Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
+13
caravanaris
tabbert
Masterless
Batfalcon
ladakias
teonakos
Aigagros
sudwind
george
Γιωργάκος
Georgedim
athanase
Maximos
17 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 3
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Όλοι γνωρίζουμε, ότι η πίεση των ελαστικών, είναι μια αρκετά υπολογίσιμη παράμετρος,
στο "κράτημα" ενός οχήματος στον δρόμο, μηδέ του τροχόσπιτου εξαιρουμένου ... !
Έχει να κάνει δηλαδή, με την ασφάλειά μας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] λίγα λόγια, για τις μονάδες μέτρησης, [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] για τον ρόλο της πίεσης στα ελαστικά ...
... και ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]... , όπως επίσης και ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], για την μετατροπή από bar σε psi και αντίστροφα.
Μια εύκολη διαδικασία, είναι να πολλαπλασιάζουμε ... x 14,5 , τον αριθμό των bar,
... για να βρούμε τις αντίστοιχες λίμπρες.
Ευκαιρία λοιπόν, να αναφέρουμε τις δικές μας εμπειρίες ...
... αναφορικά, με το τι πίεση χρησιμοποιούμε, στα ελαστικά του τροχόσπιτού μας
Επίσης, καλό θα είναι, όπου είναι δυνατόν, να αναφέρουμε και το τι προτείνει,
ο εκάστοτε κατασκευαστής του τροχόσπιτου, καθόσον αυτός, σίγουρα ξέρει περισσότερα από εμάς.
Ας μη ξεχνάμε, ότι η ύπαρξη ενός "μάγουλου" στο λάστιχο, παίζει και τον ρόλο ... "αμορτισέρ" !
Όπως η χαμηλή πίεση ενός ελαστικού, δεν είναι και ότι το καλύτερο,
το ίδιο ισχύει και για την υψηλότερη του κανονικού .
Με την κύλιση, αναπτύσσεται θερμοκρασία και η πίεση αυξάνεται.
Είναι προφανές, ότι τις μετρήσεις τις κάνουμε, όταν το ελαστικό είναι κρύο ...
Προσωπικά, με βάση το όριο, που έχουν τα δικά μου λάστιχα (max 65 psi) ...
... βάζω γύρω και μέχρι 45 psi (περίπου 3 bar).
Το άσχημο είναι, ότι τότε ... δεν είχαν βιβλιαράκια τα τροχόσπιτα ... !
στο "κράτημα" ενός οχήματος στον δρόμο, μηδέ του τροχόσπιτου εξαιρουμένου ... !
Έχει να κάνει δηλαδή, με την ασφάλειά μας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] λίγα λόγια, για τις μονάδες μέτρησης, [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] για τον ρόλο της πίεσης στα ελαστικά ...
... και ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]... , όπως επίσης και ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], για την μετατροπή από bar σε psi και αντίστροφα.
Μια εύκολη διαδικασία, είναι να πολλαπλασιάζουμε ... x 14,5 , τον αριθμό των bar,
... για να βρούμε τις αντίστοιχες λίμπρες.
Ευκαιρία λοιπόν, να αναφέρουμε τις δικές μας εμπειρίες ...
... αναφορικά, με το τι πίεση χρησιμοποιούμε, στα ελαστικά του τροχόσπιτού μας
Επίσης, καλό θα είναι, όπου είναι δυνατόν, να αναφέρουμε και το τι προτείνει,
ο εκάστοτε κατασκευαστής του τροχόσπιτου, καθόσον αυτός, σίγουρα ξέρει περισσότερα από εμάς.
Ας μη ξεχνάμε, ότι η ύπαρξη ενός "μάγουλου" στο λάστιχο, παίζει και τον ρόλο ... "αμορτισέρ" !
Όπως η χαμηλή πίεση ενός ελαστικού, δεν είναι και ότι το καλύτερο,
το ίδιο ισχύει και για την υψηλότερη του κανονικού .
Με την κύλιση, αναπτύσσεται θερμοκρασία και η πίεση αυξάνεται.
Είναι προφανές, ότι τις μετρήσεις τις κάνουμε, όταν το ελαστικό είναι κρύο ...
Προσωπικά, με βάση το όριο, που έχουν τα δικά μου λάστιχα (max 65 psi) ...
... βάζω γύρω και μέχρι 45 psi (περίπου 3 bar).
Το άσχημο είναι, ότι τότε ... δεν είχαν βιβλιαράκια τα τροχόσπιτα ... !
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Μάξιμε το θέμα είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον και για τους πρωτάρηδες αλλά και για τους ψαγμένους που από υπερβολική σιγουριά μερικές φορές δεν δίνουν την απαιτούμενη προσοχή σ΄ένα τόσο σοβαρό θέμα.
athanase
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Μάξιμε, συγχαρητήρια για το ενδιαφέρον θέμα που άνοιξες.
Η ασφάλεια στην οδήγηση ειναι το Α και Ω για όλους μας ( .... ή σωστότερα θα πρεπει να είναι .... ).
Πιστεύω η πίεση που δίνει ο κατασκευαστής (και αναγράφεται συνήθως σε καρτελάκι στο πλάι της πόρτας του οδηγού), ειναι και αυτή που θα πρέπει να εχουν τα λάστιχα μας για ασφαλή και χωρίς απρόβλεπτα οδήγηση.
Όπως πολύ σωστά αναφέρεται στους "συνδέσμους " ...που μας παραπέμπει ο Μάξιμος, η πίεση εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες (θερμοκρασία περιβάλοντος, υψόμετρο κινήσεως, βάρος οχήματος, χρόνος ακινησίας κλπ), και πιστεύω οτι θα πρέπει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κάθε φορά που πρόκειται να ταξιδέψουμε να αφιερώνουμε 10 λεπτά από το χρόνο μας για έλεγχο της πίεσης των ελαστικών.
Προσωπικά έχω τοποθετήσει τον μετρητή πιέσεως της Tire-Moni (μοντέλο TM-260) [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
και έχω συνεχώς εικόνα της τρεχουσας πίεσης και θερμοκρασίας όλων των ελαστικών.
Επίσης οταν πρόκειται να ακινητοποιήσω το αυτοκινούμενο πάνω από μήνα, αυξάνω την πίεση των ελαστικών 5-8 psi (εμπειρικές πληροφοριες από παλαιούς)
Μερικοί ακόμα χρήσιμοι σύνδεσμοι με πληροφορίες και υποδείξεις σχετικές με το θέμα :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η ασφάλεια στην οδήγηση ειναι το Α και Ω για όλους μας ( .... ή σωστότερα θα πρεπει να είναι .... ).
Πιστεύω η πίεση που δίνει ο κατασκευαστής (και αναγράφεται συνήθως σε καρτελάκι στο πλάι της πόρτας του οδηγού), ειναι και αυτή που θα πρέπει να εχουν τα λάστιχα μας για ασφαλή και χωρίς απρόβλεπτα οδήγηση.
Όπως πολύ σωστά αναφέρεται στους "συνδέσμους " ...που μας παραπέμπει ο Μάξιμος, η πίεση εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες (θερμοκρασία περιβάλοντος, υψόμετρο κινήσεως, βάρος οχήματος, χρόνος ακινησίας κλπ), και πιστεύω οτι θα πρέπει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κάθε φορά που πρόκειται να ταξιδέψουμε να αφιερώνουμε 10 λεπτά από το χρόνο μας για έλεγχο της πίεσης των ελαστικών.
Προσωπικά έχω τοποθετήσει τον μετρητή πιέσεως της Tire-Moni (μοντέλο TM-260) [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
και έχω συνεχώς εικόνα της τρεχουσας πίεσης και θερμοκρασίας όλων των ελαστικών.
Επίσης οταν πρόκειται να ακινητοποιήσω το αυτοκινούμενο πάνω από μήνα, αυξάνω την πίεση των ελαστικών 5-8 psi (εμπειρικές πληροφοριες από παλαιούς)
Μερικοί ακόμα χρήσιμοι σύνδεσμοι με πληροφορίες και υποδείξεις σχετικές με το θέμα :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Georgedim- Admin
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Γιώργο (georgedim) πολύ ενδιαφέρουσες οι παραπομπές - σύνδεσμοι που έβαλες,
... αυτός, από το jimnyclub, μου άρεσε αρκετά, έτσι όπως πλησιάζει το θέμα.
Βασικά, την πίεση στα ελαστικά, καλό είναι να την ελέγχουμε ...
... πριν από κάθε μεγάλο ταξίδι, στο αυτοκίνητο
... και πριν από κάθε ταξίδι, στο ρυμουλκούμενο,
αφού εδώ, μεσολαβεί, συνήθως μεγαλύτερο διάστημα ακινησίας.
Στην περίπτωση του ρυμουλκούμενου, βοηθάει αρκετά και ένα φορητό 12βολτο κομπρεσέρ.
Πολύ σωστά επίσης, ανέφερες και το μετρητή της Tiremoni.
Τον έχω και 'γω και είναι αρκετά αξιόπιστος.
Είναι ένα καλό "εργαλείο", για να μην βρεθούμε, προ εκπλήξεων στο δρόμο.
... αυτός, από το jimnyclub, μου άρεσε αρκετά, έτσι όπως πλησιάζει το θέμα.
Βασικά, την πίεση στα ελαστικά, καλό είναι να την ελέγχουμε ...
... πριν από κάθε μεγάλο ταξίδι, στο αυτοκίνητο
... και πριν από κάθε ταξίδι, στο ρυμουλκούμενο,
αφού εδώ, μεσολαβεί, συνήθως μεγαλύτερο διάστημα ακινησίας.
Στην περίπτωση του ρυμουλκούμενου, βοηθάει αρκετά και ένα φορητό 12βολτο κομπρεσέρ.
Πολύ σωστά επίσης, ανέφερες και το μετρητή της Tiremoni.
Τον έχω και 'γω και είναι αρκετά αξιόπιστος.
Είναι ένα καλό "εργαλείο", για να μην βρεθούμε, προ εκπλήξεων στο δρόμο.
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Γιώργο (georgedim) Πολύ κατατοπιστική ερευνά σου για το θέμα .
Γιωργάκος
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Εγώ με 185 14R θέλω 4,5bar περίπου 65psi προτού φύγω συμπλήρωσα στο βενζινάδικο της γειτονιάς μου φέτος
george
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
george έγραψε:Εγώ με 185 14R θέλω 4,5bar περίπου 65psi προτού φύγω συμπλήρωσα στο βενζινάδικο της γειτονιάς μου φέτος
νομιζω ειναι υπερβολικη πολυ η πιεση που εβαλες,,,νομιζω οτι το ανωτερο σε αυτα τα λαστιχα ειναι 60 και συνηθως βαζουμε 45,,
sudwind
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
sudwind έγραψε:george έγραψε:Εγώ με 185 14R θέλω 4,5bar περίπου 65psi προτού φύγω συμπλήρωσα στο βενζινάδικο της γειτονιάς μου φέτος
νομιζω ειναι υπερβολικη πολυ η πιεση που εβαλες,,,νομιζω οτι το ανωτερο σε αυτα τα λαστιχα ειναι 60 και συνηθως βαζουμε 45,,
Αυτό γράφει το βιβλίο κατασκευαστή στο συγκεκριμένο ελαστικό
george
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Γιώργο, θεωρώ και 'γω, ότι η πίεση αυτή είναι υπερβολική.george έγραψε:Εγώ με 185 14R θέλω 4,5bar περίπου 65psi προτού φύγω συμπλήρωσα στο βενζινάδικο της γειτονιάς μου φέτος
Εάν ισχύει αυτό, τα λάστιχά σου, θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερη ανοχή (max load) ...
Ρίξε μια ματιά στο πλάϊ τους, τι μέγιστη πίεση δέχονται.
Αν όχι, θα είναι στο όριό τους αυτή η πίεση ... η οποία με την κύλιση ...
... θα αυξάνεται, μαζί με την θερμοκρασία.
Θέλει προσοχή. Σε κάθε λάστιχο, στο πλάϊ του, αναγράφεται η μέγιστη πίεση, που μπορεί να δεχθεί.
Αυτό το μέγεθος, δεν πρέπει να ξεπερνιέται.
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
τα ιδια νουμερα φοραω κι εγω.....κι οπως εγραψα η ανωτατη πιεση που δεχεται ειναι 60,,,,,αυτη βεβαια μαζι με την θερμοκρασια που αναπτυσεται οταν βαλεις 45 παει 50,, αρα οταν βαλεις 60 παει +....
αυτα βεβαια ειναι κατι που (αν και ηξερα)μου ειπαν κι οταν εβαλα πριν 2.5 μηνες τα λαστιχα ,,45 με 50 να βαζω μονο,αν και 45 ειναι οτι καλυτερο,,
η μεγαλη πιεση ειναι και η αιτια ¨"στραβωματος" των λαστιχων ,ειδικα οταν μενει "αραχτο" το οχημα
αυτα βεβαια ειναι κατι που (αν και ηξερα)μου ειπαν κι οταν εβαλα πριν 2.5 μηνες τα λαστιχα ,,45 με 50 να βαζω μονο,αν και 45 ειναι οτι καλυτερο,,
η μεγαλη πιεση ειναι και η αιτια ¨"στραβωματος" των λαστιχων ,ειδικα οταν μενει "αραχτο" το οχημα
sudwind
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Σύμφωνα με αυτά που λέτε δεν θα έπρεπε να μετράμε την πίεση ΚΑΙ με τα ελαστικά ζεστά, ώστε να μην βγούν εκτός ορίων από την υπερθέρμανση;
Διαβάζοντας όμως το σχετικό link του georgedim στο jimnyclub, κατάλαβα ότι η αναγραφόμενη πίεση είναι σε κρύα μέτρηση. Αν κάτι δεν έγινε αντιληπτό ας το διευκρινήσει κάποιος.
Διαβάζοντας όμως το σχετικό link του georgedim στο jimnyclub, κατάλαβα ότι η αναγραφόμενη πίεση είναι σε κρύα μέτρηση. Αν κάτι δεν έγινε αντιληπτό ας το διευκρινήσει κάποιος.
Aigagros
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Όταν μετράμε την πίεση των ελαστικών, τα λάστιχα πρέπει να είναι κρύα.
Η πίεση, μεταβάλλεται (αυξάνεται) με την αύξηση της θερμοκρασίας.
Όλες οι πιέσεις, αυτές που μετράμε και αυτές που δίνουν οι κατασκευαστές, αφορούν σε κρύα ελαστικά.
Επίσης, οι πιέσεις που αναγράφονται στα ελαστικά (στο πλάϊ τους), είναι οι μέγιστες ...
... τις οποίες δεν πρέπει και να ξεπερνάμε.
Αν τώρα μετράμε την πίεση και με ζεστά λάστιχα,
θα πρέπει κάθε φορά να σημειώνουμε και την αντίστοιχη θερμοκρασία.
Αυτό δεν βρίσκω σε τι θα μας βοηθήσει, αφού πιθανόν, να έχουμε και διαφορετικές ενδείξεις με διαφορετικά λάστιχα.
Ας πάρουμε για παράδειγμα το αυτοκίνητο.
Τι πίεση γράφει το λάστιχο (max load - press) και τι πίεση μας λέει ο κατασκευαστής ...
... συνήθως, στο πλάϊ της πόρτας του οδηγού.
Θα δούμε, ότι υπάρχει αρκετή διαφορά (γύρω και πάνω από τα 15 psi).
Συγκεκριμένα το δικό μου (Honda CR-V) τα λάστιχα Michelin Latitude cross έχουν max press 51 psi.
Η Honda, προτείνει για φορτωμένο ή όταν ρυμουλκεί 32 psi στα πίσω και 30 psi, στα εμπρός.
Τα λάστιχα του δικού μου τροχόσπιτου Hankook RA08, σε διάσταση 165R14 / 8PR ,
όπως προανέφερα, γράφουν max load 65 psi ... και 'γω βάζω 45,
... αλλά δεν έχω ένδειξη από τον κατασκευαστή του τροχόσπιτου ...
Η πίεση, μεταβάλλεται (αυξάνεται) με την αύξηση της θερμοκρασίας.
Όλες οι πιέσεις, αυτές που μετράμε και αυτές που δίνουν οι κατασκευαστές, αφορούν σε κρύα ελαστικά.
Επίσης, οι πιέσεις που αναγράφονται στα ελαστικά (στο πλάϊ τους), είναι οι μέγιστες ...
... τις οποίες δεν πρέπει και να ξεπερνάμε.
Αν τώρα μετράμε την πίεση και με ζεστά λάστιχα,
θα πρέπει κάθε φορά να σημειώνουμε και την αντίστοιχη θερμοκρασία.
Αυτό δεν βρίσκω σε τι θα μας βοηθήσει, αφού πιθανόν, να έχουμε και διαφορετικές ενδείξεις με διαφορετικά λάστιχα.
Ας πάρουμε για παράδειγμα το αυτοκίνητο.
Τι πίεση γράφει το λάστιχο (max load - press) και τι πίεση μας λέει ο κατασκευαστής ...
... συνήθως, στο πλάϊ της πόρτας του οδηγού.
Θα δούμε, ότι υπάρχει αρκετή διαφορά (γύρω και πάνω από τα 15 psi).
Συγκεκριμένα το δικό μου (Honda CR-V) τα λάστιχα Michelin Latitude cross έχουν max press 51 psi.
Η Honda, προτείνει για φορτωμένο ή όταν ρυμουλκεί 32 psi στα πίσω και 30 psi, στα εμπρός.
Τα λάστιχα του δικού μου τροχόσπιτου Hankook RA08, σε διάσταση 165R14 / 8PR ,
όπως προανέφερα, γράφουν max load 65 psi ... και 'γω βάζω 45,
... αλλά δεν έχω ένδειξη από τον κατασκευαστή του τροχόσπιτου ...
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Άρα (και σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στα link που παρατίθενται) η τιμή που αναγράφεται αφορά στη μέγιστη πίεση που μπορούμε να δώσουμε και στο μέγιστο φορτίο, με τα ελαστικά κρύα, ανεξάρτητα με το πόσο θα αυξηθεί η πίεση στην κίνηση λόγω της θερμοκρασίας, σωστά;
Και δεύτερο, θα βοηθούσε η πλήρωση των ελαστικών με άζωτο αντί αέρα; (αναφέρομαι για τα ελαστικά του τροχόσπιτου).
Επίσης, (συμβουλά από βουλκανιζατέρ) όσο αυξάνεται το φορτίο, πρέπει να αυξάνουμε την πίεση (στα επιτρεπτά όρια) για να μην δημιουργούνται μεγάλες τριβές στα πλαϊνά και αυξάνεται η πιθανότητα του κλαταρίσματος.
Και δεύτερο, θα βοηθούσε η πλήρωση των ελαστικών με άζωτο αντί αέρα; (αναφέρομαι για τα ελαστικά του τροχόσπιτου).
Επίσης, (συμβουλά από βουλκανιζατέρ) όσο αυξάνεται το φορτίο, πρέπει να αυξάνουμε την πίεση (στα επιτρεπτά όρια) για να μην δημιουργούνται μεγάλες τριβές στα πλαϊνά και αυξάνεται η πιθανότητα του κλαταρίσματος.
Aigagros
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Καταλαβαίνω τι εννοείς Γιώργο.
Μην ξεχνάς, ότι μιλάμε για οριακές καταστάσεις, οι οποίες είναι και απρόβλεπτες.
Οι δρόμοι, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν είναι όλοι, σε ιδανική κατάσταση.
Κάθε τι που "δουλεύει"στο όριο, είναι και πιο παρακινδυνευμένο.
Το άζωτο, είναι καλύτερη περίπτωση, αλλά δεν το βρίσκεις παντού.
Δεν το έχω δοκιμάσει πάντως.
Συμφωνώ, πάντως, ότι με μεγαλύτερα φορτία, πρέπει να αυξάνουμε κατά τι την πίεση.
Μην ξεχνάς, ότι μιλάμε για οριακές καταστάσεις, οι οποίες είναι και απρόβλεπτες.
Οι δρόμοι, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν είναι όλοι, σε ιδανική κατάσταση.
Κάθε τι που "δουλεύει"στο όριο, είναι και πιο παρακινδυνευμένο.
Το άζωτο, είναι καλύτερη περίπτωση, αλλά δεν το βρίσκεις παντού.
Δεν το έχω δοκιμάσει πάντως.
Συμφωνώ, πάντως, ότι με μεγαλύτερα φορτία, πρέπει να αυξάνουμε κατά τι την πίεση.
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Maximos έγραψε:Γιώργο, θεωρώ και 'γω, ότι η πίεση αυτή είναι υπερβολική.george έγραψε:Εγώ με 185 R14C θέλω 4,5bar περίπου 65psi προτού φύγω συμπλήρωσα στο βενζινάδικο της γειτονιάς μου φέτος
Εάν ισχύει αυτό, τα λάστιχά σου, θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερη ανοχή (max load) ...
Ρίξε μια ματιά στο πλάϊ τους, τι μέγιστη πίεση δέχονται.
Αν όχι, θα είναι στο όριό τους αυτή η πίεση ... η οποία με την κύλιση ...
... θα αυξάνεται, μαζί με την θερμοκρασία.
Θέλει προσοχή. Σε κάθε λάστιχο, στο πλάϊ του, αναγράφεται η μέγιστη πίεση, που μπορεί να δεχθεί.
Αυτό το μέγεθος, δεν πρέπει να ξεπερνιέται.
και η απόδειξη αυτό που λέει ο κατασκευαστής7
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
george
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Γιώργο εάν δεν έχεις αλλάξει λάστιχα ακολούθησε τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Γενικότερα η καλύτερη λύση είναι το άζωτο.
Εάν μου δώσετε χρόνο μπορεί και να σας καλύψω.
Εννοώ ότι έχω μπουκάλα με άζωτο και ρυθμιστή πίεσης .
Θα πρέπει να δώ εάν έχει Άζωτο
Γενικότερα η καλύτερη λύση είναι το άζωτο.
Εάν μου δώσετε χρόνο μπορεί και να σας καλύψω.
Εννοώ ότι έχω μπουκάλα με άζωτο και ρυθμιστή πίεσης .
Θα πρέπει να δώ εάν έχει Άζωτο
teonakos
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Γιώργο (george), σίγουρα η πρόταση του κατασκευαστή υπερισχύει, αυτό εξυπακούεται.
Το λάστιχο, κοίταξες να δεις τι μέγιστη πίεση, γράφει στο πλάϊ του ;
Στην προκειμένη περίπτωση, πρέπει να γράφει μεγαλύτερη από 65 psi.
Αν γράφει όμως 65 psi, εγώ θα το "έψαχνα" και άλλο.
Το λάστιχο, κοίταξες να δεις τι μέγιστη πίεση, γράφει στο πλάϊ του ;
Στην προκειμένη περίπτωση, πρέπει να γράφει μεγαλύτερη από 65 psi.
Αν γράφει όμως 65 psi, εγώ θα το "έψαχνα" και άλλο.
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Του Γιώργου πρέπει στο πλάι 65 να γράφει, το θέμα Θόδωρα είναι ότι με 45 πίεση (αυτή είχε απομείνει από το χεμώνα) κάνει μεγάλο μάγουλο, είναι αυτό σωστό;
Aigagros
Απ: Πίεση ελαστικών τροχόσπιτου ...
Ούτε το μεγάλο μάγουλο είναι σωστό, σε ένα λάστιχο.
Μου άρεσε πάντως και το τεστ με την κιμωλία ... .. που αναφέρθηκε πιο πάνω ...
(στο σύνδεσμο του jimnyclub, που έβαλε ο Γιώργος (georgedim)).
Να δούμε και την άποψη του Θοδωρή, σαν πιό "ψαγμένου" με το θέμα .
Μου άρεσε πάντως και το τεστ με την κιμωλία ... .. που αναφέρθηκε πιο πάνω ...
(στο σύνδεσμο του jimnyclub, που έβαλε ο Γιώργος (georgedim)).
Να δούμε και την άποψη του Θοδωρή, σαν πιό "ψαγμένου" με το θέμα .
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» Χαμηλή πίεση στη ντουζιέρα
» Αντικατάσταση ελαστικών στο αυτοκίνητο.
» Πώς να διαβάζετε τις νέες ετικέτες των ελαστικών.
» Εργαλείο για την εύρεση της σωστής πίεσης ελαστικών για τροχόσπιτα και αυτοκινούμενα
» Βάψιμο τροχόσπιτου
» Αντικατάσταση ελαστικών στο αυτοκίνητο.
» Πώς να διαβάζετε τις νέες ετικέτες των ελαστικών.
» Εργαλείο για την εύρεση της σωστής πίεσης ελαστικών για τροχόσπιτα και αυτοκινούμενα
» Βάψιμο τροχόσπιτου
Σελίδα 1 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|