Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Ξέρετε από Τρανσφαγκαρασάν;
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Ξέρετε από Τρανσφαγκαρασάν;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Αρέσει στον χρήστη diamantino
Απ: Ξέρετε από Τρανσφαγκαρασάν;
Κάναμε σχέδια να το... ανέβουμε φέτος τον Αύγουστο, με 2 φίλους.... αλλα ο... κοβιτ είχε αλλά σχέδια...
Βέβαια.. το καμπερακι μου είναι... 1929 cc αλλά θα το.... πάλευα.... Στόχος Μαραμουρες, και λίγο Πολωνία... Αλλα....
Βέβαια.. το καμπερακι μου είναι... 1929 cc αλλά θα το.... πάλευα.... Στόχος Μαραμουρες, και λίγο Πολωνία... Αλλα....
vzol48
Αρέσει στον χρήστη diamantino
Απ: Ξέρετε από Τρανσφαγκαρασάν;
Από την ημέρα που πήγε το Top Gear έγινε αξιοθέατο και Αυγουστιάτικα έχει λίγο κίνηση.
Καλίτερα τέλος Σεπτέμβρη η Οκτώβρη λίγο πριν κλείσει για τον χειμώνα...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Καλίτερα τέλος Σεπτέμβρη η Οκτώβρη λίγο πριν κλείσει για τον χειμώνα...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Απ: Ξέρετε από Τρανσφαγκαρασάν;
Οδική διαδρομή πρόκληση, ....τόσο για το αυτοκίνητο, όσο και για το οδηγό.
Είχα την χαρά να δοκιμάσω (....επιτυχώς ),τις δυνατότητες του αυτοκινούμενου, σε μια αντίστοιχη διαδρομή (25,5 χλμ.), το ορεινό πέρασμα Mont Cenis (Moncenisio στα Ιταλικά), που ενώνει Ιταλία με Γαλλία, παρακάμπτοντας τη σήραγγα Chambery-Turin.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Για την ιστορία και χάριν της περιηγητικής ενημέρωσης μας, ....το κοινό στοιχείο που έχουν αυτές οι δυο διαδρομές, ....πέραν της φυσικής ομορφιάς του τοπίου και των πολλαπλών φουρκετών, ....είναι ότι αρχικά χρησιμοποιήθηκαν ως στρατιωτικά περάσματα.
Το πέρασμα Mont Cenis, ....από τα αρχαιότερα και υψηλότερα (2.083 m) ορεινά περάσματα της Ευρώπης, πρωτοχρησιμοποιήθηκε τον 2ο αιώνα π.Χ., από τον θρυλικό στρατηγό Αννίβα για να επιτεθεί στη Ρώμη, (....θυμηθείτε την ιστορική ρήση : "Hannibal ante portas Roma" (Ο Αννίβας προ των πυλών της Ρώμης), ....γεγονός βεβαίως που μιμήθηκαν πολλοί ακόμη (όπως ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Α', ο Καρλομάγνος κλπ, κλπ), ....μέχρι και τον Γάλλο στρατάρχη Ναπολέοντα, ο οποίος ήταν αυτός όπου τελικά διέταξε να κατασκευαστεί αμαξιτός δρόμος, ....ώστε να διευκολυνθεί η μετακίνηση των προμηθειών για τα στρατεύματα του.
Αντίστοιχη και η ιστορία του πολύ νεώτερου περάσματος Τρανσφαγκαράσαν. Όταν λοιπόν οι Σοβιετικοί εισέβαλαν το 1968 στην Τσεχοσλοβακία, ο τότε επικεφαλής της Ρουμανίας, ο γνωστός μας Νικολάε Τσαουσέσκου, θεώρησε πιθανή μια ανάλογη επίθεση και στην χώρα του, τη γειτονική Ρουμανία.
Έτσι κατασκεύασε αυτόν τον δρόμο, ώστε να μπορεί να έχει μια εύκολη στρατιωτική πρόσβαση σε διάφορα σημεία στρατηγικής σημασίας, μέσω του ορεινού όγκου των Καρπαθίων, η οποία θα του επέτρεπε να πραγματοποιήσει ταχείς επιθετικούς και αμυντικούς ελιγμούς.
Η κατασκευή του δρόμου αυτού ξεκίνησε το 1970 και τελείωσε το 1974, μιας και οι εργασίες κρατούσαν λίγους μήνες κάθε χρόνο, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Αναφέρεται βιβλιογραφικά, πως η κατασκευή του έγινε κυρίως από το Ρουμανικό στρατό και χρησιμοποιήθηκαν 6.000 τόνοι δυναμίτη, οι οποίοι ανατίναξαν περί τα 4 εκατομμύρια κυβικά βράχων, ενώ το κόστος κυμάνθηκε σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.
Οι επίσημες πηγές αναφέρουν πως κατά την κατασκευή του έχασαν τη ζωή τους περίπου 40 στρατιώτες, ενώ οι ανεπίσημες πηγές ανεβάζουν τον αριθμό αυτό στους 120.
Ο δρόμος ανεβαίνει μέχρι τα 2.034 m υψόμετρο (κορυφή Moldoveanu) και θεωρείται ο δεύτερος υψηλότερος ασφαλτοστρωμένος δρόμος της Ρουμανίας, με πρώτο αυτόν της Τρανσαλπίνα ή "δρόμο του Βασιλιά", που φθάνει στα 2.145 m..
Είχα την χαρά να δοκιμάσω (....επιτυχώς ),τις δυνατότητες του αυτοκινούμενου, σε μια αντίστοιχη διαδρομή (25,5 χλμ.), το ορεινό πέρασμα Mont Cenis (Moncenisio στα Ιταλικά), που ενώνει Ιταλία με Γαλλία, παρακάμπτοντας τη σήραγγα Chambery-Turin.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Για την ιστορία και χάριν της περιηγητικής ενημέρωσης μας, ....το κοινό στοιχείο που έχουν αυτές οι δυο διαδρομές, ....πέραν της φυσικής ομορφιάς του τοπίου και των πολλαπλών φουρκετών, ....είναι ότι αρχικά χρησιμοποιήθηκαν ως στρατιωτικά περάσματα.
Το πέρασμα Mont Cenis, ....από τα αρχαιότερα και υψηλότερα (2.083 m) ορεινά περάσματα της Ευρώπης, πρωτοχρησιμοποιήθηκε τον 2ο αιώνα π.Χ., από τον θρυλικό στρατηγό Αννίβα για να επιτεθεί στη Ρώμη, (....θυμηθείτε την ιστορική ρήση : "Hannibal ante portas Roma" (Ο Αννίβας προ των πυλών της Ρώμης), ....γεγονός βεβαίως που μιμήθηκαν πολλοί ακόμη (όπως ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Α', ο Καρλομάγνος κλπ, κλπ), ....μέχρι και τον Γάλλο στρατάρχη Ναπολέοντα, ο οποίος ήταν αυτός όπου τελικά διέταξε να κατασκευαστεί αμαξιτός δρόμος, ....ώστε να διευκολυνθεί η μετακίνηση των προμηθειών για τα στρατεύματα του.
Αντίστοιχη και η ιστορία του πολύ νεώτερου περάσματος Τρανσφαγκαράσαν. Όταν λοιπόν οι Σοβιετικοί εισέβαλαν το 1968 στην Τσεχοσλοβακία, ο τότε επικεφαλής της Ρουμανίας, ο γνωστός μας Νικολάε Τσαουσέσκου, θεώρησε πιθανή μια ανάλογη επίθεση και στην χώρα του, τη γειτονική Ρουμανία.
Έτσι κατασκεύασε αυτόν τον δρόμο, ώστε να μπορεί να έχει μια εύκολη στρατιωτική πρόσβαση σε διάφορα σημεία στρατηγικής σημασίας, μέσω του ορεινού όγκου των Καρπαθίων, η οποία θα του επέτρεπε να πραγματοποιήσει ταχείς επιθετικούς και αμυντικούς ελιγμούς.
Η κατασκευή του δρόμου αυτού ξεκίνησε το 1970 και τελείωσε το 1974, μιας και οι εργασίες κρατούσαν λίγους μήνες κάθε χρόνο, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Αναφέρεται βιβλιογραφικά, πως η κατασκευή του έγινε κυρίως από το Ρουμανικό στρατό και χρησιμοποιήθηκαν 6.000 τόνοι δυναμίτη, οι οποίοι ανατίναξαν περί τα 4 εκατομμύρια κυβικά βράχων, ενώ το κόστος κυμάνθηκε σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.
Οι επίσημες πηγές αναφέρουν πως κατά την κατασκευή του έχασαν τη ζωή τους περίπου 40 στρατιώτες, ενώ οι ανεπίσημες πηγές ανεβάζουν τον αριθμό αυτό στους 120.
Ο δρόμος ανεβαίνει μέχρι τα 2.034 m υψόμετρο (κορυφή Moldoveanu) και θεωρείται ο δεύτερος υψηλότερος ασφαλτοστρωμένος δρόμος της Ρουμανίας, με πρώτο αυτόν της Τρανσαλπίνα ή "δρόμο του Βασιλιά", που φθάνει στα 2.145 m..
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη diamantino
Απ: Ξέρετε από Τρανσφαγκαρασάν;
Αντίστοιχη και η ιστορία του πολύ νεώτερου περάσματος Τρανσφαγκαράσαν. Όταν λοιπόν οι Σοβιετικοί εισέβαλαν το 1968 στην Τσεχοσλοβακία, ο τότε επικεφαλής της Ρουμανίας, ο γνωστός μας Νικολάε Τσαουσέσκου, θεώρησε πιθανή μια ανάλογη επίθεση και στην χώρα του, τη γειτονική Ρουμανία.
Έτσι κατασκεύασε αυτόν τον δρόμο, ώστε να μπορεί να έχει μια εύκολη στρατιωτική πρόσβαση σε διάφορα σημεία στρατηγικής σημασίας, μέσω του ορεινού όγκου των Καρπαθίων, η οποία θα του επέτρεπε να πραγματοποιήσει ταχείς επιθετικούς και αμυντικούς ελιγμούς.
Τι στρατιωτική σημασία μπορεί να έχει ένας δρόμος κλειστός από χιόνια οκτώ μήνες τον χρόνο???
friar
Απ: Ξέρετε από Τρανσφαγκαρασάν;
Στάθη, λογική η απορία σου.
Ασφαλή & έγκυρη απάντηση θα μπορούσαν να μας δώσουν μόνον οι εμπνευστές της δημιουργίας αυτού του δρόμου.
Πάντως από τα λίγα που μπορώ να γνωρίζω και την εμπειρία που αποκόμισα από τα δύο χρόνια υπηρεσίας στο παγωμένο το χειμώνα Διδυμότειχο, τα ερπυστριοφόρα στρατιωτικά οχήματα, ....δεν καταλαβαίνουν και πολλά από αποκλεισμένους με χιόνια ή παγωμένους δρόμους.
Οι περιορισμοί κυκλοφορίας που εφαρμόζονται, λόγω καιρικών συνθηκών, πιστεύω έχουν να κάνουν περισσότερο για λόγους ασφαλείας των πολιτών και αποφυγής άσκοπων κινητοποιήσεων των σωστικών μέσων του κρατικού μηχανισμού.
Ασφαλή & έγκυρη απάντηση θα μπορούσαν να μας δώσουν μόνον οι εμπνευστές της δημιουργίας αυτού του δρόμου.
Πάντως από τα λίγα που μπορώ να γνωρίζω και την εμπειρία που αποκόμισα από τα δύο χρόνια υπηρεσίας στο παγωμένο το χειμώνα Διδυμότειχο, τα ερπυστριοφόρα στρατιωτικά οχήματα, ....δεν καταλαβαίνουν και πολλά από αποκλεισμένους με χιόνια ή παγωμένους δρόμους.
Οι περιορισμοί κυκλοφορίας που εφαρμόζονται, λόγω καιρικών συνθηκών, πιστεύω έχουν να κάνουν περισσότερο για λόγους ασφαλείας των πολιτών και αποφυγής άσκοπων κινητοποιήσεων των σωστικών μέσων του κρατικού μηχανισμού.
Georgedim- Admin
Απ: Ξέρετε από Τρανσφαγκαρασάν;
Χμμμ... Όλα έχουν τα όρια τους...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|