Translate into your language
Πρόσφατα Θέματα
» Μύθοι & Αλήθειες για τα Τέλη Κυκλοφορίας ΙΧΕ
από Γιωργάκος Σήμερα στις 10:35

» Suzuki New Vitara Micro Camper.
από Νικόλας Μητσόπουλος Σήμερα στις 9:23

» Προσφορά τροχόσπιτου
από Γιωργάκος Τρι 11 Δεκ 2018 - 17:55

» Υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα diesel?
από Batfalcon Τρι 11 Δεκ 2018 - 14:54

» Πωλειται Τροχοσκηνη
από ladakias Κυρ 9 Δεκ 2018 - 15:53

» Νομιμότητα τροχόσπιτου σε εκτός σχεδίου οικόπεδο
από friar Σαβ 8 Δεκ 2018 - 19:40

» citroen 2cv camper
από vzol48 Παρ 7 Δεκ 2018 - 21:57

» ΠΑΦΟΣ 2018, με τη ματιά του caminador.
από gsalonica Τρι 4 Δεκ 2018 - 11:47

» 10 νέα μικρά......
από tabbert Σαβ 1 Δεκ 2018 - 10:39

» Σημείωμα έλξης αυτή η πονεμένη ιστοριουλα
από tabbert Σαβ 1 Δεκ 2018 - 10:17

» Τέλη Κυκλοφορίας 2019
από Γιωργάκος Παρ 30 Νοε 2018 - 11:45

» Απεγκλωβισμός από τη λάσπη
από Batfalcon Τετ 28 Νοε 2018 - 22:52

» Decathlon
από Batfalcon Τετ 28 Νοε 2018 - 22:41

» Μια πρωτη προσεγγιση για εξωτερικο
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 28 Νοε 2018 - 10:23

» Διαδικτυακή πλατφόρμα για τις ελληνικές παραλίες
από Νικόλας Μητσόπουλος Τετ 28 Νοε 2018 - 10:18

» Ένα ιδιαίτερο τροχόσπιτο
από pilot Παρ 23 Νοε 2018 - 13:56

» Συρματόσχοινο ασφαλείας - ακινητοποίησης ρυμουλκού
από krokodeilos Τρι 20 Νοε 2018 - 11:45

» Σκωτζέζικο ασανσέρ ποταμόπλοιων !!!
από vzol48 Δευ 19 Νοε 2018 - 17:23

» Ακραία δοκιμασία τροχόσπιτου
από Batfalcon Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:28

» Για να γελάμε. Ανέκδοτα και άλλα videoαστεία .
από Γιωργάκος Κυρ 18 Νοε 2018 - 19:11

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
Ο ΚΑΙΡΟΣ
Like/Tweet/+1
Κοινωνική Δικτύωση

Κοινωνική Δικτύωση digg  Κοινωνική Δικτύωση delicious  Κοινωνική Δικτύωση reddit  Κοινωνική Δικτύωση slashdot  Κοινωνική Δικτύωση yahoo  Κοινωνική Δικτύωση google  Κοινωνική Δικτύωση live      

Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του www.taxidiarides.gr στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας


επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Πήγαινε κάτω

επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ Δ Την / Το Κυρ 19 Φεβ 2017 - 19:03

Καλησπέρα. Θυμάστε ......είμαι σε αναζήτηση ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.Μετά από μελέτη λοιπόν κατέληξα ότι μου κάνουν τα εξής δύο τροχόσπιτα 1) το TABBERT ROSSINI 480 με μήκος 7,15 καθαρό 5,16 βάρος 1230  σε κατάσταση λειτουργίας 1300 kg και τεχνικά επιτρεπόμενη μάζα 1500 kg 2) το FENDT BIANCO SELECTION 465 SFB μήκους 7,03 καθαρό 5μ. βάρους 1220 σε κατάσταση λειτουργίας 1268 και τεχνικά επιτρεπόμενη μέγιστη μάζα 1500 kg 
Ερώτημα 1 Μπορώ να βγάλω άδεια έλξης με ρυμουλκό (1400 golf tsi 140 hp)που έλκει 1400 kg σε 12% με φρένα.Ta 1400 κιλά που υπολογίζονται, στο βάρος στην κατάσταση λειτουργίας-κυκλοφορίας.
Ερώτημα 2 Ποίο από τα δύο είναι καλύτερο
Ερώτημα 3 Μήπως να πάω σε κάτι ποιό ελαφρό όπως το KNAUW SUDWIND 450 μήκους 6,66 καθαρού 4,70 βάρους 1040 και 1110 και συνολικης επιτρεπόμενης μάζας 1300kg.

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Κυρ 19 Φεβ 2017 - 20:09

Αν δεν το εγκαταστήσεις κάπου μόνιμα το λογικό είναι μην εξαντλήσεις το βάρος έλξης του ρυμουλκού αυτοκινήτου αλλά να έχεις ένα περιθώριο για αρκετούς και σοβαρούς λόγους.
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Κυρ 19 Φεβ 2017 - 21:40

Αγαπητέ Γιάννη,
Θα ξεκινήσω, από την δεύτερη ερώτησή σου.
Καλύτερο τροχόσπιτο, είναι αυτό ... που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου !

Ένα τροχόσπιτο, δεν επιλέγεται μόνο από το βάρος του.
Το βάρος (το μικτό, συνολικό) σχετίζεται κυρίως με το ρυμουλκό αυτοκίνητο ...
... και καλό θα είναι να υπάρχει μια διαφορά, υπέρ του ρυμουλκού.
Να είναι δηλαδή το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου μεγαλύτερο από το μικτό βάρος του τροχόσπιτου.

Το θέμα δεν είναι να μπορεί το αυτοκίνητο να το ρυμουλκήσει ...
Το θέμα είναι, να μπορεί να το ρυμουλκήσει με ασφάλεια .
Όλα τα αυτοκίνητα, μπορούν να ρυμουλκήσουν μεγαλύτερο από το αναγραφόμενο βάρος ...
Το ζητούμενο είναι το πως ...

Η ρυμούλκηση, θέλει σεβασμό, σχολαστικότητα και σύνεση. Τα τυχόν λάθη, δεν "συγχωρούνται" εύκολα ...  

Από τη άλλη, αν το μικτό βάρος των Tabbert και Fendt είναι στα 1500 κιλά, δύσκολα θα πάρεις άδεια έλξης.
Στην περίπτωση, που πάρεις άδεια, δεν θα πρέπει να το φορτώνεις (μπαγκάζια, νερά, εξοπλισμό ...).

Το βάρος της κατάστασης λειτουργίας, είναι σχετικά θεωρητικό.
Αυτό το βάρος που μετράει, είναι το μέγιστο, το βάρος δηλαδή που "αντέχει" ο άξονας.

Στο θέμα του βάρους, το Knaus, είναι προτιμότερο.
Το Knaus όμως, σε καλύπτει στο θέμα "εσωτερική διαρρύθμιση" ?

Και οι τρείς εταιρείες, είναι από τις καλύτερες, ίσως να ξεχωρίζουν λίγο το Tabbert και το Fendt.
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από spyrosbhta Την / Το Δευ 20 Φεβ 2017 - 7:23

Εφοσον το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος είναι 1500 και το αυτοκίνητό σου έχει 1400 δε παίρνεις άδεια. Επίσης έχω τροχόσπιτο στα 1300 κιλά με βαρύτερο αμάξι απο ττο δικό σου 1.6 κυβικά και απλά πάει καλά. Με τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις θα δυσκολευεσαι να το μεταφέρεις κάθε φορα... καλύτερα πάνε σε εκαφρύτερο.
avatar
spyrosbhta


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ Δ Την / Το Δευ 20 Φεβ 2017 - 20:53

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Στον αγαπητό και πιο ειδικό πιστεύω Maximo ,θα απαντήσω ότι γνωρίζω τον κανόνα του 85%,δηλαδή ότι το βάρος του φορτωμένου τροχόσπιτου θα πρέπει να είναι ΟΧΙ περισσότερο το 85% του απόβαρου του αυτ/του όπως αναφέρεται στο towcar.info.Στο fendt 465 αρχικά δίνει 99%(1470τροχοσπιτο+1487αυτ/το) με φορτίο όμως 250 στο τροχόσπιτο και 150 στο αυτ/το.Εάν αφαιρέσω και αφήσω 100 στο τροχόσπιτο δίνει 89% και εάν αφήσω ΜΟΝΟ 50 κιλά+1268 που είναι το τροχόσπιτο σε κίνηση, δίνει ΑΚΡΙΒΩΣ 85% και άρα μπορώ να ρυμουλκήσω με απόλυτη ασφάλεια και βέβαια σε συνδυασμό με ATC+AL-KO PREM.BR.που έχει το Tabbert rossini στον στάνταρ εξοπλισμό ,με ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και σταθερότητα.Το ζητούμενο είναι με τα 1300 κιλά του Tabbert και τα 1268 του Fendt,μπορώ να βγάλω άδεια ρυμούλκησης για το golfaki(που εάν κατάλαβες ναι μέν είναι 1400 αλλά με δύο τούρμπο και έχει αρκετή ροπή) για να ΑΡΧΙΣΩ να κυκλοφορώ προσεκτικά νόμιμα και να ΓΙΝΩ ΛΙΓΟ ΤΑΞΙΑΔΙΑΡΗΣ όπως Εσείς και μετά έχει ο Θεός...θα μου πείτε γιατί έχεις κολλήσει και μόνο 50 κιλά θα φορτώσεις...γιατί τα δύο πρώτα ναι μέν έχουν σχεδόν ίδια διαρρύθμιση με το Knaus, αλλά έχουν μεγαλύτερο ψυγείο 148λ. έχουν όμως και μεγαλύτερο πάχος και οροφής και πατώματος 39-31-47 και 33-31-47 ενώ το τρίτο 31-31-38 και άρα καλύτερη μόνωση πιο γερή και βαριά κατασκευή, με ότι αυτό συνεπάγεται και όπως έλεγε ένας φίλος ταξιδιάρης, δεν θυμάμαι ποιος ακριβώς ήταν...ότι δοκίμασε 3-4 τροχόσπιτα και κατέληξε σε Fentd,το οποίο είναι πιο ποιοτικό και όχι σαν ΚΑΡΥΔΟΤΣΟΥΦΛΟ....Ευχαριστώ.

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Δευ 20 Φεβ 2017 - 22:11

Αγαπητέ Γιάννη, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ( ... πιο ειδικός), αλλά δεν με θεωρώ ειδικό.
Απλά, με την πάροδο του χρόνου, όλοι γινόμαστε πιο γνώστες και στο φόρουμ αυτό, υπάρχουν αρκετοί.

Στο ότι τα Tabbert και Fendt είναι ποιοτικότερα, δεν υπάρχει διαφωνία.
Η ένστασή μου, έχει να κάνει κυρίως με το ωφέλιμο βάρος, το βάρος δηλαδή που θα προσθέσεις στο τροχόσπιτο.
Τα 50 κιλά, είναι πάρα πολύ λίγα ... κι αν αργότερα θελήσεις να βάλεις ένα A/C ... τι θα κάνεις ?  
Κάποια ρούχα, καρέκλες, εξοπλισμός κλπ ... ξέφυγες ... !
Εκτός και αν φορτώνεις αρκετό από τον εξοπλισμό σου στο αυτοκίνητο.
Το αυτοκίνητο, έχει μεν ροπή και καλή μάλιστα, αλλά το βάρος είναι βάρος ...

Το ότι υπάρχουν τα βοηθητικά συστήματα ασφάλειας (ATC, σταμπιλιζατέρ), σίγουρα βοηθάνε ...
... αλλά, όταν κινείσαι σε οριακά επίπεδα βάρους, τότε θέλει μεγάλη προσοχή.

Τα συγκεκριμένα τροχόσπιτα τα έχεις δεί και από κοντά ?  
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από Ionlab Την / Το Τρι 21 Φεβ 2017 - 14:40

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει για να είσαι νόμιμος είναι να βγεί άδεια έλξης.
Στην περίπτωσή σου τι κιλά έλξης δίνει η VW για το αυτοκίνητό ΣΟΥ (ζητάς χαρτί από την KOSMOCAR που αναγράφει τα στοιχεία του αυτοκινήτου ΣΟΥ). Τα κιλά έλξης δεν έχουν σχέση με τα κιλά του αυτοκινήτου.

Γιατί αν δίνει η VW έλξη 1400Kg και τα χαρτιά του τροχόσπιτου λένε 1500 αδεια δεν θα βγάλεις επομένως όσο καλά και να είναι τα τροχόσπιτα αυτά δεν σου κάνουν (αν θές να είσαι νόμιμος).
Έχε υπ΄όψιν ότι ακόμα και αν γίνει "μπαγαμποντιά" από τον έμπορο και δηλωθεί το τροχόσπιτο πιο ελαφρύ κτλ και σου δώσουν άδεια έλξης ότι στο πρώτο σοβαρό ατύχημα που θα πάθεις η ασφαλιστική μπορεί να ελέγξει τα χαρτιά και αν βρεί "παρατυπία" θα φορτωθείς εσύ τα πάντα.

Ionlab


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τρι 21 Φεβ 2017 - 19:21

Ionlab έγραψε: ... Τα κιλά έλξης δεν έχουν σχέση με τα κιλά του αυτοκινήτου.
Στο σημείο αυτό, έχω μια μικρή παρατήρηση - ένσταση.
Συνήθως, τα βαρύτερα αυτοκίνητα, έχουν μεγαλύτερο ρυμουλκούμενο βάρος.

Ένα παράδειγμα :

Σε δύο διαφορετικού βάρους αμαξώματα, με σχεδόν την ίδια μηχανή (σε χαρακτηριστικά) ...
... συναντάμε και διαφορετικό βάρος ρυμούλκησης.

Το  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] που ζυγίζει 1800 κιλά, έχει ρυμουλκούμενο βάρος 1500 κιλά.
Ενώ το  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] που ζυγίζει 2200 κιλά, έχει ρυμουλκούμενο βάρος 2000 κιλά .
Με τον όρο "ζυγίζει", αναφέρομαι στο συνολικό (μικτό) του βάρος.

Γενικά πάντως, το μεγαλύτερο βάρος του ρυμουλκού, επηρεάζει θετικά την ποιότητα της ρυμούλκησης,
καθόσον αυξάνεται η διαφορά στα βάρη μεταξύ ρυμουλκού-ρυμουλκούμενου,  υπέρ του ρυμουλκού.
Όσο μεγαλύτερη είναι αυτή η διαφορά τόσο το καλύτερο.
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Τρι 21 Φεβ 2017 - 19:48

Αγαπητέ Γιάννη, σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται η υπέρβαση του επιτρεπομένου φορτίου ρυμούλκησης

Αν δεν αξιοποιείτε πλήρες το φορτίο ρυμούλκησης το αυτοκίνητο θα μπορεί αναλόγως να ανεβαίνει σε μεγαλύτερες κλίσεις

Η απόδοση του κινητήρα πέφτει ανάλογα με την αύξηση του υψομέτρου.

Λόγω του ότι ζύγιζα τα πάντα, χωρίς να το καταλάβεις φτάνεις τα 80-100 κιλά και βάλε.

Η κατανομή φορτίου στο τροχόσπιτο είναι ένα ακόμη σοβαρό κεφάλαιο.
 
Το φορτίο ρυμούλκησης και το κάθετο φορτίο που αναφέρονται στη πινακίδα του κοτσαδόρου είναι μόνο οι τιμές δοκιμής του κοοτσαδόρου.
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ Δ Την / Το Τρι 21 Φεβ 2017 - 19:49

Ευχαριστώ Μaxime και Ionlab για τις απαντήσεις σας.Στο προσπέκτους του αυτ/του γράφει με φρένα σε 12% 1400 σε 8% 1700 χωρίς φρένα 660 kg.Oι κύριοι του Μεταφορών ποιο θα λάβουν υπόψιν τους;;Εντάξει η τεχνικά αποδεκτή μάζα και όχι τα πραγματικά κιλά ,όπως αναγράφει η Tabbert είναι 1500,είναι τεχνικά εφικτό όμως, να μεγαλώσει κατά απαίτηση του πελάτη στα 1700 .Δεν θα είναι εφικτό και να μικρύνει και κατά 100 κιλά ; Επίσης στην πόρτα του οδηγού γράφει 1870-3270-1.-1030-2.-890 η διαφορά των δύο πρώτων είναι 1400 και το 1 και 2 προφανώς είναι το βάρος που μπορούν να δεχτούν οι άξονες. Τα συγκεκριμένα τροχόσπιτα δεν τα έχω δει Maxime παρά μόνο στα site των εταιρειών.Γιατί ρωτάς;Πάντως εγώ το rossini (χαλβιαδιάζω...) καταλαβαίνεις....αφού έχεις Tabbert..και νομίζω ότι έχει το ιδανικό μήκος 7,15 το οποίο το βγάζει και στα πιο ακριβά της μοντέλα 5,16 καθαρό,πανέμορφο εξωτερικά ωραία φώτα και λαβές, ωραίο χρώμα επίπλων εσωτερικά διπλό κρεβάτι σαλόνι  σε σχήμα U ξεχωριστή τουαλέτα-ντους από νιπτήρα,διπλή ντουλάπα μεγάλο ψυγείο,ATC-AL-KO PREM BR ,gfk στέγη, δάπεδο γιοτ και τώρα το δίνει με προσφορά με αρκετά(5000) αξεσουάρ αλλά ΟΧΙ κλιματιστικό το μόνο που του λείπει.Σκεφτόμουν τον περασμένο Σεπτέμβριο μήπως πήγαινα στην ποιο κοντινή μας έκθεση τροχόσπιτων,στην ΠΑΡΜΑ αλλά δεν έκατσε.Σκέφτομαι να κάνω μια βόλτα Θεσ/νικη στον Ζαμπέτα και Ζήση μήπως πάρω μια γεύση η να κάνω ένα ντού.....που είπατε πως θα είστε την κ.Δευτέρα... ΝΑΥΠΛΙΟ...  να Σας γνωρίσω από κοντά και να δώ τα δικά σας ΣΠΙΤΙΑ.....ΝΑΙ παραδέχομαι ότι ψάχνομαι αρκετά και είμαι αγχωμένος...Ευχαριστώ.

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Τρι 21 Φεβ 2017 - 20:53

Από όσο γνωρίζω, "μετράει" το (ρυμουλκούμενο) βάρος σε 12 % κλίση εδάφους.
Το αν μπορεί να "μεγαλώσει" το μικτό βάρος του τροχόσπιτου, δεν το γνωρίζω.
Αυτό, αν γίνεται,  ενδεχόμενα να το κάνει ο κατασκευαστής (ή ο αντιπρόσωπος) εκδίδοντας αντίστοιχα νέα έγκριση τύπου.
Το να χαμηλώσει αυτό το βάρος, γίνεται (υπάρχει εμπειρία), πάντα όμως με την έκδοση νέας έγκρισης τύπου.
Αναφέρομαι βέβαια, στα Γερμανικά δεδομένα ... και πριν από την ψήφιση του εδώ Νόμου για τις εγκρίσεις τύπου ...
Στην περίπτωση τώρα που "μειωθεί" το βάρος, θα πρέπει να μειωθεί αντίστοιχα και το ωφέλιμο βάρος,
αυτό το βάρος δηλαδή, που θα προσθέτει κανείς στο τροχόσπιτο για να το κάνει πιο λειτουργικό ...

Η ερώτησή μου αν τα έχεις δει από κοντά, έχει να κάνει,  με το αν έχεις προσωπική άποψη - εκτίμηση.
Γενικά, δεν είναι φρόνιμη μια αγορά μόνο από προσπέκτους ...
Στις φωτογραφίες όλα παρουσιάζονται ιδανικά και σχεδόν τέλεια ...
Με τις φωτογραφίες, δεν έχεις ...
πχ την αίσθηση - άνεση του χώρου, την εικόνα - εντύπωση του εσωτερικού, την φωτεινότητα,  
την στιβαρότητα της κατασκευής, κλπ ...

Ρίξε μια ματιά και ... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αν καταφέρεις και βρεθείτε στο Δρέπανο με τα μέλη του φόρουμ μας,
σίγουρα θα έχεις από πρώτο χέρι, πληροφορίες, εικόνες και απαντήσεις, για αρκετές από τις απορίες σου.
Αν είχες έλθει και στο κόψιμο της πίτας μας, θα ήταν ακόμα καλύτερα.  Very Happy

Τέλος, πριν ξεκινήσεις την όλη διαδικασία για την απόκτηση, "ξεκαθάρισε" και το θέμα της εδώ έγκρισης τύπου.
Είναι ακόμα,  ένα θολό τοπίο, που μπορεί να σου βγάλει εκπλήξεις ...
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ Δ Την / Το Τετ 22 Φεβ 2017 - 20:55

Μaxime ευχαριστώ για τον χρόνο σου.Την ωραία αφήγηση για το ταξίδι και την αγορά του τροχόσπιτου, την είχα διαβάσει αφού έχω.. ξεσκονίσει  το site σας.Όσο για την έγκριση τύπου αφού θα αγοράσω καινούργιο, θα υπάρχει και όλα τα διαδικαστικά θα ζητήσω να γίνουν από τον έμπορο ,ακόμα και η έκδοση της άδειας έλξης Απλά μειώνονται οι επιλογές μου ,διότι δεν μπορώ να αλλάξω και αυτ/το. Αναγκαστικά λοιπόν θα πάω σε κάτι πιο μικρό και ελαφρό όπως το Knaus sunwind 450 (τι λέει ο Γιώργος Δασκαλο) το οποίο έχει και σαλόνι σε σχήμα U  και διπλή κρεβατοκάμαρα και αναξάρτητο νιπτήρα από ντους-τουαλέτα, ή στο Tabbert Davinci 450 με τις ίδιες διαστάσεις και διαρρύθμιση αλλά με διπλή οροφή 58 χιλ.και 100 κιλά παραπάνω 1400, ή στα δύο μικρά Fentd bianco 390 fh μήκους 6,02 καθ.4,01 και βάρους 1050-1098-1300 και Tabbert Davinci 380 μήκους 5,99 καθ.4 και βάρους 1060-1130-1300 .Φυσικά και σε καμιά περίπτωση δεν θα αγοράσω από φωτογραφίες,αλλά θα πρέπει να ξεκαθαρίσω 2-3 μοντέλα για να ξέρω τι ζητάω να δω. 
Εσείς φυσικά που έχετε αγοράσει τόσα με τόση πείρα και  χρόνια τροχοσπιτάδες, ξέρετε και ορισμένα από αυτά που σας λέω ίσως τα θεωρείτε αστεία... 
Aγαπητέ Μaximε......... Πές την γνώμη σου... ελεύθερα.... Διάλεξε ένα....  ένα καινούργιο... για δύο άτομα είπαμε....για ελεύθερο κυρίως ...για να γυρίσουμε μόνο την Ελλάδα ....εσύ έχεις την ένοια των χώρων και των ανέσεων ενός τροχοσπίτου. 
Δεκτές και ζητούμενες φυσικά και άλλες απόψεις...γιώργο Δασκαλο,traveller,friar caminador,lander,Jimasimak,Batfalcom,georgedim,Νικόλαε Μητσόπουλε, ταξιδιάρηδες τι λέτε.........ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΕΝΑ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ.....
Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω 
Υ.Γ.θα κάνω......γκάλοπ εάν δεν δω τουλάχιστον 20 απαντήσεις........μικρές........ ένα μοντέλο...που γουστάρετε.....

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από Maximos Την / Το Πεμ 23 Φεβ 2017 - 19:55

Κατ' αρχήν να διευκρινίσω, ότι δεν προσπαθώ να αποφύγω να απαντήσω ...  Very Happy

Η επιλογή, πρέπει να είναι δική σου υπόθεση, δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια.  
Άλλο το ποιο είναι πιο ποιοτικό, όπου και εκεί οι διαφορές, μην νομίζεις ότι είναι τόσο μεγάλες ...
... (όπου σ' αυτό, έχω ήδη απαντήσει) ... και άλλο, το ποιο από τα τέσσερα ...

Πιο "ταξιδιάρικα" (λόγω μεγέθους) και αποκλειστικά για ένα ζευγάρι, είναι τα δύο τετράμετρα.
Το ποιο από τα δύο, θα το αποφασίσεις, με βάση ...
την τελική τιμή, τον εν γένει εξοπλισμό του, τον εσωτερικό του διάκοσμο, την εντύπωση που θα "εισπράξεις" ...
αλλά και με το αν υπάρχει εδώ έμπορος/αντιπρόσωπος, για να σε "καλύψει",  σε κάτι που τυχόν θα χρειασθείς.
Βέβαια, το καλύτερο θα είναι ... να μπεις μέσα και να τα "χαζέψεις" και τα δύο !
Υπόψη, ότι τροχόσπιτο δεν αγοράζει κανείς τακτικά και η όποια επιλογή του, πρέπει να είναι όπως λέμε "ψαγμένη" !

Τα δύο "450άρια" είναι πιο άνετα γενικά στο εσωτερικό ... αυτό το παραπάνω μισό μέτρο φαίνεται !
Στο "U" σαλόνι τους, μπορούν να καθίσουν άνετα 4 άτομα, όπου στα "μικρά",  όχι και τόσο.
Τα ίδια κριτήρια με τα προηγούμενα, θα πρέπει να ισχύσουν και εδώ.
Αν λοιπόν η άνεση του χώρου, έχει πιο κυρίαρχο ρόλο και την χρειάζεσαι,  τότε καταλήγεις σ' αυτά.

Στη εποχή μας, δεν θα απέρριπτα και την λύση του μεταχειρισμένου, κυρίως για λόγους τιμής.
Δεν αμφισβητώ, ότι το καινούργιο ... είναι καινούργιο και προτιμότερο, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα.
Όμως, με τα χρήματα ενός καινούργιου, θα εξοπλίσεις ένα μεταχειρισμένο με πρόσθετα καλούδια,
όπως  mover, σκηνή - προέκταση, A/C, φωτοβολταϊκό ... κλπ  
avatar
Maximos
Admin


http://taxidiarides.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από friar Την / Το Πεμ 23 Φεβ 2017 - 22:48

Μιας και με αναφέρεις, μακάρι να γνώριζα να σούλεγα...
Είμαι διαφορετικής σχολής...
Αφού λές για  δύο άτομα για ελεύθερο κυρίως δες ->  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και κοίτα και για μικρό αυτοκινούμενο μην το αποκλείεις
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από friar Την / Το Παρ 24 Φεβ 2017 - 10:43

Συγνώμη που επιμένω αλλά ρίξε και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τα αυτοκινούμενα βγαίνουν σε πολλά σχήματα και μεγέθη.
Κάποιο θα σου κάνει.
avatar
friar


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από caminador Την / Το Παρ 24 Φεβ 2017 - 15:54

Όπως και να το κάνουμε το σπίτι σε ρόδες, θα γίνει κι`αυτό σπίτι σου.
Η έρευνα αγοράς έχει κι`αυτή τη χάρη της και επιβάλετε.
Μπες και δες και δεν θα το μετανιώσεις, Απόλαυσέ Το! και καλή επιτυχία.
avatar
caminador


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

επιλογή-αγορά ρυμουλκούμενου τροχόσπιτου.

Δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ Δ Την / Το Δευ 27 Φεβ 2017 - 19:30

Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ Maxime για τον χρόνο σου,ήσουν κατατοπιστικότατος,συμφωνώ σε όλα και μάλλον για τα 450 Tabbert ή Knaus με βλέπω..ελπίζω να ..συνεννοηθώ με τον Έλληνα αντιπρόσωπο, καθόσον είμαι λίγο δύσκολος.. να το πώ....
Σίγουρα η έρευνα αγοράς έχει και αυτή την χάρη της caminador,θα προγραμματίσω....Θεσ/νίκη ή και καμιά κοντινή έκθεση τροχόσπιτων στο εξωτερικό.Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχουν τουριστικά γραφεία να προγραμματίζουν επίσκεψη με γκρουπ;δεν βρήκα κάτι ψάχνοντας.
Eυχαριστώ και τον friar....εκεί που χάζευα στο φόρουμ,βλέπω και κάτι φωτογραφίες..τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει αυτό το μέρος..πολύ γνωστό είναι..φωνάζω και την γυναίκα...βρε του...ή ο ΚΟΥΜΑΝΗΣ δεν είναι; περνώ κάθε καλοκαίρι πηγαίνοντας για Δίβρη-Παραλογγούς,μερικές φορές και χειμώνα για χιόνια και καλοκαίρι έχω έρθει για φαγητό εκεί στην ταβέρνα Δάσος,
 και βόλτα στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΡΥΟΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ.

ΓΙΑΝΝΗΣ Δ


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης