Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
+3
Maximos
ladakias
lander474
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Καλημέρα σε όλους
Ένα θέμα που θέλω να παραθέσω στο φορυμ είναι σχετικά με την μακροχρόνια ακινησία του τροχόσπιτου που τα χειροφρενα παραμένουν όρθια κι όχι κατεβασμένα . Αυτό πιστευω ότι είναι ένα μεγάλο λάθος το τροχόσπιτο μόλις στηριχτεί και πατήσει στα ποδαράκια του το χειρόφρενο πρέπει να είναι κάτω ειδικά αν πρόκειται να μείνει πολύ καιρό ακινητοποιημένο και ένας λόγος παραπάνω να γίνεται πιστευω σε καινούργια τροχόσπιτα που έχουν κι αμορτισέρ οπότε σηκώνεται το χειρόφρενο όσο περισσότερο μπορεί . Άκουσα πολλές πειπτώσεις με μια πιο συγκεκριμένη το Σάββατο που μας πέρασε ότι κάτοχος τροχόσπιτου που είχε να το κινήσει 4 χρόνια, με το χειρόφρενο σε όρθια θέση μόλις το κατέβασε και γύρισε τους τροχούς , ο ένας γύρισε μια χαρά o άλλος όμως ήταν 2 τρομάρες δηλαδή είχε κολησει και φρενάριζε οπότε έμπαινε σε διαδικασίες να λύσει τους τροχούς να βγάλει μουαγιέ για να δει τί είχε γίνει (ίσως παίξανε ρόλο και οι οι καιρικές συνθήκες μια κρύο μια ζεστή μια χιόνι )
Το χειρόφρενο όπως είπα και πριν είναι να χρησιμοποιείται μόνο μέχρι να παρκάρουμε το τροχόσπιτο και να κατεβάσουμε ποδαράκια από κει και πέρα πρέπει να είναι κάτω γιατί εκτός από το κολημα που θα προκύψει στον τροχό μετά από μακροχρόνια ακινησία είναι πρόβλημα στα συρματόσχοινα λόγω του ότι θα είναι όλη την ώρα τεντωμένα , πρόβλημα στα ελατήρια γιατί θα είναι όλη την ώρα σφιγμένα δηλαδή 2 βασικά προβλήματα με χρόνο και κόστος ίσως μικρό επισκευήs .Πολύ δύσκολο είναι επίσης ειδικά σε καινούργια τροχόσπιτα όταν θέλουμε να βγει το μουαγιέ και είναι βιδωμένο με μπουλόνι ασφαλείας πράγμα που σημαίνει ότι για να λυθεί πολλές φορές έχω ακούσει ότι θέλει αεροκλειδο . Σε παλιά τροχόσπιτα λύνει πιο εύκολα γιατί μπαίνει ένα παξιμάδι και κάθετα ένας πυρός για να το ακινητοποιήσει .
Ίσως κάποιοι αναρωτηθούν αν το τροχόσπιτο είναι σε ευθεία εκεί οκ ας κατέβει το χειρόφρενο αν το έδαφος είναι κατηφορικό τi γίνεται ????Νομίζω αν μπουν 2 τάκοι στις ρόδες μπρος πίσω εξαρτάται που είναι κατηφορικά κι ενισχυθεί η στήριξη του τροχόσπιτου με παραπάνω γρυλούς το τροχόσπιτο δεν θα φύγει με το χειρόφρενο κατεβασμένο .
Μετά από όλα όσα είπα μήπως είναι καλό τα χειροφρενα να είναι κατεβασμένα ειδικά σε μαχροχρόνιες ακινήσιες τροχόσπιτων ????? Τi λέτε ??? Πριν κλίσω το θέμα που άνοιξα θα μιλήσω για 2 άκραίες περιπτώσεις
1)ας φανταστούμε κάποιος που δεν είναι προληπτικός να χει ένα τροχόσπιτο στην ακινησία και μια μέρα να το κοτσάρει με κολήμενα τα φρένα λόγω χειροφρένου και να μη δώσει σημασία γιατί δεν έχει γνώσεις όπως μπορεί να έχουμε εμείς οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές.
2)ακόμη κι αν αντιληφθεί το πρόβλημα τελευταiια στιγμή πριν κοτσάρει να πρέπει να αναβάλει το ταξίδι του .
Άκραίες οι περιπτώσεις που είπα αλλά όχι κι ακατορθωτές
Προσωπικά ποτέ δεν ανεβάζω το χειρόφρενο στο τροχόσπιτο ειδικά όταν ξέρω ότι θα μείνει για αρκετό καιρό ακινητοποιημένο απλά το τακάρω καλύτερα ακόμη και να το ανεβάσω μόλις κατεβάσω ποδαράκια το κατεβάζω
Ένα θέμα που θέλω να παραθέσω στο φορυμ είναι σχετικά με την μακροχρόνια ακινησία του τροχόσπιτου που τα χειροφρενα παραμένουν όρθια κι όχι κατεβασμένα . Αυτό πιστευω ότι είναι ένα μεγάλο λάθος το τροχόσπιτο μόλις στηριχτεί και πατήσει στα ποδαράκια του το χειρόφρενο πρέπει να είναι κάτω ειδικά αν πρόκειται να μείνει πολύ καιρό ακινητοποιημένο και ένας λόγος παραπάνω να γίνεται πιστευω σε καινούργια τροχόσπιτα που έχουν κι αμορτισέρ οπότε σηκώνεται το χειρόφρενο όσο περισσότερο μπορεί . Άκουσα πολλές πειπτώσεις με μια πιο συγκεκριμένη το Σάββατο που μας πέρασε ότι κάτοχος τροχόσπιτου που είχε να το κινήσει 4 χρόνια, με το χειρόφρενο σε όρθια θέση μόλις το κατέβασε και γύρισε τους τροχούς , ο ένας γύρισε μια χαρά o άλλος όμως ήταν 2 τρομάρες δηλαδή είχε κολησει και φρενάριζε οπότε έμπαινε σε διαδικασίες να λύσει τους τροχούς να βγάλει μουαγιέ για να δει τί είχε γίνει (ίσως παίξανε ρόλο και οι οι καιρικές συνθήκες μια κρύο μια ζεστή μια χιόνι )
Το χειρόφρενο όπως είπα και πριν είναι να χρησιμοποιείται μόνο μέχρι να παρκάρουμε το τροχόσπιτο και να κατεβάσουμε ποδαράκια από κει και πέρα πρέπει να είναι κάτω γιατί εκτός από το κολημα που θα προκύψει στον τροχό μετά από μακροχρόνια ακινησία είναι πρόβλημα στα συρματόσχοινα λόγω του ότι θα είναι όλη την ώρα τεντωμένα , πρόβλημα στα ελατήρια γιατί θα είναι όλη την ώρα σφιγμένα δηλαδή 2 βασικά προβλήματα με χρόνο και κόστος ίσως μικρό επισκευήs .Πολύ δύσκολο είναι επίσης ειδικά σε καινούργια τροχόσπιτα όταν θέλουμε να βγει το μουαγιέ και είναι βιδωμένο με μπουλόνι ασφαλείας πράγμα που σημαίνει ότι για να λυθεί πολλές φορές έχω ακούσει ότι θέλει αεροκλειδο . Σε παλιά τροχόσπιτα λύνει πιο εύκολα γιατί μπαίνει ένα παξιμάδι και κάθετα ένας πυρός για να το ακινητοποιήσει .
Ίσως κάποιοι αναρωτηθούν αν το τροχόσπιτο είναι σε ευθεία εκεί οκ ας κατέβει το χειρόφρενο αν το έδαφος είναι κατηφορικό τi γίνεται ????Νομίζω αν μπουν 2 τάκοι στις ρόδες μπρος πίσω εξαρτάται που είναι κατηφορικά κι ενισχυθεί η στήριξη του τροχόσπιτου με παραπάνω γρυλούς το τροχόσπιτο δεν θα φύγει με το χειρόφρενο κατεβασμένο .
Μετά από όλα όσα είπα μήπως είναι καλό τα χειροφρενα να είναι κατεβασμένα ειδικά σε μαχροχρόνιες ακινήσιες τροχόσπιτων ????? Τi λέτε ??? Πριν κλίσω το θέμα που άνοιξα θα μιλήσω για 2 άκραίες περιπτώσεις
1)ας φανταστούμε κάποιος που δεν είναι προληπτικός να χει ένα τροχόσπιτο στην ακινησία και μια μέρα να το κοτσάρει με κολήμενα τα φρένα λόγω χειροφρένου και να μη δώσει σημασία γιατί δεν έχει γνώσεις όπως μπορεί να έχουμε εμείς οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές.
2)ακόμη κι αν αντιληφθεί το πρόβλημα τελευταiια στιγμή πριν κοτσάρει να πρέπει να αναβάλει το ταξίδι του .
Άκραίες οι περιπτώσεις που είπα αλλά όχι κι ακατορθωτές
Προσωπικά ποτέ δεν ανεβάζω το χειρόφρενο στο τροχόσπιτο ειδικά όταν ξέρω ότι θα μείνει για αρκετό καιρό ακινητοποιημένο απλά το τακάρω καλύτερα ακόμη και να το ανεβάσω μόλις κατεβάσω ποδαράκια το κατεβάζω
lander474
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
σωστα ποτε χειροφρενο μονιμα επανω.
το ιδιο και στο αυτοκινητο , εαν γινεται.καλυτερα ταχυτητα 1 η οπισθεν
για να ησυχοι και να ακομα πιο ησυχοι
το ιδιο και στο αυτοκινητο , εαν γινεται.καλυτερα ταχυτητα 1 η οπισθεν
για να ησυχοι και να ακομα πιο ησυχοι
ladakias
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Τάσο, μια χαρά το ξεκίνησες το θέμα.
Από την στιγμή, που είναι κατεβασμένα τα ποδαράκια, πρέπει να είναι κατεβασμένο και το χειρόφρενο.
Δεν εξυπηρετεί και ούτε βοηθάει σε κάτι, το ανεβασμένο χειρόφρενο, σε σταθερό τροχόσπιτο.
Τουναντίον, δημιουργεί και προβλήματα (... κόλλημα, κλπ) όπως ανέφερες.
Σαν κανόνα θα έλεγα, ότι το χειρόφρενο ... πρέπει να ακολουθεί τα ποδαράκια ...
Κάτω τα ποδαράκια, κάτω και το χειρόφρενο ... επάνω τα ποδαράκια, επάνω και αυτό !
Άλλωστε, κάθε τροχόσπιτο συνοδεύεται και από δύο σφήνες ...
Από την στιγμή, που είναι κατεβασμένα τα ποδαράκια, πρέπει να είναι κατεβασμένο και το χειρόφρενο.
Δεν εξυπηρετεί και ούτε βοηθάει σε κάτι, το ανεβασμένο χειρόφρενο, σε σταθερό τροχόσπιτο.
Τουναντίον, δημιουργεί και προβλήματα (... κόλλημα, κλπ) όπως ανέφερες.
Σαν κανόνα θα έλεγα, ότι το χειρόφρενο ... πρέπει να ακολουθεί τα ποδαράκια ...
Κάτω τα ποδαράκια, κάτω και το χειρόφρενο ... επάνω τα ποδαράκια, επάνω και αυτό !
Άλλωστε, κάθε τροχόσπιτο συνοδεύεται και από δύο σφήνες ...
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Το καλοκαίρι στο camper stop στην Καλογριά ο φίλος "Yiorgos58" είχε ανεβασμένο το χειρόφρενο. Όταν ήθελε να φύγει μετά απο 20 μέρες στον ένα τροχό είχαν κολλήσει οι σιαγόνες.
Του είπα και έκανε όπισθεν και ξεκόλλησαν.
Μετά απο 10 χιλιόμετρα που ήταν το χωριό Λάππα του είπα να σταματήσει και να ελέγξει τη θερμοκρασία του ταμπούρου .
Έλεγξε μου είπε όλα καλά οπότε συνέχισε το ταξίδι του χωρίς άλλο πρόβλημα με τα φρένα.
Εγώ ποτέ δεν αφήνω το χειρόφρενο ανεβασμένο με κατεβασμένα τα ποδαράκια
Του είπα και έκανε όπισθεν και ξεκόλλησαν.
Μετά απο 10 χιλιόμετρα που ήταν το χωριό Λάππα του είπα να σταματήσει και να ελέγξει τη θερμοκρασία του ταμπούρου .
Έλεγξε μου είπε όλα καλά οπότε συνέχισε το ταξίδι του χωρίς άλλο πρόβλημα με τα φρένα.
Εγώ ποτέ δεν αφήνω το χειρόφρενο ανεβασμένο με κατεβασμένα τα ποδαράκια
Γιωργάκος
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Επιπλέον, όταν υπάρχει mover στο τροχόσπιτο βάζεις τους κυλίνδρους κίνησης να πιέζουν ελαφρά τους τροχούς, οπότε το χειρόφρενο καθίσταται αχρείαστο!
Aigagros
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Έχεις απόλυτο δίκιο Γιώργο ... οι moverάτοι έχουν έναν λόγο παραπάνω, να έχουν κάτω το χειρόφρενο !Aigagros έγραψε:Επιπλέον, όταν υπάρχει mover στο τροχόσπιτο βάζεις τους κυλίνδρους κίνησης να πιέζουν ελαφρά τους τροχούς, οπότε το χειρόφρενο καθίσταται αχρείαστο!
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Συμφωνώ ότι το μούβερ για τους μουβεράτους είναι ένα δεύτερο χειρόφρενο αλλά όταν όμως δε χρησιμοποιείται δεν είναι καλό να μένει κομπλαρισμένο στη ρόδα γιατί τότε πιέζεται το λάστιχο και ίσως δε κάνει καλό στα λινά
lander474
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Γι' αυτό ακριβώς Τάσο δεν έγραψα να μένει κομπλαρισμένο, αλλά να πιέζει ελαφρά!
Aigagros
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Θα μου επιτρέψεις Γιώργο μου να πώ οτι ούτε καν να πιέζει ελαφρά προσωπικά να είναι ξεκομπλαρισμένο εντελώς.
lander474
Απ: Tροχόσπιτο και χειρόφρενο
Σίγουρα πιέζεται πολύ λιγότερο απ' ότι στο σημείο που ακουμπάει στο έδαφος.
Aigagros
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|