Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
+9
traveller
Masterless
diamantino
Γιωργάκος
ladakias
george
jimasimak
Patrinos
Georgedim
13 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Μετά από 6 και πλέον χρόνια χρήσης, η τέντα άρχισε να παρουσιάζει μια δυσκολία στο αρχικό άνοιγμα της και ....ακολούθως ξετυλίγονταν όλη κανονικά (...ενώ ολόκληρο το τύλιγμα γίνονταν κανονικά, χωρίς πρόβλημα).
Στις φετινές διακοπές μας, το πρόβλημα έγινε εντονότερο, ενώ προστέθηκε και ένα αίσθημα αναπηδήσεως κατά το ξεδίπλωμα.
Ψάχνοντας στον ιστότοπο της "μαμάς" εταιρείας Fiamma ( [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ), είδα ότι ο μηχανισμός "ανοίγματος-κλεισίματος", υπήρχε ως ξεχωριστό ανταλλακτικό, ....το οποίο και παρήγγειλα.
Σήμερα το πρωί, ....έχοντας παραλάβει το ανταλλακτικό και μη έχοντας άλλη δουλειά, ....αποφάσισα να ασχοληθώ με την αντικατάσταση του.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Παρακάτω η περιγραφή, με …..λόγια και εικόνες, όλου του εγχειρήματος και της ….επιτυχούς εκβάσεως του , …..για όποιον ήθελε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα.
Πρώτος προβληματισμός μου, ήταν το πώς θα έβγαινε το εμπρός εξωτερικό καπάκι που καλύπτει το μηχανισμό. Εξωτερικά βίδες δεν υπήρχαν.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ανοίγοντας την τέντα διαπίστωσα ότι και εσωτερικά δεν υπήρχε κάποια συγκράτηση με βίδες ή πιρτσίνια, αλλά έδειχνε να είναι σφηνωμένο με αγκιστράκια.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πολύ προσεκτικά (....λόγω πολυκαιρίας και έκθεσης στις καιρικές συνθήκες το πλαστικό κάλυμμα έδειχνε εύκολο να σπάσει) το αφαίρεσα ....χωρίς απώλειες.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δεύτερος προβληματισμός, ήταν πως θα ξεβιδωθεί ο μηχανισμός, μιας και στην εμπρός (εξωτερική πλευρά) δεν φαινόντουσαν βίδες, ενώ στην πίσω (εσωτερική), φαινόντουσαν να τον συγκρατούν δύο μεγάλες βίδες, που όμως δεν ήταν προσπελάσιμες.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Περιμετρικά του μηχανισμού και εξωτερικά, φαινόντουσαν 3 βίδες, τις οποίες και ξεβίδωσα ( την μία με πολλή μεγάλη δυσκολία, γιατί είχε οξειδωθεί και δεν "καταλάβαινε" ούτε από αντισκωριακό WD-40 , ούτε από κτυπήματα) ....και τραβώντας προσεκτικά προς τα εμπρός, όλο το "σύστημα", .....αποκαλύφθηκε ο στόχος.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τώρα όλα έδειχναν εύκολα. Άμ δε....
Ο καινούργιος μηχανισμός είχε λίγο διαφορετικά τοποθετημένες τις "θέσεις" για συγκράτηση, με αποτέλεσμα όταν τον τοποθέτησα να έχει μια πλάγια κλίση μεγαλύτερη, να βρίσκει στο εξωτερικό πλαστικό καπάκι και να μην το αφήνει να αγκιστρώσει.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Επειδή καινούργιο καπάκι δεν είχα, ….τροποποίησα ( ….με πριονάκι) το παλιό και ….τέλος καλό, όλα καλά .
Ιδού το τελικό αποτέλεσμα, ….με άψογη λειτουργία (…..αυτή δεν φαίνεται ) :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Υ.Γ. : Βοηθός και ....φωτογράφος, στο όλο εγχείρημα, ήταν ο μικρός μου γιός Αλέξανδρος ( τον οποίο ευχαριστώ και ....δημοσίως) !!!
Στις φετινές διακοπές μας, το πρόβλημα έγινε εντονότερο, ενώ προστέθηκε και ένα αίσθημα αναπηδήσεως κατά το ξεδίπλωμα.
Ψάχνοντας στον ιστότοπο της "μαμάς" εταιρείας Fiamma ( [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ), είδα ότι ο μηχανισμός "ανοίγματος-κλεισίματος", υπήρχε ως ξεχωριστό ανταλλακτικό, ....το οποίο και παρήγγειλα.
Σήμερα το πρωί, ....έχοντας παραλάβει το ανταλλακτικό και μη έχοντας άλλη δουλειά, ....αποφάσισα να ασχοληθώ με την αντικατάσταση του.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Παρακάτω η περιγραφή, με …..λόγια και εικόνες, όλου του εγχειρήματος και της ….επιτυχούς εκβάσεως του , …..για όποιον ήθελε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα.
Πρώτος προβληματισμός μου, ήταν το πώς θα έβγαινε το εμπρός εξωτερικό καπάκι που καλύπτει το μηχανισμό. Εξωτερικά βίδες δεν υπήρχαν.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ανοίγοντας την τέντα διαπίστωσα ότι και εσωτερικά δεν υπήρχε κάποια συγκράτηση με βίδες ή πιρτσίνια, αλλά έδειχνε να είναι σφηνωμένο με αγκιστράκια.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πολύ προσεκτικά (....λόγω πολυκαιρίας και έκθεσης στις καιρικές συνθήκες το πλαστικό κάλυμμα έδειχνε εύκολο να σπάσει) το αφαίρεσα ....χωρίς απώλειες.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δεύτερος προβληματισμός, ήταν πως θα ξεβιδωθεί ο μηχανισμός, μιας και στην εμπρός (εξωτερική πλευρά) δεν φαινόντουσαν βίδες, ενώ στην πίσω (εσωτερική), φαινόντουσαν να τον συγκρατούν δύο μεγάλες βίδες, που όμως δεν ήταν προσπελάσιμες.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Περιμετρικά του μηχανισμού και εξωτερικά, φαινόντουσαν 3 βίδες, τις οποίες και ξεβίδωσα ( την μία με πολλή μεγάλη δυσκολία, γιατί είχε οξειδωθεί και δεν "καταλάβαινε" ούτε από αντισκωριακό WD-40 , ούτε από κτυπήματα) ....και τραβώντας προσεκτικά προς τα εμπρός, όλο το "σύστημα", .....αποκαλύφθηκε ο στόχος.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τώρα όλα έδειχναν εύκολα. Άμ δε....
Ο καινούργιος μηχανισμός είχε λίγο διαφορετικά τοποθετημένες τις "θέσεις" για συγκράτηση, με αποτέλεσμα όταν τον τοποθέτησα να έχει μια πλάγια κλίση μεγαλύτερη, να βρίσκει στο εξωτερικό πλαστικό καπάκι και να μην το αφήνει να αγκιστρώσει.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Επειδή καινούργιο καπάκι δεν είχα, ….τροποποίησα ( ….με πριονάκι) το παλιό και ….τέλος καλό, όλα καλά .
Ιδού το τελικό αποτέλεσμα, ….με άψογη λειτουργία (…..αυτή δεν φαίνεται ) :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Υ.Γ. : Βοηθός και ....φωτογράφος, στο όλο εγχείρημα, ήταν ο μικρός μου γιός Αλέξανδρος ( τον οποίο ευχαριστώ και ....δημοσίως) !!!
Georgedim- Admin
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Μπράβο στους μάστορες
Patrinos
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
μπραβο στον αλεξανδρο
jimasimak
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
καλοριζικη η τεντα.αλλα θελω να να κανω μια ερωτηση.
η βαση εχει 6 τρυπες και αλλες 6 ο μηχανισμος ,εαν αλλαζες τη θεση στις βιδες μηπως ο μηχανισμος ερχοταν παλι καθετα.δεν ξερω μηπως για αυτο το λογω εχει τοσες τρυπες η βαση και ο μηχανισμοσ και μονο 2 βιδες
η βαση εχει 6 τρυπες και αλλες 6 ο μηχανισμος ,εαν αλλαζες τη θεση στις βιδες μηπως ο μηχανισμος ερχοταν παλι καθετα.δεν ξερω μηπως για αυτο το λογω εχει τοσες τρυπες η βαση και ο μηχανισμοσ και μονο 2 βιδες
ladakias
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Μπράβο στο φιλαράκο μου, αξίζει πολλά ........
Μπράβο και στο μπαμπά του για τη δουλειά. Πολλά εύγε για την ενημέρωση.
Μπράβο και στο μπαμπά του για τη δουλειά. Πολλά εύγε για την ενημέρωση.
Γιωργάκος
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
ladakias έγραψε:καλοριζικη η τεντα.αλλα θελω να να κανω μια ερωτηση.
η βαση εχει 6 τρυπες και αλλες 6 ο μηχανισμος ,εαν αλλαζες τη θεση στις βιδες μηπως ο μηχανισμος ερχοταν παλι καθετα.δεν ξερω μηπως για αυτο το λογω εχει τοσες τρυπες η βαση και ο μηχανισμοσ και μονο 2 βιδες
Τάκη από τις 6 τρύπες που έχει η βάση, ο μηχανισμός ταίριαζε μόνο στη θέση που τον τοποθέτησα, επιτρέποντας να τοποθετηθεί ακόμα μια βίδα.
Το δοκίμασα σε όλες τις δυνατές θέσεις (....πιο κάθετα), αλλά δεν ταίριαζε με τίποτε. Ο προηγούμενος μηχανισμός είχε πιο ....αραιά τις τρύπες και ταίριαζε μόνο σε δύο, ....στη θέση που ήταν βιδωμένος.
Κοιτώντας ....εκ των υστέρων στον ιστότοπο της Fiamma, είδα ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο τέντας, αντιστοιχίζει σειριακούς αριθμούς τέντας με κωδικό παραγγελίας ανταλλακτικού.
Ίσως εκεί να έκανα λάθος . Ποιός ξέρει ;;;;
Πάντως τώρα (....με τη μεγαλύτερη κλίση) είναι πιο βολικά, ....γιατί με τον προηγούμενο, κάποιες φορές δυσκολευόμουνα να βγάλω το κοντάρι (....άφηνε πολύ λίγο χώρο μεταξύ μηχανισμού και πλαϊνού τοιχώματος καπακιού).
Georgedim- Admin
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Όλα καλά, όλα ανθηρά!………….
Masterless
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Πολυ ωραια η αντικατασταση του ανταλλακτικου Σας αξιζει ενα μεγαλο και στους δυο σας ..
Ευχαριστουμε για την λεπτομερη ενημερωση ...
Ευχαριστουμε για την λεπτομερη ενημερωση ...
traveller
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Πολύ καλή δουλειά. Η οξείδωση στα υλικά είναι εμφανής, ίσως την επιταχύνει και η παραμονή σε παραθαλάσσιες περιοχές.
Σου εύχομαι να... ξαναχαλάσει από την πολύ χρήση!
Σου εύχομαι να... ξαναχαλάσει από την πολύ χρήση!
Aigagros
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Aigagros έγραψε:Πολύ καλή δουλειά. Η οξείδωση στα υλικά είναι εμφανής, ίσως την επιταχύνει και η παραμονή σε παραθαλάσσιες περιοχές.
Σου εύχομαι να... ξαναχαλάσει από την πολύ χρήση!
σε τετοια μερη,οπως και στους γρυλους των ποδαρικων εγω βαζω αυτο.
[url=http://www.wurth.gr/uploads/infos/P 09 6041.pdf][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ladakias
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Γιώργο (georgedim) ... πολύ καλή δουλειά και με άριστη παρουσίαση.
Σίγουρα, η συμβολή του Αλέξανδρου, ήταν καθοριστική ...
... αφού χωρίς την παρουσία του και τις φωτογραφίες ... δεν θα βλέπαμε τίποτα !
Μπράβο Αλέξανδρε.
Πιθανόν, η FIAMMA , με μεταγενέστερη "μελέτη" του θέματος, να "διόρθωσε" το πρόβλημα ...
Από την στιγμή, που το πρόβλημα του "κουμπώματος" δεν υφίσταται πλέον ...
... ενώ "βόλεψε" και η κλίση του "διευκολύνοντας" την έξοδο του κονταριού ...
... η όλη επέμβαση κρίνεται άκρως επιτυχής ... και σ' ευχαριστούμε για την παρουσίαση.
@ Τάκη (ladakias) ... μήπως εννοείς ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.];
Ο σύνδεσμος που έβαλες, δεν δείχνει κάτι συγκεκριμένο !
Σίγουρα, η συμβολή του Αλέξανδρου, ήταν καθοριστική ...
... αφού χωρίς την παρουσία του και τις φωτογραφίες ... δεν θα βλέπαμε τίποτα !
Μπράβο Αλέξανδρε.
Πιθανόν, η FIAMMA , με μεταγενέστερη "μελέτη" του θέματος, να "διόρθωσε" το πρόβλημα ...
Από την στιγμή, που το πρόβλημα του "κουμπώματος" δεν υφίσταται πλέον ...
... ενώ "βόλεψε" και η κλίση του "διευκολύνοντας" την έξοδο του κονταριού ...
... η όλη επέμβαση κρίνεται άκρως επιτυχής ... και σ' ευχαριστούμε για την παρουσίαση.
@ Τάκη (ladakias) ... μήπως εννοείς ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.];
Ο σύνδεσμος που έβαλες, δεν δείχνει κάτι συγκεκριμένο !
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
ναι αυτο λεω .κατι δεν εκανα σωστα .αυτο ανταχει ακομα και σε αλμυρο νερο το βαζουν σε μηχανες σκαφων
ladakias
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Τάκη και Μάξιμε, ευχαριστώ για την πρόταση προστασίας από την αλμύρα. Δεν το γνώριζα.
Παρότι μετά από κάθε ....παραθαλάσσιο ταξίδι, ακολουθεί επιμελές πλύσιμο του αμαξώματος, ....είναι κάποια σημεία που δεν μπορείς να τα καθαρίσεις.
Πάντως τη βάση του μηχανισμού της τέντας, την έτριψα, την έπλυνα και αφού στέγνωσε την πέρασα με λάδι WD-40, προτού την συναρμολογήσω.
Παρότι μετά από κάθε ....παραθαλάσσιο ταξίδι, ακολουθεί επιμελές πλύσιμο του αμαξώματος, ....είναι κάποια σημεία που δεν μπορείς να τα καθαρίσεις.
Πάντως τη βάση του μηχανισμού της τέντας, την έτριψα, την έπλυνα και αφού στέγνωσε την πέρασα με λάδι WD-40, προτού την συναρμολογήσω.
Georgedim- Admin
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Μπραβο Γιωργο ............... παντα τετοια θελω να ακουω ....... ανθρωπους δηλαδη που πιανουν τα χερια τους , καλοριζικη.
Πτέραρχος
Απ: Αντικατάσταση στρoφάλου (μηχανισμού ανοίγματος) σε τέντα Fiamma F45 iL.
Έχοντας δύο αριστερά χέρια.....
friar
Παρόμοια θέματα
» Αντικατάσταση αμορτισέρ αδρανειακού μηχανισμού ...
» Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος
» Αντικατάσταση Σίτας
» ΤΕΝΤΑ ΠΑΤΕΝΤΑ
» ΖΗΤΕΙΤΑΙ Τεντα τροχόσπιτου
» Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος
» Αντικατάσταση Σίτας
» ΤΕΝΤΑ ΠΑΤΕΝΤΑ
» ΖΗΤΕΙΤΑΙ Τεντα τροχόσπιτου
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|