Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
+4
vzol48
caminador
Georgedim
Batfalcon
8 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ... ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ... :: Το ρυμουλκούμενο και το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
Σελίδα 1 από 1
5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Batfalcon
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
Σε κάθε μηχάνημα, μηχανή, συσκευή κλπ, ....ο πιό απρόβλεπτος & δυνητικά επικίνδυνος παράγοντας ....είναι ο χειριστής του.
Georgedim- Admin
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
Εν τω μεταξύ στην Νέα Ζηλανδία...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Batfalcon
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
Αυτό χρειαζόταν να το δούμε... Τα δυο ήταν η κλασική περίπτωση του "ψαρέματος", αν δεν είχα διαβάσει αρκετά πριν ξεκινήσω το πρώτο ταξίδι με το τροχόσπιτο θα την είχα πατήσει κι`εγώ. Έλεγε το κείμενο... αν αρχίσει να ψαρεύει το ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να αφήσεις το γκάζι και να πατήσεις το φρένο στιγμιαία, το έκανα μηχανικά κι`αμέσως ευθυγραμμίστηκαν αυτοκίνητο και τροχόσπιτο.
caminador
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
georgedim έγραψε:Σε κάθε μηχάνημα, μηχανή, συσκευή κλπ, ....ο πιό απρόβλεπτος & δυνητικά επικίνδυνος παράγοντας ....είναι ο χειριστής του.
+1....
vzol48
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
Αρκετά διδακτικά τα βιντεάκια !
Αρκετά δύσκολη και επικίνδυνη κατάσταση ένα "ψάρεμα" ...
Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες, που παίζουν ρόλο, δεν είναι μόνο η ταχύτητα.
Εκτός του οδηγού, που παίζει τον κυρίαρχο ρόλο, (... συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Γιώργου georgedim),
είναι το ρυμουλκό αυτοκίνητο, η κατάσταση του δρόμου (κατηφόρα), η κατάσταση των ελαστικών κλπ
Όσο πιο βαρύ είναι το αυτοκίνητο ...
... και όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά του βάρους (υπέρ του ρυμουλκού) σε σχέση με το ρυμουλκούμενο,
τόσο πιο δύσκολα συμβαίνει το "ψάρεμα" και τόσο πιο εύκολα ελέγχεται, όταν εκδηλωθεί.
Το στιγμιαίο φρενάρισμα, είναι μια σωστή κίνηση,
όπως και το παραπάνω γκάζι, αν έχουμε τέτοια δυνατότητα από το αυτοκίνητο ...
Προσοχή στις κατηφόρες, στο βρεγμένο οδόστρωμα και φυσικά στα ελαστικά ...
Αρκετά δύσκολη και επικίνδυνη κατάσταση ένα "ψάρεμα" ...
Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες, που παίζουν ρόλο, δεν είναι μόνο η ταχύτητα.
Εκτός του οδηγού, που παίζει τον κυρίαρχο ρόλο, (... συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Γιώργου georgedim),
είναι το ρυμουλκό αυτοκίνητο, η κατάσταση του δρόμου (κατηφόρα), η κατάσταση των ελαστικών κλπ
Όσο πιο βαρύ είναι το αυτοκίνητο ...
... και όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά του βάρους (υπέρ του ρυμουλκού) σε σχέση με το ρυμουλκούμενο,
τόσο πιο δύσκολα συμβαίνει το "ψάρεμα" και τόσο πιο εύκολα ελέγχεται, όταν εκδηλωθεί.
Το στιγμιαίο φρενάρισμα, είναι μια σωστή κίνηση,
όπως και το παραπάνω γκάζι, αν έχουμε τέτοια δυνατότητα από το αυτοκίνητο ...
Προσοχή στις κατηφόρες, στο βρεγμένο οδόστρωμα και φυσικά στα ελαστικά ...
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
αν αφησεις το γκαζι λογω αδρανειας το ρυμουλκο ηδη κοβει ταχυτητα δεν καταλαβαίνω το φρενο που βοηθαει και σε τι ταχύτητες εμφανιζετε το φαινομενο.....σε ταχύτητες 80-90 χλμτρα το θεωρω σπανιο να συμβει.....
η αναλογια βαρους που εχω 1100 μαξ στο τροχοσπιτο και στο αμαξι φορτωμενο η οικογενεια με τα συμπράγκαλα γυρω στα 1600 θεωρείτε καλη αναλογια?και πως παιζει ρολο το παραπανω βαρος του ρυμουλκού?
παντως στα βιντεο στα ψαρέματα δεν νομιζω ότι κανεις πηγαινε κατω από 90 χλμτρα και σε προσπεραση σε φορτηγο ηδη εχεις θεμα με αεριδες που δημιουργούνται από την κινηση του φορτηγου..οποτε μαλλον οι φιλοι στα βιντεο ξεχασαν ότι οδηγουσαν με οχημα με τροχοσπιτο
η αναλογια βαρους που εχω 1100 μαξ στο τροχοσπιτο και στο αμαξι φορτωμενο η οικογενεια με τα συμπράγκαλα γυρω στα 1600 θεωρείτε καλη αναλογια?και πως παιζει ρολο το παραπανω βαρος του ρυμουλκού?
παντως στα βιντεο στα ψαρέματα δεν νομιζω ότι κανεις πηγαινε κατω από 90 χλμτρα και σε προσπεραση σε φορτηγο ηδη εχεις θεμα με αεριδες που δημιουργούνται από την κινηση του φορτηγου..οποτε μαλλον οι φιλοι στα βιντεο ξεχασαν ότι οδηγουσαν με οχημα με τροχοσπιτο
tabbert
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
Μανώλη, δεν είναι μόνο η ταχύτητα ...
Αν είσαι σε κατηφορικό δρόμο, με 70-80 μπορεί να σου διπλώσει ...
Αν υπάρχουν ρεύματα αέρα, επίσης
Αν τα ελαστικά, είναι κάποιας ηλικίας, το ίδιο.
Αν το ρυμουλκό, έχει μικρό μεταξόνιο, είναι πιθανό ... κλπ
Σε ελαφρά ανωφέρεια, το "ψάρεμα" δύσκολα εμφανίζεται, καθόσον το ρυμουλκό έλκει το ρυμουλκούμενο ...
Στην κατηφόρα, το ρυμουλκούμενο, κατά κάποιο τρόπο "σπρώχνει" το ρυμουλκό ...
Επίσης, στη κατηφόρα, δουλεύουν τα φρένα του τροχόσπιτου, με συνέπεια να ζεσταίνονται ...
... και πιθανόν, να μην ανταποκριθούν όταν θα τα χρειαστείς !
Το μεγαλύτερο βάρος του αυτοκινήτου, "διορθώνει" τυχόν λάθος (χειρισμό) του οδηγού.
Το "τσίμπημα" του φρένου είναι καλύτερη λύση, από το συνεχές φρενάρισμα.
Έτσι άλλωστε λειτουργεί και το ABS στα αυτοκίνητα ... πιέζουμε εμείς σταθερά το φρένο,
αλλά στην πράξη, μέσω ηλεκτρονικής διαδικασίας, συμβαίνουν πάμπολλα "τσιμπήματα" του φρένου !
Αυτό έχει σαν συνέπεια, να μην επιτρέπεται στην αδράνεια, να μπλοκάρει τους τροχούς και να υπάρξει ολίσθηση.
Επιπρόσθετα, τα σταμπιλιζατέρ, προσπαθούν να το περιορίσουν (το "ψάρεμα") ...
... δημιουργώντας μια αίσθηση ενιαίου συνόλου (ρυμουλκό και ρυμουλκούμενο).
Στα παραπάνω, ξέχασα να αναφέρω και το σωστό ζύγισμα του τροχόσπιτου,
όπως και την ισορροπημένη κατανομή (φόρτωμα) του περιεχομένου του.
Τέλος, θα επαναλάβω ... η ρυμούλκηση θέλει σεβασμό και σχολαστικότητα στην τήρηση κάποιων κανόνων ...
Στην δική σου περίπτωση, η αναλογία βαρών είναι πολύ καλή.
Επίσης, η πνευματική ανάρτηση που έχεις (το αυτοκίνητό σου), είναι στα θετικά της ρυμούλκησης.
(Ελπίζω να μην ξέφυγα πολύ από το θέμα και το κούρασα !)
Αν είσαι σε κατηφορικό δρόμο, με 70-80 μπορεί να σου διπλώσει ...
Αν υπάρχουν ρεύματα αέρα, επίσης
Αν τα ελαστικά, είναι κάποιας ηλικίας, το ίδιο.
Αν το ρυμουλκό, έχει μικρό μεταξόνιο, είναι πιθανό ... κλπ
Σε ελαφρά ανωφέρεια, το "ψάρεμα" δύσκολα εμφανίζεται, καθόσον το ρυμουλκό έλκει το ρυμουλκούμενο ...
Στην κατηφόρα, το ρυμουλκούμενο, κατά κάποιο τρόπο "σπρώχνει" το ρυμουλκό ...
Επίσης, στη κατηφόρα, δουλεύουν τα φρένα του τροχόσπιτου, με συνέπεια να ζεσταίνονται ...
... και πιθανόν, να μην ανταποκριθούν όταν θα τα χρειαστείς !
Το μεγαλύτερο βάρος του αυτοκινήτου, "διορθώνει" τυχόν λάθος (χειρισμό) του οδηγού.
Το "τσίμπημα" του φρένου είναι καλύτερη λύση, από το συνεχές φρενάρισμα.
Έτσι άλλωστε λειτουργεί και το ABS στα αυτοκίνητα ... πιέζουμε εμείς σταθερά το φρένο,
αλλά στην πράξη, μέσω ηλεκτρονικής διαδικασίας, συμβαίνουν πάμπολλα "τσιμπήματα" του φρένου !
Αυτό έχει σαν συνέπεια, να μην επιτρέπεται στην αδράνεια, να μπλοκάρει τους τροχούς και να υπάρξει ολίσθηση.
Επιπρόσθετα, τα σταμπιλιζατέρ, προσπαθούν να το περιορίσουν (το "ψάρεμα") ...
... δημιουργώντας μια αίσθηση ενιαίου συνόλου (ρυμουλκό και ρυμουλκούμενο).
Στα παραπάνω, ξέχασα να αναφέρω και το σωστό ζύγισμα του τροχόσπιτου,
όπως και την ισορροπημένη κατανομή (φόρτωμα) του περιεχομένου του.
Τέλος, θα επαναλάβω ... η ρυμούλκηση θέλει σεβασμό και σχολαστικότητα στην τήρηση κάποιων κανόνων ...
Στην δική σου περίπτωση, η αναλογία βαρών είναι πολύ καλή.
Επίσης, η πνευματική ανάρτηση που έχεις (το αυτοκίνητό σου), είναι στα θετικά της ρυμούλκησης.
(Ελπίζω να μην ξέφυγα πολύ από το θέμα και το κούρασα !)
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
Καλός ο αγιασμός, αλλά πάρε καμιά γάτα λέμε.
Για το ψάρεμα του ρυμουλκούμενου μη ξεχνάμε ότι η γάτα είναι το AL-KO Trailer Control (ATC) για το τροχόσπιτο και το Trailer Stability Assist (TSA) ή Trailer Stability Control, ανάλογα με τον κατασκευαστή για το αυτοκίνητο.
Για το ψάρεμα του ρυμουλκούμενου μη ξεχνάμε ότι η γάτα είναι το AL-KO Trailer Control (ATC) για το τροχόσπιτο και το Trailer Stability Assist (TSA) ή Trailer Stability Control, ανάλογα με τον κατασκευαστή για το αυτοκίνητο.
espresso
Απ: 5 videos από ατυχήματα τροχοσπίτων
Πολύ χρήσιμες συμβουλές που μου τις είχαν πει κι από κει που αγόρασα το τροχόσπιτο. Μου είπαν επίσης οτι αυτά τα φαινόμενα δεν συμβαίνουν τόσο στο τροχόσπιτα με δύο άξονες και έχει και κάποια λογική. Εγώ (με 2 άξονες) μόνο στη προσπέραση φορτηγών και σε δυνατούς πλάγιους ανέμους νοιώθω ένα κουνηματάκι και ίσως χρειαστεί μικρή διόρθωση από το τιμόνι... Συχνά αν χρειαστεί πατάω ελαφρώς φρενάκι κι όλα τέλεια. Έχει κάποιος εμπειρία στο να έχει ρυμουλκήσει και με 1 και με 2 άξονες τροχόσπιτα ώστε να μας πει αν έχει μεγάλη διαφορά?
pilot
Παρόμοια θέματα
» Απίστευτα ατυχήματα.
» Φυλασσόμενο Πάρκινγκ τροχοσπίτων
» Ενοικιάσεις αυτοκινούμενων τροχόσπιτων .
» «Παγωμένες» οι εισαγωγές αυτοκινούμενων τροχόσπιτων
» Μια διαφορετική χρήση τροχόσπιτων και αυτοκινούμενων
» Φυλασσόμενο Πάρκινγκ τροχοσπίτων
» Ενοικιάσεις αυτοκινούμενων τροχόσπιτων .
» «Παγωμένες» οι εισαγωγές αυτοκινούμενων τροχόσπιτων
» Μια διαφορετική χρήση τροχόσπιτων και αυτοκινούμενων
www.taxidiarides.gr :: ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ... ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ... :: Το ρυμουλκούμενο και το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|