Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Κατανομή βάρους ρυμουλκού
+6
antreas hobby
diamantino
Γιωργάκος
Γιώργος
Maximos
aridasandreas
10 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
"Μεταφορά δημοσιεύσεων απο το Διακοπές στο Πήλιο"
σας ευχαριστω ολους παρα πολυ!
εχω κρατισει θεση στο camping και οσο για το ν συνδιασμο αυτοκηνιτου -τροχοσπιτου ειναι ενα skoda octavia 1,8 με ενα sterckeman 410 cp σχετικα ελαφρυ 980kg μικτο.Ελπιζω να μην εχω θεμα με τα φρενα ουτε με την μηχανη γιατι στο σπαθοβουνι (πηγαινοντας προς Αργος) αναιβασε θερμοκρασια.
λεω να φυγω σαββατο ξημεροματα κατα τις 4.θα βρω κηνιση σιγουρα ε;
επειδη μιλησα για το βαρος μηπως ξερει κανεις να μου πει γιατι το τροχοσπιτο μου ειναι μπροστοβαρο;
χωρις να εχω προσθεσει τιποτα παραπανω απο μια ρεζερβα και μια μπουκαλα αεριου 10 κιλων ριχνει στην μπιλια περιπου στα 100 κιλα!!ζηγισμενο με 3 διαφορετικες ζυγαριες αναμεσα τους και ψιφιακη!
σας ευχαριστω ολους παρα πολυ!
εχω κρατισει θεση στο camping και οσο για το ν συνδιασμο αυτοκηνιτου -τροχοσπιτου ειναι ενα skoda octavia 1,8 με ενα sterckeman 410 cp σχετικα ελαφρυ 980kg μικτο.Ελπιζω να μην εχω θεμα με τα φρενα ουτε με την μηχανη γιατι στο σπαθοβουνι (πηγαινοντας προς Αργος) αναιβασε θερμοκρασια.
λεω να φυγω σαββατο ξημεροματα κατα τις 4.θα βρω κηνιση σιγουρα ε;
επειδη μιλησα για το βαρος μηπως ξερει κανεις να μου πει γιατι το τροχοσπιτο μου ειναι μπροστοβαρο;
χωρις να εχω προσθεσει τιποτα παραπανω απο μια ρεζερβα και μια μπουκαλα αεριου 10 κιλων ριχνει στην μπιλια περιπου στα 100 κιλα!!ζηγισμενο με 3 διαφορετικες ζυγαριες αναμεσα τους και ψιφιακη!
aridasandreas
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
Αντρέα ... αυτό το βάρος θέλει πολύ προσοχή ... είναι μεγάλο .aridasandreas έγραψε:σας ευχαριστω ολους παρα πολυ!
εχω κρατισει θεση στο camping και οσο για το ν συνδιασμο αυτοκηνιτου -τροχοσπιτου ειναι ενα skoda octavia 1,8 με ενα sterckeman 410 cp σχετικα ελαφρυ 980kg μικτο.Ελπιζω να μην εχω θεμα με τα φρενα ουτε με την μηχανη γιατι στο σπαθοβουνι (πηγαινοντας προς Αργος) αναιβασε θερμοκρασια.
λεω να φυγω σαββατο ξημεροματα κατα τις 4.θα βρω κηνιση σιγουρα ε;
επειδη μιλησα για το βαρος μηπως ξερει κανεις να μου πει γιατι το τροχοσπιτο μου ειναι μπροστοβαρο;
χωρις να εχω προσθεσει τιποτα παραπανω απο μια ρεζερβα και μια μπουκαλα αεριου 10 κιλων ριχνει στην μπιλια περιπου στα 100 κιλα!!ζηγισμενο με 3 διαφορετικες ζυγαριες αναμεσα τους και ψιφιακη!
Ο κοτσαδόρος του αυτοκινήτου σου, δεν πρέπει ... από όσο γνωρίζω ... να αναφέρει "κάθετο βάρος" πάνω από τα 75 κιλά.
Συνεπώς τα 100 είναι πάρα πολλά ... πρέπει να τα μειώσεις.
Καταπονείς υπερβολικά τον άξονα ζεύξης του τροχόσπιτου και την ανάρτηση του αυτοκινήτου σου .
Δεν νομίζω, ο κατασκευαστής του τροχόσπιτου, να δίνει τόσο μεγάλο κάθετο βάρος.
Συνήθως, πρέπει να κινείσαι κάπου μεταξύ 55 με 70 κιλά ...το πολύ .
Βασικός μπούσουλας ... η αντοχή και η προδιαγραφή του κοτσαδόρου σου ... ποτέ παραπάνω από όσα γράφει.
Κάθετο βάρος, αναφέρει και το σύστημα της χούφτας (σε ταμπελάκι) ... ούτε αυτό πρέπει να ξεπερνιέται ...
Σε κάποια μεγάλα αυτοκίνητα (τύπου jeep) ... μπορεί να συναντήσει κανείς τα 100-110 κιλά ...
... όμως αυτά τα αυτοκίνητα ζυγίζουν από μόνα τους πάνω από 2,5 τόνους ...
Μετέφερε κάποια βάρη πίσω ... για να ελαφρύνει το εμπρός τμήμα ...
... και πάντα ... πριν από το (κάθε) ταξίδι ... ζύγισμα .
Η ρυμούλκηση θέλει σεβασμό και τήρηση των κανόνων ... χωρίς "εκπτώσεις" ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Maximos στις Δευ 29 Ιουλ 2013 - 21:31, 1 φορά
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
aridasandreas έγραψε:
επειδη μιλησα για το βαρος μηπως ξερει κανεις να μου πει γιατι το τροχοσπιτο μου ειναι μπροστοβαρο;
χωρις να εχω προσθεσει τιποτα παραπανω απο μια ρεζερβα και μια μπουκαλα αεριου 10 κιλων ριχνει στην μπιλια περιπου στα 100 κιλα!!ζηγισμενο με 3 διαφορετικες ζυγαριες αναμεσα τους και ψιφιακη!
Σωστός ο Πρόεδρος ! !
Το ζύγισμα του τροχόσπιτου το κανονίζομε μόνοι μας . . . Στο χέρι σου είναι να μετακινήσεις τα συμπράγαλα στο τροχόσπιτο ούτως ώστε να πετύχεις το όσο το δυνατόν καλύτερο ζύγισμα . . . Η ρεζέρβα και ο φιάλη προφανέστατα βρίσκονται στην μπαγκαζιέρα του τροχόσπιτου. Στο μπροστινό μέρος του τροχόσπιτου, (εκτός από την μπαγαζιέρα), δεν έχεις τοποθετήσει άλλο βάρος ; . . . Υπάρχουν κι' άλλα ντουλάπια στο πίσω μέρος του τροχόσπιτου που πιθανόν να τα άφησες άδεια ή να μην τοποθέτησες το ανάλογο βάρος.
Γιώργος
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
Για να πάω δυο μέρες κάπου πήρα λίγα ρούχα και εκτός απο αυτά στο πίσω μέρος είχα βάλει κάτι νερά αναψυκτικά καρέκλες το τραπέζι ομπρέλες την ρεζαρβα την σκηνή του τροχοσπιτου μαζί με τα σίδερα το πάτωμα της σκηνής μια μπαταρια αυτοκηνιτου και ότι άλλο πήρα μαζί μου ήταν στο πίσω μέρος μπροστά απο την κουζίνα για να μου δείξει η ζυγαριά 75 κιλά στην μπίλια.οταν τα έβγαλα όλα έξω και ζύγισα πάλι με ηλεκτρονική με μια μπουκάλα μόνο μπροστά μου έδειξε 90 και αναρωτιέμαι ο Γερμανός ο Ιταλός και στην περίπτωση μου ο γάλλος όταν το κατασκεύασε δεν σκέφτηκε ότι αυτός που θα το πάρει θα βάλει 1 η 2 μπουκαλες μπροστά,ρεζαρβα και να το ζυγίζει έτσι 60 με άντε το πολύ 70 κιλά οπότε όταν θα μοιρασω μέσα τα πράγματα μου να το φέρω εκεί που πρέπει;
Τα δικά σας άδεια τι βάρος έχουν;
Μήπως επειδή είναι μικρό πέφτει όλο το βάρος μπροστά;
Τα δικά σας άδεια τι βάρος έχουν;
Μήπως επειδή είναι μικρό πέφτει όλο το βάρος μπροστά;
aridasandreas
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
Ανδρέα απ' ότι βλέπω αυτό είναι ένα πρόβλημα.
Βλέποντας το μοντέλο του τροχόσπιτου σου [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] πρέπει να έχει παραπάνω βάρος μπροστά.
Το δικό μου Knaus 440 sport με δύο μπουκάλες μπροστά και στη δεξαμενή νερού 25 λίτρα δεν ξεπερνάω τα 75 κιλά .
Ανδρέα μετέφερα το θέμα εδώ στα τεχνικά του ρυμουλκούμενου
Βλέποντας το μοντέλο του τροχόσπιτου σου [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] πρέπει να έχει παραπάνω βάρος μπροστά.
Το δικό μου Knaus 440 sport με δύο μπουκάλες μπροστά και στη δεξαμενή νερού 25 λίτρα δεν ξεπερνάω τα 75 κιλά .
Ανδρέα μετέφερα το θέμα εδώ στα τεχνικά του ρυμουλκούμενου
Γιωργάκος
Απ: Κατανομή βάρους ρυμουλκού
δεν ειναι το alize ειναι το starlett μπορεις να το δεις εδω [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
εγω εχω βαλει 60lt+ δεξαμενη νερου μπροστα και δεν μπορω να την γεμησω να παω για ελευθερο...
απ'οτι καταλαβαινω δεν γινεται κατι απλα θα πρεπει να φορτωνω τα πραγματα μου τερμα πισω για να σηκωνει σουζα και φησικα καταπονοντας ετσι ολο το σασι.
εγω εχω βαλει 60lt+ δεξαμενη νερου μπροστα και δεν μπορω να την γεμησω να παω για ελευθερο...
απ'οτι καταλαβαινω δεν γινεται κατι απλα θα πρεπει να φορτωνω τα πραγματα μου τερμα πισω για να σηκωνει σουζα και φησικα καταπονοντας ετσι ολο το σασι.
aridasandreas
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
Ο προεδρος εχει δικιο ...
Προσεξε, να κατανείμεις το βαρος σωστα,
μεταφέροντας τα βαρια πισω.
Προσεξε, να κατανείμεις το βαρος σωστα,
μεταφέροντας τα βαρια πισω.
diamantino
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
Αντρέα, όπως ειπώθηκε και από άλλους, το θέμα δημιουργείται, από το ότι ...
... οι αποθηκευτικοί σου χώροι, είναι μπροστά από τον άξονα του τροχόσπιτου.
Αυτό, σου περιορίζει κάπως τις επιλογές φορτώματος .
Από την άλλη, η δεξαμενή νερού είναι και μεγάλη και προφανώς ... μεταξύ του άξονα και της χούφτας ...
Ίσως ... λέω ίσως ... τα πράγματα να ήταν καλύτερα με την κατανομή του βάρους,
εάν υπήρχε η δυνατότητα, να τοποθετηθεί η δεξαμενή ... πίσω από τον άξονα.
Θέμα καταπόνησης του σασί δεν υπάρχει, από τη στιγμή, που δεν υπερβαίνονται οι σχετικές προδιαγραφές.
Βάζοντας βάρος πίσω ... δεν θα σηκώνεται το τροχόσπιτο σούζα, μην σε προβληματίζει αυτό,
αφού σε κάθε περίπτωση, θα το ελέγχεις με τη ζυγαριά.
Πολύ δύσκολα, με την διάταξη που έχεις, θα συμβεί κάτι τέτοιο, μην το φοβάσαι.
Απλά καλή κατανομή και ισορροπημένη, όσον αφορά στα βάρη ... και καλά ταξίδια.
... οι αποθηκευτικοί σου χώροι, είναι μπροστά από τον άξονα του τροχόσπιτου.
Αυτό, σου περιορίζει κάπως τις επιλογές φορτώματος .
Από την άλλη, η δεξαμενή νερού είναι και μεγάλη και προφανώς ... μεταξύ του άξονα και της χούφτας ...
Ίσως ... λέω ίσως ... τα πράγματα να ήταν καλύτερα με την κατανομή του βάρους,
εάν υπήρχε η δυνατότητα, να τοποθετηθεί η δεξαμενή ... πίσω από τον άξονα.
Θέμα καταπόνησης του σασί δεν υπάρχει, από τη στιγμή, που δεν υπερβαίνονται οι σχετικές προδιαγραφές.
Βάζοντας βάρος πίσω ... δεν θα σηκώνεται το τροχόσπιτο σούζα, μην σε προβληματίζει αυτό,
αφού σε κάθε περίπτωση, θα το ελέγχεις με τη ζυγαριά.
Πολύ δύσκολα, με την διάταξη που έχεις, θα συμβεί κάτι τέτοιο, μην το φοβάσαι.
Απλά καλή κατανομή και ισορροπημένη, όσον αφορά στα βάρη ... και καλά ταξίδια.
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
aridasandreas έγραψε:
εγω εχω βαλει 60lt+ δεξαμενη νερου μπροστα και δεν μπορω να την γεμησω να παω για ελευθερο...
απ'οτι καταλαβαινω δεν γινεται κατι απλα θα πρεπει να φορτωνω τα πραγματα μου τερμα πισω για να σηκωνει σουζα και φησικα καταπονοντας ετσι ολο το σασι.
Πάντως θα σου πρότεινα για να κάνεις το ταξίδι σου πιο άνετο την δεξαμενή του νερού να την αφήνεις άδεια έτσι και λιγότερο βάρος θα έχεις και φυσικά λιγότερα καύσιμα ……τώρα αν το νερό το χρησιμοποιείς για λάτρα και όχι για να πίνεις ε τότε στο τελευταίο βενζινάδικο πριν φτάσεις στον κάθε προορισμό σου μπες και γέμισε την δεξαμενή κανείς δεν νομίζω να σου το αρνηθεί και φρόντισε να έχεις ένα λάστιχο νερού μαζί σου όχι πολύ μεγάλο.
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
Πιο κατανοητό δεν γίνεται, ωραίο video!
Aigagros
Απ: Σχετικά με το βάρος στη χούφτα του ρυμουλκούμενου
Άλλο ένα ωραίο πείραμα που μας δείχνει πόσο σημαντική είναι η κατανομή βάρους σε ένα τρέϊλερ και ειδικά τροχόσπιτου λόγο όγκου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Παρόμοια θέματα
» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
» Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
» Προβληματισμοί για την έλξη ρυμουλκού
» Σύνδεση ρυμουλκού με ρυμουλκούμενου
» Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
» Σχέση βαρών , μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ...
» Προβληματισμοί για την έλξη ρυμουλκού
» Σύνδεση ρυμουλκού με ρυμουλκούμενου
» Χαρακτηριστικά, ενός ρυμουλκού αυτοκινήτου ...
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|