Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
Σύμφωνα με το ν.4172/2013 (άρθρο 31, παρ.1, εδάφιο γ', σελίδα 2467), ο υπολογισμός παλαιότητας για τη φορολογία ενός εισαγόμενου μεταχειρισμένου ΙΧΕ, γίνονταν με βάσει τη πρώτη άδεια κυκλοφορίας του στην Ελλάδα.
Ο νόμος : [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με το "Πολυνομοσχέδιο", που ψηφίστηκε την προηγούμενη Κυριακή 30/3/2014, αυτό παύει πλέον να ισχύει (....με εφαρμογή για τις δηλώσεις που θα υποβληθούν το 2015 και θα αφορούν τα φετινά εισοδήματα μας)*** και θα υπολογίζεται ο χρόνος παλαιότητας με βάσει την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του στην Ευρώπη (Υποπαράγραφος Δ.1, παρ. 2, σελίδα 102), με ότι συνεπάγεται στην ελάφρυνση, πέραν του τεκμηρίου διαβίωσης και στο αναλογούν "χαράτσι" ( συγνώμη φόρο ήθελα να πω) πολυτελούς διαβίωσης για οχήματα πάνω απο 2000cc :
Και η επιβεβαίωση από τα επίσημα πρακτικά της Βουλής των Ελλήνων :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
(Για να μη νομίζετε ότι πρόκειται για Πρωταπριλιάτικο αστείο )
***Υ.Γ. και μια παρατήρηση :
όταν πρόκειται για "εισπρακτικούς" νόμους, η Βουλή μας ανερυθρίαστα ψηφίζει την αναδρομική ισχύ του νόμου.
Αντιθέτως όταν πρόκειται για "ευνοϊκούς" για τους πολίτες νόμους, τότε η αναδρομικότητα ....πάει περίπατο.
Ας είναι ....δεν παύει να αποτελεί ένα θετικό πρώτο βήμα , στη άδικη και υπερβολική φορολόγηση των ΙΧΕ.
Ο νόμος : [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με το "Πολυνομοσχέδιο", που ψηφίστηκε την προηγούμενη Κυριακή 30/3/2014, αυτό παύει πλέον να ισχύει (....με εφαρμογή για τις δηλώσεις που θα υποβληθούν το 2015 και θα αφορούν τα φετινά εισοδήματα μας)*** και θα υπολογίζεται ο χρόνος παλαιότητας με βάσει την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του στην Ευρώπη (Υποπαράγραφος Δ.1, παρ. 2, σελίδα 102), με ότι συνεπάγεται στην ελάφρυνση, πέραν του τεκμηρίου διαβίωσης και στο αναλογούν "χαράτσι" ( συγνώμη φόρο ήθελα να πω) πολυτελούς διαβίωσης για οχήματα πάνω απο 2000cc :
Και η επιβεβαίωση από τα επίσημα πρακτικά της Βουλής των Ελλήνων :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
(Για να μη νομίζετε ότι πρόκειται για Πρωταπριλιάτικο αστείο )
***Υ.Γ. και μια παρατήρηση :
όταν πρόκειται για "εισπρακτικούς" νόμους, η Βουλή μας ανερυθρίαστα ψηφίζει την αναδρομική ισχύ του νόμου.
Αντιθέτως όταν πρόκειται για "ευνοϊκούς" για τους πολίτες νόμους, τότε η αναδρομικότητα ....πάει περίπατο.
Ας είναι ....δεν παύει να αποτελεί ένα θετικό πρώτο βήμα , στη άδικη και υπερβολική φορολόγηση των ΙΧΕ.
Georgedim- Admin
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
Αυτο ειναι δικαιο γιατι πολυς κοσμος ειτε λογω εισαγωγης μεταχειρισμενου η λογω αγορας απο Ο Δ Υ Υ φορολογουνταν χωρις να του αναγνωριζεται η παλαιοτητα με οτι αυτο επεφερε επιβαρυντικο σε υπολογισμους χαρατσιων κ λ π.Νικος.
nikospav
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
Γιώργο εγώ έφερα από την Γερμανία το αυτοκινούμενο τον Νοέμβρη του 2010, πινακίδες έβγαλα τον Ιανουάριο του 2011 αλλά η πρώτη άδεια στην Γερμανία είναι Απρίλιος του 2009. Μήπως γνωρίζεις τι ισχύει άραγε για μένα?
Roland
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
Ρολάνδε, σύμφωνα με όσα διάβασα και γράφει στο κείμενο του πολυνομοσχεδίου, η παλαιότητα (από την φορολογική δήλωση του 2015, για τις φετινές ...δεν ισχύει), θα υπολογίζεται ξεκινώντας από το 2009.
Οπότε από του χρόνου ( που αφορά τα φετινά εισοδήματα), κερδίζεις τα 2 χρόνια (στην 5/ετία μειώνεται το τεκμήριο διαβίωσης 30%).
Και αν τελικά ισχύσει και η φημολογούμενη επιπλέον μείωση 30% στα τεκμήρια διαβίωσης, ....."χαρά" στις τσέπες μας .
Οπότε από του χρόνου ( που αφορά τα φετινά εισοδήματα), κερδίζεις τα 2 χρόνια (στην 5/ετία μειώνεται το τεκμήριο διαβίωσης 30%).
Και αν τελικά ισχύσει και η φημολογούμενη επιπλέον μείωση 30% στα τεκμήρια διαβίωσης, ....."χαρά" στις τσέπες μας .
Georgedim- Admin
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
Εγω εχω παει ηδη στο Τμημα Μεταφορων και ζητησα νεα αδεια στην οποια αναγραφεται ετος πρωτης κυκλοφοριας (στο εξωτερικο )και ετος κυκλοφοριας στην Ελλαδα χωρις βεβαια οικονομικο αντικρυσμα τωρα ομως θα ισχυσουν αυτα που λεει παραπανω ο Γιωργος.Υποψιν στην ηλεκρονικη φορολογικη δηλωση που μπηκα και ειδα (δεν την ολοκληρωσα ακομα )οικοθεν μου αφαιρουν τους 4 μηνες ακινησιας του 2013 και μου μειωσανε το τεκμηριο κατα 2600 ε περιπου αρα θα εχω για το 2013 και αντιστοιχη μειωση φορου πολυτελους διαβιωσης.Θα προτιμουσα ομως να μπορω να κυκλοφορω τοαυτοκινητο μου ολο το χρονο.Νικος.
nikospav
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
Γιώργο σε ευχαριστώ για τα καλά νέα,επιτέλους και κάτι θετικό.
Roland
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
nikospav έγραψε:Εγω εχω παει ηδη στο Τμημα Μεταφορων και ζητησα νεα αδεια στην οποια αναγραφεται ετος πρωτης κυκλοφοριας (στο εξωτερικο )και ετος κυκλοφοριας στην Ελλαδα
Νίκο, στο SUV που έχω, και το έφερα μεταχειρισμένο από Βέλγιο, στην πρώτη σειρά στην άδεια κυκλοφορίας γράφει δίπλα στο κωδικό "Β" την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του στο εξωτερικό και ακριβώς δίπλα με κωδικό "4" την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
Στην δική σου άδεια, πως και δεν το έχουν γράψει ;;
Georgedim- Admin
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
nikospav έγραψε:Εγω εχω παει ηδη στο Τμημα Μεταφορων και ζητησα νεα αδεια στην οποια αναγραφεται ετος πρωτης κυκλοφοριας (στο εξωτερικο )και ετος κυκλοφοριας στην Ελλαδα χωρις βεβαια οικονομικο αντικρυσμα τωρα ομως θα ισχυσουν αυτα που λεει παραπανω ο Γιωργος.Υποψιν στην ηλεκρονικη φορολογικη δηλωση που μπηκα και ειδα (δεν την ολοκληρωσα ακομα )οικοθεν μου αφαιρουν τους 4 μηνες ακινησιας του 2013 και μου μειωσανε το τεκμηριο κατα 2600 ε περιπου αρα θα εχω για το 2013 και αντιστοιχη μειωση φορου πολυτελους διαβιωσης.Θα προτιμουσα ομως να μπορω να κυκλοφορω τοαυτοκινητο μου ολο το χρονο.Νικος.
Νικο μου,
σε ολα τα πολιτισμενα κρατη,που σεβονται τους πολιτες τους,
οταν οι πολιτες αγοραζουν αυτοκινητο,
το παιρνουν για ολον το χρονο,
και δεν τους κατακλεβουν,εκ των υστερων,
οι πονηροι ( ; ) ηγητορες τους ! ! !
Υ.Γ. Μην ξεχαστουμε ..... λιγες μερες μεινανε,
για την δικη μας .... αποφαση ! !
diamantino
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
Εγω το αυτοκινουμενο το εφερα το 2007 ενω στην Ιταλια ειχε κυκλοφορισει το 2005 τοτε τα ..σαινια μου εβαλαν μονο το 2007 και θεσεις 4 παροτι η ιταλικη αδεια εγραφε 6 .Περυσι πηγα και ζητησα να γραφτει το ετος πρωτης κυκλοφοριας πραγμα που εγινε οπως επισης και η αλλαγη στις θεσεις. Για το δευτερο συνετελεσε και η συνταξιοδοτιση του προισταμενου ο οποιος τοτε δεν μπορουσε να καταλαβει πως αλλο ειναι οι θεσεις υπνου και αλλο οι θεσεις επιβατων παροτι το αυτοκινητο διεθετε 6 ζωνες ασφαλειας τι να κανουμε το εχω ξαναπει πολλοι που βρισκονται σε περιστρεφομενες καρεκλες στο Δημοσιο στον Ιδιωτικο τομεα θα ειχαν μισο ενσημο στο Ι Κ Α γιατι στις 12 ντο μεσημερι με το κολατσιο θα τους ειχαν σχολασει.Νικος.
nikospav
Απ: Φορολογικές ρυθμίσεις για τα μεταχειρισμένα ΙΧΕ.
Έχω καταντήσει γκρινιάρης ... ...
... αλλά δεν πείθομαι εύκολα πλέον, για τις αγαθές προθέσεις των κρατικών λειτουργών μας ...
Συνεχίζω, να είμαι επιφυλακτικός ... σε ότι ακούγεται, ωραίο και θετικό στα αυτιά μου ... !
Θα ήθελα ... το τελικό "ισοζύγιο" στο θέμα "χρήση αυτοκινήτου" , για τους πολίτες, να είναι και τελικά θετικό.
Επειδή όμως, ένα αυτοκίνητο για να κινηθεί, χρειάζεται ... είτε βενζίνη, είτε πετρέλαιο, είτε υγραέριο ...
... οι τιμές των καυσίμων ... (...και εννοώ τους επιβαλλόμενους φόρους τους) ...
... θα αντισταθμίσουν το τυχόν όφελος (... για μας) ... ή την διαφαινόμενη "ζημία" του κράτους ...
Ας μην ξεχνάμε ... τα ισοδύναμα μέτρα ...
Ένας πρόσφατος όρος, που θα τον συναντάμε πάντα μπροστά μας, είτε φανερά είτε κρυφά ... !
Το ισοζύγιο, είναι ένας οικονομικός (λογιστικός) όρος, το οποίο πρέπει, να είναι κυρίως θετικό ...
... είτε αφορά στην "προσωπική", είτε στην "δημόσια", είτε στην "επιχειρηματική" οικονομία ... !!
... ή τουλάχιστον, τα δύο συγκρινόμενα μέρη, να είναι ίσα .
Ένα αρνητικό ισοζύγιο, πάντα ... δημιουργεί ένα "πρόβλημα".
... αλλά δεν πείθομαι εύκολα πλέον, για τις αγαθές προθέσεις των κρατικών λειτουργών μας ...
Συνεχίζω, να είμαι επιφυλακτικός ... σε ότι ακούγεται, ωραίο και θετικό στα αυτιά μου ... !
Θα ήθελα ... το τελικό "ισοζύγιο" στο θέμα "χρήση αυτοκινήτου" , για τους πολίτες, να είναι και τελικά θετικό.
Επειδή όμως, ένα αυτοκίνητο για να κινηθεί, χρειάζεται ... είτε βενζίνη, είτε πετρέλαιο, είτε υγραέριο ...
... οι τιμές των καυσίμων ... (...και εννοώ τους επιβαλλόμενους φόρους τους) ...
... θα αντισταθμίσουν το τυχόν όφελος (... για μας) ... ή την διαφαινόμενη "ζημία" του κράτους ...
Ας μην ξεχνάμε ... τα ισοδύναμα μέτρα ...
Ένας πρόσφατος όρος, που θα τον συναντάμε πάντα μπροστά μας, είτε φανερά είτε κρυφά ... !
Το ισοζύγιο, είναι ένας οικονομικός (λογιστικός) όρος, το οποίο πρέπει, να είναι κυρίως θετικό ...
... είτε αφορά στην "προσωπική", είτε στην "δημόσια", είτε στην "επιχειρηματική" οικονομία ... !!
... ή τουλάχιστον, τα δύο συγκρινόμενα μέρη, να είναι ίσα .
Ένα αρνητικό ισοζύγιο, πάντα ... δημιουργεί ένα "πρόβλημα".
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|