Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Τιμές camping στο Γύθειο
από Georgedim Χθες στις 23:00

» Φρένα στη ρυμούλκηση τροχόσπιτου
από aisxylos Πεμ 18 Ιουλ 2019 - 17:54

» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από aisxylos Πεμ 18 Ιουλ 2019 - 17:43

» ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
από caminador Τρι 16 Ιουλ 2019 - 11:11

» Μπρατισλάβα, ....η πόλη των βασιλέων.
από Patrinos Δευ 15 Ιουλ 2019 - 14:10

» Η μανία της φύσης .
από Georgedim Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 13:08

» Καταστροφή αυτοκινούμενου με νεκρούς στη Χαλκιδική
από caminador Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 11:57

» Δίπλωμα οδήγησης με κοινοτικό κωδικό αριθμό "96"
από ladakias Σαβ 13 Ιουλ 2019 - 17:25

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από traveller Τετ 10 Ιουλ 2019 - 6:28

» Διασταυρώσεις - Προτεραιότητα
από Georgedim Τρι 9 Ιουλ 2019 - 11:56

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από caminador Τρι 2 Ιουλ 2019 - 21:31

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από aisxylos Τρι 2 Ιουλ 2019 - 12:50

» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
από Georgedim Κυρ 30 Ιουν 2019 - 13:18

» Ιράν
από Georgedim Κυρ 30 Ιουν 2019 - 12:46

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:28

» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από Georgedim Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:23

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

» Hoppy Pub Θεσσαλονίκη στις καλύτερες μπυραρίες του κόσμου.
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 12:15

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Τρι 20 Νοε 2012 - 12:41

caminador έγραψε
Ο δρόμος που ήρθαμε τούνελ αριστερά 1600μ. και αμέσως έξοδος για Segesta.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Με αφορμή την παραπάνω φωτογραφία, που ανέβασε ο Κώστας (caminador) στο θέμα ...
... "Μεγάλη Ελλάδα ... η Επιστροφή" ... μου δημιουργήθηκε μια απορία ... scratch
Σε τι χρησιμεύει η γέφυρα εν προκειμένω ; . . . Θα μπορούσε κάλλιστα ο δρόμος να είναι επίγειος scratch . . .
Υπερβολή και επίδειξη οφειλόμενη στο μεσογειακό ταπεραμέντο των Ιταλών ή όντως η συγκεκριμένη γέφυρα είναι χρηστική ; scratch
Αχ αυτοί οι Ιταλοί με τα τούνελ και τις γέφυρες ! !
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 20 Νοε 2012 - 15:55

Αυτή την απορία είχα κι`εγώ, και κατέληξα κάπου, Νομίζω ότι ένας τέτοιος σχεδιασμός θέλει λιγότερες απαλλοτριώσεις,ενστάσεις και το "γαιτανάκι" που ακολουθεί τέτοιες διαφορές, η άλλη μέθοδος κατασκευής είναι,σκάβεις χώμα και πέτρες και το κουβαλάς από δω κι από κει για να ισιώσεις το έδαφος και να στρώσεις χαλίκι κι`άσφαλτο τι παράγεις σε εθνικό επίπεδο;εκτός από ανηφόρες και κατηφόρες; Στη ποιο πάνω περίπτωση παράγεις επιπλέον αρκετό σίδηρο και τσιμέντο με ότι συνεπάγεται κι αυτό.Ούτε πλημύρες, ούτε κατολισθήσεις,παρά μόνο απόλαυση,και χωρίς διόδια .Μόνο ο βόρειος άξονας Μεσίνα- Παλέρμο έχει διόδια. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια εξ άλλου τώρα είναι ο καιρός που "φυτεύουμε". Η Σικελία είναι εκτός των άλλων και τόπος διακοπών,κάναμε σε δυό μέρη μπάνιο,δεν είχαμε το χρόνο,οι παραλίες φαντάσου κάτι σαν μεγάλη Κρήτη, και πιστεύω ότι θα είναι αρκετά ζεστό το καλοκαίρι.
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Τρι 20 Νοε 2012 - 16:19

Γιώργος :

. . . Σε τι χρησιμεύει η γέφυρα εν προκειμένω ; . . . Θα μπορούσε κάλλιστα ο δρόμος να είναι επίγειος . . .

Γιώργο, η ίδια ακριβώς εικόνα υπάρχει και σε ένα μεγάλο τμήμα του SS106, από Τάραντα μέχρι Μεταπόντο (στην Ν. Ιταλία).
Και σε μένα, όταν πέρασα από εκεί το καλοκαίρι του 2011, είχε γεννηθεί η ίδια απορία.
Σε ένα ατελείωτο κάμπο ο δρόμος είναι ....σαν γέφυρα για πολλά χιλιόμετρα, υπερυψωμένος μερικά μέτρα απο την επιφάνεια της γής και από κάτω καλλιεργήσιμο έδαφος.

Ίσως να ισχύει αυτό που ανέφερε ο Κώστας (caminador), περι απολλοτριώσεων. Και η δική μου άποψη προς τα εκεί τείνει.

Ίσως κάποιοι από τους ....Ιταλοτραφείς του forum, μπορέσουν να μας δώσουν μια εξήγηση.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Σαβ 24 Νοε 2012 - 1:48

Γιώργος έγραψε:
Σε τι χρησιμεύει η γέφυρα εν προκειμένω ; . . . Θα μπορούσε κάλλιστα ο δρόμος να είναι επίγειος scratch . . .
Υπερβολή και επίδειξη οφειλόμενη στο μεσογειακό ταπεραμέντο των Ιταλών ή όντως η συγκεκριμένη γέφυρα είναι χρηστική ; scratch
Γιώργο, πιθανόν ο Κώστας, να υποθέτει σωστά, για τους λόγους ...
... αυτού του είδους των κατασκευών των αυτοκινητοδρόμων.
Από τα όσα χιλιόμετρα, έχω κάνει στο Ιταλικό οδικό δίκτυο,
έχω καταλήξει, ότι έχει ίσως, την καλύτερη χάραξη στους αυτοκινητόδρομους ...
Δείχνουν, ότι οι Ιταλοί ... "αδιαφορούν", για την κατάσταση του εδάφους ... !
Υπάρχει χαράδρα ; στήνουν γέφυρα ... υπάρχει βράχος, βουνό κλπ ; ανοίγουν τούνελ ... !
Στις γέφυρες δε, σε αρκετές περιπτώσεις, τα δύο ρεύματα, είναι σε ξεχωριστά οδοστρώματα.
Ένας σωστά χαραγμένος (και κατασκευασμένος) δρόμος , είναι και περισσότερο ασφαλής.

Περιμένουμε βέβαια ... και την "Ιταλική" άποψη, από τους "Ιταλούς" του φόρουμ μας Very Happy


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Maximos στις Σαβ 24 Νοε 2012 - 18:08, 1 φορά
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από kukosg Την / Το Σαβ 24 Νοε 2012 - 14:09

Οι συγκεκριμένες γέφυρες ονομάζονται "κοιλαδογέφυρες" (Στα ιταλικά θα τις βρείτε ώς "viadotti" και "viaduct" στα αγγλικά από τα λατινικά.) Υπάρχουν δύο λόγοι που χρησιμοποιούνται. Ο ένας αφορά τη κατασκευαστική εταιρεία με όφελος στη συντήρηση, καθόσο είναι μικρότερη σε μήκος, απαλλοτροιώσεις που σωστά αναφέρατε, και συνέπειες από καθιζήσεις και λοιπά. Αν αυτό το σύστημα είχε χρησιμοποιηθεί στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης-Καλαμάτας δεν θα είχαν αχρηστευτεί κομμάτια όπως αυτό της Τσακώνας.
Ο δεύτερος αφορά τους οδηγούς που αφεύγουν έτσι τις ανηφόρες-κατηφόρες αλλά κρατάνε σταθερή ταχύτητα. Ειδικά στην ιταλία που την επόχη που φτιάχτηκαν αυτοί οι δρόμοι (Δεκαετία του ΄60) τα ιταλικά φορτηγά, που αποτελούσαν το 99% του στόλου τους δηλαδή FIAT & OM, είχαν κινητήρες που δεν ξεπερνούσαν τους 150 με 190 ίππους όταν τα γερμανικά και τα σουηδικά είχαν υπερδιπλάσιους. Στις ανηφόρες υπέφεραν, κάπνιζαν και δεν πήγαιναν πανω από 30 με 40 χιλιόμετρα. Φανταστείτε δε και με τη ζέστη που έκανε στην Σικελία που πήγαιναν οι θερμοκρασίες. Παράλληλα υπήρχε και όφελος για τους κτηματίες μια και δεν κοβόντουσαν τα κτήματα στη μέση και ήταν εύκολη η κυκλοφορία των ζώων.
Αντίθετα οι σύραγγες που συχνά συνδυαζόντουσαν με τις κοιλαδογέφυρες έφερναν καταστρεπτικές αλλαγές στον υδροφόρο ορίζοντα της περιοχής με έντονα φαινόμενα όταν αυτές περνούσαν και απο κατοικοιμένες περιοχές όπως είναι ο αυτοκινητόδρομος που συνδέει το Λιβόρνο με τα ventimillia κατά μήκος της Κυανής Ακτής και περνάει μέσα από την Genova. Σχεδόν το 30% του αυτοκινητόδρομου αυτού είναι φτιαγμένος με συνδυασμό σύραγγας-κοιλαδογέφυρας.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι οι περίφημοι ιταλικοί αυτοκινητόδρομοι δεν φτιάχτηκαν για να εξυπερετήτειται ο κόσμος αλλά η μεγάλη μαμά FIAT που με τον τρόπο αυτό μπορούσε να πουλάει πιο εύκολα τα προιόντα της.
Οι μετανάστες από τη Σικελία και την Καλαβρία μπορούσαν έτσι να επισκέπτονται πιο εύκολα με το αυτκίνητο τους και την πολυμελή τους οικογένεια τις πατρίδες τους από τον πλούσιο βορρά στον οποιόν δούλευαν, σε μια χώρα ορεινή και μακρόστενη. Χωρίς τέτοιους δρόμους το ταξίδι από το Τορίνο στο Παλέρμο θα ήταν ασύμφορο για τον εργαζόμενο και θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει ή καράβι ή τραίνο. Το ίδιο και για τα αγροτικά κ.α προιόντα που έπρεπε να μεταφερθούν από τη μία άκρη στην άλλη διανύοντας 1500-2000 χιλιόμετρα ορεινών δρόμων.

kukosg


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Σαβ 24 Νοε 2012 - 17:17

Γιώργο, νά 'σαι καλά.

Ενδιαφέρουσες απόψεις, που απορρέουν από λογικό σχεδιασμό και πρόγραμμα.

Σ' ευχαριστούμε.
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Σαβ 24 Νοε 2012 - 19:19

Γιώργο (kukosg)
και από εμένα ένα ......ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου, στις απορίες μας !!!! clap

Όπως, πολύ σωστά έγραψε και ο Μάξιμος, η μελέτη και ο σωστός σχεδιασμός είναι βασικοί πυλώνες της λειτουργικότητας, επιτυχίας και ευχρηστίας κάθε δημόσιου έργου.

Και αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για έργα της δεκαετίας του '60, τότε αυτομάτως η σπουδαιότητα της κατασκευής και λειτουργικότητας τους πολλαπλασιάζεται.

Δεν θα μπω καν στη διαδικασία συγκρίσεων με τους αυτοκινητοδρόμους της Πατρίδας μας, κατασκευής μεν του 21ου αιώνα, αλλά με νοοτροπία εποχής .....Τουρκοκρατίας !!! think

Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από george Την / Το Σαβ 24 Νοε 2012 - 19:55

Γιώργο (kukosg) Μπράβο σωστά τα είπες
παντός δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από την εποχή της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας οι Ιταλοί φτιάχνουν δρόμους

και ένα φωτογραφικό άλμπουμ από διάφορες αερογέφυρες στην Ιταλία

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
george
george


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Σαβ 24 Νοε 2012 - 20:53

Μπράβο στους Γιώργηδες.
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Aigagros Την / Το Σαβ 24 Νοε 2012 - 22:30

Υπάρχει ένα ακόμα όφελος, οικολογικό, αν και δεν ξέρω αν το είχαν υπολογίσει στις πεδιάδες οι Ιταλοί,όπως και στη Αττική Οδό στην περιφερειακή του Υμηττού, που υπάρχουν μικρά τούνελ που ίσως αποφευχθεί η κατασκευή τους: Δεν χάθηκε η συνέχεια του εδάφους, κόβοντας τη διέλευση της πανίδας (λαγοί, αλεπούδες, χελώνες κλπ)εκατέρωθεν του δρόμου. Φυσικά δεν ανακόπηκε και η διέλευση των ανθρώπων ομοίως.
Aigagros
Aigagros


http://www.taxidiarides.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Κυρ 25 Νοε 2012 - 13:12

kukosg έγραψε:Οι συγκεκριμένες γέφυρες ονομάζονται "κοιλαδογέφυρες" (Στα ιταλικά θα τις βρείτε ώς "viadotti" και "viaduct" στα αγγλικά από τα λατινικά.) Υπάρχουν δύο λόγοι που χρησιμοποιούνται. Ο ένας αφορά τη κατασκευαστική εταιρεία με όφελος στη συντήρηση, καθόσο είναι μικρότερη σε μήκος, απαλλοτροιώσεις που σωστά αναφέρατε, και συνέπειες από καθιζήσεις και λοιπά. Αν αυτό το σύστημα είχε χρησιμοποιηθεί στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης-Καλαμάτας δεν θα είχαν αχρηστευτεί κομμάτια όπως αυτό της Τσακώνας.
Ο δεύτερος αφορά τους οδηγούς που αφεύγουν έτσι τις ανηφόρες-κατηφόρες αλλά κρατάνε σταθερή ταχύτητα. Ειδικά στην ιταλία που την επόχη που φτιάχτηκαν αυτοί οι δρόμοι (Δεκαετία του ΄60) τα ιταλικά φορτηγά, που αποτελούσαν το 99% του στόλου τους δηλαδή FIAT & OM, είχαν κινητήρες που δεν ξεπερνούσαν τους 150 με 190 ίππους όταν τα γερμανικά και τα σουηδικά είχαν υπερδιπλάσιους. Στις ανηφόρες υπέφεραν, κάπνιζαν και δεν πήγαιναν πανω από 30 με 40 χιλιόμετρα. Φανταστείτε δε και με τη ζέστη που έκανε στην Σικελία που πήγαιναν οι θερμοκρασίες. Παράλληλα υπήρχε και όφελος για τους κτηματίες μια και δεν κοβόντουσαν τα κτήματα στη μέση και ήταν εύκολη η κυκλοφορία των ζώων.
Αντίθετα οι σύραγγες που συχνά συνδυαζόντουσαν με τις κοιλαδογέφυρες έφερναν καταστρεπτικές αλλαγές στον υδροφόρο ορίζοντα της περιοχής με έντονα φαινόμενα όταν αυτές περνούσαν και απο κατοικοιμένες περιοχές όπως είναι ο αυτοκινητόδρομος που συνδέει το Λιβόρνο με τα ventimillia κατά μήκος της Κυανής Ακτής και περνάει μέσα από την Genova. Σχεδόν το 30% του αυτοκινητόδρομου αυτού είναι φτιαγμένος με συνδυασμό σύραγγας-κοιλαδογέφυρας.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι οι περίφημοι ιταλικοί αυτοκινητόδρομοι δεν φτιάχτηκαν για να εξυπερετήτειται ο κόσμος αλλά η μεγάλη μαμά FIAT που με τον τρόπο αυτό μπορούσε να πουλάει πιο εύκολα τα προιόντα της.
Οι μετανάστες από τη Σικελία και την Καλαβρία μπορούσαν έτσι να επισκέπτονται πιο εύκολα με το αυτκίνητο τους και την πολυμελή τους οικογένεια τις πατρίδες τους από τον πλούσιο βορρά στον οποιόν δούλευαν, σε μια χώρα ορεινή και μακρόστενη. Χωρίς τέτοιους δρόμους το ταξίδι από το Τορίνο στο Παλέρμο θα ήταν ασύμφορο για τον εργαζόμενο και θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει ή καράβι ή τραίνο. Το ίδιο και για τα αγροτικά κ.α προιόντα που έπρεπε να μεταφερθούν από τη μία άκρη στην άλλη διανύοντας 1500-2000 χιλιόμετρα ορεινών δρόμων.

Γιώργο, (kukosg),
καλημέρα από Θεσσαλονίκη . . . Σ' ευχαριστώ κι΄εγώ γιά την πληρέστατη και καλή ενημέρωση με την οποία λύθηκαν οι απορίες μας. Very Happy

Θα ήθελα Rolling Eyes να σε διαβάζω πιό συχνά, γιατί είσαι και "ταξιδεμένος" και "έμπειρος".
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από caminador Την / Το Κυρ 25 Νοε 2012 - 22:39

Χαίρομαι που από μια φωτογραφία μάθαμε τόσα πολλά. Ταξιδεύοντας στον Ε80 με τροχόσπιτο,μετά από διανυκτέρευση στο σταθμό Cabaret,βενζινάδικο,λίγο πριν τη Brignole,και με προορισμό τη Βologna μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι ο χρόνος της διαδρομής μετά τα σύνορα Γαλλίας- Ιταλίας φθάνοντας στον προορισμό μου, ήταν λιγότερος από το χρόνο που έκανα όταν ξεκίνησα και μέχρι τα σύνορα ενώ η απόσταση είναι υπερδιπλάσια. Βέβαιως ο χρόνος είναι σχετικό μέγεθος,ίσως να με επηρέασε ότι συνάντησα και το πρωινό τράφικ στη Νίκαια. Γενικά οι αυτοκινητόδρομοι είναι εξυπηρετικοί και γρήγοροι τους θεωρώ όμως σαν "αποστειρωμένες" διαδρομές δεν "βλέπεις" και πολλά πράγματα, αντίθετα αν είναι επάνω σε γέφυρες παντός είδους ενθουσιάζεσαι από την πανοραμική θέα και έτσι παίζει και ο χρόνος πότε σου φαίνεται λίγος και άλοτε πολύς
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Νικόλας Μητσόπουλος Την / Το Δευ 26 Νοε 2012 - 11:39

Aigagros έγραψε:Υπάρχει ένα ακόμα όφελος, οικολογικό, αν και δεν ξέρω αν το είχαν υπολογίσει στις πεδιάδες οι Ιταλοί,όπως και στη Αττική Οδό στην περιφερειακή του Υμηττού, που υπάρχουν μικρά τούνελ που ίσως αποφευχθεί η κατασκευή τους: Δεν χάθηκε η συνέχεια του εδάφους, κόβοντας τη διέλευση της πανίδας (λαγοί, αλεπούδες, χελώνες κλπ)εκατέρωθεν του δρόμου. Φυσικά δεν ανακόπηκε και η διέλευση των ανθρώπων ομοίως.
Το κυριότερο όφελος θα έλεγα η κατά το δυνατόν λιγότερη διατάραξη της καθημερινότητας ζώων και ανθρώπων.... yes5
Νικόλας Μητσόπουλος
Νικόλας Μητσόπουλος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Γιωργάκος Την / Το Δευ 26 Νοε 2012 - 12:33

Νικόλας Μητσόπουλος έγραψε:Το κυριότερο όφελος θα έλεγα η κατά το δυνατόν λιγότερη διατάραξη της καθημερινότητας ζώων και ανθρώπων.... yes5
clev
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Cissy 242 Την / Το Δευ 26 Νοε 2012 - 12:49

Μπράβο σας, πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Smile
C
Cissy 242
Cissy 242


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Masterless Την / Το Δευ 26 Νοε 2012 - 13:28

Cissy 242 έγραψε:Μπράβο σας, πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Smile
C
+1 yes2
Masterless
Masterless


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από 234 Την / Το Δευ 26 Νοε 2012 - 20:48

george έγραψε:

...και ένα φωτογραφικό άλμπουμ από διάφορες αερογέφυρες στην Ιταλία

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρκετά καλές οι πληροφορίες σχετικά με τις κοιλαδογέφυρες. Πιστεύω πως είναι καλές για την ύπαιθρο.
Η περίπτωση της Γένοβας μου δίνει την εντύπωση ότι είναι μια πόλη "κάτω από γέφυρα". Ζουν σαν κλοσσάρ.
Προτιμώ λοιπόν τους περιφερειακούς Laughing
234
234


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ... Empty Απ: Οι γέφυρες ... των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων ...

Δημοσίευση από Νικόλας Μητσόπουλος Την / Το Τρι 27 Νοε 2012 - 9:02

Η περίπτωση της Γένοβας μου δίνει την εντύπωση ότι είναι μια πόλη "κάτω από γέφυρα". Ζουν σαν κλοσσάρ.
Προτιμώ λοιπόν τους περιφερειακούς
+1 Σίγουρα άλλο ύπαιθρος άλλο πόλη... lol!
Νικόλας Μητσόπουλος
Νικόλας Μητσόπουλος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης