Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
+5
Georgedim
kukosg
vzol48
athanase
Γιωργάκος
9 απαντήσεις
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Θέματα της καθημερινότητας, ειδήσεις και άλλα νέα.
Σελίδα 1 από 1
Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Μήπως θα πρέπει να το ψάξουν οι αυτοκινούμενοι αν συμφέρει το κόστος .
Εγώ είμαι αντίθετος στις μετατροπές και γιαυτό δεν έχω μετατρέψει το δικό μου σε υγραέριο-κίνηση.
Η γνώμη μου είναι ότι ο κατασκευαστής έχει φτιάξει το κινητήρα για συγκεκριμένο καύσιμο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εγώ είμαι αντίθετος στις μετατροπές και γιαυτό δεν έχω μετατρέψει το δικό μου σε υγραέριο-κίνηση.
Η γνώμη μου είναι ότι ο κατασκευαστής έχει φτιάξει το κινητήρα για συγκεκριμένο καύσιμο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Γιωργάκο δεν είμαι σίγουρος αλλά είχα την εντύπωση ότι η μετατροπή είναι δυνατή μόνο από βενζίνη σε αέριο.
Τώρα όμως βλέπω ότι είναι δυνατόν, αξίζει κάνεις να κάνει τους λογαριασμούς του.
Τώρα όμως βλέπω ότι είναι δυνατόν, αξίζει κάνεις να κάνει τους λογαριασμούς του.
athanase
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Το πετρέλαιο αναφλεγεται από την μεγάλη πίεση στους κυλίνδρους.....το αέριο....Πώς;;;;;;.....
vzol48
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Στο άρθρο μου για την Πάρμα 2014,κάνω αναφορά σε αυτην τη μετατροπή.Μιλάμε για φυσικό αέριο (μεθάνιο) οχι για υγραέριο.Πάντως στην παρουσίαση του οχήματος στην Πάρμα,στην ερώτησή μου τι γίνεται με τα παλιάς τεχνολογίας οχήματα,πήρα αντικρουόμενες απαντήσεις.
kukosg
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Γιώργοkukosg έγραψε:Στο άρθρο μου για την Πάρμα 2014,κάνω αναφορά σε αυτην τη μετατροπή.Μιλάμε για φυσικό αέριο (μεθάνιο) οχι για υγραέριο.Πάντως στην παρουσίαση του οχήματος στην Πάρμα,στην ερώτησή μου τι γίνεται με τα παλιάς τεχνολογίας οχήματα,πήρα αντικρουόμενες απαντήσεις.
athanase
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Εδώ θα δείτε τις μετατροπές που απαιτούνται στο πετρέλαιο-κινητήρα για λειτουργήσει με φυσικό αέριο.
Δεν νομίζω να αξίζει μια τέτοια δαπάνη όταν ένα αυτοκινούμενο κάνει περίπου 5000 με 10000 χιλιόμετρα το χρόνο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δεν νομίζω να αξίζει μια τέτοια δαπάνη όταν ένα αυτοκινούμενο κάνει περίπου 5000 με 10000 χιλιόμετρα το χρόνο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιωργάκος
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Δεν είναι έτσι,όπως τα λέει, Γιώργο.Δεν μιλάμε για ολική αλλαγή από πετρέλαιο σε μεθάνιο (οπότε θα χρειαζόταν αυτά που περιγράφει) αλλά για χρήση μείγματος,των 2 καυσίμων.Το πετρέλαιο σε χαμηλή αναλογία,για να προκαλέσει την έναυση (κατάλαβες Βασίλη και το μεθάνιο,που εισάγεται με ψεκασμό,στον αυλό εισαγωγής, για οικονομία και καθαρότητα.Αυτά στους κινητήρες ρύπων 0 έως 4.
Στους πιο σύγχρονους εργοστασιακούς,το μπέκ του καυσίμου,είναι διπλό,και ψεκάζει ταυτόχρονα πετρέλαιο (σε ελάχιστη αναλογία 3%) και φυσικό αέριο,φυσικά μέσα στον κύλινδρο.
Όπως και στο υγραέριο,επιλέγεις ανά πάσα στιγμή,τι καύσιμο θέλεις.
Δεν μου ξεκαθάρισαν όμως (διαφωνούσαν),άν ένας παλιάς τεχνολογίας αναβαθμίζεται σε νέας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στους πιο σύγχρονους εργοστασιακούς,το μπέκ του καυσίμου,είναι διπλό,και ψεκάζει ταυτόχρονα πετρέλαιο (σε ελάχιστη αναλογία 3%) και φυσικό αέριο,φυσικά μέσα στον κύλινδρο.
Όπως και στο υγραέριο,επιλέγεις ανά πάσα στιγμή,τι καύσιμο θέλεις.
Δεν μου ξεκαθάρισαν όμως (διαφωνούσαν),άν ένας παλιάς τεχνολογίας αναβαθμίζεται σε νέας.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
kukosg
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Ενδιαφέρον, ....αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα !!!
Στην χώρα μας λειτουργούν πρατήρια "Μεθανίου" ; (...στην Γερμανία ξέρω ότι υπάρχουν)
Στην χώρα μας λειτουργούν πρατήρια "Μεθανίου" ; (...στην Γερμανία ξέρω ότι υπάρχουν)
Georgedim- Admin
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Και αν το κάμπερ σου έχει χώρο για την δεξαμενή μεθανίου (σασί AL-KO).georgedim έγραψε:Ενδιαφέρον, ....αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα !!!
Στην χώρα μας λειτουργούν πρατήρια "Μεθανίου" ; (...στην Γερμανία ξέρω ότι υπάρχουν)
Πρατήρια φυσικού αερίου,υπάρχουν για τα αστικά λεοφωρεία.
kukosg
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Και αν το κάμπερ σου έχει χώρο για την δεξαμενή μεθανίου (σασί AL-KO).georgedim έγραψε:Ενδιαφέρον, ....αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα !!!
Στην χώρα μας λειτουργούν πρατήρια "Μεθανίου" ; (...στην Γερμανία ξέρω ότι υπάρχουν)
Πρατήρια φυσικού αερίου,υπάρχουν πρός το παρόν, για τα αστικά λεωφορεία,απορριμματοφόρα και λοιπά οχήματα,4 σε Αθήνα και 1 Θεσ/νίκη.
kukosg
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Γιώργο ευχαριστούμε για τις πολύ εύστοχες παρατηρήσεις.
athanase
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Με τις σημερινές τιμές diesel & cng, δεν μπορώ να φανταστώ στις πόσες χιλιάδες km θα γίνει απόσβση της δαπάνης, έχοντας ήδη υποστεί το κόστος αλλαγής εμβόλων, ψεκαστήρων, νέων εγκαταστάσεων κλπ κλπΓιωργάκος έγραψε:Εδώ θα δείτε τις μετατροπές που απαιτούνται στο πετρέλαιο-κινητήρα για λειτουργήσει με φυσικό αέριο.
Δεν νομίζω να αξίζει μια τέτοια δαπάνη όταν ένα αυτοκινούμενο κάνει περίπου 5000 με 10000 χιλιόμετρα το χρόνο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Batfalcon
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
είναι αλήθεια ότι οι πετρελαιοκινητήρες κέναι ευκολα τυγανέλαιο;
Νικόλας Μητσόπουλος
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Μόνο τηγανέλαιο; Όταν εργαζόμουν σε ένα εργοστάσιο τροφίμων σε μια νυχτερινή βάρδια είδα έναν οδηγό φορτηγού που έφερνε πρώτες ύλες, να βάζει νερό από μια μάνικα στο ρεζερβουάρ του οχήματος. Είχαμε δυο δύκτια ένα ούλεν κι`ενα με υφάλμυρο νερό από γεώτρηση για ψύξη σε εναλάκτες θερμότητας και να πλένουμε την αυλή.Του είπα: τι κάνεις βαζεις θάλασσα στο πετρέλαιο; απάντησε "δεν πειράζει θα το κάψει" υσχυρίστηκε ότι στο μείγμα νερού πετρελαίου κατα την καύση το νερό γίνεται ατμός, λογικό, και έχει μεγάλη πίεση στον κύλινδρο και μεγαλώνει την απόδοση. Το πρώτο μου πτυχείο ήταν μηχανικός εσωτερικής καύσης, πρώτη απορία ήταν, το νερό είναι βαρύτερο και πάει στόν πάτο του δοχείου, μου είπε όταν κινήται το όχημα ανακατεύεται με το πετρέλαιο. Προσπάθησα να φανταστώ τις συνέπειες. Βλέπουμε τις πολύ κρύες ημέρες η εξάτμιση των αυτοκινήτων να βγάζει ατμό ή και μερικές φορές η εξάτμιση να στάζει νερό, και αυτό είναι υποπροϊόν καθαρής καύσης συν την υγρασία του αέρα που ατμοποιείται και βγαίνει από την εξάτμτιση. Όμως ακόμη προσπαθώ κα φανταστώ τις συνέπειες αυτού του γεγονότος
Και με αυτή την ευκαιρία να ειπώ και κάτι ακόμη, είχα ακούσει ότι οι δίχρονοι κινητήρες μπορούσαν να κάψουν και καθαρό πετρέλαιο, όταν έπεσε στα χέρια μου ένα δοχείο καθαρό πετρέλαιο, συμπλήρωνα στη βενζίνη στο ρεζερβουάρ του Wartburg και το έκαψα όλο χωρίς κανένα πρόβλημα... το ακούς Μάξιμε; .
Και με αυτή την ευκαιρία να ειπώ και κάτι ακόμη, είχα ακούσει ότι οι δίχρονοι κινητήρες μπορούσαν να κάψουν και καθαρό πετρέλαιο, όταν έπεσε στα χέρια μου ένα δοχείο καθαρό πετρέλαιο, συμπλήρωνα στη βενζίνη στο ρεζερβουάρ του Wartburg και το έκαψα όλο χωρίς κανένα πρόβλημα... το ακούς Μάξιμε; .
caminador
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Σίγουρα θα το κάψει το νερό.Τόσα και τόσα βενζινάδικα,το προσθέτουν !!!! Βέβαια θα του οξειδωθούν η τρόμπα και τα μπέκ,αλλά.....ποιός νοιάζεται.
Παλιάς τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρες,για να τούς περάσουν ΚΤΕΟ,χωρίς καυσαέρια,έβαζαν στο ρεζερβουάρ καθαρό πετρέλαιο.
Τα στρατιωτικά,έχουν ντηζελοκινητήρες,πολύκαυστους,πού καίνε τα πάντα,σε ώρα ανάγκης.
Τώρα γιά τα δίχρονα,πού είναι το πρόβλημα; Πάλι τα βενζινάδικα έβαζαν πετρέλαιο στην βενζίνη,όταν είχαν διαφορά τιμής.
Παλιάς τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρες,για να τούς περάσουν ΚΤΕΟ,χωρίς καυσαέρια,έβαζαν στο ρεζερβουάρ καθαρό πετρέλαιο.
Τα στρατιωτικά,έχουν ντηζελοκινητήρες,πολύκαυστους,πού καίνε τα πάντα,σε ώρα ανάγκης.
Τώρα γιά τα δίχρονα,πού είναι το πρόβλημα; Πάλι τα βενζινάδικα έβαζαν πετρέλαιο στην βενζίνη,όταν είχαν διαφορά τιμής.
kukosg
Απ: Μετατροπή πετρέλαιο-κινητήρα με φυσικό αέριο
Το ακούω και το διαβάζω Κώστα ...caminador έγραψε:... Και με αυτή την ευκαιρία να ειπώ και κάτι ακόμη, είχα ακούσει ότι οι δίχρονοι κινητήρες μπορούσαν να κάψουν και καθαρό πετρέλαιο, όταν έπεσε στα χέρια μου ένα δοχείο καθαρό πετρέλαιο, συμπλήρωνα στη βενζίνη στο ρεζερβουάρ του Wartburg και το έκαψα όλο χωρίς κανένα πρόβλημα... το ακούς Μάξιμε; .
Δεν είμαι τόσο γνώστης των μηχανών και σίγουρα δεν θα το τολμούσα ... μη γνωρίζοντας τις συνέπειες ...
Με το Wartburg ... με πήγες πολύ παλιά ... !!
Παρόμοια θέματα
» Πρόβλημα σε θέρμανση με πετρέλαιο.
» Μετατροπή συντεταγμένων
» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
» Μετατροπή αγροτικού σε αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
» Μετατροπή του αέρα σε πόσιμο νερό
» Μετατροπή συντεταγμένων
» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
» Μετατροπή αγροτικού σε αυτοκινούμενο τροχόσπιτο
» Μετατροπή του αέρα σε πόσιμο νερό
www.taxidiarides.gr :: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ... ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ για ... :: Θέματα της καθημερινότητας, ειδήσεις και άλλα νέα.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|