Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Νομοθεσία περί Στάθμευσης & Εγκατάστασης
από Batfalcon Τετ 14 Αυγ 2019 - 15:13

» Γύθειο- Μάνη
από Γιωργάκος Τρι 13 Αυγ 2019 - 10:16

» Διακοπές στο Δρέπανο
από Γιωργάκος Τρι 13 Αυγ 2019 - 10:14

» camping or parking?
από Georgedim Δευ 12 Αυγ 2019 - 21:40

» Πωλείται τροχόσπιτο
από apostolos Δευ 12 Αυγ 2019 - 11:40

» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από ladakias Τρι 30 Ιουλ 2019 - 17:31

» ΑΓΚΙΣΤΡΙ, με τη ματιά του camidador.
από caminador Σαβ 27 Ιουλ 2019 - 20:27

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από caminador Σαβ 27 Ιουλ 2019 - 20:23

» Μπρατισλάβα, ....η πόλη των βασιλέων.
από caminador Σαβ 27 Ιουλ 2019 - 20:16

» Δεν είναι δυνατόν!!!
από Aigagros Πεμ 25 Ιουλ 2019 - 22:21

» Τιμές camping στο Γύθειο
από triptec Τρι 23 Ιουλ 2019 - 0:04

» Ανεμιστήρας 12v
από Γιωργάκος Δευ 22 Ιουλ 2019 - 19:59

» Φρένα στη ρυμούλκηση τροχόσπιτου
από aisxylos Πεμ 18 Ιουλ 2019 - 17:54

» ΓΕΜΙΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΥΡΕΣ
από caminador Τρι 16 Ιουλ 2019 - 11:11

» Η μανία της φύσης .
από Georgedim Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 13:08

» Καταστροφή αυτοκινούμενου με νεκρούς στη Χαλκιδική
από caminador Κυρ 14 Ιουλ 2019 - 11:57

» Δίπλωμα οδήγησης με κοινοτικό κωδικό αριθμό "96"
από ladakias Σαβ 13 Ιουλ 2019 - 17:25

» Φωτογραφίες άσχετες αλλά ωραίες
από traveller Τετ 10 Ιουλ 2019 - 6:28

» Διασταυρώσεις - Προτεραιότητα
από Georgedim Τρι 9 Ιουλ 2019 - 11:56

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από aisxylos Τρι 2 Ιουλ 2019 - 12:50

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Παρ 20 Ιαν 2012 - 11:51



ΟBERAMMERGAU

Κατά το μεσημεράκι αφήσαμε πίσω μας το Neuschwanstein και, κινούμενοι σε επαρχιακούς δρόμους, συνεχίσαμε για το Oberammergau. Επρεπε να το επισκεφτούμε και στη συνέχεια να μπούμε στην Αυστρία, να την διασχίσομε, για να διανυκτερεύσομε, (αργά το βράδυ), κάπου στην Βόρεια Ιταλία. Η απόσταση από Neuschwanstein προς Oberammergau ήταν σαράντα έξι, (46), χιλιόμετρα και η διαδρομή ήταν αυτή :



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Οι πληροφορίες study έλεγαν ότι πρόκειται για μια πανέμορφη κωμόπολη σε μια κοιλάδα στους πρόποδες των Αλπεων που είναι κατάλευκη τον χειμώνα και καταπράσινη το καλοκαίρι. Και πραγματικά το Oberammergau ήταν πανέμορφο . . . . .



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Το Oberammergau εκτός από την φυσική ομορφιά του είναι παγκόσμια διάσημο για τις παραστάσεις που γίνονται κάθε δέκα, (10), χρόνια με κεντρικό άξονα την ζωή και τα Πάθη του Χριστού, των οποίων γίνεται εξαιρετική αναπαράσταση και οι οποίες συγκεντρώνουν χιλιάδες επισκέπτες απ’ όλον τον κόσμο. Στην αναπαράσταση παίρνει μέρος μεγάλος αριθμός ηθοποιών που επιλέγονται μέσα απ' τους ίδιους τους κατοίκους της κωμόπολης, που προετοιμάζονται ειδικά για τους διάφορους ρόλους. H αναπαράσταση έλαβε χώρα γιά πρώτη φορά το 1634 και συνεχίζεται συνεχώς μέχρι σήμερα. Αιτία υπήρξε τάμα των κατοίκων του Oberammergau εξ αιτίας της πανώλης η οποία τα χρόνια εκείνα είχε αποδεκατίσει τον πληθυσμό. Η τελευταία αναπαράσταση πραγματοποιήθηκε το 2010.


Δείγμα της πραγματικά υπέροχης αυτής αναπαράστασης μπορείτε να πάρετε μέσα από τις παρακάτω εικόνες :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

καθώς και από το παρακάτω βιντεάκι :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]





Eκείνο όμως που κάνει το Oberammargau να ξεχωρίζει Rolling Eyes είναι ένα είδος ζωγραφικής που αναπτύχθηκε αποκλειστικά στη Νότια Βαυαρία κατά τη διάρκεια του 19ου αιώνα, πλημμυρίζοντας με υπέροχες συνθέσεις και πολύ φωτεινά χρώματα τις προσόψεις των κτιρίων. Η ανάγκη να δουλέψουν οι ζωγράφοι σε εξωτερικές επιφάνειες με γρήγορους ρυθμούς έδωσε στη ζωγραφική αυτή την ονομασία "Luftmalerei", από τη λέξη "Luft" που στα Γερμανικά σημαίνει "καθαρός αέρας". Εφαρμόστηκε αρχικά στη διακόσμηση προσόψεων μπαρόκ κτιρίων αλλά, στη συνέχεια, η χρήση της γενικεύθηκε για να υιοθετηθεί τελικά από μια κατηγορία εμπόρων αλλά και απλών αγροτών, σαν ένδειξη πλούτου και ευμάρειας.

Περιπλανηθήκαμε στην πανέμορφη κωμόπολη θαυμάζοντας Rolling Eyes τους εξωτερικά ζωγραφισμένους τοίχους με θέματα δοσμένα με ρομαντικό τρόπο και με κάθε περιεχόμενο, όπως θρησκευτικές παραστάσεις, βουκολικές από τη ζωή της υπαίθρου και παραστάσεις από την καθημερινότητα.




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Aυτό όμως που πραγματικά μας οδήγησε στο όνειρο Shocked και μας ταξίδεψε σε χώρες μαγικές ήταν οι εικόνες από τον κόσμο των παραμυθιών και του γερμανικού θρύλου. Περπατώντας, έχεις την εντύπωση ότι ανοίγονται μπροστά σου οι σελίδες ενός εικονογραφημένου βιβλίου παραμυθιών. Οι διάσημοι Γερμανοί παραμυθάδες, οι αδελφοί Γκρίμ, είχαν την τιμητική τους στους εξωτερικούς τοίχους των σπιτιών με πλήρη απεικόνιση διάφορων ιστοριών τους όπως τα πασίγνωστα παραμύθια "η συναυλία των ζώων", "ο Χάνσελ και η Γκρέτελ" και "η Κοκκινοσκουφίτσα".





Η συναυλία των ζώων



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Χάνσελ και Γκρέτελ



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]








Κοκκινοσκουφίτσα



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Συνεχίζεται
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Patrinos Την / Το Παρ 20 Ιαν 2012 - 23:27

Μπράβο Γιώργο, το Oberammergau είναι πολύ όμορφο. Εκτός όμως από το χωριό αξίζει και η διαδρομή έως εκεί. Να προσθέσω και δυο φωτογραφίες χειμωνιάτικες, η μια με χιόνια και η δεύτερη τραβηγμένη σε ενα κτήριο που έχεις τραβήξει και εσύ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Patrinos
Patrinos


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Κυρ 22 Ιαν 2012 - 14:48



ΠΡΟΣ ΒΟΡΕΙΑ ΙΤΑΛΙΑ



Είχε ήδη πάει η ώρα 07.00 το απόγευμα όταν, ρυμουλκώντας το sterckeman, αφήναμε πίσω μας το πανέμορφο Oberammergau. Hταν πάντα Κυριακή, 21 Αυγούστου, και στο διάστημα αυτής της μέρας είχαμε ξεκινήσει από το Μόναχο, είδαμε το Neuschwanstein, το Oberammergau και έπρεπε να διασχίσομε την Αυστρία για να διανυκτερεύσομε στην Βόρεια Ιταλία.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Στο Μόναχο είχα ανοίξει τον χάρτη . . . . . είχα ενημερωθεί study . . . . . και είχα αποφασίσει για το δρομολόγιο το οποίο και μετέφερα στο GPS. Στην προσπάθειά μου να χαράξω την πλέον σύντομη διαδρομή για να τα προλάβω όλα, απέφυγα τις βασικές οδικές αρτηρίες οι οποίες θα πρόσθεταν παραπάνω χιλιόμετρα και χρόνο και έτσι το δρομολόγιο που χαράχτηκε προέβλεπε πέρασμα των Αλπεων μέσα από επαρχιακούς δρόμους οι οποίοι πάνω στον χάρτη φαίνονται βατοί και άνετοι Wink . . . . .


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Ειν΄αλήθεια ότι η συμβία του Μάξιμου, (εξ ίσου έμπειρη με τον Πρόεδρο, αφού πίσω από κάθε μεγάλο άνδρα βρίσκεται πάντα μία γυναίκα Very Happy Razz ), βλέποντας τον χάρτη και το δρομολόγιο, μου επέστησε την προσοχή στις απότομες υψομετρικές διαφορές, ενώ παράλληλα μου έδειξε και κάτι περίεργα σημαδάκια, (στον χάρτη), τα οποία απεικόνιζαν ένα τροχόσπιτο με ένα απαγορευτικό, σημάδι ότι στην συγκεκριμένη διαδρομή που είχε επιλεγεί απαγορευόταν η κίνηση τροχοσπίτων Rolling Eyes . . . .

Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία Rolling Eyes και αποφάσισα να τηρήσω το δρομολόγιο, λαμβάνοντας υπ όψη τον χρόνο και τα χιλιόμετρα που θα κέρδιζα. Είχα εξ άλλου απόλυτη εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητό μου Rolling Eyes το οποίο διαθέτει αρκετά κυβικά και καλές ιπποδυνάμεις οι οποίες, σε συνδυασμό με το μικρό τροχόσπιτό μου, θεωρούσα ότι ήταν ικανές να με βγάλουν "ασπροπρόσωπο".


Μετά το Oberammergau συναντήσαμε τα Γερμανοαυστριακά σύνορα και σταμάτησα, (σε Γερμανικό έδαφος), για να ανεφοδιαστώ με υγραέριο μιά που η Αυστρία, (που θα διέσχιζα), δεν διαθέτει πρατήρια υγραερίου όπως ήδη ξαναέγραψα. Ο Γερμανός πρατηριούχος όταν του ανέφερα ότι πρόθεσή μου είναι, (διασχίζοντας τα βουνά), να συναντήσω την βασική οδική αρτηρία μεταξύ Telfs και Ιnnsbruck με κοίταξε περίεργα και μου ανέφερε αυτό το οποίο ήδη γνώριζα Rolling Eyes . . . ότι δηλαδή δεν θα έπρεπε να περάσω από τις συγκεκριμένες διαβάσεις . . . . .

Μου είπε πράματα τα οποία τα ήξερα . . . Λίγο όμως το πείσμα μου, λίγο τα, (πολλά), χιλιόμετρα και ο, (μεγάλος), χρόνος που θα κέρδιζα, λίγο η εμπιστοσύνη που είχα στο αυτοκίνητό μου, δεν με απέτρεψε ούτε αυτός να κινηθώ από την συγκεκριμένη διαδρομή κι’ έτσι μπούκαρα κανονικά στην Αυστρία με πρόθεση να συναντήσω την βασική οδική αρτηρία κοντά στο Telfs, λίγα χιλιόμετρα πριν το Ιnnsbruck.

Η διαδρομή από Γερμανοαυστριακά σύνορα σύνορα μέχρι το Αυστριακό Telfs . . . κόλαση ! ! . . . affraid Τα είδα όλα ! ! . . . affraid Η δυσκολία όχι στις απότομες ανηφόρες, (αφού εκεί το αυτοκίνητο δεν καταλάβαινε τίποτα), όσο στις απότομες συνεχείς κατηφόρες . . . Χρειάστηκε να σταματήσω τουλάχιστον πέντε, (5), φορές για να κρυώσουν τα φρένα τα οποία από την συνεχή και παρατεταμένη χρήση μύριζαν συνεχώς . . . . . . Ανακουφισμένος είδα από ψηλά το Telfs και διέκρινα την autobahn . . . .

Μόλις μπήκα στην autobahn σταμάτησα στο πρώτο parking για να ελέγξω, (για πολλοστή φορά), την κατάσταση των φρένων . . . Τι να ελέγξω δηλαδή τρομάρα μου Rolling Eyes . . . . αφού στα τεχνικά είμαι κουμπούρας Razz ! ! . . . . Απλώς σταμάτησα για να ηρεμήσω και να κρυώσουν τα φρένα . . . . Με το που σταμάτησα ήρθε και κόλλησε από πίσω μου ένας πατριώτης Πατρινός νταλικιέρης ο οποίος με είχε δει που σταμάτησα και κατέβηκε γιά να με ρωτήσει αν χρειάζομαι βοήθεια . . . Του είπα το "πατατράκ" που έπαθα . . . ήλεγξε κι’ αυτός την όλη κατάσταση και με διαβεβαίωσε ότι μπορώ να ταξιδέψω . . . . . . Η ώρα ήταν ήδη 10.00 το βράδυ και αποφάσισα να συνεχίσω προς Ιταλία . . . . .

Περάσαμε έξω από το Ιnnsbruck νύχτα . . . διαβήκαμε τα Αυστροιταλικά σύνορα . . . μπήκαμε στην Βόρεια Ιταλία . . . . και αρχίσαμε πλέον να κατηφορίζομε . . . . Πρώτο, δεύτερο, τρίτο, τέταρτο βενζινάδικο . . . όλα γεμάτα Shocked . . . . Τελικά καταλήξαμε στο Trento, στις 01.00 ώρα το πρωϊ και τρυπώσαμε σε μια κενή θέση που βρήκαμε σ΄ ένα σταθμό αυτοκινήτων . . . Φάγαμε στο παρακείμενο φαστφουντάδικο και ψόφιοι, ελεεινοί και τρισάθλιοι Razz το ρίξαμε στον ύπνο . . . . . . . Ψόφιοι, ελεινοί και τρισάλαθλιοι μεν . . . πανευτυχείς όμως και με τα μάτια και τις αισθήσεις χορτασμένες Very Happy Very Happy . . . . .


Συνεχίζεται
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Δευ 23 Ιαν 2012 - 11:10

Νικόλας Μητσόπουλος έγραψε:Σε καταλαβαίνω Απόλυτα Exclamation
Πρέπει να κάναμε ακριβώς την ίδια διαδρομή...
Εκτός από το κομμάτι Brennen- Bolzano. Από εκεί εγώ πήγα ακόμη χειρότερα ακολουθώντας την SS508 & SS12 αντί της E45

Μάλλον κάναμε την ίδια διαδρομή Νικόλα . . . . . Υψόμετρα γύρω στα 3.000 μέτρα, σε στενό δρόμο με πολλά στροφιλίκια αλλά με καλό ασφαλτοτάπητα . . . κλίσεις 15 % . . . . Μετά το Innsbruck δεν είχα πρόβλημα αφού ακολούθησα την Ε45 και δεν πήγα από Brennen - Bolzano . . . . .

Θέλω να επισημάνω ότι το πρόβλημα σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι τόσο οι ανηφόρες όσο οι κατηφόρες. Στις ανηφόρες μ΄έναν καλό κυβισμό δεν υπάρχει πρόβλημα. Στις κατηφόρες όμως τα πράγματα αλλάζουν δραματικά . . . . Και έχω την εντύπωση ότι σε τέτοιους δρόμους με τεράστιες κλίσεις, τα πράματα δυσκολεύουν περισσότερο γιά τα ρυμουλκούμενα παρά γιά τα αυτοκινούμενα . . .

Προσωπικά δεν θα το έκανα εάν δεν υπήρχε η πίεση του χρόνου και η, (εξ αιτίας αυτού), επιλογή της συντομότερης διαδρομής . . . . . .



Γιά την ενημέρωση των φίλων σημειώνω εδώ ότι η διάβαση του mon Cenis, (πέρασμα από Ιταλία σε Γαλλία στο ταξίδι του 2010), ήταν απείρως πιό βατή και πολύ πιό εύκολη . . . . .
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Τρι 24 Ιαν 2012 - 11:17



Kώστα, (234),
μέχρι την ευρύτερη περιοχή του Garmisch-Partenkirchen, (εντός Γερμανικού εδάφους), την οποία την παρέκαμψα, δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα γιατί συνάντησα ανηφόρες . . . .

Τα προβλήματα άρχισαν από τα Γερμανοαυστριακά σύνορα και μετά . . . όταν άρχισαν οι συνεχείς κατηφόρες με έντονες κλίσεις και γιά αρκετά χιλιόμετρα . . . . . Εκεί πλέον δεν ρυμουλκούσα . . . Απλούστατα με έσπρωχνε το τροχόσπιτο που είχε κολλήσει στο αυτοκίνητο παρ' όλο που τα φρένα, (του τροχοσπίτου), ήταν συνεχώς σε λειτουργία . . . . . .

Στην (υποτιθέμενη), δύσκολη διάβαση του Μon Cenis η δυσκολία εστιάζεται κυρίως στην ανάβαση, (από Ιταλία προς Γαλλία), και στις πολλές στροφές, καταστάσεις οι οποίες ξεπερνιούνται με έναν καλό κυβισμό στο αυτοκίνητο. Οι κατηφόρες όμως του Mon Cenis, (μπαίνοντας στην Γαλλία), είναι πολύ βατές, έχουν μεγάλα διαστήματα ευθείας, (χωρίς πολλές στροφές), και γενικά δεν έχουν απολύτως καμία σχέση μ' αυτές που αντιμετώπισα στο συγκεκριμένο ταξίδι και στο συγκεκριμένο μέρος . . . . . .
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Τετ 25 Ιαν 2012 - 17:16




BENETIA ( 1 )



To πρωϊ της Δευτέρας 22 Αυγούστου μας βρήκε να παίρνομε το πρωϊνό μας στο Trento. H Bενετία απείχε μόνον 215 χιλιόμετρα. Ξεκινήσαμε χαλαρά . . . Aφήσαμε στο βάθος δεξιά την λίμνη της Garda και χαιρέτησα νοερά Rolling Eyes τα λεβεντόπαιδα, I love you (Γιωργάκο, Maximo, Traveller και Diamantino), που φεύγοντας την προηγούμενη μέρα από το Μόναχο είχαν κατευθυνθεί σε στοχοποιημένο camping της περιοχής όπου τους περίμενε ο aigagros . . . Από την autostrada Α22 και στη συνέχεια από την Α4, φτάσαμε στην Βενετία περνώντας έξω από την Βερόνα, την Βιτσέντζα και την Πάντοβα, ακολουθώντας την παρακάτω διαδρομή.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Προορισμός το camping "Alba d' Οro", καθ' υπόδειξη του traveler. To GPS με οδήγησε με ασφάλεια ακριβώς στην είσοδο. Exclamation Καμιά φορά σκέφτομαι Rolling Eyes πόσο εύκολη έκαναν την ζωή μας και τα ταξίδια μας αυτά τα "μαραφέτια" που, (προσωπικά), τα ανακάλυψα και τα έμαθα μέσα από το forum και από τους έμπειρους του είδους, αφού, μόλις πριν τρία, (3), χρόνια ήμουν παντελώς ανίδεος . . . . . . Ένα μεγάλο λοιπόν "ευχαριστώ" Very Happy σ’ όλους όσους πρόσφεραν και προσφέρουν τις γνώσεις τους μέσα απ’ αυτές τις σελίδες . . . . . και είναι αρκετοί αυτοί . . . .





CAMPING “ALBA D’ ORO”

Συντεταγμένες : Ν 45 31.011 Ε 12 21.290


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Πολύ μέτριο camping στο Μestre, έξω από την Βενετία, κοντά στο αεροδρόμιο Marco Polo. Σχετικά μακριά από το ιστορικό κέντρο αλλά εξυπηρετείται καλά με αστικές λεωφορειακές γραμμές οι οποίες καταλήγουν στην Piazzale Roma, στην είσοδο της Βενετίας. Πολύ μέτριες εγκαταστάσεις, πισίνα, σχετική η σκιά και σύνδεση με internet. Δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα. Οι τιμές του ήταν 37 ευρώ, (καλοκαίρι 2011), για δύο ενήλικες, δύο ανήλικους, τροχόσπιτο, αυτοκίνητο και ρεύμα.




Στην είσοδο του camping


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]




To τροχόσπιτό μας


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Φτάσαμε στην Βενετία Δευτέρα μεσημέρι 22 Αυγούστου και φύγαμε Παρασκευή πρωϊ 26 Αυγούστου. Συνολικά τέσσερα βράδια και τρεις καθαρές μέρες. Διάστημα πάρα πολύ μικρό γιά ν' ανακαλύψεις και να εξερευνήσεις την πόλη που ολόκληρη, (από μόνη της), αποτελεί ένα τεράστιο μουσείο.

Για τις μετακινήσεις μας χρησιμοποιήσαμε την Travel card, (72 ωρών), με τιμή τριάντα τρία, (33), ευρώ το άτομο. Οι μετακινήσεις στην Βενετία είναι αρκετά "τσουχτερές", αφού ένα εισιτήριο για μία απλή διαδρομή, (με τα vaporreto), στοιχίζει έξι, (6), ευρώ το άτομο. Shocked Αγοράσαμε τις κάρτες γιατί είχαμε σκοπό να επισκεφτούμε σχεδόν όλα τα νησιά της λιμνοθάλασσας, οπότε μας συνέφερε. Εάν δεν είχαμε κατά νου να επισκεφτούμε το Murano, to San Michele, το Βurano και το Lido, δεν υπήρχε λόγος να δώσομε ένα κάρο λεφτά για τις παραπάνω κάρτες. Εξ άλλου η μαγεία στην Βενετία είναι να την απολαμβάνεις πεζός ! ! . . . . Rolling Eyes

Κατά την διάρκεια της παραμονής μας, (στις τρεις καθαρές μέρες που μείναμε), παίρναμε το λεωφορείο από το camping και περίπου σε μισή ώρα βρισκόμασταν στην Piazzale Roma, που βρίσκεται στην είσοδο της Βενετίας και αποτελεί study συγκοινωνιακό κόμβο των υδάτινων διαδρομών είτε προς το ιστορικό κέντρο είτε προς τα νησιά της λιμνοθάλασσας.





Περιοχή της Piazzale Roma



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Κατά την διάρκεια της παραμονής μας επισκεφθήκαμε τα κλασσικά αξιοθέατα, (Πλατεία San Marco, Palazzo Ducale, Rialto κλπ.) . . . ξεποδαριαστήκαμε στις βόλτες ανάμεσα στα κανάλια . . . ενώ παράλληλα επισκεφθήκαμε τον Ελληνικό ιστορικό ναό του Αγίου Γεωργίου και κάποια από τα νησιά της λιμνοθάλασσας . . . . . .





Εικόνες από την Βενετία




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Συνεχίζεται
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Τρι 14 Φεβ 2012 - 12:15



BΕΝΕΤΙΑ ( 2 )



Aνεξάρτητα από τις "μαύρες" έως "κατάμαυρες" μέρες που περνάμε, συνεχίζω τις αναμνήσεις από το περσινό ταξίδι για να γραφτεί σ' αυτό το topic ο "επίλογος" και το "τέλος" με δυό-τρεις συνέχειες ακόμα. Βαρειά η ατμόσφαιρα, διάθεση για χαβαλέ κάτω από το μηδέν, το "κουλό" μου δεν τρέχει όπως παλιά στο πληκτρολόγιο . . . . . Που θα πάει όμως ; . . . . Πρέπει να σταθούμε όλοι όρθιοι . . . . Και οι αναμνήσεις είναι ένα καλούτσικο φάρμακο για να ξεφεύγομε λίγο από την μιζέρια των ημερών που περνάμε . . . Οσο για τον χαβαλέ που θα πάει κι αυτός ; . . . Θα τον ξαναβρούμε, αφού πρώτα συνειδητοποιήσομε την διαμορφωμένη κατάσταση και την συνηθίσομε . . . . Μόνον έτσι θα (ξανα)βρούμε τον εαυτό μας μαθαίνοντας όμως να ζούμε διαφορετικά απ’ ότι είχαμε συνηθίσει Πρόεδρέ μου και λοιποί παλιόφιλοι . . . . .



Το τριήμερο λοιπόν στην Βενετία αξιοποιήθηκε με δύο μέρες σεργιάνισμα μέσα στην πόλη και με μιά ολοήμερη εξόρμηση στην λιμνοθάλασσα και στα νησιά της . . . . .

Ετσι το πρωϊ αναχωρούσαμε από το camping . . . . φτάναμε στην Βενετία στην Piazzale Roma . . . . και από εκεί, είτε με το βαπορέττο είτε με τα πόδια, οργώσαμε στην κυριολεξία, (κατά το πρώτο διήμερο), την πανέμορφη αυτή πόλη που αποτελεί έναν από τους μοναδικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς παγκοσμίως και δέχεται εκατομμύρια επισκεπτών απ’ όλο τον κόσμο . . . . . .

Eίναι αδύνατον, (και ανόητο), να προσπαθήσει κάποιος να περιγράψει την Βενετία, (να περιγράψει δηλαδή μια ολόκληρη πόλη μουσείο), και μάλιστα μέσα από τις σελίδες ενός forum. Ο καλύτερος τρόπος για να την γνωρίσεις, (ελάχιστα), είναι η πεζοπορία, γεγονός το οποίο και πράξαμε σαν καλοί και ευσυνείδητοι ταξιδιάρηδες . . . .





Βολτάραμε στην περιοχή του Rialto στην οποία σε οδηγούν ένα κάρο πινακίδες σε όποιο σημείο της Βενετίας κι’ αν βρίσκεσαι.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Επισκεφθήκαμε την εκκλησία του San Marco και την ομώνυμη πλατεία.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Θαυμάσαμε και επισκεφθήκαμε το υπέροχο Palazzo Ducale.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Το νησάκι San Giorgio Maggiore φωτογραφημένο μέσα από το Palazzo Ducale.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Eπισκεφθήκαμε και προσκυνήσαμε στην Ελληνική εκκλησία του Αγίου Γεωργίου δίπλα στην "γέφυρα των Ελλήνων", (Ponte dei Greci), που ενώνει δύο κανάλια


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Συνεχίζεται
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Δευ 20 Φεβ 2012 - 13:08



BEΝΕΤΙΑ ( 3 )



Η Πέμπτη, 25 Αυγούστου, (τελευταία μέρα παραμονής μας στην Βενετία), είχε προγραμματιστεί για επίσκεψη σε νησιά της λιμνοθάλασσας. Είχαν προηγηθεί δυό μέρες απείρου ξεποδαριάσματος στα κανάλια και πάνω που αρχίσαμε να προσανατολιζόμαστε στην δαιδαλώδη αυτή πόλη, την αποχαιρετίσαμε για να επισκεφθούμε και τα πέριξ αξιοθέατα.

Η travel card, (72 ωρών), με την τσουχτερή τιμή των τριάντα τριών, (33), ευρώ το άτομο, μας φάνηκε χρήσιμη για την συγκεκριμένη μετακίνηση και δικαίωσε την επιλογή της αγοράς της. Όπως ήδη έγραψα, εάν δεν είχαμε κατά νου να επισκεφτούμε το Murano, το Βurano και το Lido, δεν υπήρχε λόγος να δώσομε ένα κάρο λεφτά για τις παραπάνω κάρτες.

Το Murano, (γνωστό κέντρο των ομώνυμων κρυστάλλων), είναι πασίγνωστο και το είχα ήδη επισκεφτεί σε προηγούμενο ταξίδι. Δεν είχα επισκεφτεί όμως το Βurano που είναι μεν λιγότερο διάσημο από το Murano, αλλά πολύ πιο όμορφο . . . . .

Η τσάρκα στην λιμνοθάλασσα μας πήρε μια ολόκληρη μέρα από το πρωϊ μέχρι το βράδυ. Το πρωϊ στις 08.30 βρισκόμασταν ήδη στην Piazzale Roma, (τον συγκοινωνιακό κόμβο της Βενετίας), και επιβιβαστήκαμε στο vaporetto με προορισμό το Murano και με πρόθεση να κάνομε ολόκληρο κύκλο μέσα στην λιμνοθάλασσα επιστρέφοντας στην Βενετία από την αντίθετη κατεύθυνση.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Επιβιβαστήκαμε στο vaporetto και κατευθυνθήκαμε προς το Murano, αφήνοντας στα δεξιά μας το περιτοιχισμένο νησί του San Michele, (το νεκροταφείο της Βενετίας).

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]





Αποβιβαστήκαμε στο Μurano και θαυμάσαμε τα αριστουργήματα από γυαλί στα διάφορα καταστήματα. Είχε και μια κουφόβραση άλλο πράμα ενώ ο ιδρώτας έτρεχε ποτάμι, χωρίς αυτό όμως να πτοεί και να μειώνει τις ταξιδιωτικές μας ανησυχίες μας και την εν γένει διάθεσή μας. Κατά την παραμονή μας στο νησί επισκεφθήκαμε εργαστήριο και γίναμε σοφότεροι στην επεξεργασία του γυαλιού. Hδη έχω ανεβάσει σχετικό topic στο forum :


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]





Mετεπιβίβαση στο vaporetto και κατεύθυνση προς το νησί του Burano, (γνωστό για τις διάσημες δαντέλες του), το οποίο ήταν, πραγματικά, μια ευχάριστη έκπληξη για μας. Πανέμορφο, ήσυχο και ήρεμο ήταν μια ζωγραφιά με τα μικρά σπιτάκια του τα οποία ήταν βαμένα σε όμορφες παστέλ αποχρώσεις . . . . Συνιστώ στους επίδοξους ταξιδευτές να το επισκεφθούν οπωσδήποτε όταν θα βρεθούν στην Βενετία . . . . .


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Εντυπωσιαστήκαμε από την ομορφιά του Burano και σπαταλήσαμε αρκετό χρόνο τριγυρνώντας στα μικρά σοκάκια, μέχρι που το στομάχι άρχισε να διαμαρτύρεται οπότε αποφασίσαμε να τιμήσομε τις Ιταλικές μακαρονάδες.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Νέα μετεπιβίβαση στο vaporetto και μετά από μιά σύντομη επίσκεψη στο νησί Sant Erasmo, (που αποτελεί τον "κήπο" της Βενετίας με καλλιέργειες οπωροφόρων και αμπελιών), αποβιβαστήκαμε στο διάσημο Lido με την μεγάλη πολιτιστική παράδοση αφού το φεστιβάλ κινηματογράφου και η bienalle πραγματοποιούνται στο συγκεκριμένο στενόμακρο νησάκι. Μοιραία και αναγκαστικά ήρθε στο μυαλό μου η νουβέλα του Τόμας Μαν "Θάνατος στην Βενετία" που τόσο αριστουργηματικά την μετέφερε στην μεγάλη οθόνη ο Λουκίνο Βισκόντι, αφού το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας γυρίστηκε στο συγκεκριμένο νησί . . . . .

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]





Καθώς ο ήλιος έδυε φεύγαμε από το Lido με κατεύθυνση πλέον προς την Piazzale Roma, έχοντας κάνει ολόκληρο κύκλο στην λιμνοθάλασσα της Βενετίας. Περάσαμε μπροστά από την πλατεία του Αγίου Μάρκου και το παλάτι των Δόγηδων τα οποία ήταν ήδη φωταγωγημένα και πανέμορφα και τα αποχαιρετήσαμε μέσα από το βαπορέττο. Μόλις προλάβαμε το τελευταίο λεωφορείο από την Piazzale Roma που θα μας μετέφερε στο camping . . . . .

Oι μέρες στην Βενετία είχαν ήδη τελειώσει, όπως και οι μέρες του ταξιδιού μας . . . . Την επόμενη μέρα το πρωϊ, (Παρασκευή 26 Αυγούστου), θα αναχωρούσαμε για την επιστροφή στην πατρίδα στην οποία υπολογίζαμε να είμασταν το Σάββατο 27 Αυγούστου, με μια διανυκτέρευση κάπου μετά το Βελιγράδι . . . . . .



Συνεχίζεται
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Δευ 20 Φεβ 2012 - 14:19

Νικόλας Μητσόπουλος έγραψε: . . . . . Άραγε να επιτρέπονται τα σκυλιά στα βαπορέττα;
Πήρε κάτι το μάτι σας; jocolor

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

καθώς και το παρακάτω

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία  - Σελίδα 2 Empty Απ: Bουδαπέστη, (μέσω FYROM και Σερβίας), - Βιέννη - Σάλτζμπουργκ - Λίμνη Κένιγκζε - Μπερχντεσγκάντεν - Μόναχο - Νταχάου - Νόϊεσβανστάϊν - Ομπεράμεργκαου - Βενετία

Δημοσίευση από Γιώργος Την / Το Πεμ 1 Μαρ 2012 - 19:21


Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Το πρωϊ της 26ης Αυγούστου αναχωρούσαμε από το camping Alba d' Oro παίρνοντας το ταξίδι της επιστροφής μ' έναν πολύ καλό καιρό. Βγήκαμε από Ιταλία και μπήκαμε στην Σλοβενία περνώντας έξω από την Λιουμπλιάνα. Διασχίσαμε την μικρή αυτή χώρα με τοπία που θύμιζαν έντονα Αυστριακά και μπήκαμε στην Κροατία περνώντας έξω από το Ζάγκρεμπ για να μπούμε τελικά στην Σερβία.

Καλοί οι δρόμοι και κατηφορίζαμε συνεχώς προς τα Νότια για να περάσομε το Βελιγράδι και να καταλήξομε σ' έναν πολύ καλό σταθμό αυτοκινήτων της ΕΚΟ + Olympus Plazza, (ελληνικών συμφερόντων), τριάντα, (30), περίπου χιλιόμετρα μετά το Βελιγράδι, πάνω στην Ε75, λίγο μετά την κωμόπολη Vrcin, όπου και αποφασίσαμε να διανυκτερεύσομε.

Είχαμε διανύσει από την Βενετία 805 χιλιόμετρα και η διαδρομή μας ήταν αυτή.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Ο σταθμός αυτοκινήτων που διανυκτερεύσαμε φαίνεται στην φωτογραφία και αποτελεί μια άριστη λύση για διανυκτέρευση γιά κάποιον που θέλει να διασχίσει την Σερβία.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Απ' ότι είδα τα Ελληνικών συμφερόντων ΕΚΟ + Olympus Plazza, έχουν διεισδύσει αρκετά στην Σερβία, προσφέροντας ολοκληρωμένες και καλές υπηρεσίες σε όσους κινούνται στην Ε75. Κλασσικοί σταθμοί εξυπηρέτησης, καλά οργανωμένοι με καλό και οικονομικό φαγητό. Φάγαμε όλοι η οικογένεια κρεατικά, σαλάτες, ποτά και αναψυκτικά και πληρώσαμε είκοσι πέντε, (25), ευρώ. Μετά το φαγητό το ρίξαμε στον ύπνο αφού πρώτα είχα φροντίσει να σταθμεύσω αυτοκίνητο και τροχόσπιτο "φάτσα-κάρτα" στο πιό κεντρικό σημείο του σταθμού, (όπως φαίνεται στην φωτογραφία), για λόγους ασφάλειας, μιά που όσο κατηφορίζαμε προς τα Νότια και μπαίναμε στα Βαλκάνια, (αφήνοντας την υποτίθεται πολιτισμένη κεντρική Ευρώπη), άρχισαν σιγά-σιγά να με πιάνουν οι ανασφάλειές μου.

Κοιμηθήκαμε σαν πουλάκια . . . Το πρωϊ ήπιαμε τον καφέ μας στο μπάρ του σταθμού και συνεχίσαμε για νοτιότερα . . . . . για την πατρίδα . . . . . Απόσταση πλέον από το σπίτι μας 604 χιλιόμετρα και η διαδρομή μας ήταν αυτή.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Μπήκαμε στην FYROM και βγήκαμε σβουριχτοί, φοβούμενοι μην έχομε πάλι κανένα "κακό συναπάντημα" σαν αυτό που είχαμε πάθει στην αρχή του ταξιδιού μας, όταν μας την έσπασε ένστολος Σκοπιανός ζητώντας ένα δεκάευρω για να πιεί έναν καφέ. Mad

Το απόγευμα της 27ης Αυγούστου, περνούσαμε τα Ελληνοσκοπιανά σύνορα στους Ευζώνους . . . Ξεκοτσάρισα το τροχόσπιτο κάπου στην βιομηχανική περιοχή της Σίνδου, (στο μόνιμο αραξοβόλι του σε ένα εργοστάσιο), και πολύ πριν νυχτώσει βρισκόμασταν στο σπίτι μας . . . . . . . Eίχαμε φύγει από Ελλάδα στις 2 Αυγούστου και επιστρέψαμε στις 27 Αυγούστου . . . . Είκοσι πέντε, (25), ολόκληρες μερούλες γεμάτες από όμορφη ένταση και ακόμα πιο όμορφες εικόνες . . . .





Διανύσαμε συνολικά 4.300 χιλιόμετρα, και το δρομολόγιό μας φαίνεται παρακάτω.



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]





Το όλο "κουστουμάκι" μας βγήκε τελικά γύρω στα 4.500 ευρωπουλάκια. Θα μπορούσε να είναι λιγότερα, Rolling Eyes (γύρω στα 3.700 με 4.000 ευρώ), αν αποφεύγαμε κάποια από τα μουσεία και περιορίζαμε λίγο τα καταναλωτικά μας ένστικτα. Razz
* 1.000 περίπου ευρώ στοίχησαν τα καύσιμα με υγραέριο . . . . . Ευτυχώς που αποφάσισα και το έβαλα πέρισυ την άνοιξη κι’ έτσι στο ταξίδι "βόγγηξα" λιγότερο.
* Περίπου 750 ευρώ ήταν τα campings.
* Περίπου 1.300 ευρώ ήταν το φαγητό μας.
* Περίπου 1.450 ευρώ συνολικά, καταναλώθηκαν για διόδια, εισιτήρια για διάφορα αξιοθέατα, (μουσεία, ανάκτορα, βαρκάδες στην Κοnigssee και στην Βενετία κλπ.), καθώς και γιά διάφορα ψώνια για μας, (είχα την ατυχία να μπλέξει η συμβία μου με την συμβία του επίτιμου Razz ), και δωράκια γιά φίλους στην Ελλάδα.





Και τώρα τι γίνεται κουμπάροι ; Rolling Eyes Rolling Eyes Πότε θα ξαναβρεθούμε πάλι στην Κοnigssee Κώτσομ, (patrine), έτσι πως παν τα πράματα ; . . . . Ούτε με το κιάλι δεν θα ξαναδούμε Hofbräuhaus και Neuschwanstein καλέ μου Προέδρε . . . . Αλλά αφήστε τα . . . Θ’ αρχίσω πάλι να "βογγάω" και θα σας μαυρίσω την ψυχή . . . . .

Μια ευχή μόνον να κάνομε Rolling Eyes . . . Να φύγουν αυτές οι κατάμαυρες μέρες . . . . Και να πιστέψομε ότι θα ξαναβρούμε πάλι τον δρόμο για τα Κύθηρα τόσο με την μεταφορική έννοια, (την χαρά, την ελπίδα, την ζωή και το χαμόγελο φίλε μου Γιώργο-diamantino), όσο και με την πραγματική έννοια γιά τα ταξίδια . . . Γιατί "Κύθηρα" είναι όλοι οι προορισμοί φίλε μου Θανάση, (Athanase). . . . . .



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]




Τέλος
Γιώργος
Γιώργος


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης