www.taxidiarides.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42

» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43

» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22

» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15

» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50

» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11

» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04

» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47

» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32

» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07

» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16

» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59

» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33

» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44

» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35

» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24

» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17

» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37

» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05

» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
About Us

Welcome to the forum www.taxidiarides.gr

Welcome to the forum  www.taxidiarides.gr

Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...


Γιβραλτάρ - Πορτογαλία

Πήγαινε κάτω

Γιβραλτάρ - Πορτογαλία Empty Γιβραλτάρ - Πορτογαλία

Δημοσίευση από athanase Τετ 16 Νοε 2011 - 19:42

Το ταξίδι αυτό είχε δημοσιευθεί στις 24 Απριλίου στο Ourcamp.

Στα μέσα του Σεπτέμβρη του περασμένου χρόνου ξεκινήσαμε με την γυναίκα μου να πραγματοποιήσουμε το ένα από τα τρία μεγάλα όνειρα-ταξίδια μας.
Το πρώτο μας όνειρο πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβρη του 2008 με τροχόσπιτο. Βενετία-Κόμο-Ζυρίχη-Αμστερνταμ - Ρότερνταμ-Μπριζ-Βρυξέλλες-Μόναχο-Σάλτσμπουργκ-Λουμπλιάνα-Ντουμπρόβνικ-Οχρίδα Σκόπια-Τίρανα-Φλώρινα-Ηγουμενίτσα. Με τις επισκέψεις σε διάφορες πόλεις κάναμε 6000 χιλ και διασχίσαμε 12 χώρες.

Το δεύτερο όνειρο ήταν ο γύρος της Ιβηρικής έγινε για πρώτη φορά με το νέο μας Camper. Ιταλία-Γαλλία-Ισπανία-Γιβραλτάρ Πορτογαλία-ξανά Ισπανία-Γαλλία-Ελβετία- και ξανά Ιταλία-Βενετία. Διασχίσαμε 7 χώρες και κάναμε 6812χιλ.
Από το ταξίδι αυτό θα σταθώ σε Γιβραλτάρ και Πορτογαλία σε πρώτη φάση μια και γιʼαυτά τα μέρη δεν έχουν γραφτεί πολλά πράγματα. (Το τρίτο όνειρο είναι Σκαιδιναυία-Βαλτικές Χώρες)

Γιβραλτάρ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] .


Αν με ρωτήσετε δεν γνωρίζω για ποιό λόγο ένοιωθα ένα δέος όσο πλησίαζα τον “Βράχο”, θες η ιστορία ; θες το ότι είναι οι πύλες της Μεσογείου; το σημείο που συναντιώνται Μεσόγειος και Ατλαντικός ; θες οι μύθοι που έχουν λεχθεί γιʼαυτούς τους βράχους ; δεν ξέρω τι απʼ όλα, η αλήθεια είναι μία το μικρό αυτό Βρεττανικό έδαφος σε γεμίζει με πολύ παράξενα συναισθήματα. Σταματήσαμε στην άκρη του δρόμου και καθίσαμε να θαυμάζουμε τους βράχους που ο κόντρα ήλιος τους έκανε θαμπούς πιο μυστηριώδεις και απόμακρους. Και όσο πλησιάζαμε αυτό το συναίσθημα μεγάλωνε με κορύφωση τι στιγμή που επιτέλους βρεθήκαμε απέναντί τους.
Προσοχή το μποτιλιάρισμα λόγω της γεμάλης προσέλευσης τουριστών είναι καθημερινό γι αυτό μην πάτε αν δεν έχετε άφθονο χρόνο.


[[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Πορτογαλία

Συνεχίζοντας το συναρπαστικό ταξίδι μας στην Ιβηρική αφήσαμε πίσω μας την πόλη του Flamenco και των ταυρομαχιών την Σεβίλλη και συνεχίσαμε βόρια για να περάσουμε στην Πορτογαλία. Η πρώτη πόλη που συναντήσαμε ήταν το Faro μία μικρή πόλη 40χιλ κατοίκων προστατευόμενη από την Unesco. Είναι πρωτεύουσα της περιοχής Algavre.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Επόμενη στάση μας η πρωτεύουσα της Πορτογαλίας Λισσαβώνα, μία πόλη η οποία προσωπικά δεν με ενθουσίασε. Μου έκανε πολύ εντύπωση η μιζέρια των κατοίκων αυτής της πόλης την οποία κάνει πιο έντονη η μεγάλη παρουσία Πορτογάλων από τις αποικίες που κατά κανόνα είναι πολύ πτωχοί. Χτισμένη πάνω σε 7 λόφους δίπλα στον ποταμό Ταγό που εκβάλει στον Ατλαντικό και με περίπου 3εκ. κατοίκους. Εχει να επιδείξει υπέροχα κτίρια, μεσαιωνικά μοναστήρια και πολύ πολιτισμό. Φημισμένη παγκοσμίως η συνοικία Bairro Alto , για την νυκτερινή της ζωή τα μπαράκια, εστιατόρια αλλά και το «ethnic” χρώμα της. Μείναμε στο Κάμπινγκ Lisboa . [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] Είναι ένα δημοτικό Κάμπινγκ σε πολύ καλή τιμή ανοικτό όλο το χρόνο με συστήματα ύψιστης ασφάλειας , ευρύχωρα pitches, όλα με ρεύμα, νερό και αποχέτευση. Οι αστικές συγκοινωνίες εξασφαλίζουν πολύ καλή σύνδεση με την πρωτεύουσα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Συνεχίζοντας βόρια κι έχοντας πάντα στ΄αριστερά μας τον Ατλαντικό σταματήσαμε για φαγητό σε μια πολύ γνωστή παραλία την Nazare λίγα χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα. Μια πόλη γεμάτη ταβέρνες, μπαρ αλλά και ωραίες αμμώδεις παραλίες όμως με τεράστια …. Ατλαντικά κύματα. Εχω βάλει και μια φωτό για τους φίλους καπνιστές (εκεί ήμουν κι εγώ για 30 χρόνια). Η απαγόρευση (χωρίς κόλπα ) ισχύει από τον Αύγουστο του…2007 και το πρόστιμο είναι !!!!! 750ευρώ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το καλό έμεινε για το τέλος. ΠΟΡΤΟ !!! τι πόλη είναι αυτή εδώ. Χορταίνουν όλες οι αισθήσεις σου από την ομορφιά αυτής της πόλης. Αν ξαναπήγαινα στην Πορτογαλία, για να ξανα-απολαύσω αυτήν την πόλη θα πήγαινα. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας και εκτός από την ποδοσφαρική της παράδοση έχει παράδοση και στην παραγωγή του ομόνυμου κρασιού Πορτό. Η πόλη είναι κτισμένη στις όχθες του ποταμού Duro. Μέσα στον οποίο μέχρι σήμερα για τουριστικούς και μόνο λόγους πλέουν αντίγραφα των πλοίων που εδώ και 200 χρόνια πουλούσαν το κράσι σ΄όλο τον κόσμο. Δεν θα συνεχίσω τις περιγραφές θα αφήσω τις φωτό μου να σας πουν περισσότερα.

Μείναμε στο Κάμπινγκ Orbitur Madalena
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] , ένα τεράστιο δημοτικό Κάμπιγκ που για να το βρούμε μας βγήκε η πίστη παρά τα δύο GPS. Η τιμή για Camper και δύο άτομα 16ευρώ, με πολύ καλές εγκαταστάσεις μέσα σε ένα απέραντο δάσος από πεύκα. Δεν ξέρω αν έφταιγε το τέλος της σαιζόν ή το γεγονός ότι ήταν δημοτικό, πάντως έδινε την εικόνα πλήρους εγκατάλειψης.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το κρασί Πορτό το οποίο αντίθετα απ΄ότι πιστεύουν πολλοί δεν είναι μόνο κόκκινο και δεν είναι μόνο γλυκό. Είναι πολύ δυνατό κρασί πού φθάνει και τους 24 βαθμούς. Εδώ είναι μερικές φωτογραφίες από την επίσκεψή μας σε ένα από τα παλαιότερο οινοποιία της Πορτογαλίας το CALEM (ιδρύθηκε το 1859). Εδώ υπάρχουν κρασιά 150 ετών και βαρέλια των 22.000 λίτρων. Η επίσκεψη που γίνεται με ένα μικρό αντίτιμο περιλαμβάνει ξενάγηση (Αγγλικά-Γαλλικά-Γερμανικά-Ιταλικά) καθώς και δοκιμές κρασιών.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Εδώ τελείωσε το κομμάτι του ταξιδιού μας στην Πορτογαλία ακολουθούσε και πάλι η Ισπανία και η χώρα των Βάσκων (ένα ονειρώδες πέρασμα από Bilbao, San Sebastian. Gijon) , αυτά όμως που είναι πάρα πολλά μια άλλη φορά.

athanase
athanase


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης