Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
από tsiggeno Σήμερα στις 10:46

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από aisxylos Χθες στις 17:00

» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από Georgedim Σαβ 22 Ιουν 2019 - 19:47

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:28

» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από Georgedim Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:23

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από Γιωργάκος Κυρ 16 Ιουν 2019 - 12:51

» Ιράν
από caminador Σαβ 15 Ιουν 2019 - 22:34

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

» Hoppy Pub Θεσσαλονίκη στις καλύτερες μπυραρίες του κόσμου.
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 12:15

» Camper Stop στα Τζουμέρκα
από friar Πεμ 13 Ιουν 2019 - 0:03

» Αμερικανίδα 21 χρονών ταξίδεψε σε 196 χώρες.
από caminador Τετ 12 Ιουν 2019 - 22:13

» Γκράζ, το σταυροδρόμι των πολιτισμών.
από Patrinos Τρι 11 Ιουν 2019 - 13:23

» Retro τροχόσπιτα
από Georgedim Τρι 11 Ιουν 2019 - 10:24

» Thetford C200
από ladakias Κυρ 9 Ιουν 2019 - 19:16

» Lada για τις διακοπές
από vzol48 Κυρ 2 Ιουν 2019 - 16:23

» Sterckeman 470pe 2002
από vzol48 Πεμ 30 Μάης 2019 - 20:11

» Η Ελληνική πρόταση για ταξίδια.
από sudwind Τρι 28 Μάης 2019 - 17:39

» Ιδιοκατασκευή για τους λάτρεις της μπύρας
από caminador Δευ 27 Μάης 2019 - 23:31

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Μη σου Λαχει!

Πήγαινε κάτω

Μη σου Λαχει! Empty Μη σου Λαχει!

Δημοσίευση από ilektronikos Την / Το Τετ 30 Αυγ 2017 - 23:47

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ilektronikos
ilektronikos


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μη σου Λαχει! Empty Απ: Μη σου Λαχει!

Δημοσίευση από ilektronikos Την / Το Τετ 30 Αυγ 2017 - 23:49

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
«Η ουρά κουνάει τον σκύλο», λένε οι Αγγλοσάξονες όταν ένα μικρό, δευτερεύον μέρος επηρεάζει καθοριστικά το κύριο μέρος ενός συνόλου.
Αυτό ακριβώς συνέβη εδώ, με το ρυμουλκούμενο να παίρνει τα ηνία της κατάστασης από το αυτοκίνητο που το ρυμουλκούσε.
Στο video από dashcam φορτηγού, βλέπουμε την νταλίκα να κινείται στον αυτοκινητόδρομο Interstate 82, στην Πολιτεία Washington των ΗΠΑ. Το ταχύμετρο του GPS δείχνει 66 mph (106 km/h), αλλά η ταχύτητα αυτή δεν φαίνεται να είναι αρκετήγια τον οδηγό ενός Ford Excursion που ρυμουλκεί ένα τεράστιο τροχόσπιτο.
Ο οδηγός του Ford βγαίνει αριστερά για να προσπεράσει την νταλίκα, αλλά με το ελιγμό το τροχόσπιτο αποσταθεροποιείται, αρχίζει να ταλαντώνεται δεξιά-αριστερά και η ταλάντωση όσο πάει και μεγαλώνει. Τελικά, η «ουρά» βγάζει τον «σκύλο» από το δρόμο με βίαιο τρόπο και καταλήγουν και τα δύο να κάνουν τούμπες μέσα σε ένα σύννεφο σκόνης.
Είναι τρομακτικό να βλέπει κανείς πώς το τροχόσπιτο παρασύρει το SUV των 7,3 λίτρων και 3,6 τόνων σαν παιχνιδάκι…
Ο νταλικέρης, που σταμάτησε αμέσως για να βοηθήσει, ευτυχώς ανέφερε ότι οι δύο επιβάτες του Ford, πατέρας και γιος, δεν τραυματίστηκαν.
Το ηθικό δίδαγμα είναι ότι η ρυμούλκηση τρέιλερ –τροχόσπιτου, βάρκας, αγωνιστικού αυτοκινήτου, μοτοσικλετών κ.ο.κ.– δεν είναι απλή υπόθεση και χρειάζεται πολλή προσοχή. Εδώ, το πιθανότερο είναι ο οδηγός έκανε απότομη τιμονιά για να βγει και να περάσει την νταλίκα, με αποτέλεσμα την αποσταθεροποίηση και την έναρξη της ταλάντωσης. Πιθανώς το τρέιλερ να ήταν και πισώβαρα φορτωμένο, πράγμα που χειροτέρεψε την κατάσταση.
Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Αν το τρέιλερ έχει φρένα, φρενάρουμε μαλακά. Αλλιώς πατάμε φουλ γκάζι για να ισιώσουμε το ρυμουλκούμενο. Η διαχείριση της κατάστασης δεν είναι εύκολη, και γι’ αυτό κάποιοι κατασκευαστές προσφέρουν ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα Trailer Stability, ενσωματωμένο στο ESP.
Αν δεν έχετε τέτοιο, οδηγείτε πάντα με απαλές κινήσεις σε τιμόνι και γκάζι. Και με λογικές ταχύτητες, εννοείται – ιδίως αν φυσάει πλάγιος άνεμος…
[Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]]
ilektronikos
ilektronikos


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μη σου Λαχει! Empty Απ: Μη σου Λαχει!

Δημοσίευση από pilot Την / Το Πεμ 31 Αυγ 2017 - 11:00

Επειδή εγώ είμαι σ'αυτή την κατηγορία (του μεγάλου τροχόσπιτου) δεν ήταν η τιμονιά που άρχισε την ταλάντωση... ενδεχομένως είχε μπει στο αριστερό ρεύμα, αλλά όταν το τροχόσπιτο έφτασε στην νταλίκα εκεί άρχισαν οι ταλαντώσεις λόγω των δυνάμεων του αέρα που ασκούνται σε 2 μεγάλα οχήματα. Αυτός με το SUV έπρεπε να πατήσει φρένο ακόμα κι αν σταμάταγε την προσπέραση για λίγο - να πήγαινε δηλαδή με την ταχύτητα της νταλίκας - αντίθετα αυτός συνέχισε να πατάει γκάζι πιστεύοντας ότι θα ευθυγραμμίσει και πάτησε μόνο μια φορά λίγο φρένο όταν ήταν ήδη αργά! 
Εγώ φρένο πατάω ακόμα κι όταν με προσπερνάνε νταλίκες...! Κι όταν βλέπω να έρχεται λεωφορείο του ΚΤΕΛ τότε πάω ο μισός στη ΛΕΑ κι όταν προσπερνάει πατάω και φρένο... (Αυτοί πάνε σαν τρελλοί)!!!
Αυτά συμβαίνουν σε ταχύτητες 80-100 και πάνω... κάτω των 80 όλα είναι ήρεμα και δεν θα σου λάχει!
pilot
pilot


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μη σου Λαχει! Empty Απ: Μη σου Λαχει!

Δημοσίευση από Aigagros Την / Το Πεμ 31 Αυγ 2017 - 11:08

Μπορεί να είναι γαϊδούρι το ρυμουλκό αλλά δεν το λες και συμβατικό το τροχόσπιτο που σέρνει... Ο λανθασμένος χειρισμός δεν αργεί να φέρει και το αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Πάντως για ρυμουλκά που δεν διαθέτουν ESP με σταθεροποιητή trailer, υπάρχει και το ATC.

Aigagros
Aigagros


http://www.taxidiarides.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μη σου Λαχει! Empty Απ: Μη σου Λαχει!

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Πεμ 31 Αυγ 2017 - 13:36

Πολύ χρήσιμα συστήματα που συμβάλλουν "τα μάλα" στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Όμως ο πλέον απρόβλεπτος παράγοντας σε οποιοδήποτε μηχανισμό οδικής ασφαλείας και όχι μόνον, ....είναι ο άνθρωπος-χειριστής του.

Το κάθε "μηχανικό-ηλεκτρονικό σύστημα" είναι προγραμματισμένο ....να αντιδρά με "συγκεκριμένο" τρόπο σε δεδομένη κατάσταση ....και έχει καθορισμένα όρια αποτροπής του μοιραίου. 

Από την άλλη ο "ανθρώπινος εγκέφαλος" επηρεάζεται από δικούς του, ιδιαίτερους (...."ατομικούς") κανόνες και ....δεν έχει "όρια".

Οπότε η όποια "τελειότητα" του κάθε συστήματος, ....περιορίζεται δραματικά από την "ανεγκεφαλιά" του χειριστή του.

Όπως έλεγαν και οι σοφοί Αρχαίοι μας πρόγονοι : "...συν Αθηνά και χείρα κίνει...."  Very Happy.
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μη σου Λαχει! Empty Απ: Μη σου Λαχει!

Δημοσίευση από gsalonica Την / Το Πεμ 31 Αυγ 2017 - 16:37

Στην διάρκεια όλου ταξιδιού, λόγω χαμηλής ταχύτητας, κάθε φορά που με προσπερνούσε φορτηγό ή λεωφορείο είχα την σχετική μετακίνηση. Όμως μου έκανε εντύπωση το εξής γεγονός: 4-5 χιλιόμετρα έξω από την Θεσσαλονίκη, περίπου στο ύψος της διασταύρωσης για την Εγνατία οδό, με προσπερνάει τζίπ με πολλά χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να μετατοπιστεί ολόκληρο το αυτοκινούμενο, χωρίς καμία υπερβολή πάνω από 50 εκατοστά. Εννοείται ότι τρομάξαμε όλοι. Αριστερά "τοίχος" από πικροδάφνες δεξιά εγώ και στο μέσον το τζιπ που προσπέρασε.
gsalonica
gsalonica


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μη σου Λαχει! Empty Απ: Μη σου Λαχει!

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Πεμ 31 Αυγ 2017 - 16:45

Το ότι η ρυμούλκηση, θέλει σύνεση και σεβασμό, δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει, ούτε στο  ελάχιστο.
Είναι πολλά που παίζουν ρόλο, δεν είναι μόνο ο χειρισμός ...
Μπορεί να είναι σωστός ο χειρισμός, αλλά πχ. ... "κακοφορτωμένο" το ρυμουλκούμενο ...
... με συνέπεια, η κακή φόρτωση, να "ακυρώνει" τον σωστό χειρισμό ... !

Συνήθως, συμμετέχει στο "κακό", ένας συνδυασμός αρνητικών παραγόντων.
Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο (georgedim) ... στο ότι τα όποια συστήματα, λειτουργούν βοηθητικά ...
... και δεν θα "σώσουν" τον κάθε "ανεγκέφαλο", που θεωρεί ότι με αυτά είναι τελείως καλυμμένος ... !
Απλά, είναι καλό να υπάρχουν, γιατί με αυτά είναι αυξημένα τα "συν" της ασφάλειας στην πορεία.

Δεν είμαι ειδικός, αλλά στην περίπτωση αυτή, οι αιτίες θεωρώ, ότι είναι πολλές.
Πχ.  Υπερεκτίμηση ικανοτήτων οδηγού και δυνατότητας αυτοκινήτου (ρυμουλκού),
κακή φόρτωση, κακή εκτίμηση των δεδομένων για προσπέρασμα, λάθη στον χειρισμό,  
οριακή εξίσωση βάρους ρυμουλκού, σε σχέση με το βάρος του ρυμουλκούμενου ...  
Δεν αφορούν πάντως όλα στην τύχη ... και δεν πρέπει να "παίζουμε" με την τύχη μας !!
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μη σου Λαχει! Empty Απ: Μη σου Λαχει!

Δημοσίευση από ilektronikos Την / Το Παρ 1 Σεπ 2017 - 19:51

Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον georgedim όπως κι επίσης με τον Maximos για το κακοφορτωμένο ρυμουλκόμενο.
Ένα τόσο μακρύ ρυμουλκόμενο δεν θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον άλλους δύο άξονες ισομοιρασμένους?
Σίγουρα θα ήταν πιο δύσκολο στις μανούβρες, αλλα τουλάχιστον θα ήταν πιο σταθερό στο δρόμο.
ilektronikos
ilektronikos


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης