αυτά που σας ανέφερα παραπάνω.

Μια ....περιήγηση στο διαδίκτυο ίσως σας ξεκαθαρίσει το θέμα  cheers, ...ή θα σας μπερδέψει περισσότερο  lol!.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Τετ 10 Ιουν 2015 - 10:54

Kύριε κύριε!!!!
Μιά ερώτηση να κάνω! Είναι μέσα στην ύλη το σημερινό μάθημα? χεχεχε

Εύγε για την ανάλυση!!  hi

"Μπακαλίστικα" θα σκεφτόμουν ότι δεν γίνεται να κάνει "σώμα" με οποιαδήποτε ελαστική επιφάνεια και οτι η επιφάνεια εφαρμογής θέλει ΚΑΛΟ καθάρισμα και λίγο ξύσιμο να "αγριέψει" ώστε να μεγαλώσει η πρόσφυση του υλικού. Παλιότερα είχα φτιάξει ένα ταμπλό αυτοκινήτου στο οποίο δεν αντιμετώπισα προβλήματα.. 

Αλλά όπως είπες τα "πλαστικά" είναι μια ΤΕΡΑΑΑΑΣΤΙΑ οικογένεια υλικών. (Γι'αυτό και δεν κολλάνε όλα μεταξύ τους ούτε με τον ίδιο τρόπο..
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από antreas hobby Την / Το Τετ 10 Ιουν 2015 - 14:53

Πριν από 3 χρόνια επισκεύασα κάποια σπασίματα που είχε ο προφυλακτήρας μου στο τροχόσπιτο παρ όλο που γέμισα κάποια κομμάτια που έλειπαν με πολυεστέρα και βάτα  μέχρι αυτή την στιγμή δεν υπάρχει καμία απολύτως αλλαγή ή σκάσιμο.
 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
antreas hobby
antreas hobby


http://www.netcomms.eu

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Τετ 10 Ιουν 2015 - 15:17

Ωραία δουλειά! To πατρόν για το υαλόπανο πόση ώρα το έκανες?  Very Happy Embarassed
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από Masterless Την / Το Πεμ 11 Ιουν 2015 - 17:38

clap1
Masterless
Masterless


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Δευ 15 Ιουν 2015 - 13:20

Έγιναν κάμποσες (λίγες, λόγω της ζέστης) δουλίτσες ακόμα..
Ερώτηση χαζή.. Τα παλιά φερμουϊτ (υλικά τριβής μέσα στο ταμπούρο) φαινόντουσαν 4-5χιλιοστά. Τα πήγα για νέα και βάλαμε 5mm αλλά δεν χωράει να κλείσει το ταμπούρο. Ξέρει κανένας τι πάχος έχουν στο δικό του? Αύριο τα πάω για νέα υλικά τριβής (τσάμπα 35€) και δεν ξερω αν βάλω 3χιλ. αν θα αρκούν ή αν βάλω 4χιλ. αν θα κουμπώνουν.....

Είναι μέχρι να τσαντιστώ και να το κάνω με δισκόφρενα.....
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Δευ 15 Ιουν 2015 - 13:24

Δεν ξέρω ποσά χιλιοστά είναι τα φερμουίτ.

Να ρωτήσω: Μάζεψες το άνοιγμα των σιαγόνων και δεν χωράνε ;
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Δευ 15 Ιουν 2015 - 13:47

Ναι, παράλειψις!
Οι ντίζες είναι ΤΕΛΕΙΩΣ στον αέρα, μπορώ να τις τραβήξω με το δάχτυλο ελεύθερα.. Οι σιαγόνες είναι τοποθετημένες σωστά και το ελατήριο βαλμένο. Τα ξαναέβαλα σύμφωνα με τη φωτό που τράβηξα όταν τα έβγαζα:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Δευ 15 Ιουν 2015 - 13:51

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Μάζεψες τις σιαγόνες απο εδώ που δείχνει το βέλος ;
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Δευ 15 Ιουν 2015 - 14:04

Nαι, όσο πιο μέσα πάει!
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Δευ 15 Ιουν 2015 - 14:26

Το μόνο που μένει να κάνεις είναι με σμυριδόπανο να μειώσεις το πάχος του φερμουίτ μέχρι εκεί που θα γυρίζει ελεύθερα το ταμπούρο.
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Δευ 15 Ιουν 2015 - 15:13

Θα κάνω κάτι μπράτσα ΝΑ (με το συμπάθιο) μάλλον θα πάω να κολλήσουν νέα λεπτότερα υλικά τριβής....
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Παρ 3 Ιουλ 2015 - 12:11

Τελικά πήγα τα ταμπούρα στον τόρνο και τα "κατέβασε" 2χιλιοστά. (1χιλ. ακτίνα)

Άλλαξα και τα ρουλεμάν με νέα της KOYO. Βγαίνουν απλά πρεσσαριστά. Σε κάθε ταμπούρο έχει ένα μεγάλο ρουλεμάν πίσω, ένα μικρό μπροστά και πίσω πίσω μια τσιμούχα. Φορούσε skf (φαντάζομαι όχι από τη μάνα του αν και ο πατέρας μου δεν θυμάται να έχουν αλλαχτεί ποτέ)

Οι κωδικοί ήταν οι εξής: 
Μικρό ρουλεμάν: 6204 C3
Μεγάλο ρουλεμάν: 6206 C3

Και πήρα και γράσο για υψηλές θερμοκρασίες.

Ο τόρνος μου είπε ότι ήταν και λίγο μονόπαντα φαγωμένα και τώρα ήρθαν στα ίσια τους.

Εδώ φαίνονται τα παλιά ρουλεμάν στο ταμπούρο και εκτός.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Σύνολο: 20€ τόρνος και 26€ ρουλεμάν+γράσο.
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από ktRinity Την / Το Παρ 3 Ιουλ 2015 - 12:30

Και μιας και το συζητάγαμε:

Έχει φρένο αυτόματο εμένα (στην όπισθεν)?

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
ktRinity
ktRinity


http://www.quattroadvertising.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN - Σελίδα 7 Empty Απ: Ανα..στήλωση Tabbert Wind LL 360TN

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Παρ 3 Ιουλ 2015 - 13:52

Κώστα, η παραπάνω φωτογραφία δεν είναι και τόσο σαφής ...
Από όσο έχω δει σε άλλες φωτογραφίες, σε άλλες δημοσιεύσεις σου, νομίζω ότι είναι αυτόματη η όπισθεν.
Επιπρόσθετα, όταν η όπισθεν είναι χειροκίνητη, υπάρχει ένας μικρός μοχλός, (κάτι σαν μάνταλο),
κάπου στον αδρανειακό μηχανισμό, (πχ πίσω από την χούφτα),
όπου πρέπει να μετακινηθεί χειροκίνητα, από ένα σημείο στο άλλο και να "κλειδώσει".
Να μην επιτρέπει με λίγα λόγια, την προς τα πίσω κίνηση του άξονα ...
γιατί τότε θα λειτουργήσουν τα φρένα  ... και δεν θα το αφήσουν να πάει προς τα πίσω το τροχόσπιτο.   Wink

Σε σένα, δεν έχω δει να υπάρχει αυτό το μάνταλο ...
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 7 από 11 Επιστροφή  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης