Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
+17
mitsaras
traveller
VAGOS
sudwind
diamantino
antreas hobby
Cissy 242
caminador
espresso
joskem
Maximos
teonakos
vzol48
Masterless
athanase
Γιωργάκος
Aigagros
21 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 5
Σελίδα 1 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Καλησπέρα σε όλους. Βλέπω και γίνεται πολύς λόγος για τις φιάλες υγραερίου προπανίου ή μίγματος όπως τις αποκαλούν . Ήθελα να ανοίξω ένα θέμα σχετικά με την ασφάλεια που έχουν αυτές οι φιάλες. Κατά πόσο μπορείς άραγε να είσαι σίγουρος για την ασφάλεια που θα έχεις με τη χρήση ενός τέτοιου ''καύσιμου'' ;; Τις έχω πάρει ''ολίγον'' απο φόβο τις φιάλες υγραερίου μιας και έχω ακούσει πολλές ιστορίες περί....''εκρήξεων'' . Είναι αλήθεια πώς έχουν αναφερθεί πολλά κρούσματα εκρήξεων ή διαρροών σε σπίτια , ταβέρνες , εξωτερικούς και διάφορους άλλους χώρους. Εσείς οι έμπειροι που κάνετε πιθανολογώ χρήση αυτού του ''καυσίμου'' χρόνια στα τροχόσπιτα σας τι έχετε να πείτε ;; Τι γνώμη έχετε περί του θέματος ;;;
????????- Επισκέπτης
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Χρήσιμο θέμα άνοιξες Νίκο. Δεν είμαι έμπειρος χρήστης, αλλά έχω την εξής άποψη: Γιατί σε ανησυχεί το υγραέριο και δεν σε ανησυχεί το αυτοκίνητο, που σίγουρα έχεις ακούσει περισσότερα θανατηφόρα κρούσματα με αυτό παρά με το πρώτο. Θέλω να πω ότι εφόσον τηρείς ορισμένους απαράβατους κανόνες, είσαι τόσο σίγουρος για την ασφάλειά σου, όσο και για οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιείς στην καθημερινή σου ζωή. Οπότε μάλλον πρέπει να αναφέρουμε στο παρόν θέμα τους κανόνες ασφαλείας που πρέπει να τηρούμε και όχι τους φόβους μας για το τι θα πάθουμε αν συμβεί το κακό.
Aigagros
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Νικολάκη άνοιξες ένα πολύ ωραίο θέμα .
Έχεις δίκιο να φοβάσαι , γιατί είναι μια μεγάλη αποθηκευμένη ενέργεια το υγραέριο σε μία φιάλη , και αν δεν τηρείς τους κανόνες ασφαλείας τότε είναι επικίνδυνο . Σήμερα για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια τα τροχόσπιτα λειτουργούν με χαμηλή πίεση υγραερίου 30 mbar .Αν δεν είναι το τροχόσπιτο εφοδιασμένο με ρυθμιστή αγοράζεις έναν για Ελληνική φιάλη [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ο ρυθμιστής να είναι για τα mbar που λειτουργούν οι συσκευές του τροχόσπιτου και να έχει βαλβίδα ασφαλείας εδώ στη φωτογραφία φαίνεται είναι το κίτρινο πλαστικό . Η σύνδεση του ρυθμιστή με την παροχή υγραερίου του τροχόσπιτου να γίνει με αυτήν την σωλήνα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οι συσκευές που έχουν τα τροχόσπιτα είναι εφοδιασμένα με αυτοματισμούς που αποτρέπουν πολλούς κίνδυνους από το υγραέριο .
Οι εστίες μαγειρέματος έχουν έναν θερμοδιακόπτη που αν σβήσει η φλόγα διακόπτει την ροή υγραερίου στην εστία , γι’αυτό όταν ανάβεις την εστία κρατάς για μερικά δευτερόλεπτα πατημένο τον διακόπτη για να αποκτήσει τη θερμοκρασία που χρειάζεται και να επιτρέψει την ροή του υγραερίου στην εστία .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το αισθητήριο είναι αυτό που σου δείχνει η κόκκινη γραμμή . Κάτι ανάλογο έχουν τα ψυγεία για να λειτουργήσουν με το υγραέριο .
Παρόλα αυτά αν σε φοβίζουν τυχόν διαρροές υπάρχει και ο ανιχνευτής διαρροών υγραερίου αυτός λειτουργεί με 12 volt και τοποθετείτε σε ένα χαμηλό σημείο μέσα στο τροχόσπιτο , γιατί το υγραέριο είναι βαρύτερο του αέρα .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Κανόνας όταν ταξιδεύουμε να είναι κλειστή η φιάλη .
Οι φωτογραφίες είναι από τον κατάλογο ανταλλακτικών των Αφων Ζαμπέτα
Έχεις δίκιο να φοβάσαι , γιατί είναι μια μεγάλη αποθηκευμένη ενέργεια το υγραέριο σε μία φιάλη , και αν δεν τηρείς τους κανόνες ασφαλείας τότε είναι επικίνδυνο . Σήμερα για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια τα τροχόσπιτα λειτουργούν με χαμηλή πίεση υγραερίου 30 mbar .Αν δεν είναι το τροχόσπιτο εφοδιασμένο με ρυθμιστή αγοράζεις έναν για Ελληνική φιάλη [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ο ρυθμιστής να είναι για τα mbar που λειτουργούν οι συσκευές του τροχόσπιτου και να έχει βαλβίδα ασφαλείας εδώ στη φωτογραφία φαίνεται είναι το κίτρινο πλαστικό . Η σύνδεση του ρυθμιστή με την παροχή υγραερίου του τροχόσπιτου να γίνει με αυτήν την σωλήνα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οι συσκευές που έχουν τα τροχόσπιτα είναι εφοδιασμένα με αυτοματισμούς που αποτρέπουν πολλούς κίνδυνους από το υγραέριο .
Οι εστίες μαγειρέματος έχουν έναν θερμοδιακόπτη που αν σβήσει η φλόγα διακόπτει την ροή υγραερίου στην εστία , γι’αυτό όταν ανάβεις την εστία κρατάς για μερικά δευτερόλεπτα πατημένο τον διακόπτη για να αποκτήσει τη θερμοκρασία που χρειάζεται και να επιτρέψει την ροή του υγραερίου στην εστία .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το αισθητήριο είναι αυτό που σου δείχνει η κόκκινη γραμμή . Κάτι ανάλογο έχουν τα ψυγεία για να λειτουργήσουν με το υγραέριο .
Παρόλα αυτά αν σε φοβίζουν τυχόν διαρροές υπάρχει και ο ανιχνευτής διαρροών υγραερίου αυτός λειτουργεί με 12 volt και τοποθετείτε σε ένα χαμηλό σημείο μέσα στο τροχόσπιτο , γιατί το υγραέριο είναι βαρύτερο του αέρα .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Κανόνας όταν ταξιδεύουμε να είναι κλειστή η φιάλη .
Οι φωτογραφίες είναι από τον κατάλογο ανταλλακτικών των Αφων Ζαμπέτα
Γιωργάκος
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Μπράβο Γιώργο. Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για να μαθαίνουν οι νέοι αλλά και να φρεσκάρουν την μνήμη τους οι παλιοί
athanase
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Λοιπον....μονο αυτα ;;;;;
Σε ποιο συγκεκριμενα μερος στο εσωτερικο του τροχοσπτου τοποθετουμε τον ανιχνευτη;
Ειναι ενα ειδος βομβητη; Δηλαδη σε ειδοποιει με ηχο;
Οι ακιδες-ασφαλειες (θερμικες) πως λειτουργουν;
Δεν χαλανε;
Πρεπει να αντικαθηστανται καποτε;
Γιατι στην πορεια εχουμε κλειστη φιαλη;
Τι διαρκεια ζωης εχουν οι ρυθμιστες και οι ελαστικοι σωληνες;
Αν λειτουργει η παροχη υγραεριου,και αν δεν λειτουργει παρα μονο 15-20 μερες τον χρονο;
Τι γινεται με τις χαλκινες η αλουμινιου σταθερες σωληνωσεις;
Οι τριπλοι κοκκινοι διακοπτες χρειαζονται καποιο....σερβις μετα απο καποια χρονια;
Εγινε ποτε γνωστο καποιο ατυχημα (τρακαρισμα) με το υγραεριο σε λειτουργεια... και ποια τα αποτελεσματα;
Μη γνωριζοντας οτι πρεπει να ειναι κλειστη η φιαλη ...λειτουργουσα το ψυγειο καθ'οδον πανω απο 2500 χλμ.(Γαλλια 2010)
Να μην το ξανακανω;....
Σε ποιο συγκεκριμενα μερος στο εσωτερικο του τροχοσπτου τοποθετουμε τον ανιχνευτη;
Ειναι ενα ειδος βομβητη; Δηλαδη σε ειδοποιει με ηχο;
Οι ακιδες-ασφαλειες (θερμικες) πως λειτουργουν;
Δεν χαλανε;
Πρεπει να αντικαθηστανται καποτε;
Γιατι στην πορεια εχουμε κλειστη φιαλη;
Τι διαρκεια ζωης εχουν οι ρυθμιστες και οι ελαστικοι σωληνες;
Αν λειτουργει η παροχη υγραεριου,και αν δεν λειτουργει παρα μονο 15-20 μερες τον χρονο;
Τι γινεται με τις χαλκινες η αλουμινιου σταθερες σωληνωσεις;
Οι τριπλοι κοκκινοι διακοπτες χρειαζονται καποιο....σερβις μετα απο καποια χρονια;
Εγινε ποτε γνωστο καποιο ατυχημα (τρακαρισμα) με το υγραεριο σε λειτουργεια... και ποια τα αποτελεσματα;
Μη γνωριζοντας οτι πρεπει να ειναι κλειστη η φιαλη ...λειτουργουσα το ψυγειο καθ'οδον πανω απο 2500 χλμ.(Γαλλια 2010)
Να μην το ξανακανω;....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την vzol48 στις Κυρ 22 Ιαν 2012 - 20:34, 2 φορές συνολικά
vzol48
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
vzol48 έγραψε:
Μη γνωριζοντας οτι πρεπει να ειναι κλειστη η φιαλη ...λειτουργουσα το ψυγειο καθ'οδον πανω απο 2500 χλμ.(Γαλλια 2010)
Να μην το ξανακανω;....
Πλάκα κάνεις δεν πιστεύω ότι το έκανες εσύ αυτό …..
Γιωργάκος
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Ενδιαφέροντα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν ένα προς ένα!
Εγώ θέλω να προσθέσω τα εξής εμπειρικά:Δεν πρέπει να κάνουμε πατέντες οι οποίες δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας του υγραερίου και να χρησιμοποιούμε δε μόνο τα εγκεκριμένα για την εν λόγω χρήση υλικά (λάστιχα, συνδέσεις, βάνες κλπ).
Όσοι ξαναγεμίζουν φιάλες, επειδή αυτές δεν περνούν από έλεγχο (όπως υποτεύομαι ότι θα συμβαίνει στις εταιρείες που τις αναγομώνουν), να τις ελέγχουν σχολαστικά μαζί με τον υπόλοιπο εξοπλισμό για χτυπήματα, εκδορές ή άλλα σημάδια, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν διαρροή.
Σε αντικατάσταση του νερού με τη σαπουνάδα, κυκλοφορούν στο εμπόριο ειδικά σπρέυ αφρού, με τα οποία ψεκάζουμε τις συνδέσεις, για να ελέγξουμε εάν υπάρχει διαρροή.
Αν δεν έχουμε σιγουρευτεί ότι μπορούμε να συντηρήσουμε ή να επισκευάσουμε τις συσκευές υγραερίου, απευθυνόμαστε σε έναν που μπορεί.
Στο παράθυρο πάνω από το κουζινάκι του τροχοσπίτου δεν κρεμάμε κουρτινάκια, ο κατασκευαστής έτσι κι αλλιώς δεν δίνει τέτοια ευκολία, γιατί είναι σίγουρη η πυρκαϊά.
Αυτά μου ήρθαν στο μυαλό, ας συνεχίσει ο επόμενος...
Εγώ θέλω να προσθέσω τα εξής εμπειρικά:Δεν πρέπει να κάνουμε πατέντες οι οποίες δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας του υγραερίου και να χρησιμοποιούμε δε μόνο τα εγκεκριμένα για την εν λόγω χρήση υλικά (λάστιχα, συνδέσεις, βάνες κλπ).
Όσοι ξαναγεμίζουν φιάλες, επειδή αυτές δεν περνούν από έλεγχο (όπως υποτεύομαι ότι θα συμβαίνει στις εταιρείες που τις αναγομώνουν), να τις ελέγχουν σχολαστικά μαζί με τον υπόλοιπο εξοπλισμό για χτυπήματα, εκδορές ή άλλα σημάδια, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν διαρροή.
Σε αντικατάσταση του νερού με τη σαπουνάδα, κυκλοφορούν στο εμπόριο ειδικά σπρέυ αφρού, με τα οποία ψεκάζουμε τις συνδέσεις, για να ελέγξουμε εάν υπάρχει διαρροή.
Αν δεν έχουμε σιγουρευτεί ότι μπορούμε να συντηρήσουμε ή να επισκευάσουμε τις συσκευές υγραερίου, απευθυνόμαστε σε έναν που μπορεί.
Στο παράθυρο πάνω από το κουζινάκι του τροχοσπίτου δεν κρεμάμε κουρτινάκια, ο κατασκευαστής έτσι κι αλλιώς δεν δίνει τέτοια ευκολία, γιατί είναι σίγουρη η πυρκαϊά.
Αυτά μου ήρθαν στο μυαλό, ας συνεχίσει ο επόμενος...
Aigagros
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Εάν ψυγείο η σόμπα δεν ανάψουν αμέσως και έχουμε προσπαθήσει, τότε περιμένουμε λίγη ώρα για να φύγει το αέριο από τον χώρο της συσκευής λόγω του οτι είναι βαρύτερο από τον αέρα.
Οι καυστήρες και των δυο αυτών συσκευών παίρνουν αέρα (οξυγόνο)έξω από τον χώρο του τροχόσπιτου.
Οι καυστήρες και των δυο αυτών συσκευών παίρνουν αέρα (οξυγόνο)έξω από τον χώρο του τροχόσπιτου.
teonakos
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Γιωργάκος έγραψε:Νικολάκη άνοιξες ένα πολύ ωραίο θέμα .
Έχεις δίκιο να φοβάσαι , γιατί είναι μια μεγάλη αποθηκευμένη ενέργεια το υγραέριο σε μία φιάλη , και αν δεν τηρείς τους κανόνες ασφαλείας τότε είναι επικίνδυνο . Σήμερα για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια τα τροχόσπιτα λειτουργούν με χαμηλή πίεση υγραερίου 30 mbar .Αν δεν είναι το τροχόσπιτο εφοδιασμένο με ρυθμιστή αγοράζεις έναν για Ελληνική φιάλη [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ο ρυθμιστής να είναι για τα mbar που λειτουργούν οι συσκευές του τροχόσπιτου και να έχει βαλβίδα ασφαλείας εδώ στη φωτογραφία φαίνεται είναι το κίτρινο πλαστικό . Η σύνδεση του ρυθμιστή με την παροχή υγραερίου του τροχόσπιτου να γίνει με αυτήν την σωλήνα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οι συσκευές που έχουν τα τροχόσπιτα είναι εφοδιασμένα με αυτοματισμούς που αποτρέπουν πολλούς κίνδυνους από το υγραέριο .
Οι εστίες μαγειρέματος έχουν έναν θερμοδιακόπτη που αν σβήσει η φλόγα διακόπτει την ροή υγραερίου στην εστία , γι’αυτό όταν ανάβεις την εστία κρατάς για μερικά δευτερόλεπτα πατημένο τον διακόπτη για να αποκτήσει τη θερμοκρασία που χρειάζεται και να επιτρέψει την ροή του υγραερίου στην εστία .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το αισθητήριο είναι αυτό που σου δείχνει η κόκκινη γραμμή . Κάτι ανάλογο έχουν τα ψυγεία για να λειτουργήσουν με το υγραέριο .
Παρόλα αυτά αν σε φοβίζουν τυχόν διαρροές υπάρχει και ο ανιχνευτής διαρροών υγραερίου αυτός λειτουργεί με 12 volt και τοποθετείτε σε ένα χαμηλό σημείο μέσα στο τροχόσπιτο , γιατί το υγραέριο είναι βαρύτερο του αέρα .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Κανόνας όταν ταξιδεύουμε να είναι κλειστή η φιάλη .
Οι φωτογραφίες είναι από τον κατάλογο ανταλλακτικών των Αφων Ζαμπέτα
Να σαι καλά Γιωργάκο για την πλήρη ανάλυση του θέματος. Όπως πάντα κατατοπιστικότατος και λεπτομερής . Ευχαριστώ πάρα πολύ που μοιράζεσαι τις γνώσεις που έχεις πάνω στα θέματα αυτά μαζί μου. Πάντα μου άρεσε να μαθαίνω καινούργια πράγματα άγνωστα για μένα απο ανθρώπους με εμπειρία πάνω στα συγκεκριμένα θέματα. Να είσαι καλά φίλε
????????- Επισκέπτης
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Aigagros έγραψε:Χρήσιμο θέμα άνοιξες Νίκο. Δεν είμαι έμπειρος χρήστης, αλλά έχω την εξής άποψη: Γιατί σε ανησυχεί το υγραέριο και δεν σε ανησυχεί το αυτοκίνητο, που σίγουρα έχεις ακούσει περισσότερα θανατηφόρα κρούσματα με αυτό παρά με το πρώτο. Θέλω να πω ότι εφόσον τηρείς ορισμένους απαράβατους κανόνες, είσαι τόσο σίγουρος για την ασφάλειά σου, όσο και για οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιείς στην καθημερινή σου ζωή. Οπότε μάλλον πρέπει να αναφέρουμε στο παρόν θέμα τους κανόνες ασφαλείας που πρέπει να τηρούμε και όχι τους φόβους μας για το τι θα πάθουμε αν συμβεί το κακό.
Σωστά Γιώργο καλά λές , έτσι θα πρέπει να το προσεγγίσουμε το θέμα .
????????- Επισκέπτης
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Νίκο ... πολύ ωραίο θέμα άνοιξες .
Οι πρώτες απαντήσεις, δόθηκαν και πολύ σωστά από τον Γιωργάκο ...
@ Γιώργο (Aigagros) ... και ο αφρός ξυρίσματος, μια χαρά "δουλεύει" ...
@ Βασίλη (vzol48) ... δεν μας διαβάζεις φαίνεται ... ...
... οι δυό πρώτες ερωτήσεις σου ... έχουν απαντηθεί από τον Γιωργάκο, λίγο πιο πριν ... !!
Οι πρώτες απαντήσεις, δόθηκαν και πολύ σωστά από τον Γιωργάκο ...
@ Γιώργο (Aigagros) ... και ο αφρός ξυρίσματος, μια χαρά "δουλεύει" ...
@ Βασίλη (vzol48) ... δεν μας διαβάζεις φαίνεται ... ...
... οι δυό πρώτες ερωτήσεις σου ... έχουν απαντηθεί από τον Γιωργάκο, λίγο πιο πριν ... !!
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
vzol48 έγραψε:Λοιπον....μονο αυτα ;;;;;
Σε ποιο συγκεκριμενα μερος στο εσωτερικο του τροχοσπτου τοποθετουμε τον ανιχνευτη;
Ειναι ενα ειδος βομβητη; Δηλαδη σε ειδοποιει με ηχο;
Οι ακιδες-ασφαλειες (θερμικες) πως λειτουργουν;
Δεν χαλανε;
Πρεπει να αντικαθηστανται καποτε;
Γιατι στην πορεια εχουμε κλειστη φιαλη;
Τι διαρκεια ζωης εχουν οι ρυθμιστες και οι ελαστικοι σωληνες;
Αν λειτουργει η παροχη υγραεριου,και αν δεν λειτουργει παρα μονο 15-20 μερες τον χρονο;
Τι γινεται με τις χαλκινες η αλουμινιου σταθερες σωληνωσεις;
Οι τριπλοι κοκκινοι διακοπτες χρειαζονται καποιο....σερβις μετα απο καποια χρονια;
Εγινε ποτε γνωστο καποιο ατυχημα (τρακαρισμα) με το υγραεριο σε λειτουργεια... και ποια τα αποτελεσματα;
Μη γνωριζοντας οτι πρεπει να ειναι κλειστη η φιαλη ...λειτουργουσα το ψυγειο καθ'οδον πανω απο 2500 χλμ.(Γαλλια 2010)
Να μην το ξανακανω;....
χαχαχαχαχα πέσανε πολλές και μαζεμένες οι ερωτήσεις !!!!
????????- Επισκέπτης
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Aigagros έγραψε:Ενδιαφέροντα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν ένα προς ένα!
Εγώ θέλω να προσθέσω τα εξής εμπειρικά:Δεν πρέπει να κάνουμε πατέντες οι οποίες δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας του υγραερίου και να χρησιμοποιούμε δε μόνο τα εγκεκριμένα για την εν λόγω χρήση υλικά (λάστιχα, συνδέσεις, βάνες κλπ).
Όσοι ξαναγεμίζουν φιάλες, επειδή αυτές δεν περνούν από έλεγχο (όπως υποτεύομαι ότι θα συμβαίνει στις εταιρείες που τις αναγομώνουν), να τις ελέγχουν σχολαστικά μαζί με τον υπόλοιπο εξοπλισμό για χτυπήματα, εκδορές ή άλλα σημάδια, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν διαρροή.
Σε αντικατάσταση του νερού με τη σαπουνάδα, κυκλοφορούν στο εμπόριο ειδικά σπρέυ αφρού, με τα οποία ψεκάζουμε τις συνδέσεις, για να ελέγξουμε εάν υπάρχει διαρροή.
Αν δεν έχουμε σιγουρευτεί ότι μπορούμε να συντηρήσουμε ή να επισκευάσουμε τις συσκευές υγραερίου, απευθυνόμαστε σε έναν που μπορεί.
Στο παράθυρο πάνω από το κουζινάκι του τροχοσπίτου δεν κρεμάμε κουρτινάκια, ο κατασκευαστής έτσι κι αλλιώς δεν δίνει τέτοια ευκολία, γιατί είναι σίγουρη η πυρκαϊά.
Αυτά μου ήρθαν στο μυαλό, ας συνεχίσει ο επόμενος...
Αυτό που με προβληματίζει Γιώργο με αυτό το σπρέυ που λές είναι ότι πώς μπορούμε να ρίξουμε σπρέυ σε όλες τις συνδέσεις ;;; Και αυτές που δέν φαίνονται ;; Μήπως πρέπει να κάνουμε τον έλεγχο μόνο σε συγκεκριμένες ενώσεις μόνο ;;;
????????- Επισκέπτης
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Αλήθεια πόσο περίπου κοστίζει ένας ρυθμιστής πίεσης με βαλβίδα ασφαλείας ;;; Και απο πού μπορούμε να το προμηθευτούμε ;; Ρωτάω γιατί είδα μια τιμή κάπου ολίγον τρελή......
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Νίκος1984 στις Κυρ 22 Ιαν 2012 - 23:33, 1 φορά
????????- Επισκέπτης
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Να ξεκινήσουμε κάπως αλλιώς ...
Το πιό σωστό θα ήταν, αυτό που γίνεται πχ. στη Γερμανία ... να περνούν τα τροχόσπιτα από αντίστοιχο ΚΤΕΟ ...
Επειδή όμως ... εδώ ... τα τροχόσπιτα, δεν περνούν από ΚΤΕΟ ...
... ας το "φροντίζουμε", στο μέτρο του δυνατού, από μόνοι μας ... !
Το υγραέριο πρέπει να το σεβόμαστε ... και να ακολουθούμε κάποιους κανόνες σχολαστικά.
... τουλάχιστον, αυτό κάνω από παλιά ...
1. Στο ταξίδι, κυκλοφορώ, με την μπουκάλα κλειστή .
Αν όμως θέλουμε να έχουμε χρήση υγραερίου σε κίνηση, πρέπει να τοποθετήσουμε πχ. το σύστημα SecuMotion της truma ...
... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
2. Πάντα, όταν πρόκειται να ταξιδέψω, κλείνω, πρώτα την μπουκάλα και μετά την σχετική συσκευή ...
Δεν αφήνω δηλαδή υγραέριο στο "δίκτυο" του τροχόσπιτου.
3. Αλλάζω τις ελαστικές σωληνώσεις, κάθε 7 με 8 χρόνια. (Αντώνη Ζ. ... ευχαριστώ !).
Στη σωλήνα, αναγράφεται το έτος παραγωγής τους, οπότε μπορούμε να υπολογίσουμε ...
4. Χρησιμοποιώ, αποκλειστικά τα πιστοποιημένα βιδωτά σωληνάκια ...
5. Στις αλλαγές στις μπουκάλες, για τον έλεγχο διαρροών, χρησιμοποιώ αφρό ξυρίσματος.
6. ... Λόγω ηλικίας του τροχόσπιτου ... ίσως θα πρέπει να σκεφτώ και την αγορά του σχετικού αισθητήρα ... !!
Το πιό σωστό θα ήταν, αυτό που γίνεται πχ. στη Γερμανία ... να περνούν τα τροχόσπιτα από αντίστοιχο ΚΤΕΟ ...
Επειδή όμως ... εδώ ... τα τροχόσπιτα, δεν περνούν από ΚΤΕΟ ...
... ας το "φροντίζουμε", στο μέτρο του δυνατού, από μόνοι μας ... !
Το υγραέριο πρέπει να το σεβόμαστε ... και να ακολουθούμε κάποιους κανόνες σχολαστικά.
... τουλάχιστον, αυτό κάνω από παλιά ...
1. Στο ταξίδι, κυκλοφορώ, με την μπουκάλα κλειστή .
Αν όμως θέλουμε να έχουμε χρήση υγραερίου σε κίνηση, πρέπει να τοποθετήσουμε πχ. το σύστημα SecuMotion της truma ...
... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
2. Πάντα, όταν πρόκειται να ταξιδέψω, κλείνω, πρώτα την μπουκάλα και μετά την σχετική συσκευή ...
Δεν αφήνω δηλαδή υγραέριο στο "δίκτυο" του τροχόσπιτου.
3. Αλλάζω τις ελαστικές σωληνώσεις, κάθε 7 με 8 χρόνια. (Αντώνη Ζ. ... ευχαριστώ !).
Στη σωλήνα, αναγράφεται το έτος παραγωγής τους, οπότε μπορούμε να υπολογίσουμε ...
4. Χρησιμοποιώ, αποκλειστικά τα πιστοποιημένα βιδωτά σωληνάκια ...
5. Στις αλλαγές στις μπουκάλες, για τον έλεγχο διαρροών, χρησιμοποιώ αφρό ξυρίσματος.
6. ... Λόγω ηλικίας του τροχόσπιτου ... ίσως θα πρέπει να σκεφτώ και την αγορά του σχετικού αισθητήρα ... !!
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Νίκος1984 έγραψε:Αλήθεια πόσο περίπου κοστίζει ένας ρυθμιστής πίεσης με βαλβίδα ασφαλείας ;;; Και απο πού μπορούμε να το προμηθευτούμε ;; Ρωτάω γιατί είδα μια τιμή κάπου ολίγον τρελή......
Δεν ξέρω Νίκο τι είδες η τιμή είναι ( ήταν ) κάτι λιγότερο από 20 ευρώ
Γιωργάκος
Απ: Υγραέριο στο τροχόσπιτο.
Γιωργάκος έγραψε:Νίκος1984 έγραψε:Αλήθεια πόσο περίπου κοστίζει ένας ρυθμιστής πίεσης με βαλβίδα ασφαλείας ;;; Και απο πού μπορούμε να το προμηθευτούμε ;; Ρωτάω γιατί είδα μια τιμή κάπου ολίγον τρελή......
Δεν ξέρω Νίκο τι είδες η τιμή είναι ( ήταν ) κάτι λιγότερο από 20 ευρώ
Συγκεκριμένα βρήκα αυτόν τον ρυθμιστή με βαλβίδα ασφαλείας 69 ευρώ.. όχι βέβαια στη Αττική.....άμα θές να σου στείλω το link να δείς και μόνος σου....
????????- Επισκέπτης
Σελίδα 1 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Παρόμοια θέματα
» Κατανάλωση αυτοκινούμενου / αυτοκινήτου (με & χωρίς τροχόσπιτο) ... και κάθε είδους καύσιμο.
» Υγραέριο-κίνηση
» Χειμώνας και υγραέριο
» οταν σου τελειωνει το υγραεριο
» Τοποθέτηση φορητού ψυγείου (12v-220v - υγραέριο)
» Υγραέριο-κίνηση
» Χειμώνας και υγραέριο
» οταν σου τελειωνει το υγραεριο
» Τοποθέτηση φορητού ψυγείου (12v-220v - υγραέριο)
Σελίδα 1 από 5
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|