Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
+2
Georgedim
gsalonica
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
gsalonica
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Σιγά-σιγά, τα campers αρχίζουν να αποκτούν και ως προς την κίνηση τους οικολογικό προσανατολισμό.
Γιώργο σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση !!!
Γιώργο σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση !!!
Georgedim- Admin
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Αυτο ειναι το περιτύλιγμα, οχι το προϊόν.
Με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεχνολογια ειναι παντελως αδυναυον να απεμπλακιυμε απο τα ορυκτα καυσιμα. Οι απαιτήσεις σε ενέργεια αυξάνονται καθημενινά. Οι βιομηχανίες (αυτοκινήτων) το γνωριζοτνα παρα πολυ καλα. Οποτε η θα πρεπει να αρκεστουν στο οτι πουλανε με τα τωρινα δεδομενα, η να βρουν εναν ωραιο, ευσχημο τροπο να μαζεψουν χρηματα απο τους εν δυναμει πελατες. Τους σερβιρουν λοιπον το παραμυθι με την δηθεν πρασινη ενεργεια και τις ΑΠΕ, εχουν και την αμεριστη βοηθεια απο τα media, ειναι και της μοδας, οποτε σπευδει ο πελατης να παραγγειλει το υβριδικο, το ηλεκτρικο, το Χ μεσο που δεν χρησιμοποιει ορυκτα καυσιμα.
Ουδεις αναφερει τον 1ο νομο της θερμοδυναμικης. Αυτη η Χ ηλεκτρικη ενεργεια που θα καταναλωσει το οχημα, καπου ΑΛΛΟΥ θα παραχθει. Καπου που θα καταναλωθουν ορυκτα καυσιμα, που ακομα και 100% αποδοση να ειχαμε στην μετατροπη, ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ να παραχθει απο ΑΠΕ. Και ολη την υδρογειο να καλυπταμε με ΦΒ και με ανεμογεννητριες, απλα ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεχνολογια συσσωρευτων.
Ποιος θα χρηματοδοτησει την ερευνα αλλα ΚΑΙ τις πωλησεις; Μα ο πελατης φυσικα!
Με πιο απλα λογια, σκεφθειτε τι απαιτησεις σε ηλεκτρικη ενεργεια θα ειχαμε, αν ξαφνικα ολα τα αυτοκινητα γινοντουσαν ηλεκτρικα. Πως θα παρηγετο ΟΛΗ αυτη η ενεργεια, αν οχι με ορυκτα καυσιμα;
Με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεχνολογια ειναι παντελως αδυναυον να απεμπλακιυμε απο τα ορυκτα καυσιμα. Οι απαιτήσεις σε ενέργεια αυξάνονται καθημενινά. Οι βιομηχανίες (αυτοκινήτων) το γνωριζοτνα παρα πολυ καλα. Οποτε η θα πρεπει να αρκεστουν στο οτι πουλανε με τα τωρινα δεδομενα, η να βρουν εναν ωραιο, ευσχημο τροπο να μαζεψουν χρηματα απο τους εν δυναμει πελατες. Τους σερβιρουν λοιπον το παραμυθι με την δηθεν πρασινη ενεργεια και τις ΑΠΕ, εχουν και την αμεριστη βοηθεια απο τα media, ειναι και της μοδας, οποτε σπευδει ο πελατης να παραγγειλει το υβριδικο, το ηλεκτρικο, το Χ μεσο που δεν χρησιμοποιει ορυκτα καυσιμα.
Ουδεις αναφερει τον 1ο νομο της θερμοδυναμικης. Αυτη η Χ ηλεκτρικη ενεργεια που θα καταναλωσει το οχημα, καπου ΑΛΛΟΥ θα παραχθει. Καπου που θα καταναλωθουν ορυκτα καυσιμα, που ακομα και 100% αποδοση να ειχαμε στην μετατροπη, ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ να παραχθει απο ΑΠΕ. Και ολη την υδρογειο να καλυπταμε με ΦΒ και με ανεμογεννητριες, απλα ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεχνολογια συσσωρευτων.
Ποιος θα χρηματοδοτησει την ερευνα αλλα ΚΑΙ τις πωλησεις; Μα ο πελατης φυσικα!
Με πιο απλα λογια, σκεφθειτε τι απαιτησεις σε ηλεκτρικη ενεργεια θα ειχαμε, αν ξαφνικα ολα τα αυτοκινητα γινοντουσαν ηλεκτρικα. Πως θα παρηγετο ΟΛΗ αυτη η ενεργεια, αν οχι με ορυκτα καυσιμα;
Batfalcon
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Batfalcon έγραψε:Αυτο ειναι το περιτύλιγμα, οχι το προϊόν.
Με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεχνολογια ειναι παντελως αδυναυον να απεμπλακιυμε απο τα ορυκτα καυσιμα. Οι απαιτήσεις σε ενέργεια αυξάνονται καθημενινά. Οι βιομηχανίες (αυτοκινήτων) το γνωριζοτνα παρα πολυ καλα. Οποτε η θα πρεπει να αρκεστουν στο οτι πουλανε με τα τωρινα δεδομενα, η να βρουν εναν ωραιο, ευσχημο τροπο να μαζεψουν χρηματα απο τους εν δυναμει πελατες. Τους σερβιρουν λοιπον το παραμυθι με την δηθεν πρασινη ενεργεια και τις ΑΠΕ, εχουν και την αμεριστη βοηθεια απο τα media, ειναι και της μοδας, οποτε σπευδει ο πελατης να παραγγειλει το υβριδικο, το ηλεκτρικο, το Χ μεσο που δεν χρησιμοποιει ορυκτα καυσιμα.
Ουδεις αναφερει τον 1ο νομο της θερμοδυναμικης. Αυτη η Χ ηλεκτρικη ενεργεια που θα καταναλωσει το οχημα, καπου ΑΛΛΟΥ θα παραχθει. Καπου που θα καταναλωθουν ορυκτα καυσιμα, που ακομα και 100% αποδοση να ειχαμε στην μετατροπη, ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ να παραχθει απο ΑΠΕ. Και ολη την υδρογειο να καλυπταμε με ΦΒ και με ανεμογεννητριες, απλα ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεχνολογια συσσωρευτων.
Ποιος θα χρηματοδοτησει την ερευνα αλλα ΚΑΙ τις πωλησεις; Μα ο πελατης φυσικα!
Με πιο απλα λογια, σκεφθειτε τι απαιτησεις σε ηλεκτρικη ενεργεια θα ειχαμε, αν ξαφνικα ολα τα αυτοκινητα γινοντουσαν ηλεκτρικα. Πως θα παρηγετο ΟΛΗ αυτη η ενεργεια, αν οχι με ορυκτα καυσιμα;
+10....
vzol48
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Ας μην ομογενοποιούμε την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ....και ας μην τα συγχέουμε με τον "καταναλωτισμό", ....που επιμελώς & εντέχνως καλλιεργείται από τα ΜΜΕ, ....γιατί οδηγούμαστε σε "άδικα" και ίσως λάθος συμπεράσματα.
Σαφώς οι δύο πρώτες προσπάθειες, έχουν ("θεωρητικά" τουλάχιστον) σκοπό τον περιορισμό του λεγόμενου "φαινομένου του θερμοκηπίου" (αυξημένες συγκεντρώσεις διοξειδίου άνθρακα, μεθανίου, υποξειδίου του αζώτου) και της "κλιματικής αλλαγής", ....που βασανίζει τον πλανήτη και την υγεία μας, ....από τις εκπομπές ρύπων λόγω της ανεξέλεγκτης χρήσης των ορυκτών καυσίμων (πετρέλαιο, βενζίνη, άνθρακας).
Οι Α.Π.Ε. (ήλιος, άνεμος, νερό, γεωθερμία, οργανικές ύλες, απορρίμματα κλπ), όπως λέει και το όνομα τους, ανανεώνονται διαρκώς μέσω της "φύσης", θεωρούνται πρακτικά ανεξάντλητες και υπάρχουν σε αφθονία στο φυσικό μας περιβάλλον, ....περιμένοντας να τις αξιοποιήσουμε.
Ας μην ξεχνάμε ότι ιστορικά είναι οι πρώτες μορφές ενέργειας που χρησιμοποίησε ο άνθρωπος, σχεδόν αποκλειστικά μέχρι και τις αρχές του 20ου αιώνα, οπότε και στράφηκε στην εντατική χρήση του άνθρακα και των υδρογονανθράκων, εξαιτίας της ραγδαίως αυξανόμενης "βιομηχανικής επανάστασης".
Προσωπική άποψη είναι πως η χρήση Α.Π.Ε. ίσως πλέον να αποτελεί μονόδρομο, αν μας ενδιαφέρει πραγματικά το μέλλον των παιδιών μας.
Θα πρέπει να σταθούμε με θετική σκέψη και αρωγοί στην όποια προσπάθεια γίνεται, όποιες δυσκολίες και αν υπάρχουν ακόμη.
Το τραγικό στην ιστορία αυτή είναι πως έχει αποδειχθεί, γραφεί και ειπωθεί επανειλημμένως, πως το Αιγαίο πέλαγος έχει το υψηλότερο αιολικό δυναμικό στην Ευρώπη μετά την Σκωτία, αλλά εμείς συνεχίζουμε να «σφυρίζουμε» αδιάφορα.
Πάμε παρακάτω.
Η ηλεκτροκίνηση των οχημάτων από την άλλη, αποτελεί μια σύγχρονη "εμπορική" προσπάθεια, αξιοποίησης της "πράσινης ενέργειας", ...βρίσκεται ακόμη σε πρώϊμα στάδια (στο κομμάτι τουλάχιστον της μαζικής παραγωγής), κοστίζει ακριβά και ...επιβάλλεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω στόχων που θέτουν σε παγκόσμιο επίπεδο οι κυβερνήσεις των κρατών (εν προκειμένω το 30% να είναι "πράσινη ενέργεια" μέχρι το 2030).
Στον αντίποδα όλων αυτών βεβαίως, ο σύγχρονος "καταναλωτισμός" της κοινωνίας μας.
Θυμηθείτε τι έγινε πριν λίγα χρόνια με την προβολή της πετρελαιοκίνησης.
Ο "καταναλωτισμός" αν και εντέχνως καλλιεργείται και προβάλλεται ως ο μόνος τρόπος διεξόδου από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος άνθρωπος, ….εν τούτοις στην ουσία, πρόκειται για μια έλλειψη "αξιών", ουσιαστικού νοήματος ζωής, εσωτερικής φτώχειας και ίσως απόγνωσης, που μας οδηγεί αυτός ο "σύγχρονος" τρόπος ζωής μας.
Αν κοιτάξουμε γύρω μας θα δούμε πως το φαινόμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς δεν περιορίζεται μόνο στα υλικά αγαθά, αλλά καλύπτει και άλλες μορφές της ανθρώπινης στάσης όπως η αυξανόμενη απρόσωπη «εικονική» επαφή-επικοινωνία στο διαδίκτυο, η εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου ή προβλήματος στην τηλεόραση, οι πολλές εκπομπές «ανθρωποφαγίας», τα γνωστά μας «realities», όπου ο κανιβαλισμός αντικαθιστά την άμιλλα και το ανόητο κουτσομπολιό την ουσιαστική ενημέρωση.
Είναι πιστεύω στο χέρι μας να αρχίσουμε να ξανα-χρησιμοποιούμε την «ορθή» κρίση, τις γνώσεις, να απορρίψουμε ότι μας βλάπτει ή μας ενοχλεί, να συνειδητοποιήσουμε τι μας συμφέρει και τι όχι και να πράξουμε αναλόγως.
Προσωπική άποψη αποτελεί πως ο καταναλωτισμός αυτός δεν καλλιεργείται για να χρηματοδοτείται η έρευνα ή η τεχνολογία, ....αλλά για να μπορούν οι οικονομικά ισχυροί να κατευθύνουν τον «εγκέφαλο» μας, δημιουργώντας του δήθεν πρότυπα και ελέγχοντας τις αντιδράσεις μας, ….με το αζημείωτο φυσικά.
Στην ψυχολογία υπάρχει η θέση πως ο «καταναλωτισμός» δεν είναι τίποτε άλλο από την ικανοποίηση τεχνητά προκαλούμενων φαντασιώσεων, ....αυτό όμως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τις πραγματικές ανάγκες μας, ....από την "ποιότητα" ζωής που οφείλουμε να προσπαθήσουμε για να έχουμε.
Σαφώς οι δύο πρώτες προσπάθειες, έχουν ("θεωρητικά" τουλάχιστον) σκοπό τον περιορισμό του λεγόμενου "φαινομένου του θερμοκηπίου" (αυξημένες συγκεντρώσεις διοξειδίου άνθρακα, μεθανίου, υποξειδίου του αζώτου) και της "κλιματικής αλλαγής", ....που βασανίζει τον πλανήτη και την υγεία μας, ....από τις εκπομπές ρύπων λόγω της ανεξέλεγκτης χρήσης των ορυκτών καυσίμων (πετρέλαιο, βενζίνη, άνθρακας).
Οι Α.Π.Ε. (ήλιος, άνεμος, νερό, γεωθερμία, οργανικές ύλες, απορρίμματα κλπ), όπως λέει και το όνομα τους, ανανεώνονται διαρκώς μέσω της "φύσης", θεωρούνται πρακτικά ανεξάντλητες και υπάρχουν σε αφθονία στο φυσικό μας περιβάλλον, ....περιμένοντας να τις αξιοποιήσουμε.
Ας μην ξεχνάμε ότι ιστορικά είναι οι πρώτες μορφές ενέργειας που χρησιμοποίησε ο άνθρωπος, σχεδόν αποκλειστικά μέχρι και τις αρχές του 20ου αιώνα, οπότε και στράφηκε στην εντατική χρήση του άνθρακα και των υδρογονανθράκων, εξαιτίας της ραγδαίως αυξανόμενης "βιομηχανικής επανάστασης".
Προσωπική άποψη είναι πως η χρήση Α.Π.Ε. ίσως πλέον να αποτελεί μονόδρομο, αν μας ενδιαφέρει πραγματικά το μέλλον των παιδιών μας.
Θα πρέπει να σταθούμε με θετική σκέψη και αρωγοί στην όποια προσπάθεια γίνεται, όποιες δυσκολίες και αν υπάρχουν ακόμη.
Το τραγικό στην ιστορία αυτή είναι πως έχει αποδειχθεί, γραφεί και ειπωθεί επανειλημμένως, πως το Αιγαίο πέλαγος έχει το υψηλότερο αιολικό δυναμικό στην Ευρώπη μετά την Σκωτία, αλλά εμείς συνεχίζουμε να «σφυρίζουμε» αδιάφορα.
Πάμε παρακάτω.
Η ηλεκτροκίνηση των οχημάτων από την άλλη, αποτελεί μια σύγχρονη "εμπορική" προσπάθεια, αξιοποίησης της "πράσινης ενέργειας", ...βρίσκεται ακόμη σε πρώϊμα στάδια (στο κομμάτι τουλάχιστον της μαζικής παραγωγής), κοστίζει ακριβά και ...επιβάλλεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω στόχων που θέτουν σε παγκόσμιο επίπεδο οι κυβερνήσεις των κρατών (εν προκειμένω το 30% να είναι "πράσινη ενέργεια" μέχρι το 2030).
Στον αντίποδα όλων αυτών βεβαίως, ο σύγχρονος "καταναλωτισμός" της κοινωνίας μας.
Θυμηθείτε τι έγινε πριν λίγα χρόνια με την προβολή της πετρελαιοκίνησης.
Ο "καταναλωτισμός" αν και εντέχνως καλλιεργείται και προβάλλεται ως ο μόνος τρόπος διεξόδου από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος άνθρωπος, ….εν τούτοις στην ουσία, πρόκειται για μια έλλειψη "αξιών", ουσιαστικού νοήματος ζωής, εσωτερικής φτώχειας και ίσως απόγνωσης, που μας οδηγεί αυτός ο "σύγχρονος" τρόπος ζωής μας.
Αν κοιτάξουμε γύρω μας θα δούμε πως το φαινόμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς δεν περιορίζεται μόνο στα υλικά αγαθά, αλλά καλύπτει και άλλες μορφές της ανθρώπινης στάσης όπως η αυξανόμενη απρόσωπη «εικονική» επαφή-επικοινωνία στο διαδίκτυο, η εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου ή προβλήματος στην τηλεόραση, οι πολλές εκπομπές «ανθρωποφαγίας», τα γνωστά μας «realities», όπου ο κανιβαλισμός αντικαθιστά την άμιλλα και το ανόητο κουτσομπολιό την ουσιαστική ενημέρωση.
Είναι πιστεύω στο χέρι μας να αρχίσουμε να ξανα-χρησιμοποιούμε την «ορθή» κρίση, τις γνώσεις, να απορρίψουμε ότι μας βλάπτει ή μας ενοχλεί, να συνειδητοποιήσουμε τι μας συμφέρει και τι όχι και να πράξουμε αναλόγως.
Προσωπική άποψη αποτελεί πως ο καταναλωτισμός αυτός δεν καλλιεργείται για να χρηματοδοτείται η έρευνα ή η τεχνολογία, ....αλλά για να μπορούν οι οικονομικά ισχυροί να κατευθύνουν τον «εγκέφαλο» μας, δημιουργώντας του δήθεν πρότυπα και ελέγχοντας τις αντιδράσεις μας, ….με το αζημείωτο φυσικά.
Στην ψυχολογία υπάρχει η θέση πως ο «καταναλωτισμός» δεν είναι τίποτε άλλο από την ικανοποίηση τεχνητά προκαλούμενων φαντασιώσεων, ....αυτό όμως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τις πραγματικές ανάγκες μας, ....από την "ποιότητα" ζωής που οφείλουμε να προσπαθήσουμε για να έχουμε.
Georgedim- Admin
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Συμφωνώ με την άποψή σου Γιώργο, αλλά συλλογίζομαι: Είμαστε σε θέση να ζήσουμε εκτός του περιβάλλοντος που περίτεχνα έχουν πλάσει γύρω μας;
Προσωπικά δεν βλέπω τηλεόραση (τα τελευταία χρόνια δεν την παίρνω καν μαζί μου στο κάμπινγκ), δεν καταπιάνομαι με τα θέματα που καταπιάνεται, ασχολούμαι πολύ με τη φύση και προσπαθώ να μην απομακρύνομαι από αυτήν. Ακόμα κι έτσι όμως, για να το επιτύχω αυτό χρησιμοποιώ υλικά, τα οποία αποτελούν προϊόντα βαριάς βιομηχανίας και που η απόρριψή τους μόνο καλό δεν κάνει το περιβάλλον.
Μια που αναφέρθηκα στο κάμπινγκ, που είναι και ο λόγος που συζητάμε στο φόρουμ, το αυτοκίνητο, το τροχόσπιτο, τα αξεσουάρ τους, τα χημικά WC και πολλά άλλα καλούδια που χρησιμοποιούμε για να βρεθούμε κοντά στη μάνα φύση, αποτελούν τέτοια "αγαθά".
Έχουμε πλέον την ικανότητα να κινηθούμε δίχως αυτά και να χαρούμε τη φύση χωρίς να τη μεταλλάσσουμε;
Προσωπικά δεν βλέπω τηλεόραση (τα τελευταία χρόνια δεν την παίρνω καν μαζί μου στο κάμπινγκ), δεν καταπιάνομαι με τα θέματα που καταπιάνεται, ασχολούμαι πολύ με τη φύση και προσπαθώ να μην απομακρύνομαι από αυτήν. Ακόμα κι έτσι όμως, για να το επιτύχω αυτό χρησιμοποιώ υλικά, τα οποία αποτελούν προϊόντα βαριάς βιομηχανίας και που η απόρριψή τους μόνο καλό δεν κάνει το περιβάλλον.
Μια που αναφέρθηκα στο κάμπινγκ, που είναι και ο λόγος που συζητάμε στο φόρουμ, το αυτοκίνητο, το τροχόσπιτο, τα αξεσουάρ τους, τα χημικά WC και πολλά άλλα καλούδια που χρησιμοποιούμε για να βρεθούμε κοντά στη μάνα φύση, αποτελούν τέτοια "αγαθά".
Έχουμε πλέον την ικανότητα να κινηθούμε δίχως αυτά και να χαρούμε τη φύση χωρίς να τη μεταλλάσσουμε;
Aigagros
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Η ηλεκτρική ενέργεια που φτάνει στα σπίτια μας (ίσως και για να φορτίσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο) δεν είναι εξ΄ολοκλήρου από ορυκτά καύσιμα. Ένα μετρήσιμο ποσοστό είναι από πυρηνική ενέργεια και ΑΠΕ. Έτσι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιβαρύνει σε μικρότερο ποσοστό το περιβάλλον.Batfalcon έγραψε:Αυτο ειναι το περιτύλιγμα, οχι το προϊόν.
Με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεχνολογια ειναι παντελως αδυναυον να απεμπλακιυμε απο τα ορυκτα καυσιμα. Οι απαιτήσεις σε ενέργεια αυξάνονται καθημενινά. Οι βιομηχανίες (αυτοκινήτων) το γνωριζοτνα παρα πολυ καλα. Οποτε η θα πρεπει να αρκεστουν στο οτι πουλανε με τα τωρινα δεδομενα, η να βρουν εναν ωραιο, ευσχημο τροπο να μαζεψουν χρηματα απο τους εν δυναμει πελατες. Τους σερβιρουν λοιπον το παραμυθι με την δηθεν πρασινη ενεργεια και τις ΑΠΕ, εχουν και την αμεριστη βοηθεια απο τα media, ειναι και της μοδας, οποτε σπευδει ο πελατης να παραγγειλει το υβριδικο, το ηλεκτρικο, το Χ μεσο που δεν χρησιμοποιει ορυκτα καυσιμα.
Ουδεις αναφερει τον 1ο νομο της θερμοδυναμικης. Αυτη η Χ ηλεκτρικη ενεργεια που θα καταναλωσει το οχημα, καπου ΑΛΛΟΥ θα παραχθει. Καπου που θα καταναλωθουν ορυκτα καυσιμα, που ακομα και 100% αποδοση να ειχαμε στην μετατροπη, ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ να παραχθει απο ΑΠΕ. Και ολη την υδρογειο να καλυπταμε με ΦΒ και με ανεμογεννητριες, απλα ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ τεχνολογια συσσωρευτων.
Ποιος θα χρηματοδοτησει την ερευνα αλλα ΚΑΙ τις πωλησεις; Μα ο πελατης φυσικα!
Με πιο απλα λογια, σκεφθειτε τι απαιτησεις σε ηλεκτρικη ενεργεια θα ειχαμε, αν ξαφνικα ολα τα αυτοκινητα γινοντουσαν ηλεκτρικα. Πως θα παρηγετο ΟΛΗ αυτη η ενεργεια, αν οχι με ορυκτα καυσιμα;
ΥΓ: Κοιτάξτε και το νέο mirai της ΤΟΥΟΤΑ που λειτουργεί με υγρογόνο… και βγάζει από την εξάτμιση νερό. Και δεν είναι πρωτότυπο.
spyrosbhta
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Θέλοντας να γενικεύσω το θέμα, αν κατορθώσουμε να κατανοήσουμε ποιες είναι οι πραγματικές μας ανάγκες και ξεφύγουμε από τις ανάγκες που μας δημιουργεί το σύστημα (υλικές κυρίως και άκρως καταναλωτικές) τότε θα ζήσουμε καλύτερα και ευτυχισμένοι. Επίσης θα υπάρχει καλύτερο μέλλον και για τα παιδιά μας και για τον πλανήτη. Υπενθυμίζω το γνωστό σλόγκαν " Η ΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ"
gsalonica
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Ισως δεν εγινα κατανοητος.
Η ηλεκτρική ενέργεια που φτάνει στα σπίτια μας (ίσως και για να φορτίσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο) δεν είναι εξ΄ολοκλήρου από ορυκτά καύσιμα. Ένα μετρήσιμο ποσοστό είναι από πυρηνική ενέργεια και ΑΠΕ. Έτσι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιβαρύνει σε μικρότερο ποσοστό το περιβάλλον.
ΥΓ: Κοιτάξτε και το νέο mirai της ΤΟΥΟΤΑ που λειτουργεί με υγρογόνο… και βγάζει από την εξάτμιση νερό. Και δεν είναι πρωτότυπο.
Εαν ΣΗΜΕΡΑ, ολα τα κυκλοφορουντα αυτικινητα γινοντουσαν με μιας ηλεκτρικα, ολη αυτη η απαιτουμενη ενεργεια για την κινηση τους, απο που θα παρηγετο; Απο πυρηνικη, (που δεν εχουμε στην Ελλαδα και την αγοραζουμε), απο ΑΠΕ, η κατα μειζονα λογο απο ορυκτα καυσιμα; Η απαντηση ειναι προφανης. ΣΗΜΕΡΑ με αυτα που γνωριζουμε, με τον τροπο που παραγουμε και αποθηκευουμε ενεργεια, δεν μπορουμε να απεμπλακουμε. Και δυστυχως εμεις οι ιδιοι γινομαστε χρηματοδοτες μιας ερευνας που εχει τελματωσει. Δεν εχει αλλαξει τιποτε στις μπαταριες τα τελευταια 20 χρονια. Δεν μπορουμε να βασιστουμε στα ΦΒ διοτι δεν εχουμε τροπο να αποθηκευσουμε την ενεργεια που θα παραξουμε κατα την διαρκεια της ημερας. Ξαναλεω, ακομα.και με συντελεστη μετατροπης 100%, ακομα κι' ετσι, με τα σημερινα δεδομενα δεν μπορουμε να ξεχασουμε το πετρελαιο.
Batfalcon
Απ: Παρουσίαση του ηλεκτρικού campervan της Nissan στην Ισπανία
Συμφωνώ με τα περισσότερα, απλά λέω πως αυτή τη στιγμή βάζοντας βενζίνη και πετρέλαιο η κίνηση των οχημάτων γίνεται με 100% ορυκτά καύσιμα και απελευθερώνονται πχ 10.000.000 τόνοι ρύπων. Αν ήταν όλα ηλεκτρικά η κίνηση των οχημάτων θα γινόταν με 70% ορυκτά καύσιμα άρα θα απελευθερώνονταν 7.000.000 τόνοι ρύπων.
Όσο για το ότι δεν έχουμε πυρηνική ενέργεια εδώ...ευτυχώς!
Όσο για το ότι δεν έχουμε πυρηνική ενέργεια εδώ...ευτυχώς!
spyrosbhta
Παρόμοια θέματα
» Mercedes Campervan
» Nissan x OPUS concept camper
» Αξιόλογη παρουσίαση
» Παρουσίαση ... του Adria Altea 4Four Signature
» Ισπανία
» Nissan x OPUS concept camper
» Αξιόλογη παρουσίαση
» Παρουσίαση ... του Adria Altea 4Four Signature
» Ισπανία
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|