Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα, για τροχόσπιτα (....Διευκρινήσεις).από teohunter Παρ 8 Νοε 2024 - 9:51
» ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΑ ΜΕ ΑΠΟΨΗ...
από sxeni Τρι 3 Σεπ 2024 - 2:17
» Free Camper stop Κουρεμένος
από Georgedim Παρ 30 Αυγ 2024 - 14:18
» Camping Κουτσουνάρι
από ktRinity Τρι 27 Αυγ 2024 - 16:20
» “Creta camping” Ηράκλειο, Γούβες
από ktRinity Τρι 27 Αυγ 2024 - 15:00
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από pilot Τρι 6 Αυγ 2024 - 13:15
» Χακάρισμα λογαριασμού
από gsalonica Σαβ 20 Ιουλ 2024 - 12:14
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Περί κοτσαδόρων ...
+14
antreas hobby
spyrosbhta
ladakias
tabbert
Batfalcon
george
Masterless
Patrinos
diamantino
traveller
Maximos
Γιώργος
Aigagros
Γιωργάκος
18 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 6
Σελίδα 1 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Περί κοτσαδόρων ...
Σε έλεγχο στοιχείων του οχήματος που έκανε η τροχαία σε μέλος μας μεταξύ άλλων όταν είδαν τον κοτσαδόρο του ζήτησαν την άδεια έλξης .
Αφορμή απ’ αυτό το γεγονός προς ενημέρωσή μας για την νομιμότητα του κοτσαδόρου στο όχημά μας βρήκα αυτές τις δημοσιεύσεις .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αφορμή απ’ αυτό το γεγονός προς ενημέρωσή μας για την νομιμότητα του κοτσαδόρου στο όχημά μας βρήκα αυτές τις δημοσιεύσεις .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Αυτό χρειαζόταν Γιώργο γιατί πολλοί είναι εκείνοι που έχουν διαφορετική άποψη για το θέμα.
Aigagros
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Γιωργάκο ... πολύ καλά έκανες.
Τουλάχιστον, θα είμαστε ενημερωμένοι, όταν υπάρξει ανάγκη ...
Τουλάχιστον, θα είμαστε ενημερωμένοι, όταν υπάρξει ανάγκη ...
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Στις διακοπές υπάρχουν και τα απρόοπτα.
Σταμάτησα σε STOP πριν μπώ στην Ε.Ο. Πατρών Πύργου, αλλά εδώ μάλλον έχουν δικό τους ΚΟΚ με αποτέλεσμα να σταματήσει μια κυρία στον κοτσαδόρο μου και να μου τον χαλάσει.
Το τι άκουσα απο τους γνωστούς συχωριανούς της κυρίας μέχρι να έρθει η ασφαλιστική φροντίδα ατυχήματος δεν λέγετε .
Το πρώτο "έχετε άδεια για τον κοτσαδόρο;"
<< Δηλαδή αν δεν έχεις άδεια για τον κοτσαδόρο απαγορεύεται να σταματάς στο STOP; >>
Δεύτερο " Στράβωσε ο κοτσαδόρος χτύπα τον με ένα σφυρί να έρθει "
Και άλλα πολλά .........
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μέτα απο απαίτηση δική μου στον πραγματογνώμονα, αντικατέστησα τον κοτσαδόρο ολόκληρο και όχι τμήμα του.
Αυτός που είχα ήταν Bring, δεν βρήκαμε όμως Bring και έτσι έβαλα τον Bosal .
Ο Bosal σε σύγκριση με τον Bring είναι κατά πολύ ελαφρύτερος, σηκώθηκε το αυτ/το αρκετά μπορώ να πω.
Η βάση του Bring
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η βάση του Basal
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Bosal δεν έχει πινακίδα έγκρισης τύπου αλλά συνοδεύεται με έντυπο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τέλος καλό όλα καλά .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σταμάτησα σε STOP πριν μπώ στην Ε.Ο. Πατρών Πύργου, αλλά εδώ μάλλον έχουν δικό τους ΚΟΚ με αποτέλεσμα να σταματήσει μια κυρία στον κοτσαδόρο μου και να μου τον χαλάσει.
Το τι άκουσα απο τους γνωστούς συχωριανούς της κυρίας μέχρι να έρθει η ασφαλιστική φροντίδα ατυχήματος δεν λέγετε .
Το πρώτο "έχετε άδεια για τον κοτσαδόρο;"
<< Δηλαδή αν δεν έχεις άδεια για τον κοτσαδόρο απαγορεύεται να σταματάς στο STOP; >>
Δεύτερο " Στράβωσε ο κοτσαδόρος χτύπα τον με ένα σφυρί να έρθει "
Και άλλα πολλά .........
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μέτα απο απαίτηση δική μου στον πραγματογνώμονα, αντικατέστησα τον κοτσαδόρο ολόκληρο και όχι τμήμα του.
Αυτός που είχα ήταν Bring, δεν βρήκαμε όμως Bring και έτσι έβαλα τον Bosal .
Ο Bosal σε σύγκριση με τον Bring είναι κατά πολύ ελαφρύτερος, σηκώθηκε το αυτ/το αρκετά μπορώ να πω.
Η βάση του Bring
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η βάση του Basal
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Bosal δεν έχει πινακίδα έγκρισης τύπου αλλά συνοδεύεται με έντυπο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τέλος καλό όλα καλά .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Μια χαρα σε βρισκω ...
Κι'ο δικος μου bosal ειναι και ειμαι υπερ ευχαριστημενος
Αντε καλα τραβηγματα
Κι'ο δικος μου bosal ειναι και ειμαι υπερ ευχαριστημενος
Αντε καλα τραβηγματα
traveller
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Ωραία ... ωραία ... με γεια και καλορίζικος .
... άλλος ένας bosal ... σε ταξιδιάρικο ρυμουλκό ... !
... άλλος ένας bosal ... σε ταξιδιάρικο ρυμουλκό ... !
Απ: Κοτσαδόροι
Παρ' όλα αυτά, πιστεύω να συμφωνείτε μαζί μου ότι όλα τα συστήματα κοτσαδόρων έχουν μόνο ΕΝΑ κοινό σημείο, την μπίλια.
Δεν έχουν όλα αυτούς τους κρίκους που βλέπουμε στο video πιο πάνω, άλλα έχουν μόνο έναν (γιατί; ) και άλλα, καταξιωμένων κατασκευαστών δεν έχουν κάνενα!
Ο Westfalia που έβαλα στο Chrysler περιέργως δεν έχει κανένα.
Αλλοι συνοδεύουν την πλεξούδα τους με κάποια πλακέτα μέσω της οποίας συνδέεται (η πλεξούδα) στο κύκλωμα του αυτοκινήτου, άλλα όχι. Ορισμένα δεν έχουν καν πρίζα με καλώδια, τα αγοράζεις extra.
Κοινή γραμμή όλων των κατασκεαστών για το τι πρέπει να πληροί η αγορά ενός κοτσαδόρου δεν υπάρχει, ούτε στην Ευρώπη, ούτε στην Αμερική, παρά μόνο στις προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτουν και αυτό το άχρηστο (κατ' εμέ) CE.
Δεν έχουν όλα αυτούς τους κρίκους που βλέπουμε στο video πιο πάνω, άλλα έχουν μόνο έναν (γιατί; ) και άλλα, καταξιωμένων κατασκευαστών δεν έχουν κάνενα!
Ο Westfalia που έβαλα στο Chrysler περιέργως δεν έχει κανένα.
Αλλοι συνοδεύουν την πλεξούδα τους με κάποια πλακέτα μέσω της οποίας συνδέεται (η πλεξούδα) στο κύκλωμα του αυτοκινήτου, άλλα όχι. Ορισμένα δεν έχουν καν πρίζα με καλώδια, τα αγοράζεις extra.
Κοινή γραμμή όλων των κατασκεαστών για το τι πρέπει να πληροί η αγορά ενός κοτσαδόρου δεν υπάρχει, ούτε στην Ευρώπη, ούτε στην Αμερική, παρά μόνο στις προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτουν και αυτό το άχρηστο (κατ' εμέ) CE.
Batfalcon
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Μιχάλη μετέφερα τη δημοσίευση σχετικά με τους κοτσαδόρους εδώ που έχουμε ανοίξει σχετικό θέμα .
Γιωργάκος
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Μιχάλη ... υπάρχουν κοτσαδόροι ... και "κοτσαδόροι" ...
Το σωστό είναι να υπάρχει έγκριση τύπου, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο .
Η ηλεκτρική εγκατάσταση (πλεξούδα κλπ) έχει να κάνει με την σχετική αντιπροσωπεία ...
... για να ταιριάζει και να αφορά αποκλειστικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Λόγω κόστους όμως, πολύς κόσμος το αποφεύγει (της αντιπροσωπείας).
Από όσο ξέρω, όλοι οι κοτσαδόροι διαθέτουν ένα τουλάχιστον σταθερό σημείο (και εννοώ στη βάση του).
Μπορεί να μην είναι κρίκος ... αλλά κάποια τρύπα κλπ.
Το σωστό είναι να υπάρχει έγκριση τύπου, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο .
Η ηλεκτρική εγκατάσταση (πλεξούδα κλπ) έχει να κάνει με την σχετική αντιπροσωπεία ...
... για να ταιριάζει και να αφορά αποκλειστικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Λόγω κόστους όμως, πολύς κόσμος το αποφεύγει (της αντιπροσωπείας).
Από όσο ξέρω, όλοι οι κοτσαδόροι διαθέτουν ένα τουλάχιστον σταθερό σημείο (και εννοώ στη βάση του).
Μπορεί να μην είναι κρίκος ... αλλά κάποια τρύπα κλπ.
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
συνηθως το χτυπημα σε κοτσαδορο ...... εχει επακολουθα και στο σασι...
αληθεια μετα από ποσα χρονια γινετε αντικατασταση του κοτσαδορου?
αυτό το ρωταω λογω διαβρωσης που πιθανον μπορει να εχει?
αληθεια μετα από ποσα χρονια γινετε αντικατασταση του κοτσαδορου?
αυτό το ρωταω λογω διαβρωσης που πιθανον μπορει να εχει?
tabbert
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Batfalcon έγραψε:Παρ' όλα αυτά, πιστεύω να συμφωνείτε μαζί μου ότι όλα τα συστήματα κοτσαδόρων έχουν μόνο ΕΝΑ κοινό σημείο, την μπίλια.
Δεν έχουν όλα αυτούς τους κρίκους που βλέπουμε στο video πιο πάνω, άλλα έχουν μόνο έναν (γιατί; ) και άλλα, καταξιωμένων κατασκευαστών δεν έχουν κάνενα!
Ο Westfalia που έβαλα στο Chrysler περιέργως δεν έχει κανένα.
Αλλοι συνοδεύουν την πλεξούδα τους με κάποια πλακέτα μέσω της οποίας συνδέεται (η πλεξούδα) στο κύκλωμα του αυτοκινήτου, άλλα όχι. Ορισμένα δεν έχουν καν πρίζα με καλώδια, τα αγοράζεις extra.
Κοινή γραμμή όλων των κατασκεαστών για το τι πρέπει να πληροί η αγορά ενός κοτσαδόρου δεν υπάρχει, ούτε στην Ευρώπη, ούτε στην Αμερική, παρά μόνο στις προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτουν και αυτό το άχρηστο (κατ' εμέ) CE.
μιχαλη η πλακετα μπαινει στα αυτ/τα που εχουν καν μπας [τι λεω τωρα]ειναι κατι που μετραει την αντισταση απο τις λαμπες και μπανει για να μην αναβη ενδειξη βλαβης.τα καινουργια αυτ/τα εχουν ετοιμη την φισα του κοτσαδορου αλλα πρεπει να εχει και η πλεξουδα του κοτσαδορου την ιδια φισα.
νομιζω οτι εχω βαλει βιντεο
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Συμβουλές για σωστή χρήση κοτσαδόρου
Ο κοτσαδόρος είναι ένα πολύ δημοφιλές αξεσουάρ αυτοκινήτου, μιας και εξυπηρετεί ποικίλες ανάγκες μας στη ρυμούλκηση τρέιλερ όλων των ειδών.
Ωστόσο, ισχύει και για τον κοτσαδόρο ό, τι ισχύει και για όλους τους μηχανισμούς, ιδιαίτερα αυτούς που καταπονούνται: Χρειάζεται διαρκή συντήρηση.
Οδηγίες χρήσης:
•Απαγορεύεται να τραβάτε τρέιλερ με δύο άξονες, εφόσον οι άξονές τους έχουν απόσταση μεγαλύτερη από ένα μέτρο.
•Όταν ρυμουλκείτε σε ανώμαλο έδαφος, το ρυμουλκούμενο βάρος πρέπει να μειωθεί κατά 50%. Συμβουλή δική μας είναι η ταχύτητα να είναι ανάλογη με την κατάσταση του δρόμου (να μην ξεπερνά δηλαδή τα 20 χιλ. / ώρα).
•Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και την επίσημη οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το τρέιλερ πρέπει να είναι ασφαλισμένο σε περίπτωση απασφάλισης του κοτσαδόρου όταν οδηγείτε.
•Υποχρεωτικά ο οδηγός πρέπει να τοποθετήσει ένα συρματόσχοινο ασφάλειας ή αλυσίδα μεταξύ αυτοκίνητου και του ρυμουλκού.
•Ο κοτσαδόρος έχει σχεδιαστεί να τραβάει το μέγιστο εγκεκριμένο βάρος. Για να βρει κανείς το μέγιστο εγκεκριμένο βάρος πρέπει να κοιτάξει στο επίσημο βιβλίο του κατασκευαστή που περιέχει το TLW και να υπολογίσει τη διαφορά των TRW - TLW = βάρος τρέιλερ.
•Μετά από 1000 χιλιόμετρα έλξης, μην ξεχάσετε να σφίξετε όλες τις βίδες του κοτσαδόρου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ο κοτσαδόρος είναι ένα πολύ δημοφιλές αξεσουάρ αυτοκινήτου, μιας και εξυπηρετεί ποικίλες ανάγκες μας στη ρυμούλκηση τρέιλερ όλων των ειδών.
Ωστόσο, ισχύει και για τον κοτσαδόρο ό, τι ισχύει και για όλους τους μηχανισμούς, ιδιαίτερα αυτούς που καταπονούνται: Χρειάζεται διαρκή συντήρηση.
Οδηγίες χρήσης:
•Απαγορεύεται να τραβάτε τρέιλερ με δύο άξονες, εφόσον οι άξονές τους έχουν απόσταση μεγαλύτερη από ένα μέτρο.
•Όταν ρυμουλκείτε σε ανώμαλο έδαφος, το ρυμουλκούμενο βάρος πρέπει να μειωθεί κατά 50%. Συμβουλή δική μας είναι η ταχύτητα να είναι ανάλογη με την κατάσταση του δρόμου (να μην ξεπερνά δηλαδή τα 20 χιλ. / ώρα).
•Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και την επίσημη οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το τρέιλερ πρέπει να είναι ασφαλισμένο σε περίπτωση απασφάλισης του κοτσαδόρου όταν οδηγείτε.
•Υποχρεωτικά ο οδηγός πρέπει να τοποθετήσει ένα συρματόσχοινο ασφάλειας ή αλυσίδα μεταξύ αυτοκίνητου και του ρυμουλκού.
•Ο κοτσαδόρος έχει σχεδιαστεί να τραβάει το μέγιστο εγκεκριμένο βάρος. Για να βρει κανείς το μέγιστο εγκεκριμένο βάρος πρέπει να κοιτάξει στο επίσημο βιβλίο του κατασκευαστή που περιέχει το TLW και να υπολογίσει τη διαφορά των TRW - TLW = βάρος τρέιλερ.
•Μετά από 1000 χιλιόμετρα έλξης, μην ξεχάσετε να σφίξετε όλες τις βίδες του κοτσαδόρου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ladakias
Σελίδα 1 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Παρόμοια θέματα
» Περί... ΒΕΡΓΙΝΑΣ το ανάγνωσμα...
» Περί φωτοβολταϊκών παροχών
» Περί μπύρας ... διάφοροι σύνδεσμοι ...
» Νομοθεσία περί ορισμού κάμπινγκ
» Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος
» Περί φωτοβολταϊκών παροχών
» Περί μπύρας ... διάφοροι σύνδεσμοι ...
» Νομοθεσία περί ορισμού κάμπινγκ
» Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος
Σελίδα 1 από 6
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης