Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
+16
christheo
ladakias
nikospav
Patrinos
Masterless
george
caminador
diamantino
Georgedim
athanase
polthan
traveller
Maximos
teonakos
Γιωργάκος
mitsaras
20 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 3
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Δημητρη αψογη κατασκευη εργοστασιακη θα ελεγα μπραβο θα ηθελα να σε ρωτησω ποσο ειναι το μηκος της και ποσο ειναι το μηκος του γκαραζ ( ο προβολος ) απο εκει που τελειωνει η σουστα του αυτοκινητου και πισω.Θελω να φτιαξω σε FIAT AUTO ROLLER GARAGE P αλλα το σασι τελειωνει λιγο μετα την σουστα απο εκει συνεχιζει πατωμα γυρω στο 1,5 μ και δεν μπορω να βρω τροπο στηριξης κατω απο το πατωμα περιφερειακα εξεχουν κατι μπουλονια αλλα φοβαμε να τα εμπιστευτω γιατι δεν ξερω αν ειναι βιδωμενα σε σιδερο η ξυλο εκανα μια σκεψη να περασω δοκο μεσα στο τελειωμα απο το σασι αλλα το ανεβαλα γιατι δεν ξερω αν ειναι τεχνικα σωστο.Νικος.
nikospav
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
θα σου φγαλω φωτο απ το δικο μου να δεις τι εκανα...ειχα το ιδιο προβλημα..οι βιδες ειναι για να στηριζεται το πλαισιο του κοτσαδορου,αν βαλεις,ειχα στειλει φωτο στο εργοστασιο της auto roller και μου το ειπαν....περιμενε θα δεις.nikospav έγραψε:Δημητρη αψογη κατασκευη εργοστασιακη θα ελεγα μπραβο θα ηθελα να σε ρωτησω ποσο ειναι το μηκος της και ποσο ειναι το μηκος του γκαραζ ( ο προβολος ) απο εκει που τελειωνει η σουστα του αυτοκινητου και πισω.Θελω να φτιαξω σε FIAT AUTO ROLLER GARAGE P αλλα το σασι τελειωνει λιγο μετα την σουστα απο εκει συνεχιζει πατωμα γυρω στο 1,5 μ και δεν μπορω να βρω τροπο στηριξης κατω απο το πατωμα περιφερειακα εξεχουν κατι μπουλονια αλλα φοβαμε να τα εμπιστευτω γιατι δεν ξερω αν ειναι βιδωμενα σε σιδερο η ξυλο εκανα μια σκεψη να περασω δοκο μεσα στο τελειωμα απο το σασι αλλα το ανεβαλα γιατι δεν ξερω αν ειναι τεχνικα σωστο.Νικος.
mitsaras
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
πολυ καλη η κατασκευη .και εγω για το θεμα τησ αδειασ θα ηθελα να πω ,πρεπει να βρεισ τροπο να ειναι νομιμη γιατι ποτε δεν ξερεισ.και παλι μπραβο σωστη και ωραια ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ θα πω
ladakias
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Με τον καινουργιο νομο αποκλειονται οι ιδιοκατασκευες δια"ροπαλου".
Το καλο ειναι οτι δεν χρειαζεται επασφαλιστρο.
Ρωτησα τον κ.Παπαχρηστο!!!
Το καλο ειναι οτι δεν χρειαζεται επασφαλιστρο.
Ρωτησα τον κ.Παπαχρηστο!!!
polthan
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
κατασκευή είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!
Θα σε στεναχωρήσω όμως και δυστυχώς θα το κάνω αυτό, γιατί η Ελληνική νομοθεσία εναρμονίστηκε με την Κοινοτική και δεν επιτρέπονται σχάρες ποδηλάτων κατ επέκταση μηχανών χωρίς έγκριση τύπου.
Με απόφαση του Υπουργείου μεταφορών και προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας με την Κοινοτική για να έχει κανείς σχάρα ποδηλάτων στο αυτοκίνητο του ή αυτοκινούμενου του που μας ενδιαφέρει εμάς, θα πρέπει η σχάρα να έχει έγκριση τύπου ΕΕ ( ευρωπαικής ένωσης ).
Την απόφαση δεν την γνωρίζαμε ούτε εμείς, μέχρι που πελάτης μας που του είχαμε τοποθετήσει εμείς σχάρα μηχανής στο αυτοκινούμενο του της εταιρίας SAWIKO, πήγε να περάσει ΚΤΕΟ και εκεί τον ενημέρωσαν για την νέα αυτή απόφαση.
Η απόφαση προβλέπει ο ενδιαφερόμενος να προσκομίσει την έγκριση τύπου[u] στην υπηρεσία μεταφορών προκειμένου να εκδοθεί νέα άδεια κυκλοφορίας του οχήματος με την παρατήρηση : Εγκεκριμένο εξάρτημα .....
Εδώ να διευκρινίσουμε το εξής για να μην σας ταλαιπωρήσουν στην υπηρεσία μεταφορών. Όσοι έχετε βάλει σχάρα μηχανής της SAWIKO άσχετα αν την έχετε βάλει σε εμάς ή την είχε το αυτοκινούμενο που αγοράσατε και δεν έχετε την έγκριση τύπου της σχάρας προκειμένου να πάτε να την περάσατε στην άδεια κυκλοφορίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να σας την δώσουμε εμείς καθώς είμαστε επίσημοι συνεργάτες της SAWIKO.
Με αυτόν τον τρόπο οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με ιδιοκατασκευές θα πρέπει να έχουν το νου τους....καθώς ιδιοκατασκευές τέλος!!
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ : Έγκριση τύπου ή δελτίο κοινοποίησης ???
Η έγκριση τύπου είναι μια πανευρωπαϊκή διαδικασία πιστοποίησης ενός προϊόντος.
Το δελτίο κοινοποίησης είναι αν θέλετε η "Ελληνοποίηση" αυτής της έγκρισης τύπου. Καταθέτει ο εισαγωγέας την έγκριση τύπου και αφού μεταφραστεί και μπούνε στους υπολογιστές του Μεταφορών όλα τα τεχνικά στοιχεία της έγκρισης, εκδίδεται από το Μεταφορών το δελτίο κοινοποίησης με Ελληνικό αριθμό εκτός από τον πανευρωπαϊκό.
Για να ταξινομήσουμε ένα αυτοκινούμενο χρειάζεται η δεύτερη διαδικασία με δελτίο κοινοποίησης. Για να περάσετε την σχάρα μηχανής στην άδεια, δεν χρειάζεται δελτίο κοινοποίησης αλλά αρκεί η έγκριση τύπου.
Αυτά για να μην σας ταλαιπωρήσουν στο Μεταφορών.
Εμείς εδώ στην Θεσσαλονίκη αφού πήγαμε να μαλώσουμε στο Μεταφορών γιατί ήθελαν να ταλαιπωρήσουν δύο μας πελάτες και αφού βρήκαμε τελικά έναν άνθρωπο να μας καταλάβει και να μας εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα, πήγαμε με τα αυτοκινούμενα των πελατών για αυτοψία στο Μεταφορών για να δεί ο υπάλληλος την σχάρα μηχανής ότι δεν ήταν ιδιοκατασκευή και ότι όντως το ταμπελάκι της σχάρας ήταν εργοστασιακό και αφού έκανε αντιπαραβολή τον αριθμό έγκρισης τύπου με αυτόν που ήταν επάνω στην σχάρα, έδωσε στους πελάτες μας νέες άδειες κυκλοφορίας με την παρατήρηση Εγκεκριμένο Εξάρτημα όπως προβλέπεται από την απόφαση του Μεταφορών.
Για να ολοκληρώσετε την διαδικασία θα στείλετε αντίγραφο της νέας αδείας στην ασφαλιστική σας εταιρία προκειμένου να ενημερωθεί για την αλλαγή αυτή.
Για όποια άλλη απορία στην διάθεση σας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Uploaded with [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Uploaded with [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Uploaded with [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Θα σε στεναχωρήσω όμως και δυστυχώς θα το κάνω αυτό, γιατί η Ελληνική νομοθεσία εναρμονίστηκε με την Κοινοτική και δεν επιτρέπονται σχάρες ποδηλάτων κατ επέκταση μηχανών χωρίς έγκριση τύπου.
Με απόφαση του Υπουργείου μεταφορών και προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας με την Κοινοτική για να έχει κανείς σχάρα ποδηλάτων στο αυτοκίνητο του ή αυτοκινούμενου του που μας ενδιαφέρει εμάς, θα πρέπει η σχάρα να έχει έγκριση τύπου ΕΕ ( ευρωπαικής ένωσης ).
Την απόφαση δεν την γνωρίζαμε ούτε εμείς, μέχρι που πελάτης μας που του είχαμε τοποθετήσει εμείς σχάρα μηχανής στο αυτοκινούμενο του της εταιρίας SAWIKO, πήγε να περάσει ΚΤΕΟ και εκεί τον ενημέρωσαν για την νέα αυτή απόφαση.
Η απόφαση προβλέπει ο ενδιαφερόμενος να προσκομίσει την έγκριση τύπου[u] στην υπηρεσία μεταφορών προκειμένου να εκδοθεί νέα άδεια κυκλοφορίας του οχήματος με την παρατήρηση : Εγκεκριμένο εξάρτημα .....
Εδώ να διευκρινίσουμε το εξής για να μην σας ταλαιπωρήσουν στην υπηρεσία μεταφορών. Όσοι έχετε βάλει σχάρα μηχανής της SAWIKO άσχετα αν την έχετε βάλει σε εμάς ή την είχε το αυτοκινούμενο που αγοράσατε και δεν έχετε την έγκριση τύπου της σχάρας προκειμένου να πάτε να την περάσατε στην άδεια κυκλοφορίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να σας την δώσουμε εμείς καθώς είμαστε επίσημοι συνεργάτες της SAWIKO.
Με αυτόν τον τρόπο οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με ιδιοκατασκευές θα πρέπει να έχουν το νου τους....καθώς ιδιοκατασκευές τέλος!!
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ : Έγκριση τύπου ή δελτίο κοινοποίησης ???
Η έγκριση τύπου είναι μια πανευρωπαϊκή διαδικασία πιστοποίησης ενός προϊόντος.
Το δελτίο κοινοποίησης είναι αν θέλετε η "Ελληνοποίηση" αυτής της έγκρισης τύπου. Καταθέτει ο εισαγωγέας την έγκριση τύπου και αφού μεταφραστεί και μπούνε στους υπολογιστές του Μεταφορών όλα τα τεχνικά στοιχεία της έγκρισης, εκδίδεται από το Μεταφορών το δελτίο κοινοποίησης με Ελληνικό αριθμό εκτός από τον πανευρωπαϊκό.
Για να ταξινομήσουμε ένα αυτοκινούμενο χρειάζεται η δεύτερη διαδικασία με δελτίο κοινοποίησης. Για να περάσετε την σχάρα μηχανής στην άδεια, δεν χρειάζεται δελτίο κοινοποίησης αλλά αρκεί η έγκριση τύπου.
Αυτά για να μην σας ταλαιπωρήσουν στο Μεταφορών.
Εμείς εδώ στην Θεσσαλονίκη αφού πήγαμε να μαλώσουμε στο Μεταφορών γιατί ήθελαν να ταλαιπωρήσουν δύο μας πελάτες και αφού βρήκαμε τελικά έναν άνθρωπο να μας καταλάβει και να μας εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα, πήγαμε με τα αυτοκινούμενα των πελατών για αυτοψία στο Μεταφορών για να δεί ο υπάλληλος την σχάρα μηχανής ότι δεν ήταν ιδιοκατασκευή και ότι όντως το ταμπελάκι της σχάρας ήταν εργοστασιακό και αφού έκανε αντιπαραβολή τον αριθμό έγκρισης τύπου με αυτόν που ήταν επάνω στην σχάρα, έδωσε στους πελάτες μας νέες άδειες κυκλοφορίας με την παρατήρηση Εγκεκριμένο Εξάρτημα όπως προβλέπεται από την απόφαση του Μεταφορών.
Για να ολοκληρώσετε την διαδικασία θα στείλετε αντίγραφο της νέας αδείας στην ασφαλιστική σας εταιρία προκειμένου να ενημερωθεί για την αλλαγή αυτή.
Για όποια άλλη απορία στην διάθεση σας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Uploaded with [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Uploaded with [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Uploaded with [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Αντώνη ευχαριστούμε πολύ για την τεκμηριωμένη ενημέρωση, σε ένα ...ασαφές θέμα (....για εμάς ) .
Georgedim- Admin
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Αντώνη σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ενημέρωση.Εχω και εγω μια βάση για μοτοσυκλέτα της SAWIKO και θα επικοινωνήσω σύντομα μαζί σου.
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Γειά σου Αντώνη ... καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε ...
Όπως πάντα ενημερωτικός και τεκμηριωμένος.
Σ΄ευχαριστούμε .
Όπως πάντα ενημερωτικός και τεκμηριωμένος.
Σ΄ευχαριστούμε .
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Αγαπητέ Αντώνη, η διαδικασία που αναφέρεις (έγκριση τύπου, αλλαγή άδειας) αφορά και τις κοινές ποδηλατιερες που προσαρμόζονται στην πίσω επιφάνεια του αυτοκινούμενου (χωρις παρεμβάσεις στο σασι); Και αν ναι, τότε αφορά και την σκαλιτσα που ανεβαινουμε στην οροφή; (Γιατι όλα αυτά εξέχουν υπό μια έννοια της μάζας του αυτοκινούμενου) Παρακαλώ οποίος ξέρει ας διευκρινήσει...
gambatte
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Σωστή η ερώτηση σου και εγώ προβληματίστικα, ρώτησα, απάντηση δεν πήρα.
Επειδή όμως οι σχάρες μηχανής ή ποδηλάτων που εμπορευόμαστε της SAWIKO έχουν έγκριση τύπου πανευρωπαική και επειδή απο μια τέτοια σχάρα ξεκίνησε το πρόβλημα σε έναν πελάτη μας που πήγε να περάσει ΚΤΕΟ και του είπαν δεν περνάς αν δεν κάνεις την αλλαγή στην άδεια σύμφωνα με την απόφαση αυτή, εγώ θεώρησα σωστό να ενημερώσω τους αυτοκινούμενους ώστε να πάρουν τα μέτρα τους γιατί κυκλοφορούν και πάρα πολλές ιδιοκατασκευές.
Μέχρι σήμερα πάντως δεν ακούσαμε κάτι όσον αφορά τις ποδηλατιέρες που βιδώνονται στο αυτοκινούμενο.
Όσο για την σκάλα δεν υπάρχει κάποια νομοθεσία ή άλλο πρόβλημα που να μας είναι γνωστό.
Πάντως θα στείλω ένα mail στon διευθυντή της Thule-Omnistor αν έχουν εγκρίσεις τύπου για τις σχάρες τους και αν του είναι κάποια ευρωπαϊκή νομοθεσία γνωστή την οποία ενδεχομένως να μην γνωρίζουν οι υπάλληλοι εδώ στο Μεταφορών ή να έγινε νόμος του Κράτους μας και να μην την γνωρίζει κανείς.
Επειδή όμως οι σχάρες μηχανής ή ποδηλάτων που εμπορευόμαστε της SAWIKO έχουν έγκριση τύπου πανευρωπαική και επειδή απο μια τέτοια σχάρα ξεκίνησε το πρόβλημα σε έναν πελάτη μας που πήγε να περάσει ΚΤΕΟ και του είπαν δεν περνάς αν δεν κάνεις την αλλαγή στην άδεια σύμφωνα με την απόφαση αυτή, εγώ θεώρησα σωστό να ενημερώσω τους αυτοκινούμενους ώστε να πάρουν τα μέτρα τους γιατί κυκλοφορούν και πάρα πολλές ιδιοκατασκευές.
Μέχρι σήμερα πάντως δεν ακούσαμε κάτι όσον αφορά τις ποδηλατιέρες που βιδώνονται στο αυτοκινούμενο.
Όσο για την σκάλα δεν υπάρχει κάποια νομοθεσία ή άλλο πρόβλημα που να μας είναι γνωστό.
Πάντως θα στείλω ένα mail στon διευθυντή της Thule-Omnistor αν έχουν εγκρίσεις τύπου για τις σχάρες τους και αν του είναι κάποια ευρωπαϊκή νομοθεσία γνωστή την οποία ενδεχομένως να μην γνωρίζουν οι υπάλληλοι εδώ στο Μεταφορών ή να έγινε νόμος του Κράτους μας και να μην την γνωρίζει κανείς.
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Επαναλαμβάνω όποιος έχει σχάρα SAWIKO ΆΣΧΕΤΑ αν την πήρε απο εμάς ή όχι και χρειάζεται την έγκριση τύπου, ας επικοινωνήσει μαζί μας ώστε να του την στείλουμε.
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Κατά προέκταση καί οι σχάρες οροφής,ποδηλάτου (οροφής ή πόρτπαγκάζ)για επιβατικά.
Καί ένα σωρό έξτρα (φώτα ομίχλης κλπ)
Σε Ευρωπαίκό εππίπεδο,το πρόβλημα ανέκυψε,και με τις πλαινές βεράντες.
Το 2015 υποτίθεται ότι αυτά θα λήξουν οριστικά,με εναρμόνιση όλων των Ευρωπαικών χωρών,σε ενιαίο κώδικα.
Μέ τον σημερινό κώδικα αν η κατασκευη δεν θεωρείται μόνιμη,τότε περνάει.Ποιός θα μας πεί όμως τι θεωρείται μόνιμο ή προσωρινό;
Καί ένα σωρό έξτρα (φώτα ομίχλης κλπ)
Σε Ευρωπαίκό εππίπεδο,το πρόβλημα ανέκυψε,και με τις πλαινές βεράντες.
Το 2015 υποτίθεται ότι αυτά θα λήξουν οριστικά,με εναρμόνιση όλων των Ευρωπαικών χωρών,σε ενιαίο κώδικα.
Μέ τον σημερινό κώδικα αν η κατασκευη δεν θεωρείται μόνιμη,τότε περνάει.Ποιός θα μας πεί όμως τι θεωρείται μόνιμο ή προσωρινό;
kukosg
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Λοιπόν! Η απάντηση της Thule - Omnistor ήρθε γρήγορα.
Για σχάρες που τοποθετούνται στο V του σασί του τροχοσπίτου και στην πλάτη ενός αυτοκινουμένου δεν απαιτείται έγκριση τύπου στην Ευρώπη άρα και σε εμάς αφού δεν υπάρχει κοινοτική οδηγία που να προβλέπει κάτι τέτοιο, άρα δεν χρειάζεται και να εναρμονίσουν τίποτα οι "δικοί" μας. Φυσικά τις τεχνικές προδιαγραφές ασφαλείας, τις πληρούν με το παραπάνω οι σχάρες της Thule αυτού του τύπου. Το ίδιο είμαι σίγουρος και της FIAMMA.
Για σχάρες ποδηλάτων που προσαρμόζονται στον κοτσαδόρο του αυτοκινήτου ή μπάινουν πρόσθετες βάσεις στο σασί ( άρα οι σχάρες μηχανών αυτοκινουμένων ), απαιτείται έγκριση τύπου.
Η Thule θα μας στείλει τις εγκρίσεις τύπου για τα δικά της τα μοντέλα για τις σχάρες που μπαίνουν στον κοτσαδόρο και αν υπάρχει ενδιαφερόμενος που δεν βρίσκει αυτή την έγκριση τύπου, είμαστε στην διάθεση του.
Πιστεύω να απαντήθηκαν τα ερωτήματα που είχαμε.
Για ότι άλλο στην διάθεση σας.
Για σχάρες που τοποθετούνται στο V του σασί του τροχοσπίτου και στην πλάτη ενός αυτοκινουμένου δεν απαιτείται έγκριση τύπου στην Ευρώπη άρα και σε εμάς αφού δεν υπάρχει κοινοτική οδηγία που να προβλέπει κάτι τέτοιο, άρα δεν χρειάζεται και να εναρμονίσουν τίποτα οι "δικοί" μας. Φυσικά τις τεχνικές προδιαγραφές ασφαλείας, τις πληρούν με το παραπάνω οι σχάρες της Thule αυτού του τύπου. Το ίδιο είμαι σίγουρος και της FIAMMA.
Για σχάρες ποδηλάτων που προσαρμόζονται στον κοτσαδόρο του αυτοκινήτου ή μπάινουν πρόσθετες βάσεις στο σασί ( άρα οι σχάρες μηχανών αυτοκινουμένων ), απαιτείται έγκριση τύπου.
Η Thule θα μας στείλει τις εγκρίσεις τύπου για τα δικά της τα μοντέλα για τις σχάρες που μπαίνουν στον κοτσαδόρο και αν υπάρχει ενδιαφερόμενος που δεν βρίσκει αυτή την έγκριση τύπου, είμαστε στην διάθεση του.
Πιστεύω να απαντήθηκαν τα ερωτήματα που είχαμε.
Για ότι άλλο στην διάθεση σας.
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Γιώργη καλησπέρα. Sorry φίλε αλλά να είμαστε συγκεκριμένοι στον κόσμο. Σχάρα που χρειάζεται βάσεις ή μετατροπές στο σασί απαιτεί η κοινοτική και πλέον και η Ελληνική νομοθεσία, έγκριση τύπου και αυτό είναι ξεκάθαρο.kukosg έγραψε:Κατά προέκταση καί οι σχάρες οροφής,ποδηλάτου (οροφής ή πόρτπαγκάζ)για επιβατικά.
Καί ένα σωρό έξτρα (φώτα ομίχλης κλπ)
Σε Ευρωπαίκό εππίπεδο,το πρόβλημα ανέκυψε,και με τις πλαινές βεράντες.
Το 2015 υποτίθεται ότι αυτά θα λήξουν οριστικά,με εναρμόνιση όλων των Ευρωπαικών χωρών,σε ενιαίο κώδικα.
Μέ τον σημερινό κώδικα αν η κατασκευη δεν θεωρείται μόνιμη,τότε περνάει.Ποιός θα μας πεί όμως τι θεωρείται μόνιμο ή προσωρινό;
Ποδηλατιέρες στο σασί του τροχοσπίτου ή στην πλάτη του αυτοκινουμένου δεν απαιτούν έγκριση τύπου.
Απ: κατασκευη βασης μοτο σε αυτοκινουμενο
Αντώνη γειά σουantonis Z έγραψε:Γιώργη καλησπέρα. Sorry φίλε αλλά να είμαστε συγκεκριμένοι στον κόσμο. Σχάρα που χρειάζεται βάσεις ή μετατροπές στο σασί απαιτεί η κοινοτική και πλέον και η Ελληνική νομοθεσία, έγκριση τύπου και αυτό είναι ξεκάθαρο.kukosg έγραψε:Κατά προέκταση καί οι σχάρες οροφής,ποδηλάτου (οροφής ή πόρτπαγκάζ)για επιβατικά.
Καί ένα σωρό έξτρα (φώτα ομίχλης κλπ)
Σε Ευρωπαίκό εππίπεδο,το πρόβλημα ανέκυψε,και με τις πλαινές βεράντες.
Το 2015 υποτίθεται ότι αυτά θα λήξουν οριστικά,με εναρμόνιση όλων των Ευρωπαικών χωρών,σε ενιαίο κώδικα.
Μέ τον σημερινό κώδικα αν η κατασκευη δεν θεωρείται μόνιμη,τότε περνάει.Ποιός θα μας πεί όμως τι θεωρείται μόνιμο ή προσωρινό;
Ποδηλατιέρες στο σασί του τροχοσπίτου ή στην πλάτη του αυτοκινουμένου δεν απαιτούν έγκριση τύπου.
Γιά βάση μοτο δεν το συζητάμε. Τα προβλήματα που σου αναφέρω δεν προέκυψαν από τα ΚΤΕΟ αλλά από τροχονόμους που από υπερβολικό ζήλο σου έδιναν κλήση διότι τα χαρακτηριστικά (διαστάσεις μήκους και πλάτους) του αυτοκινούμενου, με την ποδηλατιέρα ή τήν βεράντα,δεν συμβάδιζαν με αυτά της άδειας.
Τώρα γά την ποδηλατιερα στή σφαίρα του ρύμου,δέν πρέπει το σύνολο να περνάει τα 50 κιλά.
Τώρα γιά
kukosg
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» κατασκευη κουρμπαδορου
» κατασκευη τροχοσπιτου
» κατασκευή τρέιλερ !!!!!!!!!!!!
» Κατασκευή mini τροχόσπιτου
» Κατασκευή σήτας παραθύρου.......................
» κατασκευη τροχοσπιτου
» κατασκευή τρέιλερ !!!!!!!!!!!!
» Κατασκευή mini τροχόσπιτου
» Κατασκευή σήτας παραθύρου.......................
Σελίδα 3 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|