Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Τροχόσπιτα lander
+7
george
caminador
kapros
Georgedim
Γιωργάκος
Maximos
lander474
11 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Τροχόσπιτα lander
Μιας και είμαι κάτοχος ενός τροχόσπιτου lander κι επειδή έχω
ασχοληθεί πολύ με διάφορους τομείς του ένας από αυτούς είναι η ιστορία
της lander .έτσι μαζεύοντας κάποιες πληροφορίες από το διαδίκτυο για τα
συγκεκριμένα τροχόσπιτα θα κάνω μια παρουσίαση εδω κι εν ευθαίτω χρόνο
θα μπουν και φωτογραφίες
Η Εταιρία lander όταν πρωτο ιδρύθηκε στις αρχές του 60 ονομαζόταν Λεβάντε
και είχε το εργοστάσιο της στην Vigonza της Ιταλίας
και σκοπός της ήταν να δημιουργήσει τροχόσπιτα πολυεστερικά.
Τη σκέψη για το σχεδιασμό των τροχόσπιτων την πήρε από ένα καρύδι
το οποίο κατά το σπάσιμο κόβεται στα δυο έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε και το καλούπι
αυτών των τροχόσπιτων τα οποία να είναι σε δυο κομμάτια και στη μέση
να γίνεται η ένωση του κάτω με το πάνω μέρος .
Τα πρώτα τροχόσπιτα της Λεβαντε ήταν τα graziella 300
δηλαδή μιλάμε για τροχόσπιτα 3 μέτρων ήταν πολύ ελαφρά σε σημείο
που μπορούσε να τα ρυμουλκήσει ένα φιατάκι 500αρι και είχαν βάρος κάπου στα 400 κιλά.
Όλος ο ουρανός είχε ένα ύφασμα στα πλάγια και μπορούσε να σηκωθεί όπως σηκώνουμε σήμερα τον
αεραγωγό του τροχόσπιτου μας.
Το εσωτερικό των τροχοσπίτων αυτών είχε μια διπλή κρεβατοκάμαρα, που γινόταν τραπεζαρία,
κουζίνα, νεροχύτη και κάποιους αποθηκευτικούς χώρους δηλαδή ήταν ένα πολύ καλό τροχόσπιτο
για την εποχή που ξεκίνησαν τα τροχόσπιτα να λειτουργούν σε έναν νέο τρόπο ζωής επαφής με τη φύση.
Όπως είπα παραπάνω, το τροχόσπιτο ήταν πολυεστερικό που ήταν κύριό του χαρακτηριστικό
ελαφρύ και ανθεκτικό, να αντέχει σε χτυπήματα και καιρικές συνθήκες, δηλαδή λόγω του πολυεστέρα,
δεν υπήρχε κίνδυνος μεγάλος για υγρασίες σε περίπτωση, που κάπου χτύπαγε η τρακάριζε,
μπορούσε εύκολα να επισκευαστεί.
Γενικώς δεν είχαν αυτά τα τροχόσπιτα λαμαρίνα καθόλου.
Το τροχόσπιτο αυτό είχε εξωτερικά πολυεστέρα και μετά για μόνωση είχε πολυουρεθάνη .
Όλη αυτή η δομή του τροχόσπιτου το έκανε να αντέχει και να δημιουργεί μια ζεστασιά
ακόμη και το χειμώνα και λόγω της καμπυλότητας να είναι ένα τροχόσπιτο άνετο στα ταξίδια
χωρίς να δημιουργεί προβλήματα κατά τη διάρκεια της έλξης.
Το 1965 η Λεβάντε ενισχύει τα μοντέλα της και τα κάνει πιο φωτεινά με πιο πολλούς χώρους αποθήκευσης ,
την αυτονομία του τροχόσπιτου με μπαταρία .
Στις φωτογραφίες που θα μπουν θα δείτε τις διαφορές.
Το 1973 η Λεβάντε κάνει στροφή μεγάλη .
Αλλάζει την επωνυμία της σε Lander ενώ τα μοντέλα συνεχίζονταν να τα λένε graziella .
Τα τροχόσπιτα εξοπλίζονται με τουαλέτα ,νιπτήρα σόμπα truma και ψυγεία της Electrolux.
H καμπυλότητα των τροχόσπιτων είναι αυτό που ακόμη και παρ' όλες αυτές τις αλλαγές έκανε
τα τροχόσπιτα lander να ξεχωρίζουν .
Κατά το 1978 το μεγάλο αφεντικό της lander δίνει εντολή να μεγαλώσει το ύψος των τροχόσπιτων
ενώ να συνεχίσει να διατηρεί το σχήμα καρυδιού και να αποτελείται από δυο κομμάτια, το πάνω και το κάτω
Έτσι έχει δημιουργήσει τα παρακάτω μοντέλα
· 340 L bora με τραπεζαρία με διπλό και μονό υπνοδωμάτιο και μπάνιο
· 401 Ε τραπεζαρία με διπλό κρεβάτι 2 μονά κρεβάτια και χώρο του μπάνιου
· 401 DS Touring με τραπεζαρία κρεβάτι, τραπεζαρία κουζίνα και μπάνιο
· DS 474 2τραπεζαρίες με διπλά κρεβάτια ,μπάνιο κουζίνα
· 474 L τραπεζαρία με διπλό κρεβάτι μπάνιο κουζίνα και διπλές κουκέτες.
Κατά τα τέλη της δεκαετίας του 70 με αρχές 80, η lander συνεχίζει να
κατασκευάζει τα ίδια μοντέλα με τον ίδιο τρόπο κατασκευής και το ίδιο
σχήμα αλλά από μέσα χρησιμοποιεί έναν πιο μοντέρνο τρόπο διακόσμησης
σύμφωνο με τη μόδα της εποχής του 80.
Εξωτερικά καλύπτει με μια φάσα αλουμινίου το σημείο ένωσης του τροχόσπιτου και με τις ανάλογες
τσιμούχες το κάνει ακόμη περισσότερο ανεκτικό στις βροχές .
Επίσης η δημιουργία των φτερών πάνω από τους τροχούς δίνει σε όλο το τροχόσπιτο
ένα άλλο σχήμα ασφαλώς πιο ωραίο.
Τα μοντέλα παραμένουν τα ίδια αλλά καταργείται το lander 300.
Στο τέλος του 84 η lander κάνει άλλη μια στροφή και δίνει τη σκυτάλη η graziella στο νέο μοντέλο Lineatre.
Ένα τροχόσπιτο μεγαλύτερο σε ύψος και λίγο πιο φαρδύ σε σχέση με το graziella ήταν δηλαδή λίγο πιο άνετο .
Εσωτερικά η διαρρύθμιση του τροχόσπιτου ήταν ίδια με τα graziella.
Εξωτερικά ναι μεν ήταν πολυεστερικό και καμπυλωτό αλλά δεν είχε την ίδια κλίση με το graziella .
Τα μοντέλα παραμένουν τα ίδια αλλά καταργείται το 340 .
Την ίδια εποχή η lander βγάζει το τελευταίο της μοντέλο το lander piere gardin 474 με τη βοήθεια του διάσημου σχεδιαστή .
Υπήρχαν όμως πολλά αλλά και η εταιρία πήρε τη κάτω βόλτα λόγω της κατασκευής τους ήταν τροχόσπιτα πολύ ακριβά
σε μια περίοδο που τα οικονομικά των ανθρώπων δεν επιτρέπανε να πάρουν τέτοια τροχόσπιτα.
Δίνανε βέβαια μια παραπάνω ασφάλεια κι άνεση στο ταξίδι αλλά ο κόσμος δεν μπορούσε φανταστείτε ότι το lander 474
κατά τη περίοδο 1984 έφτανε στις 900.000 δραχμές, κάπου 3000 ευρώ σήμερα
και επίσης ήταν στο τέλος ειδικά το μοντέλο 474 ένα βαρύ τροχόσπιτο για τα αυτοκίνητα της τότε εποχής.
Όλα αυτά συντελέσανε το 1992 η lander να κλείσει το τμήμα παραγωγής τροχόσπιτων
και να συνεχίσει τα λειτουργεί ώς παραγωγή πλαστικών ειδών .
Στην Ελλάδα τα τροχόσπιτα αυτά τα έβρισκες τότε στην Λεωφόρο Μεσογείων λίγο μετά την ΕΡΤ.
Πιστεύω σύντομα να συγκεντρώσω φωτογραφίες που μαζεύω με την βοήθεια φίλων Ιταλών,
ώστε να υπάρχει κάλυψη και από φωτογραφικό υλικό.
ασχοληθεί πολύ με διάφορους τομείς του ένας από αυτούς είναι η ιστορία
της lander .έτσι μαζεύοντας κάποιες πληροφορίες από το διαδίκτυο για τα
συγκεκριμένα τροχόσπιτα θα κάνω μια παρουσίαση εδω κι εν ευθαίτω χρόνο
θα μπουν και φωτογραφίες
Η Εταιρία lander όταν πρωτο ιδρύθηκε στις αρχές του 60 ονομαζόταν Λεβάντε
και είχε το εργοστάσιο της στην Vigonza της Ιταλίας
και σκοπός της ήταν να δημιουργήσει τροχόσπιτα πολυεστερικά.
Τη σκέψη για το σχεδιασμό των τροχόσπιτων την πήρε από ένα καρύδι
το οποίο κατά το σπάσιμο κόβεται στα δυο έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε και το καλούπι
αυτών των τροχόσπιτων τα οποία να είναι σε δυο κομμάτια και στη μέση
να γίνεται η ένωση του κάτω με το πάνω μέρος .
Τα πρώτα τροχόσπιτα της Λεβαντε ήταν τα graziella 300
δηλαδή μιλάμε για τροχόσπιτα 3 μέτρων ήταν πολύ ελαφρά σε σημείο
που μπορούσε να τα ρυμουλκήσει ένα φιατάκι 500αρι και είχαν βάρος κάπου στα 400 κιλά.
Όλος ο ουρανός είχε ένα ύφασμα στα πλάγια και μπορούσε να σηκωθεί όπως σηκώνουμε σήμερα τον
αεραγωγό του τροχόσπιτου μας.
Το εσωτερικό των τροχοσπίτων αυτών είχε μια διπλή κρεβατοκάμαρα, που γινόταν τραπεζαρία,
κουζίνα, νεροχύτη και κάποιους αποθηκευτικούς χώρους δηλαδή ήταν ένα πολύ καλό τροχόσπιτο
για την εποχή που ξεκίνησαν τα τροχόσπιτα να λειτουργούν σε έναν νέο τρόπο ζωής επαφής με τη φύση.
Όπως είπα παραπάνω, το τροχόσπιτο ήταν πολυεστερικό που ήταν κύριό του χαρακτηριστικό
ελαφρύ και ανθεκτικό, να αντέχει σε χτυπήματα και καιρικές συνθήκες, δηλαδή λόγω του πολυεστέρα,
δεν υπήρχε κίνδυνος μεγάλος για υγρασίες σε περίπτωση, που κάπου χτύπαγε η τρακάριζε,
μπορούσε εύκολα να επισκευαστεί.
Γενικώς δεν είχαν αυτά τα τροχόσπιτα λαμαρίνα καθόλου.
Το τροχόσπιτο αυτό είχε εξωτερικά πολυεστέρα και μετά για μόνωση είχε πολυουρεθάνη .
Όλη αυτή η δομή του τροχόσπιτου το έκανε να αντέχει και να δημιουργεί μια ζεστασιά
ακόμη και το χειμώνα και λόγω της καμπυλότητας να είναι ένα τροχόσπιτο άνετο στα ταξίδια
χωρίς να δημιουργεί προβλήματα κατά τη διάρκεια της έλξης.
Το 1965 η Λεβάντε ενισχύει τα μοντέλα της και τα κάνει πιο φωτεινά με πιο πολλούς χώρους αποθήκευσης ,
την αυτονομία του τροχόσπιτου με μπαταρία .
Στις φωτογραφίες που θα μπουν θα δείτε τις διαφορές.
Το 1973 η Λεβάντε κάνει στροφή μεγάλη .
Αλλάζει την επωνυμία της σε Lander ενώ τα μοντέλα συνεχίζονταν να τα λένε graziella .
Τα τροχόσπιτα εξοπλίζονται με τουαλέτα ,νιπτήρα σόμπα truma και ψυγεία της Electrolux.
H καμπυλότητα των τροχόσπιτων είναι αυτό που ακόμη και παρ' όλες αυτές τις αλλαγές έκανε
τα τροχόσπιτα lander να ξεχωρίζουν .
Κατά το 1978 το μεγάλο αφεντικό της lander δίνει εντολή να μεγαλώσει το ύψος των τροχόσπιτων
ενώ να συνεχίσει να διατηρεί το σχήμα καρυδιού και να αποτελείται από δυο κομμάτια, το πάνω και το κάτω
Έτσι έχει δημιουργήσει τα παρακάτω μοντέλα
· 340 L bora με τραπεζαρία με διπλό και μονό υπνοδωμάτιο και μπάνιο
· 401 Ε τραπεζαρία με διπλό κρεβάτι 2 μονά κρεβάτια και χώρο του μπάνιου
· 401 DS Touring με τραπεζαρία κρεβάτι, τραπεζαρία κουζίνα και μπάνιο
· DS 474 2τραπεζαρίες με διπλά κρεβάτια ,μπάνιο κουζίνα
· 474 L τραπεζαρία με διπλό κρεβάτι μπάνιο κουζίνα και διπλές κουκέτες.
Κατά τα τέλη της δεκαετίας του 70 με αρχές 80, η lander συνεχίζει να
κατασκευάζει τα ίδια μοντέλα με τον ίδιο τρόπο κατασκευής και το ίδιο
σχήμα αλλά από μέσα χρησιμοποιεί έναν πιο μοντέρνο τρόπο διακόσμησης
σύμφωνο με τη μόδα της εποχής του 80.
Εξωτερικά καλύπτει με μια φάσα αλουμινίου το σημείο ένωσης του τροχόσπιτου και με τις ανάλογες
τσιμούχες το κάνει ακόμη περισσότερο ανεκτικό στις βροχές .
Επίσης η δημιουργία των φτερών πάνω από τους τροχούς δίνει σε όλο το τροχόσπιτο
ένα άλλο σχήμα ασφαλώς πιο ωραίο.
Τα μοντέλα παραμένουν τα ίδια αλλά καταργείται το lander 300.
Στο τέλος του 84 η lander κάνει άλλη μια στροφή και δίνει τη σκυτάλη η graziella στο νέο μοντέλο Lineatre.
Ένα τροχόσπιτο μεγαλύτερο σε ύψος και λίγο πιο φαρδύ σε σχέση με το graziella ήταν δηλαδή λίγο πιο άνετο .
Εσωτερικά η διαρρύθμιση του τροχόσπιτου ήταν ίδια με τα graziella.
Εξωτερικά ναι μεν ήταν πολυεστερικό και καμπυλωτό αλλά δεν είχε την ίδια κλίση με το graziella .
Τα μοντέλα παραμένουν τα ίδια αλλά καταργείται το 340 .
Την ίδια εποχή η lander βγάζει το τελευταίο της μοντέλο το lander piere gardin 474 με τη βοήθεια του διάσημου σχεδιαστή .
Υπήρχαν όμως πολλά αλλά και η εταιρία πήρε τη κάτω βόλτα λόγω της κατασκευής τους ήταν τροχόσπιτα πολύ ακριβά
σε μια περίοδο που τα οικονομικά των ανθρώπων δεν επιτρέπανε να πάρουν τέτοια τροχόσπιτα.
Δίνανε βέβαια μια παραπάνω ασφάλεια κι άνεση στο ταξίδι αλλά ο κόσμος δεν μπορούσε φανταστείτε ότι το lander 474
κατά τη περίοδο 1984 έφτανε στις 900.000 δραχμές, κάπου 3000 ευρώ σήμερα
και επίσης ήταν στο τέλος ειδικά το μοντέλο 474 ένα βαρύ τροχόσπιτο για τα αυτοκίνητα της τότε εποχής.
Όλα αυτά συντελέσανε το 1992 η lander να κλείσει το τμήμα παραγωγής τροχόσπιτων
και να συνεχίσει τα λειτουργεί ώς παραγωγή πλαστικών ειδών .
Στην Ελλάδα τα τροχόσπιτα αυτά τα έβρισκες τότε στην Λεωφόρο Μεσογείων λίγο μετά την ΕΡΤ.
Πιστεύω σύντομα να συγκεντρώσω φωτογραφίες που μαζεύω με την βοήθεια φίλων Ιταλών,
ώστε να υπάρχει κάλυψη και από φωτογραφικό υλικό.
lander474
Απ: Τροχόσπιτα lander
Μπράβο Τάσο
Πολύ καλή πρωτοβουλία, αυτή σου η παρουσίαση.
Δείχνει και μεράκι, αφού περιλαμβάνει και "ψαγμένα" στοιχεία της ιστορικής διαδρομής της εταιρείας Lander.
Πραγματικά πρωτοποριακή κατασκευή, η οποία με την αντοχή της, δικαιώνει τις τότε επιλογές της .
Αν καταφέρεις και το συμπληρώσεις και με φωτογραφικό υλικό, θα είναι ότι καλύτερο.
Αν βρώ κάτι αξιόλογο από τα παλιά, σχετικά με τα Lanter και θέλεις, θα συμπληρώσω.
Σ' ευχαριστούμε
Πολύ καλή πρωτοβουλία, αυτή σου η παρουσίαση.
Δείχνει και μεράκι, αφού περιλαμβάνει και "ψαγμένα" στοιχεία της ιστορικής διαδρομής της εταιρείας Lander.
Πραγματικά πρωτοποριακή κατασκευή, η οποία με την αντοχή της, δικαιώνει τις τότε επιλογές της .
Αν καταφέρεις και το συμπληρώσεις και με φωτογραφικό υλικό, θα είναι ότι καλύτερο.
Αν βρώ κάτι αξιόλογο από τα παλιά, σχετικά με τα Lanter και θέλεις, θα συμπληρώσω.
Σ' ευχαριστούμε
Απ: Τροχόσπιτα lander
Τάσο μπράβο, για άλλη μια φορά μας δείχνεις το πόσο δεμένος είσαι με αυτό το τροχόσπιτο.
Γιωργάκος
Απ: Τροχόσπιτα lander
Τάσο ευχαριστούμε για την ενημέρωση και την ιστορική αναδρομή με τα ενδιαφέροντα στοιχεία.
Georgedim- Admin
Απ: Τροχόσπιτα lander
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
kapros
Απ: Τροχόσπιτα lander
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
H ιδέα ξεκίνησε από το καρύδι
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
συνεχίζω με φωτογραφικό υλικό αρχικά βλέπουμε το πρώτο τροχόσπιτο της levante είναι το graziella 300
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
στην επόμενη φωτογραφία φαίνεται το πάνω μέρος του τροχοσπίτου που είναι ανοιγόμενο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το εσωτερικό Της levante graziella 300
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εδω φαίνεται Η evante graziella olympiade ένα νεό μοντέλο που έδωσε πιο πολύ φώς στο τροχόσπιτο και 12βολτ ρεύμα με μπαταρία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κάπου στο 75 γίνεται η μεγάλη στροφή από [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
σε [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
και παρουσιάζει τα πρώτα lander graziella 330 και 401 αλλάζοντας το σχήμα και κάνοντας το πάνω μέρος του τροχοσπίτού μόνιμο χρησιμοποιώντας ένα αεραγωγό για εξαερισμό . Επίσης όπως είπα και παραπάνω εμφανίζονται οι σόμπες truma τα ψυγεία electrolux και ο χώρος του μπάνιου με νιπτήρα
μερικά από τα πρώτα lander 330
[url=http://postimage.org/][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
και ένα 401
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ενώ κατα τη περίοδο 78-80 παρουσιάζει τα ανανεωμένο 401 το καινούργιο 340 και το καινούργιο 474 έχοντας προσθέσει την καινούργια αλυμινένια φάσα
lander 401
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
μοντέλο 474 1978
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
κι εσωτερικά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Από τη περίοδο 80 μέχρι 84 η lander ανανεώνει τα τροχόσπιτα της με λίγο διαφορετική εσωτρική διακόσμηση αναπροσαρμόζει τη φάσα και δίνει άλλο σχήμα στα τροχόσπιτα προθετοντας φτερά στο σημείο που ταιριάζουν οι ρόδες
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Και παρακάτω φαίνονται κάποια στάδια της κατσκευής τροχοσπίτων lander με διάφορες άλλες φωτογραφίες από σαλόνια τροχοσπίτων κατα τη περίοδο 80-84
κατασκευη πάνω μέρους
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
κατασκευή κάτω μέρους
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ένωση ενός lander graziella 474 ίσως είναι και το δικό μου
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το τεστ με νερό να δούν τη στεγανότητα των τροχοσπίτων ότι δε περνάει καθόλου υγρασία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Και μια ανάλυση στην ένωση των τροχοσπίτων στη μέση
πριν είδαμε τη στιγμνή της ένωσης για να δούμε και πιο κοντά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
φάσα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Παρακάτω φαίνεται στην έκθεση τροχοσπίτων ότι έχουν κρεμάσει ένα lander 340 ια να δείξουν την ελαφρύτητα που υπάρχει σε αυτό το ροχόσπιτο ήταν μόνο 450 κιλά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κι ένα 474 που το έχουν κόψει εντελώς για να φανεί όλο το υλικό κατασκευής του
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Επίσης παραάτω φαίνονται κάποια στάδια βαψίματος ενός τροχοσπίτου μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν είναι ότι λόγω του πολυεστέρα μπορείς να κάνεις οτι θές να το κόψεις να το ράψεις . Βασικά παράδειγμα εγώ που πειραματίζομαι πολύ του έχω βάλει πολύ σέγα κι αν κάτι δε μου άρεσε το επανέφερα σε προηγούμενη μορφή με πολυεστέρα στόκο και χρώμα
Μετα από τρακάρισμα έσπασε το τροχόσπιτο και το κολάει ο κάτοχος από μέσα με πολυεστέρα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
μετα στοκάρισμα και τρίψιμο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Βάψιμο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τελος πρίν ολοκληρώσω τη παρουσίαση θα δείξω και τα μετά graziella μοντέλα lineatre kai piere gardin
Lander lineatre
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
μέσα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
piere gardin
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αυτό πρέπει να είναι ένα από τα τελευταία μοντέλα της lander to 1992 ίσως να έχει γίνει κάπόια ανακαίνηση γιατί φαίνεται πολύ συμβατό με σημερινά μοντέλα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ψαχνω κι άλλες φωτογραφίες να βρώ
Μετά από όλα αυτά θεωρώ ότι έχω στη κατοχή μου ένα παλιό τροχόσπιτο πολύ μάχιμο με μεγάλες αντοχές αποτέλεσμα είναι ότι του έχω φιάξει τόσα το έχω πάει σε απίστευτα μέρη σε χιονοδρομικά σε βουνά ούτε κι εγω θυμάμαι που και είμαι σίγουρος πώς οσα τροχόσπιτα κι αν πάρω στο μέλλον κανένα δε θα είναι σαν το lander
H ιδέα ξεκίνησε από το καρύδι
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
συνεχίζω με φωτογραφικό υλικό αρχικά βλέπουμε το πρώτο τροχόσπιτο της levante είναι το graziella 300
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
στην επόμενη φωτογραφία φαίνεται το πάνω μέρος του τροχοσπίτου που είναι ανοιγόμενο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το εσωτερικό Της levante graziella 300
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εδω φαίνεται Η evante graziella olympiade ένα νεό μοντέλο που έδωσε πιο πολύ φώς στο τροχόσπιτο και 12βολτ ρεύμα με μπαταρία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κάπου στο 75 γίνεται η μεγάλη στροφή από [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
σε [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
και παρουσιάζει τα πρώτα lander graziella 330 και 401 αλλάζοντας το σχήμα και κάνοντας το πάνω μέρος του τροχοσπίτού μόνιμο χρησιμοποιώντας ένα αεραγωγό για εξαερισμό . Επίσης όπως είπα και παραπάνω εμφανίζονται οι σόμπες truma τα ψυγεία electrolux και ο χώρος του μπάνιου με νιπτήρα
μερικά από τα πρώτα lander 330
[url=http://postimage.org/][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
και ένα 401
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ενώ κατα τη περίοδο 78-80 παρουσιάζει τα ανανεωμένο 401 το καινούργιο 340 και το καινούργιο 474 έχοντας προσθέσει την καινούργια αλυμινένια φάσα
lander 401
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
μοντέλο 474 1978
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
κι εσωτερικά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Από τη περίοδο 80 μέχρι 84 η lander ανανεώνει τα τροχόσπιτα της με λίγο διαφορετική εσωτρική διακόσμηση αναπροσαρμόζει τη φάσα και δίνει άλλο σχήμα στα τροχόσπιτα προθετοντας φτερά στο σημείο που ταιριάζουν οι ρόδες
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Και παρακάτω φαίνονται κάποια στάδια της κατσκευής τροχοσπίτων lander με διάφορες άλλες φωτογραφίες από σαλόνια τροχοσπίτων κατα τη περίοδο 80-84
κατασκευη πάνω μέρους
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
κατασκευή κάτω μέρους
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ένωση ενός lander graziella 474 ίσως είναι και το δικό μου
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το τεστ με νερό να δούν τη στεγανότητα των τροχοσπίτων ότι δε περνάει καθόλου υγρασία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Και μια ανάλυση στην ένωση των τροχοσπίτων στη μέση
πριν είδαμε τη στιγμνή της ένωσης για να δούμε και πιο κοντά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
φάσα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Παρακάτω φαίνεται στην έκθεση τροχοσπίτων ότι έχουν κρεμάσει ένα lander 340 ια να δείξουν την ελαφρύτητα που υπάρχει σε αυτό το ροχόσπιτο ήταν μόνο 450 κιλά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κι ένα 474 που το έχουν κόψει εντελώς για να φανεί όλο το υλικό κατασκευής του
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Επίσης παραάτω φαίνονται κάποια στάδια βαψίματος ενός τροχοσπίτου μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν είναι ότι λόγω του πολυεστέρα μπορείς να κάνεις οτι θές να το κόψεις να το ράψεις . Βασικά παράδειγμα εγώ που πειραματίζομαι πολύ του έχω βάλει πολύ σέγα κι αν κάτι δε μου άρεσε το επανέφερα σε προηγούμενη μορφή με πολυεστέρα στόκο και χρώμα
Μετα από τρακάρισμα έσπασε το τροχόσπιτο και το κολάει ο κάτοχος από μέσα με πολυεστέρα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
μετα στοκάρισμα και τρίψιμο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Βάψιμο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τελος πρίν ολοκληρώσω τη παρουσίαση θα δείξω και τα μετά graziella μοντέλα lineatre kai piere gardin
Lander lineatre
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
μέσα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
piere gardin
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αυτό πρέπει να είναι ένα από τα τελευταία μοντέλα της lander to 1992 ίσως να έχει γίνει κάπόια ανακαίνηση γιατί φαίνεται πολύ συμβατό με σημερινά μοντέλα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ψαχνω κι άλλες φωτογραφίες να βρώ
Μετά από όλα αυτά θεωρώ ότι έχω στη κατοχή μου ένα παλιό τροχόσπιτο πολύ μάχιμο με μεγάλες αντοχές αποτέλεσμα είναι ότι του έχω φιάξει τόσα το έχω πάει σε απίστευτα μέρη σε χιονοδρομικά σε βουνά ούτε κι εγω θυμάμαι που και είμαι σίγουρος πώς οσα τροχόσπιτα κι αν πάρω στο μέλλον κανένα δε θα είναι σαν το lander
lander474
Απ: Τροχόσπιτα lander
Δικαίως είσαι "ερωτευμένος" με το τροχοσπιτό σου, είναι μια μασίφ κατασκευή,και με καλύτερη αεροδυναμική από πολλές άλλες κατασκευές. Το 475 τι βάρη έχει; απόβαρο και ωφέλιμο;
caminador
Απ: Τροχόσπιτα lander
caminador έγραψε:Δικαίως είσαι "ερωτευμένος" με το τροχοσπιτό σου, είναι μια μασίφ κατασκευή,και με καλύτερη αεροδυναμική από πολλές άλλες κατασκευές. Το 475 τι βάρη έχει; απόβαρο και ωφέλιμο;
ναι έχω κόλημα μεγάλο καθαρό βάρος 650 κιλα μικτό 850 έτσι λένε τα χαρτιά
lander474
Απ: Τροχόσπιτα lander
Τάσο συγχαρητήρια, μαζί με πολλές, πάρα πολλές ευχαριστίες.
Άψογη παρουσίαση, για ένα τροχοσπιτίσο θέμα, που θα ζήλευε ... κάθε πωλητής της Lander ...
Από την άλλη, δείχνει και το μεράκι του ανθρώπου που "ψάχνεται" ...
... να βρει πληροφοριακά στοιχεία και κάθε τι σχετικό, με το αντικείμενο του πόθου του ...
Σ' ευχαριστούμε.
Άψογη παρουσίαση, για ένα τροχοσπιτίσο θέμα, που θα ζήλευε ... κάθε πωλητής της Lander ...
Από την άλλη, δείχνει και το μεράκι του ανθρώπου που "ψάχνεται" ...
... να βρει πληροφοριακά στοιχεία και κάθε τι σχετικό, με το αντικείμενο του πόθου του ...
Σ' ευχαριστούμε.
Παρόμοια θέματα
» Ανακατασκευή LANDER 474
» Τροχόσπιτα KABE
» τροχόσπιτα ιδιοκατασκευές
» Retro τροχόσπιτα
» τροχοσπιτα απο το παρελθον
» Τροχόσπιτα KABE
» τροχόσπιτα ιδιοκατασκευές
» Retro τροχόσπιτα
» τροχοσπιτα απο το παρελθον
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|