Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα, για τροχόσπιτα (....Διευκρινήσεις).από teohunter Παρ 8 Νοε 2024 - 9:51
» ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΑ ΜΕ ΑΠΟΨΗ...
από sxeni Τρι 3 Σεπ 2024 - 2:17
» Free Camper stop Κουρεμένος
από Georgedim Παρ 30 Αυγ 2024 - 14:18
» Camping Κουτσουνάρι
από ktRinity Τρι 27 Αυγ 2024 - 16:20
» “Creta camping” Ηράκλειο, Γούβες
από ktRinity Τρι 27 Αυγ 2024 - 15:00
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από pilot Τρι 6 Αυγ 2024 - 13:15
» Χακάρισμα λογαριασμού
από gsalonica Σαβ 20 Ιουλ 2024 - 12:14
» Μπαταρία LiFePO4
από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
+12
tabbert
pilot
traveller
gsalonica
antreas hobby
ladakias
Maximos
caminador
Γιωργάκος
Georgedim
Masterless
lander474
16 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 3
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Μετα από 30 χρόνια λειτουργίας και ακατάπαυστης κίνησης τα τελευταία 11 αποφάσισα να αλλάξω τον άξονα του τροχοσπίτου μου, όπως και το σύστημα V φρένο αυτού . Γιατί όπως και νά έχει 30 χρόνια είναι πολλά κι επειδή είμαι προληπτικός και είδα οτι τα λαστίχα του άξονα (όπως είναι φυσικό βέβαια) , μετά από τόσα χρόνια να έχουν φθαρεί κάπως . Πολλοί μου λένε οτι αντέχει ακόμη εγω όμως δεν είμαι σίγουρος και δε θα το ρισκάρω πρώτα πρώτα για την ασφάλεια της δικιάς μου και της οικογενείας μου που θα κάνουμε όσο μπορούμε εκδρομές με το συγκεκριμένο τροχόσπιτο , γιατί θέλω το τροχόσπιτο αυτό να κάνει ακόμη πολλά χιλιόμετρα δεν είναι ακόμη έτοιμο να παραδώσει έχει μέλλον . Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι η πιο μεγάλη δουλειά και πιο δύσκολη που κάνω στο τροχόσπιτο αλλά πιστεύω ότι θα γίνει μια χαρά με 100% καλό αποτέλεσμα . Έχω παραγγείλει τον άξονα και το φρένο άπό μια εταιρία της απολύτου εμπιστοσύνης μου κι αναφέρομαι στους αδερφούς Ισαακίδη με τους κοτσαδόρους και τις μπακαζιέρες [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] άνθρώπους αξιόλογους και μεράκι που από την αρχή του εγχηρήματος αυτού έδειξαν μεγάλη πρόθεση να με βοηθήσουν σε όλους τους τομείς με ευχαρίστηση ώστε να υλοποιηθεί το έργο αυτό και τους ευχαριστώ πολύ. Ενώ ταυτόχρονα μια αλλαγή άξονα που έκανα σε τρέιλερ βάρκας είχε απόλυτη επιτυχία
Η διαδικασία άξωνας φρένο κι αντικατάσταση έχει ξεκινήσει εδώ και 3 μήνες τουλάχιστον και μετά από την αρνητική απάντηση που είχα από την αλκο οτι δεν μπορεί να φιάξει αυτόν τον άξονα που θέλω γιατί έχει καταργηθεί αποφάσισα με την γνωριμία που έχω και βοήθεια των αδερφλων Ισαακίδη να βάλω άξονα και φρένο wap (ήδη έχω μια επαφή με τον συγκεκριμένο άξονα γιατί wap έχει και η μπακαζιέρα που έχω και είναι με φρένο και το τρέιλερ βάρκας όπως είπα και παραπάνω ) . Έτσι από την απόφαση αυτή εφόσον πάρθηκε , περάσανε αρκετές βδομάδες με μετρήματα του άξονα όπως διαστάσεις αυτού, αποστάσεις τρυπών που βιδώνει στο σασί αποστάσεις από το πλακάκι του άξονα μέχρι το τέλος του μουαγιέ αποστάσεις από μουαγιέ σε μουαγιέ από ταμπούρο σε ταμπούρο απο πλακάκι ως το τελείωμα του μουαγιέ που μπαίνει η ρόδα και πολλές άλλες . ¨Ολες αυτές οι διαστάσεις δε μετρίθηκαν μια φορά αλλά τουλάχιστον 10 . Κάθε τόσο πήγαινα στο τροχόσπιτο έβγαζα ρόδες τίς ξαναέβγαζα και ξαναμέτραγα είτε μόνος έιτε με την βοήθεια φίλου μου από τους αδελφούς Ισαακίδη και δε μετράγαμε στο περίπου αλλά με 100%απόλυτη ακρίβεια χιλιοστού . Όσες φορές δεν έβγαλα τις ρόδες του τροχόσπιτου όσα χρόνια το έχω τίς έβγαλα τις 5πλάσιες για τις μετρήσεις αυτές.Ακόμα κι άλλες τόσες να χρειαζόταν άλλες τόσες θα τίς έβγαζα και θα ξαναμέτραγα . Τα email πού εστάλησαν έξω με τα μέτρα τις φωτογραφίες του υπάρχοντος άξονα με σχέδια των αποστάσεων με οτι μπορεί να φανταστεί κανείς που να σχετίζονται με αυτό το θέμα πολλά , τα δε τηλέφωνα πάρα πολλά το μεράκι όμως μεγάλο και η προθυμία αυτών των ανθρώπων στα ύψη . Θεωρώ οτι με τους αδελφούς Ισαακίδη κάναμε πολή μεγάλη δουλειά με όλα τα παραπάνω ώστε να καταφέρει η wap την οποία ευχαριστώ να φιάξει έναν άξονα που να μη ξεφύγει από τις προδιαγραφές του τροχοσπίτου να μη χάσει το ζυγίσμα του οι τρύπες που θα βιδωθούν στον άξονα να είναι ακριβώς στα ίδια σημεία αλλά αντιθέτως να είναι πιο ενισχυμένος και να δημιουργεί μια μεγαλύτερη σιγουριά στο ταξίδι . Η ίδια ακολουθία πραμμάτων έγινε και με το φρένο πώς είναι το παλιό που είναι οι τρύπες αποστάσεις φωτογραφίες email και τα σχετικά . Φυσικά κάτι που παρέλειψα παραπάνω είναι οτι το stabilizater από alco θα γίνει Winterhoff μιας και τα συγκεκριμένα stabilizater ταιριάζουν στο συγκεκριμένο σύστημα φρένου v.
Σκοπός μου ήταν να αλλάξω άξονα και φρένο πριν την εκδρομή μας αλλά σήμερα πληροφορήθηκα οτι έφτασε ο άξονας κι εντός της βδομάδας θα ρθεί το φρένο . Αυτό το θέμα λοιπόν με κάνει να αναβάλω την αλλαγή άξονα για μετά την εκδρομή του forum ϊσως πριν την εκδρομή αλλάξω το σύστημα του φρένου και το stabilizater που είναι πιο εύκολα ώστε να τα απολαύσω κατά τη διαδρομή πρός τον Άγιο κωσταντίνο. Μετά την επιστροφή μας θα ξεκινήσει η διαδικασία αλλαγής του άξονα που πιστεύω να ολοκληρωθεί μέσα σε 2 Σάββατα θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος . Επίσης πριν κλίσω μαζί με τον άξονα αλλάζονται οι ρόδες μιας και κλίνουν 4ετία κι από 4μπούλονες θα είναι 5μπούλονες με λάστιχα φυσικά καινούργια ενώ ταυτόχρονα θα αλλαχτούν και τα αμορτισέρ .
Όλη αυτή η διαδικασία θα έχει φωτογραφικό υλικό ώστε να δουν οι φίλοι του forum όπως και περιγραφή .
Η διαδικασία άξωνας φρένο κι αντικατάσταση έχει ξεκινήσει εδώ και 3 μήνες τουλάχιστον και μετά από την αρνητική απάντηση που είχα από την αλκο οτι δεν μπορεί να φιάξει αυτόν τον άξονα που θέλω γιατί έχει καταργηθεί αποφάσισα με την γνωριμία που έχω και βοήθεια των αδερφλων Ισαακίδη να βάλω άξονα και φρένο wap (ήδη έχω μια επαφή με τον συγκεκριμένο άξονα γιατί wap έχει και η μπακαζιέρα που έχω και είναι με φρένο και το τρέιλερ βάρκας όπως είπα και παραπάνω ) . Έτσι από την απόφαση αυτή εφόσον πάρθηκε , περάσανε αρκετές βδομάδες με μετρήματα του άξονα όπως διαστάσεις αυτού, αποστάσεις τρυπών που βιδώνει στο σασί αποστάσεις από το πλακάκι του άξονα μέχρι το τέλος του μουαγιέ αποστάσεις από μουαγιέ σε μουαγιέ από ταμπούρο σε ταμπούρο απο πλακάκι ως το τελείωμα του μουαγιέ που μπαίνει η ρόδα και πολλές άλλες . ¨Ολες αυτές οι διαστάσεις δε μετρίθηκαν μια φορά αλλά τουλάχιστον 10 . Κάθε τόσο πήγαινα στο τροχόσπιτο έβγαζα ρόδες τίς ξαναέβγαζα και ξαναμέτραγα είτε μόνος έιτε με την βοήθεια φίλου μου από τους αδελφούς Ισαακίδη και δε μετράγαμε στο περίπου αλλά με 100%απόλυτη ακρίβεια χιλιοστού . Όσες φορές δεν έβγαλα τις ρόδες του τροχόσπιτου όσα χρόνια το έχω τίς έβγαλα τις 5πλάσιες για τις μετρήσεις αυτές.Ακόμα κι άλλες τόσες να χρειαζόταν άλλες τόσες θα τίς έβγαζα και θα ξαναμέτραγα . Τα email πού εστάλησαν έξω με τα μέτρα τις φωτογραφίες του υπάρχοντος άξονα με σχέδια των αποστάσεων με οτι μπορεί να φανταστεί κανείς που να σχετίζονται με αυτό το θέμα πολλά , τα δε τηλέφωνα πάρα πολλά το μεράκι όμως μεγάλο και η προθυμία αυτών των ανθρώπων στα ύψη . Θεωρώ οτι με τους αδελφούς Ισαακίδη κάναμε πολή μεγάλη δουλειά με όλα τα παραπάνω ώστε να καταφέρει η wap την οποία ευχαριστώ να φιάξει έναν άξονα που να μη ξεφύγει από τις προδιαγραφές του τροχοσπίτου να μη χάσει το ζυγίσμα του οι τρύπες που θα βιδωθούν στον άξονα να είναι ακριβώς στα ίδια σημεία αλλά αντιθέτως να είναι πιο ενισχυμένος και να δημιουργεί μια μεγαλύτερη σιγουριά στο ταξίδι . Η ίδια ακολουθία πραμμάτων έγινε και με το φρένο πώς είναι το παλιό που είναι οι τρύπες αποστάσεις φωτογραφίες email και τα σχετικά . Φυσικά κάτι που παρέλειψα παραπάνω είναι οτι το stabilizater από alco θα γίνει Winterhoff μιας και τα συγκεκριμένα stabilizater ταιριάζουν στο συγκεκριμένο σύστημα φρένου v.
Σκοπός μου ήταν να αλλάξω άξονα και φρένο πριν την εκδρομή μας αλλά σήμερα πληροφορήθηκα οτι έφτασε ο άξονας κι εντός της βδομάδας θα ρθεί το φρένο . Αυτό το θέμα λοιπόν με κάνει να αναβάλω την αλλαγή άξονα για μετά την εκδρομή του forum ϊσως πριν την εκδρομή αλλάξω το σύστημα του φρένου και το stabilizater που είναι πιο εύκολα ώστε να τα απολαύσω κατά τη διαδρομή πρός τον Άγιο κωσταντίνο. Μετά την επιστροφή μας θα ξεκινήσει η διαδικασία αλλαγής του άξονα που πιστεύω να ολοκληρωθεί μέσα σε 2 Σάββατα θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος . Επίσης πριν κλίσω μαζί με τον άξονα αλλάζονται οι ρόδες μιας και κλίνουν 4ετία κι από 4μπούλονες θα είναι 5μπούλονες με λάστιχα φυσικά καινούργια ενώ ταυτόχρονα θα αλλαχτούν και τα αμορτισέρ .
Όλη αυτή η διαδικασία θα έχει φωτογραφικό υλικό ώστε να δουν οι φίλοι του forum όπως και περιγραφή .
lander474
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Μπράβο Τάσο .
Το μεράκι σου και η επιμονή σου ....υποδειγματικά !!!
Συνέχισε το, έτσι φίλε μου !!!
Το μεράκι σου και η επιμονή σου ....υποδειγματικά !!!
Συνέχισε το, έτσι φίλε μου !!!
Georgedim- Admin
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Απ` ότι φαίνεται η επιτυχία του εγχειρήματος είναι εξασφαλισμένη κι`εμείς θα το απολαύσουμε φωτογραφικά.
caminador
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Τάσο ... ζόρικο τόλμημα, η αλλαγή του άξονα, σε ένα τροχόσπιτο ...
... όταν μάλιστα, λόγω του προχωρημένου της ηλικίας του (... ...), δεν βρίσκεις έναν ακριβώς ίδιο.
Είμαι σίγουρος πάντως, ότι στο τέλος, θα είναι και επιτυχημένο.
Εμείς θα είμαστε στην αναμονή, να δούμε φωτογραφικά την διαδικασία.
Μακάρι οι χρόνοι να ήταν πιο σύντομοι και να βλέπαμε ολοκληρωμένη την προσπάθεια, στον Άγιο Κωνσταντίνο.
Θα δούμε όμως το σταμπιλιζατέρ της Winderhoff ...
Άλλωστε, το ίδιο έχω και εγώ και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.
Είναι το μοναδικό, που "κουμπώνει" με μια κίνηση επάνω στον κοτσαδόρο,
σε αντίθεση με αυτό της AL-KO και της Westfalia, όπου το "κούμπωμα" είναι σε δύο φάσεις.
Καλή επιτυχία
... όταν μάλιστα, λόγω του προχωρημένου της ηλικίας του (... ...), δεν βρίσκεις έναν ακριβώς ίδιο.
Είμαι σίγουρος πάντως, ότι στο τέλος, θα είναι και επιτυχημένο.
Εμείς θα είμαστε στην αναμονή, να δούμε φωτογραφικά την διαδικασία.
Μακάρι οι χρόνοι να ήταν πιο σύντομοι και να βλέπαμε ολοκληρωμένη την προσπάθεια, στον Άγιο Κωνσταντίνο.
Θα δούμε όμως το σταμπιλιζατέρ της Winderhoff ...
Άλλωστε, το ίδιο έχω και εγώ και είμαι αρκετά ευχαριστημένος.
Είναι το μοναδικό, που "κουμπώνει" με μια κίνηση επάνω στον κοτσαδόρο,
σε αντίθεση με αυτό της AL-KO και της Westfalia, όπου το "κούμπωμα" είναι σε δύο φάσεις.
Καλή επιτυχία
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
τασο πολυ σωστη και καλη ιδεα να τα αλλαξεις.περιμενουμε φωτογραφιες
ladakias
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Μα καλά αυτό το παιδί τα κάνει όλα ???????
άντε καλά ...........μπράβο του.
άντε καλά ...........μπράβο του.
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Μπράβο Τάσο κι ευχαριστούμε για την ενημέρωση σ'αυτόν το τομέα... Αναμένουμε φωτογραφίες κι αν είσαι αυτός που νομίζω από τη φωτογραφία του τροχόσπιτου, το τροχόσπιτό σου είναι παλιό αλλά με τα περισσότερα ηλεκτρικά "καλούδια"!!! Σωστά?
pilot
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
τασο γιατι βαζεις 5μπουλωνες? λογω που ο συγκεκριμενος αξονας ειναι μονο 5μπουλωνος η υπαρχει και άλλος λογος?
tabbert
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Η πρώτη φάση του τροχοσπίτου με την αλλαγή του v που κοτσάρει το τροχόσπιτο ολοκληρώθηκε εδώ και 1 μήνα περίπου με την βοήθεια ενός φίλου τροχοσπιτά. Τεστ που γίνανε ήταν Αθήνα-Αγιος Κωσταντίνος και πίσω , 3 βδομάδες μετά Αθήνα-Ναύπλοιο και πίσω . Άρτια συμπεριφορά φρένων κι ας μην έχει αλλαχτεί ακόμη ο άξωνας . Τεστ σταμπλιλιζατέρ σε αέρα ,ταχύτητα με τέλεια αποτελέσματα.Φωτογραφίες
Tο νέο v
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το παλιό πριν ξεμονταριστεί
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Λόγω της μπακαζίερας ο σωλήνας του v έβρισκε οπότε ήθελε λίγο κόψιμο για να προσαρμόσει σωστά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
τώρα είναι εντάξει έτοιμο να βιδωθεί
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με τον κοτσαδόρο επάνω
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το βίδωμα έγινε σε 2 φάσεις πρώτα βίδωσα τις μπροστινές βίδες το κέντραρα μετρώντας ίδιες αποστάσεις ώστε να μην έχω αποκλίσεις και μετά έχοντας σαν οδηγούς τίς
τρύπες που είχε το σασί τρύπησα το v γιατί οι αποστάσεις της πίσω μεριά ήταν αλλιώς στο ένα v κι αλλιώς στο άλλο οπότε επειδή δεν ήθελα να τρυπήθεί το σασί τρύπησα το v
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Και κλίνω με τις πρώτες φωτογραφίες του άξωνα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Tο νέο v
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το παλιό πριν ξεμονταριστεί
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Λόγω της μπακαζίερας ο σωλήνας του v έβρισκε οπότε ήθελε λίγο κόψιμο για να προσαρμόσει σωστά
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
τώρα είναι εντάξει έτοιμο να βιδωθεί
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με τον κοτσαδόρο επάνω
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το βίδωμα έγινε σε 2 φάσεις πρώτα βίδωσα τις μπροστινές βίδες το κέντραρα μετρώντας ίδιες αποστάσεις ώστε να μην έχω αποκλίσεις και μετά έχοντας σαν οδηγούς τίς
τρύπες που είχε το σασί τρύπησα το v γιατί οι αποστάσεις της πίσω μεριά ήταν αλλιώς στο ένα v κι αλλιώς στο άλλο οπότε επειδή δεν ήθελα να τρυπήθεί το σασί τρύπησα το v
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Και κλίνω με τις πρώτες φωτογραφίες του άξωνα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
lander474
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Μπράβο Τάσο ... με γειά και καλορίζικος και ο καινούργιος άξονας.
Πολύ πλούσιο και κατατοπιστικό το φωτογραφικό σου υλικό.
Το καινούργιο "V" και την χούφτα (σταμπιλιζατέρ), τα είδαμε άλλωστε στη θέση τους, στον Άγιο Κωνσταντίνο.
Εύχομαι να αντέξει και να ταξιδέψει ο καινούργιος άξονας, περισσότερο από τον απερχόμενο !
Περιμένουμε τώρα φωτογραφίες και εντυπώσεις με τον καινούργιο τοποθετημένο.
Πολλά, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Πολύ πλούσιο και κατατοπιστικό το φωτογραφικό σου υλικό.
Το καινούργιο "V" και την χούφτα (σταμπιλιζατέρ), τα είδαμε άλλωστε στη θέση τους, στον Άγιο Κωνσταντίνο.
Εύχομαι να αντέξει και να ταξιδέψει ο καινούργιος άξονας, περισσότερο από τον απερχόμενο !
Περιμένουμε τώρα φωτογραφίες και εντυπώσεις με τον καινούργιο τοποθετημένο.
Πολλά, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Απ: Αλλαγή άξονα τροχοσπίτου
Τάσο καλορίζικα !!!
Εύχομαι πολλά και ασφαλή ταξίδια ...απανταχού της Ευρώπης και όχι μόνο.
Εύχομαι πολλά και ασφαλή ταξίδια ...απανταχού της Ευρώπης και όχι μόνο.
Georgedim- Admin
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» Γρασάρισμα ... στα ρουλεμάν του άξονα του τροχόσπιτου ...
» αλλαγη σιτας οροφης
» αλλαγη χρωματος σε πορτακια
» Αλλαγή καταπακτής με μεγαλύτερη
» Αλλαγή Ώρας
» αλλαγη σιτας οροφης
» αλλαγη χρωματος σε πορτακια
» Αλλαγή καταπακτής με μεγαλύτερη
» Αλλαγή Ώρας
Σελίδα 1 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης