Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Υδροπνευματικες αναρτησεις
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Υδροπνευματικες αναρτησεις
Καλησπέρα! Έχοντας μια κουβέντα με φίλο, δεν καταφέραμε να καταλήξουμε κάπου κι έτσι είπαμε να ρωτήσουμε... οι υδροπνευματικες αναρτήσεις των αυτοκινήτων citroen ζορίζονται περισσότερο από τις κλασικές ρυμουλκοντας τροχοσπιτο; έχει κανείς τέτοια εμπειρια;
spyrosbhta
Απ: Υδροπνευματικες αναρτησεις
οχι δεν ζοριζονται καθολου ειναι σαν να βαζεις προσθετο βαρος στο αμαξι απλα για πιο αμαξι citroen αναφερεις μοντελο ...για να σου πω ακριβως λεπτομερειες...
ειδικα στο μοντελο xantia εχω παρα πολλες γνωσεις επανω σχετικα με την αναρτηση και λιγοτερη για την σειρα c5 και μετα
ειδικα στο μοντελο xantia εχω παρα πολλες γνωσεις επανω σχετικα με την αναρτηση και λιγοτερη για την σειρα c5 και μετα
tabbert
Αρέσει στους χρήστες traveller και syncro89
Απ: Υδροπνευματικες αναρτησεις
...... Ο Πλεον ειδικος στα Γαλλικα αυτοκινητα ..
................Δεν γνωριζω ομως αν ξερει και κατι για τις Γαλλιδες ;;
tabbert ...Ο Μανωλης του forum μας ...
................Δεν γνωριζω ομως αν ξερει και κατι για τις Γαλλιδες ;;
tabbert ...Ο Μανωλης του forum μας ...
traveller
Απ: Υδροπνευματικες αναρτησεις
Σπύρο, ....χωρίς να είμαι ειδικός, ....με βάση την λογική και τους κανόνες της Φυσικής, ....αν το όλο σύστημα της υδροπνευματικής ανάρτησης δεν παρουσιάζει κάποια διαρροή ή βλάβη στις βαλβίδες επικοινωνίας του (....η αχίλλειος πτέρνα του), ....για πιό λόγο να ζορισθεί περισσότερο με το φορτίο ;
Από τα λίγα που γνωρίζω, ....οι υδροπνευματικές αναρτήσεις που χρησιμοποιουσε η Citroèn, στην ουσία υποκαθιστούσαν την λειτουργία των γνωστών μας ελατηρίων, ....που υπάρχουν στα υπόλοιπα αυτοκίνητα, ....με όφελος την άνεση.
Επομένως (....επί σωστής λειτουργίας του), ....όπως είπε παραπάνω και ο Μανώλης (tabbert) ....μάλλον το αντίθετο θα έλεγα πως ισχύει, ....αφού ο συνδυασμός αερίου αζώτου (που είναι συμπιέσιμο & παίζει το ρόλο των ελατηρίων), μαζί με το συνυπάρχον σε ξεχωριστό θάλαμο υδραυλικό υγρό (που είναι ασυμπίεστο & υπεύθυνο για την λειτουργία της υδροπνευματικής ανάρτησης), ....προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη οδική συμπεριφορά, ....λαμβάνοντας μάλιστα υπ' όψιν και το γεγονός ότι πρόκειται για ένα κλειστό κύκλωμα ....που επιτρέπει την επικοινωνία & ανακατανομή της πίεσης των αναρτήσεων, μεταξύ των 4 τροχών, ....κάτι που δεν υφίσταται με τα κλασικά ελατήρια.
Από τα λίγα που γνωρίζω, ....οι υδροπνευματικές αναρτήσεις που χρησιμοποιουσε η Citroèn, στην ουσία υποκαθιστούσαν την λειτουργία των γνωστών μας ελατηρίων, ....που υπάρχουν στα υπόλοιπα αυτοκίνητα, ....με όφελος την άνεση.
Επομένως (....επί σωστής λειτουργίας του), ....όπως είπε παραπάνω και ο Μανώλης (tabbert) ....μάλλον το αντίθετο θα έλεγα πως ισχύει, ....αφού ο συνδυασμός αερίου αζώτου (που είναι συμπιέσιμο & παίζει το ρόλο των ελατηρίων), μαζί με το συνυπάρχον σε ξεχωριστό θάλαμο υδραυλικό υγρό (που είναι ασυμπίεστο & υπεύθυνο για την λειτουργία της υδροπνευματικής ανάρτησης), ....προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη οδική συμπεριφορά, ....λαμβάνοντας μάλιστα υπ' όψιν και το γεγονός ότι πρόκειται για ένα κλειστό κύκλωμα ....που επιτρέπει την επικοινωνία & ανακατανομή της πίεσης των αναρτήσεων, μεταξύ των 4 τροχών, ....κάτι που δεν υφίσταται με τα κλασικά ελατήρια.
Georgedim- Admin
Αρέσει στον χρήστη traveller
Απ: Υδροπνευματικες αναρτησεις
επισης οπως σωστα αναφερε ο γιατρος με επιστημονικο τροπο και μπραβο του για τις τεχνικες γνωσεις η υδροπνευματικη εχει το χαρισμα περαν της ανεσης να κρατα το αμαξι σε σταθερο υψος απο το εδαφος με ανεξαρτητο φορτωμα εχει φυσικα μεταβολη στο αυταξανομενο υψος μεταξυ αυτοκινητου και οδοστροωματος αν συμπεσεις σε ανωμαλια η κανονικη αποσταση απο το εδαφος σου επιτρεπει σταθερο κεντρο βαρους μιας και καλυτρεο κρατημα επισης στα φρεναρισματα στα πιο αποτομα καθετε ολο το αμαξι και το πισω μερος με αποτελεσμα η πιεση φρενων στους πισω δισκους να ειναι τετεοια που να μην επιτρεπει το μπλοκαρισμα των πισω τροχων επισης το χειροφρενο ενεργοπιει τυς εμπρος τροχους στα αμαξια c5 και μετα εχουν αλλαγες
tabbert
Απ: Υδροπνευματικες αναρτησεις
Η υδροπνευματική ανάρτηση δεν ζορίζετε καθόλου από την έλξη του τροχόσπιτου αντίθετα έχει καλύτερη συμπεριφορά το αυτοκίνητο σε σχέση με αυτοκίνητο με ελατήρια. Η μεταβολή του ύψους είναι μόνο για μικρές ταχύτητες έως περίπου 25 χιλιόμετρα την ώρα μετά ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου το επαναφέρει στο φυσικό του ύψος. Τώρα για το φρενάρισμα αν δεν βουτήξουν τα φρένα από το τροχόσπιτο και κτυπάει το τροχόσπιτο το αυτοκίνητο τα πράγματα είναι άσχημα για κάθε ανάρτηση. Για το C5 έχει στους μπροστινούς τροχούς την κίνηση τα φρένα το ABS το χειρόφρενο λαστιχάκια επιστροφής υγρών ανάρτησης σαν πολλά δεν μαζευτήκανε νομίζω. Η Γαλλιδούλα είναι πολύ ωραία είναι ένα ωραίο αμάξι.
driblia
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|