Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μπαταρία LiFePO4από gsalonica Παρ 22 Μαρ 2024 - 7:42
» παροχη ρευματος τροχοσπιτου
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:43
» Τροχόσπιτα KABE
από ladakias Πεμ 29 Φεβ 2024 - 16:22
» Κόψιμο βασιλόπιτας 2024
από Ddimi Κυρ 25 Φεβ 2024 - 17:15
» Έγκριση τύπου - Άδεια Έλξης - Η νέα νομοθεσία για τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα
από Batfalcon Πεμ 25 Ιαν 2024 - 12:50
» «Conte de Noël» ….μια νοσταλγική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από Georgedim Κυρ 24 Δεκ 2023 - 9:11
» Πωλείται τροχοσκηνή Alpen Kreuzer Allure
από Antonioz Πεμ 27 Ιουλ 2023 - 9:04
» PDF ΜΕ ΤΑ CAMPING ΕΛΛΑΔΟΣ 2023
από Georgedim Τετ 26 Ιουλ 2023 - 9:47
» Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
από ktRinity Πεμ 20 Ιουλ 2023 - 14:32
» Σύνορα....
από Georgedim Τετ 19 Ιουλ 2023 - 19:07
» Πρόβλημα στη σίτα
από spyrosbhta Δευ 17 Ιουλ 2023 - 17:16
» Καλοκαίρι 2022 : οδοιπορικό σε Φρανκονία, ....Ρηνανία, ....Λουξεμβούργο, ....Αλσατία ....και Μέλανα Δρυμό.
από diamantino Τρι 4 Ιουλ 2023 - 19:59
» Επιτρέπεται η διανυκτέρευση μέσα σε οποιαδήποτε όχημα σε χώρους μη οργανωμενους ;
από Νικόλας Παρ 23 Ιουν 2023 - 13:33
» Αναζήτηση-αγορά αυτοκινούμενου
από yamaren Σαβ 17 Ιουν 2023 - 10:44
» Καλώς σας βρήκα
από Georgedim Σαβ 10 Ιουν 2023 - 23:35
» Καλό μήνα
από diamantino Δευ 5 Ιουν 2023 - 21:24
» Η ζωγραφιά μας...
από Georgedim Κυρ 4 Ιουν 2023 - 2:17
» Επιλογή ταξιδιάρικου τροχόσπιτου
από Georgedim Τετ 24 Μάης 2023 - 9:37
» Sygic πρόγραμμα πλοήγησης
από packman Δευ 22 Μάης 2023 - 19:05
» Ταχυθερμοσίφωνας υγραερίου στο τροχόσπιτο
από Georgedim Τετ 26 Απρ 2023 - 21:56
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Like/Tweet/+1
About Us
Welcome to the forum www.taxidiarides.gr
Για το camping ... τα ταξίδια ... και την καλή παρέα ...
Περί κοτσαδόρων ...
+14
antreas hobby
spyrosbhta
ladakias
tabbert
Batfalcon
george
Masterless
Patrinos
diamantino
traveller
Maximos
Γιώργος
Aigagros
Γιωργάκος
18 απαντήσεις
Σελίδα 6 από 6
Σελίδα 6 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Τάκη, τον ιστότοπο του ΥΜΕ : [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]? , στην αριστερή πλευρά επιλέγοντας διαδοχικά :
Μεταφορές – Τεχνολογία Οχημάτων – Προδιαγραφές Οχημάτων – Πρόσφατο Νομοθετικό Πλαίσιο,
βρίσκουμε ότι νεώτερο ισχύει νομοθετικά, σχετικά με τα τροχοφόρα (Ι.Χ., Δ.Χ. & ρυμουλκούμενα).
Πάνω δεξιά, στο πλαίσιο «αναζήτησης», ….πληκτρολογώντας «βραχίονες προσάρτησης ρυμουλκουμένου» (....η τεχνική ονομασία του κοτσαδόρου ), ….έχουμε ότι νεώτερο υπάρχει για το θέμα συζήτησης μας.
Σε σημερινή μου αναζήτηση, ….μέχρι και το 2007 , δεν βρήκα κάτι νεώτερο, που να αντικρούει την απάντηση του 2009, που δημοσίευσα παραπάνω ( [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ).
Όπως έγραψε και ο Γιώργος (Δασκαλό), αν γνωρίζει ο φίλος σου τον αριθμό του ΦΕΚ (δηλαδή την Εφημερίδα Κυβέρνησης), ας μας τον πει να ενημερωθούμε.
Η ενημέρωση για τέτοια θέματα πρέπει να είναι υπεύθυνη και όχι με φήμες & αστήρικτες πληροφορίες.
Συνοψίζοντας λοιπόν, αυτά που επισήμως & καταγεγραμμένα είναι γνωστά & ισχύουν σήμερα για τους κοτσαδόρους είναι :
Α) Απαραίτητα & υποχρεωτικά πρέπει να έχουν έγκριση τύπου. Δηλαδή ακόμη και οι σταθεροί κοτσαδόροι επιτρέπονται εφόσον βεβαίως έχουν έγκριση τύπου.
(Οδηγία EC 94/20, παράρτημα Ι, άρθρο 2, που ενσωματώθηκε στην Ελληνική νομοθεσία με το ΦΕΚ 910, τ. Β’, 06.11.1995).
Β) Όλοι οι κοτσαδόροι με έγκριση τύπου (νομοθεσία 1997), φέρουν ταμπελάκι αναγνώρισης, με το εμπορικό όνομα τους καθώς και το νούμερο έγκρισης.
Γ) Τα σημεία στήριξης των κοτσαδόρων πάνω στο αυτοκίνητο πρέπει να έχουν εγκριθεί από τον εκάστοτε κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
Δ) Όταν η μπίλια του κοτσαδόρου κάνει δυσδιάκριτη την πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τότε αυτή θα πρέπει να μπορεί να αφαιρείται χωρίς ειδικά εργαλεία, αλλά με το χέρι.
Ε) Η ύπαρξη κοτσαδόρου επιτρέπεται ακόμα και εάν το όχημα δεν ρυμουλκεί, εάν και εφόσον :
i) διακρίνεται η πινακίδα κυκλοφορίας,
ii) το όχημα είναι εφοδιασμένο με το ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης.
ΣΤ) Η ύπαρξη του κοτσαδόρου πρέπει να είναι γνωστή στην ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς και το ρυμουλκούμενο μας να είναι ασφαλισμένο βεβαίως.
Μεταφορές – Τεχνολογία Οχημάτων – Προδιαγραφές Οχημάτων – Πρόσφατο Νομοθετικό Πλαίσιο,
βρίσκουμε ότι νεώτερο ισχύει νομοθετικά, σχετικά με τα τροχοφόρα (Ι.Χ., Δ.Χ. & ρυμουλκούμενα).
Πάνω δεξιά, στο πλαίσιο «αναζήτησης», ….πληκτρολογώντας «βραχίονες προσάρτησης ρυμουλκουμένου» (....η τεχνική ονομασία του κοτσαδόρου ), ….έχουμε ότι νεώτερο υπάρχει για το θέμα συζήτησης μας.
Σε σημερινή μου αναζήτηση, ….μέχρι και το 2007 , δεν βρήκα κάτι νεώτερο, που να αντικρούει την απάντηση του 2009, που δημοσίευσα παραπάνω ( [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ).
Όπως έγραψε και ο Γιώργος (Δασκαλό), αν γνωρίζει ο φίλος σου τον αριθμό του ΦΕΚ (δηλαδή την Εφημερίδα Κυβέρνησης), ας μας τον πει να ενημερωθούμε.
Η ενημέρωση για τέτοια θέματα πρέπει να είναι υπεύθυνη και όχι με φήμες & αστήρικτες πληροφορίες.
Συνοψίζοντας λοιπόν, αυτά που επισήμως & καταγεγραμμένα είναι γνωστά & ισχύουν σήμερα για τους κοτσαδόρους είναι :
Α) Απαραίτητα & υποχρεωτικά πρέπει να έχουν έγκριση τύπου. Δηλαδή ακόμη και οι σταθεροί κοτσαδόροι επιτρέπονται εφόσον βεβαίως έχουν έγκριση τύπου.
(Οδηγία EC 94/20, παράρτημα Ι, άρθρο 2, που ενσωματώθηκε στην Ελληνική νομοθεσία με το ΦΕΚ 910, τ. Β’, 06.11.1995).
Β) Όλοι οι κοτσαδόροι με έγκριση τύπου (νομοθεσία 1997), φέρουν ταμπελάκι αναγνώρισης, με το εμπορικό όνομα τους καθώς και το νούμερο έγκρισης.
Γ) Τα σημεία στήριξης των κοτσαδόρων πάνω στο αυτοκίνητο πρέπει να έχουν εγκριθεί από τον εκάστοτε κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
Δ) Όταν η μπίλια του κοτσαδόρου κάνει δυσδιάκριτη την πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τότε αυτή θα πρέπει να μπορεί να αφαιρείται χωρίς ειδικά εργαλεία, αλλά με το χέρι.
Ε) Η ύπαρξη κοτσαδόρου επιτρέπεται ακόμα και εάν το όχημα δεν ρυμουλκεί, εάν και εφόσον :
i) διακρίνεται η πινακίδα κυκλοφορίας,
ii) το όχημα είναι εφοδιασμένο με το ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης.
ΣΤ) Η ύπαρξη του κοτσαδόρου πρέπει να είναι γνωστή στην ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς και το ρυμουλκούμενο μας να είναι ασφαλισμένο βεβαίως.
Georgedim- Admin
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
τον αριμο του φεκ του ζητησα και εγω και μου ειπε θα μου το στειλει.περιμενωΓιώργος Δασκαλό έγραψε:Τάκη για να σου λέει έχει δημοσιευθεί στην Εφ. Κυβερνήσεως θα το έχει διαβάσει .......
Μπορείς να του ζητήσεις τον Αρ. Φ.Ε.Κ. να το διαβάσουμε και εμείς ;
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
γιωργο ευχαριστω .δεν ηξερα πως να το ψαξωgeorgedim έγραψε:Τάκη, τον ιστότοπο του ΥΜΕ : [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]? , στην αριστερή πλευρά επιλέγοντας διαδοχικά :
Μεταφορές – Τεχνολογία Οχημάτων – Προδιαγραφές Οχημάτων – Πρόσφατο Νομοθετικό Πλαίσιο,
βρίσκουμε ότι νεώτερο ισχύει νομοθετικά, σχετικά με τα τροχοφόρα (Ι.Χ., Δ.Χ. & ρυμουλκούμενα).
Πάνω δεξιά, στο πλαίσιο «αναζήτησης», ….πληκτρολογώντας «βραχίονες προσάρτησης ρυμουλκουμένου» (....η τεχνική ονομασία του κοτσαδόρου ), ….έχουμε ότι νεώτερο υπάρχει για το θέμα συζήτησης μας.
Σε σημερινή μου αναζήτηση, ….μέχρι και το 2007 , δεν βρήκα κάτι νεώτερο, που να αντικρούει την απάντηση του 2009, που δημοσίευσα παραπάνω ( [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ).
Όπως έγραψε και ο Γιώργος (Δασκαλό), αν γνωρίζει ο φίλος σου τον αριθμό του ΦΕΚ (δηλαδή την Εφημερίδα Κυβέρνησης), ας μας τον πει να ενημερωθούμε.
Η ενημέρωση για τέτοια θέματα πρέπει να είναι υπεύθυνη και όχι με φήμες & αστήρικτες πληροφορίες.
Συνοψίζοντας λοιπόν, αυτά που επισήμως & καταγεγραμμένα είναι γνωστά & ισχύουν σήμερα για τους κοτσαδόρους είναι :
Α) Απαραίτητα & υποχρεωτικά πρέπει να έχουν έγκριση τύπου. Δηλαδή ακόμη και οι σταθεροί κοτσαδόροι επιτρέπονται εφόσον βεβαίως έχουν έγκριση τύπου.
(Οδηγία EC 94/20, παράρτημα Ι, άρθρο 2, που ενσωματώθηκε στην Ελληνική νομοθεσία με το ΦΕΚ 910, τ. Β’, 06.11.1995).
Β) Όλοι οι κοτσαδόροι με έγκριση τύπου (νομοθεσία 1997), φέρουν ταμπελάκι αναγνώρισης, με το εμπορικό όνομα τους καθώς και το νούμερο έγκρισης.
Γ) Τα σημεία στήριξης των κοτσαδόρων πάνω στο αυτοκίνητο πρέπει να έχουν εγκριθεί από τον εκάστοτε κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
Δ) Όταν η μπίλια του κοτσαδόρου κάνει δυσδιάκριτη την πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τότε αυτή θα πρέπει να μπορεί να αφαιρείται χωρίς ειδικά εργαλεία, αλλά με το χέρι.
Ε) Η ύπαρξη κοτσαδόρου επιτρέπεται ακόμα και εάν το όχημα δεν ρυμουλκεί, εάν και εφόσον :
i) διακρίνεται η πινακίδα κυκλοφορίας,
ii) το όχημα είναι εφοδιασμένο με το ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης.
ΣΤ) Η ύπαρξη του κοτσαδόρου πρέπει να είναι γνωστή στην ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς και το ρυμουλκούμενο μας να είναι ασφαλισμένο βεβαίως.
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
αρχικα σε περιπτωση που σου πεσει καποιος απο πισω η ζημια που μπορει να σου προκαλεσει ειναι μεγαλυτερη απο αν σου επεφτε χωρις να εχεις την μπιλια διοτι πεφτωντας το ιχ επανω σου θα σου κανει ζημια επανω στο σασι και ιδιατερα στα σημεια στηριξης του κοτσαδορου στο αμαξιΓιώργος Δασκαλό έγραψε:tabbert έγραψε: όπως και να εχει η μπιλια πρεπει να βγαινει οταν δεν σερνεις για πολλους λογους....
Μανώλη πες μας κάνα λόγο απο τους πολλούς .
εχεις το αμαξι παρκαρισμενο με την μπιλια φορεμενη και περναει αναμεσα πεζος και χτυπαει το ποδι ......επειδη η μπιλια θεωρειτε προεκταση αυτοκινητου εστω και νομιμη αν αυτος στραφει δικαστικα παιζει και να ον πληρωσεις
επισης με την μπιλα μπορει και να προκαλεσεις ζημια σε ξεπαρκαρισμα με την οπισθεν σε γριλλια προφυλατηρα..εκει θα αποζημιωσει η ασφαλιστικη μου αυτον που επαθε την ζημια απο την μπιλια?
βεβαια το καθετι ειναι και πως το βλεπει ο καθε ενας.....
tabbert
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
tabbert έγραψε:
επισης με την μπιλα μπορει και να προκαλεσεις ζημια σε ξεπαρκαρισμα με την οπισθεν σε γριλλια προφυλατηρα..εκει θα αποζημιωσει η ασφαλιστικη μου αυτον που επαθε την ζημια απο την μπιλια?
Ναι. Σημασία έχει ποιος πέφτει σε ποιόν όχι πως. Έχω κοτσαδόρο και με χτυπάνε αποζημιώνομαι. Έχω κοτσαδόρο και χτυπάω εγώ άλλον, αποζημιώνεται ο άλλος.
Παράδειγμα από την τροχαία που έτυχε να είμαι μπροστά και εν μέρει να εμπλέκομαι. Ένας ''χτυπάει'' κάποιον που είναι σταθμευμένος ανάποδα σε μονόδρομο και πάνω στο πεζοδρόμιο. Παρόλο που ο δεύτερος είναι παράνομος (και μπορεί ο τροχονόμος να του κόψει κλήση) μπορεί κανονικά να αποζημιωθεί από τον πρώτο που ''έπεσε'' πάνω του.
spyrosbhta
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Υπάρχει και τέτοιος κοτσαδόρος .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με αυτόν το κοτσαδόρο δεν έλκεις σε έλκουν .
Γιωργάκος
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Κώστα μου είπε το παιδί που έχει το αυτ/το "ένα honda πολύ πειραγμένο" ότι το έχει για να τον έλκουν .
Γιωργάκος
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Ναι, είναι όπως ο εργοστασιακός κρίκος που έχουν τα αυτοκίνητα για ρυμούλκηση. Επίσης πλέον είναι μόδα και ο ιμάντας ρυμούλκησης..
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Ναι Κώστα είχε κρεμασμένο τέτοιο ιμάντα στο μπροστινό προφυλακτήρα.
Γιωργάκος
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
ερωτηση.
ειδα το πιο κατω βιντεο και δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι αυτο [το μπλε] που βαζει και γιατι
ολοι ξερουμε οτι στην μπιλια δεν βαζουμε ποτε λιπαντικο η γρασο .
Υ.Γ. στα πρωτα δευτερολεπτα .
ειδα το πιο κατω βιντεο και δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι αυτο [το μπλε] που βαζει και γιατι
ολοι ξερουμε οτι στην μπιλια δεν βαζουμε ποτε λιπαντικο η γρασο .
Υ.Γ. στα πρωτα δευτερολεπτα .
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Δεν βαζουμε λιπαντικά όταν η μπίλια χρησιμοποιείται ΚΑΙ για την σταθεροποιηση της γνωστής ταλαντωσης και υπάρχουν υλικά τριβής μέσα στην χούφτα. Αντιθέτως, αυτή η χούφτα (toy 1971), δεν έχει τέτοια λειτουργία, οπότε καλά κάνει και βάζει.
Χρόνια Πολλά σε όλους.
Χρόνια Πολλά σε όλους.
Batfalcon
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
δηλαδη για να καταλαβω .γιατι αλλα νομιζα μεχρι τωρα στην χουφτα που δεν εχει stabilizater βαζουμε γρασο ????Batfalcon έγραψε:Δεν βαζουμε λιπαντικά όταν η μπίλια χρησιμοποιείται ΚΑΙ για την σταθεροποιηση της γνωστής ταλαντωσης και υπάρχουν υλικά τριβής μέσα στην χούφτα. Αντιθέτως, αυτή η χούφτα (toy 1971), δεν έχει τέτοια λειτουργία, οπότε καλά κάνει και βάζει.
Χρόνια Πολλά σε όλους.
αυτο το μπλε δεν μοιαζει με γρασο
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Εμένα για γράσσο μου μοιάζει. Προσωπικά πάντως για πάνω από 30 χρόνια που τραβούσα τρειλερ με βάρκα επάνω, ΧΩΡΙΣ stabilization, έβαζα γράσσο. Αν ρωτήσεις οποιονδήποτε "βαρκάρη", τα ίδια θα σου πει.
Οχι πολύ, ίσα ίσα να μην τρίβεται μέταλλο με μέταλλο.
Βέβαια από τότε που πήρα το τροχόσπιτο η τακτική άλλαξε πλέον.
Δεν έχω ρυμουλκήσει την βάρκα έκτοτε άλλωστε.
Οχι πολύ, ίσα ίσα να μην τρίβεται μέταλλο με μέταλλο.
Βέβαια από τότε που πήρα το τροχόσπιτο η τακτική άλλαξε πλέον.
Δεν έχω ρυμουλκήσει την βάρκα έκτοτε άλλωστε.
Batfalcon
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
high temperature disk drum brake wheel bearing grease
γράσο ρουλεμάν τροχού ταμπούρου υψηλής θερμοκρασίας
στο 1,20 λεπτο του βιντεο
γράσο ρουλεμάν τροχού ταμπούρου υψηλής θερμοκρασίας
στο 1,20 λεπτο του βιντεο
ladakias
Απ: Περί κοτσαδόρων ...
Ε, υπερβολές. Αυτό του περίσσευε και έβαλε. Τι υψηλές θερμοκρασίες και πράσινα άλογα να αναπτυχθούν εκεί;
Batfalcon
Σελίδα 6 από 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Παρόμοια θέματα
» Περί... ΒΕΡΓΙΝΑΣ το ανάγνωσμα...
» Περί φωτοβολταϊκών παροχών
» Περί μπύρας ... διάφοροι σύνδεσμοι ...
» Νομοθεσία περί ορισμού κάμπινγκ
» Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος
» Περί φωτοβολταϊκών παροχών
» Περί μπύρας ... διάφοροι σύνδεσμοι ...
» Νομοθεσία περί ορισμού κάμπινγκ
» Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος
Σελίδα 6 από 6
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|