Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
+10
Aigagros
caminador
friar
kukosg
tabbert
ladakias
Maximos
Γιωργάκος
Georgedim
gambatte
14 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Θέματα της καθημερινότητας, ειδήσεις και άλλα νέα.
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ακομα πιστευω οτι καποιος κανει πλακα, θα ξυπνησουμε το πρωι και θαναι ονειρο.
Γιατι αν ειναι αληθεια την εχουμε πατησει πολυ ασχημα.
Δεν γραφω αλλα γιατι θα το γυρισω στα πολιτικα...
Ακομα πιστευω οτι καποιος κανει πλακα, θα ξυπνησουμε το πρωι και θαναι ονειρο.
Γιατι αν ειναι αληθεια την εχουμε πατησει πολυ ασχημα.
Δεν γραφω αλλα γιατι θα το γυρισω στα πολιτικα...
gambatte
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Με οσα έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια, .....σε επίπεδο φόρων και τελών , ....θεωρώ οτι πάλι απο τη "μύγα ξύγκι θα προσπαθήσουν να βγάλουν", ....υπό το μανδύα της δήθεν εξυγίανσης & ορθολογισμού του φορολογικού συστήματος.
.....Ερασιτεχνισμών και φοροεπιδρομών συνέχεια .
.....Ερασιτεχνισμών και φοροεπιδρομών συνέχεια .
Georgedim- Admin
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Το ότι υπάρχει ένας παραλογισμός, κυριολεκτικά παραλογισμός, στον τρόπο είσπραξης ...
... αλλά και στον προσδιορισμό, των κρατικών εσόδων, δεν νομίζω ότι αμφισβητείται ...
... εκτός ίσως, από όσους τους εξυπηρετεί ... και είναι "κομμένος - ραμμένος" στα μέτρα τους ... !
Από τη στιγμή, που το σκεπτικό είναι ... "μαζεύω έσοδα, από όπου μπορώ" ... χαλάει η σούπα ...!!
Προσωπικά θα ήθελα να ισχύει το ... "μαζεύω έσοδα, από εκεί που πρέπει και όσο πρέπει" ...
Από την άλλη, οι "έχοντες και κατέχοντας" ... πάντα (... μα πάντα !) βρίσκουν και άλλα μονοπάτια ...
Όσο δεν πρυτανεύει μια λογική, μια κανονική λογική (... και όχι "βολική" λογική) θα υπάρχουν στρεβλώσεις.
Γιατί για παράδειγμα, στα τέλη κυκλοφορίας, να ισχύουν δύο κριτήρια, είτε ρύποι είτε κυβικά εκατοστά ;
Γιατί στα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα, να ισχύουν τέλη και μάλιστα ετήσια,
όταν είναι ζήτημα το να κυκλοφορούν στον δρόμο, αθροιστικά, πάνω από 3 μήνες ;
(... για να μην αναφερθώ και στο ότι απαγορεύεται να σταθμεύουν στο δρόμο, για πάνω από 24 ώρες ...).
Με ποια λογική προσδιορίζονται τα τέλη κυκλοφορίας στα ρυμουλκούμενα ; ... με τα κυβικά τους ή με τους ρύπους τους ;
Πως είναι δυνατόν τα κριτήρια να είναι μόνον τεχνικά,
όταν ... "θέλουμε να πληρώνουν περισσότερα οι έχοντες" ... και δεν είναι οικονομικά (ή και οικονομικά) ;
... όπως και πολλά άλλα γιατί ... που αναφέρονται σε ερωτήσεις χωρίς απάντηση.
Ίσως, εάν στον προσδιορισμό, προσμετράται και μάλιστα αναθεωρείται κατά διαστήματα, η αγοραστική αξία του κάθε οχήματος,
πιστεύω, ότι το σύστημα θα είναι πιό δίκαιο ... (αρκεί βέβαια, να αφορά σε όλους και να μην υπάρχουν "παράθυρα") ...
Βέβαια, ας μην μας διαφεύγει και το γεγονός, το ότι στην Ελλάδα το αυτοκίνητο, είναι ... η "καλύτερη αγελάδα" ... !
ΥΓ : Άσχετο μεν ... αλλά επίκαιρο ...
Δεν θα πρέπει να αναθεωρηθούν (αυξηθούν) ... όλοι οι ρύποι των αυτοκινήτων του ομίλου της VW, μετά από το σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε, στους συγκεκριμένους κινητήρες ;
... αλλά και στον προσδιορισμό, των κρατικών εσόδων, δεν νομίζω ότι αμφισβητείται ...
... εκτός ίσως, από όσους τους εξυπηρετεί ... και είναι "κομμένος - ραμμένος" στα μέτρα τους ... !
Από τη στιγμή, που το σκεπτικό είναι ... "μαζεύω έσοδα, από όπου μπορώ" ... χαλάει η σούπα ...!!
Προσωπικά θα ήθελα να ισχύει το ... "μαζεύω έσοδα, από εκεί που πρέπει και όσο πρέπει" ...
Από την άλλη, οι "έχοντες και κατέχοντας" ... πάντα (... μα πάντα !) βρίσκουν και άλλα μονοπάτια ...
Όσο δεν πρυτανεύει μια λογική, μια κανονική λογική (... και όχι "βολική" λογική) θα υπάρχουν στρεβλώσεις.
Γιατί για παράδειγμα, στα τέλη κυκλοφορίας, να ισχύουν δύο κριτήρια, είτε ρύποι είτε κυβικά εκατοστά ;
Γιατί στα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα, να ισχύουν τέλη και μάλιστα ετήσια,
όταν είναι ζήτημα το να κυκλοφορούν στον δρόμο, αθροιστικά, πάνω από 3 μήνες ;
(... για να μην αναφερθώ και στο ότι απαγορεύεται να σταθμεύουν στο δρόμο, για πάνω από 24 ώρες ...).
Με ποια λογική προσδιορίζονται τα τέλη κυκλοφορίας στα ρυμουλκούμενα ; ... με τα κυβικά τους ή με τους ρύπους τους ;
Πως είναι δυνατόν τα κριτήρια να είναι μόνον τεχνικά,
όταν ... "θέλουμε να πληρώνουν περισσότερα οι έχοντες" ... και δεν είναι οικονομικά (ή και οικονομικά) ;
... όπως και πολλά άλλα γιατί ... που αναφέρονται σε ερωτήσεις χωρίς απάντηση.
Ίσως, εάν στον προσδιορισμό, προσμετράται και μάλιστα αναθεωρείται κατά διαστήματα, η αγοραστική αξία του κάθε οχήματος,
πιστεύω, ότι το σύστημα θα είναι πιό δίκαιο ... (αρκεί βέβαια, να αφορά σε όλους και να μην υπάρχουν "παράθυρα") ...
Βέβαια, ας μην μας διαφεύγει και το γεγονός, το ότι στην Ελλάδα το αυτοκίνητο, είναι ... η "καλύτερη αγελάδα" ... !
ΥΓ : Άσχετο μεν ... αλλά επίκαιρο ...
Δεν θα πρέπει να αναθεωρηθούν (αυξηθούν) ... όλοι οι ρύποι των αυτοκινήτων του ομίλου της VW, μετά από το σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε, στους συγκεκριμένους κινητήρες ;
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
τα τροχοσπιτα πληρωνουν τοσα γιατι εχουν πολλους ρυπους δεν ειναι σαν τα WV καθαρα μαλλον θελουν αυτοι που τα σκεφτονται
ladakias
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
προσωπικα μια μλκια και μιση είναι το αρθρο...είναι ο κλασσικος τροπος αδεια να πεταξουν για να πιασουν γεματα.....η απόψη μου είναι ότι δεν θα αλλαξει κατι για φετος με τα τελη διοτι δεν ξερουν το καινουργιο μοντελο υπολογισμων τι εσοδα θα φερει για φετος θα μεινει ως εχει για του χρονου θα δουμε.....
tabbert
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Προσωπικά θα προτιμούσα ένα σύστημα που να φορολογεί την ΧΡΗΣΗ και όχι την ΚΤΗΣΗ.
Τέτοιο είναι ό φόρος στην βενζίνη.Κυκλοφορείς=πληρώνεις.Ετσι θα είχαμε περισσότερα αυτοκίνητα,ακόμη και παλιά,μια που το καθένα θα είχε άλλη χρήση και λιγότερα χλμ.Άλλο για την πόλη (μικρό και παλιό) και άλλο για ταξίδια.Τραβάς τροχόσπιτο,τότε καίς περισσότερο,άρα πληρώνεις και τον αντίστοιχο φόρο,μέσω του καυσίμου.Ακόμη και η βασική ασφάλεια (αστική ευθύνη προς τρίτους) θα ήθελα να ενσωματωθεί στην τιμή του καυσίμου.Έτσι ούτε ανασφάλιστους θα είχαμε,ούτε ελέγχους ούτε ουρές στις τράπεζες ή εφορίες.Μεγάλο αμάξι=μεγάλη κατανάλωση=μεγαλος φόρος.Ούτε κυβικά ούτε ίπποι ούτε αξία,ούτε παλαιότητα.Απλό και ξεκάθαρο.
Επιπλέον η αυξημένη τιμή του καυσίμου,θα κατέβαζε την μέση ωριαία ταχύτητα,με ότι αυτό συνεπάγεται καθώς και την άσκοπη χρήση.
Επιπλέον θα πλήρωναν τον φόρο και οι τουρίστες και όσοι έχουν ξένες πινακίδες (τέρμα οι κομπίνες)
Τέτοιο είναι ό φόρος στην βενζίνη.Κυκλοφορείς=πληρώνεις.Ετσι θα είχαμε περισσότερα αυτοκίνητα,ακόμη και παλιά,μια που το καθένα θα είχε άλλη χρήση και λιγότερα χλμ.Άλλο για την πόλη (μικρό και παλιό) και άλλο για ταξίδια.Τραβάς τροχόσπιτο,τότε καίς περισσότερο,άρα πληρώνεις και τον αντίστοιχο φόρο,μέσω του καυσίμου.Ακόμη και η βασική ασφάλεια (αστική ευθύνη προς τρίτους) θα ήθελα να ενσωματωθεί στην τιμή του καυσίμου.Έτσι ούτε ανασφάλιστους θα είχαμε,ούτε ελέγχους ούτε ουρές στις τράπεζες ή εφορίες.Μεγάλο αμάξι=μεγάλη κατανάλωση=μεγαλος φόρος.Ούτε κυβικά ούτε ίπποι ούτε αξία,ούτε παλαιότητα.Απλό και ξεκάθαρο.
Επιπλέον η αυξημένη τιμή του καυσίμου,θα κατέβαζε την μέση ωριαία ταχύτητα,με ότι αυτό συνεπάγεται καθώς και την άσκοπη χρήση.
Επιπλέον θα πλήρωναν τον φόρο και οι τουρίστες και όσοι έχουν ξένες πινακίδες (τέρμα οι κομπίνες)
kukosg
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
ΕΣΥ τα λες πολυ καλα και συμφωνω απολυτα μαζι σου αλλα που μυαλο για αυτους. αν ηταν για καμμια μιζα θα ηταν διαφορετικα μπορει να βαζανε το μυαλο να δουλεψειkukosg έγραψε:Προσωπικά θα προτιμούσα ένα σύστημα που να φορολογεί την ΧΡΗΣΗ και όχι την ΚΤΗΣΗ.
Τέτοιο είναι ό φόρος στην βενζίνη.Κυκλοφορείς=πληρώνεις.Ετσι θα είχαμε περισσότερα αυτοκίνητα,ακόμη και παλιά,μια που το καθένα θα είχε άλλη χρήση και λιγότερα χλμ.Άλλο για την πόλη (μικρό και παλιό) και άλλο για ταξίδια.Τραβάς τροχόσπιτο,τότε καίς περισσότερο,άρα πληρώνεις και τον αντίστοιχο φόρο,μέσω του καυσίμου.Ακόμη και η βασική ασφάλεια (αστική ευθύνη προς τρίτους) θα ήθελα να ενσωματωθεί στην τιμή του καυσίμου.Έτσι ούτε ανασφάλιστους θα είχαμε,ούτε ελέγχους ούτε ουρές στις τράπεζες ή εφορίες.Μεγάλο αμάξι=μεγάλη κατανάλωση=μεγαλος φόρος.Ούτε κυβικά ούτε ίπποι ούτε αξία,ούτε παλαιότητα.Απλό και ξεκάθαρο.
Επιπλέον η αυξημένη τιμή του καυσίμου,θα κατέβαζε την μέση ωριαία ταχύτητα,με ότι αυτό συνεπάγεται καθώς και την άσκοπη χρήση.
Επιπλέον θα πλήρωναν τον φόρο και οι τουρίστες και όσοι έχουν ξένες πινακίδες (τέρμα οι κομπίνες)
ladakias
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Τιμές αμόλυβδης στις γείτονες χώρες
Αλβανία € 1,296
FYROM € 1,019
Βουλγαρία € 1,076
Τουρκία € 1,326
Τιμές Diesel
Αλβανία € 1,282
FYROM € 0,815
Βουλγαρία € 1,086
Τουρκία € 1,153
Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αλβανία € 1,296
FYROM € 1,019
Βουλγαρία € 1,076
Τουρκία € 1,326
Τιμές Diesel
Αλβανία € 1,282
FYROM € 0,815
Βουλγαρία € 1,086
Τουρκία € 1,153
Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Συμφωνω με τον Γιωργο, στο καυσιμο ειναι οτι πιο δικαιο.
Ειναι τοσο δικαιο, οσο να πει κανεις οτι δεν πρεπει να υπαρχουν κλιμακες στην φορολογια εισοδηματος, αλλα ενας συντελεστης πχ.15% και οσο περισσοτερα κερδιζεις τοσο περισσότερα πληρωνεις. Μακαρι να ηταν ετσι, αλλα οι εκαστοτε κυβερνησεις (και πολυ περισσοτερο η παρουσα) το κουραζουν συνεχεια, παιζοντας, εμπεζοντας και λαικιζοντας.
Ειναι τοσο δικαιο, οσο να πει κανεις οτι δεν πρεπει να υπαρχουν κλιμακες στην φορολογια εισοδηματος, αλλα ενας συντελεστης πχ.15% και οσο περισσοτερα κερδιζεις τοσο περισσότερα πληρωνεις. Μακαρι να ηταν ετσι, αλλα οι εκαστοτε κυβερνησεις (και πολυ περισσοτερο η παρουσα) το κουραζουν συνεχεια, παιζοντας, εμπεζοντας και λαικιζοντας.
gambatte
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Είσαι απίθανος... και πόσο επίκαιροι ακόμη, οι Beatles
caminador
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Να τα φρέσκα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]........
Γιωργάκος
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Δυστυχώς, άλλο ένα πεδίο ... δόξας και πειραματισμού ... τα τέλη κυκλοφορίας !
Όλα βέβαια για το καλό μας.
Πως θα γίνει, να είναι κάτι για το καλό μας (ας πούμε των πολλών) ... αλλά να μην "χάσει" και έσοδα το κράτος ...
... αυτό είναι μια καλή ερώτηση, χωρίς βέβαια απάντηση ...
Τα τέλη κυκλοφορίας, κατά την γνώμη μου, πρέπει να σχετίζονται ...
... και με το πόσο κυκλοφορεί το όχημα ... και με τη εμπορική του αξία ... αλλά και με τις επιδόσεις του.
Δεν μπορώ να κρίνω την γνωστική επάρκεια της επιτροπής, ως προς το υπόψη αντικείμενο.
Από την στιγμή πάντως, που το τελικό αποτέλεσμα ... και αυτό το θεωρώ σίγουρο ...
... θα επιφέρει περισσότερα έσοδα στα κρατικά Ταμεία ... μόνο δίκαιο δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω ...
Από την άλλη, δεν γνωρίζω, τι ισχύει και στις άλλες χώρες ...
Εκείνο όμως που γνωρίζω και μάλιστα αρκετά καλά, (όπως το έχω αναφέρει και παραπάνω) ...
... είναι ότι το αυτοκίνητο, αποτελεί, διαχρονικά, την καλύτερη "αγελάδα" για τα κρατικά Ταμεία ...
Όλα βέβαια για το καλό μας.
Πως θα γίνει, να είναι κάτι για το καλό μας (ας πούμε των πολλών) ... αλλά να μην "χάσει" και έσοδα το κράτος ...
... αυτό είναι μια καλή ερώτηση, χωρίς βέβαια απάντηση ...
Τα τέλη κυκλοφορίας, κατά την γνώμη μου, πρέπει να σχετίζονται ...
... και με το πόσο κυκλοφορεί το όχημα ... και με τη εμπορική του αξία ... αλλά και με τις επιδόσεις του.
Δεν μπορώ να κρίνω την γνωστική επάρκεια της επιτροπής, ως προς το υπόψη αντικείμενο.
Από την στιγμή πάντως, που το τελικό αποτέλεσμα ... και αυτό το θεωρώ σίγουρο ...
... θα επιφέρει περισσότερα έσοδα στα κρατικά Ταμεία ... μόνο δίκαιο δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω ...
Από την άλλη, δεν γνωρίζω, τι ισχύει και στις άλλες χώρες ...
Εκείνο όμως που γνωρίζω και μάλιστα αρκετά καλά, (όπως το έχω αναφέρει και παραπάνω) ...
... είναι ότι το αυτοκίνητο, αποτελεί, διαχρονικά, την καλύτερη "αγελάδα" για τα κρατικά Ταμεία ...
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Αγελάδα με ρόδες... Ανέκδοτο, μπορούμε να συγκριθούμε με άλλες χώρες;
caminador
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Δεν ξέρω αν τα αυτοκίνητα είναι αγελάδες, ή αυτοί που έχουν τις φαϊνές ιδέες είναι μοσχάρια. Αφού όσο ανεβαίνει το κόστος τόσο παροπλίζονται τα οχήματα, άρα μειώνονται και τα έσοδα αλλά και οι δουλειές όλου του κλάδου που και αυτός τους φέρνει έσοδα. Αλλά τι να λέμε τώρα, επαναλήψεις συμπερασμάτων; Είναι βαρετό...
Aigagros
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Πειραματισμοί στου ....κασίδη το κεφάλι.
Το χειρότερο είναι ότι πάντα στο τέλος εφαρμόζονται μέτρα εντελώς διαφορετικά από τα προαναγγελόμενα, ....αλλά πάντοτε ευαγγελιζόμενοι ....κοινωνική δικαιοσύνη και διόρθωση αδικιών, ....τρομάρα τους .
Το χειρότερο είναι ότι πάντα στο τέλος εφαρμόζονται μέτρα εντελώς διαφορετικά από τα προαναγγελόμενα, ....αλλά πάντοτε ευαγγελιζόμενοι ....κοινωνική δικαιοσύνη και διόρθωση αδικιών, ....τρομάρα τους .
Georgedim- Admin
Απ: Αλλαζουν ολα στα τελη κυκλοφοριας
Άρχισαν τα όργανα, μάλλον τα νταούλια και θα πρέπει να χορέψουμε...
caminador
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Θέματα της καθημερινότητας, ειδήσεις και άλλα νέα.
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|