www.taxidiarides.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42

» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43

» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22

» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15

» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50

» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11

» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04

» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47

» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32

» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07

» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16

» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59

» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33

» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44

» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35

» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24

» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17

» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37

» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05

» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
About Us

Welcome to the forum www.taxidiarides.gr

Welcome to the forum  www.taxidiarides.gr

Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...


ιστορια μιας γεφυρας

+4
Γιωργάκος
Georgedim
ladakias
jimasimak
8 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από jimasimak Παρ 23 Οκτ 2015 - 20:06

απο το arcadia portal αλιευσα το εξης

Timelapse: 120 χρόνια Σύρτης - Αχλαδόκαμπος (vid)

Οκτώβριος 23, 2015 - 17:26
0 σχόλια

Η ιστορία μιας γέφυρας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Σε ένα βίντεο διάρκειας περίπου 11 λεπτών μετράμε τον χρόνο από το 1870 για την περιοχή Σύρτης - Αχλαδόκαμπος, που ήταν μια «νεκρή» περιοχή μετά το ολοκαύτωμα του Ιμπραήμ, έως το 2010.
Το βίντεο παρουσιάζει σε timelapse τις αλλαγές που συντελέστηκαν στην περιοχή, με την κατασκευή της γέφυρας προπολεμικά και την ανάπτυξη της φύσης, την ανατίναξη της γέφυρας και την Κατοχή, την καλλιέργεια των πρώτων κτημάτων αργότερα. Με την υποτυπώδη αυτή ανάπτυξη, άρχισαν να ανοίγονται οι δρόμοι και κατασκευάστηκε η νέα γέφυρα.
Στο anagnostis.org διαβάζουμε: «Τα γερμανικά στρατεύματα αποχωρώντας από την Ελλάδα στις 9 Σεπτεμβρίου 1944 κατέστρεψαν τη γέφυρα που υπήρχε. Για τα επόμενα 26 χρόνια (1947-1973) η σιδηροδρομική σύνδεση Κορίνθου και Τριπόλεως στο σημείο αυτό γινόταν με παραλλαγή της διαδρομής (παράκαμψη). Μετά την ανατίναξη της γέφυρας η γραμμή έμπαινε στο βάθος της ρεματιάς.
»Εκεί ήταν σταθμός όπου άλλαζε μέτωπο η μηχανή ή αργότερα η αυτοκινητάμαξα και περνούσε από την άλλη πλευρά της χαράδρας ή αντιθέτως… και συνέχιζε τη διαδρομή. Αυτή η παράκαμψη ονομάστηκε Σύρτης.
»Η παράκαμψη αυτή σηματοδότησε μία ολόκληρη εποχή και αποτέλεσε σήμα κατατεθέν για την περιοχή του Αχλαδοκάμπου για αρκετά χρόνια μέχρι την κατασκευή της νέας γέφυρας που ολοκληρώθηκε το 1974.
»16 Φεβρουαρίου 1974:  Ο τότε Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Αλέξανδρος Τζαβέλλας εγκαινιάζει τη νέα σιδηροδρομική γέφυρα του Αχλαδοκάμπου επί της σιδηροδρομικής γραμμής Μύλων - Αργολίδος - Καλαμών.
»Έκτοτε τα τρένα διέρχονταν από τη νέα γέφυρα που συνοδεύτηκε και από νέα χάραξη της γραμμής. Το σημείο του παλιού Σύρτη μετατράπηκε σε "χωματερή" από κάθε λογής τροχήλατο σιδηροδρομικό υλικό, που πρόσφατα εκποιήθηκε με αποτέλεσμα ο χώρος να αδειάσει από βαγόνια και να γεμίσει από μπάζα...».
Στο συνοδευτικό κείμενο του βίντεο εκφράζονται προβληματισμοί για την εκ νέου εγκατάλειψη των αγρών και της καλλιέργειας του σιταριού, αλλά και για την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου που κλείνει πέντε χρόνια από την παύση της λειτουργίας του.
«Με πέντε χρόνια χωρίς τρένο και με ένα αόριστο χρόνο - μέλλον το πότε θα ξαναπεράσει πάλι τρένο από την Πελοπόννησο!», αναφέρει.
Σημειωτέον ότι το βίντεο συνοδεύεται από ηχητικά ντοκουμέντα εποχής.
Video: 
Video of wi6vXE2SGIw23.10.2015
Ειδήσεις: 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
jimasimak
jimasimak


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty Απ: ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από ladakias Παρ 23 Οκτ 2015 - 20:55

πολυ καλο .θυμαμαι το 1975 περασα για πρωτη φορα την γεφυρα  και ηταν νυχτα με πανσεληνο .εβλεπα το

 υψος και ειχα φοβηθει μπορω να πω οτι κουνουσε και λιγο Shocked .το τραινο ειχε κοψει ταχυτητα για να περασει και μολις  την περασε ανεπτυξε και παλι την ταχυτη που ειχε  πριν. yes
ladakias
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty Απ: ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από Georgedim Παρ 23 Οκτ 2015 - 22:37

Παραστατικό και ενημερωτικό video.


Δημήτρη  merci !!!




Παντού στην Ευρώπη (...πλήν Ελλάδος), ο σιδηρόδρομος αποτελεί κορυφαίο μέσο μαζικής μεταφοράς.


Δυστυχώς στην πατρίδα μας η περιβόητη και ποθούμενη ...."ανάπτυξη",....διαχρονικά, ....δεν ακολουθεί κάποιο μακρόπνοο Εθνικό σχεδιασμό με συγκεκριμένο σκοπό και στόχο, ....αλλά εξυπηρετεί ευκαιριακούς τυχοδιωκτισμούς και ....ικανοποίηση "αδιαφανών" συμφερόντων.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty Απ: ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από Γιωργάκος Σαβ 24 Οκτ 2015 - 11:30

Δημήτρη ευχαριστούμε !

Αυτά που θα έλεγα τα είπε ο Γιώργος "georgedim" .
Γιωργάκος
Γιωργάκος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty Απ: ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από gsalonica Σαβ 24 Οκτ 2015 - 12:26

Ωραίο θέμα. Ευχαριστούμε
gsalonica
gsalonica


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty Απ: ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από Maximos Σαβ 24 Οκτ 2015 - 19:22

Δημήτρη, σ' ευχαριστούμε ...
... καλά να είμαστε ... και να θυμόμαστε από κάποια video, μερικά ιστορικά στοιχεία ...
... αφού όπως πάμε, μόνο ιστορικοί θα ασχολούνται πλέον ... !

Αν μου επιτρέπεις Δημήτρη, να βγω λίγο εκτός θέματος ...
Έτυχε σήμερα να δώ ένα video, για το πως κατασκευάζονται οι γέφυρες στην Κίνα ...
Ένα εντυπωσιακό μηχάνημα,  να τοποθετεί τα οριζόντια τμήματα ... με την μία ... !!


Maximos
Maximos
Admin


https://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty Απ: ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από jimasimak Σαβ 24 Οκτ 2015 - 20:04

πολυ ωραιο
jimasimak
jimasimak


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty Απ: ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από Νικόλας Μητσόπουλος Κυρ 25 Οκτ 2015 - 20:21

merci
Νικόλας Μητσόπουλος
Νικόλας Μητσόπουλος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ιστορια μιας γεφυρας Empty Απ: ιστορια μιας γεφυρας

Δημοσίευση από caminador Κυρ 25 Οκτ 2015 - 21:27

Πολλά έτη μπροστά...εδώ φτιάξανε τρένο για το Θιβέτ που τα βαγόνια του είναι σε συμπίεση όπως η άτρακτος του αεροπλάνου,λόγω του υψομέτρου. Όσο για τον Αχλαδόκαμπο είμαι κατά 50% Αχλαδοκαμπίτης, από τη μητέρα, μου κι`έχω καταναλώσει πολύ χρόνο της παιδικής μου ηλικίας να βλέπω, από τη βεράντα, τα τρένα να περνούν...
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης