Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
2017 Volkswagen T6 California Camper Van
+3
friar
caminador
gsalonica
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
2017 Volkswagen T6 California Camper Van
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μεγαλώστε την οθόνη και απολαύστε το. Τουαλέτα μάλλον στην φύση. Καλό για Σαββατοκύριακα, ψάρεμα και κυνήγι.
Μεγαλώστε την οθόνη και απολαύστε το. Τουαλέτα μάλλον στην φύση. Καλό για Σαββατοκύριακα, ψάρεμα και κυνήγι.
gsalonica
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Κάντε κλικ και θα το εξερευνήσετε καλύτερα,κατόψεις, τέντα κ.α. Για ανάγκη μια φορητή τουαλέτα; Θέρμανση; Λέτε να μπορούμε να το δούμε εδώ στη Βολκσβάγκεν;
Κάντε κλικ και θα το εξερευνήσετε καλύτερα,κατόψεις, τέντα κ.α. Για ανάγκη μια φορητή τουαλέτα; Θέρμανση; Λέτε να μπορούμε να το δούμε εδώ στη Βολκσβάγκεν;
caminador
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
2.000 κυβικά 150 H.P. Χαμηλή κατανάλωση. Απ` ότι βλέπω ενοικιάζεται, για δοκιμή; αλλά στην Αγγλία....
caminador
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
Φοβερό Van ιδανικό για Σαββατοκύριακα. Και για να γυρίσεις τον κόσμο όλο είναι ικανό.
Πλήθος βελτιωτών με κορυφαίο την Westfalia και άπειρα ετοιμοπαράδοτα αξεσουάρ που λείπουν από τον μεγάλο του αντίπαλο το Vito.
Δίδεται και με τουαλέτα, ακόμα και με ιδιαίτερο χώρο για ντούς.
Από επιδόσεις οι μαμά κινητήρες φτάνουν το 204 PS, και αν αυτά δεν φτάνουν γίνονται μεταμοσχεύσεις με τρίλιτρα+ Porsche χωρίς όριο ιπποδύναμης, αρκεί να μπορείς να πληρώσεις.
Αυτό είχα στόχο να αποκτήσω, άλλαξα γνώμη για λόγους ασφαλείας εξαιτίας του συστήματος μετάδοσης που είναι 2WD η 3WD αλλά ποτέ 4WD. Για λεπτομέρειες λειτουργίας του χρειάζεται πλήρες σεμινάριο.
Αν δεν σας ενδιαφέρει η τετρακίνηση τότε είναι μοναδικό.
Πλήθος βελτιωτών με κορυφαίο την Westfalia και άπειρα ετοιμοπαράδοτα αξεσουάρ που λείπουν από τον μεγάλο του αντίπαλο το Vito.
Δίδεται και με τουαλέτα, ακόμα και με ιδιαίτερο χώρο για ντούς.
Από επιδόσεις οι μαμά κινητήρες φτάνουν το 204 PS, και αν αυτά δεν φτάνουν γίνονται μεταμοσχεύσεις με τρίλιτρα+ Porsche χωρίς όριο ιπποδύναμης, αρκεί να μπορείς να πληρώσεις.
Αυτό είχα στόχο να αποκτήσω, άλλαξα γνώμη για λόγους ασφαλείας εξαιτίας του συστήματος μετάδοσης που είναι 2WD η 3WD αλλά ποτέ 4WD. Για λεπτομέρειες λειτουργίας του χρειάζεται πλήρες σεμινάριο.
Αν δεν σας ενδιαφέρει η τετρακίνηση τότε είναι μοναδικό.
friar
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
friar έγραψε:2WD η 3WD αλλά ποτέ 4WD.
Στάθη αυτό το 3WD δεν το καταλαβαίνω πως μπορεί να δουλεύει .
Γιωργάκος
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
Περί συνεκτικού συμπλέκτου το ανάγνωσμα.
Θεωρώ ότι γνωρίζετε την λειτουργία του διαφορικού. Αν όχι μην διαβάζετε παρακάτω θα μπερδευτείτε χειρότερα.
Το VW T4, 5, 6 με το σύστημα Syncro δίνει κίνηση στο εμπρός διαφορικό και αυτό με την σειρά του στους μπροστινούς τροχούς.
Πάμε πίσω τώρα. Οι πίσω τροχοί είναι συνδεμένοι με τα ακραξόνια στο πίσω διαφορικό. Το πίσω διαφορικό με την σειρά του είναι συνδεμένο με τον πίσω κεντρικό άξονα αυτός όμως δεν πάει σε κάποιο κεντρικό διαφορικό αλλά σε έναν συνεκτικό συμπλέκτη η σε ένα διαφορικό Torsen (Torque Sensitive). Ας αφήσουμε το Torsen στην ησυχία του για άλλη φορά και ας ασχοληθούμε με τον συννεκτικό συμπλέκτη (Viscous Coupling) για σήμερα.
Αυτό το εξάρτημα φανταστείτε το σαν ένα κουτί με δύο άξονες που καταλήγουν σε πλάκες και μεταξύ τους έχουν ένα ζελέ. Αυτό το ζελέ έχει την ιδιότητα να είναι από ρευστό έως παχύρευστο ακόμα και συμπαγές ανάλογα με την θερμοκρασία του. Εδώ μια άνω τελεία και θα επανέλθουμε.
Πάμε λοιπόν και βάζουμε εμπρός την μηχανή μας. Ξεκινάμε το αυτοκίνητο με τους μπροστινούς τροχούς να είναι οι κινητήριοι. Κινούμενο το αυτοκίνητο γυρίζουν και οι πίσω τροχοί παρασύρουν πίσω ακραξόνια πίσω διαφορικό πίσω κεντρικό άξονα και την πίσω πλάκα του συνεκτικού μας συμπλέκτη. Από την εμπρός πλευρά ο εμπρόσθιος κεντρικός κινεί την μπροστινή πλάκα με την ίδια γωνιακή ταχύτητα οπότε το ζελέ μας περιστρέφεται περί ένα νοητό άξονα χωρίς να ανακατεύεται. Με το ζελέ κρύο αυτό είναι ρευστό και δεν υπάρχει μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα στους πίσω τροχούς, αυτοί περιστρέφονται παρασυρόμενοι από την κίνηση του αυτοκινήτου όπως σε οποιοδήποτε δικίνητο αυτοκίνητο.
Και πέφτουμε σε νερά σε λάσπες σε χιόνια.
Από τους μπροστινούς κινητήριους τροχούς ένας, δεν έχει σημασία αν είναι ο αριστερός η ο δεξιός χάνει την πρόσφυση του με το έδαφος και περιστρέφεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, σπινάρει χάνει την επαφή με το έδαφος παύει να δίνει κίνηση δεν είναι πλέον κινητήριος δεν κινεί το όχημα αφού χωρίς πρόσφυση δεν μεταδίδει την κίνηση στο έδαφος. Και το αυτοκίνητο μας στιγμιαία είναι 1WD.
Και τώρα αρχίζουν τα μαγικά
Αυτό αναγκάζει τον μπροστινό κεντρικό άξονα να κινηθεί και αυτός ταχύτερα και σε μεγαλύτερη ταχύτητα από τον πίσω όπου και αρχίζει να ανακατεύεται ο ζελές μας με συνέπεια να ζεσταθεί να γίνει παχύρευστος και να μεταδίδει την κίνηση από τον κινητήρα στους πίσω τροχούς. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται βγαίνει από το σημείο δυσκολίας και ο μπροστινός τροχός που σπίναρε βρίσκει πάλι την πρόσφυση του με το στεγνό η στερεό έδαφος ανάλογα την περίπτωση (νερά λάσπες χιόνια). Έτσι τώρα οι μπροστινοί τροχοί περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα με τους πίσω ο ζελές μας σταματάει να ανακατώνεται η θερμοκρασία του πέφτει γίνεται πάλι ρευστός χάνεται η επαφή με τον κινητήρα και το αυτοκίνητο γίνεται πάλι δικίνητο. Όση ώρα είχαμε τροχό να σπινάρει και τον συνεκτικό να δουλεύει είχαμε 1 μπροστινό κινητήριο και δύο οπίσθιους κινητήριους εξ ου και το 3WD. Την στιγμή που και οι δύο μπροστινοί έχουν πρόσφυση ο συνεκτικός ανοίγει χάνεται η μετάδοση στους πίσω τροχούς και είμαστε πάλι 2WD.
Αυτή η μετάδοση δίνει από 100% έως 50% της ροπής στους μπροστινούς ποτέ λιγότερο και από 0% έως 50% στις πίσω ποτέ περισσότερο.
Είναι μία πολύ οικονομική λύση για τετρακίνηση δουλεύει αρκετά ικανοποιητικά για ήρεμες καταστάσεις χωρίς όμως να είναι μόνιμη τετρακίνηση. Τέτοια είναι η 4Motion του Vito όπου με έλεγχο των φρένων απαγορεύει σε οιονδήποτε τροχό να σπινάρει ακόμα και αν είναι στον αέρα, όλοι κινούνται πάντα με την ίδια ταχύτητα με μικρή ανοχή για την λειτουργία του τιμονιού Ackermann.
Προβλήματα στον συνεκτικό μπορεί να παρουσιαστούν με υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και από γήρανση του ζελέ που χάνει πλέον τις ιδιότητες του και εσείς την τετρακίνηση η όπως θέλω να την αποκαλώ τρικίνηση.
Στον αντίποδα η 4Motion όταν κινούμεθα πραγματικά σβέλτα και σηκώνουμε και λίγο τους εσωτερικούς τροχούς μπαίνει σε λειτουργία φρενάρει τους εσωτερικούς βοηθάει να στρίψει πιο κλειστά από ότι αν ήταν ελεύθερο αυξάνοντας τον έλεγχο κι συνεπώς την ασφάλεια σε γρήγορα στροφιλίκια, με ποινή σβήσιμο λίγων χιλιομέτρων από το κοντέρ.
Το VW είναι πιο γρήγορο, το Vito είναι πιο σίγουρο.
μφχ
Θεωρώ ότι γνωρίζετε την λειτουργία του διαφορικού. Αν όχι μην διαβάζετε παρακάτω θα μπερδευτείτε χειρότερα.
Το VW T4, 5, 6 με το σύστημα Syncro δίνει κίνηση στο εμπρός διαφορικό και αυτό με την σειρά του στους μπροστινούς τροχούς.
Πάμε πίσω τώρα. Οι πίσω τροχοί είναι συνδεμένοι με τα ακραξόνια στο πίσω διαφορικό. Το πίσω διαφορικό με την σειρά του είναι συνδεμένο με τον πίσω κεντρικό άξονα αυτός όμως δεν πάει σε κάποιο κεντρικό διαφορικό αλλά σε έναν συνεκτικό συμπλέκτη η σε ένα διαφορικό Torsen (Torque Sensitive). Ας αφήσουμε το Torsen στην ησυχία του για άλλη φορά και ας ασχοληθούμε με τον συννεκτικό συμπλέκτη (Viscous Coupling) για σήμερα.
Αυτό το εξάρτημα φανταστείτε το σαν ένα κουτί με δύο άξονες που καταλήγουν σε πλάκες και μεταξύ τους έχουν ένα ζελέ. Αυτό το ζελέ έχει την ιδιότητα να είναι από ρευστό έως παχύρευστο ακόμα και συμπαγές ανάλογα με την θερμοκρασία του. Εδώ μια άνω τελεία και θα επανέλθουμε.
Πάμε λοιπόν και βάζουμε εμπρός την μηχανή μας. Ξεκινάμε το αυτοκίνητο με τους μπροστινούς τροχούς να είναι οι κινητήριοι. Κινούμενο το αυτοκίνητο γυρίζουν και οι πίσω τροχοί παρασύρουν πίσω ακραξόνια πίσω διαφορικό πίσω κεντρικό άξονα και την πίσω πλάκα του συνεκτικού μας συμπλέκτη. Από την εμπρός πλευρά ο εμπρόσθιος κεντρικός κινεί την μπροστινή πλάκα με την ίδια γωνιακή ταχύτητα οπότε το ζελέ μας περιστρέφεται περί ένα νοητό άξονα χωρίς να ανακατεύεται. Με το ζελέ κρύο αυτό είναι ρευστό και δεν υπάρχει μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα στους πίσω τροχούς, αυτοί περιστρέφονται παρασυρόμενοι από την κίνηση του αυτοκινήτου όπως σε οποιοδήποτε δικίνητο αυτοκίνητο.
Και πέφτουμε σε νερά σε λάσπες σε χιόνια.
Από τους μπροστινούς κινητήριους τροχούς ένας, δεν έχει σημασία αν είναι ο αριστερός η ο δεξιός χάνει την πρόσφυση του με το έδαφος και περιστρέφεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, σπινάρει χάνει την επαφή με το έδαφος παύει να δίνει κίνηση δεν είναι πλέον κινητήριος δεν κινεί το όχημα αφού χωρίς πρόσφυση δεν μεταδίδει την κίνηση στο έδαφος. Και το αυτοκίνητο μας στιγμιαία είναι 1WD.
Και τώρα αρχίζουν τα μαγικά
Αυτό αναγκάζει τον μπροστινό κεντρικό άξονα να κινηθεί και αυτός ταχύτερα και σε μεγαλύτερη ταχύτητα από τον πίσω όπου και αρχίζει να ανακατεύεται ο ζελές μας με συνέπεια να ζεσταθεί να γίνει παχύρευστος και να μεταδίδει την κίνηση από τον κινητήρα στους πίσω τροχούς. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται βγαίνει από το σημείο δυσκολίας και ο μπροστινός τροχός που σπίναρε βρίσκει πάλι την πρόσφυση του με το στεγνό η στερεό έδαφος ανάλογα την περίπτωση (νερά λάσπες χιόνια). Έτσι τώρα οι μπροστινοί τροχοί περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα με τους πίσω ο ζελές μας σταματάει να ανακατώνεται η θερμοκρασία του πέφτει γίνεται πάλι ρευστός χάνεται η επαφή με τον κινητήρα και το αυτοκίνητο γίνεται πάλι δικίνητο. Όση ώρα είχαμε τροχό να σπινάρει και τον συνεκτικό να δουλεύει είχαμε 1 μπροστινό κινητήριο και δύο οπίσθιους κινητήριους εξ ου και το 3WD. Την στιγμή που και οι δύο μπροστινοί έχουν πρόσφυση ο συνεκτικός ανοίγει χάνεται η μετάδοση στους πίσω τροχούς και είμαστε πάλι 2WD.
Αυτή η μετάδοση δίνει από 100% έως 50% της ροπής στους μπροστινούς ποτέ λιγότερο και από 0% έως 50% στις πίσω ποτέ περισσότερο.
Είναι μία πολύ οικονομική λύση για τετρακίνηση δουλεύει αρκετά ικανοποιητικά για ήρεμες καταστάσεις χωρίς όμως να είναι μόνιμη τετρακίνηση. Τέτοια είναι η 4Motion του Vito όπου με έλεγχο των φρένων απαγορεύει σε οιονδήποτε τροχό να σπινάρει ακόμα και αν είναι στον αέρα, όλοι κινούνται πάντα με την ίδια ταχύτητα με μικρή ανοχή για την λειτουργία του τιμονιού Ackermann.
Προβλήματα στον συνεκτικό μπορεί να παρουσιαστούν με υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και από γήρανση του ζελέ που χάνει πλέον τις ιδιότητες του και εσείς την τετρακίνηση η όπως θέλω να την αποκαλώ τρικίνηση.
Στον αντίποδα η 4Motion όταν κινούμεθα πραγματικά σβέλτα και σηκώνουμε και λίγο τους εσωτερικούς τροχούς μπαίνει σε λειτουργία φρενάρει τους εσωτερικούς βοηθάει να στρίψει πιο κλειστά από ότι αν ήταν ελεύθερο αυξάνοντας τον έλεγχο κι συνεπώς την ασφάλεια σε γρήγορα στροφιλίκια, με ποινή σβήσιμο λίγων χιλιομέτρων από το κοντέρ.
Το VW είναι πιο γρήγορο, το Vito είναι πιο σίγουρο.
μφχ
friar
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
Errata: Λάθος ονομασία. Tο σύστημα του Vito λέγεται 4Matic.
Ο όρος 4Motion ανήκει στην VW και αντικατέστησε το Syncro.
Ο όρος 4Motion ανήκει στην VW και αντικατέστησε το Syncro.
friar
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
Δείτε [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] που λύνει πολλά προβλήματα με ανάλογο κόστος κατασκευής. Είναι πολύ ακριβό.
friar
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
Γράφεις ότι "Από τους μπροστινούς κινητήριους τροχούς ένας, δεν έχει σημασία αν είναι ο αριστερός η ο δεξιός χάνει την πρόσφυση του με το έδαφος και περιστρέφεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, σπινάρει χάνει την επαφή με το έδαφος παύει να δίνει κίνηση δεν είναι πλέον κινητήριος δεν κινεί το όχημα αφού χωρίς πρόσφυση δεν μεταδίδει την κίνηση στο έδαφος. Και το αυτοκίνητο μας στιγμιαία είναι 1WD."friar έγραψε:Περί συνεκτικού συμπλέκτου το ανάγνωσμα.
Θεωρώ ότι γνωρίζετε την λειτουργία του διαφορικού. Αν όχι μην διαβάζετε παρακάτω θα μπερδευτείτε χειρότερα.
Το VW T4, 5, 6 με το σύστημα Syncro δίνει κίνηση στο εμπρός διαφορικό και αυτό με την σειρά του στους μπροστινούς τροχούς.
Πάμε πίσω τώρα. Οι πίσω τροχοί είναι συνδεμένοι με τα ακραξόνια στο πίσω διαφορικό. Το πίσω διαφορικό με την σειρά του είναι συνδεμένο με τον πίσω κεντρικό άξονα αυτός όμως δεν πάει σε κάποιο κεντρικό διαφορικό αλλά σε έναν συνεκτικό συμπλέκτη η σε ένα διαφορικό Torsen (Torque Sensitive). Ας αφήσουμε το Torsen στην ησυχία του για άλλη φορά και ας ασχοληθούμε με τον συννεκτικό συμπλέκτη (Viscous Coupling) για σήμερα.
Αυτό το εξάρτημα φανταστείτε το σαν ένα κουτί με δύο άξονες που καταλήγουν σε πλάκες και μεταξύ τους έχουν ένα ζελέ. Αυτό το ζελέ έχει την ιδιότητα να είναι από ρευστό έως παχύρευστο ακόμα και συμπαγές ανάλογα με την θερμοκρασία του. Εδώ μια άνω τελεία και θα επανέλθουμε.
Πάμε λοιπόν και βάζουμε εμπρός την μηχανή μας. Ξεκινάμε το αυτοκίνητο με τους μπροστινούς τροχούς να είναι οι κινητήριοι. Κινούμενο το αυτοκίνητο γυρίζουν και οι πίσω τροχοί παρασύρουν πίσω ακραξόνια πίσω διαφορικό πίσω κεντρικό άξονα και την πίσω πλάκα του συνεκτικού μας συμπλέκτη. Από την εμπρός πλευρά ο εμπρόσθιος κεντρικός κινεί την μπροστινή πλάκα με την ίδια γωνιακή ταχύτητα οπότε το ζελέ μας περιστρέφεται περί ένα νοητό άξονα χωρίς να ανακατεύεται. Με το ζελέ κρύο αυτό είναι ρευστό και δεν υπάρχει μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα στους πίσω τροχούς, αυτοί περιστρέφονται παρασυρόμενοι από την κίνηση του αυτοκινήτου όπως σε οποιοδήποτε δικίνητο αυτοκίνητο.
Και πέφτουμε σε νερά σε λάσπες σε χιόνια.
Από τους μπροστινούς κινητήριους τροχούς ένας, δεν έχει σημασία αν είναι ο αριστερός η ο δεξιός χάνει την πρόσφυση του με το έδαφος και περιστρέφεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, σπινάρει χάνει την επαφή με το έδαφος παύει να δίνει κίνηση δεν είναι πλέον κινητήριος δεν κινεί το όχημα αφού χωρίς πρόσφυση δεν μεταδίδει την κίνηση στο έδαφος. Και το αυτοκίνητο μας στιγμιαία είναι 1WD.
Και τώρα αρχίζουν τα μαγικά
Αυτό αναγκάζει τον μπροστινό κεντρικό άξονα να κινηθεί και αυτός ταχύτερα και σε μεγαλύτερη ταχύτητα από τον πίσω όπου και αρχίζει να ανακατεύεται ο ζελές μας με συνέπεια να ζεσταθεί να γίνει παχύρευστος και να μεταδίδει την κίνηση από τον κινητήρα στους πίσω τροχούς. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται βγαίνει από το σημείο δυσκολίας και ο μπροστινός τροχός που σπίναρε βρίσκει πάλι την πρόσφυση του με το στεγνό η στερεό έδαφος ανάλογα την περίπτωση (νερά λάσπες χιόνια). Έτσι τώρα οι μπροστινοί τροχοί περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα με τους πίσω ο ζελές μας σταματάει να ανακατώνεται η θερμοκρασία του πέφτει γίνεται πάλι ρευστός χάνεται η επαφή με τον κινητήρα και το αυτοκίνητο γίνεται πάλι δικίνητο. Όση ώρα είχαμε τροχό να σπινάρει και τον συνεκτικό να δουλεύει είχαμε 1 μπροστινό κινητήριο και δύο οπίσθιους κινητήριους εξ ου και το 3WD. Την στιγμή που και οι δύο μπροστινοί έχουν πρόσφυση ο συνεκτικός ανοίγει χάνεται η μετάδοση στους πίσω τροχούς και είμαστε πάλι 2WD.
Αυτή η μετάδοση δίνει από 100% έως 50% της ροπής στους μπροστινούς ποτέ λιγότερο και από 0% έως 50% στις πίσω ποτέ περισσότερο.
Είναι μία πολύ οικονομική λύση για τετρακίνηση δουλεύει αρκετά ικανοποιητικά για ήρεμες καταστάσεις χωρίς όμως να είναι μόνιμη τετρακίνηση. Τέτοια είναι η 4Motion του Vito όπου με έλεγχο των φρένων απαγορεύει σε οιονδήποτε τροχό να σπινάρει ακόμα και αν είναι στον αέρα, όλοι κινούνται πάντα με την ίδια ταχύτητα με μικρή ανοχή για την λειτουργία του τιμονιού Ackermann.
Προβλήματα στον συνεκτικό μπορεί να παρουσιαστούν με υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και από γήρανση του ζελέ που χάνει πλέον τις ιδιότητες του και εσείς την τετρακίνηση η όπως θέλω να την αποκαλώ τρικίνηση.
Στον αντίποδα η 4Motion όταν κινούμεθα πραγματικά σβέλτα και σηκώνουμε και λίγο τους εσωτερικούς τροχούς μπαίνει σε λειτουργία φρενάρει τους εσωτερικούς βοηθάει να στρίψει πιο κλειστά από ότι αν ήταν ελεύθερο αυξάνοντας τον έλεγχο κι συνεπώς την ασφάλεια σε γρήγορα στροφιλίκια, με ποινή σβήσιμο λίγων χιλιομέτρων από το κοντέρ.
Το VW είναι πιο γρήγορο, το Vito είναι πιο σίγουρο.
μφχ
Όχι δεν ισχύει το ότι, "το αυτοκίνητο μας στιγμιαία είναι 1WD." αλλά 0WD,διότι ό τροχός που έχει πρόσφυση ακινητοποιείται,μια και όλη η δύναμη του κινητήρα λόγω διαφορικού,πηγαίνει σε αυτόν που προβάλει λιγότερη αντίσταση..Για να συμβεί αυτό που περιγράφεις,δηλαδή να μην ακινητοποιηθεί ο δεδομένος τροχός,θα πρέπει το διαφορικό να είναι "μπλοκέ"Αυτό από μόνο του αρκεί για να βγούμε από κάποιες απλές δύσκολες καταστάσεις.Χωρίς "μπλόκέ" δεν υπάρχει 1WD ή 3WD.
kukosg
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
Eχει δίκιο. Είναι 1WD, διότι υπάρχει αυός ο ένας που σπινάρει.
Αυτά με τον συνεκτικό συμπλέκτη είναι βέβαια σε θεωρητικό επίπεδο. Στήν πράξη η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα και στους 4, διότι οι θερμοκρασία που αναπτύσεται ακόμα και με την διαφορά γωνιακής ταχύτητας των εμπρός με τους πίσω τροχους, ακόμα και σε στροφές, είναι ικανή να θερμάνει το ζελέ και να το κάνει τόσο παχύρευστο, ώστε να μεταδίδει συνεχώς.
Το γνωρίζω από το δικό μου Panda 4X4 που έχει ακριβώς αυτή την συμπεριφορά.
Εδώ πρέπει να πουμε ότι επιβάρυσνση στην κατανάλωση δεν υφίσταται, καθότι είτε ενεργά, η παθητικά, όλο το σύστημα της μετάδοσης στον πίσω άξονα, θα περιστραφεί. Οπότε ο κινητήρας το ίδιο θα καταναλώσει.
Προς επιβεβαίωση των ανωτέρω, παραθέτω ένα video με το δικό μου αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο. Παρατηρείστε ότι ΟΛΟΙ οι τροχοί εκκινούν ταυτόχρονα και όχι με κάποια υστέρηση οι πίσω, παρ' όλο που το video αρχίζει κάπου 1 sec αγότερα από την ώρα που άφησε το αμπραγιαζ. (Με 3η στο κιβώτιο είναι).
Αυτά με τον συνεκτικό συμπλέκτη είναι βέβαια σε θεωρητικό επίπεδο. Στήν πράξη η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα και στους 4, διότι οι θερμοκρασία που αναπτύσεται ακόμα και με την διαφορά γωνιακής ταχύτητας των εμπρός με τους πίσω τροχους, ακόμα και σε στροφές, είναι ικανή να θερμάνει το ζελέ και να το κάνει τόσο παχύρευστο, ώστε να μεταδίδει συνεχώς.
Το γνωρίζω από το δικό μου Panda 4X4 που έχει ακριβώς αυτή την συμπεριφορά.
Εδώ πρέπει να πουμε ότι επιβάρυσνση στην κατανάλωση δεν υφίσταται, καθότι είτε ενεργά, η παθητικά, όλο το σύστημα της μετάδοσης στον πίσω άξονα, θα περιστραφεί. Οπότε ο κινητήρας το ίδιο θα καταναλώσει.
Προς επιβεβαίωση των ανωτέρω, παραθέτω ένα video με το δικό μου αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο. Παρατηρείστε ότι ΟΛΟΙ οι τροχοί εκκινούν ταυτόχρονα και όχι με κάποια υστέρηση οι πίσω, παρ' όλο που το video αρχίζει κάπου 1 sec αγότερα από την ώρα που άφησε το αμπραγιαζ. (Με 3η στο κιβώτιο είναι).
Batfalcon
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
Eχει δίκιο. Είναι 1WD, διότι υπάρχει αυός ο ένας που σπινάρει.
Μην παίζουμε με τις λέξεις.Είναι 1Wheel αλλά δεν είναι Drive
Αφού ο τρχος σπινάρει και δεν προωθεί το όχημα δεν μπορείς να τον πείς κινητήριο.Eίναι απλά 1WR (rotating)
Μην παίζουμε με τις λέξεις.Είναι 1Wheel αλλά δεν είναι Drive
Αφού ο τρχος σπινάρει και δεν προωθεί το όχημα δεν μπορείς να τον πείς κινητήριο.Eίναι απλά 1WR (rotating)
kukosg
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
kukosg έγραψε:αλλά 0WD
Πολύ σωστά, μόλις κολλήσαμε (στιγμιαία)
friar
Απ: 2017 Volkswagen T6 California Camper Van
Ενα VW T5 σε γρήγορη βόλτα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
που όλοι μας μπορούμε κάποια στιγμή να δοκιμάσουμε
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
που όλοι μας μπορούμε κάποια στιγμή να δοκιμάσουμε
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|