Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
+3
Masterless
Γιωργάκος
Maximos
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Όσοι ρυμουλκούμε τροχόσπιτο, θέλω να πιστεύω, ότι γνωρίζουμε το σταμπιλιζατέρ ...
Είναι το εξάρτημα, που αντικαθιστά (*) την "χούφτα" ενός τροχόσπιτου ... και κατά συνέπεια, αυτό που συνδέεται (δένει) στον κοτσαδόρο του αυτοκινήτου.
Στον κοτσαδόρο και συγκεκριμένα στην μπίλια του κοτσαδόρου, δεν χρησιμοποιούμε ΚΑΘΟΛΟΥ λιπαντικό (γράσο ή άλλη λιπαντική ουσία) και φυσικά ... δεν λιπαίνουμε το σταμπιλιζατέρ εκεί που ακουμπά η μπίλια.
Εάν βάλουμε λιπαντικό, ουσιαστικά ακυρώνουμε, την λειτουργία του σταμπιλιζατέρ.
Το σταμπιλιζατέρ, λειτουργεί, πιέζοντας (σφίγγει δηλαδή) την μπίλια του κοτσαδόρου.
Αυτό, έχει σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο (ρυμουλκό) και το τροχόσπιτο (ρυμουλκούμενο) να "λειτουργούν" σαν ένα σώμα (πακέτο). Αυτό βοηθάει στο να περιορίζεται το "ψάρεμα" (...η ταλάντωση) του τροχόσπιτου, όταν μας προσπερνά, ένα άλλο αυτοκίνητο (και κυρίως ογκώδες πχ. φορτηγό) ή όταν έρχεται από απέναντι (στο αντίθετο ρεύμα).
Επίσης, όταν έχουμε σταμπιλιζατέρ (stabilizer) τα τυχόν ρεύματα αέρα, επηρεάζουν πολύ λιγότερο το τροχόσπιτο.
Με το σταμπιλιζατέρ, γενικά, η οδήγηση είναι πιό ασφαλής (τηρουμένων πάντα των σχετικών ορίων), ενώ αυξάνεται και το όριο (ασφαλούς) ταχύτητας από τα 90 … στα 100 χλμ/ώρα, σε αρκετές χώρες.
Τα σύγχρονα σταμπιλιζατέρ, έχουν και δείκτη φθοράς. Όσο αυτός ο δείκτης βρίσκεται εντός των ορίων, τότε όλα είναι καλά και … “δένει” σωστά (σφικτά δηλαδή) στην μπίλια.
Όταν τα σημεία φθοράς είναι εμφανή, τότε πρέπει να αντικατασταθούν τα "θερμουϊτ" του, τα (συνήθως) δύο εξαρτήματα, κάτι σαν τα τακάκια των φρένων στα αυτοκίνητα … !
(*) Για την ιστορία, παλιότερα, υπήρχαν και άλλα είδη σταμπιλιζατέρ, (πχ. με λαμάκια) ... κάποια βέβαια κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα.
Όμως, αυτά της χούφτας (πχ. της ALKO, της Winterhof, της Westfalia κλπ) έχουν επικρατήσει ως πιό βολικά, αφού δεν χρειάζεται να τα "αποσυνδέεις" στις κλειστές στροφές ή όταν κάνεις όπισθεν.
Όταν λέω αποσυνδέεις, μην φανταστείτε ότι αποσυνδέεις το τροχόσπιτο, απλά, αυτοί οι παλαιότεροι τύποι σταμπιλιζατέρ, είχαν δύο μεγάλες λάμες (αριστερά και δεξιά από την κανονκή χούφτα), οι οποίες έσφιγγαν χειροκίνητα, για να είναι το τροχόσπιτο στην ίδια ευθεία με το αυτοκίνητο (όπου όταν ήταν πολύ σφιγμένες οι λάμες και η στροφή σχετικά κλειστή, δημιουργείτο πρόβλημα).
Όσο πιο μεγάλο είναι το τροχόσπιτο, τόσο πιο επιτακτική είναι και η ανάγκη ύπαρξης του σταμπιλιζατέρ.
Ένας σύνδεσμος για σταμπιλιζατέρ ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ο άριστος βέβαια συνδυασμός, είναι να υπάρχει μαζί με το σταμπιλιζατέρ και το σύστημα ATC (της AL-KO) η το IDC (της BPW).
Δείτε εδώ ... και θα καταλάβετε ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Είναι το εξάρτημα, που αντικαθιστά (*) την "χούφτα" ενός τροχόσπιτου ... και κατά συνέπεια, αυτό που συνδέεται (δένει) στον κοτσαδόρο του αυτοκινήτου.
Στον κοτσαδόρο και συγκεκριμένα στην μπίλια του κοτσαδόρου, δεν χρησιμοποιούμε ΚΑΘΟΛΟΥ λιπαντικό (γράσο ή άλλη λιπαντική ουσία) και φυσικά ... δεν λιπαίνουμε το σταμπιλιζατέρ εκεί που ακουμπά η μπίλια.
Εάν βάλουμε λιπαντικό, ουσιαστικά ακυρώνουμε, την λειτουργία του σταμπιλιζατέρ.
Το σταμπιλιζατέρ, λειτουργεί, πιέζοντας (σφίγγει δηλαδή) την μπίλια του κοτσαδόρου.
Αυτό, έχει σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο (ρυμουλκό) και το τροχόσπιτο (ρυμουλκούμενο) να "λειτουργούν" σαν ένα σώμα (πακέτο). Αυτό βοηθάει στο να περιορίζεται το "ψάρεμα" (...η ταλάντωση) του τροχόσπιτου, όταν μας προσπερνά, ένα άλλο αυτοκίνητο (και κυρίως ογκώδες πχ. φορτηγό) ή όταν έρχεται από απέναντι (στο αντίθετο ρεύμα).
Επίσης, όταν έχουμε σταμπιλιζατέρ (stabilizer) τα τυχόν ρεύματα αέρα, επηρεάζουν πολύ λιγότερο το τροχόσπιτο.
Με το σταμπιλιζατέρ, γενικά, η οδήγηση είναι πιό ασφαλής (τηρουμένων πάντα των σχετικών ορίων), ενώ αυξάνεται και το όριο (ασφαλούς) ταχύτητας από τα 90 … στα 100 χλμ/ώρα, σε αρκετές χώρες.
Τα σύγχρονα σταμπιλιζατέρ, έχουν και δείκτη φθοράς. Όσο αυτός ο δείκτης βρίσκεται εντός των ορίων, τότε όλα είναι καλά και … “δένει” σωστά (σφικτά δηλαδή) στην μπίλια.
Όταν τα σημεία φθοράς είναι εμφανή, τότε πρέπει να αντικατασταθούν τα "θερμουϊτ" του, τα (συνήθως) δύο εξαρτήματα, κάτι σαν τα τακάκια των φρένων στα αυτοκίνητα … !
(*) Για την ιστορία, παλιότερα, υπήρχαν και άλλα είδη σταμπιλιζατέρ, (πχ. με λαμάκια) ... κάποια βέβαια κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα.
Όμως, αυτά της χούφτας (πχ. της ALKO, της Winterhof, της Westfalia κλπ) έχουν επικρατήσει ως πιό βολικά, αφού δεν χρειάζεται να τα "αποσυνδέεις" στις κλειστές στροφές ή όταν κάνεις όπισθεν.
Όταν λέω αποσυνδέεις, μην φανταστείτε ότι αποσυνδέεις το τροχόσπιτο, απλά, αυτοί οι παλαιότεροι τύποι σταμπιλιζατέρ, είχαν δύο μεγάλες λάμες (αριστερά και δεξιά από την κανονκή χούφτα), οι οποίες έσφιγγαν χειροκίνητα, για να είναι το τροχόσπιτο στην ίδια ευθεία με το αυτοκίνητο (όπου όταν ήταν πολύ σφιγμένες οι λάμες και η στροφή σχετικά κλειστή, δημιουργείτο πρόβλημα).
Όσο πιο μεγάλο είναι το τροχόσπιτο, τόσο πιο επιτακτική είναι και η ανάγκη ύπαρξης του σταμπιλιζατέρ.
Ένας σύνδεσμος για σταμπιλιζατέρ ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ο άριστος βέβαια συνδυασμός, είναι να υπάρχει μαζί με το σταμπιλιζατέρ και το σύστημα ATC (της AL-KO) η το IDC (της BPW).
Δείτε εδώ ... και θα καταλάβετε ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αρέσει στους χρήστες Antonioz και Sot
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Στην αναφορά που έκανε ο Μάξιμος για το Α T C αρκετούς θα τους προβληματίζει για το βάλουν ότι έχουν επτά πολική πρίζα, αυτό δεν είναι πρόβλημα μπορείτε να δείτε εδώ
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
... και μερικές φωτογραφίες ... με σταμπιλιζατέρ ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
... και εδώ τα ανταλλακτικά τους ... είναι αυτά που αντικαθιστούμε, όταν φθαρούν ... (κάτι σαν τα τακάκια των φρένων... !!).
Στα σταμπιλιζατέρ, υπάρχουν αντίστοιχα, δείκτες φθοράς ...
... κριτήριο είναι πάντως ... και το πόσο σφικτά "κουμπώνει" ( ... το σταμπιλιζατέρ) ... επάνω στην μπίλια του κοτσαδόρου ...
... όσο πιο σφικτά ... τόσο το καλύτερο ... !!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
... και εδώ τα ανταλλακτικά τους ... είναι αυτά που αντικαθιστούμε, όταν φθαρούν ... (κάτι σαν τα τακάκια των φρένων... !!).
Στα σταμπιλιζατέρ, υπάρχουν αντίστοιχα, δείκτες φθοράς ...
... κριτήριο είναι πάντως ... και το πόσο σφικτά "κουμπώνει" ( ... το σταμπιλιζατέρ) ... επάνω στην μπίλια του κοτσαδόρου ...
... όσο πιο σφικτά ... τόσο το καλύτερο ... !!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Εδώ ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
... ένας σύνδεσμος, που αναφέρεται στην τοποθέτηση του ATC της ALKO ...
... όπου όμως, είναι στα Γερμανικά ...
... έχει πάντως φωτογραφίες ...
... ένας σύνδεσμος, που αναφέρεται στην τοποθέτηση του ATC της ALKO ...
... όπου όμως, είναι στα Γερμανικά ...
... έχει πάντως φωτογραφίες ...
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Maximos έγραψε:... έχει πάντως φωτογραφίες ...
Δεν θες τίποτα άλλο είναι τόσο κατατοπιστικές οι φωτογραφίες …..
Γιωργάκος
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Εδώ ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
... πάλι για το ATC της ALKO ... αλλά στα Αγγλικά ...
... μαζί με απαντήσεις ... σε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις ...
... πάλι για το ATC της ALKO ... αλλά στα Αγγλικά ...
... μαζί με απαντήσεις ... σε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις ...
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Αγαπητέ μας Πρόεδρε, πολύ καλή ενημέρωση.............
Πολλοί θα σωφρονιστούν και άλλοι θα σοβαρευτούν.............
Μάλλον είμαι μελλοντικός ATCσάκης, χάρης στις δημοσιεύσεις σου...........
Με την σειρά μου, σ' ευχαριστώ.................
Πολλοί θα σωφρονιστούν και άλλοι θα σοβαρευτούν.............
Μάλλον είμαι μελλοντικός ATCσάκης, χάρης στις δημοσιεύσεις σου...........
Με την σειρά μου, σ' ευχαριστώ.................
Masterless
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Masterless έγραψε:Πολλοί θα σωφρονιστούν και άλλοι θα σοβαρευτούν.............
Γιωργάκος
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Χαιρετώ την ομάδα. Διάβασα το πολύ καλό άρθρο πού έγραψε ο Μάξιμος για το σταμπιλιζατερ. Προχθές έκανα το πρώτο μου ταξίδι με το τροχόσπιτο και το νέο αυτοκίνητο και αντιμετώπισα το φαινόμενο της Ταλάντωσης ελαφριά ευτυχώς επάνω στην Εγνατία. Διαβάζοντας τα γραφόμενα σας σας παραθέτω τα στοιχεία και θα ήθελα τις υποδείξεις σας. Το βάρος στην χούφτα είναι 75-80 κιλά - δεν έχω σταμπιλιζατερ - έχω μπόσικα στον άξονα που δένει η χούφτα (μια βίδα οριζόντια μία κάθετη) περίπου 5mm - το τροχόσπιτο hobby prestige 460 παλιό αλλά σε πολύ καλή κατάσταση αρκετά ταξιδεμενο 1ος ιδιοκτήτης. 1) Θα πρέπει να φτιάξω τα κενά του άξονα πρώτα και μετά να βλέποντας να ψάξω για σταμπιλιζατερ; αν ναι πως γίνεται αυτό; (είμαι συνταξιούχος μηχανικός)Maximos έγραψε:Όσοι ρυμουλκούμε τροχόσπιτο, θέλω να πιστεύω, ότι γνωρίζουμε το σταμπιλιζατέρ ...
Είναι το εξάρτημα, που αντικαθιστά (*) την "χούφτα" ενός τροχόσπιτου ... και κατά συνέπεια, αυτό που συνδέεται (δένει) στον κοτσαδόρο του αυτοκινήτου.
Στον κοτσαδόρο και συγκεκριμένα στην μπίλια του κοτσαδόρου, δεν χρησιμοποιούμε ΚΑΘΟΛΟΥ λιπαντικό (γράσο ή άλλη λιπαντική ουσία) και φυσικά ... δεν λιπαίνουμε το σταμπιλιζατέρ εκεί που ακουμπά η μπίλια.
Εάν βάλουμε λιπαντικό, ουσιαστικά ακυρώνουμε, την λειτουργία του σταμπιλιζατέρ.
Το σταμπιλιζατέρ, λειτουργεί, πιέζοντας (σφίγγει δηλαδή) την μπίλια του κοτσαδόρου.
Αυτό, έχει σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο (ρυμουλκό) και το τροχόσπιτο (ρυμουλκούμενο) να "λειτουργούν" σαν ένα σώμα (πακέτο). Αυτό βοηθάει στο να περιορίζεται το "ψάρεμα" (...η ταλάντωση) του τροχόσπιτου, όταν μας προσπερνά, ένα άλλο αυτοκίνητο (και κυρίως ογκώδες πχ. φορτηγό) ή όταν έρχεται από απέναντι (στο αντίθετο ρεύμα).
Επίσης, όταν έχουμε σταμπιλιζατέρ (stabilizer) τα τυχόν ρεύματα αέρα, επηρεάζουν πολύ λιγότερο το τροχόσπιτο.
Με το σταμπιλιζατέρ, γενικά, η οδήγηση είναι πιό ασφαλής (τηρουμένων πάντα των σχετικών ορίων), ενώ αυξάνεται και το όριο (ασφαλούς) ταχύτητας από τα 90 … στα 100 χλμ/ώρα, σε αρκετές χώρες.
Τα σύγχρονα σταμπιλιζατέρ, έχουν και δείκτη φθοράς. Όσο αυτός ο δείκτης βρίσκεται εντός των ορίων, τότε όλα είναι καλά και … “δένει” σωστά (σφικτά δηλαδή) στην μπίλια.
Όταν τα σημεία φθοράς είναι εμφανή, τότε πρέπει να αντικατασταθούν τα "θερμουϊτ" του, τα (συνήθως) δύο εξαρτήματα, κάτι σαν τα τακάκια των φρένων στα αυτοκίνητα … !
(*) Για την ιστορία, παλιότερα, υπήρχαν και άλλα είδη σταμπιλιζατέρ, (πχ. με λαμάκια) ... κάποια βέβαια κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα.
Όμως, αυτά της χούφτας (πχ. της ALKO, της Winterhof, της Westfalia κλπ) έχουν επικρατήσει ως πιό βολικά, αφού δεν χρειάζεται να τα "αποσυνδέεις" στις κλειστές στροφές ή όταν κάνεις όπισθεν.
Όταν λέω αποσυνδέεις, μην φανταστείτε ότι αποσυνδέεις το τροχόσπιτο, απλά, αυτοί οι παλαιότεροι τύποι σταμπιλιζατέρ, είχαν δύο μεγάλες λάμες (αριστερά και δεξιά από την κανονκή χούφτα), οι οποίες έσφιγγαν χειροκίνητα, για να είναι το τροχόσπιτο στην ίδια ευθεία με το αυτοκίνητο (όπου όταν ήταν πολύ σφιγμένες οι λάμες και η στροφή σχετικά κλειστή, δημιουργείτο πρόβλημα).
Όσο πιο μεγάλο είναι το τροχόσπιτο, τόσο πιο επιτακτική είναι και η ανάγκη ύπαρξης του σταμπιλιζατέρ.
Ένας σύνδεσμος για σταμπιλιζατέρ ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ο άριστος βέβαια συνδυασμός, είναι να υπάρχει μαζί με το σταμπιλιζατέρ και το σύστημα ATC (της AL-KO) η το IDC (της BPW).
Δείτε εδώ ... και θα καταλάβετε ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
2)να δω μήπως και τα αμορτισέρ; Ευχαριστώ
Sot
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Κατ' αρχάς καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Οι παλιοί & έμπειροι "τροχοσπιτάδες" μας, πιστεύω μπορούν να δώσουν απαντήσεις στις απορίες σου.
Για αφήστε για λίγο τα μπάνια και τις ξαπλώστρες και απαντήστε στο φίλο μας.
Οι παλιοί & έμπειροι "τροχοσπιτάδες" μας, πιστεύω μπορούν να δώσουν απαντήσεις στις απορίες σου.
Για αφήστε για λίγο τα μπάνια και τις ξαπλώστρες και απαντήστε στο φίλο μας.
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη Sot
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Καλως ορισες στην ταξιδιαρικη ομαδα μας καινουριε φιλε !!
Το πρωτο που θα πρεπει να κανεις ειναι να βαλεις σταμπιλιζατερ . Οπωσδηποτε..
Θα καταλλαβεις την διαφορα στην οδηγηση.
Θα σταματηση αυτη η ταλαντωση (οταν σε προσπερναει βαρυ οχημα)
Για τα μποσικα του αξονα (αν χτυπαει)θελει γρασαρισμα απο την κατω μερια & αλλαγη φουσκας ..
Να προσεξεις ομως , κατα την αλλαγη της χουφτας βγαζωντας τις βιδες θα βαλεις στην τρυπα ενα κατσαβιδι γιατι ο αξονας ειναι 2πλος εχει και τα φρενα και την αυτοματη οπισθεν ..
Στο γιου τιουμπ υπαρχουν αρκετα βιντεακια που θα σε οδηγησουνε σωστα .
Οσο για τα αμορτισερ ; Καλο θα ειναι να τα αλλαξεις .
Ααα................. κατι ακομα που ξεχασα !!!
Μετα τη χουφτα που συνδεονται τα φρενα εχει κι'εκει ενα αμορτισερ επαναφορας της χουφτας μπορει να θελει κι'αυτο αλλαγη .
Σαν παλιος τροχοσπιτας (απο το 1983) η πειρα με διδαξε πολλα ..
Οταν ρυμουλκεις χρειαζεται προσοχη μεγαλη και πανω απ'ολα
....................................................ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ..
Καλα ταξιδια
Το πρωτο που θα πρεπει να κανεις ειναι να βαλεις σταμπιλιζατερ . Οπωσδηποτε..
Θα καταλλαβεις την διαφορα στην οδηγηση.
Θα σταματηση αυτη η ταλαντωση (οταν σε προσπερναει βαρυ οχημα)
Για τα μποσικα του αξονα (αν χτυπαει)θελει γρασαρισμα απο την κατω μερια & αλλαγη φουσκας ..
Να προσεξεις ομως , κατα την αλλαγη της χουφτας βγαζωντας τις βιδες θα βαλεις στην τρυπα ενα κατσαβιδι γιατι ο αξονας ειναι 2πλος εχει και τα φρενα και την αυτοματη οπισθεν ..
Στο γιου τιουμπ υπαρχουν αρκετα βιντεακια που θα σε οδηγησουνε σωστα .
Οσο για τα αμορτισερ ; Καλο θα ειναι να τα αλλαξεις .
Ααα................. κατι ακομα που ξεχασα !!!
Μετα τη χουφτα που συνδεονται τα φρενα εχει κι'εκει ενα αμορτισερ επαναφορας της χουφτας μπορει να θελει κι'αυτο αλλαγη .
Σαν παλιος τροχοσπιτας (απο το 1983) η πειρα με διδαξε πολλα ..
Οταν ρυμουλκεις χρειαζεται προσοχη μεγαλη και πανω απ'ολα
....................................................ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ..
Καλα ταξιδια
traveller
Αρέσει στον χρήστη Sot
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Mήπως να ανέβαζες καμιά φωτο να μας δείξεις που είναι τα μπόσικα; Είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει stabilization?
To τροχόσπιτο δεν γνωρίζω πόσο παλιό είναι, όμως εδώ και πάνω από 20 χρόνια υπάρχουν διατάξεις stabilization ενσωματωμένες στην χούφτα.
To τροχόσπιτο δεν γνωρίζω πόσο παλιό είναι, όμως εδώ και πάνω από 20 χρόνια υπάρχουν διατάξεις stabilization ενσωματωμένες στην χούφτα.
Batfalcon
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Sot
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Σύμφωνοι stabilization δεν υπάρχει. Ο ευκολότερος τρόπος είναι να προμηθευτείς καινούργια χούφτα που να έχει ενσωματωμένο τον μηχανισμό. Το χαρακτηρισκό τους είναι ότι υπάρχουν 2 μοχλοί. Ενας για να κουμπώσει η χούφτα στον κοτσαδόρο και ένας μεγαλύτερος που σφίγγει την μπίλια.
Τώρα τα μπόσικα που είναι;
Τώρα τα μπόσικα που είναι;
Batfalcon
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Αν πιάσεις την χούφτα και την κάνεις πάνω κάτω η Δεξιά αριστερά
Sot
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Κινείται η χούφτα μόνο, η μαζί με ολόκληρο τον άξονα που βρίσκεται μέσα από την λαστιχένια φυσαρμόνικα;
Batfalcon
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Δεν είμαι σε θέση να σε διαφωτίσω πως μπορείς να αντικαταστήσεις / επιδιορθώσεις αυτή την βλάβη. Αν το είχα εδώ μποροστά μου, θα το έλυνα. Ομως από μακρυά δεν ξέρω να σου πω. Ενας τεχνικός θα σε βοηθήσει, αλλά όποια γνώμη και να πάρεις, μην προχωρήσεις να δεν ρωτήσεις τον Ζαμπέτα
Batfalcon
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Ευχαριστώ πολύ, να συμπληρώσω ότι ρυμουλκο πολλά χρόνια απλώς άλλαξα αυτοκίνητο και παρουσιάστηκε η Ταλάντωση με το προηγούμενο δεν υπήρχε πρόβλημα. Την ιδιότητα μου την ανέφερα να σας δείξω ότι καταλαβαίνω αρκετά τις τεχνικές ορολογίες. Αμορτισέρ εμπρός λες αυτό το ελατήριο μέσα στον Σωλήνα επάνω στην ντιζα των φρένων πού κρατάει το χειρόφρενο τεντωμένο; Αυτά τα λίγα κενά πού έχει ο άξονας τής χούφτας τα οποία ακούγονται στην πορεία μήπως συμβάλλουν στο φαινόμενο της Ταλάντωσης; θα το Γρασάρω βέβαια όπως μου υποδείξατε έχω καιρό να το κάνω. Τέλος υπάρχει περίπτωση να βρω μεταχειρισμένο σταμπιλιζατερ και αν ναι ποια μάρκα να προτιμήσω η ποια ταιριάζει τα μπουλόνια της χούφτας είναι ένα οριζόντιο και ένα κάθετο. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις συμβουλέςtraveller έγραψε:Καλως ορισες στην ταξιδιαρικη ομαδα μας καινουριε φιλε !!
Το πρωτο που θα πρεπει να κανεις ειναι να βαλεις σταμπιλιζατερ . Οπωσδηποτε..
Θα καταλλαβεις την διαφορα στην οδηγηση.
Θα σταματηση αυτη η ταλαντωση (οταν σε προσπερναει βαρυ οχημα)
Για τα μποσικα του αξονα (αν χτυπαει)θελει γρασαρισμα απο την κατω μερια & αλλαγη φουσκας ..
Να προσεξεις ομως , κατα την αλλαγη της χουφτας βγαζωντας τις βιδες θα βαλεις στην τρυπα ενα κατσαβιδι γιατι ο αξονας ειναι 2πλος εχει και τα φρενα και την αυτοματη οπισθεν ..
Στο γιου τιουμπ υπαρχουν αρκετα βιντεακια που θα σε οδηγησουνε σωστα .
Οσο για τα αμορτισερ ; Καλο θα ειναι να τα αλλαξεις .
Ααα................. κατι ακομα που ξεχασα !!!
Μετα τη χουφτα που συνδεονται τα φρενα εχει κι'εκει ενα αμορτισερ επαναφορας της χουφτας μπορει να θελει κι'αυτο αλλαγη .
Σαν παλιος τροχοσπιτας (απο το 1983) η πειρα με διδαξε πολλα ..
Οταν ρυμουλκεις χρειαζεται προσοχη μεγαλη και πανω απ'ολα
....................................................ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ..
Καλα ταξιδια
Sot
Απ: Stabilizer ή σταμπιλιζατέρ ... και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα σταθεροποίησης ...
Ευχαριστώ πολύBatfalcon έγραψε:Δεν είμαι σε θέση να σε διαφωτίσω πως μπορείς να αντικαταστήσεις / επιδιορθώσεις αυτή την βλάβη. Αν το είχα εδώ μποροστά μου, θα το έλυνα. Ομως από μακρυά δεν ξέρω να σου πω. Ενας τεχνικός θα σε βοηθήσει, αλλά όποια γνώμη και να πάρεις, μην προχωρήσεις να δεν ρωτήσεις τον Ζαμπέτα
Sot
Παρόμοια θέματα
» Κλειδαριές ... για τη χούφτα ... ή το σταμπιλιζατέρ ...
» Αντικατάσταση θερμουϊτ σε σταμπιλιζατέρ ...
» ΔΕΗ: Ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί – Επιβάρυνση ένα ευρώ στους έγχαρτους
» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
» Σταμπιλιζατέρ ... από την BPW ...
» Αντικατάσταση θερμουϊτ σε σταμπιλιζατέρ ...
» ΔΕΗ: Ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί – Επιβάρυνση ένα ευρώ στους έγχαρτους
» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
» Σταμπιλιζατέρ ... από την BPW ...
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|