Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
+8
Aigagros
Γιωργάκος
george
kukosg
Maximos
Georgedim
caminador
Γιώργος
12 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
caminador έγραψε
Ο δρόμος που ήρθαμε τούνελ αριστερά 1600μ. και αμέσως έξοδος για Segesta.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με αφορμή την παραπάνω φωτογραφία, που ανέβασε ο Κώστας (caminador) στο θέμα ...
... "Μεγάλη Ελλάδα ... η Επιστροφή" ... μου δημιουργήθηκε μια απορία ...
Σε τι χρησιμεύει η γέφυρα εν προκειμένω ; . . . Θα μπορούσε κάλλιστα ο δρόμος να είναι επίγειος . . .
Υπερβολή και επίδειξη οφειλόμενη στο μεσογειακό ταπεραμέντο των Ιταλών ή όντως η συγκεκριμένη γέφυρα είναι χρηστική ;
Αχ αυτοί οι Ιταλοί με τα τούνελ και τις γέφυρες ! !
Ο δρόμος που ήρθαμε τούνελ αριστερά 1600μ. και αμέσως έξοδος για Segesta.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με αφορμή την παραπάνω φωτογραφία, που ανέβασε ο Κώστας (caminador) στο θέμα ...
... "Μεγάλη Ελλάδα ... η Επιστροφή" ... μου δημιουργήθηκε μια απορία ...
Σε τι χρησιμεύει η γέφυρα εν προκειμένω ; . . . Θα μπορούσε κάλλιστα ο δρόμος να είναι επίγειος . . .
Υπερβολή και επίδειξη οφειλόμενη στο μεσογειακό ταπεραμέντο των Ιταλών ή όντως η συγκεκριμένη γέφυρα είναι χρηστική ;
Αχ αυτοί οι Ιταλοί με τα τούνελ και τις γέφυρες ! !
Γιώργος
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Αυτή την απορία είχα κι`εγώ, και κατέληξα κάπου, Νομίζω ότι ένας τέτοιος σχεδιασμός θέλει λιγότερες απαλλοτριώσεις,ενστάσεις και το "γαιτανάκι" που ακολουθεί τέτοιες διαφορές, η άλλη μέθοδος κατασκευής είναι,σκάβεις χώμα και πέτρες και το κουβαλάς από δω κι από κει για να ισιώσεις το έδαφος και να στρώσεις χαλίκι κι`άσφαλτο τι παράγεις σε εθνικό επίπεδο;εκτός από ανηφόρες και κατηφόρες; Στη ποιο πάνω περίπτωση παράγεις επιπλέον αρκετό σίδηρο και τσιμέντο με ότι συνεπάγεται κι αυτό.Ούτε πλημύρες, ούτε κατολισθήσεις,παρά μόνο απόλαυση,και χωρίς διόδια .Μόνο ο βόρειος άξονας Μεσίνα- Παλέρμο έχει διόδια. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια εξ άλλου τώρα είναι ο καιρός που "φυτεύουμε". Η Σικελία είναι εκτός των άλλων και τόπος διακοπών,κάναμε σε δυό μέρη μπάνιο,δεν είχαμε το χρόνο,οι παραλίες φαντάσου κάτι σαν μεγάλη Κρήτη, και πιστεύω ότι θα είναι αρκετά ζεστό το καλοκαίρι.
caminador
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Γιώργος :
. . . Σε τι χρησιμεύει η γέφυρα εν προκειμένω ; . . . Θα μπορούσε κάλλιστα ο δρόμος να είναι επίγειος . . .
Γιώργο, η ίδια ακριβώς εικόνα υπάρχει και σε ένα μεγάλο τμήμα του SS106, από Τάραντα μέχρι Μεταπόντο (στην Ν. Ιταλία).
Και σε μένα, όταν πέρασα από εκεί το καλοκαίρι του 2011, είχε γεννηθεί η ίδια απορία.
Σε ένα ατελείωτο κάμπο ο δρόμος είναι ....σαν γέφυρα για πολλά χιλιόμετρα, υπερυψωμένος μερικά μέτρα απο την επιφάνεια της γής και από κάτω καλλιεργήσιμο έδαφος.
Ίσως να ισχύει αυτό που ανέφερε ο Κώστας (caminador), περι απολλοτριώσεων. Και η δική μου άποψη προς τα εκεί τείνει.
Ίσως κάποιοι από τους ....Ιταλοτραφείς του forum, μπορέσουν να μας δώσουν μια εξήγηση.
Georgedim- Admin
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Γιώργο, πιθανόν ο Κώστας, να υποθέτει σωστά, για τους λόγους ...Γιώργος έγραψε:
Σε τι χρησιμεύει η γέφυρα εν προκειμένω ; . . . Θα μπορούσε κάλλιστα ο δρόμος να είναι επίγειος . . .
Υπερβολή και επίδειξη οφειλόμενη στο μεσογειακό ταπεραμέντο των Ιταλών ή όντως η συγκεκριμένη γέφυρα είναι χρηστική ;
... αυτού του είδους των κατασκευών των αυτοκινητοδρόμων.
Από τα όσα χιλιόμετρα, έχω κάνει στο Ιταλικό οδικό δίκτυο,
έχω καταλήξει, ότι έχει ίσως, την καλύτερη χάραξη στους αυτοκινητόδρομους ...
Δείχνουν, ότι οι Ιταλοί ... "αδιαφορούν", για την κατάσταση του εδάφους ... !
Υπάρχει χαράδρα ; στήνουν γέφυρα ... υπάρχει βράχος, βουνό κλπ ; ανοίγουν τούνελ ... !
Στις γέφυρες δε, σε αρκετές περιπτώσεις, τα δύο ρεύματα, είναι σε ξεχωριστά οδοστρώματα.
Ένας σωστά χαραγμένος (και κατασκευασμένος) δρόμος , είναι και περισσότερο ασφαλής.
Περιμένουμε βέβαια ... και την "Ιταλική" άποψη, από τους "Ιταλούς" του φόρουμ μας
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Maximos στις Σαβ 24 Νοε 2012 - 18:08, 1 φορά
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Οι συγκεκριμένες γέφυρες ονομάζονται "κοιλαδογέφυρες" (Στα ιταλικά θα τις βρείτε ώς "viadotti" και "viaduct" στα αγγλικά από τα λατινικά.) Υπάρχουν δύο λόγοι που χρησιμοποιούνται. Ο ένας αφορά τη κατασκευαστική εταιρεία με όφελος στη συντήρηση, καθόσο είναι μικρότερη σε μήκος, απαλλοτροιώσεις που σωστά αναφέρατε, και συνέπειες από καθιζήσεις και λοιπά. Αν αυτό το σύστημα είχε χρησιμοποιηθεί στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης-Καλαμάτας δεν θα είχαν αχρηστευτεί κομμάτια όπως αυτό της Τσακώνας.
Ο δεύτερος αφορά τους οδηγούς που αφεύγουν έτσι τις ανηφόρες-κατηφόρες αλλά κρατάνε σταθερή ταχύτητα. Ειδικά στην ιταλία που την επόχη που φτιάχτηκαν αυτοί οι δρόμοι (Δεκαετία του ΄60) τα ιταλικά φορτηγά, που αποτελούσαν το 99% του στόλου τους δηλαδή FIAT & OM, είχαν κινητήρες που δεν ξεπερνούσαν τους 150 με 190 ίππους όταν τα γερμανικά και τα σουηδικά είχαν υπερδιπλάσιους. Στις ανηφόρες υπέφεραν, κάπνιζαν και δεν πήγαιναν πανω από 30 με 40 χιλιόμετρα. Φανταστείτε δε και με τη ζέστη που έκανε στην Σικελία που πήγαιναν οι θερμοκρασίες. Παράλληλα υπήρχε και όφελος για τους κτηματίες μια και δεν κοβόντουσαν τα κτήματα στη μέση και ήταν εύκολη η κυκλοφορία των ζώων.
Αντίθετα οι σύραγγες που συχνά συνδυαζόντουσαν με τις κοιλαδογέφυρες έφερναν καταστρεπτικές αλλαγές στον υδροφόρο ορίζοντα της περιοχής με έντονα φαινόμενα όταν αυτές περνούσαν και απο κατοικοιμένες περιοχές όπως είναι ο αυτοκινητόδρομος που συνδέει το Λιβόρνο με τα ventimillia κατά μήκος της Κυανής Ακτής και περνάει μέσα από την Genova. Σχεδόν το 30% του αυτοκινητόδρομου αυτού είναι φτιαγμένος με συνδυασμό σύραγγας-κοιλαδογέφυρας.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι οι περίφημοι ιταλικοί αυτοκινητόδρομοι δεν φτιάχτηκαν για να εξυπερετήτειται ο κόσμος αλλά η μεγάλη μαμά FIAT που με τον τρόπο αυτό μπορούσε να πουλάει πιο εύκολα τα προιόντα της.
Οι μετανάστες από τη Σικελία και την Καλαβρία μπορούσαν έτσι να επισκέπτονται πιο εύκολα με το αυτκίνητο τους και την πολυμελή τους οικογένεια τις πατρίδες τους από τον πλούσιο βορρά στον οποιόν δούλευαν, σε μια χώρα ορεινή και μακρόστενη. Χωρίς τέτοιους δρόμους το ταξίδι από το Τορίνο στο Παλέρμο θα ήταν ασύμφορο για τον εργαζόμενο και θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει ή καράβι ή τραίνο. Το ίδιο και για τα αγροτικά κ.α προιόντα που έπρεπε να μεταφερθούν από τη μία άκρη στην άλλη διανύοντας 1500-2000 χιλιόμετρα ορεινών δρόμων.
Ο δεύτερος αφορά τους οδηγούς που αφεύγουν έτσι τις ανηφόρες-κατηφόρες αλλά κρατάνε σταθερή ταχύτητα. Ειδικά στην ιταλία που την επόχη που φτιάχτηκαν αυτοί οι δρόμοι (Δεκαετία του ΄60) τα ιταλικά φορτηγά, που αποτελούσαν το 99% του στόλου τους δηλαδή FIAT & OM, είχαν κινητήρες που δεν ξεπερνούσαν τους 150 με 190 ίππους όταν τα γερμανικά και τα σουηδικά είχαν υπερδιπλάσιους. Στις ανηφόρες υπέφεραν, κάπνιζαν και δεν πήγαιναν πανω από 30 με 40 χιλιόμετρα. Φανταστείτε δε και με τη ζέστη που έκανε στην Σικελία που πήγαιναν οι θερμοκρασίες. Παράλληλα υπήρχε και όφελος για τους κτηματίες μια και δεν κοβόντουσαν τα κτήματα στη μέση και ήταν εύκολη η κυκλοφορία των ζώων.
Αντίθετα οι σύραγγες που συχνά συνδυαζόντουσαν με τις κοιλαδογέφυρες έφερναν καταστρεπτικές αλλαγές στον υδροφόρο ορίζοντα της περιοχής με έντονα φαινόμενα όταν αυτές περνούσαν και απο κατοικοιμένες περιοχές όπως είναι ο αυτοκινητόδρομος που συνδέει το Λιβόρνο με τα ventimillia κατά μήκος της Κυανής Ακτής και περνάει μέσα από την Genova. Σχεδόν το 30% του αυτοκινητόδρομου αυτού είναι φτιαγμένος με συνδυασμό σύραγγας-κοιλαδογέφυρας.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι οι περίφημοι ιταλικοί αυτοκινητόδρομοι δεν φτιάχτηκαν για να εξυπερετήτειται ο κόσμος αλλά η μεγάλη μαμά FIAT που με τον τρόπο αυτό μπορούσε να πουλάει πιο εύκολα τα προιόντα της.
Οι μετανάστες από τη Σικελία και την Καλαβρία μπορούσαν έτσι να επισκέπτονται πιο εύκολα με το αυτκίνητο τους και την πολυμελή τους οικογένεια τις πατρίδες τους από τον πλούσιο βορρά στον οποιόν δούλευαν, σε μια χώρα ορεινή και μακρόστενη. Χωρίς τέτοιους δρόμους το ταξίδι από το Τορίνο στο Παλέρμο θα ήταν ασύμφορο για τον εργαζόμενο και θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει ή καράβι ή τραίνο. Το ίδιο και για τα αγροτικά κ.α προιόντα που έπρεπε να μεταφερθούν από τη μία άκρη στην άλλη διανύοντας 1500-2000 χιλιόμετρα ορεινών δρόμων.
kukosg
Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Γιώργο, νά 'σαι καλά.
Ενδιαφέρουσες απόψεις, που απορρέουν από λογικό σχεδιασμό και πρόγραμμα.
Σ' ευχαριστούμε.
Ενδιαφέρουσες απόψεις, που απορρέουν από λογικό σχεδιασμό και πρόγραμμα.
Σ' ευχαριστούμε.
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Γιώργο (kukosg)
και από εμένα ένα ......ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου, στις απορίες μας !!!!
Όπως, πολύ σωστά έγραψε και ο Μάξιμος, η μελέτη και ο σωστός σχεδιασμός είναι βασικοί πυλώνες της λειτουργικότητας, επιτυχίας και ευχρηστίας κάθε δημόσιου έργου.
Και αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για έργα της δεκαετίας του '60, τότε αυτομάτως η σπουδαιότητα της κατασκευής και λειτουργικότητας τους πολλαπλασιάζεται.
Δεν θα μπω καν στη διαδικασία συγκρίσεων με τους αυτοκινητοδρόμους της Πατρίδας μας, κατασκευής μεν του 21ου αιώνα, αλλά με νοοτροπία εποχής .....Τουρκοκρατίας !!!
και από εμένα ένα ......ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου, στις απορίες μας !!!!
Όπως, πολύ σωστά έγραψε και ο Μάξιμος, η μελέτη και ο σωστός σχεδιασμός είναι βασικοί πυλώνες της λειτουργικότητας, επιτυχίας και ευχρηστίας κάθε δημόσιου έργου.
Και αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για έργα της δεκαετίας του '60, τότε αυτομάτως η σπουδαιότητα της κατασκευής και λειτουργικότητας τους πολλαπλασιάζεται.
Δεν θα μπω καν στη διαδικασία συγκρίσεων με τους αυτοκινητοδρόμους της Πατρίδας μας, κατασκευής μεν του 21ου αιώνα, αλλά με νοοτροπία εποχής .....Τουρκοκρατίας !!!
Georgedim- Admin
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Γιώργο (kukosg) Μπράβο σωστά τα είπες
παντός δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από την εποχή της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας οι Ιταλοί φτιάχνουν δρόμους
και ένα φωτογραφικό άλμπουμ από διάφορες αερογέφυρες στην Ιταλία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
παντός δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από την εποχή της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας οι Ιταλοί φτιάχνουν δρόμους
και ένα φωτογραφικό άλμπουμ από διάφορες αερογέφυρες στην Ιταλία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
george
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Υπάρχει ένα ακόμα όφελος, οικολογικό, αν και δεν ξέρω αν το είχαν υπολογίσει στις πεδιάδες οι Ιταλοί,όπως και στη Αττική Οδό στην περιφερειακή του Υμηττού, που υπάρχουν μικρά τούνελ που ίσως αποφευχθεί η κατασκευή τους: Δεν χάθηκε η συνέχεια του εδάφους, κόβοντας τη διέλευση της πανίδας (λαγοί, αλεπούδες, χελώνες κλπ)εκατέρωθεν του δρόμου. Φυσικά δεν ανακόπηκε και η διέλευση των ανθρώπων ομοίως.
Aigagros
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
kukosg έγραψε:Οι συγκεκριμένες γέφυρες ονομάζονται "κοιλαδογέφυρες" (Στα ιταλικά θα τις βρείτε ώς "viadotti" και "viaduct" στα αγγλικά από τα λατινικά.) Υπάρχουν δύο λόγοι που χρησιμοποιούνται. Ο ένας αφορά τη κατασκευαστική εταιρεία με όφελος στη συντήρηση, καθόσο είναι μικρότερη σε μήκος, απαλλοτροιώσεις που σωστά αναφέρατε, και συνέπειες από καθιζήσεις και λοιπά. Αν αυτό το σύστημα είχε χρησιμοποιηθεί στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης-Καλαμάτας δεν θα είχαν αχρηστευτεί κομμάτια όπως αυτό της Τσακώνας.
Ο δεύτερος αφορά τους οδηγούς που αφεύγουν έτσι τις ανηφόρες-κατηφόρες αλλά κρατάνε σταθερή ταχύτητα. Ειδικά στην ιταλία που την επόχη που φτιάχτηκαν αυτοί οι δρόμοι (Δεκαετία του ΄60) τα ιταλικά φορτηγά, που αποτελούσαν το 99% του στόλου τους δηλαδή FIAT & OM, είχαν κινητήρες που δεν ξεπερνούσαν τους 150 με 190 ίππους όταν τα γερμανικά και τα σουηδικά είχαν υπερδιπλάσιους. Στις ανηφόρες υπέφεραν, κάπνιζαν και δεν πήγαιναν πανω από 30 με 40 χιλιόμετρα. Φανταστείτε δε και με τη ζέστη που έκανε στην Σικελία που πήγαιναν οι θερμοκρασίες. Παράλληλα υπήρχε και όφελος για τους κτηματίες μια και δεν κοβόντουσαν τα κτήματα στη μέση και ήταν εύκολη η κυκλοφορία των ζώων.
Αντίθετα οι σύραγγες που συχνά συνδυαζόντουσαν με τις κοιλαδογέφυρες έφερναν καταστρεπτικές αλλαγές στον υδροφόρο ορίζοντα της περιοχής με έντονα φαινόμενα όταν αυτές περνούσαν και απο κατοικοιμένες περιοχές όπως είναι ο αυτοκινητόδρομος που συνδέει το Λιβόρνο με τα ventimillia κατά μήκος της Κυανής Ακτής και περνάει μέσα από την Genova. Σχεδόν το 30% του αυτοκινητόδρομου αυτού είναι φτιαγμένος με συνδυασμό σύραγγας-κοιλαδογέφυρας.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι οι περίφημοι ιταλικοί αυτοκινητόδρομοι δεν φτιάχτηκαν για να εξυπερετήτειται ο κόσμος αλλά η μεγάλη μαμά FIAT που με τον τρόπο αυτό μπορούσε να πουλάει πιο εύκολα τα προιόντα της.
Οι μετανάστες από τη Σικελία και την Καλαβρία μπορούσαν έτσι να επισκέπτονται πιο εύκολα με το αυτκίνητο τους και την πολυμελή τους οικογένεια τις πατρίδες τους από τον πλούσιο βορρά στον οποιόν δούλευαν, σε μια χώρα ορεινή και μακρόστενη. Χωρίς τέτοιους δρόμους το ταξίδι από το Τορίνο στο Παλέρμο θα ήταν ασύμφορο για τον εργαζόμενο και θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει ή καράβι ή τραίνο. Το ίδιο και για τα αγροτικά κ.α προιόντα που έπρεπε να μεταφερθούν από τη μία άκρη στην άλλη διανύοντας 1500-2000 χιλιόμετρα ορεινών δρόμων.
Γιώργο, (kukosg),
καλημέρα από Θεσσαλονίκη . . . Σ' ευχαριστώ κι΄εγώ γιά την πληρέστατη και καλή ενημέρωση με την οποία λύθηκαν οι απορίες μας.
Θα ήθελα να σε διαβάζω πιό συχνά, γιατί είσαι και "ταξιδεμένος" και "έμπειρος".
Γιώργος
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Χαίρομαι που από μια φωτογραφία μάθαμε τόσα πολλά. Ταξιδεύοντας στον Ε80 με τροχόσπιτο,μετά από διανυκτέρευση στο σταθμό Cabaret,βενζινάδικο,λίγο πριν τη Brignole,και με προορισμό τη Βologna μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι ο χρόνος της διαδρομής μετά τα σύνορα Γαλλίας- Ιταλίας φθάνοντας στον προορισμό μου, ήταν λιγότερος από το χρόνο που έκανα όταν ξεκίνησα και μέχρι τα σύνορα ενώ η απόσταση είναι υπερδιπλάσια. Βέβαιως ο χρόνος είναι σχετικό μέγεθος,ίσως να με επηρέασε ότι συνάντησα και το πρωινό τράφικ στη Νίκαια. Γενικά οι αυτοκινητόδρομοι είναι εξυπηρετικοί και γρήγοροι τους θεωρώ όμως σαν "αποστειρωμένες" διαδρομές δεν "βλέπεις" και πολλά πράγματα, αντίθετα αν είναι επάνω σε γέφυρες παντός είδους ενθουσιάζεσαι από την πανοραμική θέα και έτσι παίζει και ο χρόνος πότε σου φαίνεται λίγος και άλοτε πολύς
caminador
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Το κυριότερο όφελος θα έλεγα η κατά το δυνατόν λιγότερη διατάραξη της καθημερινότητας ζώων και ανθρώπων....Aigagros έγραψε:Υπάρχει ένα ακόμα όφελος, οικολογικό, αν και δεν ξέρω αν το είχαν υπολογίσει στις πεδιάδες οι Ιταλοί,όπως και στη Αττική Οδό στην περιφερειακή του Υμηττού, που υπάρχουν μικρά τούνελ που ίσως αποφευχθεί η κατασκευή τους: Δεν χάθηκε η συνέχεια του εδάφους, κόβοντας τη διέλευση της πανίδας (λαγοί, αλεπούδες, χελώνες κλπ)εκατέρωθεν του δρόμου. Φυσικά δεν ανακόπηκε και η διέλευση των ανθρώπων ομοίως.
Νικόλας Μητσόπουλος
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Νικόλας Μητσόπουλος έγραψε:Το κυριότερο όφελος θα έλεγα η κατά το δυνατόν λιγότερη διατάραξη της καθημερινότητας ζώων και ανθρώπων....
Γιωργάκος
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
Μπράβο σας, πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
C
C
Cissy 242
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
+1Cissy 242 έγραψε:Μπράβο σας, πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
C
Masterless
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
george έγραψε:
...και ένα φωτογραφικό άλμπουμ από διάφορες αερογέφυρες στην Ιταλία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αρκετά καλές οι πληροφορίες σχετικά με τις κοιλαδογέφυρες. Πιστεύω πως είναι καλές για την ύπαιθρο.
Η περίπτωση της Γένοβας μου δίνει την εντύπωση ότι είναι μια πόλη "κάτω από γέφυρα". Ζουν σαν κλοσσάρ.
Προτιμώ λοιπόν τους περιφερειακούς
234
Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...
+1 Σίγουρα άλλο ύπαιθρος άλλο πόλη...Η περίπτωση της Γένοβας μου δίνει την εντύπωση ότι είναι μια πόλη "κάτω από γέφυρα". Ζουν σαν κλοσσάρ.
Προτιμώ λοιπόν τους περιφερειακούς
Νικόλας Μητσόπουλος
Παρόμοια θέματα
» Γέφυρες για τολμηρούς.
» Εντυπωσιακές κινητές γέφυρες.
» Οι ωραιότερες κατοικημένες γέφυρες στον κόσμο!
» Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας
» Εντυπωσιακές κινητές γέφυρες.
» Οι ωραιότερες κατοικημένες γέφυρες στον κόσμο!
» Γιοφύρια και γέφυρες... η τεχνολογία της πολεμικής αναγκαιότητας
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|