Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μετατροπή οχημάτων σε αυτοκινούμενο
από tsiggeno Σήμερα στις 10:25

» Νέος Ποινικός Κώδικας
από aisxylos Χθες στις 17:00

» Η ρύθμιση για την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων
από Georgedim Σαβ 22 Ιουν 2019 - 19:47

» Τι είναι αυτό;
από Γιωργάκος Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:28

» Άδεια λειτουργίας σταθμών βαρέων οχημάτων
από Georgedim Πεμ 20 Ιουν 2019 - 18:23

» ΣΤΑΜΠΙΛΙΖΑΤΕΡ
από triptec Δευ 17 Ιουν 2019 - 21:44

» Τα παιδιά που κάνουν κάμπινγκ.
από caminador Δευ 17 Ιουν 2019 - 10:08

» Από την Πάτρα στην Κορνουάλλη.
από Γιωργάκος Κυρ 16 Ιουν 2019 - 12:51

» Ιράν
από caminador Σαβ 15 Ιουν 2019 - 22:34

» Αυξήσεις τιμών στα Διόδια.
από aisxylos Σαβ 15 Ιουν 2019 - 18:31

» Hoppy Pub Θεσσαλονίκη στις καλύτερες μπυραρίες του κόσμου.
από Georgedim Σαβ 15 Ιουν 2019 - 12:15

» Camper Stop στα Τζουμέρκα
από friar Πεμ 13 Ιουν 2019 - 0:03

» Αμερικανίδα 21 χρονών ταξίδεψε σε 196 χώρες.
από caminador Τετ 12 Ιουν 2019 - 22:13

» Γκράζ, το σταυροδρόμι των πολιτισμών.
από Patrinos Τρι 11 Ιουν 2019 - 13:23

» Retro τροχόσπιτα
από Georgedim Τρι 11 Ιουν 2019 - 10:24

» Thetford C200
από ladakias Κυρ 9 Ιουν 2019 - 19:16

» Lada για τις διακοπές
από vzol48 Κυρ 2 Ιουν 2019 - 16:23

» Sterckeman 470pe 2002
από vzol48 Πεμ 30 Μάης 2019 - 20:11

» Η Ελληνική πρόταση για ταξίδια.
από sudwind Τρι 28 Μάης 2019 - 17:39

» Ιδιοκατασκευή για τους λάτρεις της μπύρας
από caminador Δευ 27 Μάης 2019 - 23:31

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Παρ 24 Μαρ 2017 - 19:28

Μια λάθος αγορά ενός πολύ καλού προϊόντος.
 
Οι εξορμήσεις μου μέχρι πρόσφατα ήσαν πάνω στα βουνά με το κάμπινγκ πάντα ελεύθερο.
Ελάχιστες  φορές χρειάστηκε να ανοίξω μια πολύ πρόχειρη προσκοπική τεντούλα που είχα για να μου δώσει σκιά για τον πρωινό καφέ έως τα τελευταία ταξιδάκια στας  Ευρώπας. Εκεί πήρα τα πράματα πολύ χαλαρά με παραμονή σε οργανωμένα κάμπινγκ, καθυστερημένο ξύπνημα και ακόμα πιο καθυστερημένη αναχώρηση.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
 
Σκιά δεν υπήρχε πάντα, έτσι κοίταζα γύρω μου τι τέντες κυκλοφορούσαν.  Όσοι είχαν και είχαν όλοι, ήσαν Fiamma η Thule Omnistor με τις Fiamma να υπερτερούν συντριπτικά σε πλήθος. Η σχεδίαση τους και η λειτουργία τους πανομοιότυπη για να αναρωτιέσαι ποιος αντέγραψε ποιόν, είχα δει και στα βανάκια της γερμανικής αστυνομίας να έχουν τις Fiamma έτσι ελήφθει η απόφαση Fiamma θα είναι που έρχονταν και οικονομικότερες.
 
Άμα τη επιστροφή από το τελευταίο paint your wagon άρχισε η συγκριτική έρευνα αγοράς για να διαλέξω μεταξύ των δύο μοντέλων που διατίθενται. Και συγκεκριμένα μεταξύ της F35 και της F45.
Απέρριψα την F35 λόγω του τρόπου ανοίγματος και κλεισίματος που γίνεται τυλίγοντας με το χέρι 




προτιμώντας την F45 που λειτουργεί όπως όλες οι καλές τεντούλες με μανιβέλα 





και προχώρησα στην παραγγελία της σε γερμανικό μαγαζί που έδινε την φθηνότερη προσφορά. Η εξυπηρέτηση ήταν γερμανική δηλαδή παραπάνω από άψογη.   

 
Ήρθε λοιπόν η τεντούλα και πριν καν ανοίξω την συσκευασία της κατάλαβα ότι έκανα λάθος αγορά ενός κατά άλλα πολύ καλού προϊόντος. Το έβλεπα αλλά δεν το παραδεχόμουνα ότι η F45 ήταν σχεδιασμένη για αυτοκινούμενα και τοποθέτηση στον «τοίχο» και όχι στην οροφή και με στήριξη σε συγκεκριμένα σημεία για να πατάνε οι βραχίονες έντασης του τεντόπανου.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Ο κατασκευαστής δεν παρείχε βάσεις για βανάκια και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί του πριν καν την παραγγείλω, όταν ακόμα ψαχνόμουνα μου σύστησε να πάρω την ειδικά για βανάκια σχεδιασμένη  F35 και τις αντίστοιχες βασούλες για το βανάκι μου που θα μπορούσα σε πέντε λεπτά να την τοποθετήσω μόνος μου, και πόσο δίκιο είχε.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
 

Δυνατότητα επιστροφής και αλλαγής δεν υπήρχε λόγω τρόπου παραγγελίας και μεταφοράς έτσι λοιπόν προχώρησα με  την κατασκευή μιας βάσης  οροφής που θα παίξει  τον ρόλο του τοίχου, δεν έχει ολοκληρωθεί μα βγαίνει μια κούκλα στιβαρή και γοητευτική ιδιοκατασκευή.
 


Συνοπτικά τα ελαττώματα.
 Βάρος, δέκα κιλά παραπάνω η τέντα και άλλα δέκα η σχάρα συνολικά είκοσι κιλά παραπάνω να κουβαλάω όλη την ώρα. Θα μου πείτε για είκοσι κιλά κάνεις έτσι, ναι φίλοι μου όλα μετράνε, δεν είπαμε add lightness….
 Ύψος, χάθηκε το πλεονέκτημα του κάτω από δύο μέτρα αφού όχημα ένα ενενήντα και δεκατρία η βάση γίνομαι δύο μέτρα και τρία εκατοστά, έχω ήδη προσθέσει και δυο εκατοστά από λάστιχο έγινα αισίως συνολικά  δυο-πέντε και στα φέρυ κάτι γίνεται αλλά στα παρκινγκ με δίμετρο όριο  τι κάνουνε εκεί , ούτε με σαπούνι. 
Και για τριτώσει το κακό απαιτεί συντήρηση για να μην μας τα παίξουν  οι μηχανισμοί της, που δεν υπάρχουν στην μικρότερη F35. Όλοι μας γνωρίζουμε πως  ότι δεν υπάρχει δεν χαλάει. Επιπλέον για να κατέβει  από το όχημα έχει μια δεκαριά βίδες  αντί για δυο ναι μόνον δυο βιδούλες  της μικρότερης αδελφούλας  της.
Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο ανοιγοκλείνει πανεύκολα από ένα άτομο ενώ με την  μικρούλα καλό είναι να έχεις δυο δεξιά χέρια και λίγη βοήθεια από την συντροφιά σου.
Και αυτό είναι που με οδήγησε σε αυτήν την επιλογή.
 
Συμπέρασμα. Πρόκειται για άριστο και χρήσιμο εξάρτημα απαραίτητο για άνετη παραμονή οπουδήποτε. Όποια και αν διαλέξετε θα κάνει τη δουλειά της τέλεια. Αν την αγόραζα σήμερα θα έπαιρνα την φθηνότερη ελαφρότερη μικρή F35 είτε για βαν είτε για αυτοκινούμενο.
 
Ηθικόν δίδαγμα. Μην κολλάτε σε ένα βασικό πλεονέκτημα ενός προϊόντος. Μπορεί τελικά να σας βγει και ελάττωμα. Και πάντα να ακούτε τις συμβουλές του κατασκευαστή.
 
Δια Ταύτα.  Εφοδιασμένος από την φύση  με δυο αριστερά χέρια βασίζομαι στην επιστημονική ικανότητα και την ανθρωπιστική διάθεση της μαστοράντζας η οποία μονίμως με τοποθετεί εις τα μέζεα του στεατοπυγικού της υποσυστήματος (Ζουράρης) και σφόδρα αγανακτισμένος παραιτούμαι για μια φορά ακόμα από την απόπειρα βελτίωσης της ζωής μου.
 
Ως εκ τούτου. Μια Τέντα Fiamma F45S 260 Titanium Deluxe Grey  ακόμα στο κουτί της αναζητεί ένα καλό αυτοκινούμενο η συρόμενο σπίτι όπου θα εύρη φροντίδα και στοργή υποσχόμενη να παρέχει  προστασία στην αυλή  από βλαβερές και ενοχλητικές ηλιακές αναλαμπές καθώς και από ανεπάντεχα ξεσπάσματα της φύσης υπό μορφή βροχής μεταβιβαζόμενης της κυριότητας της εις τα δύο τρίτα της καλύτερης τιμής που μπορείτε να βρείτε, με σκοπό να την αντικαταστήσω με την σωστή για μένα μικρότερη F35 και να απαλλαγώ και από την σχετική μουρμούρα.....
 

First come will be served.
Έμποροι καλοδεχούμενοι.




[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από caminador Την / Το Παρ 24 Μαρ 2017 - 22:01

Και η κοπέλα που γυρίζει τη μανιβέλα;
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Παρ 24 Μαρ 2017 - 22:19

Δεν ήταν στην προσφορά.....
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από Georgedim Την / Το Παρ 24 Μαρ 2017 - 22:22

Στάθη, αντί να απογοητεύεσαι και να παραιτείσαι, ....ρίξε μια ματιά εδώ :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Είναι η βάση της F45 για Mercedes Vito (προ του 2004 Very Happy , ....αλλά νομίζω ότι θα κάνει).

Η τέντα που αγόρασες είναι καταπληκτική, ....κρίμα να πάει χαμένη.

Εναλλακτικά βρήκα και αυτές τις βάσεις, ...στο διαδίκτυο :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Georgedim
Georgedim
Admin


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Παρ 24 Μαρ 2017 - 22:57

Η οροφή μου έχει τέσσερεις υποδοχές για να στηριχθούν οι προσαρμογείς (adapters) της τέντας αλλά δεν ταιριάζουν με τα σημεία που απαιτεί η F45, τα σημεία που είναι οι βραχίονες έντασης του πανιού, όπως φαίνονται στην σελίδα 9 του μάνουαλ που σας δείχνω παραπάνω
Έτσι έφτιαξα από INOX τέσσερα πέδιλα για βίδωμα στις υπάρχουσες υποδοχές με κατακόρυφο στέλεχος που συγκρατούν επίμηκη μπάρα 120Χ20 μήκους 2,60 μέτρα. Αυτή η μπάρα παίζει τον ρόλο του τοίχου.
Το αποτέλεσμα είναι μια στιβαρότατη κατασκευή με άπειρη θα έλεγα αντοχή και οπτικά είναι αποδεκτό αφού δεν φαίνεται, καλύπτεται από την κασετίνα της τέντας. Έχει όμως τα ελαττώματα που ανέφερα προηγουμένως. 
Δίνω στον εαυτό μου περιθώριο μέχρι το Πάσχα. Εάν δεν έχω κάποια προσφορά έως τότε θα πρέπει να αποφασίσω ποιά οδό θα ακολουθήσω.
Έως τότε, Gentlemen please place your offers......


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Παρ 24 Μαρ 2017 - 23:52

Βλέπω και αυτόν το καλιτέχνη....
μα μήπως είναι Survivor....





και από κοντά η απόλυτη χλίδα...

friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από ladakias Την / Το Σαβ 25 Μαρ 2017 - 22:24

σταθη απο αυτο που βλεπω πρεπει να τρυπησεις τον ουρανο .
εγω δεν θα το εκανα αλλα θα εβαζα μια σχαρα [μπαρες ]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



και εκει θα εβαζα τις βασεις
ladakias
ladakias


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Σαβ 25 Μαρ 2017 - 23:07

Χμμμ Όχι δεν χρειάζεται να τρυπήσω ουρανό.
Το Vito όπως κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο έχει έτοιμες βάσεις για τοποθέτηση σχάρας όπως φωτό από κάτω. Εδώ έχουν βάλει μία διακοσμητική μπάρα που δεν χρησιμοποιει την Νο 2 που φαίνονται οι θέσεις για τις δύο βίδες Μ6Χ15 καλυμμένες με τάπες. 
Δεν βάζω σχάρα γιατί θα εμποδίζει την ηλιοροφή και επιπλέον δεν θέλεις να ξέρεις το κόστος της.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Εδώ είναι μία σε εγκάρσιες μπάρες αλλά είπαμε εμποδίζουν ηλιοροφή και κατόπιν δοκιμής κάνουν πολύ φασαρία με πολλά χιλιόμετρα

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Πίσω στο θέμα μας.
Ενδιαφέρεται κανείς για την τεντούλα.???
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Σαβ 25 Μαρ 2017 - 23:37

Και μελετώντας την τελευταία φωτό που η τέντα είναι στην αριστερή πλευρά του οχήματος (δεξιοτίμονο γαρ) βλέπουμε για άλλη μία φορά ότι οι Ιταλοί μπορεί να είναι οι άρχοντες της φινέτσας αλλά από εργονομία δεν τα πάνε και πολύ καλά.

Θέλω να πω ότι έχουν τον μηχανισμό της μανιβέλας στο δεξιό άκρο, που στην περίπτωση μας είναι στο μπροστινό μέρος, να τρώει όλη τη βρωμιά του δρόμου στο ταξίδι, κάτι που οι συντηρητικοί Σουηδοί πρόσεξαν περισσότερο.

Για την τεντούλα κανένας.???
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Δευ 27 Μαρ 2017 - 17:32

Ιστορίες από τον Πόλεμο

Σήμερα το πρωϊνό αναλώθηκε σε μελέτη του Γενικού καταλόγου της Fiamma.
Και εκεί, ναι εκεί στην σελίδα 15 Bingo, κάτω κάτω μας λέγει

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



μας λέγει λοιπόν "For the installation of the F45s 260 on Class V and Class V Marco Polo pls purchase the original Kit brackets kit by Mercedes".


Γιούχου αλλελούϊα, θα κάνω σωστά την δουλειά μου να βάλω επάνω την τεντούλα αφού το βγάζει η Mercedes θα έρχεται γάντι.

Επιτόπου τηλέφωνο στην φίλτατο Πέτρο που ξέρει τα Vito μέσα έξω. Του λέω τι συμβαίνει και μου κλείνει το τηλέφωνο. Αμάν τι έγινε, τον ξαναπαίρνω και με βρίζει που λέγω μακακίες δευτεριάτικα.
"Δεν υπάρχει τέτοιο πράμμα μου το έχουν ζητήσει και άλλοι, δεν υπάρχει". Τέλος.

Καπάκι στο site της fiamma.it που περίτρανα το δηλώνει όπως βλέπεται στο βελάκι αποκάτω.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 

Εντάξει λέγω και ο Πέτρος μπορεί να κάνει λάθος, θα τους στείλω ένα e-mail να με βοηθήσουν.
Εστειλα λοιπον σχετικό μηνυματάκι στην Τεχνική τους Υποστήριξη και ομολογώ πως η αντίδραση τους ήταν ακαριαία.
Βγάλανε αμέσως αυτήν την αναφορά από το site τους,


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ρε μπας και κοιμάμαι με τα παπούτσα, έχω πολλά να μάθω ακόμα.

Κανένας για την τεντούλα....
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Δευ 27 Μαρ 2017 - 18:02

Φρέσκια έρευνα αγοράς
Η μαμά εταιρεία αν και δεν κάνει λιανική δίνει συνιστώμενη τιμή € 529 συν τον αναλογούντα ΦΠΑ.
Ο εγγλέζος την δίνει 445 λιριά προς 0.83 μας κάνει € 536 συν τα μεταφορικά που ντρέπομαι να τον ρωτήσω πόσο πάνε
Ένας γερμανός καλή του η ώρα την σπρώχνει € 476, από αυτόν την πήρα και εγώ.
Σημειώστε ότι κανένας τους δεν στέλνει εκτός της χώρας του, πολιτική της μαμάς εταιρείας. Την δική μου την παρέλαβε γνωστός μου στην Γερμανία και αγγάρεψα άλλον νταλικέρη να την κουβαλήσει Ελλάδα.
Έλληνας έμπορος με παραγγελιά για είκοσι μέρες θέλει € 750 περίπου. Το περίπου μου άρεσε.

Τι λέτε, δίνετε € 450 για αυτήν την χαριτωμένη τεντούλα που κάθεται ακόμα μέσα στο κουτί της…


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από VAGOS Την / Το Τρι 28 Μαρ 2017 - 0:01

καλησπέρα την πουλάς δηλαδή !!!!!!!!!!!
VAGOS
VAGOS


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Τρι 28 Μαρ 2017 - 6:24

Ε ναι τι φωνάζω τόσες μέρες.
Βεβαίως και την πουλάω.
Τετρακόσια πενήντα ευραιώπουλα και είναι δική σου.
Εξι φορές το είπα και τώρα άλλη μία.
Αποφάσισε το σβέλτα τώρα που είμαι Βόλο και γίνεται εύκολα η δουλειά.
Μην την κουβαλάω ακόμα πέρα δώθε.
Τι θάλεγες να βρεθούμε Πλαταμώνα να μοιράσουμε την απόσταση.????

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Τρι 28 Μαρ 2017 - 7:53

Εναλλακτικά μπορείς να περιμένεις μέχρι τις 9 Απριλίου, τότε ο Έλληνας αντιπρόσωπος κάνει μία παρουσίαση των προϊόντων του στην Θεσσαλονίκη.
Δες [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] όπου μπορείς να ρωτήσεις και τις τρέχουσες τιμές στην χώρα μας για να τρομάξεις. Αν σου πει € 619 (που δεν ξέρω αν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ) που λέει στον κατάλογο του θα είναι ευκαιρία αφού € 655 η συνιστώμενη λιανική από την μαμά εταιρεία.
Πληροφοριακά τον έχω ρωτήσει και εγώ για τιμές αλλά ακόμα περιμένω απάντηση του, οπότε μια ενημέρωση εκ μέρους σου για τις τρέχουσες τιμές θα ήταν χρήσιμη.

Η δική μου ακόμα στο κουτί της  πάει για € 450. Πες το ναι εσύ και στην στέλνω με courier να την έχεις σε μία μέρα.
Το πρόγραμμα μου λέει Πάσχα στο χωριό, δυσπρόσιτη περιοχή η Φολόη, οπότε η σήμερα η μετά το Πάσχα
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Τρι 28 Μαρ 2017 - 9:23

Κάθοσον ο χρόνος κυλάει και πίσω δεν γυρνάει, ήδη από εχθές έχω παραγγείλει την μικρούλα F35PRO μαζί με τους αντάπτορες της για το οχηματάκι μου σε προσφορά από τον προσφιλή μου φρίτση να παραδοθεί εντός της εβδομάδος, πρώτα ο Θεός, στον άνθρωπό μου στην Φρανκφούρτη και μετά να δούμε πότε θα βρεί ο νταλικιέρης μου βολικό δρομολόγιο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Προτιμώ δε να περιμένω τον νταλικέρη μου, μπορεί μια βδομάδα μπορεί δυο μήνες παρά να δώσω σχεδόν τα διπλά που μου είπανε έλληνες έμποροι στην Αθήνα και είκοσι μέρες και εφτακόσια πενήντα στο περίπου.
Από την άλλη πλευρά θα πρότεινα σε όποιον ενδιαφέρεται να χτυπήσει την δικιά μου F45s στα € 450 να βιαστεί. Οι τιμές ανεβαίνουν, οι προσφορές δεν είναι για πάντα.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Τρι 28 Μαρ 2017 - 10:12

Τέτοια βλέπω και αρρωσταίνω. Μάχιμα τα παληκάρια.....
Και η μπουγάδα στους βραχίονες αρκεί να μην κάνεις μονόζυγο....


friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από VAGOS Την / Το Τρι 28 Μαρ 2017 - 22:14

καλησπέρα  μετά το πασχα θα μιλήσουμε  για να μου την στείλεις  .  στείλε τηλ    vacos@in.gr  ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
VAGOS
VAGOS


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Τρι 28 Μαρ 2017 - 23:39

Vagos
κάτι στράβωσε με το email σου
Δοκίμασα το [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] που μου έδωσες και μου επεστράφει ανεπίδοτο

This is the mail system at host medusa.otenet.gr.
 
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
 
For further assistance, please send mail to postmaster.
 
If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
 
                   The mail system
 
<[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]>: host eml3.in.gr[194.63.247.46] said: 554 5.7.1 Rejected
    83.235.69.31 found in dnsbl.sorbs.net (in reply to MAIL FROM command)




Δοκίμασα και το [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και αυτό μου επεστράφει ανεπίδοτο

This is the mail system at host medusa.otenet.gr.
 
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
 
For further assistance, please send mail to postmaster.
 
If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
 
                   The mail system
 
<[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]>: host eml4.in.gr[194.63.247.47] said: 554 5.7.1 Rejected
    83.235.69.31 found in dnsbl.sorbs.net (in reply to MAIL FROM command)


έτσι σου τα γράφω εδώ και περιμένω την απάντηση σου εδώ στο forum για το Οκ σου και στο email μου [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] με τα στοιχεία που σου ζητάω.




Καλησπέρα
Τηλ  6973759987 Στάθης Μανιάτης
Μπορώ να σου την στείλω και αύριο
 
Έφυγα από Βόλο κατέβηκα Αθήνα πάρκαρα το πακέτο στο πατρικό μου στα Πατήσια και τώρα είμαι Περιγιάλι Κορινθίας.
Θα είμαι εδώ μέχρι 4-5 Απριλίου και μετά πάω για Πάσχα στην Φολόη Ορεινή Ηλεία μέχρι τέλος Απρίλη που φεύγω για Κρήτη.
Έχω γάμο στα Ανώγεια που δεν τον χάνω με τίποτα είμαι και «σύντεκνος» του γαμπρού. Αν δεν πάω κινδυνεύω….
 
Επομένως το καλύτερο για μένα είναι αυτήν την εβδομάδα ή το τελευταίο πενθήμερο του Απρίλη μετά το Πάσχα μα θα προτιμούσα τώρα τσακ μπαμ.
Μπορώ να σου την στείλω με courier δική μου χρέωση θα χρειαστώ να μου πεις ονοματεπώνυμο τηλέφωνο να σε ειδοποιήσουν και σε ποια περιοχή της Θεσσαλονίκης είσαι (Ταχυκωδ βοηθάει) να την παραλάβεις από το γραφείο τους.
 
Όσο αφορά το χρήμα δίνεις τρεις δόσεις των € 150 την πρώτη άμα τη παραλαβή και τις επόμενες δυο ανά μήνα και είμαστε κούκλοι για το συνολικό  € 450 που ζητάω.
Σε παρακαλώ όχι παζάρια, δεν τα γουστάρω καθόλου όπως βλέπεις το κάνω πανεύκολο για σένα.
Μου λες και ποια Τράπεζα σε βολεύει να κάνεις μεταφορά από λογαριασμό σου να μην ξοδεύεις από το όριο των capital controls για να σου δώσω κατάλληλο λογαριασμό μου.
 
Λοιπόν περιμένω το οκ σου καθώς και ονοματεπώνυμο τηλέφωνο περιοχή με ταχυκώδ και όνομα τράπεζας.
 
Καλό βράδυ
Στάθης 6973759987
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Τετ 29 Μαρ 2017 - 11:30

Vagos... Μόλις ξαναδοκίμασα τα e-mail μήπως οτιδήποτε..... και....

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Τετ 29 Μαρ 2017 - 12:05

friar έγραψε:Εντάξει λέγω και ο Πέτρος μπορεί να κάνει λάθος, θα τους στείλω ένα e-mail να με βοηθήσουν.
Εστειλα λοιπον σχετικό μηνυματάκι στην Τεχνική τους Υποστήριξη και ομολογώ πως η αντίδραση τους ήταν ακαριαία.
Βγάλανε αμέσως αυτήν την αναφορά από το site τους,
και απαντήσανε και σχετικά,

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 30 Μαρ 2017 - 14:48

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
friar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από caminador Την / Το Πεμ 30 Μαρ 2017 - 19:50

Μεγιά, καλορίζικη! per1
caminador
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από VAGOS Την / Το Πεμ 30 Μαρ 2017 - 21:36

καλησπέρα  σταθη  το θέμα έκλεισε πουλήθηκε θεσσαλονικη  αναμένουμε    παράδοση.

   cheers
VAGOS
VAGOS


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από VAGOS Την / Το Πεμ 30 Μαρ 2017 - 21:40

ευχαριστω...
VAGOS
VAGOS


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος  Empty Απ: Περί Fiamma F45s 260 ο λόγος

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Πεμ 30 Μαρ 2017 - 21:49

Βαγγέλη (VAGOS) ... μεγειές μεγειές ! και καλοτάξιδη !!   Very Happy
Maximos
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης