Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Μπαταρία LiFePO4
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Μπαταρία LiFePO4
Βρήκα αυτή την μπαταρία και με έβαλε στον πειρασμό να την αγοράσω. Αν κάποιος από το φόρουμ, με περισσότερες γνώσεις μπορεί να βοηθήσει, θα είναι πολύ ευπρόσδεκτο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
gsalonica
Απ: Μπαταρία LiFePO4
Στο Description view more, εμφανίζει πολλές περισσότερες πληροφορίες για την μπαταρία.gsalonica έγραψε:Βρήκα αυτή την μπαταρία και με έβαλε στον πειρασμό να την αγοράσω. Αν κάποιος από το φόρουμ, με περισσότερες γνώσεις μπορεί να βοηθήσει, θα είναι πολύ ευπρόσδεκτο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
gsalonica
Απ: Μπαταρία LiFePO4
Καλημερα ειμαι σε διαδικασια αλλαγης μπαταριας λες να το τολμησουμε???Τι φωτοβολταικο θες για αυτη και τι ρυθμιστη φορτισης???
teohunter
Απ: Μπαταρία LiFePO4
Εγώ έχω φωτοβολταϊκό 115 και ρυθμιστή 20Α. Αυτή η μπαταρία είναι 2160watt. Μάλλον θες φωτοβολταϊκό 200 τουλάχιστον και ρυθμιστή 30 Α. Βέβαια εξαρτάται από τις καταναλώσεις. Εγώ εφόσον πάρω αυτή την μπαταρία θα την δουλέψω με τον υπάρχων εξοπλισμό.
gsalonica
Απ: Μπαταρία LiFePO4
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ένας συνοπτικός συγκριτικός πίνακας των μπαταριών Λιθίου-Φωσφορικού Σιδήρου (LiFePo4), με τις κλασικές μολύβδου, καθώς και τις AGM.
Θόδωρε & Γιώργο, θεωρώ πως κυρίαρχη σημασία έχει ο τύπος φορτιστή που έχουμε και ακολούθως η ισχύς και ο τύπος του Φ/Β.
Όσο καλύτερος ποιοτικά ο τύπος του φορτιστή (MPPT έναντι PWM) και όσο μεγαλύτερο το μέγεθος του Φ/Β (Wp), .....τόσο ταχύτερη και πιο βέλτιστη η φόρτιση της μπαταρίας (....της όποιας μπαταρίας).
Η μπαταρία είναι απλά μια αποθήκη που αποθηκεύει αυτή την ενέργεια (μεγαλύτερος χώρος = περισσότεροι εργάτες για να τον γεμίσουν ). Ένας καλός φορτιστής και ένα πιο μεγάλο Φ/Β, απλά την φορτίζουν γρηγορότερα και αντιστρόφως. Όπως σωστά έγραψε ο Γιώργος (gsalonica), οι ενεργειακές ανάγκες μας (καταναλώσεις) καθορίζουν τι μέγεθος-τύπος μπαταρίας μας εξυπηρετεί καλύτερα.
Σε γενικές γραμμές οι φορτιστές τύπου PWM είναι μεν οι φθηνότεροι, ....αλλά οι περισσότεροι από αυτούς διανέμουν μόνο το 80% της παραγόμενης ενέργειας του φωτοβολταϊκού προς τις μπαταρίες, ενώ το υπόλοιπο 20% περίπου χάνεται (σαν θερμότητα), επειδή δεν κάνουν ανίχνευση του μέγιστου σημείου ισχύος του φωτοβολταϊκού πλαισίου.
Αντίστοιχα οι φορτιστές MPPT, μπορεί να στοιχίζουν ακριβότερα, ....αλλά προσαρμόζουν συνεχώς την έξοδο των Φ/Β ώστε να εξασφαλίζουν ότι η ενέργεια εισάγεται στο σύστημα με τον βέλτιστο τρόπο. Αυτό γίνεται με τον υπολογισμό του σημείου μέγιστης ισχύος (Maximum Power Point - MPP) και την ρύθμιση της τάσης ή του ρεύματος εξόδου των πάνελ ανάλογα με τις συνθήκες του περιβάλλοντος. Έτσι η μπαταρία παίρνει περίπου το 96% της παραγόμενης ισχύος του Φ/Β.
Για τις ανάγκες ενός Φ/Β κυκλώματος τροχόσπιτου ή αυτοκινούμενου, ....ένας φορτιστής 10Amp καλύπτει Φ/Β ισχύος μέχρι 150Wp, .....ένας 15 Amp μέχρι 220Wp, ....ενώ ένας 20 Amp μέχρι 300Wp κ.ο.κ.
teohunter έγραψε:....Τι φωτοβολταικο θες για αυτη και τι ρυθμιστη φορτισης???
gsalonica έγραψε:Εγώ έχω φωτοβολταϊκό 115 και ρυθμιστή 20Α. Αυτή η μπαταρία είναι 2160watt.Μάλλον θες φωτοβολταϊκό 200 τουλάχιστον και ρυθμιστή 30 Α. Βέβαια εξαρτάται από τις καταναλώσεις.
Θόδωρε & Γιώργο, θεωρώ πως κυρίαρχη σημασία έχει ο τύπος φορτιστή που έχουμε και ακολούθως η ισχύς και ο τύπος του Φ/Β.
Όσο καλύτερος ποιοτικά ο τύπος του φορτιστή (MPPT έναντι PWM) και όσο μεγαλύτερο το μέγεθος του Φ/Β (Wp), .....τόσο ταχύτερη και πιο βέλτιστη η φόρτιση της μπαταρίας (....της όποιας μπαταρίας).
Η μπαταρία είναι απλά μια αποθήκη που αποθηκεύει αυτή την ενέργεια (μεγαλύτερος χώρος = περισσότεροι εργάτες για να τον γεμίσουν ). Ένας καλός φορτιστής και ένα πιο μεγάλο Φ/Β, απλά την φορτίζουν γρηγορότερα και αντιστρόφως. Όπως σωστά έγραψε ο Γιώργος (gsalonica), οι ενεργειακές ανάγκες μας (καταναλώσεις) καθορίζουν τι μέγεθος-τύπος μπαταρίας μας εξυπηρετεί καλύτερα.
Σε γενικές γραμμές οι φορτιστές τύπου PWM είναι μεν οι φθηνότεροι, ....αλλά οι περισσότεροι από αυτούς διανέμουν μόνο το 80% της παραγόμενης ενέργειας του φωτοβολταϊκού προς τις μπαταρίες, ενώ το υπόλοιπο 20% περίπου χάνεται (σαν θερμότητα), επειδή δεν κάνουν ανίχνευση του μέγιστου σημείου ισχύος του φωτοβολταϊκού πλαισίου.
Αντίστοιχα οι φορτιστές MPPT, μπορεί να στοιχίζουν ακριβότερα, ....αλλά προσαρμόζουν συνεχώς την έξοδο των Φ/Β ώστε να εξασφαλίζουν ότι η ενέργεια εισάγεται στο σύστημα με τον βέλτιστο τρόπο. Αυτό γίνεται με τον υπολογισμό του σημείου μέγιστης ισχύος (Maximum Power Point - MPP) και την ρύθμιση της τάσης ή του ρεύματος εξόδου των πάνελ ανάλογα με τις συνθήκες του περιβάλλοντος. Έτσι η μπαταρία παίρνει περίπου το 96% της παραγόμενης ισχύος του Φ/Β.
Για τις ανάγκες ενός Φ/Β κυκλώματος τροχόσπιτου ή αυτοκινούμενου, ....ένας φορτιστής 10Amp καλύπτει Φ/Β ισχύος μέχρι 150Wp, .....ένας 15 Amp μέχρι 220Wp, ....ενώ ένας 20 Amp μέχρι 300Wp κ.ο.κ.
Georgedim- Admin
Αρέσει στους χρήστες traveller και gsalonica
Απ: Μπαταρία LiFePO4
Ένας (τελείως) "μπακαλίστικος" τρόπος υπολογισμού, του πόσο σου παράγει το πάνελ σου, είναι το Wp χ 3 το χειμώνα και χ 5 το καλοκαίρι.
Αρέσει στον χρήστη antreas hobby
Απ: Μπαταρία LiFePO4
Σήμερα ανακάλυψα ότι η προσφορά δεν ισχύει. Έχουν βάλει στην ίδια διεύθυνση μπαταρία ποδηλάτου. Μάλλον είχαν κάνει λάθος και το ανακάλυψαν.
gsalonica
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|