Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα, για τροχόσπιτα (....Διευκρινήσεις).από teohunter Παρ 8 Νοε 2024 - 9:51
» ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΑ ΜΕ ΑΠΟΨΗ...
από sxeni Τρι 3 Σεπ 2024 - 2:17
» Free Camper stop Κουρεμένος
από Georgedim Παρ 30 Αυγ 2024 - 14:18
» Camping Κουτσουνάρι
από ktRinity Τρι 27 Αυγ 2024 - 16:20
» “Creta camping” Ηράκλειο, Γούβες
από ktRinity Τρι 27 Αυγ 2024 - 15:00
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από pilot Τρι 6 Αυγ 2024 - 13:15
» Χακάρισμα λογαριασμού
από gsalonica Σαβ 20 Ιουλ 2024 - 12:14
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Περί κοτσαδόρων ...
+14
antreas hobby
spyrosbhta
ladakias
tabbert
Batfalcon
george
Masterless
Patrinos
diamantino
traveller
Maximos
Γιώργος
Aigagros
Γιωργάκος
18 απαντήσεις
Σελίδα 5 από 6
Σελίδα 5 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
hobby560 έγραψε:
απλα σε περιπτωση ατυχηματος ισχυει το εξης:
οτι ο πισω πληρωνει τον μπροστα εαν ομως εσυ εχεις κοτσαδορο επανω και δεν μεταφερεις τπτ εκεινη την στιγμη παει το αντιθετο δλδ πληρωνει ο μπροστα, γιατι θεωρειται οτι προσπαθεις με ''παρανομους'' τροπους να προστατευσεις το αυτοκινητο σου. βλεπε πριν μερικα χρονια οταν οι τροχαια σταματαγε τζιπ με μπαριερες στην μασκα του αυτοκινητου και τους εκοβαν κληση γιατι ειναι παρανομες να υπαρχουν παρα μονο με σχετικη αδεια απο το υπουργειο που επρεπε να συντρεχει ειδικος λογος για να τις εχεις.
Πολύ μεγάλο λάθος αυτό που έγραψες, αν θα δείς στη πρώτη σελίδα "γράφω σε ατύχημα που είχα ότι η ασφαλιστική μου επισκεύασε το αυτ/το και μου αντικατέστησε το κοτσαδόρο"
Γιωργάκος
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Δεν ξέρω κατά πόσον ισχύει αυτό (... που έχω σημειώσει με κόκκινο χρώμα).hobby560 έγραψε:Γιώργος Δασκαλό έγραψε:tabbert έγραψε: όπως και να εχει η μπιλια πρεπει να βγαινει οταν δεν σερνεις για πολλους λογους....
Μανώλη πες μας κάνα λόγο απο τους πολλούς .
απλα σε περιπτωση ατυχηματος ισχυει το εξης:
οτι ο πισω πληρωνει τον μπροστα εαν ομως εσυ εχεις κοτσαδορο επανω και δεν μεταφερεις τπτ εκεινη την στιγμη παει το αντιθετο δλδ πληρωνει ο μπροστα, γιατι θεωρειται οτι προσπαθεις με ''παρανομους'' τροπους να προστατευσεις το αυτοκινητο σου. βλεπε πριν μερικα χρονια οταν οι τροχαια σταματαγε τζιπ με μπαριερες στην μασκα του αυτοκινητου και τους εκοβαν κληση γιατι ειναι παρανομες να υπαρχουν παρα μονο με σχετικη αδεια απο το υπουργειο που επρεπε να συντρεχει ειδικος λογος για να τις εχεις.
Πως μπορεί να θεωρηθεί κάτι "παράνομο", όταν αυτό το εξάρτημα έχει πιστοποίηση
και συνάμα υπάρχει και η άδεια έλξης, η οποία κατά ένα τρόπο δικαιολογεί την ύπαρξή του.
Το μόνο, που ίσως αντιβαίνει τον κανόνα, είναι το να κρύβει τον αριθμό κυκλοφορίας.
Αυτό όμως, μάλλον αφορά στην τροχαία και όχι στην όποια ασφαλιστική εταιρεία,
η οποία ως γνωστόν, πάντα θα ψάχνει αιτίες και λόγους για να μην πληρώσει αυτά που πρέπει ...
Οποιοδήποτε εξάρτημα του αυτοκινήτου, το οποίο έχει έγκριση τύπου, είναι πιστοποιημένο και μη αμφισβητήσιμο.
Θα ρωτήσω πάντως και την δική μου ασφαλιστική εταιρεία (Αγροτική), εάν αυτό ισχύει ...
... αν και υπάρχει προσωπική εμπειρία, όπως ανέφερε παραπάνω ο Γιώργος (Δασκαλό).
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
εμενα παντων φιλος μου που εμπλεξε σε τρακαρισμα με κοτσαδορο και ηταν ο πισω δικαιωθηκε και του πληρωσε την ζημια ο αλλος και μαλιστα του ειπε ασφαλιστης του οτι υπαρχει δεδικασμενο απο μια ιδια υποθεση απο παλαια στο ειρηνοδικείο για αυτο την γλιτωσε.
και οσον αφορα τις μπαριερες εγω ο ιδιος εφαγα κληση 50€ στην πατρων κορινθου επειδη δεν ειχα αδεια και ημουν με ενα suzuki samurai.
και οσον αφορα τις μπαριερες εγω ο ιδιος εφαγα κληση 50€ στην πατρων κορινθου επειδη δεν ειχα αδεια και ημουν με ενα suzuki samurai.
hobby560
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Ο νόμος απαγορεύει την ύπαρξη κοτσαδόρου σε όχημα όταν δεν ρυμουλκεί. Γιαυτό και όλοι οι σύχρονοι κοτσαδόροι έχουν αποσπώμενη μπίλια, αλλιώς δεν έχουν έγκριση τύπου. Τέλος εάν τραυματιστεί και πεζός από τον κοτσαδόρο καθώς περνάει ανάμεσα από παρκαρισμένα οχήματα, είστε υπεύθυνοι.
gsalonica
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
maximos ρωτα να εισαι σιγουρος για να εισαι καλυμμενος εγω προσωπικη εμπειρια με κοτσαδορο δεν εχω μεταφερω μια περιπτωση που την εζησα σαν τριτος. τωρα επειδη μιλησα με το φιλαρακι μου με παρεπεμψε να διαβασω αυτο:
ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Αρθρο 82
Ειδικές διατάξεις
1. Η κατασκευή των μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοποδηλάτων πρέπει να
είναι τέτοια ώστε να αποφεύγεται η δημιουργία οποιουδήποτε κινδύνου,
εκπομπής υπερβολικών ρύπων, οσμών, θορύβων, πυρκαγιάς ή έκρηξης.
2. Η λειτουργία των κυκλωμάτων υψήλής τάσης των οδικών οχημάτων
πρέπει να μην προκαλεί, από την υπερβολική εκπομπή ραδιοπαρασίτων,
αισθητή παρενόχληση.
Τα όρια και μέθοδοι μέτρησης των χαρακτηριστικών ηλεκτρομαγνητικών
διαταραχών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσεως ως και η διαδικασία
ελέγχου καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και
Επικοινωνιών.
3. Το μηχανοκίνητο όχημα πρέπει να είναι κατασκευασμένο κατά τρόπον
ώστε τα πεδίο ορατότητας του οδηγού, μπροστά, δεξιά και αριστερά αυτού,
να είναι αρκετά για να είναι δυνατή η ασφαλής οδήγηση.
4. Τα μηχανοκίνητα οχήματα, τα μοτοποδήλατα και τα ρυμουλκούμενα
πρέπει να είναι κατασκευασμένα και εξοπλισμένα κατά τρόπον ώστε να
περαλείπεται κατά το δυνατόν, σε περίπτωση ατυχήματος, ο κίνδυνος, τόσο
για τους επιβαίνοντες αυτών όσο και για τους λοιπούς που χρηαιμοποιούν
τις οδούς. Ιδιαιτέρως τα οχήματα αυτό πρέπει να μην φέρουν στο
εσωτερικό και εξωτερικό τους μέρος διακοσμητικό ή άλλα αντικείμενα που
προεξέχουν και τα οποία είναι δυνατόν να καταστούν επικίνδυνα για τους
επιβάτες ή τους λοιπούς χρήστες της οδού.
(http://www.glavopoulos.gr/glavopoulos/kok/kok082.php)
το ξανα λεω δεν εχω προσωπικη εμπειρια απλα μεταφερω αλλου την εμπειρια και δεν ξερω τι ισχυει ακριβως απλα οποιος εχει κοτσαδορο ας το ψαξει καλυτερα και να ενημερωσει και εμας.
αν και πιστευω οτι τελικα θα καταληξουμε σε ενα συμπερασμα οτι εαν θελει να σε γραψει η αστυνομια θα ειναι αυτο που λεμε συνεχεια: ''αναλογα που θα πεσεις''
και ενα θελεις να γλιτωσεις απο τρακαρισμα θα ειναι κατα ποσο ατσιδα ασφαλιστη σου εχει η οχι
ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Αρθρο 82
Ειδικές διατάξεις
1. Η κατασκευή των μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοποδηλάτων πρέπει να
είναι τέτοια ώστε να αποφεύγεται η δημιουργία οποιουδήποτε κινδύνου,
εκπομπής υπερβολικών ρύπων, οσμών, θορύβων, πυρκαγιάς ή έκρηξης.
2. Η λειτουργία των κυκλωμάτων υψήλής τάσης των οδικών οχημάτων
πρέπει να μην προκαλεί, από την υπερβολική εκπομπή ραδιοπαρασίτων,
αισθητή παρενόχληση.
Τα όρια και μέθοδοι μέτρησης των χαρακτηριστικών ηλεκτρομαγνητικών
διαταραχών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσεως ως και η διαδικασία
ελέγχου καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και
Επικοινωνιών.
3. Το μηχανοκίνητο όχημα πρέπει να είναι κατασκευασμένο κατά τρόπον
ώστε τα πεδίο ορατότητας του οδηγού, μπροστά, δεξιά και αριστερά αυτού,
να είναι αρκετά για να είναι δυνατή η ασφαλής οδήγηση.
4. Τα μηχανοκίνητα οχήματα, τα μοτοποδήλατα και τα ρυμουλκούμενα
πρέπει να είναι κατασκευασμένα και εξοπλισμένα κατά τρόπον ώστε να
περαλείπεται κατά το δυνατόν, σε περίπτωση ατυχήματος, ο κίνδυνος, τόσο
για τους επιβαίνοντες αυτών όσο και για τους λοιπούς που χρηαιμοποιούν
τις οδούς. Ιδιαιτέρως τα οχήματα αυτό πρέπει να μην φέρουν στο
εσωτερικό και εξωτερικό τους μέρος διακοσμητικό ή άλλα αντικείμενα που
προεξέχουν και τα οποία είναι δυνατόν να καταστούν επικίνδυνα για τους
επιβάτες ή τους λοιπούς χρήστες της οδού.
(http://www.glavopoulos.gr/glavopoulos/kok/kok082.php)
το ξανα λεω δεν εχω προσωπικη εμπειρια απλα μεταφερω αλλου την εμπειρια και δεν ξερω τι ισχυει ακριβως απλα οποιος εχει κοτσαδορο ας το ψαξει καλυτερα και να ενημερωσει και εμας.
αν και πιστευω οτι τελικα θα καταληξουμε σε ενα συμπερασμα οτι εαν θελει να σε γραψει η αστυνομια θα ειναι αυτο που λεμε συνεχεια: ''αναλογα που θα πεσεις''
και ενα θελεις να γλιτωσεις απο τρακαρισμα θα ειναι κατα ποσο ατσιδα ασφαλιστη σου εχει η οχι
hobby560
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Θα συμφωνήσω, στο ότι σε αρκετές περιπτώσεις, η ερμηνεία κάποιων διατάξεων, γίνεται κατά το δοκούν ... !
Επιμένω όμως, στο ότι δεν είναι παράνομη, οποιαδήποτε "συσκευή" έχει αντίστοιχη έγκριση τύπου ...
... (έχει πιστοποιηθεί, είτε από τον κατασκευαστή είτε από κάποιον αρμόδιο φορέα).
Η "παρανομία", υπάρχει από την στιγμή, όπου αναφέρεται κάτι καταγεγραμμένο ...
... από το έχον την σχετική αρμοδιότητα όργανο ... και αυτό το κάτι, δεν τηρείται ...
Θα κοιτάξω πάντως επισταμένως τον ΚΟΚ, εάν αναφέρεται κάπου ρητά,
η απαγόρευση της ύπαρξης ενός (πιστοποιημένου) κοτσαδόρου σε αυτοκίνητο,
εκτός της περίπτωσης που κρύβει τον αριθμό κυκλοφορίας.
Για παράδειγμα, στο αυτοκίνητό μου, όπως και σε αρκετά τζιποειδή (SUV) ... προεξέχει η ρεζέρβα ...
Αν τώρα, ένας απρόσεκτος πεζός, πέσει επάνω της, θα είμαι εγώ υπεύθυνος, για τον τυχόν τραυματισμό του ;
Επιμένω όμως, στο ότι δεν είναι παράνομη, οποιαδήποτε "συσκευή" έχει αντίστοιχη έγκριση τύπου ...
... (έχει πιστοποιηθεί, είτε από τον κατασκευαστή είτε από κάποιον αρμόδιο φορέα).
Η "παρανομία", υπάρχει από την στιγμή, όπου αναφέρεται κάτι καταγεγραμμένο ...
... από το έχον την σχετική αρμοδιότητα όργανο ... και αυτό το κάτι, δεν τηρείται ...
Θα κοιτάξω πάντως επισταμένως τον ΚΟΚ, εάν αναφέρεται κάπου ρητά,
η απαγόρευση της ύπαρξης ενός (πιστοποιημένου) κοτσαδόρου σε αυτοκίνητο,
εκτός της περίπτωσης που κρύβει τον αριθμό κυκλοφορίας.
Για παράδειγμα, στο αυτοκίνητό μου, όπως και σε αρκετά τζιποειδή (SUV) ... προεξέχει η ρεζέρβα ...
Αν τώρα, ένας απρόσεκτος πεζός, πέσει επάνω της, θα είμαι εγώ υπεύθυνος, για τον τυχόν τραυματισμό του ;
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
βασικα η λεξη "παρανομη" που χρησιμοποιησα ειναι συμβολικη δεν εχει την εννοια οτι κανεις κατι κακο. τωρα εαν ισχυει αυτη η διαταξη του αρθρου 82 μαλλον τελικα ειναι κατα το δοκουν.
εγω παντως καταληγω στο συμπερασμα οτι βγαζε τον να εχεις το κεφαλι σου ησυχο γιατι η τρελα δεν εχει οριο.
παντως οταν την ειχα παθει με τις μπαριερες η απαντηση που ελαβα ηταν οτι ενα αυτοκινητο στα crash test δεν εχει επανω ουτε μπαριερες ουτε κοτσαδορους και ετσι μετριεται η ικανοτητα του στα τρακαρισματα.
εγω παντως καταληγω στο συμπερασμα οτι βγαζε τον να εχεις το κεφαλι σου ησυχο γιατι η τρελα δεν εχει οριο.
παντως οταν την ειχα παθει με τις μπαριερες η απαντηση που ελαβα ηταν οτι ενα αυτοκινητο στα crash test δεν εχει επανω ουτε μπαριερες ουτε κοτσαδορους και ετσι μετριεται η ικανοτητα του στα τρακαρισματα.
hobby560
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
δηλαδη αυτος που επεσε απο πισω δεν εφταιγε.και φταιει αυτος που εχει τον κοτσοδορο.εγω ξερω οτι πρεπει να κραταμε αποσταση απο το μπροστα οχημα.hobby560 έγραψε:εμενα παντων φιλος μου που εμπλεξε σε τρακαρισμα με κοτσαδορο και ηταν ο πισω δικαιωθηκε και του πληρωσε την ζημια ο αλλος και μαλιστα του ειπε ασφαλιστης του οτι υπαρχει δεδικασμενο απο μια ιδια υποθεση απο παλαια στο ειρηνοδικείο για αυτο την γλιτωσε.
και οσον αφορα τις μπαριερες εγω ο ιδιος εφαγα κληση 50€ στην πατρων κορινθου επειδη δεν ειχα αδεια και ημουν με ενα suzuki samurai.
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Σίγουρα, παραθέσεις απόψεων κάνουμε, όπως και των εμπειριών μας.
Ο δικός μου κοτσαδόρος, είναι και πιστοποιημένος και αφαιρούμενος.
Ελάχιστες φορές τον έχω αφήσει επάνω στο αυτοκίνητο.
Με "πειράζει" όμως, όπου κάποιες διατάξεις, απαιτούν επί πλέον ερμηνεία ... για να γίνουν σαφείς ...
Να είναι άραγε "ηθελημένη" αυτή η ασάφεια ; ή προϊόν προχειρότητας και άγνοιας του αντικειμένου ; ...
Ο δικός μου κοτσαδόρος, είναι και πιστοποιημένος και αφαιρούμενος.
Ελάχιστες φορές τον έχω αφήσει επάνω στο αυτοκίνητο.
Με "πειράζει" όμως, όπου κάποιες διατάξεις, απαιτούν επί πλέον ερμηνεία ... για να γίνουν σαφείς ...
Να είναι άραγε "ηθελημένη" αυτή η ασάφεια ; ή προϊόν προχειρότητας και άγνοιας του αντικειμένου ; ...
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
το ειπα και πριν δεν ημουν μπροστα δεν ξερω ποση αποσταση υπηρχε η οχι και δεν μπορω να σου απαντησω με σιγουρια. εγω απλως μετεφερα το συμβαν να ψαχτουμε ολοι για να μην βρεθουμε προ εκπληξεων.
τωρα εαν μια των περιπτωσεων ισχυει η διαταξη του αρθρου που εγραψα πιο πανω και εμπαλκεις σε τετοια κατασταση θα μπλεξεις πολυ ασχημα.
και να πω κατι αλλο απο το 2000 και μετα η πλειοψηφια των κοτσαδορων ειναι αποσπωμενοι γιατι δεν τους βγαζουν οι περισσοτεροι δεν ειναι και μεγαλος κοπος;ουτε τον χρησιμοποιουν καθε μερα;
απλα οι περισσοτεροι, να μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας, σου λεει: εαν ειναι χτυπα ξυλο να γινει κατι να πεσει ο αλλος πανω στον κοτσαδορο να μηπως και δεν παθω εγω κατι.
τωρα εαν μια των περιπτωσεων ισχυει η διαταξη του αρθρου που εγραψα πιο πανω και εμπαλκεις σε τετοια κατασταση θα μπλεξεις πολυ ασχημα.
και να πω κατι αλλο απο το 2000 και μετα η πλειοψηφια των κοτσαδορων ειναι αποσπωμενοι γιατι δεν τους βγαζουν οι περισσοτεροι δεν ειναι και μεγαλος κοπος;ουτε τον χρησιμοποιουν καθε μερα;
απλα οι περισσοτεροι, να μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας, σου λεει: εαν ειναι χτυπα ξυλο να γινει κατι να πεσει ο αλλος πανω στον κοτσαδορο να μηπως και δεν παθω εγω κατι.
hobby560
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
πιστευω οτι ειναι ηθελημενη για να μπορουν οι αστυνομικες αρχες, το υπουργειο ή οποιοσδηποτε αλλος να μπορει να εκμεταλλευτεται κατασταστεις και να μην μπορεις να πεις και τιποτα.Maximos έγραψε:Σίγουρα, παραθέσεις απόψεων κάνουμε, όπως και των εμπειριών μας.
Ο δικός μου κοτσαδόρος, είναι και πιστοποιημένος και αφαιρούμενος.
Ελάχιστες φορές τον έχω αφήσει επάνω στο αυτοκίνητο.
Με "πειράζει" όμως, όπου κάποιες διατάξεις, απαιτούν επί πλέον ερμηνεία ... για να γίνουν σαφείς ...
Να είναι άραγε "ηθελημένη" αυτή η ασάφεια ; ή προϊόν προχειρότητας και άγνοιας του αντικειμένου ; ...
σημερα εισαι παρανομος σε γραφω αυριο νομιμος δεν σε γραφω.
βλεπε ο νομο λεει οτι επιτρεπεται ο κοτσαδορος αρκει να εχει εγκριση τυπου σωστα?
ερχετε ομως η διαταξη απο κατω στο αρθρο και λεει οτι απαγορευεται οτι ειναι εκτος αυτοκινητου και βαζει σε κινδυνο τριτους.
οποτε αναλογα ποιος θα σε πετυχει και τι ορεξεις θα εχει εκεινη την ημερα.
hobby560
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Για να μην ....πελαγοδρομούμε και εικάζουμε .
Τα παρακάτω επίσημα έγραφα, ....αποσαφηνίζουν πλήρως τυχόν απορίες :
Παλαιότερη απάντηση (1994) της Τροχαίας Αθηνών, ....στο ερώτημα : αν επιτρέπεται να υπάρχει στο όχημα κοτσαδόρος χωρίς το ρυμουλκόμενο :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Νεώτερη απάντηση (2009) του Υπουργείου Μεταφορών στο ίδιο ερώτημα :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τα βγάζετε μια φωτοτυπία, ....και τα επιδεικνύεται σε τυχόν γενόμενο έλεγχο ή αμφισβήτηση της νομιμότητας υπάρξεως κοτσαδόρου χωρίς ρυμουλκούμενο
Τα παρακάτω επίσημα έγραφα, ....αποσαφηνίζουν πλήρως τυχόν απορίες :
Παλαιότερη απάντηση (1994) της Τροχαίας Αθηνών, ....στο ερώτημα : αν επιτρέπεται να υπάρχει στο όχημα κοτσαδόρος χωρίς το ρυμουλκόμενο :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Νεώτερη απάντηση (2009) του Υπουργείου Μεταφορών στο ίδιο ερώτημα :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τα βγάζετε μια φωτοτυπία, ....και τα επιδεικνύεται σε τυχόν γενόμενο έλεγχο ή αμφισβήτηση της νομιμότητας υπάρξεως κοτσαδόρου χωρίς ρυμουλκούμενο
Georgedim- Admin
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Τα έγγραφα αυτά, επιβεβαιώνουν όσα έγραψε παραπάνω και ο φίλος μου Γιωργάκος.
Georgedim- Admin
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Γιώργο (georgedim) ... σ' ευχαριστούμε.
Για άλλη μια φορά σαφής και τεκμηριωμένος !
Για άλλη μια φορά σαφής και τεκμηριωμένος !
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Γιώργο "georgedim" για άλλη μια φορά σε ευχαριστούμε.
Εγώ ήταν κάτι που το ήξερα και όταν είχα το ατύχημα απαίτησα εκτός απο την επισκευή του αυτ/του και την αντικατάσταση του κοτσαδόρου, δεν δέχτηκα την επισκευή του διότι δεν θα ήμουν σίγουρος ότι ο επισκευασμένος κοτσαδόρος θα είχε τις προδιαγραφές "αντοχές" που είχε πριν το ατύχημα .
Εγώ ήταν κάτι που το ήξερα και όταν είχα το ατύχημα απαίτησα εκτός απο την επισκευή του αυτ/του και την αντικατάσταση του κοτσαδόρου, δεν δέχτηκα την επισκευή του διότι δεν θα ήμουν σίγουρος ότι ο επισκευασμένος κοτσαδόρος θα είχε τις προδιαγραφές "αντοχές" που είχε πριν το ατύχημα .
Γιωργάκος
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. ετσι ηξερα και εγω μεχρι πριν λιγες ημερες που με πηρε τηλ. καποιος και μου ειπε οτι αυτα δεν ισχυουν πια.
σε καποιο τρακαρισμα που ειχα και εγω με το μινι πιο παλια[ειχε πεσει καποιος πισω]χωρις εγω με την πρωτη ματια να εχω παθει τιποτα ενω [εκεινος ειχε παθει ζημια] και του ειπα ενταξει φυγε οταν πηγα να κοτσαρο καταλαβα οτι ο κοτσαδορος ειχε στραβωσει .και ευτηχως δεν ειχε κανει ζημια πουθενα αλλου γιατι επιανε στο πλασιο που ειχε το μινι στην πισω γεφυρα και οχι στο σασι. και ετσι τον πληρωσα εγω τον καινουργιο κοτσαδορο .για αυτο τον λογο καλο ειναι να μην ειναι επανω .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] καλα εκανες και ηθελες καινουργιο.
σε καποιο τρακαρισμα που ειχα και εγω με το μινι πιο παλια[ειχε πεσει καποιος πισω]χωρις εγω με την πρωτη ματια να εχω παθει τιποτα ενω [εκεινος ειχε παθει ζημια] και του ειπα ενταξει φυγε οταν πηγα να κοτσαρο καταλαβα οτι ο κοτσαδορος ειχε στραβωσει .και ευτηχως δεν ειχε κανει ζημια πουθενα αλλου γιατι επιανε στο πλασιο που ειχε το μινι στην πισω γεφυρα και οχι στο σασι. και ετσι τον πληρωσα εγω τον καινουργιο κοτσαδορο .για αυτο τον λογο καλο ειναι να μην ειναι επανω .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] καλα εκανες και ηθελες καινουργιο.
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
ladakias έγραψε:..... ετσι ηξερα και εγω μεχρι πριν λιγες ημερες που με πηρε τηλ. καποιος και μου ειπε οτι αυτα δεν ισχυουν πια......
Τάκη, τι ακριβώς εννοείς ότι δεν ισχύει πια ;;;;
Georgedim- Admin
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
πριν μερικες μερες με πηρε τηλ. καποιος και μου ειπε οτι θα πρεπει η μπιλια να μην ειναι επανω οταν δεν τραβαμε ασχετα εαν βγαινει απο επανω η οχι.δηλαδη οσοι εχουμε κοτσαδορο σταθερο και οχι αποσπομενο θα πρεπει να τον αλλαξουμε γιατι σε ελεγχος της τροχαιας θα ειμαστε παρανομοι και θα μας γραψουν .εχει βγει λεει καινουργιος νομος στην εφημεριδα της κυβερνησης .georgedim έγραψε:ladakias έγραψε:..... ετσι ηξερα και εγω μεχρι πριν λιγες ημερες που με πηρε τηλ. καποιος και μου ειπε οτι αυτα δεν ισχυουν πια......
Τάκη, τι ακριβώς εννοείς ότι δεν ισχύει πια ;;;;
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Τάκη για να σου λέει έχει δημοσιευθεί στην Εφ. Κυβερνήσεως θα το έχει διαβάσει .......
Μπορείς να του ζητήσεις τον Αρ. Φ.Ε.Κ. να το διαβάσουμε και εμείς ;
Μπορείς να του ζητήσεις τον Αρ. Φ.Ε.Κ. να το διαβάσουμε και εμείς ;
Γιωργάκος
Σελίδα 5 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Παρόμοια θέματα
» Περί... ΒΕΡΓΙΝΑΣ το ανάγνωσμα...
» Περί φωτοβολταϊκών παροχών
» Περί μπύρας ... διάφοροι σύνδεσμοι ...
» Νομοθεσία περί ορισμού κάμπινγκ
» Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος
» Περί φωτοβολταϊκών παροχών
» Περί μπύρας ... διάφοροι σύνδεσμοι ...
» Νομοθεσία περί ορισμού κάμπινγκ
» Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος
Σελίδα 5 από 6
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης