Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Λαμπάκι μπαταρίας
+3
Georgedim
diamantino
trap42
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Λαμπάκι μπαταρίας
Καλημέρα,
Χθες πήγα στο parking που έχω το "σπίτι" να βάλω μπρος τη γεννήτρια και παράλληλα έβαλα να δουλέψει και η μηχανή.
Άναψε το λαμπάκι της μηχανής σχεδόν αμέσως.
Έκλεισα τη μηχανή, ξανά έβαλα μπρος πάλι τα ίδια. Η μηχανή δούλευε κανονικά το φωτάκι αναμμένο.
Οσμίζομαι πολλαπλασιαστή ή μπορεί να είναι και κάτι άλλο?
Χθες πήγα στο parking που έχω το "σπίτι" να βάλω μπρος τη γεννήτρια και παράλληλα έβαλα να δουλέψει και η μηχανή.
Άναψε το λαμπάκι της μηχανής σχεδόν αμέσως.
Έκλεισα τη μηχανή, ξανά έβαλα μπρος πάλι τα ίδια. Η μηχανή δούλευε κανονικά το φωτάκι αναμμένο.
Οσμίζομαι πολλαπλασιαστή ή μπορεί να είναι και κάτι άλλο?
trap42
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Πιθανον ο αυτοματος του δυναμό. Δες αν φορτιζει η μπαταρια σου οταν δουλευει η μηχανη.
diamantino
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Γιώργο,
Η μπαταρία είναι μόνιμα συνδεδεμένη με ένα μικρό ηλιακό πάνελ.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνω αποσύνδεση το πάνελ?
Η μπαταρία είναι μόνιμα συνδεδεμένη με ένα μικρό ηλιακό πάνελ.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνω αποσύνδεση το πάνελ?
trap42
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Νίκο, καλό θα είναι πριν κάνεις οποιοδήποτε έλεγχο, να αποσυνδέσεις το ηλιακό πάνελ.
Τα στοιχεία που μπορείς να ελέγξεις, ....πριν πας το αυτοκίνητο σε ηλεκτρολόγο-μηχανικό είναι :
1. Η μπαταρία : μια παλιά μπαταρία μπορεί να έχει παραδώσει το πνεύμα της και να μην φορτίζει, (να έχει δηλαδή τάση στους πόλους, αλλά να μην κρατά φορτία) ....πράγμα μάλλον απίθανο σε εσένα , εφόσον το αυτοκίνητο πήρε αμέσως εμπρός και μάλιστα δύο φορές,
2. Χαλαρός ή σπασμένος ελαστικός ιμάντας της μηχανής, με αποτέλεσμα το δυναμό να μην μπορεί να φορτίσει την μπαταρία (ανοίγοντας το καπό το βλέπουμε),
3. Καμμένη η ασφάλεια της ενδεικτικής λυχνίας (έλεγχος στην ασφαλειοθήκη του αυτοκινήτου),
4. Κακή επαφή στους πόλους της μπαταρίας, λόγω χρόνιας έκθεσης στις καιρικές συνθήκες (οπότε χρειάζεται καθάρισμα των πόλων και σφίξιμο των ακροδεκτών),
5. Πρόβλημα από το δυναμό ή τον αυτόματο διακόπτη του δυναμό (το “ρελέ” που ανέφερε παραπάνω ο Γιώργος (diamantino).
Για να δεις αν έχει πρόβλημα το δυναμό μέτρησε με ένα πολύμετρο (βολτόμετρο) την τάση της μπαταρίας με το κινητήρα σε λειτουργία και χωρίς (....είναι παράλληλα και ένας έμμεσος έλεγχος κατάστασης της μπαταρίας μας ).
Λογικά με τον κινητήρα σε λειτουργία πρέπει να δείχνει 13,5-14,2V και με σβηστό 12,1-12,6V (μια καλή μπαταρία).
Με τον κινητήρα σε λειτουργία, ανάβουμε τα φώτα στη μεγάλη σκάλα. Φυσιολογικά δεν πρέπει να πέσει η τάση. Αν όμως συμβεί, τότε το δυναμό δεν φορτίζει σωστά την μπαταρία και πρέπει να το δει κάποιος ειδικός.
Αν δεν έχεις πολύμετρο, ένας κλασσικός εμπειρικός τρόπος είναι με τον κινητήρα σε λειτουργία, να αφαιρέσεις το καλώδιο από έναν πόλο της μπαταρίας. Όταν το δυναμό είναι σε καλή κατάσταση ο κινητήρας θα πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί.
6. Μια λιγότερο συχνή βλάβη είναι τα φθαρμένα ή ελαττωματικά καλώδια, λόγω παρατεταμένης ακινησίας και τυχόν παρουσίας τρωκτικών (σύνηθες πρόβλημα στα "σπίτια" μας).
Καλό κουράγιο !!!!
Υ.Γ. : Για πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή που ανέφερες, με κάθε επιφύλαξη , ....θεωρώ πως ΔΕΝ είναι στα κύρια συμπτώματα βλάβης του, το αναμμένο λαμπάκι μπαταρίας.
Τα συµπτώµατα ενός ελαττωµατικού πολλαπλασιαστή συνήθως είναι : η δυσκολία στην εκκίνηση του κινητήρα, η ακανόνιστη λειτουργία του (στο ρελαντί) & η έλλειψη ισχύος (σε επιτάχυνση), καθώς και η μόνιμα αναμμένη λυχνία ελέγχου του κινητήρα (το “Check Engine”).
Τα στοιχεία που μπορείς να ελέγξεις, ....πριν πας το αυτοκίνητο σε ηλεκτρολόγο-μηχανικό είναι :
1. Η μπαταρία : μια παλιά μπαταρία μπορεί να έχει παραδώσει το πνεύμα της και να μην φορτίζει, (να έχει δηλαδή τάση στους πόλους, αλλά να μην κρατά φορτία) ....πράγμα μάλλον απίθανο σε εσένα , εφόσον το αυτοκίνητο πήρε αμέσως εμπρός και μάλιστα δύο φορές,
2. Χαλαρός ή σπασμένος ελαστικός ιμάντας της μηχανής, με αποτέλεσμα το δυναμό να μην μπορεί να φορτίσει την μπαταρία (ανοίγοντας το καπό το βλέπουμε),
3. Καμμένη η ασφάλεια της ενδεικτικής λυχνίας (έλεγχος στην ασφαλειοθήκη του αυτοκινήτου),
4. Κακή επαφή στους πόλους της μπαταρίας, λόγω χρόνιας έκθεσης στις καιρικές συνθήκες (οπότε χρειάζεται καθάρισμα των πόλων και σφίξιμο των ακροδεκτών),
5. Πρόβλημα από το δυναμό ή τον αυτόματο διακόπτη του δυναμό (το “ρελέ” που ανέφερε παραπάνω ο Γιώργος (diamantino).
Για να δεις αν έχει πρόβλημα το δυναμό μέτρησε με ένα πολύμετρο (βολτόμετρο) την τάση της μπαταρίας με το κινητήρα σε λειτουργία και χωρίς (....είναι παράλληλα και ένας έμμεσος έλεγχος κατάστασης της μπαταρίας μας ).
Λογικά με τον κινητήρα σε λειτουργία πρέπει να δείχνει 13,5-14,2V και με σβηστό 12,1-12,6V (μια καλή μπαταρία).
Με τον κινητήρα σε λειτουργία, ανάβουμε τα φώτα στη μεγάλη σκάλα. Φυσιολογικά δεν πρέπει να πέσει η τάση. Αν όμως συμβεί, τότε το δυναμό δεν φορτίζει σωστά την μπαταρία και πρέπει να το δει κάποιος ειδικός.
Αν δεν έχεις πολύμετρο, ένας κλασσικός εμπειρικός τρόπος είναι με τον κινητήρα σε λειτουργία, να αφαιρέσεις το καλώδιο από έναν πόλο της μπαταρίας. Όταν το δυναμό είναι σε καλή κατάσταση ο κινητήρας θα πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί.
6. Μια λιγότερο συχνή βλάβη είναι τα φθαρμένα ή ελαττωματικά καλώδια, λόγω παρατεταμένης ακινησίας και τυχόν παρουσίας τρωκτικών (σύνηθες πρόβλημα στα "σπίτια" μας).
Καλό κουράγιο !!!!
Υ.Γ. : Για πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή που ανέφερες, με κάθε επιφύλαξη , ....θεωρώ πως ΔΕΝ είναι στα κύρια συμπτώματα βλάβης του, το αναμμένο λαμπάκι μπαταρίας.
Τα συµπτώµατα ενός ελαττωµατικού πολλαπλασιαστή συνήθως είναι : η δυσκολία στην εκκίνηση του κινητήρα, η ακανόνιστη λειτουργία του (στο ρελαντί) & η έλλειψη ισχύος (σε επιτάχυνση), καθώς και η μόνιμα αναμμένη λυχνία ελέγχου του κινητήρα (το “Check Engine”).
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη traveller
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Με καλυψε ο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ....
diamantino
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Καλημέρα,
Οι δύο εν σειρά μπαταρίες που δέχεται το "σπίτι" είναι καινούργιες τεχνολογίας, μόλις 3 μηνών, Τις άλλαξα προληπτικά γιατί είχαν περάσει 5 χρόνια.
Ο "ιατρικός" έλεγχος θα γίνει το Σάββατο.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια και τους δύο.
Οι δύο εν σειρά μπαταρίες που δέχεται το "σπίτι" είναι καινούργιες τεχνολογίας, μόλις 3 μηνών, Τις άλλαξα προληπτικά γιατί είχαν περάσει 5 χρόνια.
Ο "ιατρικός" έλεγχος θα γίνει το Σάββατο.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια και τους δύο.
trap42
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
ποιο λαμπακιtrap42 έγραψε:Καλημέρα,
Χθες πήγα στο parking που έχω το "σπίτι" να βάλω μπρος τη γεννήτρια και παράλληλα έβαλα να δουλέψει και η μηχανή.
Άναψε το λαμπάκι της μηχανής σχεδόν αμέσως.
Έκλεισα τη μηχανή, ξανά έβαλα μπρος πάλι τα ίδια. Η μηχανή δούλευε κανονικά το φωτάκι αναμμένο.
Οσμίζομαι πολλαπλασιαστή ή μπορεί να είναι και κάτι άλλο?
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
εαν λες αυτο στο μπλε κυκλο ειναι δυναμο οπως λεει ο Georgedim
2. Χαλαρός ή σπασμένος ελαστικός ιμάντας της μηχανής, με αποτέλεσμα το δυναμό να μην μπορεί να φορτίσει την μπαταρία (ανοίγοντας το καπό το βλέπουμε),
[size=16]4. Κακή επαφή στους πόλους της μπαταρίας, λόγω χρόνιας έκθεσης στις καιρικές συνθήκες (οπότε χρειάζεται καθάρισμα των πόλων και σφίξιμο των ακροδεκτών),
5. Πρόβλημα από το δυναμό ή τον αυτόματο διακόπτη του δυναμό (το “ρελέ” που ανέφερε παραπάνω ο Γιώργος (diamantino).
[/size]
[size=13]εαν λες αυτο στον κοκκινο κυκλο μπορει να ειναι ο πολλαπλασιαστης η το καυσιμο
[/size]
ladakias
Αρέσει στον χρήστη traveller
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
trap42 έγραψε:Αναφέρομαι σε αυτό που είναι στο κόκκινο κύκλο'
Ευχαριστώ πολύ
ladakias
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Νίκο, ....ότι έγραψα αφορούσε έλεγχο στο "λαμπάκι μπαταρίας" (αυτό στο "μπλε" κύκλο ), ....έχοντας παρασυρθεί από τον τίτλο της δημοσίευσης.
Οπότε μη τα λαμβάνεις υπ' όψιν σου.
Το "Check Engine" (αυτό στον "κόκκινο" κύκλο ), πάντα υποδηλώνει μια σοβαρότερη βλάβη (....μπορεί και όχι ), οπότε ....καλό θα ήταν να αποταθείς σε ένα ειδικευμένο συνεργείο Fiat, ....όπου συνδέοντας το αυτοκίνητο στο "OBD" ("On Board Diagnostic" ή "εγκέφαλο" επί το Ελληνικώτερον ), ....θα αποκαλύψει την πιθανή βλάβη.
Τα πολλά και αλληλοσυνδεόμενα "ηλεκτρονικά" των σύγχρονων αυτοκινήτων ....δεν επιτρέπουν σε όλες τις "προειδοποιητικές ενδείξεις", πολλούς αυτοσχέδιους πειραματισμούς.
Υ.Γ. : Παλαιότερα αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου ΙΧΕ ....και τελικά το πρόβλημα ήταν η δυσλειτουργία (πιθανά από κάποιο σκουπιδάκι ή βραχυκύκλωμα), ενός αισθητήρα καυσίμου, μηδαμινού κόστους.
Σημειωτέον ότι το συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας, όπου είχα κατ' επανάληψιν επισκεφθεί (πάνω από 3-4 φορές) ....δεν είχε δώσει σαφή λύση, αποδίδοντας το πρόβλημα στην κακή ποιότητα των Ελληνικών καυσίμων (....βλέπεις είχαν εντοπίσει τον λόγο της δυσλειτουργίας, βάσει του κωδικού OBD , δεν είχαν όμως προσδιορίσει τo "ακριβές σημείο" του προβλήματος ) ....προτείνοντάς μου ως λύση να φουλάρω μόνο με 100/αρα αμόλυβδη, ....αρκούμενοι να "μηδενίζουν" κάθε φορά τη βλάβη μέσω του OBD.
Η λύση τελικά δόθηκε από εξειδικευμένο, στο τύπο του ΙΧΕ, συνεργείο της γειτονιάς, ....αποκαθιστώντας μια και καλή το πρόβλημα.
Οπότε μη τα λαμβάνεις υπ' όψιν σου.
Το "Check Engine" (αυτό στον "κόκκινο" κύκλο ), πάντα υποδηλώνει μια σοβαρότερη βλάβη (....μπορεί και όχι ), οπότε ....καλό θα ήταν να αποταθείς σε ένα ειδικευμένο συνεργείο Fiat, ....όπου συνδέοντας το αυτοκίνητο στο "OBD" ("On Board Diagnostic" ή "εγκέφαλο" επί το Ελληνικώτερον ), ....θα αποκαλύψει την πιθανή βλάβη.
Τα πολλά και αλληλοσυνδεόμενα "ηλεκτρονικά" των σύγχρονων αυτοκινήτων ....δεν επιτρέπουν σε όλες τις "προειδοποιητικές ενδείξεις", πολλούς αυτοσχέδιους πειραματισμούς.
Υ.Γ. : Παλαιότερα αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου ΙΧΕ ....και τελικά το πρόβλημα ήταν η δυσλειτουργία (πιθανά από κάποιο σκουπιδάκι ή βραχυκύκλωμα), ενός αισθητήρα καυσίμου, μηδαμινού κόστους.
Σημειωτέον ότι το συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας, όπου είχα κατ' επανάληψιν επισκεφθεί (πάνω από 3-4 φορές) ....δεν είχε δώσει σαφή λύση, αποδίδοντας το πρόβλημα στην κακή ποιότητα των Ελληνικών καυσίμων (....βλέπεις είχαν εντοπίσει τον λόγο της δυσλειτουργίας, βάσει του κωδικού OBD , δεν είχαν όμως προσδιορίσει τo "ακριβές σημείο" του προβλήματος ) ....προτείνοντάς μου ως λύση να φουλάρω μόνο με 100/αρα αμόλυβδη, ....αρκούμενοι να "μηδενίζουν" κάθε φορά τη βλάβη μέσω του OBD.
Η λύση τελικά δόθηκε από εξειδικευμένο, στο τύπο του ΙΧΕ, συνεργείο της γειτονιάς, ....αποκαθιστώντας μια και καλή το πρόβλημα.
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη syncro89
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Στα ΙΧ μου εχει αναψει πολλες φορες το αντιστοιχο φωτακι.
Για τις πιο περιεργες αιτιες,συνηθως ηλεκτρικες.Το διαγνωστικο σφαλματων θα σου δωσει απαντηση.
Για τις πιο περιεργες αιτιες,συνηθως ηλεκτρικες.Το διαγνωστικο σφαλματων θα σου δωσει απαντηση.
diamantino
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
αποσυνδεσε ηλιακα και δευτερη μπαταρρια κλπ κλπ επανεφερε το κυκλωμα σε κανοκικη εργοστασιακη κατασταση
βαλε το αμαξι μπροστα πρεπει να σου δειχνει η μπαταρια περιπου 13,8 σε βολτομετρο
αν σου δειχνει αυτη την ενεδειξη σβηνοντας το μοτερ πρεπει η ταση να παει στα 12,6 με 13,0 αν εχεις ολα τα παραπανω και τολαμπακι δεν σβηνει θες ηλεκτρολογο
συσνηθως το πριβλημα ει αι ο αυτοματος του δυναμο αλλα αυτο παρουσιαζετε σε παρα πολλα χλμτρα......
κατα 99% αν αποσυνδεσεις την αλλη μπαταρια και το ηλιακα θα φυγει και η ενδειξη
θεωρω οτι ενα καλο φορτωμα μπαταριων σε φορτιστη στο σπιτι θα σου λυσει πολλα προβληματα
βαλε το αμαξι μπροστα πρεπει να σου δειχνει η μπαταρια περιπου 13,8 σε βολτομετρο
αν σου δειχνει αυτη την ενεδειξη σβηνοντας το μοτερ πρεπει η ταση να παει στα 12,6 με 13,0 αν εχεις ολα τα παραπανω και τολαμπακι δεν σβηνει θες ηλεκτρολογο
συσνηθως το πριβλημα ει αι ο αυτοματος του δυναμο αλλα αυτο παρουσιαζετε σε παρα πολλα χλμτρα......
κατα 99% αν αποσυνδεσεις την αλλη μπαταρια και το ηλιακα θα φυγει και η ενδειξη
θεωρω οτι ενα καλο φορτωμα μπαταριων σε φορτιστη στο σπιτι θα σου λυσει πολλα προβληματα
tabbert
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Νίκο,(σε βενζινοκίνητο) Berlingo της Citroen ,μου άναβε το λαμπακι της μηχανής 4 χρόνια τώρα!
.......Άναψε το λαμπάκι της μηχανής σχεδόν αμέσως.
Έκλεισα τη μηχανή, ξανά έβαλα μπρος πάλι τα ίδια. Η μηχανή δούλευε κανονικά το φωτάκι αναμμένο.
Οσμίζομαι πολλαπλασιαστή ή μπορεί να είναι και κάτι άλλο?
Όποτε του έρθει !
Το OBD ,έδειχνε κάθε φορά και κάτι καινούριο...
Αφού είχα αλλάξει τα μισά πράγματα σε ηλεκτρικό κύκλωμα,τροφοδοσίας καυσίμου,Α+Β αισθητήρα καταλύτη απο 2 φορές, κλπ.κλπ. η λύση που δόθηκε ήταν ...όταν ανάβει ,να βγάζω τον πόλο της μπαταρίας για κάποια δευτερόλεπτα και να τον ξαναβάζω!
Πράγματι έσβηνε το λαμπάκι μοτερ ,μα το ξαναθυμόταν και ξαναάναβε σε λίγο !
Επειδή άλλαξα και μηχανή πριν μερικούς μήνες και το πρόβλημα παρέμενε.... αποφασήστηκε να ελεγχθεί ο καταλύτης ,αυτός καθ' αυτός ! και βρέθηκε λυωμένος και μερικώς κατεστραμμένος !
Έχω όμως πάνω απο 300Κ χιλιόμετρα ,οπότε δικαιολογείται.
Έτσι έμαθα,πως η ΠΡΩΤΗ αιτία ,για να ανάψει το λαμπάκι κινητήρα ,ΕΙΝΑΙ η διαφορά απο το κανονικό,των μετρήσεων που συγκρίνουν οι δυο αισθητήρες του καταλύτη.(είτε θερμοκρασία αερίων είναι αυτό ,είτε ποιότητα καυσίμου,είτε άλλης αιτίας)
ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ στον εαυτό μου να το διαδίδω όσο και όπου μπορώ ,γιατί εμένα μου στοίχησε μισό αυτοκίνητο ,να αλλάζω πράγματα σε ηλεκτρολόγους,μηχανικούς,κλπ.κλπ.
Τον ΚΑΤΑΛΥΤΗ λοιπόν να μην ξεχνάτε να ελέγχετε ! και με την ποιότητα καυσίμων που έχουμε.......
(Σεντόνι ολόκληρο βγήκε....λυπάμαι )
syncro89
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
καινουργιο το lada 0 xlm eyro 1.αναβε το λαμπακι στο δρομο [σε λακουβα η σαμαρακια ]οταν το ειπα στην lada μου ειπαν οτι μια παρτιδα που ειχε ερθει ειχε αυτο το προβλημα και δεν ηξεραν τι ειναι .
η λυση απλη ειχε τον εγκεφαλο του μοτερ κατω απο το καθησμα του συνοδηγου επανω στην μοκετα με δυο παξιμαδια που κρατουσαν τον εγκεφαλο και τη γειωση .εβγαλα την γειωση απο εκει και την εβαλα επανω απο το παξιμαδι με αλλο ενα κοντρα παξιμαδι .το προβλημα λυθηκε.
με το νεο μοτερ eyro 3 αναβε το λαμπακι στο δρομο [συνηθως σε φαναρι ]στην OBD έλεγε air flow αισθητηρας αερα αλλαγη 180 ευρω σε λιγο παλι το ιδιο πραβλημα ,μενω απο μπαταρια αλλαζω μπαταρια το προβλημα τελος .
αυτο που καταλαβα ειναι οτι επειδη ολα δουλευουν με ρευμα πρωτα απο ολα ακομα & απο την OBD να βλεπετε το ρευμα .
Υ.Γ.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ.
τα οργανα του αυτ/του μας λενε πολλα πραγματα για την κατασταση του & ειδικα το trip computer στα οργανα του αυτ/του σε οσα αυτοκινητα υπαρχει
η λυση απλη ειχε τον εγκεφαλο του μοτερ κατω απο το καθησμα του συνοδηγου επανω στην μοκετα με δυο παξιμαδια που κρατουσαν τον εγκεφαλο και τη γειωση .εβγαλα την γειωση απο εκει και την εβαλα επανω απο το παξιμαδι με αλλο ενα κοντρα παξιμαδι .το προβλημα λυθηκε.
με το νεο μοτερ eyro 3 αναβε το λαμπακι στο δρομο [συνηθως σε φαναρι ]στην OBD έλεγε air flow αισθητηρας αερα αλλαγη 180 ευρω σε λιγο παλι το ιδιο πραβλημα ,μενω απο μπαταρια αλλαζω μπαταρια το προβλημα τελος .
αυτο που καταλαβα ειναι οτι επειδη ολα δουλευουν με ρευμα πρωτα απο ολα ακομα & απο την OBD να βλεπετε το ρευμα .
Υ.Γ.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ.
τα οργανα του αυτ/του μας λενε πολλα πραγματα για την κατασταση του & ειδικα το trip computer στα οργανα του αυτ/του σε οσα αυτοκινητα υπαρχει
ladakias
Αρέσει στον χρήστη syncro89
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
στα πολυ νεα αυτοκινητα μια μπαταρια με ελλειπη ταση για τα δεδομενα του αυτοκινητου δημιουργει θεματα σε αντιθεση με πιο παλια αυτοκινηταsyncro89 έγραψε:Νίκο,(σε βενζινοκίνητο) Berlingo της Citroen ,μου άναβε το λαμπακι της μηχανής 4 χρόνια τώρα!
.......Άναψε το λαμπάκι της μηχανής σχεδόν αμέσως.
Έκλεισα τη μηχανή, ξανά έβαλα μπρος πάλι τα ίδια. Η μηχανή δούλευε κανονικά το φωτάκι αναμμένο.
Οσμίζομαι πολλαπλασιαστή ή μπορεί να είναι και κάτι άλλο?
Όποτε του έρθει !
Το OBD ,έδειχνε κάθε φορά και κάτι καινούριο...
Αφού είχα αλλάξει τα μισά πράγματα σε ηλεκτρικό κύκλωμα,τροφοδοσίας καυσίμου,Α+Β αισθητήρα καταλύτη απο 2 φορές, κλπ.κλπ. η λύση που δόθηκε ήταν ...όταν ανάβει ,να βγάζω τον πόλο της μπαταρίας για κάποια δευτερόλεπτα και να τον ξαναβάζω!
Πράγματι έσβηνε το λαμπάκι μοτερ ,μα το ξαναθυμόταν και ξαναάναβε σε λίγο !
Επειδή άλλαξα και μηχανή πριν μερικούς μήνες και το πρόβλημα παρέμενε.... αποφασήστηκε να ελεγχθεί ο καταλύτης ,αυτός καθ' αυτός ! και βρέθηκε λυωμένος και μερικώς κατεστραμμένος !
Έχω όμως πάνω απο 300Κ χιλιόμετρα ,οπότε δικαιολογείται.
Έτσι έμαθα,πως η ΠΡΩΤΗ αιτία ,για να ανάψει το λαμπάκι κινητήρα ,ΕΙΝΑΙ η διαφορά απο το κανονικό,των μετρήσεων που συγκρίνουν οι δυο αισθητήρες του καταλύτη.(είτε θερμοκρασία αερίων είναι αυτό ,είτε ποιότητα καυσίμου,είτε άλλης αιτίας)
ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ στον εαυτό μου να το διαδίδω όσο και όπου μπορώ ,γιατί εμένα μου στοίχησε μισό αυτοκίνητο ,να αλλάζω πράγματα σε ηλεκτρολόγους,μηχανικούς,κλπ.κλπ.
Τον ΚΑΤΑΛΥΤΗ λοιπόν να μην ξεχνάτε να ελέγχετε ! και με την ποιότητα καυσίμων που έχουμε.......
(Σεντόνι ολόκληρο βγήκε....λυπάμαι στα πολυ
αρχικα λοιπον ενα λαμπακι μπαταριας ελεγχεις ταση επανω στους πολους της μπαταριας να βγαζει περιπου στο ρελαντι στα 13,8 13,9 αν εισε παρακατω δεν φορτιζει μπαταρια οποτε δεν εχεις σωστη ταση
τωρα οσο αναφορα τα αλλα λαμπακια ο χρυσος κανονας ειναι βγαζεις τον πολο της μπαταριας για 5 λεπτα και τον ξαναβαζεις διοτι οτι βλαβη εχει κρατησει μεσα ο εγκεφαλος επηρεαζει και αλλα συστηματα και σου φερνει ψευδη σφαλαμτα
βγαζοντας λοιπον το πολο αν οταν το ξαναβαλεις η βλαβη εχει φυγει δεν ανυσηχεις για τιποτα
αν ξαναεμφανιστει πας σε σοβαρο ηλεκτρολογο η αντιπροσωπεια που να μην κανουν πειραματα και συμφωνα με το διαγνωστικο ενεργεις αναλογα
tabbert
Αρέσει στον χρήστη traveller
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Στον τίτλο της ανάρτησης λέει μπαταρίας ΑΛΛΑ ξεκαθαρίστηκε πως πρόκειται για το λαμπάκι μηχανής ! (Check Engine)spyrosbhta έγραψε:Τελικά είναι λαμπάκι μπαταρίας ή μηχανης; μπερδευτικα
syncro89
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Τελικά μου φαίνεται πως οι πολύπλοκες λειτουργίες του εγκεφάλου των σύγχρονων αυτοκινήτων, ....μοιάζουν πάρα πολύ με αυτόν των γυναικών , ....ΑΒΥΣΣΟΣ !!!!
Ανάλογα με την "τάση" λειτουργίας τους (= διάθεσης) ....και το "αποτέλεσμα" των ενδείξεων (= συμπεριφοράς).
Τι να σου κάνουν τα έρμα τα μαστόρια.
Ανάλογα με την "τάση" λειτουργίας τους (= διάθεσης) ....και το "αποτέλεσμα" των ενδείξεων (= συμπεριφοράς).
Τι να σου κάνουν τα έρμα τα μαστόρια.
Georgedim- Admin
Αρέσει στους χρήστες traveller, syncro89, gsalonica και ermis32
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
Ελπίζω να μην το διάβασουν οι γυναίκεςGeorgedim έγραψε:Τελικά μου φαίνεται πως οι πολύπλοκες λειτουργίες του εγκεφάλου των σύγχρονων αυτοκινήτων, ....μοιάζουν πάρα πολύ με αυτόν των γυναικών , ....ΑΒΥΣΣΟΣ !!!!
ladakias
Απ: Λαμπάκι μπαταρίας
ladakias έγραψε:
Ελπίζω να μην το διάβασουν οι γυναίκες
Τάκη μου, γιατί αγχώνεσαι ;
Αναγνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα της σκέψης τους, ....ΔΕΝ τις προσβάλλουμε, ΟΥΤΕ τις κακολογούμε.
Εδώ και περίπου έναν αιώνα, από την εποχή του πατέρα της ψυχανάλυσης Σίγκμουντ Φρόϋντ, ....το "τι ακριβώς θέλει μια γυναίκα", ....αποτελεί ένα από τα πλέον δυσεπίλυτα και αναπάντητα ερωτήματα παγκοσμίως, ....ακόμη και από τους ειδικούς.
Επομένως δεν ειπώθηκε κάτι καινοφανές και διαφορετικό.
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη ladakias
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|